Ager Biwi Apne Shauhar ki Maal se kuchh Kharch Karti ho to Uska Sawab Use milta hai.
ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِالرَّحْمٰنِﺍلرَّﺣِﻴﻢ
حَدَّثَنَا عُثْمَانُ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ ، حَدَّثَنَا جَرِيرٌ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْ شَقِيقٍ ، عَنْ مَسْرُوقٍ ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا , قَالَتْ : قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : إِذَا أَنْفَقَتِ الْمَرْأَةُ مِنْ طَعَامِ بَيْتِهَا غَيْرَ مُفْسِدَةٍ كَانَ لَهَا أَجْرُهَا بِمَا أَنْفَقَتْ ، وَلِزَوْجِهَا أَجْرُهُ بِمَا كَسَبَ ، وَلِلْخَازِنِ مِثْلُ ذَلِكَ لَا يَنْقُصُ بَعْضُهُمْ أَجْرَ بَعْضٍ شَيْئًا.
नबी करीम ﷺ ने फ़रमाया: अगर औरत अपने शौहर के माल से कुछ ख़र्च करे और उसकी नीयत शौहर की पूँजी बर्बाद करने की ना हो तो उसे ख़र्च करने का सवाब मिलेगा और शौहर को भी इसका सवाब मिलेगा उसने कमाया है और ख़ज़ानची को भी यही हुक्म है। एक का सवाब दूसरे के सवाब में कोई कमी नहीं करता।
Nabi kareem ﷺ ne farmaya: agar aurat apne shohar ke maal se kuch kharch kare aur uski niyat shohar ki poonji barbaad karne ki naa ho to usay kharch karne ka sawab milega aur shohar ko bhi iska sawab milega usne kamaya hai aur khazanchi ka bhi yahi hukm hai. Ek ka sawab dosre ke sawab mein koi kami nahi karta.
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اگر عورت اپنے شوہر کے مال سے کچھ خرچ کرے اور اس کی نیت شوہر کی پونجی برباد کرنے کی نہ ہو تو اسے خرچ کرنے کا ثواب ملے گا اور شوہر کو بھی اس کا ثواب ملے گا اس نے کمایا ہے اور خزانچی کا بھی یہی حکم ہے۔ ایک کا ثواب دوسرے کے ثواب میں کوئی کمی نہیں کرتا۔
The Prophet ﷺ said: When a woman gives in charity some of the foodstuff (which she has in her house) without spoiling it, she will receive the reward for what she has spent, and her husband will receive the reward because of his earning, and the storekeeper will also have a reward similar to it. The reward of one will not decrease the reward of the others.
📜 *wazahat:* agar aurat ne apne shohar ki ( halal ) kamayi hui rakam se nek irade nek niyat se kharch kiya maslan apne upar, shohar bache yaa gharwalo pe ( fuzool israaf naa kiya ) aur naa irada bura tha toh insh'a Allah usse iss rakam kharch karne ka nek badla milega, agar yahi nek irada mulazim/cashier/khazanchi ka hai toh usse bhi iska ajar milega, kisi ke bhi sawaab mein kami nahi ki jayegi.
📚 _*Sahih Bukhari: jild 2, kitab Az zaka 24, hadith no. 1425*_
●•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~●
No comments:
Post a Comment