ميت كي طرف سے مستقل قرباني كرنا:
Maiyyat ki Taraf se Qurbani karna kya Jayez hai,Quran o Sunnat ki Raushani Me
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
بعض علمائے امت كي رائے ميں فوت شده شخص كي طرف سے مستقل قرباني كرنا بهي درست هے۔
انهوں نے اس حديث سے استدلا كيا هے جسكو امام احمد، ابوداؤد،ترمذي،اورحاكم نے حضرت حنش رضي الله عنه سے روايت كيا هے كه انهوں نے بيان كيا:
"ضحّى عليّ رضي الله عنه بكبشين: كبش عن النبيّ صلى الله عليه وسلم، وكبش عن نفسه،وقال:أمرني رسول الله صلى الله عليه وسلم أن أضحّي عنه فأنا أضحّي أبداً"[1]
حضرت علي رضي الله عنه نے دومينڈهوں كي قرباني كي: ايک نبي كريم عليه الصلاة والسلام كي طرف سے اوردوسرااپني طرف سے اورفرمايا:مجهے رسول عليه الصلاة والسلام نے حكم ديا كه ميں انكي طرف سے قرباني كروں لهذاميں هميشه انكي طرف سے قرباني كرتا رهوں گا۔
امام طيبي فرماتے هيں:
"هذادليل على أنّه لوضحّى عمن مات جاز"[2]
يه اس بات كي دليل هے كه اگركوئي شخص ميت كي طرف سے قرباني كرے گاتو ايسا كرنا جائز هوگا.
شيخ الإسلام ابن تيمية رقم طراز هيں:
"وتجوز الأضحيّة عن الميت ، كمن يجوز الحج عنه ، والصدقة عنه ، ويضحّي عنه في البيت ، ولايذبح عند القبرأضحيّة ولاغيرها"[3]
جس طرح ميت كي طرف سے حج اورصدقه كرنا جائز هے اسي طرح اس كي طرف سے قرباني كرنا بهي درست هے۔ ميت كي طرف سے قرباني گهرميں كي جائے گي ۔ اسكي قبر پرنه توقرباني كا جانورذبح كرنا جائز هے اورنه هي كوئي اورجانور۔
بعض علماء ميت كي طرف سے مستقل قرباني كرنے كو درست نهيں سمجهتے ۔
انهوں مذكوره حديث كوضعيف قراردياهے۔ [4].
ميت كي طرف سے قرباني كے جواز كے متعلق مذكوره بالا حديث مبارک سے استدلال كرنے والے حضرات كاموقف يه هے كه يه حديث ثابت هے ، امام حاكم رحمه الله نے اس كي سند كو صحيح قراردياهے۔[5].حافظ ذهبي رحمه الله نے ان كي تائيد كي هے۔ [6]. مشهورمحدث مصرامام احمدشاكررحمه الله نے بهي اس حديث كي سندكوصحيح قرادياهے۔ [7].امام داؤدنے اس كے بارے ميں سكوت اختيارفرماياهے اوراس پردرج ذيل باب قائم كياهے: (باب الأضحيّة عن الميت) [8]. ميت كي طرف سے قرباني كے متعلق باب.
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
حواله جات نمبركے ساته:
[1] حديث علي/ المستدرك رقم الحديث:1278،2/316ــ317،طبعة دارالمعارف بمصر.وسنن أبي داؤدكتاب الضحايا،باب الاضحية عن الميت رقم الحديث 2787،7/344، وجامع الترمذي،ابواب الاضاحي، باب في الاضحية بكبش رقم الحديث:1528،5/65،المستدرك على الصحيحين كتاب الاضاحي 4/229ــ230، الفاظ حديث المستدرك كے هيں.
[2] قول الامام طيبي/شرح الطيبي4/1304 نيز مرعاة المفاتيح 3/569.
[3]قول ابن تيمية: (مجموعة الفتاوى 26/306)
[4]بعض علماء نے مذكوره حديث كو ضعيف قراردياهے: تحفة الاحوذي 5/65، وهامش مشكاة المصابيح 1/460). وضعيف سنن ابي داؤد ص 272، وهامش للشيخ شعيب الأرنوط2/206).
[5] امام حاكم نے اس كي سند كو صحيح قراردياهے، المستدرعلى الصحيحن، كتاب الاضاحي 4/230).
[6] التلخيص للذهبي:4/230).
[7]هامش المسند للشيخ احمدشاكر2/152).
[8] سنن ابي داؤدباب الأضحية عن الميت كتاب الضحايا 7/344).ززززز
هذاعندي والله اعلم وصلى الله على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖
كتبه/ حافظ محمد يوسف بٹ رياضي.
بتاريخ/24 اپریل 2015
جامعہ ملک سعود ریاض سعودی عرب۔
No comments:
Post a Comment