find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Shia kya hai aur kya nahi hai? (Part 02)

Shia Kya hai Aur kya Nahi hai

Raafji kaun hai aur unka Aqeeda kya Hai?

پوسٹ 02

ﺑِﺴْـــــــــــــــــــــــﻢِ ﺍﻟﻠﮧِ ﺍﻟﺮَّﺣْﻤٰﻦِ ﺍﻟﺮَّﺣِﯿْﻢِ
ﺍﻟﺴَّــــــــﻼﻡَ ﻋَﻠَﻴــْـــــــﻛُﻢ ﻭَﺭَﺣْﻤَــــــــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَـــــــــﺎﺗُﻪ
ﺵ̳ﯼ̳ﻉ̳ﮦ̳ ﺍ̳ﺙ̳ﻥ̳ﺍ̳ ﻉ̳ﺵ̳ﺭ̳ﯼ̳ﮦ̳ ﮎ̳ﮮ̳ ﯼ̳ﮦ̳ﺍ̳ﮞ̳ ﺍ̳ﻡ̳ﺍ̳ﻡ̳ﺕ̳ ﺭُ̳̳ﮎ̳ﻥ̳ ﮦ̳ﮮ̳ ﺍ̳ﻭ̳ﺭ̳ ﺍ̳ﺱ̳ ﮎ̳ﺍ̳ ﻡ̳ﻥ̳ﮎ̳ﺭ̳ ﮎ̳ﺍ̳ﻑ̳ﺭ̳ ﮦ̳ﮮ̳
٭ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺟﻮﺷﺨﺺ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻭﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﮐﮯ ﻧﺎ ﻣﮑﻤﻞ ﮨﮯ۔ ‏( ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺍﻹﻣﺎﻣﯿۃ ‏) ﻟﻤﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻣﻈﻔﺮ ،ﺹ۷۸ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﻣﺎﻣﺖ ﻧﺒﻮّﺕ ﮐﯽ ﺑﻘﺎ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺩﻟﯿﻞ ﺟﻮﺭﺳﻮﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﮭﯿﺠﻨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﻮ ﻣﺒﻌﻮﺙ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﻭﺍﺟﺐ ﭨﮩﺮﺍﺗﯽ ﮨﮯ ﻭﮦ ﺩﻟﯿﻞ ﺑﻌﯿﻨﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﮯ ﺗﻌﯿﯿﻦ ﮐﻮ ﻭﺍﺟﺐ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻋﻘﺎﺋﺪ ﺍﻹﻣﺎﻣﯿۃ ‏) ﻟﻤﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﻣﻈﻔﺮ ،ﺹ۸۸ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﻣﺎﻣﺖ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻣﺮﺍﺩ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﺎ ﺍﻟٰﮩﯽ ﻣﻨﺼﺐ ﮨﮯ ﺟﺴﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﭘﻨﮯ ﺑﻨﺪﻭﮞ ﮐﮯﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﭘﻨﮯ ﺳﺎﺑﻖ ﻋﻠﻢ ﺳﮯ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ، ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻧﺒﯽ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ، ﺍﻭﺭ ﻧﺒﯽ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻣّﺖ ﮐﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺭﮨﻨﻤﺎﺋﯽ ﮐﺮﯾﮟ، ﺍﻭﺭ ﺍﻣّﺖ ﮐﻮ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﺗﺒﺎﻉ ﮐﺎ ﺣﮑﻢ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺃﺻﻞ ﺍﻟﺸﯿﻌۃ ﻭﺃﺻﻮﻟﮭﺎ ‏) ﻟﻤﺤﻤﺪ ﺣﺴﯿﻦ ﮐﺎﺷﻒ ﺍﻟﻐﻄﺎﺀ، ﺹ۱۰۲۹ ‏) ۔
ﺑﻠﮑﮧ ﯾﮧ ‏( ﺍﻣﺎﻣﺖ ‏) ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﺍﺻﻮﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﺻﻞ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺭﮐﮭﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻣﮑﻤﻞ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ ، ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻋﺒﺎﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻭﮦ ﯾﻮﮞ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ : ﺍﻣﺎﻣﺖ ﻧﺒّﻮﺕ ﮐﮯ ﺍﺳﺘﻤﺮﺍﺭ ﻭﺑﻘﺎ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﮨﮯ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
Shia ki Haqeeaqt Aur Unke Aqeede
Shia Kya Hai Aur Kya Nahi Hai Part 2

ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﺍﺑﯽ ﻃﺎﻟﺐ ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﮯ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﮔﻮﯾﺎ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﯽ ﻧﺒﻮّﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ، ﺍﻭﺭ ﺟﺲ ﻧﮯ ﺍﻣﯿﺮ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﮐﺎ ﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭ ﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﮐﮯ ﺍﺋﻤﮧ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﮐﮯﺍﻗﺮﺍﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﮯ ﺩﺭﺟﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ ﺍﻭﺭ ﻣﺤﻤﺪ ﷺ ﮐﯽ ﻧﺒﻮّﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻻﭨﮭﺮﮮ ﮔﺎ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺟﺲ ﻧﮯ ‏( ﺍﺋﻤﮧ ﺍﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﯾﮧ ﻣﯿﮟ ‏) ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﻧﺒﯿﺎﺀ ﻋﻠﯿﮩﻢ ﺍﻟﺼﻼۃ ﻭﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﻧﺒﻮﺕ ﮐﮯ ﺍﻧﮑﺎﺭﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﮯﺩﺭﺟﮯ ﻣﯿﮟ ﮨﻮﮔﺎ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻣﻨﮭﺎﺝ ﺍﻟﻨﺠﺎۃ ‏) ﻟﻠﻔﯿﺾ ﺍﻟﮑﺎﺷﺎﻧﯽ، ﺹ ۴۸ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺷﯿﻌﮧ ﺍﻣﺎﻣﯿﮧ ﮐﺎ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﭘﺮ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺟﺲ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺍﯾﮏ ﺍﻣﺎﻡ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺍﺋﻤﮧ ﮐﮯ ﺗﺌﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﺍﺱ ﭘﺮ ﺟﻮ ﺍﻃﺎﻋﺖ ﻓﺮﺽ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺗﻮ ﻭﮦ ﮐﺎﻓﺮ ﺍﻭﺭ ﮔﻤﺮﺍﮦ ﮨﮯ، ﺍﻭﺭ ﺧﻠﻮﺩ ﻓﯽ ﺍﻟﻨﺎﺭ ﮐﺎ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺣﻖ ﺍﻟﯿﻘﯿﻦ ﻓﻲ ﻣﻌﺮﻓۃ ﺃﺻﻮﻝ ﺍﻟﺪﯾﻦ ‏) ﻟﻌﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺷﺒﺮ۲،؍۱۸۹ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﯾﺴﮯ ﺷﺨﺺ ﭘﺮ ﺷﺮﮎ ﻭ ﮐﻔﺮ ﮐﺎ ﺍﻃﻼﻕ ﮐﺮﻧﺎ ﺟﻮ ﺍﻣﯿﺮﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ‏( ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ‏) ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺎ ﺍﻋﺘﻘﺎﺩ ﺭﮐﮭﺘﺎ ﮨﮯﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ‏( ﺩﯾﮕﺮ ‏) ﺍﺋﻤﮧ ﮐﯽ ﺍﻣﺎﻣﺖ ﮐﺎ، ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﭘﺮ ﺩﯾﮕﺮ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﻮ ﻓﻮﻗﯿﺖ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺧﻠﻮﺩ ﻓﯽ ﺍﻟﻨّﺎﺭ ﮨﻮﻧﮯ ﭘﺮ ﺩﻻﻟﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ‏) ﻟﻠﻤﺠﻠﺴﯽ، ۲۳؍۳۹۰ ‏) ۔
ﺵ̳ﯼ̳ﻉ̳ﮦ̳ ﺍ̳ﺙ̳ﻥ̳ﺍ̳ ﻉ̳ﺵ̳ﺭ̳ﯼ̳ﮦ̳ ﮎ̳ﺍ̳ﻥ̳ﺏ̳ﯼ̳ﷺ̳̳،ﺁ̳ﭖ̳ ﮎ̳ﯼ̳ ﺏ̳ﯼ̳ﭦ̳ﯼ̳ﻭ̳ﮞ̳ ﺍ̳ﻭ̳ﺭ̳ ﺁ̳ﻝ̳ ﺏ̳ﯼ̳ﺕ̳ ﮎ̳ﮮ̳ ﺱ̳ﺍ̳ﺕ̳ﮪ̳ ﺍ̳ﺱ̳ﺍ̳ﺀ̳ﺕ̳ ﻭ̳ﺏ̳ﺩ̳ ﺱ̳ﻝ̳ﻭ̳ﮎ̳ﯼ̳
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺟﺐ ﻧﺒﯽ ﷺ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﮯ ﺗﻮ ﮐﺌﯽ ﺩﻧﻮﮞ ﺗﮏ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﺌﮯ ﺑﻐﯿﺮ ﺭﮨﮯ، ﺗﻮ ﺍﺑﻮﻃﺎﻟﺐ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﭘﺴﺘﺎﻥ ﺳﮯ ﻟﮕﺎﯾﺎ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺍﻧﺪﺭ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﺮﺩﯾﺎ ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ﮐﺌﯽ ﺭﻭﺯ ﺗﮏ ﺁﭖ ﺍﺑﻮ ﻃﺎﻟﺐ‏( ﮐﯽ ﭼﮭﺎﺗﯽ ‏) ﺳﮯ ﺩﻭﺩﮪ ﭘﯿﺘﮯ ﺭﮨﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﺗﮏ ﮐﮧ ﺍﺑﻮﻃﺎﻟﺐ ﮐﻮﺣﻠﯿﻤﮧ ﺳﻌﺪﯾﮧ ﻣﻞ ﮔﺌﯿﮟ ﺗﻮ ﺁﭖ ﻧﮯ ﻧﺒﯽﷺﮐﻮ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﮐﺮﺩﯾﺎ ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺃﺻﻮﻝ ﺍﻟﮑﺎﻓﯽ ‏) ﻟﻠﮑﻠﯿﻨﯽ، ۱؍۴۴۸ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻧﺒﯽ ﷺ ﺳﮯ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﺑﮩﺎﺩﺭ ﺗﮭﮯ، ﺑﻠﮑﮧ ﺁﭖﷺ ﮐﻮ ﺳﺮﮮ ﺳﮯﺑﮩﺎﺩﺭﯼ ﺩﯼ ﮨﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮔﺌﯽ ﺗﮭﯽ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ﺍﻟﻨﻌﻤﺎﻧﯿۃ ‏) ﻟﻨﻌﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﺟﺰﺍﺋﺮﯼ، ۱؍۱۷ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻧﺒﯽ ﷺ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻮﺗﮯ ﺗﮭﮯ ﺟﺐ ﺗﮏ ﮐﮧ ﻭﮦ ﻓﺎﻃﻤﮧ ﮐﺎ ﺭﺧﺴﺎﺭﯾﺎ ﺳﯿﻨﮧ ﮐﺎ ﺑﻮﺳﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﮮ ﻟﯿﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺑﺤﺎﺭ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ‏) ﻟﻠﻤﺠﻠﺴﯽ ۴۲؍۴۳ ‏) ۔
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻧﺒﯽﷺﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺻﺮﻑ ﻓﺎﻃﻤﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ‏( ﺣﻘﯿﻘﯽ ‏) ﺑﯿﭩﯽ ﺗﮭﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﺭﻗﯿﮧ ،ﺍﻡ ﮐﻠﺜﻮﻡ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﻨﺐ ﯾﮧ ﺁﭖﷺ ﮐﯽ ﺭﺑﺎﺋﺐ‏( ﭘﺮﻭﺭﺵ ﮐﺮﺩﮦ ﺑﯿﭩﯽ ‏) ﺗﮭﯿﮟ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﺩﺍﺋﺮۃ ﺍﻟﻤﻌﺎﺭﻑ ﺍﻹﺳﻼﻣﯿۃ ﺍﻟﺸﯿﻌﯿۃ ‏) ﺝ۱؍۲۷ ‏)
٭ ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺣﺴﻦ ﺑﻦ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﻣﻮﻣﻨﻮﮞ ﮐﻮ ﺫﻟﯿﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﺗﮭﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﻌﺎﻭﯾﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺑﯿﻌﺖ ﮐﺮﻟﯽ ﺗﮭﯽ۔‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺭﺟﺎﻝ ﺍﻟﮑﺸﻲ ‏) ﺹ۱۰۳ ‏)
ﺷﯿﺦ ﺍﻻﺳﻼﻡ ﺍﺑﻦ ﺗﯿﻤﯿﮧ ﺭﺣﻤﮧ ﺍﻟﻠﮧ ‏( 728-661 ﮪ ‏) ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
ﺑﻞ ﻣﻨﻬﻢ ﻣﻦ ﻳﻨﻜﺮ ﺃﻥ ﺗﻜﻮﻥ ﺯﻳﻨﺐ، ﻭﺭﻗﻴﺔ، ﻭﺃﻡ ﻛﻠﺜﻮﻡ، ﻣﻦ ﺑﻨﺎﺕ ﺍﻟﻨﺒﻰ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ، ﻭﻳﻘﻮﻟﻮﻥ : ﺇﻧﻬﻦ ﻟﺨﺪﻳﺠﺔ، ﻣﻦ ﺯﻭﺟﻬﺎ ﺍﻟﺬﻯ ﻛﺎﻥ ﻛﺎﻓﺮﺍ، ﻗﺒﻞ ﺍﻟﻨﺒﻰ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ .
” ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺑﻌﺾ ﺗﻮ ﺍﯾﺴﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺳﯿﺪﮦ ﺯﯾﻨﺐ، ﺳﯿﺪﮦ ﺭﻗﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺪﮦ ﺍﻡ ﮐﻠﺜﻮﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻦ ﮐﮯ ﺑﻨﺎﺕ ﺭﺳﻮﻝ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﻣﻨﮑﺮ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﮐﺎ ﮐﮩﻨﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﯾﮧ ﺗﯿﻨﻮﮞ ﺳﯿﺪﮦ ﺧﺪﯾﺠﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﯽ ﺍﺱ ﮐﺎﻓﺮ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﺳﮯ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﮨﯿﮟ ﺟﺲ ﺳﮯ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﮯ ﻋﻘﺪ ﻣﯿﮟ ﺁﻧﮯ ﺳﮯ ﭘﮩﻠﮯ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ “ ‏[ ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﺴﻨﺔ ﺍﻟﻨﺒﻮﻳﺔ ﻓﻰ ﻧﻘﺾ ﻛﻼﻡ ﺍﻟﺸﻴﻌﺔ ﻭﺍﻟﻘﺪﺭﻳﺔ : 493/4 ‏]
◈ ﺍﯾﮏ ﻣﻘﺎﻡ ﭘﺮ ﻓﺮﻣﺎﺗﮯ ﮨﯿﮟ :
ﻭﻣﻨﻬﻢ ﻣﻦ ﻳﻘﻮﻝ : ﺇﻥ ﺭﻗﻴﺔ، ﻭﺃﻡ ﻛﻠﺜﻮﻡ، ﺯﻭﺟﺘﻲ ﻋﺜﻤﺎﻥ، ﻟﻴﺴﺘﺎ ﺑﻨﺘﻲ ﺍﻟﻨﺒﻰ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ، ﻭﻟﻜﻦ ﻫﻤﺎ ﺑﻨﺘﺎ ﺧﺪﻳﺠﺔ ﻣﻦ ﻏﻴﺮﻩ، ﻭﻟﻬﻢ ﻓﻰ ﺍﻟﻤﻜﺎﺑﺮﺍﺕ ﻭﺟﺤﺪ ﺍﻟﻤﻌﻠﻮﻣﺎﺕ ﺑﺎﻟﻀﺮﻭﺭﺓ ﺃﻋﻈﻢ ﻣﻤﺎ ﻷﻭﻟﺌﻚ ﺍﻟﻨﻮﺍﺻﺐ ﺍﻟﺬﻳﻦ ﻗﺘﻠﻮﺍ ﺍﻟﺤﺴﻴﻦ، ﻭﻫﺬﺍ ﻣﻤﺎ ﻳﺒﻴﻦ ﺃﻧﻬﻢ ﺃﻛﺬﺏ ﻭﺃﻇﻠﻢ ﻭﺃﺟﻬﻞ ﻣﻦ ﻗﺘﻠﺔ ﺍﻟﺤﺴﻴﻦ .
” ﺑﻌﺾ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺑﯿﻮﯾﺎﮞ، ﺳﯿﺪﮦ ﺭﻗﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺪﮦ ﺍﻡ ﮐﻠﺜﻮﻡ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ، ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﻧﮩﯿﮟ، ﺑﻠﮑﮧ ﻭﮦ ﺳﯿﺪﮦ ﺧﺪﯾﺠﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﮯ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﺳﮯ ﮨﻮﻧﮯ ﻭﺍﻟﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﮨﯿﮟ۔ ﺳﯿﻨﮧ ﺯﻭﺭﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﺕ ﮐﺎ ﺍﻧﮑﺎﺭ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺷﯿﻌﮧ ﻟﻮﮒ ﺍﻥ ﻧﺎﺻﺒﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﭼﺎﺭ ﮨﺎﺗﮫ ﺁﮔﮯ ﮨﯿﮟ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﯿﺪﻧﺎ ﺣﺴﯿﻦ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﮐﻮ ﺷﮩﯿﺪ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﻣﻌﻠﻮﻡ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺷﯿﻌﮧ ﻟﻮﮒ ﻗﺎﺗﻠﯿﻦ ﺣﺴﯿﻦ ﺳﮯ ﺑﮍﮪ ﮐﺮ ﺟﮭﻮﭨﮯ، ﻇﺎﻟﻢ ﺍﻭﺭ ﺟﺎﮨﻞ ﮨﯿﮟ۔ “ ‏[ ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﺴﻨﺔ ﺍﻟﻨﺒﻮﻳﺔ : 368/4 ‏]
ﺁﯾﺌﮯ ﺍﺏ ﺍﺱ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﮯ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﮐﮯ ﺍﻗﻮﺍﻝ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ :
① ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺑﻮﺍﻟﻘﺎﺳﻢ ﻋﻠﯽ ﺑﻦ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﻣﻮﺳﯽٰ ﮐﻮﻓﯽ ‏( ﻡ : 352 ﮪ ‏) ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ :
ﻭﺻﺢ ﻟﻨﺎ ﻓﻴﻬﻤﺎ ﻣﺎ ﺭﻭﺍﻩ ﻣﺸﺎﻳﺨﻨﺎ ﻣﻦ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﻌﻠﻢ ﻋﻦ ﺍﻷﺋﻤﺔ ﻣﻦ ﺃﻫﻞ ﺍﻟﺒﻴﺖ ﻋﻠﻴﻬﻢ ﺍﻟﺴﻼﻡ، ﻭﺫﻟﻚ ﺃﻥ ﺍﻟﺮﻭﺍﻳﺔ ﺻﺤﺖ ﻋﻨﺪﻧﺎ ﻋﻨﻬﻢ ﺃﻧﻪ ﻛﺎﻧﺖ ﻟﺨﺪﻳﺠﺔ ﺑﻨﺖ ﺧﻮﻳﻠﺪ ﻣﻦ ﺃﻣﻬﺎ ﺃﺧﺖ، ﻳﻘﺎﻝ ﻟﻬﺎ ﻫﺎﻟﺔ، ﻗﺪ ﺗﺰﻭﺟﻬﺎ ﺭﺟﻞ ﻣﻦ ﺑﻨﻲ ﻣﺨﺰﻭﻡ، ﻓﻮﻟﺪﺕ ﺑﻨﺘﺎ ﺍﺳﻤﻬﺎ ﻫﺎﻟﺔ، ﺛﻢ ﺧﻠﻒ ﻋﻠﻴﻬﺎ ﺑﻌﺪ ﺃﺑﻰ ﻫﺎﻟﺔ ﺭﺟﻞ ﻣﻦ ﺗﻤﻴﻢ، ﻳﻘﺎﻝ ﻟﻪ ﺃﺑﻮ ﻫﻨﺪ، ﻓﺄﻭﻟﺪﻫﺎ ﺍﺑﻨﺎ، ﻛﺎﻥ ﻳﺴﻤﻰ ﻫﻨﺪ ﺍﺑﻦ ﺃﺑﻰ ﻫﻨﺪ، ﻭﺍﺑﻨﺘﻴﻦ، ﻓﻜﺎﻧﺘﺎ ﻫﺎﺗﺎﻥ ﺍﻻﺑﻨﺘﺎﻥ ﻣﻨﺴﻮﺑﺘﻴﻦ ﺇﻟﻰ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ‏( ﺹ ‏) ، ﺯﻳﻨﺐ ﻭﺭﻗﻴﺔ
” ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ‏( ﺭﻗﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﻨﺐ ‏) ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮨﻢ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﮨﻞ ﻋﻠﻢ ﺍﻭﺭ ﺍﺋﻤﮧ ﺍﮨﻞ ﺑﯿﺖ ﮐﯽ ﺍﺱ ﺭﻭﺍﯾﺖ ﮐﻮ ﺩﺭﺳﺖ ﻣﺎﻧﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﺎﮞ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﺑﮩﻦ ﺗﮭﯽ ﺟﺲ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﮨﺎﻟﮧ ﺗﮭﺎ۔ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﺑﻨﻮ ﻣﺨﺰﻭﻡ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﺳﮯ ﮨﻮﺋﯽ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻟﮍﮐﯽ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﯽ، ﺍﺱ ﮐﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﮭﯽ ﮨﺎﻟﮧ ﮨﯽ ﺭﮐﮭﺎ ﮔﯿﺎ۔ ﺍﺑﻮﮨﺎﻟﮧ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺧﺪﯾﺠﮧ ﮐﯽ ﺑﮩﻦ ﺳﮯ ﺑﻨﻮﺗﻤﯿﻢ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺷﺨﺺ ﺍﺑﻮﮨﻨﺪ ﻧﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮ ﻟﯽ۔ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﯾﮏ ﻟﮍﮐﺎ ﮨﻨﺪ ﺑﻦ ﺍﺑﻮﮨﻨﺪ ﺍﻭﺭ ﺩﻭ ﻟﮍﮐﯿﺎﮞ ﭘﯿﺪﺍ ﮨﻮﺋﯿﮟ۔ ﯾﮩﯽ ﺩﻭ ﻟﮍﮐﯿﺎﮞ ﺯﯾﻨﺐ ﺍﻭﺭ ﺭﻗﯿﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﮨﻮﺋﯿﮟ۔۔۔ “ ‏[ ﺍﻻﺳﺘﻐﺎﺛﺔ ﻓﻰ ﺑﺪﻉ ﺍﻟﺜﻼﺛﺔ : 68/1 ‏]
② ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺑﻦ ﺷﮩﺮ ﺁﺷﻮﺏ ‏( ﻡ : 588 ﮪ ‏) ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ :
ﻳﺆﻛﺪ ﺫﻟﻚ ﻣﺎ ﺫﻛﺮ ﻓﻰ ﻛﺘﺎﺑﻲ ﺍﻷﻧﻮﺍﺭ ﻭﺍﻟﺒﺪﻉ ﺃﻥ ﺭﻗﻴﺔ ﻭﺯﻳﻨﺐ ﻛﺎﻧﺘﺎ ﺍﺑﻨﺘﻲ ﻫﺎﻟﺔ ﺃﺧﺖ ﺧﺪﻳﺠﺔ .
” ﺍﺱ ﮐﯽ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﺳﮯ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﻻﻧﻮﺍﺭ ﺍﻭﺭ ﺍﻟﺒﺪﺭﻉ ﻧﺎﻣﯽ ﮐﺘﺎﺑﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﻗﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﻨﺐ، ﺧﺪﯾﺠﮧ ﮐﯽ ﺑﮩﻦ ﮨﺎﻟﮧ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﮨﯿﮟ۔ “ ‏[ ﻣﻨﺎﻗﺐ ﺁﻝ ﺃﺑﻰ ﻃﺎﻟﺐ : 159/1 ‏]
③ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺷﯿﻌﮧ ﻣﻼ ﺍﺣﻤﺪ ﺑﻦ ﺣﻤﺪ ﺍﻟﻤﻌﺮﻭﻑ ﺑﮧ ﻣﻘﺪﺱ ﺍﺭﺩﺑﯿﻠﯽ ‏( ﻡ : 993 ﮪ ‏) ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ :
ﻗﻴﻞ : ﻫﻤﺎ ﺭﻗﻴﺔ ﻭﺯﻳﻨﺐ ﻛﺎﻧﺘﺎ ﺍﺑﻨﺘﻲ ﻫﺎﻟﺔ ﺃﺧﺖ ﺧﺪﻳﺠﺔ، ﻭﻟﻤﺎ ﻣﺎﺕ ﺃﺑﻮﻫﻤﺎ ﺭﺑﻴﺘﺎ ﻓﻰ ﺣﺠﺮ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﻪ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ، ﻛﻤﺎ ﻛﺎﻧﺖ ﻋﺎﺩﺓ ﺍﻟﻌﺮﺏ ﻓﻰ ﻧﺴﺒﺔ ﺍﻟﻤﺮﺑﻰ ﺇﻟﻰ ﺍﻟﻤﺮﺑﻲ، ﻭﻫﻤﺎ ﺍﻟﻠﺘﺎﻥ ﺗﺰﻭﺟﻬﻤﺎ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﺑﻌﺪ ﻣﻮﺕ ﺯﻭﺟﻴﻬﻤﺎ .
” ﮐﮩﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﻗﯿﮧ ﺍﻭﺭ ﺯﯾﻨﺐ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺧﺪﯾﺠﮧ ﮐﯽ ﺑﮩﻦ ﮨﺎﻟﮧ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺟﺐ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻭﺍﻟﺪ ﻓﻮﺕ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﮔﻮﺩ ﻣﯿﮟ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﭘﺎﺋﯽ۔ ﯾﻮﮞ ﺍﻥ ﮐﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﺁﭖ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﮨﻮ ﮔﺌﯽ، ﺟﯿﺴﺎ ﮐﮧ ﻋﺮﺑﻮﮞ ﮐﯽ ﻋﺎﺩﺕ ﺗﮭﯽ ﮐﮧ ﭘﺮﻭﺭﺵ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﮯ ﮐﯽ ﻃﺮﻑ ﻧﺴﺒﺖ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﺗﮭﮯ۔ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﻓﻮﺕ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﺍﻥ ﺳﮯ ﻋﺜﻤﺎﻥ ﻧﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮ ﻟﯽ ﺗﮭﯽ۔ “ ‏[ ﺣﺎﺷﻴﻪ ﺯﺑﺪﺓ ﺍﻟﺒﻴﺎﻥ ﻓﻰ ﺃﺣﻜﺎﻡ ﺍﻟﻘﺮﺁﻥ، ﺹ : 575 ‏]
④ ﻣﺸﮩﻮﺭ ﺷﯿﻌﮧ ﻣﺤﻤﺪ ﻣﮩﺪﯼ ﺑﻦ ﺻﺎﻟﺢ ﻣﻮﺳﻮﯼ ‏( ﻡ : 1348 ﮪ ‏) ﻧﮯ ﻟﮑﮭﺎ ﮨﮯ :
ﻣﺎ ﺯﻋﻤﻪ ‏( ﺃﻱ ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ ‏) ﻣﻦ ﺃﻥ ﺗﺰﻭﻳﺞ ﺑﻨﺘﻴﻪ ﻟﻌﺜﻤﺎﻥ ﻓﻀﻴﻠﺔ ﻟﻪ، ﻣﻦ ﻋﺠﺎﺋﺒﻪ ﻣﻦ ﺣﻴﺚ ﺛﺒﻮﺕ ﺍﻟﻤﻨﺎﺯﻋﺔ ﺃﻧﻬﻤﺎ ﺑﻨﺘﺎﻩٔ .
ﺍﻥ ﺗﯿﻤﯿﮧ ﻧﮯ ﺟﻮ ﮐﮩﺎ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺩﻭ ﺑﯿﭩﯿﻮﮞ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ، ﻋﺜﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﮐﺎ ﺑﺎﻋﺚ ﮨﮯ، ﻋﺠﯿﺐ ﺑﺎﺕ ﮨﮯ، ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﺍﻟﻠﮧ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﮨﻮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺧﺘﻼﻑ ﺛﺎﺑﺖ ﮨﮯ۔ “ ‏[ ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﺸﺮﻳﻌﺔ ﻓﻰ ﺍﻟﺮﺩ ﻋﻠﻰ ﺍﺑﻦ ﺗﻴﻤﻴﺔ : 289/2 ‏]
⟐ ﻣﺰﯾﺪ ﮐﮩﺘﺎ ﮨﮯ :
ﻗﺪ ﻋﺮﻓﺖ ﻋﺪﻡ ﺛﺒﻮﺕ ﺃﻧﻬﻤﺎ ﺑﻨﺘﺎ ﺧﻴﺮ ﺍﻟﺮﺳﻞ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﻪ ﻋﻠﻴﻪ ﻭﺳﻠﻢ، ﻭﻋﺪﻡ ﻭﺟﻮﺩ ﻓﻀﻞ ﻟﻬﻤﺎ، ﺗﺴﺘﺤﻘﺎﻥ ﺑﻪ ﺍﻟﺸﺮﻑ ﻭﺍﻟﻘﺪﻡ ﻋﻠﻰ ﻏﻴﺮﻫﻤﺎ .
” ﺁﭖ ﯾﮧ ﺑﺎﺕ ﺑﺨﻮﺑﯽ ﺟﺎﻥ ﭼﮑﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﺎ ﻧﺒﯽ ﺍﮐﺮﻡ ﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﺎﮞ ﮨﻮﻧﺎ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮩﯿﮟ، ﻧﮧ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﻓﻀﯿﻠﺖ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﮯ ﺟﺲ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻭﮦ ﺩﻭﺳﺮﻭﮞ ﭘﺮ ﺷﺮﻑ ﻭ ﻓﻀﻞ ﮐﯽ ﻣﺴﺘﺤﻖ ﮨﻮﮞ۔ “ ‏[ ﻣﻨﻬﺎﺝ ﺍﻟﺸﺮﻳﻌﺔ : 291/2 ‏]
↰ ﭘﯿﺎﺭﮮ ﺭﺳﻮﻝ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﭘﯿﺎﺭﯼ ﺑﯿﭩﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺗﻮ ﺗﮭﺎ ﺷﯿﻌﮧ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻒ، ﺍﺏ ﻣﻼﺣﻈﮧ ﻓﺮﻣﺎﺋﯿﮟ :
ﺏ̳ﻥ̳ﺍ̳ﺕ̳ ﺭ̳ﺱ̳ﻭ̳ﻝ̳ ﮎ̳ﮮ̳ ﺏ̳ﺍ̳ﺭ̳ ﮮ̳ ﻡ̳ﯼ̳ﮞ̳ ﺍ̳ﮦ̳ﻝ̳ ﺱ̳ﻥ̳ﺕ̳ ﮎ̳ﺍ̳ ﻡ̳ﻭ̳ﻕ̳ﻑ̳
ﻧﺒﯽ ﮐﺮﯾﻢ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﯿﭩﯿﻮﮞ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﺍﮨﻞ ﺳﻨﺖ ﮐﺎ ﻣﻮﻗﻒ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺁﭖ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﭼﺎﺭ ﺻﺎﺟﺰﺍﺩﯾﺎﮞ ﺗﮭﯿﮟ۔ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﺎﻡ ﺑﺎﻟﺘﺮﺗﯿﺐ ﺳﯿﺪﮦ ﺯﯾﻨﺐ، ﺳﯿﺪﮦ ﺭﻗﯿﮧ، ﺳﯿﺪﮦ ﺍﻡ ﮐﻠﺜﻮﻡ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﺪﮦ ﻓﺎﻃﻤﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻦ ﮨﯿﮟ۔
】 ﺍﺑﻮﺳﻌﯿﺪ ﺳﻠﻔﯽ 【
ﺵ̳ﯼ̳ﻉ̳ﮦ̳ ﺍ̳ﺙ̳ﻥ̳ﺍ̳ﻉ̳ﺵ̳ﺭ̳ﯼ̳ﮦ̳ ﮎ̳ﺍ̳ ﺍ̳ﻡ̳ﮦ̳ﺍ̳ﺕ̳ ﺍ̳ﻝ̳ﻡ̳ﻭ̳ﻡ̳ﻥ̳ﯼ̳ﻥ ̳ ﻉ̳ﺍ̳ﺉ̳ﺵ̳ﮦ̳ ﺍ̳ﻭ̳ﺭ̳ ﺡ̳ﻑ̳ﺹ̳ﮦ̳ ﺭ̳ﺽ̳ﯼ̳ ﺍ̳ﻝ̳ﻝ̳ﮦ̳ ﻉ̳ﻥ̳ﮦ̳ﻡ̳ﺍ̳ ﮎ̳ﻭ̳ ﮎ̳ﺍ̳ ﻑ̳ﺭ̳ ﻕ̳ﺭ̳ﺍ̳ﺭ̳ﺩ̳ﯼ̳ﻥ̳ﺍ ̳
٭ ﺷﯿﻌﮧ ﺍﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﯾﮧ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺑﮯ ﺷﮏ ﻧﺒﯽ ﷺ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﻧﻮﺡ ﺍﻭﺭ ﻟﻮﻁ ﻋﻠﯿﮩﻤﺎ ﺍﻟﺴﻼﻡ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﮨﮯ۔
ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﻧﺰﺩﯾﮏ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺳﮯ ﻣﺮﺍﺩ ﺍﻡ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﮨﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺑﺎﭖ ﺳﮯ ﺭﺍﺿﯽ ﮨﻮ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺣﺪﯾﺚ ﺍﻷﻓﮏ ‏) ﻟﺠﻌﻔﺮ ﻣﺮﺗﻀﯽ ،ﺹ۱۷ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﻭﻓﺎﺕ ﮐﮯ ﺑﻌﺪ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﻮﮔﺌﯿﮟ ﺗﮭﯿﮟ ﺟﺲ ﻃﺮﺡ ﮐﮧ ﺑﮩﺖ ﺳﺎﺭﮮ ﺻﺤﺎﺑﮧ ﻣﺮﺗﺪ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﺗﮭﮯ۔ ‏( ﺍﻟﺸﮭﺎﺏ ﺍﻟﺜﺎﻗﺐ ﻓﻲ ﺑﯿﺎﻥ ﻣﻌﻨﯽ ﺍﻟﻨﺎﺻﺐ ‏) ﻟﯿﻮﺳﻒ ﺑﺤﺮﺍﻧﯽ، ﺹ۲۳۶ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﻧﮯ ﺧﯿﺎﻧﺖ ﻭﺩﮬﻮﮐﮧ ﺳﮯ ﭼﺎﻟﯿﺲ ﺩﯾﻨﺎﺭ ﺟﻤﻊ ﮐﯿﺎ ﺗﮭﺎ ، ﺍﻭﺭ ﺍﺳﮯ ﻋﻠﯽ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮧ ﺳﮯ ﺑﻐﺾ ﺭﮐﮭﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺗﻘﺴﯿﻢ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺗﮭﺎ !! ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﻣﺸﺎﺭﻕ ﺃﻧﻮﺍﺭ ﺍﻟﯿﻘﯿﻦ ‏) ﻟﺮﺟﺐ ﺍﻟﺒﺮﺳﻲ ،ﺹ۸۶ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺍﻡ ﺍﻟﻤﻮﻣﻨﯿﻦ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﺳﮯ ۔ﻧﻌﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﮧ۔ ﺯﻧﺎﮐﺎ ﺻﺪﻭﺭ ﮨﻮﺍ ﺗﮭﺎ، ﭼﻨﺎﮞ ﭼﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻗﻮﻝ : ﴿ ﺃُﻭﻟَـٰﺌِﻚَ ﻣُﺒَﺮَّﺀُﻭﻥَ ﻣِﻤَّﺎ ﻳَﻘُﻮﻟُﻮﻥَ﴾ ‏[ ﺍﻟﻨﻮﺭ : ۲۶ ‏] ’’ ﺍﯾﺴﮯ ﭘﺎﮎ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﻣﺘﻌﻠﻖ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺑﮑﻮﺍﺱ ‏( ﺑﮩﺘﺎﻥ ﺑﺎﺯﯼ ‏) ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﻭﻩ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺑﺎﻟﮑﻞ ﺑﺮﯼ ﮨﯿﮟ، ‘‘ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ : ﺍﺱ ﺁﯾﺖ ﻣﯿﮟ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﯽ ﺯﻧﺎ ﺳﮯ ﺗﻨﺰﯾﮩﮧ ‏( ﭘﺎﮎ ﻗﺮﺍﺭﺩﯾﻨﺎ ‏) ﮨﮯ ﻧﮧ ﮐﮧ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺗﻨﺰﯾﮩﮧ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﮨﮯ ‏( ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻣﻘﺼﻮﺩ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﮨﯿﮟ ‏) ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻟﺼﺮﺍﻁ ﺍﻟﻤﺴﺘﻘﯿﻢ ‏) ﻟﺰﯾﻦ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻟﻨﺒﺎﻃﻲ ﺍﻟﺒﯿﺎﺿﻲ ۳،؍۱۶۵ ‏) ۔
٭ﺍﺳﯽ ﻃﺮﺡ ﻭﮦ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ :
ﺣﻔﺼﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﺎ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﻗﻮﻝ : ﴿ ﻣَﻦْ ﺃَﻧﺒَﺄَﻙَ ﻫَـٰﺬَﺍ ]﴾ﺍﻟﺘﺤﺮﯾﻢ : ۳ ‏] ’’ ﺗﻮ ﻭﻩ ﮐﮩﻨﮯ ﻟﮕﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺧﺒﺮ ﺁﭖ ﮐﻮ ﮐﺲ ﻧﮯ ﺩﯼ۔ ‘‘ ﻣﯿﮟ ﮐﻔﺮ ﮐﯿﺎ،ﺍﻭﺭ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮩﻤﺎ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﴿ ﺇِﻥ ﺗَﺘُﻮﺑَﺎ ﺇِﻟَﻰ ﺍﻟﻠَّـﻪِ ﻓَﻘَﺪْ ﺻَﻐَﺖْ ﻗُﻠُﻮﺑُﻜُﻤَﺎ]﴾ﺍ
ﻟﺘﺤﺮﯾﻢ : ۴ ‏] ’’ ‏( ﺍﮮ ﻧﺒﯽ ﮐﯽ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺑﯿﻮﯾﻮ (! ﺍﮔﺮ ﺗﻢ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺗﻮﺑﮧ ﮐﺮﻟﻮ ‏( ﺗﻮ ﺑﮩﺖ ﺑﮩﺘﺮ ﮨﮯ ‏) ﯾﻘﯿﻨﺎً ﺗﻤﮩﺎﺭﮮ ﺩﻝ ﺟﮭﮏ ﭘﮍﮮ ﮨﯿﮟ ‘‘ ﺻﺎﻏﺖ ﯾﻌﻨﯽ ﺯﺍﻏﺖ ، ﺍﻭﺭ ﺯﯾﻎ ﮐﻔﺮ ﮐﻮ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ ﺍﻭﺭ ﻋﺎﺋﺸﮧ ﺍﻭﺭ ﺣﻔﺼﮧ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻧﺒﯽﷺ ﮐﻮ ﺯﮨﺮ ﭘﻼﻧﮯ ﭘﺮ ﻣﺘﻔﻖ ﺗﮭﯿﮟ، ﭘﺲ ﺟﺐ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺍﺱ ﻓﻌﻞ ﺳﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺑﺎﺧﺒﺮ ﮐﺮﺩﯾﺎ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺁﭖ ﮐﮯ ﻗﺘﻞ ﮐﺎ ﺍﺭﺍﺩﮦ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﮭﺎ ﺗﻮ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﮭﭧ ﺳﮯ ﻗﺴﻢ ﮐﮭﺎ ﻟﯿﺎ ﮐﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﻟﻠﮧ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﮯ ﺍﺱ ﻗﻮﻝ ﮐﻮ ﻧﺎﺯﻝ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ : ﴿ﻳَﺎ ﺃَﻳُّﻬَﺎ ﺍﻟَّﺬِﻳﻦَ ﻛَﻔَﺮُﻭﺍ ﻟَﺎ ﺗَﻌْﺘَﺬِﺭُﻭﺍ ﺍﻟْﻴَﻮْﻡَ ﴾ ‏[ ﺍﻟﺘﺤﺮﯾﻢ : ۷ ’’[ ﺍﮮ ﮐﺎﻓﺮﻭ ! ﺁﺝ ﺗﻢ ﻋﺬﺭ ﻭﺑﮩﺎﻧﮧ ﻣﺖ ﮐﺮﻭ ‘‘ ۔ ‏( ﺩﯾﮑﮭﯿﮟ : ﮐﺘﺎﺏ ‏( ﺍﻟﺼﺮﺍﻁ ﺍﻟﻤﺴﺘﻘﯿﻢ ‏) ﻟﺰﯾﻦ ﺍﻟﺪﯾﻦ ﺍﻟﻨﺒﺎﻃﻲ ﺍﻟﺒﯿﺎﺿﻲ،۳؍۱۶۸ ‏)
】 ﺷﯿﺦ ﻋﺒﺪ ﺍﻟﻠﮧ ﺑﻦ ﻣﺤﻤﺪ ﺳﻠﻒؔﯼ ۔ﺣﻔﻈﮧ ﺍﻟﻠﮧ / ﻣﻦ ﻫﻢ ﺍﻟﺸﻴﻌﺔ ﺍﻹﺛﻨﺎ ﻋﺸﺮﻳﺔ 【
ﺟﻮﺷﺨﺺ ﻧﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﮐﯽ ﺑﯿﺒﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﻏﯿﺮﺗﺎﺋﺐ ﯾﺎ ﻏﯿﺮ ﻣﺤﺴﻨﮧ ﺳﻤﺠﮭﮯ ﻻﺭﻳﺐ ﺧﺴﺮﺍﻟﺪﻧﻴﺎ ﻭﺍﻷﺧﺮﺓﮨﻮﮔﺎ۔ﺍﮔﺮ ﺍﻥ ﺑﯿﺒﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﺳﭽﮯ ﺩﻝ ﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺭﺳﻮﻝ ﺩﺍﺭﺁﺧﺮﺕ ﮐﻮ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭﻧﮧ ﮐﯿﺎ ﮨﻮﺗﺎﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﻓﺎﺣﺸﮧ ﻣﺒﯿﻨﮧ ﮐﯽ ﻣﻌﺎﺫ ﺍﻟﻠﮧ ﺣﻀﺮﺕ ﮐﯽ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﻣﯿﮟ ﻣﺮﺗﮑﺐ ﮨﻮﺋﯽ ﮨﻮﺗﯿﮟ ﺗﻮ ﺿﺮﻭﺭﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺣﺎﻝ ﮐﯽ ﺧﺒﺮﺍﭘﻨﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﻮ ﺩﯾﺘﺎ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺑﯿﺒﯿﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﭘﻨﮯ ﺭﺳﻮﻝ ﮐﯽ ﺻﺤﺒﺖ ﺳﮯ ﺟﺪﺍﮐﺮﺩﯾﺘﺎ ﭼﻨﺎﻧﭽﮧ ﺍﻟﻔﺎﻅ ﻗﺮﺁﻥ ﺟﻮ ﮐﭽﮫ ﺳﻮﺭﺕ ﺍﺣﺰﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮨﯿﮟ ﺻﺎﻑ ﺻﺎﻑ ﺍﺱ ﺍﻣﺮ ﭘﺮ ﺩﺍﻝ ﮨﯿﮟ ﺟﻮ ﺍﺩﻧﯽٰ ﺗﺎﻣﻞ ﺳﮯ ﮨﺮ ﺫﯼ ﻓﮩﻢ ﭘﺮ ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺟﺐ ﺗﮏ ﻗﺮﺁﻥ ﺳﮯ ﯾﺎﺣﺪﯾﺚ ﺻﺤﯿﺢ ﺳﮯﺍﮔﺮﭼﮧ ﺷﯿﻌﻮﮞ ﮐﮯ ﯾﮩﺎﮞ ﺣﺪﯾﺚ ﺻﺤﯿﺢ ﺳﮯ ﯾﮧ ﺛﺎﺑﺖ ﻧﮧ ﮨﻮ ﮐﮧ ﺍﺯﻭﺍﺝ ﻣﻄﮩﺮﺍﺕ ﺭﺿﻮﺍﻥ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻨﮭﻦ ﺍﺟﻤﻌﯿﻦ ﻧﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﯽ ﺑﯽ ﻧﮯ ﺑﻌﺪ ﺁﯾﺖ ﮐﺮﯾﻤﮧ :
ﻗُﻞ ﻟِّﺄَﺯْﻭَﺍﺟِﻜَﮏﮮ ﻣﻌﺎﺫ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﺴﯽ ﻓﺎﺣﺸﮧ ﻣﺒﯿﻨﮧ ﮐﺎ ﺍﺭﺗﮑﺎﺏ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﺒﯽ ﺻﻠﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﻭﺳﻠﻢ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺯﻭﺟﯿﺖ ﺳﮯ ﺍﺱ ﮐﻮ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺎ ﯾﻌﻨﯽ ﻃﻼﻕ ﺩﮮ ﺩﯼ ﺍﺱ ﻭﻗﺖ ﺗﮏ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﺑﺎﻃﻠﮧ ﺍﯾﺴﯽ ﻣﻘﺪﺱ ﺑﯿﺒﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﻧﺴﺒﺖ ﻇﺎﮨﺮ ﮐﺮﻧﺎ ﺳﺨﺖ ﺟﮩﺎﻟﺖ ﮨﮯ۔
ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮨﺰﺍﺭ ﺍﻓﺴﻮﺱ ﮐﮧ ﺧﯿﺎﻻﺕ ﺑﺎﻃﻠﮧ ﺍﻭﺭ ﺗﻮﮨﻤﺎﺕ ﺭﮐﯿﮑﮧ ﺳﮯ ﺍﺑﺮﺍﺭ ﮐﯽ ﺍﮔﺮ ﻃﺮﻑ ﺑﺮﺍﺋﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﺍﻧﺘﺴﺎﺏ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﮨﺎﺋﮯ ﺍﺗﻨﺎ ﺑﮭﯽ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮﮐﺎ ﻟﺤﺎﻅ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﭘﯿﻐﻤﺒﺮ ﮐﯽ ﺑﯿﺒﯿﻮﮞ ﮐﯽ ﺷﺎﻥ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﺗﮩﻤﺖ ﺗﺮﺍﺷﯿﺎﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﭘﻨﮯ ﺣﻘﯿﻘﯽ ﻋﯿﻮﺏ ﮐﺎ ﺗﺬﮐﺮﮦ ﺍﮔﺮ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﺳﻨﯿﮟ ﺗﻮ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺟﺎﻥ ﮐﮯ ﺩﺷﻤﻦ ﮨﻮﺟﺎﺋﯿﮟ ﻧﻌﻮﺫ ﺑﺎﻟﻠﻪ ﻣﻦ ﺍﻟﺠﻬﻞ ﻭﺍﻟﺤﻤﻖ ﻭﺍﻟﻜﻔﺮﺍﻟﺰﺍﻡ ﺛﺎﻧﯽ ﺑﮭﯽ ﺩﻭﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻣﺪﻓﻮﻉ ﮨﮯ۔
】 ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻋﻠﻤﺎﺋﮯ ﺣﺪﯾﺚ / ﺟﻠﺪ : ۴ 【
https://urdufatwa.com/view/1/22787
ﮬﺬﺍ , ﻭﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﻰ ﺃﻋﻠﻢ , ﻭﻋﻠﻤﮧ ﺃﮐﻤﻞ ﻭﺃﺗﻢ ﻭﺭﺩ ﺍﻟﻌﻠﻢ ﺇﻟﯿﮧ ﺃﺳﻠﻢ ﻭﺍﻟﺸﮑﺮ ﻭﺍﻟﺪﻋﺎﺀ ﻟﻤﻦ ﻧﺒﮧ ﻭﺃﺭﺷﺪ ﻭﻗﻮﻡ , ﻭﺻﻠﻰ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﻰ ﻧﺒﯿﻨﺎ ﻣﺤﻤﺪ ﻭﺁﻟﮧ ﻭﺳﻠﻢ
ﻭَﺍﻟﺴَّــــــــﻻَﻡ ﻋَﻠَﻴــْـــــــﻛُﻢ ﻭَﺭَﺣْﻤَــــــــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَـــــــــﺎﺗُﻪ
Taken From Shaikh Jarjees Ansari A Fairless Orator on Facebook Group
Written By Mrs A Ansari
Copy Through this Link   
Wazeh Rahe ke Yah Tahreer Mrs A Ansari ne likhi Hai Lihaja iska Sehra unhe hi Jata hai, Aap Logo se Guzarish hai ke Inke liye Dua Kijiye. Allah inki Jayez Tamannayein aur khawahishen Puri kare aur Hamesha Sehatyab rakhe take Deen ki Dawat de Sake.
yah Tahreer Naqal Kiya hua hai isliye Ager Isme koi Galati ho gayi ho to Aap hame Comment ke jariye bataye .inshaAllah Isko Sahih Kiya Jyega.

Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS