find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Shia Kya hai aur Kya nahi hai? (Part 01)

Shia Kya hai Aur kya Nahi hai?

Raafji kaun hai aur unka Aqeeda kya Hai?
پوسٹ 01
ﺑِﺴْـــــــــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﮧِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤٰﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﯿْﻢِ
ﺍﻟﺴَّـــــﻼﻡَ ﻋَﻠَﻴــــــﻛُﻢ ﻭَﺭَﺣْﻤَــــــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَـــــــﺎتہ
ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﺍﻣﺎﻡ ﺍﺑﻦ ﺗﯿﻤﯿﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﺭﺍﻓﻀﮧ ﻧﺎﻡ ﮐﯽ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺯﯾﺪ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺩﻭﺭ ﺧﺮﻭﺝ ﻣﯿﮟ ﺷﯿﻌﮧ ﺯﯾﺪﯾﮧ ﺍﻭﺭ ﺭﺍﻓﻀﮧ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮨﻮﮔﺌﮯ۔ ﻭﮦ ﺍﺱ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺟﺐ ﺷﯿﻌﮧ ﻧﮯ ﺯﯾﺪ ﺳﮯ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﻭﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﭘﻮﭼﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺭﺣﻤﺪﻻﻧﮧ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ، ﺟﺲ ﭘﺮ ﺍﯾﮏ ﮔﺮﻭﮦ ﻧﮯ ’’ ﺭﻓﺾ ‘‘ ‏( ﺍﻧﮑﺎﺭ ‏) ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺯﯾﺪ ﻧﮯ ﮐﮩﺎ ’’ ﺭﻓﻀﺘﻤﻮ ﻧﻲ ‘‘ ‏( ﺗﻢ ﻧﮯ ﻣﺠﮭﮯ ﺭﻓﺾ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ‏) ﻟﮩﺬﺍ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﻭ ﻋﻤﺮ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﭼﮭﮯ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺭﺍﻓﻀﯽ ﮐﮩﻼﺋﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﻭﮦ ﺯﯾﺪﯼ ﮐﮩﻼﺋﮯ۔ ‏( ﺹ 35 ﺟـ ‏( 1 ‏) . ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﺴﻨﺔ ﺍﻟﻨﺒﻮﻳﺔ ﻻﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ ‏) ‏( ﺗﻮﺣﯿﺪ ﺧﺎﻟﺺ ﮈﺍﭦ ﮐﺎﻡ ‏)
   ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﯾﮧ ﮐﮯ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ : ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﺮﺍﻑ ﻭ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﺷﯿﻌﯿﺖ ﮐﯽ ﺍﺻﻞ ﯾﮩﻮﺩﯾﺖ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺑﻦ ﺳﺒﺎ ﯾﮩﻮﺩﯼ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻟﻮﭨﺘﯽ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺁﮒ ﺳﮯ ﺟﻼ ﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺑﺮﺍﺀﺕ ﮐﺎ ﺍﻇﮩﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔

‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻓﺮﻕ ﺍﻟﺸﯿﻌﮧ ‏) ﻟﻠﻨﻮﯾﺨﺘﯽ، ﺹ۲۲،ﺍﻭﺭ ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﻣﻌﺮﻓۃ ﺍﻟﺮﺟﺎﻝ ‏) ﻟﻠﻄﻮﺳﯽ ﺹ۱۰۷۔
٭ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺭﺍﻓﻀﮧ ﮐﮩﻼﯾﮯ ﺟﺎﻧﮯ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﻭ ﻣﻌﺘﺮﻑ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻓﺨﺮ ﻣﺤﺴﻮﺱ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ‏) ﻟﻠﻤﺠﻠﺴﯽ ۶۵؍۹۷ ‏) ۔
ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺛﻨﺎﻋﺸﺮﯾﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﮨﻢ ‏( ﺍﮨﻞ ﺳﻨّﺖ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ‏) ﺍﯾﮏ ﺍﻟﻠﮧ، ﺍﯾﮏ ﻧﺒﯽ، ﺍﯾﮏ ﺍﻣﺎﻡ ﭘﺮ ﺍﮐﮭﭩﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﮯ ،ﺍﺱ ﻟﺌﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﺍﻥ ﮐﺎ ﺭﺏ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻧﺒﯽ ﻣﺤﻤﺪ ﷺ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﮨﮯ، ﺟﺒﮑﮧ ﮨﻢ ‏( ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﯾﮧ ‏) ﺍﺱ ﺭﺏ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻧﺒﯽ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﯿﮟ، ﺑﻠﮑﮧ ﮨﻢ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﻭﮦ ﺭﺏ ﺟﺲ ﮐﮯ ﻧﺒﯽ ﮐﺎ ﺧﻠﯿﻔﮧ ﺍﺑﻮﺑﮑﺮ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺭﺏ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﻭﮦ ﻧﺒﯽ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﻧﺒﯽ ﮨﮯ۔ ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ﺍﻟﻨﻌﻤﺎﻧﯿﮧ ‏) ﻟﻨﻌﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﺰﺍﺋﺮﯼ ۲؍۲۷۸ ‏) ۔

٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﻮ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﮐﮯ ﺩﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﮑﮭﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ، ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﻣﮑﺎﻥ ﻭ ﺯﻣﺎﻥ ﺳﮯ ﻣﺘﺼﻒ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﺷﺎﺭﮦ ﮐﯿﺎ ﺟﺎ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺟﻮ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ ‏( ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ‏) ﻧﭽﻠﮯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﭘﺮ ﺍﺗﺮﺗﺎ ﮨﮯ ،ﯾﺎ ﯾﮧ ﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﮨﻞ ﺟﻨّﺖ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﭼﺎﻧﺪ ﯾﺎ ﺍﺱ ﺟﯿﺴﮯ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﻮﮔﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮐﻔﺮ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻ ﮨﻮﮔﺎ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺍﻹﻣﺎﻣﯿۃ ‏) ﻟﻤﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻣﻈﻔﺮ ،ﺹ۵۸ ‏) ۔

٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺑﺮﻭﺯ ﻗﯿﺎﻣﺖ ﺑﻨﺪﮦ ﻣﻮﻣﻦ ﺳﮯ ﻣﺨﺎﺻﺮﮦ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ، ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻣﻮﻣﻦ ﺑﮭﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺏ ﺳﮯ ﻣﺨﺎﺻﺮﮦ ﮐﺮﮮ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮔﻨﺎﮨﻮﮞ ﮐﻮ ﯾﺎﺩ ﺩﻻﺋﮯ ﮔﺎ، ﭘﻮ ﭼﮭﺎ ﮔﯿﺎ ﻣﺨﺎﺻﺮﮦ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ؟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﮐﻮ ﻣﯿﺮﯼ ﮐﮭﻮﮐﮫ ﭘﺮ ﺭﮐﮭﺎ، ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺎ : ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﮨﻢ ﺳﮯ ﺁﺩﻣﯽ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﺳﮯ ﺧﻮﺵ ﮐﻦ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﻣﻨﺎﺟﺎﺕ ﻭﺳﺮﮔﻮﺷﯽ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻷﺻﻮﻝ ﺍﻟﺴﺘۃ ﻋﺸﺮ ‏) ﺗﺤﻘﯿﻖ : ﺿﯿﺎﺀ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻟﻤﺤﻤﻮﺩﯼ ،ﺹ ۲۰۳ ‏) ۔

٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺑﮯ ﺷﮏ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽ ٰﯾﻮﻡ ﻋﺮﻓﮧ ﮐﻮ ﺭﻭﺋﮯ ﺯﻣﯿﻦ ﭘﺮ ﺯﻭﺍﻝ ﮐﮯ ﺷﺮﻭﻉ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯽ ﭼﻮﮌﯼ ﭘﯿﺸﺎﻧﯽ ﻭﺍﻟﮯ ﺍﻭﻧﭧ ﭘﺮ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺭﺍﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﺍﮨﻞ ﻋﺮﻓﺎﺕ ﮐﻮ ﺩﺍﺋﯿﮟ ﻭ ﺑﺎﺋﯿﮟ ﺳﮯ ﺭﻭﻧﺪﺍ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻷﺻﻮﻝ ﺍﻟﺴﺘۃ ﻋﺸﺮ ‏) ﺗﺤﻘﯿﻖ : ﺿﯿﺎﺀ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻟﻤﺤﻤﻮﺩﯼ، ﺹ ۲۰۴ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻗﺒﺮ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﺿﺮﻭﺭﯼ ﮨﮯ، ﮔﺮﭼﮧ ﻭﮦ ﻗﺒﻠﮧ ﮐﮯ ﻣﻮﺍﻓﻖ ﻧﮧ ﮨﻮ،ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺯﺍﺋﺮ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻗﺒﺮ ﮐﺎ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﻗﺒﻠﮧ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﮯ ﺩﺭﺟﮧ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ‏( ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺎ ﭼﮩﺮﮦ ‏) ﮨﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺟﮩﺖ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﺱ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺳﺘﻘﺒﺎﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ‏) ﻟﻠﻤﺠﻠﺴﯽ، ۱۰۱؍۳۶۹ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ‏( ﺁﮦ ‏) ﮐﮩﻨﺎ ﯾﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺍﭼﮭﮯ ﻧﺎﻣﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮨﮯ، ﭘﺲ ﺟﺲ ﻧﮯ ‏( ﺁﮦ ‏) ﮐﮩﺎ ﺗﻮ ﮔﻮﯾﺎ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺳﮯ ﻓﺮﯾﺎﺩ ﻃﻠﺐ ﮐﯿﺎ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻣﺴﺘﺪﺭﮎ ﺍﻟﻮﺳﺎﺋﻞ ‏) ﻟﻠﻨﻮﺭﯼ ﻃﺒﺮﺳﯽ، ۲؍۱۴۸ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺣﺴﯿﻦ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺯﯾﺎﺭﺕ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻣﺼﺎﻓﺤﮧ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﭼﺎﺭﭘﺎﺋﯽ ﭘﺮ ﺑﯿﭩﮭﺘﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺻﺤﯿﻔۃ ﺍﻷﺑﺮﺍﺭ ‏) ﻣﺤﻤﺪ ﺗﻘﯽ، ۲؍۱۴۰ ‏) ۔

٭ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺛﻨﺎﻋﺸﺮﯾﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﻭﮐﻤﯽ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺻﺤﯿﺢ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻏﺎﺋﺐ ﺍﻣﺎﻡ ﻣﮩﺪﯼ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﮯ۔

ﺷﯿﻌﮧ ﺍﻣﺎﻣﯿﮧ ﮐﮯ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﻋﻠﻤﺎ ﺟﻮ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﻭﮦ ﺩﺭﺝ ﺫﯾﻞ ﮨﯿﮟ :
ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﺍﺑﺮﺍﮬﯿﻢ ﺍﻟﻘﻤﯽ، ﻧﻌﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﺰﺍﺋﺮﯼ، ﻓﯿﺾ ﮐﺎﺷﺎﻧﯽ، ﺍﺣﻤﺪ ﻃﺒﺮﺳﯽ، ﻣﺤﻤﺪ ﺑﺎﻗﺮ ﻣﺠﻠﺴﯽ، ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﻧﻌﻤﺎﻥ ﻣﻠﻘّﺐ ﺑﺎﻟﻤﻔﯿﺪ،ﺍﺑﻮ ﺍﻟﺤﺴﻦ ﻋﺎﻣﻠﯽ ﻋﺪﻧﺎﻥ ﺑﺤﺮﺍﻧﯽ، ﯾﻮﺳﻒ ﺑﺤﺮﺍﻧﯽ، ﻧﻮﺭﯼ ﻃﺒﺮﺳﯽ، ﺣﺒﯿﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﺧﻮﺋﯽ، ﻣﺤﻤﺪ ﺑﻦ ﯾﻌﻘﻮﺏ ﮐﻠﯿﻨﯽ، ﻣﺤﻤﺪ ﻋﯿﺎﺷﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﻟﻮﮒ ﮨﯿﮟ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻟﺸﯿﻌۃ ﺍﻻﺛﻨﻲ ﻋﺸﺮﯾۃ ﻭﺗﺤﺮﯾﻒ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ ‏) ﺗﺎﻟﯿﻒ : ﻣﺤﻤﺪ ﺳﯿﻒ، ﻭ ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻣﻮﻗﻒ ﺍﻟﺮﺍﻓﻀۃ ﻣﻦ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ ﺍﻟﮑﺮﯾﻢ ‏) ﺗﺎﻟﯿﻒ : ﻣﺎﻣﺎ ﺩﻭ ﮐﺎﺭﺍ ﻣﯿﺮﯼ ‏) ۔

٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻟﻔﻆ ‏( ﺁﻝ ﻣﺤﻤﺪ ﻭﺁﻝ ﻋﻠﯽ ‏) ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﺳﺎﻗﻂ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻣﻨﮩﺎﺝ ﺍﻟﺒﺮﺍﻋۃ ﺷﺮﺡ ﻧﮩﺞ ﺍﻟﺒﻼﻏۃ ‏) ﻟﺤﺒﯿﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻟﺨﻮﺋﯽ ،۲؍۲۱۶ ‏) ۔

٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻗﺮﺁﻥ ﮐﻮ ﺻﺮﻑ ﺍﺋﻤﮧ ‏( ﺍﺛﻨﺎﻋﺸﺮﯾﮧ ‏) ﻧﮯ ﮨﯽ ﺟﻤﻊ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﻋﻠﻢ ﺣﺎﺻﻞ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﺻﻮﻝ ﺍﻟﮑﺎﻓﻲ ‏) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ، ۱؍۲۲۸ ‏) ۔

٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻗﺮﺁﻥ ﻧﮩﯿﮟ ﺣﺠّﺖ ﮨﻮﮔﺎ ﻣﮕﺮ ﻗﯿّﻢ ‏( ﯾﻌﻨﯽ ﺍﻣﺎﻡ ﻋﻠﯽؓ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺗﻘﯿﯿﻢ ‏) ﮐﮯ ﺫﺭﯾﻌﮧ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺃﺻﻮﻝ ﺍﻟﮑﺎﻓﻲ ‏) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ، ۱؍۱۶۹ ‏) ۔

٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﯾﮏ ﺳﻮﺭﺕ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺳﻮﺭﮦ ﻭﻻﯾﺖ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺍﺑﺘﺪﺍ ‏( ﻳﺎ ﺃﻳﻬﺎ ﺍﻟﺬﻳﻦ ﺁﻣﻨﻮﺍ ﺁﻣﻨﻮﺍ ﺑﺎﻟﻨّﻮﺭﻳﻦ ‏) ﺳﮯ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ، ﺍﻥ ﮐﮯ ﮔﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺍﺳﮯ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺑﻦ ﻋﻔﺎﻥ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﺳﺎﻗﻂ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻓﺼﻞ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﻓﻲ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﺘﺎﺏ ﺭﺏّ ﺍﻷﺭﺑﺎﺏ ‏) ﻟﻠﻨﻮﺭﯼ ﻃﺒﺮﺳﯽ ،ﺹ۱۸ ‏) ۔

٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :
ﺍﯾﮏ ﻣﺼﺤﻒ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﻣﺼﺤﻒ ﻓﺎﻃﻤﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺍﺱ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﺗﯿﻦ ﺑﺎﺭ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﺻﻮﻝ ﺍﻟﮑﺎﻓﻲ ‏) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ، ۱؍۲۳۹ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﻗﻮﻝ﴿ ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ ﺍﻟﺮَّﺳُﻮﻝُ ﺑَﻠِّﻎْ ﻣَﺎ ﺃُﻧﺰِﻝَ ﺇِﻟَﻴْﻚَ ﻣِﻦ ﺭَّﺑِّﻚَ ﻭَﺇِﻥ ﻟَّﻢْ ﺗَﻔْﻌَﻞْ ﻓَﻤَﺎ ﺑَﻠَّﻐْﺖَ ﺭِﺳَﺎﻟَﺘَﻪُ ﴾
‏[ ﺍﻟﻤﺎﺋﺪﮦ : ۶۷ ’’[
ﺍﮮ ﺭﺳﻮﻝ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺭﺏ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ ﻧﺎﺯﻝ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺩﯾﺠﯿﺌﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺍﺩﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ‘‘ ﮐﻮ : ‏( ﺑَﻠِّﻎْ ﻣَﺎ ﺃُﻧﺰِﻝَ ﺇِﻟَﻴْﻚَ ﻣِﻦ ﺭَّﺑِّﻚَ - ﻓﻲ ﻋﻠﻲ - ﻭَﺇِﻥ ﻟَّﻢْ ﺗَﻔْﻌَﻞْ ﻓَﻤَﺎ ﺑَﻠَّﻐْﺖَ ﺭِﺳَﺎﻟَﺘَﻪُ ‏) ﺍﻵﯾۃ ’’ ﺍﮮ ﺭﺳﻮﻝ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺑﮭﯽ ﺁﭖ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺁﭖ ﮐﮯ ﺭﺏ ﮐﯽ ﺟﺎﻧﺐ ﺳﮯ۔ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ۔ﻧﺎﺯﻝ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﮨﮯ ﭘﮩﻨﭽﺎ ﺩﯾﺠﯿﺌﮯ۔ ﺍﮔﺮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮧ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﺭﺳﺎﻟﺖ ﺍﺩﺍ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯽ ‘‘ ، ﺳﮯ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﮔﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ‏( ﻓﻲ ﻋﻠﻲ ‏) ﮐﺎ ﻟﻔﻆ ﺑﮍﮬﺎ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ !!

ﯾﻌﻨﯽ : ﻧﺒﯽﷺ ﺑﮭﻮﻝ ﮔﺌﮯ ﯾﻌﻨﯽ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ ،ﺍﻭﺭ ﺍﯾﺴﺎ ﻣﻨﺎﻓﻘﯿﻦ ﺳﮯ ﺧﻮﻑ ﮐﯽ ﺑﻨﺎ ﭘﺮ ﮐﯿﺎ ،ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﯼ ﺧﺒﺮﻭﮞ ‏( ﺣﺪﯾﺜﻮﮞ ‏) ﻣﯿﮟ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺻﺮﺍﺣﺖ ﮐﯽ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﻓﺼﻞ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﻓﻲ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﺘﺎﺏ ﺭﺏ ﺍﻷﺭﺑﺎﺏ ‏) ﻟﻠﻨﻮﺭﯼ ﻃﺒﺮﺳﯽ، ﺹ۱۸۲ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ :
ﻭﮦ ﺍﺱ ﺷﺨﺺ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﮯ ﺟﻮ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﻗﺮﺁﻥ ‏( ﺛﻘﻞ ﺍﮐﺒﺮ ‏) ﮐﺎ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﮯ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﺳﮯ ﻣﺠﺘﮩﺪ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﻟﯿﮑﻦ ﺟﻮ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻭﻻﯾﺖ ﻋﻠﯽؓ ‏( ﺛﻘﻞ ﺍﺻﻐﺮ ‏) ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎ ﺭ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﻭﮦ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﮯ ﮐﻔﺮ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﮏ ﻧﮩﯿﮟ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻻﻋﺘﻘﺎﺩﺍﺕ ‏) ﻻﺑﻦ ﺑﺎﺑﻮﯾﮧ ﺍﻟﻘﻤﯽ، ﺹ۱۰۳ ‏) ۔

٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﮯ ﻗﺎﺋﻞ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﮐﻮ ﻧﻤﺎﺯ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻣﯿﮟ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﻮ ﭘﮍﮬﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﭘﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﻣﻮﻻﻧﺎ ﺻﺎﺣﺐِ ﺯﻣﺎﻧﮧ ﮐﺎ ﻇﮩﻮﺭ ﮨﻮﮔﺎ ﺟﻮ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﻮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮫ ﺳﮯ ﺁﺳﻤﺎﻥ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺍﭨﮭﺎ ﺩﯾﮟ ﮔﮯ، ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﻮ ﻻﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺟﺴﮯ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﺆﻣﻨﯿﻦ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﮯ ﺗﺎﻟﯿﻒ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ﺍﺳﯽ ﻧﺴﺨﮧ ﮐﻮ ﭘﮍﮬﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﺣﮑﺎﻡ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻋﻤﻞ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮔﺎ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ﺍﻟﻨﻌﻤﺎﻧﯿﮧ ‏) ﻟﻨﻌﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﺰﺍﺋﺮﯼ، ۲؍۳۶۳ ‏) ۔

٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﭘﻨﯽ ﻋﻮﺭﺗﻮﮞ ﮐﻮ ﻧﮧ ﺗﻮ ﺳﻮﺭﮦ ﯾﻮﺳﻒ ﺳﮑﮭﺎﺅ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﺳﮯ ﭘﮍﮬﺎﺅ، ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻓﺘﻨﮯ ﮨﯿﮟ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺳﻮﺭﮦ ﻧﻮﺭ ﺳﮑﮭﺎﺅ ﮐﯿﻮﮞ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﻋﺒﺮﺗﯿﮟ ﻭﻧﺼﯿﺤﺘﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻟﻔﺮﻭﻉ ﻣﻦ ﺍﻟﮑﺎﻓﯽ ‏) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ،ﺹ۵؍۵۱۶ ‏) ۔
】 ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺳﻠﻒؔﯼ ۔ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ / ﻣﻦ ﻫﻢ ﺍﻟﺸﻴﻌﺔ ﺍﻹﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﻳﺔ 【
ﺗﺤﺮﯾﻒ ﻗﺮﺁﻥ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﻣﺰﯾﺪ ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ :
ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﮨﺎﺗﮭﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻨﺪ ﺍﻭﻝ ﺍﻭﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺻﻞ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﻣﻌﺎﺫ ﺍﻟﻠﮧ ﯾﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺤﺮﻑ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﭘﺎﻧﭻ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ
‏( 1 ‏) ﮐﻤﯽ ‏( 2 ‏) ﺍﺿﺎﻓﮧ ‏( 3 ‏) ﺗﺒﺪﻝ ﺣﺮﻭﻑ ‏( 4 ‏) ﺗﺒﺪﻝ ﺍﻟﻔﺎﻅ ‏( 5 ‏) ﺳﻮﺭﺗﻮﮞ ، ﺁﯾﺘﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﮐﻠﻤﺎﺕ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﺒﺪﯾﻠﯽ ۔
‏( ﺍﺻﻮﻝ ﻛﺎﻓﻰ ﺑﺎﺏ ﻓﻴﻪ ﺫﻛﺮ ﺍﻟﺼﺤﻴﻔﺔ ﻭﺍﻟﺠﺎﻣﻌﺔ ﻭﻣﺼﺤﻒ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺝ 1 ﺹ 239 ﺗﺎ 242 ‏)
ﻣﻼﺣﺴﻦ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺗﻘﻰ ﻧﻮﺭﯼ ﻃﺒﺮﺳﯽ ﮐﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﻓﺼﻞ ﺍﻟﺨﻄﺎﺏ ﻓﯽ ﺍﺛﺒﺎﺕ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﮐﺘﺎﺏ ﺭﺏ ﺍﻻﺭﺑﺎﺏ ﺟﻮ 298 ﺻﻔﺤﺎﺕ ﭘﺮﻣﺸﺘﻤﻞ ﮨﮯ ، ﻗﺮﺁﻥ ﻣﯿﮟ ﺗﺤﺮﯾﻒ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻟﮑﮭﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ۔
ﻋﻦ ﺃﺑﻰ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﻪ ﻗﺎﻝ ﺇﻥ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ ﺍﻟﺬﻯ ﺟﺎﺀ ﺑﻪ ﺟﺒﺮﻳﻞ ﺳﺒﻌﺔ ﻋﺸﺮ ﺃﻟﻒ ﺁﻳﺔ . ‏( ﺍﺻﻮﻝ ﻛﺎﻓﻰ ﻛﺘﺎﺏ ﻓﻀﻞ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ ﺝ 2 ﺹ 634 ‏)
ﺍﺻﻞ ﻗﺮﺁﻥ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺟﺒﺮﯾﻞ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻻﯾﺎ ﺗﮭﺎ ﺍﺱ ﮐﯽ 17 ﮨﺰﺍﺭ ﺁﯾﺎﺕ ﺗﮭﯿﮟ ۔ ﺟﺒﮑﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﺟﻮ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﯽ 6666 ﺁﯾﺎﺕ ﮨﯿﮟ ۔
ﻣﻮﺟﻮﺩﮦ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﮑﻤﻞ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﮐﮩﻨﮯ ﻭﺍﻻ ﮐﺬﺏ ﮨﮯ ۔ ‏( ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﺍﻟﺤﺠۃ ﺝ 1 ﺹ 228 ‏) ﺍﻭﺭ ﺍﺳﯽ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﮯ ﺑﺎﺏ ﺍﻟﻨﻮﺍﺩﺭ ﻣﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﯾﮏ ﻗﺮﺁﻥ ﺍﻟﺠﺎﻣﻌۃ ﺳﺘﺮ ﮨﺎﺗﮫ ﻟﻤﺒﺎ ﮨﮯ ۔ ﺍﺻﻮﻝ ﮐﺎﻓﯽ ﺑﺎﺏ ﻓﻴﻪ ﺍﻟﺼﺤﻴﺤﺔ ﻭﺍﻟﺠﻔﺮ ﻭﺍﻟﺠﺎﻣﻌﺔ ﻭﻣﺼﺤﻒ ﻓﺎﻃﻤﻪ ﺝ 1 ﺹ 239 ﺗﺎ 242 ‏) ﻛﻰ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﻴﺪ ﺍﻳﻚ ﻧﮩﯿﮟ ﭼﺎﺭ ﮨﯿﮟ ۔ ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﻔﺼﯿﻞ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ ۔ ﺟﺒﮑﮧ ﻗﺮﺁﻥ ﻣﺠﯿﺪ ﮐﯽ ﻣﺘﻌﺪﺩ ﻧﺼﻮﺹ ﺻﺮﯾﺤﮧ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺻﺮﻑ ﺍﯾﮏ ﻗﺮﺁﻥ ﻧﺎﺯﻝ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ﺍﺻﻞ ﺷﮑﻞ ﻣﯿﮟ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺍﻭﺭ ﻣﺘﺪﺍﻭﻝ ﮨﮯ ۔ ﺻﺪﻕ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ :
﴿ﺇِﻧّﺎ ﻧَﺤﻦُ ﻧَﺰَّﻟﻨَﺎ ﺍﻟﺬِّﻛﺮَ ﻭَﺇِﻧّﺎ ﻟَﻪُ ﻟَﺤـﻔِﻈﻮﻥَ ﴿٩﴾ ... ﺳﻮﺭﺓ ﺍﻟﺘﻮﺑﺔ
﴿ ﻭَﺇِﻧَّﻪُ ﻟَﻜِﺘـﺐٌ ﻋَﺰﻳﺰٌ ﴿٤١﴾ ﻻ ﻳَﺄﺗﻴﻪِ ﺍﻟﺒـﻄِﻞُ ﻣِﻦ ﺑَﻴﻦِ ﻳَﺪَﻳﻪِ ﻭَﻻ ﻣِﻦ ﺧَﻠﻔِﻪِ ﺗَﻨﺰﻳﻞٌ ﻣِﻦ ﺣَﻜﻴﻢٍ ﺣَﻤﻴﺪٍ
﴿ ﺳﻮﺭﺓ ﺣﻢ ﺍﻟﺴﺠﺪﺓ / ٤٢﴾
】 ﻓﺘﺎﻭﮦ ﻣﺤﻤﺪﯾﮧ / ﺟﻠﺪ /1: ﺻﻔﺤﮧ 【95:
ﮬﺬﺍ , ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﺃﻋﻠﻢ , ﻭﻋﻠﻤﮧ ﺃﮐﻤﻞ ﻭﺃﺗﻢ ﻭﺭﺩ ﺍﻟﻌﻠﻢ ﺇﻟﯿﮧ ﺃﺳﻠﻢ ﻭﺍﻟﺸﮑﺮ ﻭﺍﻟﺪﻋﺎﺀ ﻟﻤﻦ ﻧﺒﮧ ﻭﺃﺭﺷﺪ ﻭﻗﻮﻡ , ﻭﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﻰ ﻧﺒﯿﻨﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﻭَﺍﻟﺴَّـــــﻻَﻡ ﻋَﻠَﻴــْـــﻛُﻢ ﻭَﺭَﺣْﻤَــــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَـــــﺎﺗُﻪ
_________________________________
Taken From Shaikh Jarjees Ansari A Fairless Orator on Facebook Group
Written By Mrs A Ansari
Copy Through this Link   
Wazeh Rahe ke Yah Tahreer Mrs A Ansari ne likhi Hai Lihaja iska Sehra unhe hi Jata hai, Aap Logo se Guzarish hai ke Inke liye Dua Kijiye. Allah inki Jayez Tamannayein aur khawahishen Puri kare aur Hamesha Sehatyab rakhe take Deen ki Dawat de Sake.
yah Tahreer Naqal Kiya hua hai isliye Ager Isme koi Galati ho gayi ho to Aap hame Comment ke jariye bataye .inshaAllah Isko Sahih Kiya Jyega.
Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS