find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

20 Rakaat Taraweeh ki Namaj ke Daleel Ki Haqeeqat.

Deobandi aur Barailwi Hazrat ke Yaha 20 Rakaat Taraweeh ka Jayeza.



بیس ركعت تراويح کے دلائل كا مختصرجائزہ

آل ديوبند(احناف) كادعوى كہ بيس ركعت تراويح سنت مؤكده اوران كا يہ بہى دعوى ہے کہ بيس ركعت تراويح پراجماع انكے دلائل كاجائزه ملاحظہ فرمائيں:
دليل نمبر1:حضرت ابن عباس سے روايت ہے كہ رسول الله ﷺ رمضان المبارک ميں بيس ركعتيں اوروترپڑہاکرتے تہے.[مصنف ابن ابى شيبه 2/294،السنن الكبرى للبيهقى2/496،وفي الاوسط1/244، المعجم الكبيرلطبرانى 11/393،المنتخب من المسندص نمبر218،رقم653،الكامل في ضعفاء الرجال1/391وغيرهم]. يہ جہوٹى روايت ہے، اسكى سند ميں ابوشيبہ ابراہيم بن عثمان راوى متروک الحديث اوركذّاب ہے جمہورمحدثين نے اسكى تضعيف كى ہے ، اس روايت ميں جوابوشيبہ ابراہيم بن عثمان" ہے جس پرمحدثين کی سخت جرحيں ہيں، ملاحضہ فرمائيں: [1] امام شعبہ بن الحجاج (متوفى160ہـ) نے كہا: "كذاب والله"[العلل ومعرفة الرجال 1/287،واسناده صحيح]. [2] امام ابن سعد (متوفى230) نے كہا: "ضعيف الحديث"[الطبقات الكبرى لابن سعد6/384]. [3] ابن معين ؒ(المتوفى233) نے كہا: "ليس بثقة"[تاريخ ابن معين ــ رواية الدارمى:ص نمبر242]. [4] امام احمد بن حنبلؒ(المتوفى241) فرماتے ہيں: "منكر الحديث"[الجرح والتعديل لابن أبي2/215]. [5] امام جوزجانىؒ(المتوفى259) نے كہا: "أبوشيبه ابراهيم بن عثمان ساقط"[أحوال الرجال ص نمبر:9]. [6] امام ابوزرعہ الرازىؒ(المتوفى264) نے كہا: "ضعيف"[الجرح والتعديل لابن أبي حاتم2/115]. [7] امام أبوحاتم الرازىؒ(المتوفى277) نے كہا: "ضعيف الحديث وسكتواعنه وتركواحديثه"[الجرح والتعديل لابن أبى حاتم2/215]. [8] امام بخارىؒ(المتوفى 256) نے كہا:"سكتواعنه"[التاريخ الكبيرللبخاري1/310]. [9] امام ابن عدىؒ(المتوفى365) نے كہا: "ولأبي شيبة أحاديث غيرصالحة غيرماذكرت عن الحكم وعن غيره, وهوضعيف على مابيّنته"[الكامل في ضعفاءالرجا لابن عدي1/392]. [10] امام ترمذى(المتوفى279) نے كہا: "منكرالحديث"[سنن الترمذى ت شاكر3/337]. [11] امام نسائىؒ(المتوفى303) نے كہا: "إبراهيم بن عثمان أبوشيبة كوفي متروك الحديث"[الضعفاءوالمتروكون للنسائي ص نمبر:12]. [12] امام دارقطنىؒ(المتوفى385) نے بہى اس سے متروكين ميں ذكركياہے. "ابراهيم بن عثمان أبوشيبة قاضي واسط"[الضعفاءوالمتروكين للدارقطنى ص نمبر4]. [13] امام بيہقىؒ(المتوفى458) نے كہا: "تفردبه أبوشيبة إبراهيم بن عثمان العبسي الكوفي وهوضعيف"[السنن الكبرى للبيهقي2/496]. [14] امام ابن عبدالبرؒ(المتوفى463) نے كہا: "وليس بقوي"[المهيدلابن عبدالبر8/115]. [15] امام ابن القيسرانىؒ(المتوفى507) نے كہا: "وإبراهيم متروك الحديث"[ذخيرة الحفاظ لابن القيسراني1/548]. [16] امام نووى ؒ(المتوفى676) نے كہا: "...وهوضعيف متفق على ضعفه"[شرح النووى على مسلم1/64]. [17] امام ذہبىؒ(المتوفى748) نے فرمايا: "ترك حديثه"[الكاشف للذهبي1/219]. [18] امام هيثمىؒ(المتوفى807) نے فرمايا: "وفيه إبراهيم بن عثمان أبوشيبة وهومتروك"[مجمع الزوائدللهيثمي4/180]. [19] حافظ ابن حجرؒ(المتوفى852) نے فرمايا: "متروك الحديث"[تقريب نمبر215]. [20] [25] علامہ جلال الدين سيوطىؒ(المتوفى911هـ) فرماتے ہيں: "هذا الحديث ضعيف جدا ،لا تقوم به حجة"[المصابيح في صلاة التراويح ص نمبر:17]. يہ حديث سخت ترين ضعيف ہے اس سے حجت و دليل قائم نہيں ہوسكتى ہے. [21] علامہ عبدالرحمن مبارکپوری نے فرماتے ہیں: "يہ حديث سخت ضعيف ہے جس سے استدلال كرنا صحيح نهيں كيونكہ يہ استدلال كے لائق ہى نہيں.[التحفة3/529]. علماء أحناف كى جرحيں [22] امام زيلعى حنفى فرماتے ہيں:(وهومعلول بأبي شيبة ابراهيم بن عثمان....الخ) [نصب الرأيه لزيلعي الحنفى2/153]. يہ روايت ابوشيبہ ابراہيم بن عثمان راوى كى وجہ سے ضعيف ہے جوكہ امام ابوبكربن ابى شيبہ كے داداہيں ، انكے ضعيف ہونے پراتفاق ہے. [23]ابن عابدين حنفى شامىؒ(المتوفى1252 هـ) لكہتے ہيں: فضعيف بابي شيبة ،متفق على ضعفه مع مخالفة للصحيح" راوى ابوشيبہ بالاتفاق ضعيف ہے.[منحة الخالق2/66]. [24] يہى بات امام ابن ہمام حنفى اورامام عينى حنفى نے بہى كہى ہے[فتح القدير1/427،عمدة القارى11/128]. [25] مولوى عبد الشكور لكہنوى ديوبندى حنفى نے بہی اس كوضعيف قراردياہے[علم الفقه ص نمبر:198]. [26]
احمد يار خان گجراتی بريلوى حنفى نے لكہا ہے: "نمازجنازه ميں الحمدشريف تلاوت نہ كر" كى بحث ميں امام ترمذى سے نقل كرتے ہيں:"ابراہيم بن عثمان ابوشيبہ منكرالحديث ہے"[جاء الحق2/243]. [27] علامہ عبدالحى لكہنوى حنفى ديوبندى نے بہى اس كوضعيف كہا ہے.[مجموعة فتاوى /354]. [28] علامہ انور شاه كشميرى اس حديث كے بارے ميں لكہتے ہیں: "اورجوبيس ركعت ہيں ، تووه آپ ﷺ سے بسند ضعيف مروى ہیں ، اور اسكے ضعيف هونے پراتفاق ہے.[العرف الشذى1/166]. [29] تبليغى جماعت كے بانى مولانا زكريا كاندہلوى حنفى ديوبندى صاحب رقم طرازہيں: "كہ يقينا محدثين كے اصولوں کے مطابق بيس ركعت نماز تراويح نبى كريم ﷺ سے مرفوعاثابت نہيں ـ بلكہ ابن عباس والى روايت محدثين كے اصولوں كے مطابق مجروح ہے ثابت نہيں"[أوجزالمسالك شرح مؤطاامام مالك2/304]. [30] مولاناشوق نيموى حنفى اپنی كتاب آثارالسنن كے حاشيہ پر لكہتے ہیں: "كہ أبوشيبہ ابراہيم بن عثمان ضعيف ہیں". [31]ابو الطيب محمد بن عبد القادر حنفى فرماتے ہیں: "و ورد عن ابن عباس رضى الله عنهما قال كان رسول الله ﷺ يصلى في رمضان عشرين ركعة والوتر،رواه ابن أبي شيبة وإسناده ضعيف وقدعارضه حديث عائشة هذاوهوفي الصحيحين فلاتقوم به الحجة"[شرح الترمذى1/423]. يعنى ابن عباس والى حديث جس ميں بيس ركعت كا ذكر ہے جسكو ابن ابى شيبہ نے روايت كياہے اوراسكى سند ضعيف ہے اوريہ عائشة والى حديث كے معارض ہے جو صحيحين ميں ہے لہذا اس سے حجت لينا صحيح نہيں ہے. [32]علامہ حبيب الرحمن اعظمى حنفى فرماتے ہیں: "بہر حال ہم كو اتنا تسليم ہے کہ ابراہيم ضعيف راوى ہے اسكى وجہ سے يہ حديث بہى ضعيف ہے.[انوارالمصابيح ص نمبر:173]. مذكوره بالاروايت باقرارمحدثين وعلماء احناف بالاتفاق ضعيف ہے.
جارى.
Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS