find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Kya Aurat Naukari kar Sakti Hai? (Part 02)

Kya Aurat Naukari kar Sakti Hai?
Can a women Do Job?
ﮐﯿﺎ ﻋﻮﺭﺕ ﻧﻮﮐﺮﯼ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ (Part 02)
ﺟﺐ ﮨﻢ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﭘﻮﺳﭧ ﮐﯽ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﻮﺻﻮﻝ ﮨﻮ ﮰ ﭘﮩﻼ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮧ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺁﻝ ﮦ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺣﻮﺍﺗﯿﻦ ﻣﺴﺠﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯﯾﮟ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﺟﺎ ﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﺱ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ خواﺗﯿﻦ ﮐﯽ ﻧﻮﮐﺮﯼ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺯ ﭘﮑﮍﺍ ﮔﯿﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﺳﻤﺠﮭﺪﺍﺭ ﺁﺩﻣﯽ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺳﻤﺠﮫ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺟﻮﺍﺯ ﭘﮑﮍﻧﺎ ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﺑﭽﮑﺎﻧﮧ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺟﻮﺍ ﺯ ﮐﺎ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﻄﺎﺑﻘﺖ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﺟﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﺍﺱ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﮐﻮﺋﯽ ﭘﺴﻨﺪﯾﺪﮦ ﻋﻤﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺛﻮﺍﺏ ﮐﮯ ﮨﺮ ﮐﺎﻡ ﭘﺮ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺍﻧﻌﺎﻣﺎﺕ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﮨﮯ ﻣﮕﺮ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﻋﻤﻞ ﭘﺮ ﮐﺴﯽ ﺍﺟﺮ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﮐﮩﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ
ﭘﮩﻠﯽ ﺣﺪﯾﺚ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺍﻓﻀﻞ ﺻﻒ ﻧﻤﺎﺯ ﻣﯿﮟ ﺁﺣﺮ ﻭﺍﻟﯽ ﺻﻒ ﮨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺁﻝ ﮦ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﻣﺴﺠﺪ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﯾﮏ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﮔﮭﺮ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﻤﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﺻﺤﻦ ﻣﯿﮟ ﻧﻤﺎﺯ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ
ﺍﻥ ﺩﻭ ﺍﺣﺎﺩﯾﺚ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻣﯿﮟ ﺭﮨﻨﮯ ﮐﻮ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﻮ ﭘﺴﻨﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﮐﮧ ﺣﻮﺍﺗﯿﻦ ﺑﺎﮨﺮ  ﭘﮭﺮﺗﯽ ﺭﮨﯿﮟ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻓﺘﻨﮯ ﮐﺎ ﺣﺪﺷﮧ ﮨﮯ
ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻧﻘﺼﺎﻧﺎﺕ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﻣﻐﺮﺑﯽ ﺗﮩﺬﯾﺐ ﮐﺎ ﻗﺮﯾﺐ ﺳﮯ ﺟﺎ ﺋﺰﮦ ﻟﯿﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺟﺎﻥ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﭘﻮﺭﯼ ﮐﺘﺐ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ
ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﮐﺎ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺟﻮﺍﺏ ﯾﮧ ﮨﮯ ﺟﻮ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﮐﻢ ﻋﻘﻞ ﻣﯿﮟ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺩﯾﻦ ﺳﮑﮭﺎﻧﮯ کے لئے ﺻﺮﻑ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭ ﺁﻝ ﮦ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﮨﯽ ﺫﺍﺕ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﻋﻠﻢ ﮐﯿﻠﮱ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﺴﺠﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﺗﮭﺎ ﻣﮕﺮ ﺁﺝ ﻋﻠﻢ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﻋﺎﻡ ﮨﮯ ﺍﺏ ﺍﺱ ﻗﺪﺭ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﯽ ﻣﮕﺮ ﭘﮭﺮ ﺑﮭﯽ ﯾﮧ ﺣﮑﻢ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﮕﮧ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺍﺱ ﺩﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﮯ ﮔﺌﮯ ﮨﯿﮟ ﺷﺎﯾﺪ ﺳﯿﺪﺍ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺏ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺴﺠﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﯽ ﮨﻢ ﯾﮧ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺍﻥ ﺷﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﮈﮬﻮﻧﮉﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺩﻭﺭ ﺍﻭﺭ ﮨﻢ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﻣﺠﺘﮩﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﻓﺘﻮﺍﻉ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺏ ﺍﺱ ﮐﺎﻡ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺑﺎﻗﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮨﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﻋﻤﻞ ﻓﺘﻨﮯ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﺑﻦ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ
ﺍﺏ ﯾﮩﺎﮞ ﺑﺎﻏﯿﺎﻧﮧ ﺍﺫﮨﺎﻥ ﮐﯿﻠﮱ ﻋﺮﺽ ﮨﮯ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﮨﻠﯿﺖ ﮐﮯ ﺑﺎﻋﺚ ﺍﺱ ﮨﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻭﺍﺭﺩ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﮐﮧ ﮨﻢ ﺗﻮ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﺟﺐ ﺣﺪﯾﺚ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﻮ ﭘﮍﮬﻨﺎ ﮨﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺣﺎﻻﺕ ﮐﮯ ﺍﺗﺎﺭ ﭼﮍﺍﺅ ﮐﯽ ﺣﺒﺮ ﮨﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻋﻠﻤﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺠﺘﮩﺪﯾﻦ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺍﺗﮭﺎﮌﭨﯽ ﻣﺎﻧﻨﺎ ﭘﮍﮮ ﮔﺎ ﺧﺪﺍ ﮐﺎ ﻭﺍﺳﻄﮧ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﺳﮯ ﮐﺎﻡ ﻟﯿﺠﮱ ﺍﻭﺭ ﺷﻌﺒﮧ ﺟﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﻣﺤﺘﻠﻒ شخصیات ﮐﻮ ﺍﺗﮭﺎﭨﯽ ( authority) ﻣﺎﻧﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﯾﺎ ﭘﮭﺮ ﺧﻮﺩ ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﯿﺠﮱ ﻋﻠﻤﺎ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﻭﺭ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ (Authority) ﺑﻦ ﺟﺎ ﺋﯿﮟ ﯾﺎ ﺑﺮﺍﮦ ﮐﺮﻡ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﺎﺕ ﻣﺎﻧﯿﮯ ﺟﻮ ﺩﺭ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺍﺗﮭﺎﺭﭨﯽ ﮨﯿﮟ
ﺳﻮﺍﻝ ﮐﮯ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺣﺼﮯ ﭘﺮ ﺍﮔﻠﯽ ﭘﻮﺳﭧ ﻣﯿﮟ ﺑﺎﺕ ﮐﺮﯾﮟ ﮔﮯ ﺍﻥ ﺷﺎﺍﻟﻠﮧ
ﻧﻮﭦ ﺍﺱ ﻣﻮﺿﻮﻉ ﭘﺮ ﻣﮑﻤﻞ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺟﺎﻧﻨﮯ ﮐﯿﻠﮱ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺟﮍﯼ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﭘﻮﺳﭩﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﻭﺍﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﺑﺮﺍﮦ ﮐﺮﻡ ﺟﻮ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ بلاگ ﭘﺮ ﻣﻮﺟﻮﺩ ہیں۔

Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS