Shiya Kya Hai aur uska Mazhabi Aqeeda kya hai?
Duniya ka Har Mazhab Apne Mazhabi Talimat ko nahi Chhupata mager Shia Apne Tarike ko kyu Chhupata hai?
Takiya aur Takmaan kya hai?
Kya Jhoot Bolna Aqalmand logo ke Samne ek achha Amal hai?
شیعہ کیا ہے اور کیا نہیں ہے؟ پوسٹ 9
ﺑِﺴْـــــــــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﮧِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤٰﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﯿْﻢِ
ﺍﻟﺴَّـــــﻼﻡَ ﻋَﻠَﻴــْــــﻛُﻢ ﻭَﺭَﺣْﻤَـــــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَـــــﺎﺗُﻪ
.1 ﺣﺎﻓﻆ ﺍﺑﻦ ﺣﺠﺮ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : " ﺭﺧﺼﺖ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﭼﮫ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﻣﻘﺎﻣﺎﺕ ﭘﺮ " ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ " ﮐﺎ ﻣﻨﺴﻮﺥ ﮨﻮ ﺟﺎﻧﺎ ﻣﺮﻭﯼ ﮨﮯ : .1 ﺧﯿﺒﺮ ﻣﯿﮟ ( 7 ﮪ ) .... .2 ﻋﻤﺮۃ ﺍﻟﻘﻀﺎﺀ ﻣﯿﮟ ( 7 ﮪ ) .... .3 ﻓﺘﺢ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﻝ ( 8 ﮪ ) .... .4 ﺍﻭﻃﺎﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﻝ ( 8 ﮪ ) .... .5 ﻏﺰﻭﮦ ﺗﺒﻮﮎ ﻣﯿﮟ ( 9 ﮪ ) .... .6 ﺣﺠۃ ﺍﻟﻮﺩﺍﻉ ﻣﯿﮟ ( 10 ﮪ ) ...... ( ﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺝ 9 ﺹ 173 )
.2 ﺍﻣﺎﻡ ﻧﻮﻭﯼ ﺭﺣﻤﻪ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ : " ﺩﺭﺳﺖ ﺑﺎﺕ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻣﺘﻌﮧ ﺩﻭ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺟﺎﺋﺰ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﺩﻭ ﮨﯽ ﻣﺮﺗﺒﮧ ﺣﺮﺍﻡ ﮨﻮﺍ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺗﮏ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ، ﯾﮧ ﻏﺰﻭۂ ﺧﯿﺒﺮ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺣﻼﻝ ﺗﮭﺎ ﭘﮭﺮ ﺍﺳﮯ ﻏﺰﻭۂ ﺧﯿﺒﺮ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ، ﭘﮭﺮ ﺍﺳﮯ ﻓﺘﺢ ﻣﮑﮧ ﮐﮯ ﻣﻮﻗﻊ ﭘﺮ ﺟﺎﺋﺰ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ( ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﮐﻮ " ﻋﺎﻡ ﺍﻭﻃﺎﺱ " ﺑﮭﯽ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ) ﺍﺱ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﮨﻤﯿﺶ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺍﺳﮯ ﺣﺮﺍﻡ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ...." ( ﺷﺮﺡ ﻣﺴﻠﻢ ﺝ 9 ﺹ 181 )
.3 ﺟﻤﮩﻮﺭ ﺳﻠﻒ ﻭ ﺧﻠﻒ ﮐﺎ ﻗﻮﻝ : ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ ﻣﻨﺴﻮﺥ ﮨﮯ ( ﻓﺘﺢ ﺍﻟﺒﺎﺭﯼ ﺝ 9 ﺹ 173 )
.4 ﻗﺎﺿﯽ ﻋﯿﺎﺽ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ " ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ " ﮐﯽ ﺣﺮﻣﺖ ﭘﺮ ﺍﺟﻤﺎﻉ ﻧﻘﻞ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺻﺮﻑ ﺷﯿﻌﮧ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﺍﺳﮯ ﺟﺎﺋﺰ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ( ﺷﺮﺡ ﻣﺴﻠﻢ ﻟﻠﻨﻮﻭﯼ ﺝ 9 ﺹ 79 )
.5 ﺳﻌﻮﺩﯼ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﻓﺘﻮﯼ ﮐﻤﯿﭩﯽ ﻧﮯ ﯾﮧ ﻓﺘﻮﯼ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ " ﻧﮑﺎﺡ ﻣﺘﻌﮧ " ﺣﺮﺍﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﻭﺍﻗﻊ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﺑﺎﻃﻞ ﮨﮯ ( ﻓﺘﺎﻭﯼ ﺍﻟﻠﺠﻨﺔ ﺍﻟﺪﺍﺋﻤﺔ ﻟﻠﺒﺤﻮﺙ ﺍﻟﻌﻠﻤﻴﺔ ﻭﺍﻹﻓﺘﺎﺀ ﺝ 18 ﺹ 440 )
.1 ﻣﺨﻠﻮﻕ ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺣﺠﺖ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﻗﺎﺋﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ( ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺗﻮ ﺣﺠﺖ ﻗﺎﺋﻢ ﮐﺮ ﺩﯼ ﮨﮯ ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ... ﺍﺏ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﮔﺎ )
.2 ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﯾﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﻗﺎﺋﻢ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮦ ﺳﮑﺘﯽ ... ( ﻟﯿﮑﻦ ﺩﻧﯿﺎ ﺗﻮ ﺁﺝ ﺑﮭﯽ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﮯ )
.3 ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﮐﻮ ﻣﺎﻧﻨﺎ ﺍﻭﺭ ﭘﮩﭽﺎﻧﻨﺎ ﺷﺮﻁ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮨﮯ ( ﻧﮧ ﻣﺎﻧﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ؟ )
.4 ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻻﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺒﻠﯿﻎ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺳﺐ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮐﺘﺐ ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮯ ﺁﯾﺎ ﮨﮯ ( ﮐﻮﻥ ﮐﻮﻥ ﺳﯽ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺧﻮﺵ ﺧﺒﺮﯼ ﻣﻠﯽ ﺁﭖ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ؟ )
.5 ﺍﺋﻤﮧ ﮐﯽ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﺭﺳﻮﻟﻮﮞ ﮨﯽ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﻓﺮﺽ ﮨﮯ ( ﭘﮭﺮ ﮐﺮﺗﮯ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ؟ )
.6 ﺍﺋﻤﮧ ﮐﻮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮨﮯ ﺟﺲ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺣﻼﻝ ﯾﺎ ﺣﺮﺍﻡ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﮟ ( ﺍﺳﯽ ﻟﺌﮯ ﺗﻮ ﮨﻢ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻧﺎ ﮐﮧ ﺷﯿﻌﮧ ﯾﮩﻮﺩﯾﻮﮞ ﮐﮯ ﺩﻭﺩﮪ ﺷﺮﯾﮏ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﮨﯿﮟ، ﺟﺲ ﮐﺎﻡ ﭘﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﺍﺣﺒﺎﺭ ﻭ ﺭﮨﺒﺎﻥ ﭘﺮ ﻟﻌﻨﺖ ﺑﮭﯿﺠﯽ ﮨﮯ ﻭﮨﯽ ﮐﺎﻡ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺳﮯ ﺭﻭﺍ ﺭﮐﮭﯿﮟ ﮔﮯ ﺗﻮ ﺁﭖ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻟﻌﻨﺖ ﮐﮯ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﮨﯿﮟ )
.7 ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﺋﻤﮧ ﺑﮭﯽ ﻣﻌﺼﻮﻡ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ( ﮬﺎﺗﻮﺍ ﺑﺮﮬﺎﻧﮑﻢ )
.8 ﺍﻣﺎﻣﻮﮞ ﮐﺎ ﺣﻤﻞ ﻣﺎﺅﮞ ﮐﮯ ﺭﺣﻢ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﭘﮩﻠﻮ ﻣﯿﮟ ﻗﺎﺋﻢ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ( ﮐﺲ ﻧﮯ ﭼﯿﮏ ﮐﺮ ﮐﮯ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺑﮭﺎﺋﯽ؟ )
.9 ﺍﺋﻤﮧ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﮐﻮ ﻣﺎﻧﻨﮯ ﻭﺍﻟﮯ ( ﺷﯿﻌﮧ ) ﺍﮔﺮ ﻇﺎﻟﻢ ﺍﻭﺭ ﻓﺎﺳﻖ ﻭ ﻓﺎﺟﺮ ﺑﮭﯽ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺟﻨﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﮔﺮ ﻣﺘﻘﯽ ﻭ ﭘﺮﮨﯿﺰﮔﺎﺭ ﮨﯿﮟ ﺗﻮ ﺑﮭﯽ ﺟﮩﻨﻤﯽ ﮨﯿﮟ ( ﺍﺭﮮ ﺑﺰﺭﮔﻮ ! ﺁﭖ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻧﻈﺮ ﺛﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﮯ )
.10 ﺍﺋﻤﮧ ﮐﺎ ﺩﺭﺟﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﮮ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﺳﮯ ﺑﺮﺗﺮ ﻭ ﺑﺎﻻﺗﺮ ﮨﮯ ( ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺳﻨﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻗﺎﻧﻮﻥ ﺳﮯ ﮐﮭﻠﻮﺍﮌ ﮐﺮﻧﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺁﭖ ﺳﮯ ﺳﯿﮑﮭﮯ )
.11 ﺍﺋﻤﮧ ﮐﻮ " ﻣﺎ ﮐﺎﻥ ﻭﻣﺎ ﯾﮑﻮﻥ " ﮐﺎ ﻋﻠﻢ ﮨﮯ ( ﭘﮭﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺋﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻕ ﮐﯿﺎ ﺭﮦ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ؟ )
.12 ﺍﺋﻤﮧ ﭘﺮ ﺑﮭﯽ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﮐﮯ ﺩﻥ ﺭﺍﺕ ﮐﮯ ﺍﻋﻤﺎﻝ ﭘﯿﺶ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ( ﯾﮧ ﺗﺤﻘﯿﻖ ﮐﺲ ﻧﮯ ﮐﯽ؟ )
.13 ﺍﺋﻤﮧ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﮐﯽ ﺁﻣﺪ ﻭ ﺭﻓﺖ ﮨﻮﺗﯽ ﺭﮨﺘﯽ ﮨﮯ ( ﮨﺎﮞ ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﮨﻮﺍ ﻓﺮﺷﺘﮧ ﮨﻮﮔﺎ ... ﻧﻌﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﮧ ﻣﻦ ﺫﻟﻚ )
.14 ﮨﺮ ﺟﻤﻌﮧ ﮐﯽ ﺭﺍﺕ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﻮ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﻭﮦ ﻋﺮﺵ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎﺋﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻭﮨﺎﮞ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺑﮯﺷﻤﺎﺭ ﻧﺌﮯ ﻋﻠﻮﻡ ﻋﻄﺎ ﮐﺌﮯ ﺟﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ( ﯾﮧ ﻟﻮ، ﻣﯿﺮﮮ ﻧﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﻮ ﭘﻮﺭﯼ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﻣﻌﺮﺍﺝ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﯾﮩﺎﮞ ﯾﮧ ﮨﺮ ﮨﻔﺘﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﭼﮑﺮ ﻟﮕﺎ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ )
.15 ﺍﺋﻤﮧ ﻭﮦ ﺳﺐ ﻋﻠﻮﻡ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ، ﻧﺒﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﻋﻄﺎ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺑﮩﺖ ﺳﮯ ﺍﯾﺴﮯ ﻋﻠﻮﻡ ﺑﮭﯽ ﺟﻮ ﻧﺒﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯽ ﻋﻄﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺋﮯ ( ﻧﺒﯿﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﺷﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﻓﺮﺳﻮﺩﮦ ﻋﻠﻮﻡ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ )
.16 ﺍﺋﻤﮧ ﭘﺮ ﮨﺮ ﺳﺎﻝ ﮐﯽ ﺷﺐ ﻗﺪﺭ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﮐﺘﺎﺏ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﻓﺮﺷﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﺮﻭﺡ ﻟﮯ ﮐﺮ ﺍﺗﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ( ﺍﺏ ﺗﮏ ﮐﺘﻨﯽ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ ﺟﻤﻊ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ ﮨﯿﮟ؟ )
.17 ﺍﺋﻤﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﻮﺕ ﮐﺎ ﻭﻗﺖ ﺑﮭﯽ ﺟﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﻮﺕ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ( ﻭﻣﺎ ﺗﺪﺭﻱ ﻧﻔﺲ ﺑﺄﻱ ﺃﺭﺽ ﺗﻤﻮﺕ؟؟ )
.18 ﺍﺋﻤﮧ ﺩﻧﯿﺎ ﻭ ﺁﺧﺮﺕ ﮐﮯ ﻣﺎﻟﮏ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﮐﻮ ﭼﺎﮨﯿﮟ ﺩﮮ ﺩﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺑﺨﺶ ﺩﯾﮟ ( ﭘﮭﺮ ﮐﺲ ﮐﺲ ﮐﻮ ﺩﯾﺎ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺏ ﺗﮏ ﺍﻭﺭ ﮐﺲ ﮐﺲ ﮐﻮ ﺑﺨﺸﺎ ﮨﮯ؟؟ )
.19 ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺁﺳﻤﺎﻧﻮﮞ، ﺯﻣﯿﻨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﭘﮩﺎﮌﻭﮞ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺍﻣﺎﻧﺖ ﭘﯿﺶ ﮐﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺑﻮﺟﮫ ﺍﭨﮭﺎﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﻥ ﺳﺐ ﻧﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﻭﮦ " ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺎ ﻣﺴﺌﻠﮧ " ﺗﮭﺎ ( ﺟﻮ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ، ﺧﺪﺍ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ﻻ ﺟﻮﺍﺏ ﮐﯽ ... ﭘﺎﭘﻮﺵ ﻣﯿﮟ ﻟﮕﺎﺋﯽ ﮐﺮﻥ ﺁﻓﺘﺎﺏ ﮐﯽ )
.20 ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﭘﻨﺠﺘﻦ ﭘﺎﮎ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺋﻤﮧ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺗﮭﮯ ﻭﮦ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺌﮯ ﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ .... ( ﭘﻮﺭﯼ ﺍﻣﺖ ﻣﺴﻠﻤﮧ ﭘﺮ ﺑﮩﺘﺎﻥ ﺗﺮﺍﺷﯽ )
ﻣﺤﺘﺮﻡ ﻗﺎﺭﺋﯿﻦ ! ﯾﮧ ﺗﮭﮯ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﮐﮯ ﻭﮦ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﺟﻮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺋﻤﮧ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺳﮯ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺁﭖ ﻏﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﺗﻮ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﮔﺎ ﮐﮧ ﮐﺲ ﻗﺪﺭ ﮐﻔﺮﯾﮧ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﻭ ﻧﻈﺮﯾﺎﺕ ﮐﮯ ﺣﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﮐﮧ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻧﺒﯿﻮﮞ، ﺭﺳﻮﻟﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮩﺘﺮ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻣﺨﺘﻠﻒ ﺧﺼﻮﺻﯿﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺷﺮﯾﮏ ﻭ ﺳﺎﺟﮭﯽ ﺑﻨﺎ ﺩﯾﺎ ... ﺁﭖ ﺍﺑﮭﯽ ﺣﯿﺮﺍﻥ ﻧﮧ ﮨﻮﮞ، ﯾﮧ ﺗﻮ ﺍﺑﮭﯽ ﺁﻏﺎﺯ ﮨﮯ ... ﺍﯾﺴﮯ ﮨﯽ ﺑﮯ ﺷﻤﺎﺭ ﻏﻠﻂ ﻋﻘﺎﺋﺪ ﮨﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﮯ ﮐﮧ ﺟﻦ ﮐﻮ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺳﻨﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺗﻌﻠﻖ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﻧﺠﺎﺕ ﮐﺎ ﺗﺼﻮﺭ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ... ﮨﺎﮞ ﺗﻮﺑﮧ ﮐﺎ ﺩﺭﻭﺍﺯﮦ ﺍﺑﮭﯽ ﺑﮭﯽ ﮐﮭﻼ ﮨﮯ ﺟﻮ ﭼﺎﮨﮯ ﺍﺱ ﺩﺭﻭﺍﺯﮮ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻌﻤﺎﻝ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ....
】 ﺍﻟﺸﯿﺦ ﺣﺎﻓﻆ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺳﻨﺎﺑﻠﯽ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ 【
ﻣﺬﮨﺐ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﯽ ﺍﺻﻮﻟﯽ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﻣﯿﮟ " ﮐﺘﻤﺎﻥ " ﺍﻭﺭ " ﺗﻘﯿﮧ " ﺑﮭﯽ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﯿﮟ ... ﺁﯾﺌﮯ ﺳﺐ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻟﻔﻈﻮﮞ ﮐﺎ ﻣﻌﻨﯽ ﻭ ﻣﻄﻠﺐ ﺟﺎﻥ ﻟﯿﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
1 ﮐﺘﻤﺎﻥ : ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﮏ ﻭ ﻣﺬﮨﺐ ﮐﻮ ﭼﮭﭙﺎﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﻇﺎﮨﺮ ﻧﮧ ﮐﺮﻧﺎ
.2 ﺗﻘﯿﮧ : ﺍﭘﻨﮯ ﻗﻮﻝ ﻭ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﯾﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﯾﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﻭ ﺿﻤﯿﺮ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﮐﻮ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﯾﺐ ﻣﯿﮟ ﻣﺒﺘﻼ ﮐﺮﻧﺎ
】 ﺍﻟﺸﯿﺦ ﺣﺎﻓﻆ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺳﻨﺎﺑﻠﯽ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ 【
ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺟﺎﻥ ﻟﯿﻨﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺏ ﺳﻮﺍﻝ ﯾﮧ ﺍﭨﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﺧﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﯿﻮﮞ ﭘﯿﺶ ﺁﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﻧﮯ ﮐﺲ ﻟﺌﮯ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻋﻘﯿﺪﻭﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﺎﯾﺎ؟ ....... ﺗﻮ ﮐﺘﺐ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﻟﻌﮧ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺟﻮﺍﺏ ﯾﮧ ﺳﻤﺠﮭﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ " ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﺳﺒﺎ ﮐﮯ ﻓﯿﺾ ﯾﺎﻓﺘﮧ ﮐﻮﻓﮧ ﮐﮯ ﺟﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﭘﮩﻠﯽ ﺻﺪﯼ ﮨﺠﺮﯼ ﮐﮯ ﺍﺧﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺻﺪﯼ ﮨﺠﺮﯼ ﮐﮯ ﻧﺼﻒ ﺍﻭﻝ ﻣﯿﮟ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ﺍﻭﺭ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﮐﮯ ﺯﻣﺎﻧﮯ ﻣﯿﮟ ) ﺍﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﯼ ﻣﺬﮨﺐ ﺗﺼﻨﯿﻒ ﮐﯿﺎ ﯾﺎ ﯾﻮﮞ ﮐﮩﮧ ﻟﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﮈﺍﻟﯽ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﻧﺎﻗﺎﺑﻞ ﺗﺮﺩﯾﺪ ﺩﻟﯿﻞ ﺍﻭﺭ ﺷﮩﺎﺩﺕ ﮐﯽ ﺯﺩ ﺳﮯ " ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺍﻣﺎﻣﺖ " ﺍﻭﺭ " ﺷﯿﻌﮧ ﻣﺬﮨﺐ " ﮐﻮ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﯾﮧ ﺩﻭ ﻋﻘﯿﺪﮮ ﻭﺿﻊ ﮐﺌﮯ، ﺍﯾﮏ " ﮐﺘﻤﺎﻥ " ﺟﺲ ﮐﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﯾﮧ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﻮ ﺧﻮﺩ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﯾﮧ ﺗﮭﺎ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﻧﮧ ﮐﺮﯾﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭼﮭﭙﺎﺋﯿﮟ، ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺎ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﻋﺎﻡ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﺠﻤﻊ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ... ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﻋﻘﯿﺪﮦ " ﺗﻘﯿﮧ " ﮐﺎ ﺗﮭﺎ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﻋﻤﺮ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺿﻤﯿﺮ ﺍﻭﺭ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﺗﮯ ﺭﮨﮯ ....." ﺑﮩﺮ ﺣﺎﻝ ﻋﻘﯿﺪﮦ ﺍﻣﺎﻣﺖ ( ﺟﺲ ﮐﯽ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﻭ ﺗﺸﺮﯾﺢ ﮨﻢ ﺍﺱ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﮐﯽ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺍﻭﺭ ﭼﻮﺗﮭﯽ ﻗﺴﻂ ﻣﯿﮟ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ) ﮐﻮ ﺑﻘﯿﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﻃﺮﺯ ﻋﻤﻞ ﮐﯽ ﺯﺩ ﺳﮯ ﺑﭽﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﯾﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻋﻘﯿﺪﮮ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﺠﺎﺩ ﮐﺌﮯ ....
】 ﺍﻟﺸﯿﺦ ﺣﺎﻓﻆ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺳﻨﺎﺑﻠﯽ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ 【
کتمان بارے میں شیعہ کتابوں سے دلیل
ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﮨﺮ ﻣﺬﮨﺐ ﺧﻮﺍﮦ ﻭﮦ ﮐﺘﻨﺎ ﮨﯽ ﺑﺮﺍ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﭼﮭﭙﺎﺗﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ، ﻟﯿﮑﻦ ﺷﯿﻌﯿﺖ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﺎ ﻭﮦ ﻭﺍﺣﺪ ﻣﺬﮨﺐ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﺳﮯ ﭼﮭﭙﺎﺗﺎ ﭘﮭﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﯽ ﻣﻌﺘﺒﺮ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ ﻣﯿﮟ " ﺑﺎﺏ ﺍﻟﮑﺘﻤﺎﻥ " ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺑﺎﺏ ﮨﮯ، ﺍﺱ ﺑﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﮐﮯ ﺧﺎﺹ ﻣﺮﯾﺪ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﻭﯼ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﺧﺎﻟﺪ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮨﮯ، ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮐﮧ
" ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ : ﺍﮮ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ! ﺗﻢ ﺍﯾﺴﮯ ﺩﯾﻦ ﭘﺮ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺍﺱ ﮐﻮ ﭼﮭﭙﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻋﺰﺕ ﺩﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺫﻟﯿﻞ ﻭ ﺭﺳﻮﺍ ﮐﺮ ﺩﮮ ﮔﺎ " ( ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ 485 )
ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﯿﻌﺎﻥ ﺧﺎﺹ ﺳﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ " ﻣﺠﮭﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺻﺤﺎﺏ ﻣﯿﮟ ( ﺷﺎﮔﺮﺩﻭﮞ ﺍﻭﺭ ﻣﺮﯾﺪﻭﮞ ﻣﯿﮟ ) ﻭﮦ ﺷﺨﺺ ﺳﺐ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭘﯿﺎﺭﺍ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭘﺮﮨﯿﺰ ﮔﺎﺭ ﮨﻮ، ﺩﯾﻦ ﮐﻮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺳﻤﺠﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺑﺎﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﭼﮭﭙﺎﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﺯ ﻣﯿﮟ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﻮ " ( ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ 486 )
ﺁﭖ ﻏﻮﺭ ﮐﺮﯾﮟ ﮐﮧ ﻋﺰﺕ ﻭ ﺫﻟﺖ ﺍﻭﺭ ﺗﻘﻮﯼ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ؟ ﮐﯿﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﯾﮩﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﺍﻭﺭ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ ﺍﻓﻼ ﺗﻌﻘﻠﻮﻥ؟
】 ﺍﻟﺸﯿﺦ ﺣﺎﻓﻆ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺳﻨﺎﺑﻠﯽ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ 【
تقیہ کے بارے میں شیعہ کتابوں سے دلیل
ﺗﻘﯿﮧ ﺩﺭﺍﺻﻞ ﺟﮭﻮﭦ ﮐﺎ ﺩﻭﺳﺮﺍ ﺍﻭﺭ ﺧﻮﺑﺼﻮﺭﺕ ﻧﺎﻡ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻟﻨﺎ ﺗﻤﺎﻡ ﻣﺬﺍﮨﺐ ﻣﯿﮟ ﺑﺪﺗﺮﯾﻦ ﮔﻨﺎﮦ ﮨﮯ، ﭘﻮﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﮐﮯ ﻋﻘﻞ ﻣﻨﺪ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺳﺨﺖ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﯿﺐ ﺗﺴﻠﯿﻢ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﻟﯿﮑﻦ ﻣﺬﮨﺐ ﺷﯿﻌﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﻋﻠﯽ ﺗﺮﯾﻦ ﻋﺒﺎﺩﺕ ﻗﺮﺍﺭ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ، ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﺩﺱ ﺣﺼﮯ ﺑﺘﻼﺋﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻧﻮ ﺣﺼﮯ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻟﻨﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻭﻗﻒ ﮐﺮ ﺩﯾﺌﮯ ﮨﯿﮟ، ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻟﻨﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﺩﯾﻦ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﻭ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﺎ ﺩﯾﻦ ﺑﺘﺎﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ... ﻧﻌﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﮧ ﻣﻦ ﺫﻟﻚ
ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ ﻣﯿﮟ " ﺗﻘﯿﮧ " ﮐﺎ ﺑﮭﯽ ﻣﺴﺘﻘﻞ ﺑﺎﺏ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺑﺎﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﺌﯽ ﺭﻭﺍﯾﺘﯿﮟ ﮨﯿﮟ، ﭼﻨﺪ ﺍﯾﮏ ﺩﺭﺝ ﺫﯾﻞ ﮨﯿﮟ :
.1 ﺃﺑﻮ ﻋﻤﯿﺮ ﺍﻋﺠﻤﯽ ﻧﺎﻣﯽ ﺭﺍﻭﯼ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ " ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﻧﮯ ﻣﺠﮫ ﺳﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ ﺍﮮ ﺍﺑﻮ ﻋﻤﯿﺮ ! ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﺩﺱ ﺣﺼﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻧﻮ ﺣﺼﮯ ﺗﻘﯿﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺗﻘﯿﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﻭﮦ ﺑﮯ ﺩﯾﻦ ﮨﮯ " ( ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ 482 )
.2 ﺣﺒﯿﺐ ﺑﻦ ﺑﺸﺮ ﺭﺍﻭﯼ ﮨﮯ، ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻣﺎﻡ ﺟﻌﻔﺮ ﺻﺎﺩﻕ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ " ﺍﮮ ﺣﺒﯿﺐ ! ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺭﻓﻌﺖ ﺍﻭﺭ ﺑﻠﻨﺪﯼ ﻋﻄﺎ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﺗﻘﯿﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﺱ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﭘﺴﺘﯽ ﻣﯿﮟ ﮔﺮﺍﺋﮯ ﮔﺎ " ( ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ 483 )
.3 ﺍﯾﮏ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ .... ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮐﮧ " ﺗﻘﯿﮧ ﻣﯿﺮﺍ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﺮﮮ ﺁﺑﺎﺀ ﻭ ﺍﺟﺪﺍﺩ ﮐﺎ ﺩﯾﻦ ﮨﮯ، ﺟﻮ ﺷﺨﺺ ﺗﻘﯿﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ " ( ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ 484 )
】 ﺍﻟﺸﯿﺦ ﺣﺎﻓﻆ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺳﻨﺎﺑﻠﯽ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ 【
ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﯼ ﺗﻘﯿّﮧ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﻘﯿّﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﯾﺴﯽ ﭼﯿﺰ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﺮﻧﺎ ﺟﻮ ﺑﺎﻃﻦ ﮐﮯ ﺧﻼﻑ ﮨﻮ، ﯾﺎ ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﻠﻤﺎ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻧﮯ ﯾﻮﮞ ﺗﻌﺮﯾﻒ ﮐﯽ ﮨﮯ : ﺗﻘﯿﮧ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﯽ ﺑﺎﺕ ﮐﮩﮯ ﯾﺎ ﺍﯾﺴﺎ ﮐﺎﻡ ﮐﺮﮮ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺗﻮ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﺎ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﮯ ﻧﻔﺲ ﺳﮯ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﺩﮦ ﭼﯿﺰ ﮐﻮ ﺩﻭﺭ ﮐﺮ ﺳﮑﮯ ﯾﺎ ﺍﭘﻨﯽ ﮐﺮﺍﻣﺖ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﮐﺮ ﺳﮑﮯ۔ ( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ( ﺍﻟﺸﯿﻌۃ ﻓﻲ ﺍﻟﻤﯿﺰﺍﻥ ) ﻟﻤﺤﻤﺪ ﺟﻮّﺍﺩ ﻣﻐﻨﯿۃ،ﺹ۴۸ ) ۔
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺩﯾﻦ ﮐﺎ ﺩﺱ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﻧﻮ ﺣﺼّﮧ ﺗﻘﯿّﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﺎ ﮐﻮﺋﯽ ﺩﯾﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺗﻘﯿّﮧ ﻧﮧ ﮐﺮﮮ۔ ( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ( ﺃﺻﻮﻝ ﺍﻟﮑﺎﻓﻲ ) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ،۲؍۲۱۷ ) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺗﻢ ﺍﯾﺴﮯ ﺩﯾﻦ ﭘﺮ ﮨﻮ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﭼﮭﭙﺎﯾﺎ ﺍﺳﮯ ﻋﺰّﺕ ﻣﻠﮯ ﮔﯽ، ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﯿﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﺳﮯ ﺫﻟﯿﻞ ﮐﺮﺩﮮ ﮔﺎ۔ ( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ( ﺃﺻﻮﻝ ﺍﻟﮑﺎﻓﻲ ) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ،۲؍۲۲۲ ) ۔
ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺣﺴﯿﻦ ﻧﺒﯽ ﷺ ﮐﮯ ﺍﻧﮕﮭﻮﭨﮯ ﺳﮯ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﯿﺘﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﻮ ﺩﻭ ﺗﯿﻦ ﺩﻥ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮐﺎﻓﯽ ﮨﻮﺗﺎ ﺗﮭﺎ۔ )) ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ( ﺃﺻﻮﻝ ﺍﻟﮑﺎﻓﻲ ) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ،۱؍۴۶۵ ) ۔
】 ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺳﻠﻒؔﯼ ۔ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ / ﻣﻦ ﻫﻢ ﺍﻟﺸﻴﻌﺔ ﺍﻹﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﻳﺔ 【
تقیہ کب اور کیسے؟
ﺷﯿﻌﮧ ﺣﻀﺮﺍﺕ ﻋﻮﺍﻡ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﯾﮧ ﺑﺎﻭﺭ ﮐﺮﺍﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺟﺐ ﺟﺎﻥ ﮐﺎ ﺧﻄﺮﮦ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺪﯾﺪ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﮨﻮ ... ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺑﯿﮟ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺯﺑﺎﻥ ﮐﮯ ﺑﺮﻋﮑﺲ ﮐﭽﮫ ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﯽ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﯾﮧ ﮐﮧ ﺷﯿﻌﯽ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺍﺋﻤﮧ ﻣﻌﺼﻮﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﺑﮑﺜﺮﺕ ﺍﯾﺴﮯ ﻭﺍﻗﻌﺎﺕ ﺍﻭﺭ ﺭﻭﺍﯾﺎﺕ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﺑﻐﯿﺮ ﮐﺴﯽ ﺍﺩﻧﯽ ﺧﻄﺮﮮ ﮐﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﮐﮭﻠﯽ ﻏﻠﻂ ﺑﯿﺎﻧﯽ ﮐﯽ ﯾﺎ ﺍﭘﻨﮯ ﻋﻤﻞ ﺳﮯ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺩﮬﻮﮐﮧ ﺍﻭﺭ ﻓﺮﯾﺐ ﺩﯾﺎ .... ﺁﯾﺌﮯ ﻧﻤﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﮐﺌﮯ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺯﺭﺍﺭﮦ ﻧﺎﻣﯽ ﺭﺍﻭﯼ ﺍﻣﺎﻡ ﺑﺎﻗﺮ ﺳﮯ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ
" ﺗﻘﯿﮧ ﮨﺮ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﯽ ﭼﯿﺰ ﻣﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺻﺎﺣﺐِ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺟﺎﻧﺘﺎ ﮨﮯ ( ﯾﻌﻨﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﻮ ﺻﺎﺣﺐِ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺳﻤﺠﮭﮯ ) .... ( ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ 484 )
ﺍﺱ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﮐﮭﻞ ﮐﺮ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺁ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﮐﺎ ﻋﻮﺍﻡ ﺍﻟﻨﺎﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﯾﮧ ﮐﮩﻨﺎ ﺩﺭﺳﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ " ﺟﺐ ﺟﺎﻥ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﺎ ﺧﻄﺮﮦ ﮨﻮ ﯾﺎ ﺍﯾﺴﯽ ﮨﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺪﯾﺪ ﻣﺠﺒﻮﺭﯼ ﮨﻮ ..." ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻣﺬﮨﺐ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﺳﮯ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﮐﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺻﻮﺍﺑﺪﯾﺪ ﭘﺮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ... ﺟﺐ ﺑﮭﯽ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﯾﺎ ﻣﻄﻠﺐ ﺳﮯ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﯽ ﺿﺮﻭﺭﺕ ﺳﻤﺠﮭﮯ ﺗﻘﯿﮧ ﮐﺮ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ... ﯾﻌﻨﯽ ﯾﻮﮞ ﮐﮩﮧ ﻟﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺑﻨﯿﺎﺩﯼ ﺗﻌﻠﯿﻤﺎﺕ ﻣﯿﮟ ﺟﮭﻮﭦ ﺑﻮﻟﻨﮯ ﮐﯽ ﮨﺮ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮐﻮ ﮐﮭﻠﯽ ﺁﺯﺍﺩﯼ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺣﮑﻢ ﺳﮯ ﺑﻐﺎﻭﺕ ﮨﮯ ...
】 ﺍﻟﺸﯿﺦ ﺣﺎﻓﻆ ﺧﻠﯿﻞ ﺍﻟﺮﺣﻤٰﻦ ﺳﻨﺎﺑﻠﯽ ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ 【
ﮬﺬﺍ , ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﺃﻋﻠﻢ , ﻭﻋﻠﻤﮧ ﺃﮐﻤﻞ ﻭﺃﺗﻢ ﻭﺭﺩ ﺍﻟﻌﻠﻢ ﺇﻟﯿﮧ ﺃﺳﻠﻢ ﻭﺍﻟﺸﮑﺮ ﻭﺍﻟﺪﻋﺎﺀ ﻟﻤﻦ ﻧﺒﮧ ﻭﺃﺭﺷﺪ ﻭﻗﻮﻡ , ﻭﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﻰ ﻧﺒﯿﻨﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﻭَﺍﻟﺴَّــــــــﻻَﻡ ﻋَﻠَﻴــْــــﻛُﻢ ﻭَﺭَﺣْﻤَـــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَـــــﺎﺗُﻪ
Written By Mrs Arshad Ansari
Taken From Al Quran o Hadiths Knowledge
No comments:
Post a Comment