نماز ميں رفع اليدين كرنا صحابہ كرام رضوان الله عليہ أجمعين اور أہل علم كي عدالت ميں:
اتبا ع سنت قرآن وحديث كي روشني ميں
[1] دليل نمبر ايک: لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة[ سورة الأحزاب 21]
مسلمانو! يقينا رسول الله صلى الله عليہ وسلم تمہارے لئے عمدہ نمونہ ہيں ہراس شخص كيلئے جواللہ اور قيامت كے دن كي توقع ركہتا ہے اوربكثرت اللہ كو ياد كرتاہے .
[2]دليل نمبردو:قل أطيعواالله والرسول فإن تولّوا فإنّ الله لايحب الكافرين.[آل عمران:32]
اے پيغمبربرحق صلى الله عليہ وسلم لوگوں كو كہ ديجئے كہ الله اوراسكے رسول صلى الله عليہ وسلم كي بات مانو اگروه نہ مانيں تو الله تعالى كافروں كو دوست نہيں ركہتا.
يہي فيصلہ ہے كتاب خداكا مخالف نبي كاہے دشمن خدا كا.
نمازميں رفع اليدين كرنااحاديث نبويہ كى روشنى ميں
[3] دليل نمبرتين: من رغب عن سنّتي فليس مني.[صحيح البخاري، صحيح مسلم،سنن النسائى الصغرى،مسند أحمد بن حنبل، وغيرهم]
جوشخص ميري سنت سے روگرداني كرے وه ميري امت سے خارج هے ــ
[4] دليل نمبرچار: سيدنا عبدالله بن مسعودرضي الله عنه فرماتے هيں:
{لوتركتم سنت نبيّكم لضللتم أو كفرتم}.[مسلم]
كه اگر تم نے اپنے نبي صلى الله عليه وسلم كي سنت كو چهوڑديا توگمراه بلكه كافرهوجاؤگے.
رفع اليدين صحابہ اور اہل علم كي عدالت ميں:
[1] سيدنا عقبہ بن عامررضي الله عنہ جليل القدر صحابي فرماتے ہيں:
{من رفع يديه في الصلاة له بكل إشارة عشر حسنات}[ مجمع الزوائد صفحة تلخيص الجير82].
كہ نماز ميں ايک دفعہ رفع اليدين كرنے سے دس نيكيوں كا ثواب ملتا ہے.
[2] عبد الملک فرماتے ہيں:{سألت سعيد بن جبيرعن رفع اليدين في الصلاة فقال هو شيئ تزيّن به صلاتك}[ بيہقي جلد6/75،جزء رفع اليدين للبخاري ص:16]
كہ ميں نے سعيد بن جبير سے نماز ميں رفع اليدين كرنے كي نسبت دريافت كيا تو انہوں نے فرمايا كہ يہ ايس چيز ہے جو نماز كو مزين كرديتي ہے .
[3] امام ابن سيرين رحمہ الله فرماتے ہيں:
{هو من تمام الصلاة} يعني نماز ميں رفع اليدين كرنا نماز كي تكميل كا باعث ہے.
[حواله:جزء رفع اليدين ص 17وتلخيص الجيرص 28].
[4]سيدنا نعمان بن أبي عياش رضي الله عنہ فرماتے ہيں:
{لكل شيئ زينة وزينة الصلاة أن ترفع يديك إذاكبّرت وإذاركعت وإ~ذارفعت رأسك من الركوع} [ جزء رفع اليدين للبخاري ص:21].
كہ ہرايک چيز كي زينت ہوتي ہے اور نماز كي زينت شروع ميں اورركوع جانے اور ركوع سے سر اٹہاتے وقت رفع اليدين كرنا ہے.
[5]سيدنا عبدالله بن عمررضي الله عنہما فرماتے ہيں:
{رفع اليدين من زينة الصلاة} يعني رفع اليدين كرنا نماز كي زينت ہے.
[5]امام شافعي فرماتے ہيں:{ معناه تعظيم لله وإتّباع لسنة النبي صلى الله عليه وسلم} [حوالہ:نووي ص 168، تعليق الممجدص89،إعلام الموقعين ص257].
كہ شروع نماز ميں اورعندالركوع رفع اليدين كرنے سے ايک توالله كي تعظيم اوردوسرا رسول الله صلى الله عليہ وسلم كي سنت كي اتباع ہے.
[6]عبدالرحمن بن مہدي فرماتے ہيں:{هذا من السنة} رفع اليدين كرنا سنت ہے.[حواله:جزء رفع اليدينص 22]
[7]امام ابن قيم رحمہ الله فرماتے ہيں:{ من تركه فقدترك السنة} جس نے رفع اليدين كو ترک كيا يقينا اس نے سنت رسول صلى الله عليہ وسلم كو ترک كيا.[حوالہ:إعلام الموقعين 257].
[8]امام شافعي رحمه الله فرماتے هيں:{ تارك رفع اليدين عند الركوع والرفع من تارك للسنة} كہ جوركوع جاتے اورركوع سے سراٹہاتے وقت رفع اليدين نہىں كرتا وه سنت كا تارک ہے.[حواله:إعلام الموقعين ص 257]
[9]امام ابن خزيمہ رحمہ الله فرماتے ہيں:{ من ترك رفع اليدين في الصلاة فقدترك ركنا من أركانها}.
جس نے نماز ميں رفع اليدين چہوڑدي بيشک نمازكے ركن كا تارک ہے.[حوالہ:عيني جلد 3/7].
[10] امام أوزاعي وحميدي اورايک جماعت كا مذہب ہے كہ رفع اليدين واجب ہے.
هذا عندي والله أعلم.
كتبه/ ابوزهيرمحمديوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
No comments:
Post a Comment