find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Jamiat-UL-Islam Al Khair Agle Marhle Me.

Jamiat-UL-Islam Al Khair Agle Marhle Me.

جمعیۃ السلام الخیریۃاگلے مرحلہ میں

الحمدلللہ جمعیۃ السلام الخیریۃ اپنے مقصد کی جانب روز افزوں گامزن ہے ،آج بتاریخ ۹جنوری ۲۰۱۹ ؁ء بروز بدھ جمعیت کے صدر شیخ عبدالسلام ندوی نے سرزمین بہار کا معروف ادارہ قرآن گھر اکیڈمی کے ڈائریکڑ اور آل انڈیا التقوی ایجوکیشنل گروپ کے چیئرمین جناب رضوان ریاضی حفظہ اللہ سے ملاقات کی ،تقریبا ایک گھنٹہ کی اس ملاقات میں جمعیت کے تعلق سے مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا گیا،چونکہ ہماری جمعیت اس وقت ابتدائی مرحلہ میں ہے لہذا اسکی سرپرستی کے لئے ہمیں ایک ایسے قابل ومخلص رہنما کی ضرورت تھی جو ذاتی اغراض کو بالائے طاق رکھکر عوامی بہبود ورفاہی کاموں میں کوشاں ہو اور جو دل درمند اور فکر ارجمند کی حامل شخصیت ہوں،اسکے لئے شیخ رضوان ریاضی حفظہ اللہ سے بہتر کون ہوسکتاتھا ،چنانچہ شیخ نے ہماری عاجزانہ درخواست قبول فرمائی اور تنظیم کو ہر طرح کے ممکن تعاون کی امید دلائی ،اس کے لئے ہم شیخ کے نہایت ممنون ومشکور ہیں،شیخ سے تنظیم کی رجسڑیشن کے سلسلہ میں بھی گفتگو ہوئی ،جسکا خلاصہ یہ ہے کہ چونکہ ہماری تنظیم ایک این جی او کی شکل میں ہے ،لہذا سوسائٹی رجسٹریشن ایکٹ کے تحت اسکا رجسڑیشن ہونالازمی ہے ،اسکے لئے ہمیں کم از کم ۹ فعال ممبران کی ضرورت ہے جو جمعیت کی ہردعوت پر لبیک کہیں ،

فی الحال جمعیت کا کوئی خاص بینک اکاونٹ بھی نہیں ہے لیکن جلد ہی ان شاء اللہ ہم اس جانب بھی قدم بڑھائیں گے،
فعال ممبران میں شامل ہونے کے لئے آپ گروپ ایڈمن کو ذاتی طورپہ پیغام بھیج سکتے ہیں۔

Jamait Ul Islam Al Khair Ka Taaruf. 

Social Media Ke JAriye Faili Buraiyan. 

Share:

Jamiat-Ul-Islam Al Khair Ka Taaruf.

  Jamiat Ul Islam Biography, About Jamiat ul Islam

جمعیۃ السلام الخیریۃ کا تعارف

ہندوستان میں جھوٹی بڑی اسلامی تنظیموں کی تعداد سیکڑوں نہیں بلکہ ہزاروں میں ہے،اگر حروف تہجی کے اعتبار سے انکی فہرست تیار کی جائے تو الف سے ی تک ہزاروں کی تعداد ہوجائیگی ،اور ان میں اکثر وہ تنظیمیں ہیں جو رفاہی ہونے کا دعوی کرتی ہیں ،پر زمینی حقائق یہ ہیں کہ اکثر تنظیمیں محض ذاتی نمود اور مالی استحصال میں مشغول ہیں ،۲۰۱۶ ؁ء میں ٹائمس آف انڈیا میں شائع ایک خبر کے مطابق گزشتہ تین برسوں میں دیگر ممالک سے ہندوستانی مسلم تنظیموں کو ایک سو چونتیس کروڑ روپئے ملے ہیں ،اس بڑی رقم سے ۱۰ بڑی یونیورسٹیاں تعمیر کی جاسکتی ہیں اور خط افلاس کے نیچے زندگی گزار رہے ۹۳ فیصد ہندوستانی مسلمانوں کو اعلی تعلیم فراہم کیا جاسکتا ہے ،پر افسوس کہ جس سرمایہ داری اور کیپٹلزم کے خلاف ہم چیختے چلاتے رہتے ہیں اس میں ہی مسلمانوں کی بڑی تعداد ملوث ہے،
تنظیم جمعیۃالسلام الخیریۃ اگرچہ بظاہران رفاہی تنظیموں میں ایک اضافہ معلوم ہوتی ہے پر حقیقت میں یہ ایک انقلاب قدم ہے جسکا سب سے اہم اور بنیادی مقصد علماء اور اعیان امت پر مشتمل ایک احتسابی بیورو کا قیام ہے،تاکہ نام نہادرفاہی تنظیموں کا محاسبہ کیا جائے اور اسکے دام فریب سے بھولی بھالی عوام کو محفوظ رکھا جائے،
اسکے علاوہ اس تنظیم کے تحت رفاہی ،اصلاحی اور عوامی بہبود کے کاموں کو بھی انجام دیاجائیگا،نیز کسی شخص کی ذاتی ضرورت یا معاشرے کی اجتماعی ضرورتوں اور سہولتوں کی فراہمی کی کوشش بھی کی جائیگی چاہے وہ مال کے ذریعہ ہو یا خدمت و محنت کے ذریعہ ۔
نیز معاشرہ کی بنیادی ضروروتوں اور سہولتوں کو عام کرنے کے لئے معلوماتی تحریریں بھی فراہم کی جائیں گی ،
یاد رکھیں کوئی بھی تنظیم باہمی تعاون اور آپسی مدد سے چلتی ہے ،اور اسلام جو حقوق اللہ اور حقوق العباد کا حسین امتزاج ہے اس نے باہمی ہمدردی وتعاون اور خیر خواہی کو اعلی انسانی اوصاف کا حصہ بنادیا ہے ،قرآن مجید میں ارشاد ہوتاہے۔
نیکی اور بھلائی کے کاموں میں ایک دوسرے کے ساتھ تعاون کرو اور گناہ وسرکشی میں ایک دوسرے کے مددگار نہ بنو ،(سورہ مائدہ: آیت ۲)
نیز قرآن مجید نے ایسے نمازیوں کے لئے ہلاکت کی وعید سنائی ہے جو نماز کو رکوع وسجود تک محدود رکھتے ہیں اور انسانیت کو دکھوں سے نجات نہیں دلاتے ،
لہذا انسانی فلاح وبہبود کے اس عالمگیر چارٹر کے مطابق ہم سب پر ضروری ہے کہ اپنے مال ودولت کے ساتھ محبت ورغبت کے باوجود اسے معاشرتی بہبود اور فاہی کاموں پر خرچ کریں ،اسکے لئے *جمعیۃ السلام الخیریۃ* نے ایک اصول یہ قائم کیاہے کہ ہم اپنی تنخواہ کا دس فیصد اللہ کی راہ میں نکالیں ، آپ چاہیں تو اس تنظیم کو بھی ڈونیٹ کرسکتے ہیں یا پھر خود آپ ضرورتمندوں کو تلاش کرکے اپنی یہ خاص رقم ان تک پہنچا سکتے ہیں۔
تنظیم کی ممبر سازی جلد شروع ہوگی جسکی تفصیلات آپ کو تنظیم کی آفیشیل ویبسائٹ اور واٹس ایپ گروپ کے ذریعہ حاصل ہوں گی ،
مزید معلومات کے لئے درج ذیل نمبر ات پہ رابطہ کریں

شیخ مظفر شفیع اصلاحی حفظہ اللہ(ناظم اعلی ضلعی جمعیت اہل حدیث مظفر پور بہار)916201760260 +

916200102658+ شیخ عبدالسلام ندوی حفظہ اللہ

जामिया हस्सान बिन साबित केवल एक संस्था नहीं बल्कि यह एक सकारात्मक सोच का  उज्जवल मीनार है*
परिचय और प्रमुख लक्ष्य*
26 जनवरी 2019 को जामिया हस्सान बिन साबित एस ए आई एजुकेशनल एंड वेलफेयर ट्रस्ट के तहत स्थापित किया गया,
कम अवधि में ही छात्रों की संख्या में दैनिक वृद्धि हो रही है और संगठन तरक्की की ओर अग्रसर हो रहा है ,
लेकिन संस्था के संस्थापक के लिए संख्या से महत्वपूर्ण योग्यता है ,
वर्तमान में छात्रों की कुल संख्या  70 है और इनमें अक्सर वह हैं जिनकी प्राथमिक शिक्षा बहुत कमजोर है  ,दरअसल भारतीय प्राथमिक स्कूलों की शिक्षा अक्सर इतनी कमजोर होती है के छात्र विद्वान बनने के बजाय अज्ञानी हो जाते हैं,
उनकी नींव को फिर से मजबूत बनाना एक बड़ी चुनौती है ,
एक दूसरी चुनौती बिहार के ग्रामीण इलाकों में भाषा को लेकर है ,
दरअसल इन छात्रों का पोषण जिस घरआने में होता है वह  स्वयं क्षेत्रीय भाषाओं का रसिया होता है,
पहली चुनौती से निपटने के लिए जामिया हस्सान बिन साबित  मैं विशेषज्ञ शिक्षकों की बहाली की गई है ,
*अंजुमन मेराजूल बयान*
जबकि दूसरी चुनौती से निपटने के लिए संस्था में अंजुमन मेराजुल बयान की स्थापना की गई है ,
इस अंजुमन के तहत छात्र साप्ताहिक कार्यक्रम आयोजित करते हैं और अपनी भाषण क्षमताओं को जागृत करते हैं,
*मुस्लिम महिला संगठन*
इसके  अतिरिक्त उपरोक्त ट्रस्ट की देखरेख में  मुस्लिम महिलाओं को धार्मिक आदेशों से परीचित कराने के लिए  महिलाओं की शाखा में सप्ताहिक कार्यक्रम का भी आयोजन किया जाता है
एवं शिक्षा के साथ  महिलाओं को कुशल बनाने के लिए *कुदसिया सिलाई एंड कढ़ाई सेंटर* भी स्थापित किया गया है,
*निर्माण कार्य*
अल्हम्दुलिल्लाह एक दानी व्यक्ति ने 8 कट्ठा जमीन इस ट्रस्ट के नाम समर्पित किया है, जिस पर संस्था का निर्माण कार्य प्रगति पर है ,
संस्था की त्वरित  आवश्यकताओं में एक मस्जिद का निर्माण है,  जिसकी लागत लगभग ₹2500000 ,है
एक विस्तृत और  प्रशंसक असेंबली हॉल  का निर्माण भी प्रगति पर है इसमें ₹500000 की लागत है ,
*अन्य निर्माण कार्यों का विवरण इस प्रकार है ,*
10 कमरे पर आधारित  कक्षाओं का निर्माण अन्य सुविधाओं के साथ 1500000 रुपए,
बाउंड्री का निर्माण ₹300000
सदर कार्यालय, शिक्षकों के लिए कमरे और पुस्तकालय का निर्माण अन्य आवश्यकताओं के साथ 1500000 रुपए,
*NOTE*
इस संस्था की स्थापना एक ऐतिहासिक और क्रांतिकारी कदम है इसलिए सभी  शुभचिंतकों से एक ईमानदार अनुरोध  और अपील है कि संगठन को अपने लक्ष्य को प्राप्त करने के उद्देश्य में  हमारी मदद करें
*धन्यवाद*!
*हाफिज अब्दसु सलाम  नदवी
निदेशक शफी अहमद इस्लाही एजुकेशनल एंड वेलफेयर ट्रस्ट  ठीकहाँ कोठी मोतीपुर मुजफ्फरपुर बिहार 
संपर्क नंबर* 620010 2658 व्हाट्सएप नंबर* 9540618165
 

Share:

Social Media Ke Jariye Hone Wali GalatFehmi.

Wah Online Hai Iska Matlab Kya Hai? Social Media Pe Online Hone ke Bawjood Ager Jawab N Mile To Hmare Dilon me Aane Wali GalatFehmi Aur Uska Ajala.

وہ آن لائن ہے" اس کا مطلب کیا ہے؟ Tahreer ✍✍Abdul Salam Nadavi Hafizullah✍✍

یہ سچ ہے کہ سوشل میڈیا نے دوریوں کو ختم کرکے لوگوں کو آپس میں بہت قریب کر دیا ہے، لیکن وہیں یہ بھی ایک تلخ حقیقت ہے کہ اس شوشل میڈیا کی وجہ سے نہ جانے کتنے رشتے، دوستیاں اور تعلقات تباہ و برباد ہوگئے اور لوگ ایک دوسرے کے متعلق بد گمانی کا شکار ہوگئے۔ چنانچہ جب لوگ ایک دوسرے کو میسج message یا کال call کرتے ہیں اگر فوری طور پر جواب نہیں ملتا تو بہت سے لوگ فورا بدگمانی کا شکار ہو جاتے ہیں اور طرح طرح کی منفی باتیں سوچنے لگتے ہیں اور شیطان بھی ایسے موقع سے فائدہ اٹھا کر دلوں میں وسوسے ڈالتا ہے اور لوگوں کو ایک دوسرے سے دور کر دیتا ہے نیز غیبت چغل خوری ہے اور نہ جانے کون کون سے  گناہ میں مبتلا کرا دیتا ہے۔ حالانکہ انسان اگر حسن ظن سے کام لے اور یہ سوچ لے کہ ممکن ہے سامنے والے کے ساتھ کوئی مجبوری ہو، کوئی پریشانی ہو یا وہ مصروف ہو ... وغیرہ ... وغیرہ ... تو اس طرح حسن ظن سے انسان اپنے اندر سکون و راحت بھی محسوس کرے گا اور بدگمانی کے گناہ سے بھی بچ جائے گا۔
ذیل میں کسی نے "آن لائن ہونے کا" اچھا تجزیہ پیش کیا ہے👇
📲 وہ آن لائن ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ کسی سے بات کر رہا ہے۔
📲 وہ آن لائن ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ جان بوجھ کر تمہیں نظرانداز کر رہا ہے اور تمہیں جواب نہیں دے رہا ہے۔
📲 وہ آن لائن ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ فی الفور تمہارا جواب دینے کے لئے تیار ہے۔
📲 وہ آن لائن  ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ ہر وقت دوسروں کے لئے بیٹھا ہوا ہے۔
📲 وہ آن لائن اس کا مطلب یہ نہیں کہ اس کے خاص وقت میں آپ اس کو میسج یا کال کر کے زحمت دیں۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ نفسیاتی طور پر کسی کا جواب دینے کے لئے آمادہ نہ ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ اپنے دفتر میں فائلوں کو چیک کرنے میں مصروف ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ اپنے عزیزواقارب سے کسی خاص مسئلے پر گفتگو میں مشغول ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ اس کا فون اس کے بچوں یا گھر میں کسی اور کے پاس ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ہو سکتا ہے کہ وہ نیٹ آن کر کے سو گیا ہو یا کوئی اور وجہ پیش آگئی ہو۔
📲  وہ آن لائن ہے مگر ہو سکتا ہے کہ وہ کوئی دستاویزی فلم وغیرہ دیکھنے میں مصروف ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ کوئی تفریحی ویڈیو دیکھنے میں مشغول ہو۔
🔮 الغرض دوسروں کے بارے میں حسن ظن رکھنا چاہیے اس لئے کہ بدگمانی نے...........
👈بہت سارے مضبوط رشتوں کو بھی منتشر اور تباہ و برباد کر دیا ہے۔
👈دوست و احباب اور میاں بیوی کے باہمی  اعتماد اور بھروسے کو نقصان پہنچایا ہے۔
👈بہت سارے جھگڑے، اختلافات اور قطع تعلقی راستے اسی بدگمانی نے ہموار کیے ہیں۔
لہذا ایسے موقع پر
⚛دوسروں کے لئے ہزار بہانے تلاش کریں اور حسن ظن سے کام لیں۔
⚛دوسروں کی پرائیویسی کا خیال اور احترام کریں اور شیطان کو اس کے مقصد میں کامیاب نہ ہونے دیں کیونکہ شیطان کی تو  دن رات یہی کوشش اور خواہش ہوتی ہے کہ کیسے دوست و احباب کے درمیان پیارومحبت کی جگہ نفرت وعداوت کی دیوار کھڑی ہو جائے۔
Share:

Dil Ko Sukun Kaise Milta Hai?

 Beshak Allah Ki Yaad Se Hi Dilon Ko Sukun Milta Hai

Surah Ar-Rad (13) , Verse 28
 
✦ Al Quran :* Aur Allah Ko Bahut Yaad Karne Waley Mardo Aur Bahut Yaad Karne Wale Aurton Ke Liye (Allah Ne) Bakhshis Aur Bada Ajar Tayyar Kar Rakha Hai.
Surah Al Ahzab (33) : Verse 35
__________________________________
*✦ Al Quran :* Aur Jo ALLAH Ki Yaad Se Ghafil Hojata Hai To Hum Us Par Ek Shaitan Muqarrar Kar Dete Hain Phir Wo Uska Saathi Ban Jata Hai.
*Surah Az-Zukhruf (43) , Verse 36*
__________________________________
*✦ Hadith:* Abdullah bin Busr Radhi Allahu Anhu Se Riwayat Hai Ki Ek Shakhs Ne Rasool-Allah Sallallahu Alayhi Wasallam Se Arz Kiya
_Ya Rasool-Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam Islam Ke Ahkam Bahut Ziyada Ho Gaye Hain,_
Aap Mujhe Koi Aise Cheez Bata Dijiye Jisko Mein Hamesha Ke Liye ikhtiyar Kar Lun To Aap Sallallahu Alayhi Wa Sallam Ne Farmaya:-
Tumhari Zuban Ko Har Waqt Allah Aubhanahu Ke Zikr Se Tar Rakho.
*Jamia Tirmidhi , Vol 2, 1299 Hasan*
__________________________________
*✦ Hadith :* Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya:-
Kya Main Tumko Aisa Amal Na Batauu Jo Tumhare Malik (ALLAH) Ke Nazdeek Achcha Aur Pakeeza Hai Aur Tumhare Darjat Mein Sabse Buland, Aur Jo (ALLAH Ki Raah Mein) Sone Aur Chandi Ko Kharch Karne Se Bhi Afzal Hai,
Aur Jo ALLAH Ki Raah Mein Dushmano Se Jihad Karte Huye Unki Gardane Maarne Aur Wo Tumharai Gardane Maare Use Bhi Behtar Hai, Sahaba Radhi Allahu Anhuma Ne Arz Kiya Kyun Nahi ( Jarur Bataeeye),
Aap Sal-Allahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya Wo ALLAH Ka Zikr Hai, Muaz Bin Jabal Radhi Allahu Anhu Ne Farmaya Allah Ke Azab Se Bachane Wali Zikr ilahi Se Badkar Aur Koi Cheez Nahi Hai.
*Jamia Tirmidhi, Vol 2, 1301 Hasan*
__________________________________
*Hadith* _Abu Hurairah Radi Allahu Anhu Se Rivayat Hai Ki RasoolAllah Sallallahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya:-_
Duniya Maloon (Yani Lanat Ki Huyee) Hai Aur Jo Kuch Duniya Mein Hai Wo Bhi Maloon Hai , Siwaye Allah Subhanahu Ke Zikr Ke Aur Jisko Allah Subhanahu Pasand Farmata Hai (Ya Jo Uske Zikr Ke Liye Mufeed Ho) Aur Siwaye Aalim Ke, Aur ilm Sikhne Wale Ke ( in Sab Ke Siwa Jo Bhi Hai Wo Maloon Hai).
*Sunan Ibn Majah, Jild 3, 993 Hasan*
__________________________________
  القرآن :* سن رکھو کہ خدا کی یاد سے دل آرام پاتے ہیں *سورة الرعد  ٢٨*
*القرآن :* اور خدا کو کثرت سے یاد کرنے والے مرد اور کثرت سے یاد کرنے والی عورتیں۔ کچھ شک نہیں کہ ان کے لئے خدا نے بخشش اور اجر عظیم تیار کر رکھا ہے *سورة الأحزاب ٣٥*
*القرآن :* اور جو کوئی خدا کی یاد سے آنکھیں بند کرکے (یعنی تغافل کرے) ہم اس پر ایک شیطان مقرر کردیتے ہیں تو وہ اس کا ساتھی ہوجاتا ہے *سورة الزخرف ٣٦*  __________________________________
*ایک آدمی نے کہا:* اللہ کے رسول ﷺ اسلام کے احکام و قوانین تو میرے لیے بہت ہیں، کچھ تھوڑی سی چیزیں مجھے بتا دیجئیے جن پر میں ( مضبوطی ) سے جما رہوں، آپ نے فرمایا: ”تمہاری زبان ہر وقت اللہ کی یاد اور ذکر سے تر رہے
*جامع ترمیزی جلد ٢ ١٢٩٩-حسن*
*رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:* ”کیا میں تمہارے سب سے بہتر اور تمہارے رب کے نزدیک سب سے پاکیزہ اور سب سے بلند درجے والے عمل کی تمہیں خبر نہ دو؟ وہ عمل تمہارے لیے سونا چاندی خرچ کرنے سے بہتر ہے،
وہ عمل تمہارے لیے اس سے بھی بہتر ہے کہ تم ( میدان جنگ میں ) اپنے دشمن سے ٹکراؤ، وہ تمہاری گردنیں کاٹے اور تم ان کی ( یعنی تمہارے جہاد کرنے سے بھی افضل ) “ لوگوں نے کہا: جی ہاں، ( ضرور بتائیے ) آپ نے فرمایا: ”وہ اللہ تعالیٰ کا ذکر ہے“، معاذ بن جبل رضی الله عنہ کہتے ہیں: اللہ کے ذکر سے بڑھ کر اللہ کے عذاب سے بچانے والی کوئی اور چیز نہیں ہے- *جامع ترمیزی جلد ٢ ١٣٠١ -حسن*
*رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:-*
  دنیا ملعون (لعنت کی ہویی) ہے اور جو کچھ اس میں ہے وہ بھی ملعون ہے، سوائے اللہ سبحانه کی یاد کے اور  جس کو اللہ سبحانه پسند فرماتا ہے (یا جو اس کے ذکر کے لئے مفید ہے )،  اور  سوائے عالم کے اور  علم سیکھنے والے کے
سنن ابن ماجہ جلد ۳ ۹۹۳ حسن.
Share:

Jannat Me Kitne Safen Hongi Aur Usme Kis Ummat ki Akshariyat Hongi?

🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ🍂🍃

🌺حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ إِسْحَاق الْجَوْهَرِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا حُسَيْنُ بْنُ حَفْصٍ الْأَصْبَهَانِيُّ،‏‏‏‏ حَدَّثَنَا سُفْيَانُ،‏‏‏‏ عَنْ عَلْقَمَةَ بْنِ مَرْثَدٍ،‏‏‏‏ عَنْ سُلَيْمَانَ بْنِ بُرَيْدَةَ،‏‏‏‏ عَنْ أَبِيهِ،‏‏‏‏ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ،‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏  أَهْلُ الْجَنَّةِ عِشْرُونَ وَمِائَةُ،‏‏‏‏ صَفٍّ ثَمَانُونَ مِنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ،‏‏‏‏ وَأَرْبَعُونَ مِنْ سَائِرِ الْأُمَمِ .

🌺Nabi kareem ﷺ ne farmaya: ”jannat walon ki ek sau bees (120) safen hongi, unme se assi (80) safen is ummat ke logon ki hongi, aur chalees (40) safen baki ummton mein se“.

🌺نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا، ”جنت والوں کی ایک سو بیس (120) صفیں ہوں گی، ان میں سے اسی (80) صفیں اس امت کے لوگوں کی ہوں گی، اور چالیس (40) صفیں باقی امتوں میں سے“۔

🌺The Prophet ﷺ said, The people of Paradise are a hundred and twenty rows, eighty of them are from this nation, and forty are from the rest of the nations.

📜 *wazahat:* ek dusri wazeh hadees mein aap ﷺ ne farmaya: mere rab ne mujh se wada farmaya hai ke woh meri ummat mein se *sattar hazaar (70000) logon ko jannat mein bina hisaab aur bina azaab ke daakhil karega, ( phir ) har hazaar ke sath sattar hazaar honge, aur unke siwa mere rab ki muthiyon mein se teen muthiyon ke barabar bhi honge [📗Tirmidhi: 2437].*
Iss ummat ke momin ki barri fazeelat, izzat aur Sharf hai aur iske sath Allah ki madad hai. isi ke liye Layaq hai ke woh apne deen par fakhr kare, aur usay mazbooti se thaame, aur dusron ko bhi iski dawat de, aur ahle baatil ki mushabihat se bache, aur is ummat ka fard honay par Allah ka shukar kare, aur mazeed nekiyan karta rahe.

📚 _*Sunan ibne majah: jild 5, kitab Az-zuhd 37, hadith no. 4289*_
*Grade sahih.

Share:

Sharab Aur Juwa Kyu Haram Aur Gunaah Ka Kaam Hai?

Sharab aur Juwa kyun Haram aur Gunah ka kaam hai?
🌷
۞ يَسْـَٔلُونَكَ عَنِ ٱلْخَمْرِ وَٱلْمَيْسِرِ ۖ قُلْ فِيهِمَآ إِثْمٌۭ كَبِيرٌۭ وَمَنَٰفِعُ لِلنَّاسِ وَإِثْمُهُمَآ أَكْبَرُ مِن نَّفْعِهِمَا ۗ وَيَسْـَٔلُونَكَ مَاذَا يُنفِقُونَ قُلِ ٱلْعَفْوَ ۗ كَذَٰلِكَ يُبَيِّنُ ٱللَّهُ لَكُمُ ٱلْءَايَٰتِ لَعَلَّكُمْ تَتَفَكَّرُونَ

*"Log aap se sharaab aur Juye ka masla puchte hai aap kahe dijiye ke in dono me bahut bada gunaah hai aur logo ko is se dunyaawi fayeda bhi hota hai lekin unka gunaah unke nafa se bahut zyaada hai.Aap se ye bhi daryaaft karte hai ke kya kuch kharch kare? To aap kahe dijiye ke haajat se zyaada cheez (yani jo chiz zarurat se zyada ho use kharch kare), Allah Ta'ala isi tarah apne ahkaam saaf saaf tumhaare liye bayaan ka rraha hai take tum sonch samajh sako".*

📙(Surah 02 Al Baqrah: ayat 219)

•············••●◆❁💠❁◆●••············•

             *❄Aaj ki Ayat❄*
                         by

                     *S.I.R.F.*
_Salsabiil Islamic Research Foundation._

Share:

Jama'at Ke Sath Padhi Jane Wali Namaj ki Fazilat.

Jamat ke saath padhni jane wali namaz ki fazilat.
------------
✦ Qabas bin Ashim Radi Allahu Anhu se rivayat hai Rasool-Allah Sallallhu Alaihi Wasallam ne farmaya  Do Aadmeeyoh ki Namaz ke un Mai ek imamat karwaye Allah Subhanahu Ke Nazdik tanha padhi jaane wali aanth(8) Namazoh se Behtar Hain aur Chaar Admeeyoh ki Namaz ke Innmai se ek Shaks imamat karwaye Allah Subhanahu Ke Nazdik un Sao (100) Namazoh se Behtar Hain Jo tanha padhi Jaye
Al Silsila As Sahiha-629
-------------
رسول الله  صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا دو آدمیوں کی نماز كہ ان میں سے ایك امامت كروائے، اللہ كے نزدیك  تنہا پڑھی جانے والی آٹھ نمازوں سے بہتر ہے۔
اور چار آدمیوں كی نماز كہ ان میں سے ایك شخص امامت كروائے اللہ كے نزدیك ان سو نمازوں سے بہتر ہے  جو  کے تنہا پڑھی جائیں
السلسلہ صحیحہ  - ٦٢٩
-------------
✦ रसूल अल्लाह सलअल्लाहु अलैहि वसल्लम  ने  फ़रमाया  दो आदमीयो की नमाज़ उन में एक ईमामत करवाए अल्लाह सुबहानहु  के नज़दीक तन्हा पढ़ी जाने वाली आंठ (8)नमाज़ों  से बेहतर हैं और चार आदमीयो की नमाज़ के उन में एक शख्स ईमामत करवाए अल्लाह सुबहानहु के नज़दीक उन सौ (100) नमाज़ों से बेहतर हैं जो तन्हा पढ़ी जाए
अल सिलसिला अस सहीहा - 629
-------
✦ RasoolAllah Sallallhu Alaihi Wasallam said The prayer of two men (in congregation) , one of them leading the other, is better before Allaah than the prayer of eight praying separately, and the prayer of four men, one of them leading the others, is better before Allaah than the prayer of one hundred praying separately.
Al Silsila As Sahiha-629

       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare.

Share:

Kya Nazr-E-Bad Se Insaan ki Maut Bhi Ho Sakti Hai?

Buri nazar lagne se insan ki maut bhi ho jati hai.
---------------------
✦ Abdul rahman bin jabir radi allahu anhu apne walid se bayan karte hain ki Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wasallam ne farmaya meri ummat ke aksar log jo Allah subhanahu ki kitab aur uske faisle aur uski taqdeer ke baad faut honge wo nazar lagne se honge Al-Silsila-tus-Sahiha, 3238

✦ Tashreeh : Buri nazar se bade se bada nuqsan ho sakta hai yaha tak ki insaan mar bhi jata hai
---------
عبدالرحمن بن جابر اپنے والد سے بیان كرتے ہیں كہ رسول اللہ ﷺ نے فرمایا: میری امت کے اکثر لوگ جو اللہ کی کتاب کے فیصلے اوراس کی تقدیر کے بعد فوت ہونگے وہ نظر لگنے سے ہونگے
السلسلہ صحیحہ ٣٢٣٨ 

✦ Abdul rahman Radi Allahu anhu narrate with his father that the Prophet ﷺ said: Most of those who will die among my ummah are because of the will and decree of Allah, and then because of the evil eye.
Al-Silsila-As-Sahiha, 3238
-------------------
*Nazar e bad se bachne ki Dua*

       *أَعُوذُ بِكَلِمَاتِ اللَّهِ التَّامَّةِ مِنْ كُلِّ شَيْطَانٍ وَهَامَّةٍ وَمِنْ كُلِّ عَيْنٍ لامَّةٍ*

A'oodhu bikalimatIllahi-tammatti min kulli shaytaanin wa hammatin wamin kulli 'aynin lammatin

 (Main Panaah maangta hun Allah ki pure purey kalamat ke jariye, har shaitan se aur har zahreeley janwar se aur har nuksan pahunchaney wali nazar-e-bad se.) 
Sahih Bukhari,Vol4,3371

       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera

Share:

Kya Koi Aadami Kisi Dusre Ke Badle Umra Ya Hajj Kar Sakta Hai?

Kya Koi Shakhs kisi Ke Badle Umra Kar Sakta Hai?

سوال:السلام عليكم ورحمته الله وبركاته.
جناب کیا کوئی شخص کسی کے بدلے عمرہ کرسکتا ہے کیا؟
تفصیل کے ساتھ جواب چاہیے
الجواب بعون رب العباد:
*****************************
کتبہ:ابوزھیر محمد یوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
*****************************
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وبعد!
حج اور عمرہ کسی میت یا کسی عاجز شخص کی طرف سے کرنا جائز ہے۔
اس میں کوئی حرج نہیں اسلئے کہ ایسا کرنا احادیث صحیحہ سے ثابت ہے۔
دلیل: ایک عورت نبی علیہ السلام کے پاس آئی اور عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول میرے والد بہت بوڑھے ہیں اور وہ سواری پر بیٹھ نہیں سکتے کیا میں انکے طرف سے حج کروں؟ نبی مکرم علیہ السلام نے فرمایا کہ ہاں انکے طرف سے تم حج کرو۔[خرجه البخاري في كتاب الحج، برقم: 1513]۔
دوسری دلیل:جھنیہ قبیلہ کی ایک عورت نبی علیہ السلام کے پاس آئی اور عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول علیہ السلام میری والدہ نے حج کرنے کی نذر مانی تھی لیکن وہ حج کرنے سے پہلے ہی وفات پاگئی کیا میں اپنی والدہ کی طرف سے حج کروں؟آپ علیہ السلام نے فرمایا ہاں۔ پہر فرمایا کہ اگر تم پر اسکا قرضہ ہوتا کیا تم اسے ادا نہ کرتی؟ اس عورت نے کہا ہاں۔
آپ علیہ السلام نے فرمایا کہ اللہ کا دین یعنی قرض ادا کرنا زیادہ ضروری ہے۔[خرجه البخاري في كتاب جزاء الصيد، برقم: 1852]۔
تیسری دلیل: ایک شخص اللہ کے نبی کے پاس آیا اور سوال کیا کہ اے اللہ کے رسول علیہ السلام میرے والد بہت بوڑھے ہوچکے ہیں وہ حج اور عمرہ اور چلنے کی طاقت نہیں رکھتا کیا میں انکے طرف سے حج اور عمرہ کرسکتا ہوں؟ نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ تم اپنے والد کی طرف سے حج اور عمرہ کرو۔[أخرجه أبو داود في كتاب المناسك، برقم: 1810]۔
اس حدیث سے ثابت ہوا کہ انسان اپنے کسی بھی قریبی رشتہ دار والدین وغیرہ جو وفات پاچکے ہوں یا ان کی طرف سے جنہیں حج اور عمرہ  کی ادائگی کے لئے جانے کی طاقت نہ ہو انکی طرف سے حج اور عمرہ کرنا جائز ہے۔
علامہ ابن باز رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ میت یا کسی ایسے مریض جو حج اور عمرہ کرنے سے عاجز ہو اسکی طرف سے عمرہ کرنا جائز ہے۔
دلیل:جیساکہ ایک شخص نبی علیہ السلام کے پاس آیا اور عرض کیا کہ میرے والد بہت بوڑھے ہوچکے ہیں کیا میں انکی طرف سے حج کروں آپ نے فرمایا ہاں
۔[مجموع فتاوى ابن باز جلد6 ، والحديث
رواه الإمام أحمد في (مسند المدنيين) حديث أبي رزين العقيلي نمبر: 5751 ، والنسائي في (المناسك) باب وجوب العمرة  نمبر: 2621].
خلاصہ کلام:اسے ثابت ہوا کہ چاھئے میت ہو یا ایسا شخص جو کسی مرض یا تکلیف میں مبتلا ہو اور اسکے  شفایابی کی امید نہ ہو اسکی طرف حج اور عمرہ کرنا جائز ہے۔
جیسا کہ اوپر کی ادلہ سے ثابت ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحابته أجمعين.
Share:

Halala Karna Aur Karwana Kaisa Hai Islam Me.

Halala Karna Haraam Wa Batil Hai.

Halala Kya Hai? ISLAM me Iski Haisiyat
Halala Karna Aur Halala Karwana Kaisa Hai?
Teen Talaq Se Halala Ka Kya Talluq Hai?
Halala Haram ya Halal Hai Shariyat Ki Raushani Me?
Jab koi shakhs apni biwi ko teesri Talaq bhi de de to woh uske liye haraam ho jati hai aur us waqt tak halal nahi hogi jab tak woh kisi aur khawind(shauhar) se nikah na kar le, kyunki Allah Subhanahu Ta'ala ka farmaan hai :_
"Aur agar woh usey ( teesri ) Talaq de de to ab uske liye halal nahi jab tak woh aurat uske alawa kisi dusre se nikah na kar le."
Surat ul Baqara : 230
Aur is nikah mein jo usey apne pehle khawind ke liye halal karega shart yeh hai ke woh nikah sahih ho, chunanche waqti aur kuch muddat ke liye nkah ( jise Nikah Muta'h bhi kaha jata hai ) ya phir pehle khawind ke liye biwi ko halal karne ke liye nikah kar ke phir Talaq de dena ( ya'ni nikah halala ) yeh dono haraam aur baatil hain, aam ahel ilm ka yahi qoul hai, aur is se aurat apne pehle khawind ke liye halal nahi hogi ._
Al Mughni : 10/49-50
________________________________
Nikah Halala ki hurmat Nabiﷺ Ki sahih ahadees se saabit hai.
_Abu Dawood me hadees marvi hai ke :_
*Nabiﷺ ne farmaya :
" Allah Ta'ala halala karne aur halala karwane wale par laanat kare "
Abu Dawood: 2076_
Is hadees ko Allamah Albani Rahimahullah ne sahih Sunan Abu Dawood mein sahih qarar diya hai.
Aur Sunan Ibn majah mein Uqbah bin Aamir Raziallahu anhu se marvi hai ke Nabiﷺ ne farmaya :_
"Kya mein tumhe kiraye ya Aarayta liye gaye saandh(borrowed billy- goat) ke mutaliq na bataun❓
Sahaba Kiram ne arz kiya : Kyun nahi Ai Allah Ke Rasool aap zaroor batayen ._
Toh Rasoolﷺ ne farmaya :
" Woh halala karne wala hai, Allah Ta'ala halala karne aur halala karwane wale par laanat kare "
Sunan Ibn Majah hadees number ( 1936 ) Allamah Albani Rahimahullah ne sahih sunan Ibn Majah mein isey Hasan qarar diya hai .
_Aur Abdul Razzaq ne musannif Abdul Ar Razzaq mein Umar bin khattab Raziallahu anhu se rivayet kiya hai ke unhone ne logon ko khutba dete hue farmaya :
"Allah ki Qasam mere paas jo halala karne aur halala karwane wala laya gaya Mai usey Rajam(to stone them) kar dunga "
Musannif Abdul Razzaq ( 6 / 265 ) ._
_*Yeh sab barabar hai aur koi farq nahi ke Aqd nikah ke waqt is maqsad ki Sarahat(clear kiya gaya ho) ki gayi ho aur us par shart rakhi gayi ho ke jab isne usey uske  pehle khawind ke liye halal kar diya to woh usey Talaq de ga, ya iski shart na rakhi ho, balke unhon ne apne dil mein hi yeh niyat kar rakhi ho, yeh sab barabar hai .
Imam Hakim Rahimahullah ne Naafi' se rivayet kiya hai ke ek shakhs ne Ibn Umar Raziallahu anhuma se arz kiya :_
Ek aurat se nikah is liye kiya ke usey pehle khawind ke liye halal karun na to is ne mujhe Hukm diya aur na woh jaanta hai, to Ibn Umar kahne lagey :_
Nahi!!! , Nikah to raghbat(dilchaspi/khwahish) ke sath hai, agar woh  tujhe achhi lagey aur pasand ho to usey rakhe, aur agar usey napasand karo to is ko chhodh do .
Woh bayan karte hain : hum to Rasoolﷺ Ke daur mein usey zina shumaar karte they ._
Aur unka kahna tha : woh zaani(Adulterers) hi rahenge chahe bees baras tak ikathhe rahen .
_______________________________
Aur Imam Ahmed Rahimahullah se dariyaft kiya gaya ke :
Ek shakhs ne kisi aurat se shadi ki aur uske dil mein tha ke woh is aurat ko apne pehle khawind ke liye halal karega, aur is ka aurat ko ilm na tha.
_To Imaam Ahmed Rahimahullah ne jawab diya :_
"Yeh Halala karne wala hai, jab woh is se Halala ka iradah rakhe to woh mal'oon(lanat zada) hai "
is bina par aapke liye is aurat se pehle khawind ke liye halal karne ki niyat se nikah karna jayez nahi, aur aisa karna Kabira gunah ho ga, aur yeh nikah sahih nahi balke zina hai, Allah is se mehfooz rakhe
_wallahualam.
                                  Aalim-E-Deen Se Shadi KArne Ke Fawaid
                                    Muslim Bahno Ke Liye Chalaye Ja RAhe Ek Fitna.
Share:

Wuzu Ke Bad Bad Sharmgah Ko Chhoone Se Wuzu Toot Jati Hai.

Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam ne farmaya

*Jab tum me se koe apna haat apne zakar (sharam gah) tak le jaye (chuye) to ose chahiye ke wo wuzu kare

*English

Messenger of Allah (ﷺ) said:

*"If any one of you touches his private part with his hand, let him perform Wudu'.*

Grade: Sahih (Darussalam)

[ Sunan an-Nasa'i : 445 ]

*Is Hadees se hame pata chalta hai ke ham agar wuzu se ho aur osi halat me agar ham apni sharmagah ko begair kapde ke haat lagaya to hame wuzu karna chahiye.
--------------------------------------------

Share:

Kya Auratein Qabristan Me Ja Sakti Hai?

Kya Auratein Qabristan Me Ja Sakti Hai?
Khwateen Ke Qabristan Me Dakhil hone Ka Masla.

سوال:ؑکیا عورتیں قبرستان جا سکتی ہیں؟

الجواب بعون الوھاب:
عورتیں اگر قبرستان کی زیارت کرنا چاھیں تو اس صورت میں جائز ہے جب فتنہ ، اختلاط وغیرہ کا خطرہ نہ ہو بصورت دیگر عورتوں کے لئے قبرستان کی زیارت کرنی جائز نہیں ہے۔
کیونکہ عورتوں میں قوت برداشت کم ہوا کرتا ہے اسلئے بہتر یہی ہے کہ قبرستان نہ جائیں۔
عورت کے قبرستان جانے کے بارے میں اہل علم کے مابین شدید اختلاف ہے بعض اہل علم حرام بعض مکروہ اور جواز کے قائل ہیں۔
امام ابوحنیفہ امام مالک اور صحیح روایت کے مطابق امام شافعی رھمہ اللہ بھی جواز کے قائل ہیں۔۔
مگر امام شافعی رحمہ اللہ نے یہ شرط لگائی ہے کہ عورت کے قبرستان کی زیارت اس صورت میں جائز ہے جب وہ ہر کسی فتنہ سے محفوظ ہو۔
اور ایک روایت کے مطابق امام احمد بن حنبل رحمہ اللہ ، ابن حزم رحمہ اللہ وغیرہ بھی جواز کے قائل ہیں۔[ردالمختار242/2 ، مواھب الجلیل237/2 ، المجموع للنووي310/5 ، المبدع284/2 ، المحلي388/3].
جو اہل علم جواز کے قائل ہیں انکی ادلہ:
نمبر ایک:نبی محترم علیہ السلام نے حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا کو زیارت قبور کی دعاء سکہائی۔
یعنی عائشہ رضی اللہ عنھا نے عرض کی کہ اے اللہ کے رسول علیہ السلام جب میں زیارت قبول کروں اسوقت کیا کہوں؟
نبی مکرم علیہ السلام نے فرمایا کہ تم یہ الفاظ کہاکرو۔(السلام على أهل الديار من المؤمنين والمسلمين، ويرحم الله المستقدمين منا والمستأخرين، وإنا إن شاء الله بكم للاحقون)۔[رواہ مسلم974]۔
اس حدیث سے یہ استدلال کیا جاسکتا ہے کہ زیارت قبور کرنا عورتوں کے لئے جائز ہے کیونکہ اگر جائز نہ ہوتا تو نبی علیہ السلام حضرت عائشہ سے اس دعاء کی تعلیم نہ دیتے۔
نمبر دو:حدیث انس بن مالک رضی اللہ عنہ کہ نبی علیہ السلام ایک قبر سے گذرے اور وہاں ایک عورت رورہی تھی آپ علیہ السلام نے اس عورت سے فرمایا کہ صبر کرو اور اللہ سے ڈر ، اس عورت نے کہا کہ تمہیں تھوڑی میری جیسی مصیبت آئی ہے اور وہ عورت نبی مکرم علیہ السلام کو نہیں جانتی تھی ۔ ۔ ۔ ۔ پہر اسے نبی علیہ السلام کے بارے میں خبر دی گئ کہ یہ نبی علیہ السلام ہیں ، وہ دوڑتے ہوئے نبی علیہ السلام کے پاس گئ اور کہاکہ اب میں صبر کروں گی ، اللہ کے نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ الصبر عند الصدمة الأولى).[صحيح بخاري1283 ، صحيح مسلم حدیث نمبر:926]۔
اس حدیث سے علماء نے یہ اخذ کیا ہے کہ آپ علیہ السلام نے اس عورت کو قبر کی زیارت سے منع نہیں کیا بلکہ اسے کسی کے وقت صبر اور رب سے ڈرنے کا حکم دیا۔
علامہ ابن حجر عسقلانی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ اس حدیث سے ثابت ہوا کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم اس عورت کو قبر پر بیٹھنے سے نہیں روکا اور یہ قبرکی زیارت کرنے کے لئے حجت ہے۔[فتح الباری148/3]۔
نمبر تین:بعض صحابیات کا زیارت قبور کرنا اس بات کی دلیل ہے کہ عورت کے لئے زیارت قبور کرنا جائز ہے۔
جیساکہ ابن ابی ملیکہ سے مروی ہے کہ حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا کو انہوں نے اپنے بھائی عبد الرحمن رضی اللہ عنہ کی قبر کی زیارت کرتے ہوئے دیکھا اور انہوں نے عائشہ رضی اللہ عنھا سے سوال کیا کہ کیا نبی علیہ السلام نے اسے منع نہیں کیا؟ حضرت عائشہ رضی اللہ عنھا نے کہا ہاں لیکن پہر نبی علیہ السلام نے قبروں کی زیارت کی اجازت دی۔[مستدرک حاکم1392 ، سنن کبری للبیھقی7207]۔
اس اثر سے بھی واضح ہوا کہ عورت کا قبرستان کی زیارت کرنے میں کوئی حرج نہیں بلکہ جائز ہے۔
نمبر چار:نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ میں نے تمہیں قبروں کی زیارت سے منع کیا تھا لیکن اب قبروں کی زیارت کرو۔
دوسری روایت میں اتنا زیادہ ہے کہ قبروں کی زیارت تمہیں آخرت کی یاد دلائے گی۔[صحیح مسلم 977 ، ترمذی 1054]۔
امام ترمذی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ بعض اہل علم کا کہنا ہے کہ جب نبی علیہ السلام نے قبروں کی زیارت کی اجازت دیدی اس حکم میں مروعورت دونوں ہی شامل ہیں۔
شیخ مقبل بن ھادی الوادعی رحمہ اللہ ایک سوال کے جواب میں فرماتے ہیں کہ(والصحيح هو الجواز). یعنی اس معاملے میں صحیح یہی معلوم ہوتا ہے کہ عورتوں کے یہی رائے زیادہ صحیح معلوم ہوتی ہے کہ عورتوں کے لئے زیارت قبور کرنا جائز ہے رہا مسئلہ کہ حدیث میں ہے کہ نبی علیہ السلام نے ان عورتوں پر لعنت فرمائی جو قبروں کی زیارت کرتے ہیں لیکن اسے مراد وہ عورتیں ہیں جو کثرت سے زیارت قبور کرتی ہیں۔
۔[شریط للشیخ مقبل رحمہ اللہ تعالی]۔
علامہ ابن عثیمن رحمہ اللہ اور ابن جبرین رحمہ اللہ اس چیز کے قائل ہیں کہ عورت کے لئے زیارت قبور کرنی اس صورت میں جائز نہیں جب وہ گھر سے قبرستان کی زیارت کی غرض سے نکلے لیکن اگر کوئی عورت راستہ میں قبرستان سے گذرے اس صورت میں وہ قبر کی زیارت کرسکتی ہے قبروں کے پاس ٹھاکر اموات کے لئے دعاء وغیرہ کرسکتی یے۔[فتاوی ابن جبرین  [ 12983 ، وفتاوی ورسائل للشیخ ابن عثیمن رحمھما اللہ تعالی]۔
علامہ شیخ محمد سعید رمضان البوطی رحمہ اللہ بھی جواز کے قائل ہیں۔[فتاوی للشیخ محمد سعید رمضان بوطی فتاوی نمبر:15268 تاریخ فتوی١٠/٧/٢.١١]۔

 Aurat Ka Khushbu Lgana Kaisa hai?


Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS