find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Azadi Ka Nara Lagane Waliyon Ke Nam Ek Bahen Ka Paigham

 Azadi Ka Nara Lagane Waliyon Ke Nam Ek Bahen Ka Paigham

 Western Culture Ko Follow Karne Wali Ladkiyon Ke Nam EK Khat, Mera Jism Meri Marzi, My Body My Choice Kahne Wali Ladkiyon Ke Nam
Azadi E Nisawa, Western Culture in Muslim Girls
Azadi E Niswa, My Body My Choice

#mybodymychoice, #westernculture, #muslimah
تم مکینک ہو !

میں ملکہ ہوں !

تم ٹائر بدل لیتی ہو !

میرا شوہر تو مجھے 

وزنی سامان تک نہیں اٹھانے دیتا

تم ساتھ کھانا بنانے کا کہتی ہو! 

میرا شوہر کام سے آ کر

اپنی تھکن بھول کر

میرا ہاتھ بٹاتا ہے

بچوں کی دیکھ بھال کرتا ہے

تم موزہ ڈھونڈنے کا کہتی ہو !

میرا شوہر مجھے ڈھونڈتا ہے

تم برابری کا نعرہ لگاتی ہو ! 

میرا شوہر خود سے بڑھ کر

مجھے مان دیتا ہے 

خود پرانے لباس میں ہو

مجھے ہر بار نئے جوڑے دیتا ہے

خود سالہا سال ایک جوتے

میں گزار دیتا ہے 

مجھے ہر بار نئے جوتے دیتا

ّوہ سستے کپڑے لے کر

مجھے برانڈڈ دلواتا ہے

تمہیں حق کے لیےباہر آنا پڑا

مجھے گھر بیٹھے سارے حقوق حاصل ہیں 

تم اپنا بتاؤ 

کیا ہے کوئی جو تم سے کہے

چھوڑ دو یہ میں کرتا ہوں

وزنی ہے یہ نہ تم اٹھاؤ

اسے میں اٹھاتا ہوں

ارے نہیں نہیں !

تمہاری قسمت ایسی کہاں

تم تو دوسروں کی 

عیاشی کا سامان ہو 

گھر سے اپنے فرار ہو.

تم اگر بدچلن اور آوارہ ہو تو 

اس میں تمہارا قصور کم

اور تمہاری ماں کا جرم زیادہ لگتا ہے. 

میں اپنے شوہر کا کھانا گرم کرنا اپنا فخر سمجھتی ہوں 

اور تم طوائفوں کی طرح لوگوں کے بستر گرم کرنا .... ! 

سنو ! 

مییرا شوہر میرا ایمان ہے

دھوپ میں سائبان ہے

میرے لیے

Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS