find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Kya Ulema Deoband Hanfi ke Sath Sath Ahle-Sunnat-wal-Jamaat Bhi Hai?

Kya Aqaid Ulema Deoband Hanfi,Baralwi wagairah Ke Sath Sath Ahle-Sunnat-wal-Jamaat Bhi Hai

آل ديوبند كا هميشه يه دعوى رها هے كه وه حنفى ديوبندى، بريلوى وغيره كے ساته ساته اهل سنت بهى هيں اب ذرا انكے عقائد ملاحظه فرمائيں اورفيصله كريں كه كيا ايسے عقائد ركهنے والے اهل سنت هوسكتے هيں؟
عقائد ملاحظه فرمائيں
عقيده نمبر1: الله تعالى جهوٹ بول سكتا هے معاذ الله ثمّ معاذ الله. [حواله نمبر: 1 ــ فتاوى رشيديه ج1، ص نمبر19،سنه نشر1363هـ كتب خانه رحيميه دهلى لرشيد احمد گنگوهى. حواله نمبر: 2 ــ تاليفات رشيديه كتاب العقائدص نمبر98 اداره اسلاميات اناركلى لاهورازرشيدگنگوهى. حواله نمبر:3 ــ تذكرة الخليل ص نمبر135اشاعت مكتبه رنگ پورروڈ سيالوكوٹ تاليف محمد عاشق الهى ، تحريرخليل انبيٹہوى. حواله نمبر4 ــالجهدالمقل ص نمبر41، اشاعت مكتبه مدينه اردوبازارلاهورشعبان 1409هــ تحريرمحمودحسن]
عقيده نمبر2: الله تعالى كو پهلے سے علم نهيں هوتا كه بندے كيا كريں گےجب بندے كرتے هيں توالله كو علم هوتا هے(معاذ الله).
[ حواله نمبر1: تفسيربلغة الحيران ص نمبر157، 158، اشاعت حمايت اسلام پريس لاهورتحرير حسين على ديوبندى]
عقيده نمبر3: شيطان اور ملک الموت كاعلم حضورصلى الله عليه وسلم سے زياده هے. (معاذالله ثم معاذالله).
حواله: براهين قاطعه ص نمبر51، سنه اشاعت 1365هـ كتب خانه رحيميه ضلع سهارنپورتحريرخليل انبيٹہوى]
عقيده نمبر4: حضوراكرم صلى الله عليه وسلّم كو الله نے جيسا اورجتنا علم غيب عطا فرمايا هے ويسا علم جانوروں ،پاگلوں اوربچوں كوبهى حاصل هے.(معاذالله).
[حواله:حفظ الايمان ص نمبر7سنه اشاعت جون 1934 ء شيخ محمد الله جان بخش كتب علوم مشرقى كشميرى بازارلاهور، تخريراشرف على تهانوى]
عقيده نمبر5:لفظ رحمة للعالمين نبى صلى الله عليه وسلم كى صفت خاصه نهيں انكے علاوه بهى ديگربزرگوں كو رحمة للعالمين كه سكتے هيں.
[حواله:فتاوى رشيديه ج 2 ص نمبر12، سنه اشاعت 1352هـ كتب خانه رحيميه سنهرى دهلى برقى پريس دهلى، تحريررشيداحمدگنگوهى]
عقيده نمبر6:خاتم النبيين كا معنى آخرى نبى سمجهنا يه عوام كا خيال هے ، علم والوں کے نزديک يه معنى درست نهيں.(معاذالله).
[حواله:تحذيرالناس ص نمبر3كتب خانه قاسمى ديوبندى، تحرير مولوى قاسم نانوتوى].
عقيده نمبر7:حضوراكرم صلى الله عليه وسلم كے زمانے كے بعداگركوئى نبى پيداهواتو خاتميت محمدى ميں كچہ فرق نهيں آئے گا.(معاذالله).
[حواله:تحذيرالناس ص نمبر25،كتب خانه قاسمى ديوبندى، تحريرقاسم نانوتوى].
عقيده نمبر8:نبى كا هرجهوٹ سے پاک اورمعصوم هونا ضرورى نهيں.(معاذالله).
[حواله:تصفية العقائدص نمبر25،سيدمالک كتب خانه اعزازيه ديوبندكى اشاعت، تحريرقاسم نانوتوى].
عقيده نمبر9:امتى بظاهرعمل ميں نبى سے بڑہ جاتا هے.(معاذالله) [حواله:تحذيرالناس ص نمبر25، كتب خانه قاسمى ديوبند كى اشاعت، تحريرمولوى قاسم نانوتوى].
عقيده نمبر10:لااله الا الله اشرف على رسول الله اوراللهم صل على سيدنا ونبينا اشرف على كهنے ميں تسلى هے ، كوئى خرابى نهيں.(معاذالله).
[حواله:رساله الامداد ص نمبر:34،35 ــ سنه اشاعت ماه صفر1336هـ امداد المتابع تهانه بهون كى شاعت، تحرير:اشرف على تهانوى].
عقيده نمبر11:درود تاج ناپسنديده هے اورپڑہنا جائز هے.(معاذالله).
[حواله:فضائل اعمال ص نمبر52،73، باب فضائل درود شريف اشاعت از مكتبه عارفين كراچى، تحرير: محمدزكرياكاندهلوى].
عقيده نمبر12:  "اور ظاهر میں بنده اور باطن ميں خدا هو جاتا هے" حواله:[ كليات امدادية:36].
يه كهنا كه بنده ظاهر ميں اور باطن ميں خدا هوجاتا هے قرآن كي كس آيت سے ثابت هوتا هے ؟ يا كس حديث ، يا امام ابوحنيفة كا كوئي صحيح مستند قول بيان كريں.
عقيده نمبر13: "اے ميرے مشكل كشا فرياد هے" حواله:كليات امداديه/ص91].
نبي كريم صلى الله عليه وسلم كو مشكل كشا سمجهنا كس آيت سے ثابت هے، ياحديث مصطفى عليه الصلاة والسلام، يا امام ابو حنيفة كا كوئي صحيح مستند قول پیش كريں؟
حاجي امداد الله نے لكها هے:
عقيده نمبر14: "ميري كشتي كنارے پر لگاؤ يارسول الله صلى الله عليه وسلم"[كليات امداديه/ص:205].
قرآن كي آيت ، يا ، حديث صحيح سے  ثابت كريں، اور كيا ايسا عقيدة ركهنا صحابه، علماء سلف صالحين سے ثابت هے ، يا ابوحنيفه رحمه الله كے كسي قول سے؟
عقيده نمبر15 : "خدا تم ميں سے هے كيا تم نهيں ديكهتے هو"[كليات:ص31].
قاسم نانوتوي نے ایک دفعه شيعوں سے نبي كريم صلى الله عليه وسلم كي بيداري ميں زيارت كے بارے ميں كها:
عقيده نمبر16: "تم سب اس پرپختہ رهو، تو ميں بيداري ميں زيارت كرانے كيلئے تيارهوں"[سوانح قاسمي ج1ص318].
نبي صلى الله عليه وسلم كي وفات كے بعد بيداري ميں زيارت كرانا كس آيت ، حديث نبوي، يا امام ابوحنيفه كے قول مستند  سے  كے ثابت كريں؟
عقيده نمبر17: "نيز مريد كو يقين كے ساته جاننا چاھئے كه شيخ كي روح كسي خاص جگه ميں مقيد ومحدود نهيں هے ــ پس جهاں بهي هوگا خواه قريب هويابعيد تو گو شيخ كے جسم سے دور هے ليكن اسكي روحانيت سے دور نهيں"[امداد السلوك اردوص64].
يه كهنا كه شيخ كي روح هرجگه مريد كے ساته هوتي هے ، كس آيت ، حديث ، قول امام سے ثابت هے؟
رشيداحمد گنگوھی نے:
عقيده نمبر18: سن لو حق وهي هے جورشيد احمد كي زبان سے نكلتاهے اوربقسم كهتاهوں كه ميں کچھ نهيں هوں مگر اس زمانے ميں هدايت ونجات موقوف هے ميري اتباع پر"[تذكرة الرشيدج2ص17].
يه كس آيت ، حديث صحيح ، امام صاحب كے قول سے ثابت هوتا هے كه رشيد صاحب كي زبان سے صرف حق نكلتا هے اور هدايت ونجات ان هي كي اتباع پر موقوف هے؟
رشيداحمد گنگوھی نے ایک دن  بڑے جوش سے  كها:
عقيده نمبر19:" كه  (اتنے) سال  حضرت صلى الله عليه وسلم ميرے قلب ميں رهے  اورميں نے  كوئي بات بغيرآپ سے پوچھے نهيں  كي ــ"[ارواح ثلاثه ص 308،حكايت نمبر307].
يه كس حديث سے ثابت هے كه رسول الله صلى  الله عليه وسلم كئي سال گنگوھی كے دل ميں رهے اور گنگوھی نے كوئي بات بغيرآپ کے پوچھے نهيں ؟
اشرف علي تهانوي نے  ایک شخص كا قصه بيان كيا كه وه بڑے  پير كے مرنے كے بعد اسكي قبرپرگيااوركها:
عقيده نمبر20:"حضرت ميں بهت پريشان اورروٹیوں كا محتاج هوں کچھ دستگیری فرمائے پھراسے قبرسے روزانه دوآنے ياآده آنه ملاكرتاتها"
تهانوي نے كها "يه منجمله كرامات كے هے"[امداد المشتاق ص 117،فقره:290دوسرانسخه:ص123].
پيركے مرنے كے بعد اسكي قبرپر جاكرمدد طلب كرنا كس آيت، ياحديث مصطفى،يا امام ابوحنيفه كے سے ثابت هے؟
الله تعالى سے دعاء هے كه وه هميں صحيح عقائد پرچلنے كى توفيق عطافرمائے. هذا عندى والله اعلم.
ــــــــــــــــــــــ
كتبه/ محمديوسف بٹ
Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS