NABI KAREEM SALLALLAHU ALAIHI WASALLAM KE RUKOO O SUJOOD.
Arabic
عَنْ الْبَرَاءِ، قَالَ: ""كَانَ رُكُوعُ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ وَسُجُودُهُ وَبَيْنَ السَّجْدَتَيْنِ، وَإِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنَ الرُّكُوعِ مَا خَلَا الْقِيَامَ وَالْقُعُودَ قَرِيبًا مِنَ السَّوَاءِ"".
Roman Urdu
Hazrat Bara bin Aazib radiyallahu anhu se riwayat hai ke Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ke Rukoo o Sujood, dono Sajdon ke darmiyan ka waqfah aur jab Rukoo se sir uthate to taqreeban sab barabar thay. Siwa e Qiyam aur Tashahud ke qu'ood ke.
Urdu
حضرت براء بن عازب رضی اللہ عنہ سے، ر نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کے رکوع و سجود، دونوں سجدوں کے درمیان کا وقفہ اور جب رکوع سے سر اٹھاتے تو تقریباً سب برابر تھے۔ سوا قیام اور تشہد کے قعود کے۔
English
Narrated Al-Bara: The bowing, the prostration the sitting in between the two prostrations and the standing after the bowing of the Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam but not qiyam (standing in the prayer) and qu`ud (sitting in the prayer) used to be approximately equal (in duration).
Sahih Bukhari
Hadith : 792 Jazakallah khair.
Hadith : 792 Jazakallah khair.
No comments:
Post a Comment