find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Tauba ki fazilat aur Allah ki rahmat apne bando par.

Tauba w astagfar ki fazilat aur bando par Allah ki rahmat.

- *توبہ و استغفار کی فضیلت اور بندوں پر ﷲ کی رحمتوں کا بیان ...*

🍁 سیدنا انس بن مالك رضي الله عنه کہتے ہیں کہ میں نے رسول الله صلی الله عليه وسلم کو فرماتے ہوئے سنا : ﷲ تعالیٰ فرماتا ہے :

*”اے ابنِ آدم! جب تک تو مجھے پکارتا رہے گا، اور مجھ سے پُر امید رہے گا، میں تجھے معاف کرتا رہوں گا اور مجھے تیرے گناہوں کی کوئی پروا نہیں۔*

*اے ابنِ آدم! اگرچہ تیرے گناہ آسمان کے کناروں کو پہنچ جائیں، پھر تو مجھ سے مغفرت طلب کرے تو میں تجھے معاف کر دوں گا اور مجھے کوئی پروا نہیں۔*

*اے ابنِ آدم! اگر تو پوری زمین گناہوں سے بھر کر میرے پاس آئے، مگر میرے ساتھ کسی کو شریک نہ کیا ہو، تو میں اتنی ہی زیادہ مغفرت کے ساتھ تجھے قبول کروں گا۔“*

📖 - (سنن الترمذي : ٣٥٤٠، حسن لغيره)

Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS