find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Wuzu Kin Halaat me Nahi Tootta (Wuzu Ke Masail)

Taharat Ke Masail, Wuzu Kin Halaton Me Nahi Tootta Aur Kin Halat me Toot Jata Hai?

طہارت کے مسائل
نواقض وضو*
*ایسی نیند جس کے بعد بندے کو ادراک اور شعور ہی نہ رہے کہ اس کا وضو سلامت ہے یا ٹوٹ گیاہے اور وہ کہاں سویا ہے اسکے سونے بعد کیاہورہاہے ؟؟
ایسی صورت میں وضو ٹوٹ جاتاہے
البتہ اگر نیند خفیف(ہلکی) ہو اور صرف انگھ وغیرہ ہی ہو تو  پھر وضو نہیں ٹوٹتا
ایسے اعمال جن سے وضو نہیں ٹوٹتا لیکن ہمارے معاشرے میں انہیں نواقض سمجھاجاتاہے*
*1:_* کسی زخم وغیرہ سے خون کا بہنا
غزوۃ ذات الرقاع کے موقع ایک انصاری صحابی رضی اللہ عنہ کو تیر لگ گیاتھا اور وہ کسی سورت کی تلاوت نماز میں کررہے تھے انہوں نے نماز اور تلاوت کوترک کرنا پسند نہ کیا جب بعد میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو اس واقعہ کا علم ہوا تو آپ نے صحابی کو یہ نہیں فرمایا کہ آپکا تو وضو ہی ٹوٹ گیا تھا آپ پھر نماز کیوں پڑھ رہے تھے ؟؟
بلکہ آپ علیہ الصلاۃ والسلام نے خاموشی اختیار کی
اور اصول حدیث کے متفقہ(عندالجمیع )قاعدہ ہے کہ جب رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کسی صحابی کے عمل پر خاموشی اختیارکریں تو یہ حدیث تقریری کہلاتی ہے جس کا دوسرا نام مرفوع حکمی تقریری ہے
لہذا یہ قابل حجت ہے اس کے اور بھی دلائل ہیں جو اختصار کی غرض سے ذکر نہیں کیے جاسکتے
مختصر یہ کہ زخم سے خون کا بہنا نبی علیہ الصلاۃ والسلام نے ناقض وضو قرار نہیں دیا لہذا یہ ناقض نہیں ..کیونکہ واضح صحیح حدیث نہیں
*2:_*  *قے آنا (الٹی کرنا)*
قے سے وضو نہیں ٹوٹتا اور نہ ہی قے یعنی الٹی کے بعد وضو کرنا واجب ہے
البتہ قے آنے کے بعد وضوکرنا سنت اور مستحب ہے کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے مروی ہے
"أن النبي صلى الله عليه وسلم قاء فتوضأ"
کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے قے کرنے کے بعد وضو کیا .
نبی صلی اللہ علیہ وسلم کے اس عمل سے قے کے بعد وضو کرنا مستحب سمجھ آتاہےواجب نہیں کیونکہ واجب عمل کے لیے اصولیین کے ہاں کچھ شرائط ہیں جو یہاں پوری نہیں
لیکن سنت کی اہمیت اگر سمجھی جائے تو کم نہیں
یہ فرض واجب اور سنت کی تقسیم صرف انسانوں آسانی کیلیے ہے ورنہ اسلام کا کوئی بھی شعار اور رسول اللہ ص کا کوئی بھی عمل ہمارے لیے قابل عمل اور باعث سعادت و کامیابی  ہے     
عبدالرحمن سلفی
Share:

Sood Pe Paisa Lekar Bank me Dalne wale ka Ager Intekal Ho jaye to kya Uska Koi Waris Use Istemal Kar Sakta Hai?

السلام علیکم ورحمةُ اللہ وبرکاتُہ
ایک شخص نے بینک میں پیسہ رکھا ہوا تھا سود پر اور وہ شخص انتقال کر گیا۔اس کے ورثاء اس سود کے پیسے سے درسگاہ کے لئے واش روم بنانا چاہتے ہیں۔۔۔۔۔کیا وہ ایسا کر سکتے ہیں؟ اگر نہیں تو اس رقم کا مصرف کیا ہوگا ؟
واضح رہے کہ وہ سود کی حرمت کے قائل ہیں۔
الجواب بعون رب العباد:
اسے  باتھ روم وغیرہ کے استعمال میں خرچ  کرسکتے ہیں۔۔
مگر اس حرام  مال یعنی سود کے پسہ سے بنائی چیز سے ثواب کی نیت نہ رکھی جائے۔
فتوی لجنہ میں موجود ہے کہ حرام مال جیسے کہ شراب کا مال جوے کا مال ، سود کے مال سے صاحب مال کو نفع اٹھانا جائز نہیں اسلئے کہ اللہ اور اسکے رسول علیہ السلام نے ہمیں پاک مال ، پاک روزی کھانے کا حکم دیا اسلئے حرام مال کھانا استعمال کرنا جائز نہیں ہے۔
البتہ اسے مال حرام کو کسی راہ عام مثلا باتھ روم وغیرہ میں استعمال کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے اور اس حرام مال سے کسی بھی ثواب کی نیت نہ رکھے۔[فتاوی لجنہ دائمہ جلد14/ص نمبر:61 ، 62 ، 63]۔
اسلئے آپ میت کے اس حرام مال کو باتھ روم وغیرہ میں استعمال کراسکتے ہیں اور اس پورے مال کو اسی طرح ضائع کردیں اور اسکے ساتھ ساتھ میت کی اولاد اپنے والد کی طرف توبہ استغفار بھی کریں اور انکی طرف انکے حلال کمائی سے صدقہ وخیرات بھی کریں۔
هذا ماعندي والله تعالى أعلم بالصواب.
کتبہ/ابوزھیر محمد یوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
Share:

Namaj Me RaffulDayen Karna Ahle ilm Ki Adalat Me

نماز ميں رفع اليدين كرنا صحابہ كرام رضوان الله عليہ أجمعين اور أہل علم كي عدالت ميں:
اتبا ع سنت قرآن وحديث كي روشني ميں
[1] دليل نمبر ايک: لقد كان لكم في رسول الله أسوة حسنة[ سورة الأحزاب 21]
مسلمانو! يقينا رسول الله صلى الله عليہ وسلم تمہارے لئے عمدہ نمونہ ہيں ہراس شخص كيلئے جواللہ اور قيامت كے دن كي توقع ركہتا ہے اوربكثرت اللہ كو ياد كرتاہے .
[2]دليل نمبردو:قل أطيعواالله والرسول فإن تولّوا فإنّ الله لايحب الكافرين.[آل عمران:32]
اے پيغمبربرحق صلى الله عليہ وسلم لوگوں كو كہ ديجئے كہ الله اوراسكے رسول صلى الله عليہ وسلم كي بات مانو اگروه نہ مانيں تو الله تعالى كافروں كو دوست نہيں ركہتا.
يہي فيصلہ ہے كتاب خداكا مخالف نبي كاہے دشمن خدا كا.
نمازميں رفع اليدين كرنااحاديث نبويہ كى روشنى ميں
[3] دليل نمبرتين: من رغب عن سنّتي فليس مني.[صحيح البخاري، صحيح مسلم،سنن النسائى الصغرى،مسند أحمد بن حنبل، وغيرهم]
جوشخص ميري سنت سے روگرداني كرے وه ميري امت سے خارج هے ــ
[4] دليل نمبرچار: سيدنا عبدالله بن مسعودرضي الله عنه فرماتے هيں:
{لوتركتم سنت نبيّكم لضللتم أو كفرتم}.[مسلم]
كه اگر تم نے اپنے نبي صلى الله عليه وسلم كي سنت كو چهوڑديا توگمراه بلكه كافرهوجاؤگے.
رفع اليدين صحابہ اور اہل علم كي عدالت ميں:
[1] سيدنا عقبہ بن عامررضي الله عنہ جليل القدر صحابي فرماتے ہيں:
{من رفع يديه في الصلاة له بكل إشارة عشر حسنات}[ مجمع الزوائد صفحة تلخيص الجير82].
كہ نماز ميں ايک دفعہ رفع اليدين كرنے سے دس نيكيوں كا ثواب ملتا ہے.
[2] عبد الملک فرماتے ہيں:{سألت سعيد بن جبيرعن رفع اليدين في الصلاة فقال هو شيئ تزيّن به صلاتك}[ بيہقي جلد6/75،جزء رفع اليدين للبخاري ص:16]
كہ ميں نے سعيد بن جبير سے نماز ميں رفع اليدين كرنے كي نسبت دريافت كيا تو انہوں نے فرمايا كہ يہ ايس چيز ہے جو نماز كو مزين كرديتي ہے .
[3] امام ابن سيرين رحمہ الله فرماتے ہيں:
{هو من تمام الصلاة} يعني نماز ميں رفع اليدين كرنا نماز كي تكميل كا باعث ہے.
[حواله:جزء رفع اليدين ص 17وتلخيص الجيرص 28].
[4]سيدنا نعمان بن أبي عياش رضي الله عنہ فرماتے ہيں:
{لكل شيئ زينة وزينة الصلاة أن ترفع يديك إذاكبّرت وإذاركعت وإ~ذارفعت رأسك من الركوع} [ جزء رفع اليدين للبخاري ص:21].
كہ ہرايک چيز كي زينت ہوتي ہے اور نماز كي زينت شروع ميں اورركوع جانے اور ركوع سے سر اٹہاتے وقت رفع اليدين كرنا ہے.
[5]سيدنا عبدالله بن عمررضي الله عنہما فرماتے ہيں:
{رفع اليدين من زينة الصلاة} يعني رفع اليدين كرنا نماز كي زينت ہے.
[5]امام شافعي فرماتے ہيں:{ معناه تعظيم لله وإتّباع لسنة النبي صلى الله عليه وسلم} [حوالہ:نووي ص 168، تعليق الممجدص89،إعلام الموقعين ص257].
كہ شروع نماز ميں اورعندالركوع رفع اليدين كرنے سے ايک توالله كي تعظيم اوردوسرا رسول الله صلى الله عليہ وسلم كي سنت كي اتباع ہے.
[6]عبدالرحمن بن مہدي فرماتے ہيں:{هذا من السنة} رفع اليدين كرنا سنت ہے.[حواله:جزء رفع اليدينص 22]
[7]امام ابن قيم رحمہ الله فرماتے ہيں:{ من تركه فقدترك السنة} جس نے رفع اليدين كو ترک كيا يقينا اس نے سنت رسول صلى الله عليہ وسلم كو ترک كيا.[حوالہ:إعلام الموقعين 257].
[8]امام شافعي رحمه الله فرماتے هيں:{ تارك رفع اليدين عند الركوع والرفع من تارك للسنة} كہ جوركوع جاتے اورركوع سے سراٹہاتے وقت رفع اليدين نہىں كرتا وه سنت كا تارک ہے.[حواله:إعلام الموقعين ص 257]
[9]امام ابن خزيمہ رحمہ الله فرماتے ہيں:{ من ترك رفع اليدين في الصلاة فقدترك ركنا من أركانها}.
جس نے نماز ميں رفع اليدين چہوڑدي بيشک نمازكے ركن كا تارک ہے.[حوالہ:عيني جلد 3/7].
[10] امام أوزاعي وحميدي اورايک جماعت كا مذہب ہے كہ رفع اليدين واجب ہے.
هذا عندي والله أعلم.
كتبه/ ابوزهيرمحمديوسف بٹ بزلوی ریاضی۔

Share:

Jazak Allahu Khairan Kahne ka Jawab Kya De?

Jazak Allahu Khairan - Kahne Pe Kya Jawab De?
Usamah bin zaid radi allahu anhu se rivayat hai ki RasoolAllah SallAllahu Alaihi Wasallam ne farmaya agar kisi ke saath koi neki ka suluq kiya gaya  aur usne neki karne wale se kaha  جَزَاكَ اللَّهُ خَيْرًا - Jazak Allahu khairan  ( Allah aapko achcha sila ata farmaye) ,  to usne uski puri tarif kar di
Jamia tirimizi, Jild 1, 2101-Hasan

✦ Umar ibn Khattaab Radi Allahu anhu ne farmaya agar logo ko jazak Allahu Khairan kahne ka sawab malum ho jaye to wo ek dusre ko ye bahut zyada kahne lag jaye
Musannaf Ibn Abi Shaybah,  26519

✦ Ek baar Usaid bin Haider Radi Allahu anhu ne Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wasallam se farmaya , Ya RasoolAllah SallAllahu Alaihi Wasallam  جَزَاكَ اللَّهُ خَيْرًا Jazak Allahu Khairan (Allah aapko achcha sila ata farmaye)  to unke jawab mein  Rasool-Allah ﷺ ne farmaya - وَأَنْتُمْ فَجَزَاكُمُ اللَّهُ خَيْرًا - Wa antum fa Jazakum Allahu Khairan ( Aur aapko bhi, Allah aapko bhi achcha sila ata farmaye)
 Sahih Ibn Hibban, 7436 -Hasan

✦Abu Hurairah Radi allahu anhu se rivayat hai ki Rasoollallah SallallahuAlalhi wasallam ne farmaya wo Allah ka ShukrGhuzar nahi ho sakta jo bando ka Shukrguzar na ho 
Sunan Abu Dwud, Vol 3,1383(Sahih) 
-------------
 رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”جس شخص کے ساتھ کوئی نیکی کا سلوق کیا گیا اور اس نے  اس نیکی کرنے والے سے «جزاك الله خيراً» ”اللہ تعالیٰ تم کو بہتر بدلا دے“ کہا اس نے اس کی پوری پوری تعریف کر دی“  
جامہ ترمیزی جلد ١ ، ٢١٠١  -حسن 

عمر‌ رضی اللہ عنہ نے فرمایا اگر لوگوں کو جزاك الله خيراً کہنے کا ثواب معلم ہو جائے تو وہ  ایک دوسرے کو یہ بہت زیادہ کہنے لگ جائے 
مصنفه ابنُ أبي شيبة  ٢٦٥١٩ 

 ایک بار اسید بن حضیر رضی اللہ عنہ نے  رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے  جزاك الله خيراً یعنی الله آپ کو اچّھا صلہ عطا فرماۓ  کہا تو ان کے جواب میں رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے  وَأَنْتُمْ فَجَزَاكُمُ اللَّهُ خَيْرًا یعنی  آپ کو بھی ، الله آپ کو  بھی اچّھا صلہ عطا فرماۓ کہا  
صحيح ابن حبان  ٧٤٣٦-حسن

نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جو لوگوں کا شکر ادا نہیں کرتا اللہ کا ( بھی ) شکر ادا نہیں کرتا ۔
سنن ابی داؤد جلد ۳ ۱۳۸۳ صحیح
-------
Narrated by Usamah bin Zaid Radi Allahu Anhu Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wasallam said  Whoever some good was done to him, and he says:جَزَاكَ اللَّهُ خَيْرًا - Jazak Allahu Khairan  (May Allah reward you in goodness)  then he has done the most that he can of praise.
Jamia Tirimizi, Book 1, Hadith 2035-Hasan

✦ Umar ibn Khattaab Radi Alahu anhu said: If one of you knew what is the reward of saying to his brother, Jazak Allahu khayran, you would say it a great deal to one another. 
Musannaf Ibn Abi Shaybah,  26519

✦ Once Usaid bin Haider Radi Allahu anhu said to the Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wasallam , Ya RasoolAllah Sal-Allahu Alaihi Wasallam جَزَاكَ اللَّهُ خَيْرًا Jazak Allahu Khairan (May Allah reward you in goodness), RasoolAllah  ﷺ  replied to him -
وَأَنْتُمْ فَجَزَاكُمُ اللَّهُ خَيْرًا
Wa antum fa Jazakum Allahu Khairan (And you too, May Allah reward you too with good)
Sahih Ibn Hibban, 7436 -Hasan

       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

Share:

Birthday Mnana Kaisa Hai Islam Me?

BIRTHDAY MANANA KAISA HAI?
Bismillahhirrahmanirrahim

Allah Musalmano Ko Yahudiyon Aur Isayon Ke Raaste Se Bachaye’ Jinho Ne Sab Se Pehle Apne Ambiya (as) Ki Saalgirah Ko Manana Shuru Kiya Aur Fir Apni Khud Ki Bhi Saalgirah Manane Lage Aur Unki Salgiraah Dekh Hamare Kuch Muslaman Bhai Bahen Bhi Manane Lage Aur Ye Ab Is Qadar Aam Ho Gaya Hai Ke Musalmano Me Saalgirah Manana Ab Ek Status Ban Chuka Hai.Muslaman Ye Jante Hue Bhi Ke Ye Yahoodiyo Aur Isaaiyo Ka Tareeqa Hai Ise Ankh Band Karke Manaate Hai.
Hamare Islam Me Birthday Manane ka Quran Aur Ahadees Me Koi Bhi Saboot Nahi Milta hai.Agar Birthday Manana Islam Me Jaiz Hota To Rasool’Allah sallallaho Alaihi wasallam ne Zarur Apna Birthday Manaya hota lekin 63 saal ki umr me unhone kabi apna birthday nahi manaya, Naahi Sahabaao Ne Manaya.
Birthday Manana Yahoodi Aur Isaaiyo Ka Tareeqa Hai. Allah Ke Rasool Sallallahu Aalaihi Wasallam Ne Hame Kafiro Ki Copy Karne Se Mana Farmaya Hai.

✔☘Abdullah Ibn Umar Se Riwayat Hai Ke Rasool’Allah Sallallaho Alaihi Wasallam Ne Farmaya
“Jisne Kisi Qaum Ki Mushabehat(copy) Ki Wo Unhi Me Se Hai”
📚Abu Dawood, 3512; classed as saheeh by al-Albaani in Irwa’ al-Ghaleel, 2691

📗Allah Ta’ala Farmata hai

Al-Quran📘
“Humne Har Ek Ummat Keliye Ek raah (Ahkam-E-Shariyat) Muqarrar Kar Di Hai Aur Unhe Isi Par Chalna Hai”
📕( Surah Hajj 22, Ayat 67)

✒Allah Ta’ala ne to hamare Musalaman hone ke Tahat Deen e Islam ki Raah Muqarrar Ki Hai aur Ye Allah Ka Hukm Hai Ke Hame Usi Par Chalna Hai. Kya Hamare Islam Ke Tareeqe Achhe Nahi❓ Jo Ham Ghair Muslim Qaum Se Unke Tareeqe Le Rahe Hai. Ye To Nauzbillah Allah Ta’ala Ke Deen me Kami Nikalna Hua…❗Bhale Koi Zuban Se Na Kahe Lekin Is Baat Ka Matlab Yahi Nikalta Hai Ke Is Deen Me Kami Hai Tabhi Ham Apne Is Deen Ki Baato Ko Sikhne Ke Bajaye Ghair Muslimo Ke Tareeqe Sikh Rahe.

📗Allah Ta’ala Farmata Hai

Al-Quran📙
“Aaj Maine Tumhare Liye Tumhara Deen Mukammal Kar Diya Aur Apni Ney’mat Tum Par Puri Kar di Aur Islam Ko Bahaisiyat Deen Tumhare Liye Pasand Kar Liya.
📘( Surah Maeda5, Ayat 3)

✒SubhanAllah!!!! Allah Ta’ala Ne Gawahi De Di Hai Ke Hamara Deen Mukammal Ho Chuka Hai Aur Hamare Liye Islam Ko Allah Ne Pasand Kiya hai. KYA Hamare liye Allah Ta’ala Ki Ye Gawahi Kaafi Nahii ❓ To Fir Ham Kyu Bhatak Rahe Hai Aur Kafiro Se Milte Chale Ja Rahe Hai. Aur Is Qadar Mil Chuke Ke Badi Afsos Ki Baat Hai Ke Ab Agar Koi Sahi Raah Dikhata Bhi Hai To Log Usi Ko Hi Galat Khane Lagte Hai.
Hame Allah Ke Aage Ye Iqrar karna Chahiye Ke,
“Ya Allah Hum Utne Hi Deen Par Razi Hain, Jitna Muhammad Sallallahu Alaihi Wa Sallam Par Tune Nazil Kiya Aur Hume Yaqeen Hai Ke Nabi (Sallallahu Alaihi Wa Sallam) Ne Pura Deen Hum Tak Pahuncha Diya Hai..❗”
Jinhe Yaqeen Nahi Hai wo jo chahe izafa kare.

✔☘Aisha Radhi Allahu Anha Riwayat Karti Hai Ke Rasool’Allah Sallallaho Alaihi Wasallam Ne FarmayaJisne Hamare Is Deen Me Koi Aisi Chiz Ijaad Ki Ke Jispe Hamara Amal Nahi To Wo Mardud hai”
📚Sahih Bukhari,2697
📚Sahih Muslim, 1718

🔴Meri Ye Musalman Bhai Baheno Se Darkhwast Hai Ke Birthday Parties Manana Chhod de Aur Na khud Manaye Aur Naahii birthday Ke Invitations Qubul Kare.Aur Ye Hamesha Yaad Rakhe Ke Ham Musalman Hai Aur Behatareen Deen E Isalm Se Nawaze Gaye Hai. Lehaza Kafiro Ka Tareeqa Chhod Kar Musalman Hone Ke Naate Allah Ke Diye Hue Deen Ko Hi Follow Kare

Share:

Deobandi,Barailwi Aur Ahlehadees Me Kya Fark Hai? (Part 3)

​DEOBANDI, BARELI aur AHLE HADEES me kya buniyadi FARK hai?
BismillahirRahmanNirRaheem
Part - 3
AHLE HADEES 4 Imamo  ko mante hi hai lekin sath sath me Ahle Sunnat wal Jamaat ke saare Imamo ke khidmat ko taslim karte hai aur usne fayda uthate hai. 
AHLE HADEES kabhi bhi Ahle Sunnat wal Jamaat ke Imamo ke darmiyaan un-nich ka bartaav nahi kiya karte.
Jabke …
HANAFI Bhai 4 Imamo ko man-ne ka dawa karte hai lekin,
zindagi bhar
Aqeede me Imam Maturidi ko
Tariqe me Sufiyo ko
Fiqh me sirf Imam Hanifa
ke usoolo ko mante hai baaki 3 Imamo ke khidmaat (services) ko  zindagi bhar nazarandaaz karte hai.
Ek Hanafi ke samne aap sar bhi fod liye to wo kabhi Imam Shafi’i ke sahih fatwo par amal nahi karega.
Kahte hai ham HANAFI hai isliye hamko sirf Fiqh me Imam Hanifa ke Fiqh par chalna chahiye isliye ham  Imam Malik, Imam Shafi’i aur Imam Ahmed bin Hanbal ke Fiqh par nahi chalenge chahe ye 3 Imam kisi masle sahih kyun Na ho.
Assal ye HANAFI bhai MATURIDI aur SUFI hai lekin PUBLIC ko bewkhoob banate aur kahte hai ke ham ne  Imam Abu Hanifa sr pura ka pura Islam liya hai.
Unone Imam Abu Hanifa ko Fiqh ke had tak rakha  Aqeede ke department me Abu Hanifa ko chhod kar Imam Maturidi ka Aqeeda apnaya hai.
Sawal ye hai ke Imam Abu Hanifa ke Aqeede me aisa kya bigad thi jo apne unse Aqeeda nahi liya ❓
Ye post jo apko mila hai aap kisi bhi HANAFI MUFTI se in saare bato ko conform kijiye.
AHLE HADEES saare duniya me mukhtalif naamo se jaane jate hai Jaisa ka …
AHLE SUNNAT WAL JAMAAT
AS’HAABUL HADEES 
SALAFI
MUHAMMADI
FIRKE NAJIYA
ANSARUL SUNNAH
TAYFA MANSOORA
AHLE ASAR.
Share:

Deobandi,Barailwi Aur Ahlehadees Me kya Fark Hai? (Part 2)

DEOBANDI, BARELI aur AHLE HADEES me kya buniyadi FARK hai?

BismillahirRahmanNirRaheem
Part - 2
(1)
AHLE HADEES Manhaj, Aqeeda, ibadaat ke Tariqo aur Fiqh me AHLE SUNNAT WAL JAMAT hai yani RASOOLULLAH SallallahuA’laihiWaSallam aur SAHABA ke raaste (Manhaj) par hai.
Jabke ….
HANAFI bhai,
1. Manhaj aur Aqeede me : 
MATURIDI hai yani IMAM MUHAMMAD BIN MUHAMMAD MATURIDI ko follow karte hai.
Maturidi ye Firqa Allah ke “Tawheed Asma Wa Sifaat” me gumrah tha aur hai.
2. Tariqatan yani Tazkiya Nafs me yani Roohani ilaaj aur Ibadat me : Sufiyo ke 4 silosilo yani Qadari, Chisti, Nakshbandi, Suharwardi ke follower hai. 
3. Fiqh : me HANAFI hai yani Fiqhi masale masail me Imam Abu Hanifa ke follower hai.
(1)
AHLE HADEES ki dawat khalis KITAB Wa SUNNAT ke buniyad par hai.
Jabke…
HANAFI bhaiyo ki dawat unke Maslaq ke mutabik hoti hai.
Jaisa ke,
Tableeghi Jamat ki dawat ki buniyaad FAZAEEEL AMAAL par hai.
BARELIYO ki dawat Imam Ahmed Raza Khan ke kitabo ke mutabik hoti hai.
JAMATE ISLAMI ki dawat Maulana Maududi ke Kitabo ke mutabik hoti hai.
To Be Continued
                     Islam Me Kitne Jamaat (Gurupe) Ko Manne Wale HAi?
Share:

Musalman kaun hai, Musalman ki Meaning Kya Hai?

Hazrat Abu Musa Raziyallahu Anhu riwaayat karte hain ke Sahaba Raziyallahu Anhum ne arz kiya: Ya Rasulullah kaun se MUSALMAN ka Islam afzal hai? Irshaad farmaaya: Jis (musalmaan) ki zubaan aur haath se dusre musalmaan mehfooz rahein. (Bukhari: 11)

Faida: Zuban se takleef pahunchane mein kisi ka mazaaq udana, tohmat lagana, bura bhala kehna aur haath se takleef pahunchane mein kisi ko nahaq maarna, kisi ka maal zulman lena waghaira umoor shaamil hain. (Fath-ul-Bari)

Share:

Pasand ki Shadi kaise Mumkin hai Jab Tanhai Me Milna Haraam Hai Tab?

 Jab Larke Aur LArki Mil Hi Nahi Sakte To Pasanbd ki Shadi KAise Ho Sakti Hai

سوال:تو پسند کی شادی کیسے ممکن ہے  بات کرنا حرام ہے ملنا حرام ہے تو کیسے پسند کی شادی ممکن ہے؟
الجواب بعون رب العباد:
مسلمان کے لئے ہر کسی جائز کام کے کرنے کے لئے شریعت نے جائز راستے اور طریقہ مہیا کئے ہیں۔
کسی مسلمان کے لئے قطعا جائز نہیں کہ وہ کسی حلال چیز کو حاصل کرنے کے لئے حرام طریقہ اختیار کرے۔
اسلام میں کسی غیر محرم عورت کے ساتھ بات کرنا کلام کرنا اسے خلوت میں ملنا اسکے ساتھ ایک دن یا ایک رات کی مسافت کا سفر کرنا حرام اور ناجائز ہے۔
اللہ کے نبی امام اعظم علیہ السلام نے فرمایا کہ کسی بھی مسلمان عورت کے لئے جائز نہیں کہ وہ بغیر محرم کے ایک دن یا ایک رات کا سفر کرے۔
اسے ثابت ہوا کہ کسی غیر محرم عورت کے ساتھ سفر کرنا جائز نہیں ہے۔
اسی طرح نبی مکرم علیہ السلام نے دورسری حدیث میں ارشاد فرمایا کہ کوئی مرد کسی اجنبی عورت کے ساتھ خلوت نشینی نہ کرے اسلئے کہ انکا تیسرا شیطان ہوتا ہے۔
ان تمام ادلہ سے معلوم ہوا کہ کسی بھی غیر محرم عورت کے ساتھ بات کرنا ملنا عشق ومحبت کی باتیں کرنا  تنہائی میں ایک دوسرے کو پسند کرنے کی باتیں کرنا چپ چپ کے ایک دوسرے کو پسند کرنا یہ تمام امور اور طریقے ناجائز ہیں۔
اب آپ کا سوال ہے کہ پہر کیسے پسند کریں۔
اسکے بھی کئی راستے اور طریقے ہیں۔
مثلا والدین آپ کے لئے اچھی دیندار لڑکی کو تلاش کریں اور قدیم زمانے میں یہی کچھ دستور تھا
اسی طرح بہت سی ایسی لڑکیاں ہمارے خاندان ہمارے علاقہ جات میں ہوتی ہیں جن کے بارے میں بہت سے لوگ علم رکھنے ہیں کہ وہ کتنی دیندار کیسی ہے اسکا خاندان کیسا ہے کیا وہ خوبصورت ہے کہ نہہں یہ تمام خوبیاں انسان کو پتہ چل جاتی ہیں۔
اب آپ اسکے باوجود کسی کو پسند کرنے کے لئے ناجائز طریقے اختیار کروگے ایسا کرنا اخلاقا اور دینی اعتبار سے بھی صحیح نہیں ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
كتبه:ابوزهير محمد يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
Share:

Namaj ke Dauran Insaan ke Jism me Kharis karne Se Namaj Makroo ho Jati Hai?

Namaj Ke Dauran Jism Khujlane Se Kya NAmaj MAkroo Ho JAti HAi

سوال:کیا دوران نماز انسان کے جسم وغیرہ میں کھجلنے سے نماز مکروہ ہوجاتی ہے رہنمائی فرمائے۔
الجواب بعون رب العباد:
اگر کھجلے کی ضرورت پیش آئے تو ایسی حالت میں کوئی حرج نہیں ہے۔
دوران نماز اگر کوئی ایسا فعل کرنا پڑے جیسے کہ جسم کے کسی حصہ میں کھجلی تآئے یا دوران نماز آگے سے کوئی موذی جانور آئے اسے مار بھی سکتے ہیں۔
دلیل:نبی مکرم علیہ السلام نے فرمایا کہ دو کالے کو مارو: یعنی سانپ اور بچھو۔[رواه اصحاب السنن بسند صحيح].
علامہ امام شوکانی رحمہ اللہ اس حدیث کی شرح میں رقم طراز ہیں کہ اس حدیث سے ثابت ہوا کہ نماز میں بغیر کسی کراھت کے سانپ اور بچھو کو مارنا جائز ہے۔[نيل الاوطار354/2].
اسے ثابت ہوا کہ دوران نماز ضرورت کے وقت نمازی موذی جانور کیڑا وغیرہ یا اسی طرح دوران نماز بوقت ضرورت کھجلنے میں بھی کوئی حرج نہیں ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
كتبه/ابوزهير محمد يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
Share:

Nek Sathi Kaisa Hai?

Nek Sathi Ki Intekhab KAise Kare

نیک ساتهی
نیک ساتهی اللہ کی عظیم نعمتوں میں سے ایک نعمت خاص ہے....ایک مضبوط ایمان کا شخص نہ صرف آپکی زندگی سنوار سکتا ہے بلکہ آپ کی آخرت بهی سنوار سکتا ہے...*  بفضل للہ 
*بہت خوش قسمت ہوتے ہیں وہ لوگ جن کو ایسے.....ہمسفر میسر آتے ہیں..... جو ان کا ہاته پکڑ کر جنت لے جا سکتے ہوں*
*اللہ سے ہمیشہ بهلائیاں مانگو اے بنت حوا.....یہ دنیا فانی ہے.... اس کی محبت فانی ہے.....لیکن وہی محبت زندہ رہتی ہے....وفا کی صورت جو اللہ کیلئے کی جائے.....جو اللہ کیلئے دل میں بسائ جائے....
*اللہ سے نیک ہمسفر مانگو،......اور اسی سے ساری زندگی وفا کر کے.... جنت میں سردار بن جانا اس سب حوروں کی.
خوبصورتی صرف مسحور کن چہرے یا خدوخال کی بات نہیں بلکہ حساس دل، مثبت و اعلی دماغ اور پاکیزہ روح سےایک خوبصورت شخصیت پروان چڑھتی ہے ۔
Share:

Jannati Aur Dozakhi Aurat ki Misaal.

Jannati aur Dozakhi Aurat ki misal
--------------------------------------------
Jannati Aurat
Jo faraiz (Namaz ,Roza,Parda wgaira) kre or Apni zuban se kisi ko Takleef na pahuchaye.

Dozakhi Aurat
Faraiz ada kre lekin Apni zaban se kisi ko Takleef pahuchaye to wo Dozakhi hai.*
-------------------------------------------------
Rasool-Allah ﷺ ke samne ek shaksh ne ek aurat ka zikr kiya ki Ya Rasool-Allah ﷺ falah aurat raat ko qayam karti hai aur din ko roza rakhti hai aur (ghar ka) kaam bhi karti hai aur sadqa bhi deti hai lekin apni zuban se padosiyo ko takleef deti hai to Aap ﷺ ne farmaya usmein koi khair nahi wo dozakh walon mein se hai. Phir us shakhs ne dusri aurat ke bare mein kaha ki falah aurat sirf farz namazein padhti hai aur (paneer ke tukde) sadqa karti hai lekin apni zuban se kisi bhi shakhs ko takleef nahi pahuchati to Rasool-Allah ﷺ ne faraya ye jannat walo mein se hai

📚[Al-Silsila As-Sahiha - 449]

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS