find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Har Larka Ek Jaisa Nahi hota kitna sahi?

Kitna Percent sahi hai yah bat ke Har Larke Ek Jaise Nahi Hote?
سب لڑکے ایک جیسے نہیں ہوتے ہے نا ؟
پچھلے سال میں ایک بڑے تعلیمی ادارے کی سیکنڈ ایئر کی تقریباً پانچ سو لڑکیوں سے سیمینار کی صورت میں خود شناسی کے موضوع پربات کر کے باہر آ رہا تھا تو ایک لڑکی تیزی سے میرے پیچھے آئی اور کہنے لگی ...
" ہیلو بات سنو ... میں آپ سے دوستی کرنا چاہتی ہوں"
میں نے مسکرا کر پوچھا "وہ کیا ہوتی ہے؟"
کہنے لگی"آپ اتنے سمجھدار ہیں اتنی اچھی باتیں کرتے ہیں ۔ آپ کو نہیں پتا دوستی کیا ہوتی ہے؟
میں نے کہا - میرا مسئلہ یہ ہے کہ میں تھوڑا عجیب سوچتا ہوں اور میں دوسروں کو اپنی ڈکشنری سے نہیں بلکہ اُن کو اُن کی ڈکشنری سے سمجھنے کی کوشش کرتا ھوں - کیا پتہ آپ کی ڈکشنری میں دوستی کی تعریف میری ڈکشنری کی تعریف سے مختلف ہو- اور جب ہم ایک دن ایک دوسرے کی ڈیفینیشنز تک پہنچ کر جانیں گے کہ وہ دونوں ایک دوسرے سے مختلف ہیں تو ہمیں مایوسی کے سوا کچھ نہ ملے -
کہنے لگی "ہم فون پر باتیں کریں گے ۔آپ اپنے مسائل اپنی باتیں بتانا مجھے میں اپنے بتاؤں گی" -
تو میں نے پوچھا "تو کیا ہم ملیں گے نہیں؟ میری ڈکشنری کے مطابق تو دوست ملتے بھی ہیں" -
کہنے لگی- "نہیں نہیں ۔ جب کبھی موقع ملا تو مل بھی لیں گے"-
میں نے حیرت سے پوچھا "موقع ملا مطلب ؟ دوست تو وقت نکال کر ملتے ہیں - موقع ملنے پر تھوڑی" -
کہنے لگی - آپ بھی نا - یہ یورپ تھوڑی ہے -
میں نے کہا - اگر یہ یورپ نہیں ہے تو چھپ کر فون پر بات کرنے کا موقع ملنے پر ملنے کو دوستی نہیں کہتے -
کہنے لگی - میں کالج کی سب سے خوبصورت لڑکی ہوں۔ کبھی کسی لڑکے نے میری دوستی کی دعوت پر ایسے سوال نہیں کیے -
میں یہ کہتے ہی چل پڑا - میری ڈکشنری کے مطابق وہ لڑکے نہیں "دھوکے" ہوتے ہیں - مجھے افسوس ہے کہ آپ کو آج تک دھوکے ہی ملے ہیں، کوئی لڑکا نہیں ملا ..!!

Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS