find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Gair Muslim Larki Ager Shadi karne Ke Liye Islam Qabool Karna chahti hai to kya Yah Shadi Ho sakti Hai?

Ager Koi Gair Muslim larki Se Shadi Karta hai aur Us larki ka Ghar wala Nahi chahta mager Larki Shadi Karna Chahti hai Aur uske Liye wo Islam Qabool Karna Chahti hai Mager Ghar wale Nahi Chahte to is Halat me Nikah Kaise hoga aur uska wali Kaun Hoga?

ﺍﻟﺴﻼﻡ ﻋﻠﯿﮑﻢ ﻭﺭﺣﻤﺘﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﻭﺑﺮﮐﺎﺗﮧ سوال۔ ﺁﭘﯽ ﺍﭘﻨﯽ ﻋﻠﻢ ﻣﯿﮟ ﺍﺿﺎﻓﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺁﭖ ﺳﮯ ﮐﭽﮫ ﺟﺎﻧﻨﺎ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﮨﻮﮞ۔
ﮨﻤﺎﺭﮮ ﻣﻠﮏ ﭘﺎﮐﺴﺘﺎﻥ ﮐﮯ ﺍﯾﮏ ﺷﮩﺮ ﻧﻨﮑﺎﻧﮧ ﻣﯿﮟ ﺩﻭ ﺩﻥ ﭘﮩﻠﮯ ﺍﯾﮏ ﺳﮑﮫ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﺴﯽ ﻣﺴﻠﻢ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﻮ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﺮﺗﯽ ﺗﮭﯽ ﺍﺱ ﻟﮍﮐﯽ ﻧﮯ ﻣﺴﻠﻢ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﻮ ﮐﮩﺎ ﻣﯿﮟ ﺗﻢ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﯽ ﮨﻮﮞ ﻟﮍﮐﮯ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﺩﯾﺎ ﮐﮧ ﮨﻢ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺴﯽ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻢ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﺩﯾﺘﺎ ﺗﻮ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﮩﺘﯽ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﺗﯿﺎﺭ ﮨﻮﮞ ۔
ﻟﮍﮐﯽ ﮔﮭﺮ ﺳﮯ ﺑﮭﺎﮒ ﮐﺮ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﮯ ﭘﺎﺱ ﭼﻠﯽ ﮔﺌﯽ ﻟﮍﮐﮯ ﻧﮯ ﺍﺳﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻭﺍﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ۔ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﻃﺮﺡ ﻃﺮﺡ ﮐﮯ ﺍﻟﺰﺍﻣﺎﺕ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﭘﺮ ﻟﮕﺎﺋﮯ ﮐﮧ ﮨﻤﺎﺭﯼ ﺑﯿﭩﯽ ﮐﻮ ﺍﻥ ﻣﺴﻠﻢ ﮔﮭﺮﺍﻧﮯ ﻧﮯ ﺍﻏﻮﺍﺀ ﮐﯿﺎ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﺎﺭ ﭘﯿﭧ ﺑﮭﯽ ﮐﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﺑﮭﯽ ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻭﺍﯾﺎ ﺍﻭﺭ ﺣﮑﻮﻣﺖ ﺳﮯ ﻟﮍﮐﯽ ﻭﺍﭘﺴﯽ ﮐﯽ ﺍﭘﯿﻞ ﮐﺮ ﺭﮨﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮩﺘﮯ ﺍﮔﺮ ﺍﯾﺴﺎ ﻧﺎ ﮐﯿﺎ ﮔﯿﺎ ﺗﻮ ﮨﻢ ﺳﺐ ﺍﭘﻨﮯ ﺁﭖ ﮐﻮ ﺁﮒ ﻟﮕﺎ ﮐﺮ ﺟﻼ ﻟﯿﮟ ﮔﮯ ۔ ﺍﺏ ﺁﭘﯽ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﯿﺮﺍ ﯾﮧ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﺑﻐﯿﺮ ﻭﻟﯽ ﮐﮯ ﻓﺎﺳﻖ ﮨﮯ ﺗﻮ ﮐﯿﺎ ﺍﺱ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﺎ ﻧﮑﺎﺡ ﮨﻮ ﮔﯿﺎ ؟؟؟ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﺍﺱ ﻟﮍﮐﯽ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﯿﺎ ﯾﮧ ﺑﮭﯽ ﺩﺭﺳﺖ ﮨﮯ ؟؟ﺍﻭﺭ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﮐﯿﺎ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﯾﺴﯽ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﻮ ﻭﺍﭘﺴﯽ ﺍﺱ ﮐﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻢ ﻭﺍﻟﺪﯾﻦ ﮐﮯ ﺣﻮﺍﻟﮯ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﺩﯾﺘﺎ ﮨﮯ؟؟؟═══════════════════
ﻭَﻋَﻠَﻴــْــــﻜُﻢ ﺍﻟﺴَّـــــﻼﻡَ ﻭَﺭَﺣْﻤَـــــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَـــــــــﺎﺗُﻪ
ﺗﺤﺮﯾﺮ : ﻣﺴﺰﺍﻧﺼﺎﺭﯼ
ﺷﺎﺩﯼ ﺻﺤﯿﺢ ﮨﻮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺷﺮﻁ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﺱ ﻣﯿﮟ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﻮﯼ ﮐﯽ ﺭﺿﺎ ﻣﻨﺪﯼ ﮨﻮ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﺩﻭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮔﻮﺍﮦ ﺑﮭﯽ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮﮞ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯﺳﺎﺗﮫ ﺳﺎﺗﮫ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﺍﻭﺭ ﺑﯿﻮﯼ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﮑﺎﺡ ﺳﮯ ﻣﺎﻧﻊ ﭼﯿﺰ ﻧﮧ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﮯ۔ﺟﺐ ﯾﮧ ﺷﺮﻭﻁ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺋﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﻭﻟﯽ ﺍﻭﺭ ﺧﺎﻭﻧﺪ ﮐﮯ ﻣﺎﺑﯿﻦ ﺍﯾﺠﺎﺏ ﻭﻗﺒﻮﻝ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻋﻘﺪ ﻧﮑﺎﺡ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ۔ﺳﺮﮐﺎﺭﯼ ﺍﻧﺪﺍﺭﺝ ﺍﻭﺭ ﺗﺼﺪﯾﻖ ﺗﻮ ﺻﺮﻑ ﺣﻘﻮﻕ ﮐﯽ ﺣﻔﺎﻇﺖ ﺍﻭﺭ ﺟﮭﮕﮍﺍ ﺧﺘﻢ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ۔
ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ : ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﻧﮑﺎﺡ ﻭ ﻃﻼﻕ / ﺻﻔﺤﮧ : ٢٧٢
ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﯾﮧ ﻟﮍﮐﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﮯ ﺗﻮ ﺍﺱ ﻧﻮﺟﻮﺍﻥ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮐﮯ ﺍﺱ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮﻧﮯ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺣﺮﺝ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﯿﮑﻦ ﺑﺎﭖ ﺍﮔﺮ ﮐﺎﻓﺮ ‏( ﺑﮯ ﺩﯾﻦ ‏) ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﭘﻨﯽ ﺑﯿﭩﯽ ﮐﺎ ﻭﻟﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻦ ﺳﮑﺘﺎ ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﯾﺎ ﭼﭽﺎ ﺯﺍﺩ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﯾﺎ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺑﮭﺘﯿﺠﺎ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻭﻟﯽ ﺑﻦ ﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﺒﮑﮧ ﯾﮧ ﻋﺼﺒﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮﮞ، ﻟﮩٰﺬﺍ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺳﮯ ﺟﻮ ﺑﮭﯽ ﻗﺮﯾﺐ ﺗﺮﯾﻦ ﺭﺷﺘﮧ ﺩﺍﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﮨﻮ ﻭﮦ ﺍﺱ ﮐﺎ ﺭﺷﺘﮧ ﺩﮮ ﺩﮮ ﺍﻭﺭ ﺍﮔﺮ ﮐﺎﻓﺮ ‏( ﺑﮯ ﺩﯾﻦ ‏) ﺑﺎﭖ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﮐﻮﺋﯽ ﺍﻭﺭ ﺭﺷﺘﮧ ﺩﺍﺭ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﻧﮧ ﮨﻮ ﺗﻮ ﭘﮭﺮ ﻗﺎﺿﯽ ﺍﺱ ﮐﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺮ ﺩﮮ۔
ﺩﯾﮑﮭﯿﮯ : ﻓﺘﺎﻭﯼٰ ﺍﺳﻼﻣﯿﮧ / ﺟﻠﺪ : ٣ / ﺻﻔﺤﮧ : ١٦٨
ﺍﺱ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﯿﮟ ﯾﮧ ﻧﮑﺘﮧ ﮐﮧ ﻟﮍﮐﯽ ﻧﮯ ﻟﮍﮐﮯ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﯿﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﮟ ﻋﺮﺽ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﻮﮞ ﮔﯽ ﮐﮧ ﻓﻄﺮﯼ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮨﻤﯿﺸﮧ ﭘﺴﻨﺪ ﺳﮯ ﮨﯽ ﮨﻮﺗﯽ ﮨﮯ ،ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺱ ﭘﺴﻨﺪ ﺍﻭﺭ ﻧﺎ ﭘﺴﻨﺪ ﮐﺎ ﺧﯿﺎﻝ ﺭﮐﮭﺎ ﮨﮯ ۔ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﮔﺮ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮨﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻣﯿﺮﯼ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﻣﻌﯿﻮﺏ ﺑﺎﺕ ﻧﮩﯿﮟ ، ﺑﻠﮑﮧ ﻟﮍﮐﮯ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﺎ ﯾﮧ ﻗﺪﻡ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﻣﺴﺘﺤﺴﻦ ﮨﮯ ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﯽ ﺧﺎﻃﺮ ﺩﯾﻦ ﮐﻮ ﻧﻈﺮ ﺍﻧﺪﺍﺯ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ۔ ﺍﮔﺮ ﻟﮍﮐﺎ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺍﺣﺘﺮﺍﻡ ﻧﮧ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﻮ ﻟﮍﮐﯽ ﺳﮯ ﺍﺳﮑﯽ ﺑﮯ ﺩﯾﻦ ﺣﺎﻟﺖ ﻣﯿﮟ ﮨﯽ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺮ ﻟﯿﺘﺎ ، ﻟﯿﮑﻦ ﺍﺱ ﻧﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﯽ ﭘﺎﺳﺪﺍﺭﯼ ﮐﯽ ۔ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯽ ﻧﮯ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﻮ ﺧﻮﺵ ﺩﻟﯽ ﺳﮯ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﯿﺎ ، ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﮐﺴﯽ ﺳﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﻭﺟﮧ ﺑﻦ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﯾﮧ ﻗﺒﻮﻟﯿﺖ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﻣﺎﻧﻊ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻓﻼﮞ ﺷﺨﺺ ﻗﺒﻮﻝ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﺳﺒﺐ ﺑﻦ ﺭﮨﺎ ﮨﮯ۔
ﭼﻮﻧﮑﮧ ﮨﺮ ﺷﺨﺺ ﮐﺎ ﻣﺴﻠﻢ ﯾﺎ ﮐﺎﻓﺮ ﮨﻮﻧﺎ ﺍﻟﻠﮧ ﮐﯽ ﻣﺮﺿﯽ ﺳﮯ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﺴﯽ ﮐﻮ ﺍﺱ ﺑﺎﺕ ﮐﯽ ﺍﺟﺎﺯﺕ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﮐﻮ ﻗﮩﺮﺍً ﺟﺒﺮﺍً ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺑﻨﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ﯾﺎ ﮐﺴﯽ ﮐﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﻮ ﻣﻌﯿﻮﺏ ﺳﻤﺠﮭﮯ ۔
ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻓﺮﻣﺎﺗﺎﮨﮯ :
﴿ ﻭَﻟَﻮ ﺷﺎﺀَ ﺭَﺑُّﻚَ ﻝَﺀﺍﻣَﻦَ ﻣَﻦ ﻓِﻰ ﺍﻷَﺭﺽِ ﻛُﻠُّﻬُﻢ ﺟَﻤﻴﻌًﺎ
ﺃَﻓَﺄَﻧﺖَ ﺗُﻜﺮِﻩُ ﺍﻟﻨّﺎﺱَ ﺣَﺘّﻰٰ ﻳَﻜﻮﻧﻮﺍ ﻣُﺆﻣِﻨﻴﻦَ
﴿ﺳﻮﺭﺓ ﻳﻮﻧﺲ / ٩٩﴾
" ﺗﻤﮩﺎﺭﺍ ﺭﺏ ﭼﺎﮨﺘﺎ ﺗﻮ ﺯﻣﯿﻦ ﮐﮯ ﺳﺎﺭﮮ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻟﮯ ﺁﺗﮯ۔ﮐﯿﺎ ﺗﻢ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺯﻭﺭ  ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﮐﺮﻧﺎ ﭼﺎﮨﺘﮯ ﮨﻮ ﺗﺎﮐﮧ ﻭﮦ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﻟﮯ ﺁﺋﯿﮟ؟ "
ﻣﯿﮟ ﺁﭘﮑﮯ ﺳﺎﻣﻨﮯ ﺍﯾﮏ ﺍﯾﺴﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﺎﻗﺼﮧ ﭘﯿﺶ ﮐﺮﺗﯽ ﮨﻮﮞ ﺟﺲ ﮐﯽ ﺩﯾﻦ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﻧﻈﯿﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﻣﻠﺘﯽ ۔ ﯾﻘﯿﻨًﺎ ﯾﮧ ﻗﺼﮧ ﺍﺱ ﺍُﻣﺖ ﮐﮯ ﻧﻮﺍﺩﺭﺍﺕ ﻣﯿﮟ ﺷﺎﻣﻞ ﮨﻮﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﺱ ﻭﺍﻗﻌﮧ ﻣﯿﮟ ﻏﻮﺭ ﻭ ﻓﮑﺮ ﮐﯿﺠﯿﮯ :
ﺣﻀﺮﺕ ﺍﻧﺲ ﺑﻦ ﻣﺎﻟﮏ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﺍﺑﻮ ﻃﻠﺤﮧ ﻧﮯ ﺍُﻡ ﺳﻠﯿﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮩﺎ ﮐﻮ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺎ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﺑﮭﯿﺠﺎ ﺗﻮ ﺍﻧﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺟﻮﺍﺏ ﻣﯿﮟ ﮐﮩﺎ،ﺍﮮ ﺍﺑﻮﻃﻠﺤﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ! ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﯽ ﻗﺴﻢ ! ﺗﯿﺮﮮ ﺟﯿﺴﮯ ﻣﺮﺩ ﮐﻮ ﺭﺩ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺳﮑﺘﺎ، ﻟﯿﮑﻦ ﺗﻮ ﺍﯾﮏ ﮐﺎﻓﺮ ﺷﺨﺺ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﮟ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﻋﻮﺭﺕ ﮨﻮﮞ ﻣﯿﺮﮮ ﻟﯿﮯ ﯾﮧ ﺣﻼﻝ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﺗﯿﺮﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﺷﺎﺩی کرﺳﮑﻮﮞ۔ﻟﯿﮑﻦ ﺍﮔﺮ ﺗﻮ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮ ﺟﺎﺋﮯ ﺗﻮ ﻣﯿﺮﯼ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺎ ﯾﮩﯽ ﻣﮩﺮ ﮨﻮﮔﺎ،ﺍﺱ ﮐﮯ ﻋﻼﻭﮦ ﻣﯿﮟ ﮐﺴﯽ ﺍﻭﺭ ﭼﯿﺰ ﮐﺎ ﻣﻄﺎﻟﺒﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﯽ۔ﺍﺱ ﭘﺮ ﺍﺑﻮ ﻃﻠﺤﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﮨﻮﮔﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺎ ﻣﮩﺮ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﮨﯽ ﺗﮭﺎ۔
ﺛﺎﺑﺖ ﺭﺣﻤۃ ﺍﻟﻠﮧ ﻋﻠﯿﮧ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺍﻧﺲ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﮐﮯ ﺷﺎﮔﺮﺩ ﮨﯿﮟ ،ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﮐﮧ ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻋﻮﺭﺕ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺳﻨﺎ ﮐﮧ ﺍﺱ ﮐﺎ ﻣﮩﺮ ﺍُﻡ ﺳﻠﯿﻢ ﮐﮯ ﻣﮩﺮ ﺳﮯ ﺍﭼﮭﺎ ﺍﻭﺭ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﮨﻮ۔ﺍُﻡ ﺳﻠﯿﻢ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮩﺎ ﺳﮯ ﺍﺑﻮ ﻃﻠﺤﮧ ﺭﺿﯽ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻋﻨﮧ ﮐﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﺳﮯ ﺍﻥ ﮐﯽ ﺍﻭﻻﺩ ﺑﮭﯽ ﮨﻮﺋﯽ۔‏( ﺻﺤﯿﺢ،ﺻﺤﯿﺢ ﻧﺴﺎﺋﯽ،ﻧﺴﺎﺋﯽ ‏( 3341) ﺏﺎﺘﮐ ﺡﺎﮑﻨﻟﺍ ﺏﺎﺑ ﺞﯾﻭﺰﺘﻟﺍ ﯽﻠﻋ ﻡﻼﺳﻻﺍ )
ﯾﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﺧﻮﺑﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺩﻝ ﮐﯽ ﺗﮩﻮﮞ ﺗﮏ ﺍﯾﻤﺎﻥ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺟﻠﺪ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﯾﮧ ﺳﺎﺭﯼ ﮐﯽ ﺳﺎﺭﯼ ﺩﻧﯿﺎ ﺍﺱ ﻋﻈﯿﻢ ﻧﻌﻤﺖ ﻣﯿﮟ ﮔﺰﺭﯼ ﮨﻮﺋﯽ ﺍﯾﮏ ﮔﮭﮍﯼ ﮐﮯ ﺑﺮﺍﺑﺮ ﺑﮭﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﯽ ﺟﺲ ﻣﯿﮟ ﺍﯾﮏ ﺑﻨﺪﮦ ﮐﻠﻤﮧ ﭘﮍﮪ ﮐﺮ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﮐﮯ ﺩﯾﻦ ﻣﯿﮟ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮨﮯ ۔
ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﮟ ﺗﻮ ﮐﭽﮫ ﻟﻮﮒ ﺻﺮﻑ ﻣﺎﻝ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺑﺮﺍﺩﺭ ﺍﺳﻼﻡ ۔ ﻟﯿﮑﻦ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺩﻟﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﺑﮩﺖ ﮨﯽ ﺟﻠﺪ ﺩﺍﺧﻞ ﮨﻮﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ﺍﻭﺭ ﻭﮦ ﺍﺳﻼﻡ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﻧﮯ ﻟﮕﺘﮯ ﮨﯿﮟ، ﺍﻭﺭ ﭘﮭﺮ ﻭﮦ ﺍﺳﯽ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻭﺟﮧ ﺳﮯ ﻟﮍﺍﺋﯿﺎﮞ ﻟﮍﺗﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺱ ﮐﮯﻟﯿﮯ ﺍﭘﻨﯽ ﺳﺐ ﺳﮯ ﻗﯿﻤﺘﯽ ﺍﺷﯿﺎﺀﺣﺘﯽٰ ﮐﮧ ﺍﭘﻨﯽ ﺟﺎﻥ ﺑﮭﯽ ﻗﺮﺑﺎﻥ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔ ﺳﻮ ﺍﺱ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﺎ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﺍﺳﻼﻡ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮﻧﺎ ﮨﺮﮔﺰ ﻣﻌﯿﻮﺏ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ ۔
ﺍﺱ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﮯ ﻧﺘﯿﺠﮯ ﻣﯿﮟ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﮯ ﺑﮯ ﺩﯾﻦ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﺭﻭﯾﮯ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻋﺮﺽ ﮨﮯ ، ﯾﮧ ﺟﺎﻥ ﻟﯿﺠﯿﮯ ﮐﮧ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﯽ ﻧﻈﺮ ﻣﯿﮟ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﻭ ﻗﺴﻤﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﯾﮏ ﻗﺴﻢ ﻭﮦ ﮨﮯ ﺟﻦ ﮐﺎ ﺩﯾﻦ ﺁﺳﻤﺎﻧﯽ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺟﻨﮭﯿﮟ ﮨﻢ ﺍﮨﻞ ﮐﺘﺎﺏ ﮐﮩﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﻣﺜﻼً ﯾﮩﻮﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﻋﯿﺴﺎﺋﯽ۔
ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﺴﻢ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺟﻦ ﮐﺎ ﺩﯾﻦ ﺧﻮﺩ ﺍﻥ ﮐﺎ ﻭﺿﻊ ﮐﺮﺩﮦ ﮨﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﺑﺖ ﭘﺮﺳﺘﯽ ﭘﺎﺋﯽ ﺟﺎﺗﯽ ﮨﮯ۔ﻣﺜﻼً ﮨﻨﺪﻭ ﺳﮑﮫ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺑﺘﻮﮞ ﮐﻮ ﭘﻮﺟﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﯾﺎ ﻣﺠﻮﺳﯽ ﺟﻮ ﮐﮧ ﺁﮒ ﭘﻮﺟﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﺍﻭﺭ ﻣﻌﺎﺷﺮﺗﯽ ﻣﻮﺍﻻﺕ ﮐﮯ ﺯﺍﻭﯾﮧ ﺳﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﺩﻭ ﻗﺴﻤﯿﮟ ﮨﯿﮟ۔
1 ۔ﺍﯾﮏ ﻗﺴﻢ ﺍﻥ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺗﺌﯿﮟ ﮐﮭﻠﻢ ﮐﮭﻼ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﺍﺳﻼﻡ ﺍﻭﺭ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﻮ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺗﺒﺎﮦ ﻭﺑﺮﺑﺎﺩ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺶ ﻣﯿﮟ ﻟﮕﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔
2 ۔ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﺴﻢ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﮨﮯ ﺟﻮ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻢ ﮨﻮﺗﮯ ﮨﻮﺋﮯ ﺑﮭﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﯿﺮ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﮐﮭﺘﮯ ﺍﻭﺭ ﻧﮧ ﮨﯽ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﻧﻘﺼﺎﻥ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﮯ ﮐﯽ ﮐﻮﺷﺸﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﻟﮕﮯ ﺭﮨﺘﮯ ﮨﯿﮟ۔ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﻣﺴﻠﻤﺎﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﻧﺎﺭﻣﻞ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺳﮯ ﺍﻭﺭ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﮧ ﻣﺎﺣﻮﻝ ﻣﯿﮟ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺰﺍﺭﺗﮯ ﮨﯿﮟ۔
ﻇﺎﮨﺮ ﮨﮯ ﮐﮧ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﻠﺴﻠﮯ ﻣﯿﮟ ﺍﺳﻼﻡ ﮐﺎ ﻣﺆﻗﻒ ﺍﯾﮏ ﺟﯿﺴﺎ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﻮﺳﮑﺘﺎ۔ ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺋﯽ ﻣﺴﻠﻤﺎﻥ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﯾﮏ ﮨﯽ ﺟﯿﺴﺎ ﺑﺮﺗﺎﺅ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ﺗﻮ ﻭﮦ ﺍﻧﺘﮩﺎﺋﯽ ﻏﻠﻄﯽ ﭘﺮ ﮨﮯ۔
ﭘﮩﻠﯽ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﮐﺴﯽ ﻗﺴﻢ ﮐﯽ ﻣﻮﺍﻻﺕ،ﺩﻭﺳﺘﯽ،ﮨﻢﺩﺭﺩﯼ ﺍﻭﺭ ﻣﯿﻞ ﻣﻼﭖ ﺳﮯ ﻣﻨﻊ ﻓﺮﻣﺎﯾﺎ ﮨﮯ۔ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﯾﮧ ﻟﻮﮒ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﺩﺷﻤﻨﯽ ﺍﻭﺭﺟﻨﮓ ﭘﺮ ﺁﻣﺎﺩﮦ ﮨﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﮨﻤﺎﺭﺍ ﻭﺟﻮﺩ ﺍﻧﮭﯿﮟ ﺑﺮﺩﺍﺷﺖ ﻧﮩﯿﮟ ﮨﮯ۔ ﺟﺐ ﮐﮧ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻏﯿﺮﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻤﯿﮟ ﺣﺴﻦ ﺳﻠﻮﮎ ﺍﻭﺭ ﻋﺪﻝ ﻭﺍﻧﺼﺎﻑ ﭘﺮ ﻣﺒﻨﯽ ﻣﻌﺎﻣﻠﮧ ﮐﺮﻧﮯ ﮐﯽ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﮐﯽ ﮔﺌﯽ ﮨﮯ۔ﮐﯿﻮﻧﮑﮧ ﺍﻥ ﮐﺎ ﺳﻠﻮﮎ ﺑﮭﯽ ﮨﻤﺎﺭﮮ ﺳﺎﺗﮫ ﻣﻌﺎﻧﺪﺍﻧﮧ ﻧﮩﯿﮟ ﺑﻠﮑﮧ ﺩﻭﺳﺘﺎﻧﮧ ﮨﮯ۔ﺫﯾﻞ ﮐﯽ ﺁﯾﺘﻮﮞ ﻣﯿﮟ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﻧﮯ ﻭﺍﺿﺢ ﻃﻮﺭ ﭘﺮ ﺑﯿﺎﻥ ﮐﺮ ﺩﯾﺎ ﮨﮯ ﺍﻥ ﺩﻭﻧﻮﮞ ﻗﺴﻢ ﮐﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﮨﻤﺎﺭﺍ  ﺭﻭﯾﮧ ﮐﯿﺴﺎ ﮨﻮﻧﺎ ﭼﺎﮨﯿﮯ۔
﴿ ﻻ ﻳَﻨﻬﻯٰﻜُﻢُ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻦِ ﺍﻟَّﺬﻳﻦَ ﻟَﻢ ﻳُﻘـٰﺘِﻠﻮﻛُﻢ ﻓِﻰ ﺍﻟﺪّﻳﻦِ ﻭَﻟَﻢ ﻳُﺨﺮِﺟﻮﻛُﻢ ﻣِﻦ ﺩِﻳـٰﺮِﻛُﻢ ﺃَﻥ ﺗَﺒَﺮّﻭﻫُﻢ ﻭَﺗُﻘﺴِﻄﻮﺍ ﺇِﻟَﻴﻬِﻢ ﺇِﻥَّ ﺍﻟﻠَّﻪَ ﻳُﺤِﺐُّ ﺍﻟﻤُﻘﺴِﻄﻴﻦَ ﴿٨﴾ ﺇِﻧَّﻤﺎ ﻳَﻨﻬﻯٰﻜُﻢُ ﺍﻟﻠَّﻪُ ﻋَﻦِ ﺍﻟَّﺬﻳﻦَ ﻗـٰﺘَﻠﻮﻛُﻢ ﻓِﻰ ﺍﻟﺪّﻳﻦِ ﻭَﺃَﺧﺮَﺟﻮﻛُﻢ ﻣِﻦ ﺩِﻳـٰﺮِﻛُﻢ ﻭَﻇـٰﻬَﺮﻭﺍ ﻋَﻠﻰٰ ﺇِﺧﺮﺍﺟِﻜُﻢ ﺃَﻥ ﺗَﻮَﻟَّﻮﻫُﻢ ﻭَﻣَﻦ ﻳَﺘَﻮَﻟَّﻬُﻢ ﻓَﺄُﻭﻟـٰﺌِﻚَ ﻫُﻢُ ﺍﻟﻈّـٰﻠِﻤﻮﻥَ ﴿٩﴾ ... ﺳﻮﺭﺓﺍﻟﻤﻤﺘﺤﻨﺔ
" ﺟﻦ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﻢ ﺳﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﮍﺍﺋﯽ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮍﯼ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺟﻼ ﻭﻃﻦ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺳﻠﻮﮎ ﻭ ﺍﺣﺴﺎﻥ ﮐﺮﻧﮯ ﺍﻭﺭ ﻣﻨﺼﻔﺎﻧﮧ ﺑﮭﻠﮯ ﺑﺮﺗﺎﺅ ﮐﺮﻧﮯ ﺳﮯ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﻧﮩﯿﮟ ﺭﻭﮐﺘﺎ، ﺑﻠﮑﮧ ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺗﻮ ﺍﻧﺼﺎﻑ ﮐﺮﻧﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﺗﺎ ﮨﮯ ‏( 8 ‏) ﺍﻟﻠﮧ ﺗﻌﺎﻟﯽٰ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺻﺮﻑ ﺍﻥ ﻟﻮﮔﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺤﺒﺖ ﺳﮯ ﺭﻭﮐﺘﺎ ﮨﮯ ﺟﻨﮩﻮﮞ ﻧﮯ ﺗﻢ ﺳﮯ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﺑﺎﺭﮮ ﻣﯿﮟ ﻟﮍﺍﺋﯿﺎﮞ ﻟﮍﯾﮟ ﺍﻭﺭ ﺗﻤﮩﯿﮟ ﺷﮩﺮ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻝ ﺩﯾﺌﮯ ﺍﻭﺭ ﺷﮩﺮ ﺳﮯ ﻧﮑﺎﻟﻨﮯ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﯽ ﻣﺪﺩ ﮐﯽ ﺟﻮ ﻟﻮﮒ ﺍﯾﺴﮯ ﮐﻔﺎﺭ ﺳﮯ ﻣﺤﺒﺖ ﮐﺮﯾﮟ ﻭﻩ ‏( ﻗﻄﻌﺎً ‏) ﻇﺎﻟﻢ ﮨﯿﮟ "
ﺻﻮﺭﺕِ ﻣﺴﺌﻮﻟﮧ ﻣﯿﮟ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﮯ ﻏﯿﺮ ﻣﺴﻠﻤﻮﮞ ﮐﯽ ﭘﮩﻠﯽ ﻗﺴﻢ ﻣﯿﮟ ﺷﻤﺎﺭ ﮐﯿﮯ ﺟﺎﺳﮑﺘﮯ ﮨﯿﮟ ۔
ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻣﯿﺮﯼ ﺍﭘﻨﯽ ﺫﺍﺗﯽ ﺭﺍﺋﮯ ﯾﮩﯽ ﮨﮯ ﮐﮧ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﻮ ﺑﺬﺭﯾﻌﮧ ﮔﻔﺘﮕﻮ ﺳﻤﺠﮭﺎﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ۔ ﺑﺼﻮﺭﺕِ ﺩﯾﮕﺮ ﺍﻧﮩﯿﮟ ﺍﻧﮑﮯ ﺣﺎﻝ ﭘﺮ ﭼﮭﻮﮌ ﺩﯾﺎ ﺟﺎﺋﮯ ۔
ﺍﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺣﺎﻻﺕ ﮐﮯ ﺗﻨﺎﻇﺮ ﻣﯿﮟ ، ﺍﯾﮏ ﺑﮩﺖ ﺍﮨﻢ ﻣﺸﻮﺭﮦ ﻣﯿﮟ ﺍﺱ ﺳﺎﺋﻞ ﺑﮭﺎﺋﯽ ﮐﯽ ﻭﺳﺎﻃﺖ ﺳﮯ ﺳﻮﺍﻝ ﻣﯿﮟ ﻣﺬﮐﻮﺭ ﮐﺮﺩﺍﺭﻭﮞ ﺗﮏ ﭘﮩﻨﭽﺎﻧﺎ ﭼﺎﮨﻮﮞ ﮔﯽ ﮐﮧ ﭘﮩﻠﯽ ﻓﺮﺻﺖ ﻣﯿﮟ ﻟﮍﮐﯽ ﮐﺎ ﺍﯾﻔﯿﮉﯾﻮﭦ ﮐﻮﺭﭦ ﺳﮯ ﺣﺎﺻﻞ ﮐﺮ ﻟﯿﺎ ﺟﺎﺋﮯ ۔ ﯾﮧ ﺍﺱ ﻟﯿﮯ ﮐﮧ ﮐﻞ ﮐﮯ ﺣﺎﻻﺕ ﺍﮔﺮ ﺩﺳﺘﺮﺱ ﻣﯿﮟ ﻧﮧ ﺭﮨﮯ ، ﻟﮍﮐﯽ ﮐﮯ ﮔﮭﺮ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﮐﮯ ﮐﺴﯽ ﻗﺪﻡ ﭘﺮ ﻟﮍﮐﯽ ﺍﭘﻨﺎ ﺑﯿﺎﻥ ﺑﺪﻟﻨﮯ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮨﻮﺟﺎﺋﮯ ، ﯾﺎ ﻟﮍﮐﯽ ﻭﺍﻟﻮﮞ ﻧﮯ ﻧﺎﺟﺎﺋﺰ ﻃﺮﯾﻘﮧ ﺍﺧﺘﯿﺎﺭ ﮐﯿﺎ ﺍﻭﺭ ﻟﮍﮐﯽ ﺑﯿﺎﻥ ﺩﯾﻨﮯ ﭘﺮ ﻣﺠﺒﻮﺭ ﮨﻮﮔﺌﯽ ﮐﮧ ﻟﮍﮐﯽ ﺳﮯ ﺯﻭﺭ ﻭ ﺯﺑﺮﺩﺳﺘﯽ ﯾﮧ ﺳﺐ ﮐﺮﺍﯾﺎ ﮔﯿﺎ ، ﺗﻮ ﺍﺱ ﺻﻮﺭﺕ ﻣﯿﮟ ﻟﮍﮐﮯ ﮐﺎ ﭘﻮﺭﺍ ﺧﺎﻧﺪﺍﻥ ﺗﮑﻠﯿﻒ ﻣﯿﮟ ﺁﺳﮑﺘﺎ ﮨﮯ ۔ affidavit ﻟﮍﮐﮯ ﮐﮯ ﻟﯿﮯ ﻭﮦ ﻣﻀﺒﻮﻃﯽ ﺍﻭﺭ ﺳﯿﮑﯿﻮﺭﯾﭩﯽ ﮨﻮﮔﯽ ﺟﻮ ﺍﺳﮯ ﮐﺴﯽ ﺑﮭﯽ ﻣﻤﮑﻨﮧ ﺧﻄﺮﮮ ﺳﮯ ﻣﺤﻔﻮﻅ ﺭﮐﮭﮯ ﮔﯽ ۔
ﻭَﺑِﺎﻟﻠّٰﮧِ ﺍﻟﺘَّﻮْﻓِﯿْﻖُ
ﮬٰﺬٙﺍ ﻣٙﺎ ﻋِﻨْﺪِﯼ ﻭٙﺍﻟﻠﮧُ ﺗٙﻌٙﺎﻟﯽٰ ﺍٙﻋْﻠٙﻢْ ﺑِﺎﻟﺼّٙﻮٙﺍﺏ
ﻭَﺍﻟﺴَّــــــــﻻَﻡ ﻋَﻠَﻴـــــــﻛُﻢ ﻭَﺭَﺣْﻤَــــــــﺔُﺍﻟﻠﻪِ ﻭَﺑَﺮَﻛـَــــــﺎﺗُﻪ
Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS