find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Mushayre se Hmare Society Me Paida Hone wali Buraiyaan.

Kya Mushayera Me Aane wale Shayer Urdu Ko Firog De rahe hai ya Buisness Chala Rahe Hai?
معاشرے ﻣﯿﮟ ﺯﮨﺮ ﮔﮭﻮﻝ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﺎﺯ ﺷﺎﻋﺮ
ﺗﺤﺮﯾﺮ : ﮈﺍﮐﭩﺮ ﺷﻔﯿﻊ ﺍﯾﻮﺏ
ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺍﺏ ﺗﺠﺎﺭﺕ ﮨﮯ۔ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺍﺏ ﻣﺪﺍﺭﯼ ﮐﺎ ﮐﮭﯿﻞ ﮨﮯ۔ ﺍﺏ ﻣﻠﮏ ﺑﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺗﺮ ﻣﺸﺎﻋﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﻧﺎﭼﻨﮯ ﮔﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﺎ ﻗﺒﻀﮧ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﻣﯿﺮ ﻭ ﻏﺎﻟﺐ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ﻓﺮﺍﻕ، ﺟﻮﺵ ﻭ ﺟﮕﺮ ﺍﻭﺭ ﺧﻤﺎﺭ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﺗﺎﻝ ﭨﮭﻮﮎ ﮐﺮ ﻟﻠﮑﺎﺭﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺴﯽ ﺷﻮﮨﺮ ﮐﺎﻧﭙﻮﺭﯼ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﮐﻤﺮ ﻟﭽﮑﺎ ﮐﺮ ﻧﺎﭼﻨﮯ ﮔﺎﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﺴﯽ ﺟﺒﺮﺍﻥ ﮐﺮﺗﺎﺏ ﮔﮍﮬﯽ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﮨﮯ۔
ﯾﮧ ﺳﯿﺪﮬﮯ ﺑﯿﻮﭨﯽ ﭘﺎﺭﻟﺮ ﺳﮯ ﻧﮑﻞ ﮐﺮ ﺍﺳﭩﯿﺞ ﭘﺮ ﭘﮩﻨﭽﻨﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﮐﺴﯽ ’’ ﻣﺎﻧﮕﮯ ﮐﺎ ﺍُﺟﺎﻻ ‘‘ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﮨﮯ۔ ﻧﺎﺭﺗﮫ ﺍﯾﺴﭧ ﮐﯽ ﺳﺎﺕ ﺭﯾﺎﺳﺘﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮐﯿﺮﻝ ﺗﻤﻞ ﻧﺎﮈﻭ ﮐﻮ ﭼﮭﻮﮌ ﮐﺮ ﯾﮧ ﻣﺸﺎﻋﺮﮮ ﻣﻠﮏ ﺑﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺑﺮﭘﺎ ﮨﻮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺳﻮﺍﺋﻦ ﻓﻠﻮ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺧﻄﺮﻧﺎﮎ ﯾﮧ ﺑﯿﻤﺎﺭﯼ ﺗﯿﺰﯼ ﺳﮯ ﭘﮭﯿﻞ ﺭﮨﯽ ﮨﮯ۔ ﺷﺎﻋﺮ ﺍﻭﺭ ﮐﻨﻮﯾﻨﺮ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺭﻭﭨﯽ ﺭﻭﺯﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﻓﺎﺭﻡ ﮨﺎﺅﺱ ﺑﻨﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ
ﮐﭽﮫ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﺷﺎﻋﺮ ﻧﻮ ﻋﻤﺮ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺳﺎﺩﮪ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﻣﺎﻧﮕﮯ ﮐﺎ ﺍﺟﺎﻻ ﻟﺌﮯ ﭘﮭﺮ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ ﻟﮍﮐﯿﺎﮞ ۔ ﻣﺸﺎﻋﺮﮮ ﮐﮯ ﺍﺳﭩﯿﺞ ﭘﺮ ﺟﺲ ﻗﺪﺭ ﺭﻭﺷﻨﯽ ﺍﻭﺭ ﭼﮑﺎﭼﻮﻧﺪﮪ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﭘﯿﭽﮭﮯ ﮐﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺗﻨﯽ ﮨﯽ ﺗﺎﺭﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺑﺪ ﺭﻧﮓ ﮨﮯ۔ ﺭﺍﻗﻢ ﺍﻟﺴﻄﻮﺭ ﮐﺌﯽ ﺍﯾﺴﮯ ’’ ﺍﺳﺘﺎﺩ ‘‘ ﺷﺎﻋﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﻭﺍﻗﻒ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻟﮓ ﺍﻟﮓ ﺷﮩﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﮓ ﺍﻟﮓ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺭﺍﺗﻮﮞ ﺭﺍﺕ ’’ ﺍﺳﭩﺎﺭ ‘‘ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﮨﻨﺮ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﮐﻨﻮﯾﻨﺮ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺍﻭﺭ ﻧﺎﻡ ﻧﮩﺎﺩ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮐﮯ ﺩﺭﻣﯿﺎﻥ ﻓﭧ ﺑﺎﻝ ﺑﻨﯿﮟ ﯾﮧ ﻟﮍﮐﯿﺎﮞ ﮨﻨﺪﯼ ﺩﯾﻮﻧﺎﮔﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﻟﮑﮭﯽ ﻏﺰﻟﯿﮟ ﻟﮩﮏ ﻟﮩﮏ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﻟﭽﮏ ﻟﭽﮏ ﮐﮯ ﮔﺎﺗﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﻣﻨﻈﺮ ﺍﺏ ﻣﺸﺎﻋﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﻋﺎﻡ ﮨﮯ۔ ﯾﮧ ﻣﻨﻈﺮ ﺷﺮﻣﻨﺎﮎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺯﺑﺎﻥ ﺍﺭﺩﻭ ﮐﮯ ﻓﺮﻭﻍ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﻟﯿﻨﺎ ﺩﯾﻨﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ انہیں تو اردو پڑھنے یا صحیح سے بولنے تک نہیں آتی مگر اسٹیج پے آنے کے بعد اردو معلا بنتے ہیں یہ نہ تو اردو کو فروغ دے رہے ہیں بلکہ لوگو کو دین اور شریعت سے بہت دور چھوڑ رہے ہیں اُنہیں ناچنے گانے اور رقص کے علاوہ اور کچھ نہیں آسکتا بلکہ اُسکی دل اور ایمان سے دین کی بڑھتی جاتی ہے، انہیں تو دین اسلام کا دعوت دینی چاہئے تو یہ لوگو کو دین اسلام سے اور دور لیے جارہے ہے۔  ﯾﮧ ﻟﮍﮐﯿﺎﮞ ﺩﯾﻮ ﻧﺎﮔﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺍﺳﺘﺎﺩ ﮐﺎ ﺩﯾﺎ ﮐﻼﻡ ﭘﮍﮪ ﮐﮯ ﭘﯿﺴﮯ ﮐﻤﺎ ﺭﮨﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻭﺭ ﮐﺮﭘﺸﻦ ﮐﻮ ﻓﺮﻭﻍ ﻣﻞ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔
ﺁﺝ ﮐﮯ ﻣﺸﺎﻋﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﻟﻌﻨﺖ ﮨﮯ ﻋﻮﺍﻡ ﮐﮯ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﮐﮭﯿﻠﻨﺎ۔ ﺷﺎﻋﺮﯼ ﻣﯿﮟ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺑﯿﺎﻧﯽ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺑﮭﮍﮐﺎﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﺰ ﮨﮯ۔ ﺁﺝ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﮐﮭﯿﻞ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﺎﺯ ﺷﺎﻋﺮ۔ ﺭﺍﻗﻢ ﺑﮭﯽ ﺍﯾﮏ ﻋﺮﺻﮯ ﺗﮏ ﻣﺸﺎﻋﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﻧﻈﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﻓﺮﺍﺋﺾ ﺍﻧﺠﺎﻡ ﺩﯾﺘﺎ ﺭﮨﺎ۔ ﺍﺗﺮ ﭘﺮﺩﯾﺶ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﻗﺼﺒﮧ ﻣﯿﮟ ﻣﻨﻌﻘﺪ ﻣﺸﺎﻋﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺧﻮﺵ ﺷﮑﻞ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺵ ﮔﻠﻮ ﺷﺎﻋﺮﮦ ﻧﮯ ﮔﺠﺮﺍﺕ ﻓﺴﺎﺩﺍﺕ ﭘﮧ ﮔﯿﺖ ﭘﮍﮪ ﮐﮯ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﻟﻮﭦ ﻟﯿﺎ۔
ﻭﺍﮦ ﻭﺍﮦ ﮐﯽ ﺻﺪﺍ ﺑﻠﻨﺪ ﮨﻮﺋﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﺷﺎﻋﺮﮦ ﻧﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﮏ ﮐﺮﮐﮯ، ﺑﮭﯿﻮﻧﮉﯼ، ﻣﺎﻟﮯ ﮔﺎﺅﮞ ، ﺑﮭﺎﮔﻠﭙﻮﺭ، ﻣﯿﺮﭨﮫ ، ﻣﻠﯿﺎﻧﮧ ﺍﻭﺭ ﻣﻈﻔﺮ ﻧﮕﺮ ﻓﺴﺎﺩﺍﺕ ﭘﮧ ﮔﯿﺖ ﭘﮍﮪ ﮐﮯ ﺩﺍﺩ ﻭﺻﻮﻝ ﮐﯽ۔ ﺣﺪ ﺗﻮ ﺗﺐ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﺟﺐ ﻧﺎﻇﻢ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﻧﮯ ﻓﺴﺎﺩﺍﺕ ﺳﮯ ﻣﺘﺎﺛﺮ ﺗﻤﺎﻡ ﺷﮩﺮﻭﮞ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﮔﯿﺖ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﭘﺮ ﺷﺎﻋﺮﮦ ﭘﮧ ﻃﻨﺰ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﮯ ﭘﻠﭧ ﮐﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺍﮔﻠﮯ ﺑﺮﺱ ﭘﮭﺮ ﮐﮩﯿﮟ ﻓﺴﺎﺩﺍﺕ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﭘﮧ ﺑﮭﯽ ﺗﺎﺯﮦ ﮔﯿﺖ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﻭﻧﮕﯽ۔
ﺁﺝ ﮐﮯ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﺎﺯ ﺷﺎﻋﺮﻭﮞ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﺍﯾﮏ ﺭﯾﮑﯿﭧ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﺮﻭﮦ ﮨﯿﮟ۔ ﯾﮧ ﮔﯿﻨﮓ ﭼﻼ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺎﺭﮐﯿﭩﻨﮓ ﺍﻭﺭ ﺑﺮﺍﻧﮉﻧﮓ ﮐﮯ ﺍﻟﮓ ﺷﻌﺒﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﯾﮏ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﺎﺯ ﺷﺎﻋﺮ ﺳﮯ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺍﻧﮭﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﺎ ﺭﯾﭧ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﭘﭽﺎﺱ ﮨﺰﺍﺭ ﺭﻭﭘﮯ۔ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﭼﻮﻧﮑﮧ ﺁﭖ ﺑﺎﺕ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﻧﭻ ﮨﺰﺍﺭ ﺭﻭﭘﮯ ﮐﻢ ﮐﺮ ﺩﻭﮞ ﮔﺎ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺭﻭﺯ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﮐﻨﻮﯾﻨﺮ ﻧﮯ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺑﺠﭧ ﮐﻢ ﮨﮯ ۔ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﮐﻢ ﮐﺮ ﺩﻭﮞ ﮔﺎ۔ ﺁﺧﺮ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﺻﺎﺣﺐ ﭘﻨﺪﺭﮦ ﮨﺰﺍﺭ ﺭﻭﭘﮯ ﭘﺮ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﮔﺌﮯ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﮔﺰﺍﺭﺵ ﮐﯽ ﮐﮧ ﺳﺐ ﮐﻮ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﭘﭽﺎﺱ ﮨﺰﺍﺭ ﺭﻭﭘﮯ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ﮐﮧ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺟﺐ ﺁﭖ ﭘﻨﺪﺭﮦ ﮨﺰﺍﺭ ﻣﯿﮟ ﺁﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﯿﻮﮞ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﭽﺎﺱ ﮨﺰﺍﺭ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ؟
ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﮯ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺁﺋﻨﺪﮦ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻣﺎﺭﮐﯿﭧ ﺗﻮ ﺧﺮﺍﺏ ﻧﮧ ﮐﯿﺠﺌﮯ۔ ﺳﭻ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﺝ ﮐﮯ ﯾﮧ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﺎﺯ ﺷﺎﻋﺮ ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﮐﮭﻠﻮﺍﮌ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻤﺎﺋﯽ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ﯾﮧ ﻣﻠﮏ ﻭ ﻣﻠﺖ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﭼﻮﻧﺎ ﻟﮕﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﯾﮏ ﺍﺳﮑﻮﻝ ﭨﯿﭽﺮ ﺍﮔﺮ ﺑﯿﺲ ﮨﺰﺍﺭ ﺭﻭﭘﮯ ﻣﺎﮨﺎﻧﮧ ﺗﻨﺨﻮﺍﮦ ﭘﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺩﺱ ﻓﯿﺼﺪ ﭨﯿﮑﺲ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔ ﯾﻮﻧﯿﻮﺭﺳﭩﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺎﻟﺞ ﮐﮯ ﭨﯿﭽﺮ ﺗﯿﺲ ﻓﯿﺼﺪ ﺍﻧﮑﻢ ﭨﯿﮑﺲ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺸﺎﻋﺮﻭﮞ ﮐﯽ ﺩﻧﯿﺎ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﭨﯿﮑﺲ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔
ﻻﮐﮭﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻤﺎﺋﯽ ﭨﯿﮑﺲ ﻓﺮﯼ۔ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻟﯿﻦ ﺩﯾﻦ ﮐﯿﺶ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﻧﮧ ﺍﻧﮑﻢ ﭨﯿﮑﺲ ﻧﮧ ﺟﯽ ﺍﯾﺲ ﭨﯽ ﮐﺎ ﭼﮑﺮ۔ ﺁﭖ ﮨﻨﺪﻭﺳﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﻃﻮﻝ ﻭ ﻋﺮﺽ ﻣﯿﮟ ﻣﺸﺎﻋﺮﮮ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﮐﻨﻮﯾﻨﺮﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮐﺮ ﻟﯿﺠﺌﮯ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺷﺎﻋﺮ ﻧﮯ ﮐﺒﮭﯽ ﭼﯿﮏ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﭘﯿﻤﻨﭧ ﻟﯽ ﮨﮯ ؟
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺳﻂ ﺩﺭﺟﮯ ﮐﺎ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﺎﺯ ﺷﺎﻋﺮ ﺩﺱ ﻻﮐﮫ ﺭﻭﭘﮯ ﻣﺎﮨﺎﻧﮧ ﮐﯽ ﮐﻤﺎﺋﯽ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ﻭﮦ ﺑﮭﯽ ﺑﻐﯿﺮ ﭨﯿﮑﺲ ﺩﺋﮯ ﮨﻮﺋﮯ۔ ﺍﻥ ﻣﺸﺎﻋﺮﮦ ﺑﺎﺯ ﺷﺎﻋﺮﻭﮞ ﻧﮯ ﺑﺎﻗﺎﺋﺪﮦ ﻓﺎﺭﻡ ﮨﺎﺅﺱ ﺑﻨﺎ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻓﺎﺭﻡ ﮨﺎﺅﺱ ﺑﻨﺎﻧﮯ ﭘﺮ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺑﮭﻼ ﮐﯿﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮨﻮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ؟ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﮐﮯ ﭨﯿﮑﺲ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﻨﮯ ﭘﺮ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺿﺮﻭﺭ ﮨﮯ۔
ﻗﻮﻡ ﮐﮯ ﺟﺬﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﮐﮭﻠﻮﺍﮌ ﮐﺮ ﮐﮯ ﻻﮐﮭﻮﮞ ﮐﯽ ﮐﻤﺎﺋﯽ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﯾﮧ ﺷﺎﻋﺮ ﻣﮩﻨﮕﯽ ﺑﺮﺍﻧﮉﯾﮉ ﺍﻣﭙﻮﺭﭨﯿﮉ ﺷﺮﺍﺏ ﭘﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻗﻮﻡ ﮐﻮ ﯾﺎﺩ ﺩﻻﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺗﺎﺝ ﻋﺠﺎﺋﺐ ﮔﮭﺮﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺷﮑﺴﺖ ﺧﻮﺭﺩﮦ ﻗﻮﻣﯿﮟ ﻣﺎﺿﯽ ﻣﯿﮟ ﺟﯿﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ﻭﮦ ﺣﺎﻝ ﮐﯽ ﻣﺸﮑﻼﺕ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﺎﺋﻞ ﮐﺎ ﺳﺎﻣﻨﺎ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺑﭽﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﻣﺎﺿﯽ ﻣﯿﮟ ﭘﻨﺎﮦ ﻟﯿﻨﮯ ﻣﯿﮟ ﻋﺎﻓﯿﺖ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮨﻮﺗﯽ .

Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS