find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

kya Saas Se Nikah Ho Sakta Hai?

Kya Saas Se Nikah Ho Sakta Hai

بسم اللہ الرحمٰن الرحیم
مقالات ابو زرارہ(122)
کیا ساس سے نکاح ہوسکتا ہے۔۔؟      
             ابو زرارہ
ایک تفصیلی مضمون۔۔۔
عورت کا سسر اس کے لیے محرم ہوگا چاہے خاوند نے اسے طلاق ہی کیوں نہ دے دی ہو اس لیے کہ اللہ تعالی نے حرام کردہ عورتوں کے بیان میں فرمایا ہے :
اورتمہارے صلبی سگے بیٹوں کی بیویاں النساء ( 23 ) ۔
تویہاں پر حرمت صرف عقد نکاح سے ہی ثابت ہوجاتی ہے ، اس لیے اگر کسی مرد نے عورت سے عقد نکاح کرلیا تو خاوند کا والد ( یعنی عورت کا سسر ) اپنی بہو کا محرم بن جائےگا ، چاہے خاوند نے اس سے ہم بستری بھی نہ کی ہو ۔
علماء کرام اسے محرمات بالمصاہرۃ ( یعنی نکاح کی وجہ سے حرام کردہ ) کا نام دیتے ہیں ۔
محرمات بالمصاہرۃ کی چار قسمیں ہیں :
1- جس سے والد نے نکاح کرلیا ہو ( یعنی والد کی بیوی اوراسی طرح دادا کی بیویاں ) اس کی دلیل اللہ تعالی کا فرمان ہے :
اوران عورتوں سے نکاح نہ کرو جن سے تمہارے باپوں نے نکاح کیا ہو النساء ( 22 ) ۔
2 - بیوی کی والدہ اوراس کی نانیاں ( یعنی ساس اورساس کی نانیاں ) اس کی دلیل اللہ تعالی کا فرمان ہے :
اورتمہاری بیویوں کی مائيں ۔۔۔ النساء ( 23 ) ۔
3 - ربیبۃ : ( یعنی بیوی کی پہلے خاوند سے بچی ) ربیبہ اس وقت حرام ہوگی جب مرد نے اس کی والدہ سے دخول کرلیا ہو ، لیکن اگراس کی ماں سے صرف ابھی عقد نکاح ہی کیا ہو اوردخول نہیں کیا تو اس صورت میں اس کی بیٹی یعنی ربیبہ حرام نہیں ہوگي ۔
اس کی دلیل اللہ تعالی کا فرمان ہے :
اورتمہاری پرورش کردہ لڑکیاں جو تمہاری گود میں ہیں ، تمہاری ان عورتوں سے جن سے تم دخول کرچکے ہو ، اوراگر تم نے ان سے جماع نہیں کیا تو تم پر کوئي گناہ نہيں النساء ( 23 ) ۔
4 - بیٹے کی بیوی ( یعنی بہو ) اوراسی طرح پوتوں کی بیویاں ، اس کی دلیل اللہ تعالی کا فرمان ہے :
اورتمہارے صلبی سگے بیٹوں کی بیویاں النساء ( 23 ) ۔
انتھی ۔ دیکھیں جامع احکام النساء للعدوی ( 5 / 302 ) ۔
شیخ محمد ابن عثیمین رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں :
فرمان باری تعالی ہے :
اورتمہاری پرورش کردہ لڑکیاں جو تمہاری گود میں ہیں ، تمہاری ان عورتوں سے جن سے تم دخول کرچکے ہو ، اوراگر تم نے ان سے جماع نہیں کیا توتم پر کوئي گناہ نہيں اورتمہارے صلبی سگے بیٹوں کی بیویاں النساء ( 23 ) ۔
تحریم مصاہرہ میں یہ تین قسمیں ہیں ( یعنی شادی کی وجہ سے یہ تین قسم کی حرمت ہے ) تواللہ تعالی کا فرمان تمہاری بیویوں کی مائيں یعنی مرد پر اس کی ساس جوکہ بیوی کی والدہ ہے اوراس کی نانی چاہے وہ اس سے بھی اوپروالی ہو( یعنی نانی کی ماں اوراس کی نانی وغیرہ ۔۔ )مرد پر حرام ہے ، چاہے وہ بیوی کی ماں کی جانب سے ہوں یا پھر اس کی والد کی جانب سے یہ صرف عقد نکاح کی وجہ سے حرام ہوجاتی ہیں ۔
جب کوئي مرد کسی عورت سے عقد نکاح کرے تواس پراس کی بیوی کی والدہ ( یعنی ساس ) اس کی محرم ہوگی چاہے اس نے بیوی سے جماع بھی نہ کیا ہو ، - یعنی اگرچہ بیٹی سے ہم بستری نہ بھی کی ہو تو اس پر اس کی ماں حرام ہوجاتی ہے – فرض کریں اگر بیٹی فوت ہوجاتی ہے یا اسے طلاق دے دی جائے تو وہ اس کی والدہ ( یعنی اپنی ساس ) کا محرم ہوگا ۔
اوراگر فرض کریں کہ جس لڑکی سے مرد نے نکاح کیا ہو اوراس سے دخول نہیں ہوا تو اس لڑکی کی ماں اپنے داماد کے لیے محرم شمار ہوگی وہ اس کے سامنے اپنا چہرہ ننگا کرسکتی ہے اوراس کےساتھ سفر کرسکتی اور خلوت بھی کرسکتی ہے اس میں کوئي حرج نہیں ۔
اس لیے کہ بیوی کی والدہ ( ساس ) اوراس کی نانی صرف عقد نکاح سے ہی حرام ہوجاتی ہیں اس کی دلیل اللہ تعالی کے مندرجہ ذيل فرمان کا عموم ہے :
اورتمہاری بیویوں کی مائيں النساء ( 23 ) ۔
اورعورت صرف عقد نکاح کی بنا پر مرد کی بیوی بن جاتی ہے ۔۔
اوراللہ تعالی کا فرمان :
اورتمہارے صلبی سگے بیٹوں کی بیویاں
اس سے مراد بیٹے کی بیوی ( جسے بہو کہا جاتا ہے ) چاہے وہ اس سے بھی نيچے کی نسل میں ہو ( یعنی پوتا اورپوتے کا بیٹا وغیرہ ۔۔۔ الخ ) وہ اس کے والد پر صرف عقد نکاح سے ہی حرام ہوجائے گی اوراسی طرح دادا پر پوتے کی بیوی بھی صرف عقد نکاح سے حرام ہوجائے گی ، اس کی دلیل اللہ تعالی کے فرمان کا عموم ہے :
اورتمہارے صلبی سگے بیٹوں کی بیویاں ۔
اورعورت صرف عقد نکاح کے ساتھ ہی خاوند کی بیوی بن جاتی ہے ۔ انتھی ۔ دیکھیں کتاب الفتاوی الجامعۃ للمراۃ المسلمۃ ( 2 / 591 ) ۔
Share:

Budhape Ki Halat Me Maa Baap Se Kaise Suluk Kare?

ایک 50 سال کی اماں نے اپنے بوڑھے شوھر کو آواز دی کہ
"اے جی سنئیے گا
یہ الماری کا شیشہ نھی کھل رھا"

بوڑھا باپ آگے بڑھا
اور کھولنے کی کوشش کی
لیکن زیادہ کامیاب نہ ھو سکا ،

جوان بیٹا آگے بڑھا
ذرا سا زور لگایا
آسانی سے کھل گیا

اور غصے سے بولا:

"لو جی ، یہ بھی کویی مشکل کام تھا"

باپ مسکرایا اور بولا

"بیٹا یاد ھے؟
جب تو بچہ تھا اور گھر کا دروازہ کھولنے کی کوشش کرتا تھا
تو میں جان بوجھ کر آھستہ آھستہ
تیرے دروازے کھولنے میں اس طرح مدد کرتا تھا
کہ تو سمجھے کہ دروازہ تو نے خود کھولا ھے
تاکہ تیرے اندر اعتماد آئے  ،
تیرا دل نہ ٹوٹنے پاۓ
اور تیری ھمت بڑھے"

باپ کی بات سننا تھی کہ جوان بیٹا متوجہ ھو گیا اور اسکی آنکھ سے آنسو جاری ھونا شروع ھو گئے

اسی طرح ایک دفعہ بوڑھے باپ نے بیٹے سے پوچھا

"یہ جو تو نے نئی گاڑی خریدی ھے اس کا نام کیا ھے ؟

بیٹا بولا
"ھنڈا "

چند گھنٹوں بعد بوڑھے باپ گاڑی کا نام بھول گیا
تو اس نے دوبارہ سوال کیا.

بیٹا حیران ھو کر بولا
"ابو ھنڈا هے "

رات کو سونے سے پہلے باپ نے پھر سوال کیا کہ کیا نام بتایا تھا ؟

اب تو جوان بیٹا کنٹرول نہ کر سکا
اور غصے میں بولا

"آپ کو کتنی مرتبہ بتاؤں ھنڈا ھنڈا ھنڈا   ! "

باپ خاموش ھو گیا الماری سے 30 سالہ پرانی نوٹ بک نکالی اور بیٹے سے کہا

"ذرا اس کا یہ والا صفحہ تو پڑھنا "

بیٹے نے بادل ناخواستہ صفحہ پڑھنا شروع کیا جس میں لکھا تھا

"آج میری خوشی کا بہت بڑا دن ھے
کیونکہ میرے بیٹے نے پہلی دفعہ لفظ چڑیا بولا
اور مجھ سے 25 مرتبہ کہا
بابا وہ کون ھے
اور میں نے خوشی اور مسرت کے ساتھ 25 مرتبہ جواب دیا
بیٹا بولو
چڑیا چڑیا چڑیا "

جوان بیٹا حیرنگی سے ایک ایک لفظ پڑھتا جاتا
اور آنکھوں سے آنسوؤں کی برسات جاری هوگئے

💐کروڑوں سلام ھوں اس ماں پر کہ
جو دسترخوان پر
جب بھی غذا کم پڑنے لگتی
سب سے پہلا بندہ جو کہتا کہ:
"مجھے تو آج بھوک ھی نھیں تھی"
وہ ھے ماں

💐حاملگی کے دوران
جب جب بچہ ماں کے پیٹ میں زور سے کہنی یا لات مارتا ،
تو خوشی سے سب کو بتاتی ،

لیکن اولاد کے پاس
آج رات کو سونے سے پہلے
اسکے پاؤں دبانے کیلئے وقت نہی

💐اے کاش کہ ایسا ممکن ھوتا کہ

"زندگی آخر سے شروع ھوتی
کہ مرتے وقت ماں کی آغوش ملتی
اور جان نکلتے ھوے
اسکی میٹھی میٹھی لوری"

💐ماں باپ جو بچوں کو خلوص عشق کے ساتھ انگلی پکڑ کر چلنا سکھاتے ھیں

لیکن کتنی عجیب بات ھے کہ
بچے انکی ویل چئر پکڑتے ھوئے شرماتے ہیں.

💐واقعی کسی نے کیا خوب کہا ھے کہ

"ایک ماں باپ دس بچوں کو سنبھال سکتے هیں،
لیکن دس بچے ایک ماں باپ کو نھیں سنبھال سکتے."

اگر ممکن ھو تو کاپی کر کے آگے سینڈ کریں

ممکن ھے آپکی وجہ سے کسی کے دل میں ماں باپ کی عظمت میں اضافہ ھوسکے.

Share:

Social Media Pe Fahasi Failane walo ki Sza.

xxx Video Dekhne Wale Ko Paigham

XXX video wale ke liye Messge 
 دوستوں امید ہے کے آپ خیریت سے ہوں گے
دوستو!آپ کو شاید پتہ ہو گا کے آجکل  ہر ایک آدمی whatsaap استعمال کرتا ہے؟؟؟  آپ نے دیکھا ہو گا
کے گروپوں میں کچھ شیطان لوگ ہر وقت xxx وڈیو ہی مانگتے رہتے ہیں
یا ایک گندی لنک سینڈ کرتے ہیں کے 3گروپ میں شئیر کرو تو ایڈ ہو جاو گے حالانکہ 3گروپ میں سینڈ کرنے سے کوئی آٹومیٹک جوئن نہیں ہوتا
لوگ خود بیوقوف بن ہے ہیں
افسوس صد افسوس ایسے لوگوں پر جو انگریزوں کی چال کو کامیاب بنا رہے ہیں
اور لعنت بھی
تو چلو ہم ان کو دنیا وآخرت کا انجام بھی ان کو سنا دیں
XXX video stop
تمام حضرات متوجہ ہوں
1آپ کو شاید پتہ ہو گا وسطی ایشیائی ممالک میں کئی لاکھ لوگ ایسی وڈیو دیکھنے کی وجہ سے نامرد ہو چکے ہیں
2:گندی وڈیو لوگ صرف جسم کی تسکین کے لیے دیکھتے ہیں لیکن وہ اپنے ہوش و حواس  کھو بیٹھتے ہیں اندر سے وہ آہستہ آہستہ ختم ہونا شروع ہو جاتے ہیں یہاں تک کے شادی کے قابل نہیں رہتے
3:ایسی وڈیو دیکھنے والے کے منہ پر لعنت برستی ہے چہرے پر موٹے موٹے دانے نکل آتے ہیں
4:پہلے زمانے میں بزرگ فرمایا کرتے تھے کے  بیٹا کسی نامحرم عورت کا ذرا سا بھی  جسم مت دیکھنا   ورنہ تباہ وبرباد ہو جاو گے تو ذرا سوچئے
آج ہم کہاں کھڑے ہیں
اللہ تعالی نے قرآن پاک میں واضح ثابت کر دیا ہے کے اس نے جنت کو بھی بھرنا ہے اور دوزخ کو بھی  فیصلہ آپ کے ہاتھ میں ہے
واٹس اپ کے چکر میں اپنی جہنم دنیا میں مت بناو
یہ انگریزوں کی چال تھی اور آج مسلمان اس کو خود کامیاب بنا رہے ہیں
وہ باپ جو 4 بیٹوں کا باپ ہو کر  بے خیائی کی طرف نگاہ کرے
تو اس کی اولاد کیا پیچھے رہ سکے  گی
تو اب ان لوگوں کو خدا کا واسطہ ہے اگر ایسی وڈیو اگر موبائل میں رکھی ہوئی ہیں تو ان کو delete کر کے آئندہ کے لیے توبہ کر لیں
اس سے پہلے کے آپ پر خدا کی طرف سے دردناک عذاب نازل ہو جائے
اور توبہ کر لیں اس سے پہلے کے توبہ کا دروازہ بند ہو جائے اور قبر میں سانپ اور بچھو ہمارے جسم کو نوچ نوچ کر کھا جائیں
آج سے آو مل کر عہد کریں 
لعنت بے شمار ایسے شیطانی چرخوں پر جو معاشرے میں ہمارے معصوم بچوں اور بچیوں کو درندگی کا نشانہ بناتے ہیں۔ آمین ثم آمین


Share:

Bete ke nam par aur Allah ke Nam par Mangne wale Fakir.

Kya Aapne International Bhikhari (Jahaiz lene wale Fakir) ka Nam suna hai?
عجب ماجرا ھے حضرات دیکھیۓ
داماد مانگتا ھے خیرات دیکھیۓ.

جہیز ایک لعنت ہے۔۔
Jahaiz Ek Lanat hai?
Do you think that Dowry is a Cursh?
Please Give Feedback and Share your opinion.
شادی کے موقع پر بیٹی کو رخصت کرتے وقت اس کے ساتھ تحفے کے طور پر کچھ سازو سامان دینا جہیز کہلاتا ہے ۔۔ تحفے کا لین دین آپس میں محبت، ہمدردی اور مدد کا جذبہ پیدا کرنے کے لئے ہوتا ہے ۔۔ پر اگر وہ اپنی حیثیت سے بڑھ کر یا مجبوری کے تحت دیا جائے تو محبت کے بجائے اختلافات اور بہت سے مسائل کا سبب بن جاتا ہے جیسے کہ آج کل جہیز دینا ، جو کہ کسی ہمدردی محبت یا مدد کے تحت نہیں بلکہ محض ایک رواج کے پورا کرنے کے لئے دیا جاتا ۔۔ یہ ان غریب والدین کے لئے بہت بڑا بوجھ ہے جو کہ جہیز دینے کی حیثیت نہیں رکھتے ۔۔ جہیز کی یہ قبیح رسم معاشرے کے لئے ایک لعنت بن چکی ہے ۔۔ جس سے معاشرے پر بہت زیادہ منفی اثرات پڑ رہے ہیں جیسے کہ۔۔

لڑکی کی شادی میں رکاوٹ۔۔

معاشرے مین جہیز کی مکروہ روایت کی وجہ سے بیٹیاں بیاہنا آج کا ایک بہت بڑا مسئلہ بن گیا ہے۔ کہنے کو تو ہر والدین کی یہ خواہش ہوتی ہے کہ وہ اپنی بیٹی کو دنیا کی ہر خوشی دیں اور اسکی ہر خواہش پوری کریں، لیکن جب بیٹی کی شادی کا وقت آتا ہے تو یہ دنیاوی دکھاوا ان کے گلے پڑ جاتا ہے۔ ایک اچھے جہیز کی تمنا لئے لڑکے کے والدین ان لڑکیوں کی شادی میں سب سے بڑی رکاوٹ بنتے ہیں ۔۔ جن کے والدین اپنی حیثیت سے بڑھ کر جہیز دینے کی فرمائش پوری نہیں کر پاتے۔۔

کم جہیز ملنے پر لڑکی کے ساتھ سسرال والوں کا سلوک۔۔

اگر کوئی والدین اپنی حیثیت کے مطابق کچھ جہیز بیٹی کو دیتے ہیں جو کہ لڑکے والوں کی تمناؤں پر پورا نہیں اترتا تو بیٹی کو ساری زندگی سسرال کے طعنے سسنے پڑتے ہیں کم جہیز لانے کے اور برے سلوک کا سامنا کرنا پڑتا ہے ۔۔ جس سے وہ احساس کمتری کا شکار ہو جاتی ہے ۔۔ اور والدین بھی بیٹی سے شرمندہ ہی رہتے ہیں کہ اس کی خوشیوں کو پورا نہیں کر سکے ۔۔ اکثر والدین صرف اس ہی ڈر سے بیٹیوں کے لئے کسی بھی صورت چاہے ان کو کسی کا قرضدار ہونا پڑے جہیز کا انتظام کرتے ہیں کہ اگر نہ دیا تو لڑکی سسرال کے طعنوں کا شکار ہو گی۔۔

غریب والدین پر بوجھ۔۔

جہیز کی رسم نے ان غریبوں کے مسائل میں اضافہ کر دیا ہے جو خود دو وقت کی روٹی کے متلاشی ہیں نتیجتاً ان کی معصوم بیٹیاں گھر میں بیٹھی رہ جاتی ہیں اور ان کے غریب والدین اپنی بیٹی کو بیاہنے کی تمنا دل میں لئے آخر اس دنیا سے رخصت ہو جاتے ہیں۔۔

دنیاوی دکھاوا اور اسراف زر۔۔

جو والدین جہیز دینے کی حیثیت رکھتے ہیں انہوں نے جہیز کی رسم کو دنیا دکھاوے اور دولت کی نمائش کا ذریعہ بنا لیا ہے ۔۔ اور لوگ ایک دوسرے کی دیکھا دیکھی جہیز دینے کے معاملے میں ایک دوسرے سے آگے نکلنے کی کوشش میں لگے ہوئے ہیں۔ جس سے معاشرے میں اسراف زر کا اضافہ ہو گیا ہے۔۔

رقم کے حصول کے لئے غلط ذرائع کا استعمال۔۔

جہیز کی مکروہ رسم کی وجہ سے غریب آدمی کے لئے بیٹی کی شادی بہت بڑی مصیبت بن گئی ہے وہ جہیز کی مطوبہ مقدار پوری کرنے کے لئے جائز و نا جائز طریقے استعمال کرتا ہے حلال و حرام کی پرواہ کئے بغیر پیسہ حاصل کرنے کی کوشش کرتا ہے جس سے معاشرے پر بہت سے منفی اثرات پڑ رہے ہیں۔۔

جہیز کی شرعی حیثیت۔۔

شریعت میں جہیز دینے کی کوئی پابندی نہیں ہے ۔۔ حضرت محمد صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی ایک بیٹی فاطمہ رضی اللہ تعالٰی عنہ کو شادی کے وقت کچھ سامان مثلاً : چکی ، پانی کا برتن اور تکیہ وغیرہ دیا تھا ۔۔ جو کہ نئے سرے سے گھر بنانے کے لئے بنیادی وسائل تھے ۔ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کی باقی بیٹیوں کے متعلق ایسی کوئی روایت نہیں ملتی ۔ لہذا اگر لڑکا بہت زیادہ غریب ہو کہ گھر کا ضروری سامان خرید نے کی قدرت بھی نہ رکھتا ہو تو اس صورت میں لڑکی کے والدین اگر اس کے ساتھ مالی تعاون کرنا چاہیں تو حرج نہیں بلکہ باعثِ ثواب ہے لیکن آجکل کے دور میں رائج جہیز کسی بھی صورت جائز نہیں۔۔

ہماری ذمہ داری۔۔
موجودہ دور میں جہاں تعلیم عام ہوتی جا رہی ہے لوگوں میں شعور آتا جا رہا ہے پر پھر بھی جہیز کی لعنت بڑھتی ہی جا رہی ہے باو جود اس کے کہ سب سمجھتے ہیں کہ یہ ایک اچھا عمل نہیں ہے۔ معاشرے کو جہیز اور اس جیسی بری لعنتوں سے پاک کرنا ہماری ذمہ داری ہے تا کہ اس قبیح رسم کی وجہ سے کوئی بیٹی بن بیاہی نہ رہ جائے اور کوئی غریب باپ اس بات کی حسرت لئے اس دنیا سے رخصت نہ ہو جائے کہ وہ بیٹی کی شادی کا فرض پورا نہ کر سکا- اس سلسلے میں سب سے زیادہ کردار لڑکے اور اس کے والدین کا بنتا ہے کہ وہ لڑکی والوں کو جہیز دینے سے سختی سے منع کریں۔ حکومت وقت پر بھی یہ ذمہ داری عائد ہوتی ہے کہ وہ اس برائی کے خاتمے کے لئے ٹھوس اقدامات کرے۔۔
اللہ ہم سب کو جائز اور  ناجائز کی سمجھ دے اور حرام کاموں سے نجات دلہ، یا اللہ جن مسلم خواتین کے رشتے نہیں آرہے ہیں تو اُنکے لیے اچھے  رشتے لا دے، جیتنے طلاق شدہ یا يبیوا عورتیں ہے تو اُنکے پھر سے زندگی آباد کر دے انہیں ایک اچھا شریک حیات عطا کر اور مسلم لڑکوں کو یہ توفیق دے کے وہ شادی کے موقع پر حرام اور حلال کا خیال رکھتے ہوئے اپنی نکاح کرے۔ یا اللہ تو مسلم معاشرے سے جہیز جیسی لعنت ختم کر دے اور نکاح اور آسان کر دے۔
آمین یارب العالمین
Aaj Hmare Muashare me Nikah km aur Jina Jyada hone laga hai Aakir kyu?
ﺁﺝ ﮬﻤﺎﺭﮮ ﻣﻌﺎﺷﺮﮮ ﻣﯿﮟ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﻢ ﺍﻭﺭ ﺯﻧﺎ ﺯﯾﺎﺩﮦ ﮬﻮﻧﮯ ﮐﯽ ﺍﯾﮏ ﻭﺟﮧ ﺑﯿﻮﮦ ﺍﻭﺭ ﻣﻄﻠﻘﮧ ﺑﮩﯿﻨﯿﮟ ﺑﮭﯽ ﮬﯿﮟ ﻭﮦ اس طرح ﮐﮧ, ﺍﻥ ﻣﯿﮟ ﻧﺨﺮﮦ ﺑﮩﺖ ﮬﻮﺗﺎ ﮬﮯ ۔ﮐﻮﺋﯽ ﺑﮭﯽ ﻧﮑﺎﺡ ﮐﺎ ﭘﯿﻐﺎﻡ ﺁﮰ ﺗﻮ ﺭﺩ ﮐﺮ ﺩﯾﺘﯽ ﮬﯿﮟ ﭼﺎﮬﮯ ﻭﮦ ﻧﯿﮏ ﺷﺮﯾﻒ ﺍﻧﺴﺎﻥ ﮬﯽ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮧ ﮬﻮ ﺻﺮﻑ ﺍﺱ ﺑﻨﯿﺎﺩ ﭘﮧ ﺭﺩ ﮐﯿﺎ ﺟﺎﺗﺎ ﮬﮯ ﮐﮧ ﻭﮦ complex aur Five Star ﮐﺎ ﻣﺎﻟﮏ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﻮﺋﯽ ﺑﯿﻨﮏ ﺑﯿﻠﻨﺲ ﻧﮩﯿﮟ ۔ ﺍﺳﮑﮯ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺑﭽﮯ ﺑﮭﯽ ﮬﯿﮟ ﻭﻏﯿﺮﮦ ﻭﻏﯿﺮﮦ ۔ ﯾﮧ ﮐﺒﮭﯽ ﮐﺴﯽ ﺷﺨﺺ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﯾﺎ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﺑﯿﻮﯼ ﺑﻨﻨﺎ ﭘﺴﻨﺪ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﯿﮟ ﺍﻭﺭ ﭼﺎﮬﺘﯿﮟ ﮬﯿﮟ ﮐﮧ ﮬﻢ ﺍﮐﯿﻠﯽ ﮬﯽ ﺍﯾﮏ ﻣﺮﺩ ﭘﮧ ﻗﺎﺑﺾ ﮬﻮﮞ۔
ﭘﮭﺮ ﺟﺐ ﺍﺗﻨﯽ ﺍﻭﻧﭽﯽ ﮈﯾﻤﺎﻧﮉﺯ ﺩﯾﮑﮫ ﮐﺮ ﺭﺷﺘﮯ ﺁﻧﺎ ﺑﻨﺪ ﮬﻮ ﺟﺎﺗﮯ ﮬﯿﮟ ﭘﮭﺮ ﺭﻭﺗﯽ ﮬﯿﮟ ﮐﮧ ﺑﯿﻮﮦ ﻣﻄﻌﻠﻘﮧ ﺳﮯ ﮐﻮﺋﯽ ﺷﺎﺩﯼ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ۔
ﺍﺭﮮ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ﺗﻢ ﺍﭘﻨﺎ ﻣﻌﯿﺎﺭ ﻋﺮﺵ ﻣﻌﻠﯽ ﺳﮯ ﻧﯿﭽﮯ ﺗﻮ ﻻ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮭﻮ ﮐﯿﻮﮞ ﻧﮩﯿﮟ ﮐﺮﺗﺎ ۔ ﻟﻮﮒ  ﺍﻧﺸﺎﺀﺍﻟﻠﮧ ﺗﻢ ﮐﻮ ﺁﻧﮑﮭﻮﮞ ﭘﮧ ﺑﭩﮭﺎﺋﯿﮟ ﮔﮯ ﺑﺲ ﺗﻢ ﺻﺤﺎﺑﯿﺎﺕ ﮐﯽ ﻃﺮﺡ ﮐﺴﯽ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﭼﻮﺗﮭﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺑﮭﯽ ﺑﻨﻨﺎ ﻗﺒﻮﻝ ﮐﺮ ﻟﻮ ﺍﻭﺭ ﭘﮩﻠﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺑﭽﻮﮞ ﯾﺎ ﻣﺎﻝ ﮐﯽ ﺷﺮﻁ ﮨﭩﺎ ﮐﺮ ﺩﯾﮑﮫ ﻟﻮ۔
ﻣﺠﮭﮯ ﺧﻮﺩ ﮐﺌﯽ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﻧﮯ ﻣﯿﺴﺞ ﮐﺌﮯ ﮐﮧ ﮬﻢ ﻣﻄﻠﻘﮧ ﮬﯿﮟ ۔ﺟﻨﺴﯽ ﺧﻮﺍﺋﺶ ﺑﮭﯽ ﺑﮩﺖ ﮬﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﻮ ﺑﮩﺖ ﺩﻝ ﮐﺮﺗﺎ ﮬﮯ ﮔﻨﺎﮦ ﺑﮭﯽ ﮬﻮ ﺟﺎﺗﺎ ﮬﮯ۔
ﻟﯿﮑﻦ ﮬﻢ ﻧﮯ ﺷﺎﺩﯼ ﮐﺴﯽ ﮐﻨﻮﺍﺭﮮ ﯾﺎ ﺍﮐﯿﻠﮯ ﺍﻭﺭ ﺍﻣﯿﺮ ﻣﺮﺩ ﺳﮯ ﮐﺮﻧﯽ ﮬﮯ۔
ﺁﭖ ﺑﮩﻨﻮﮞ ﺳﮯ ﻣﯿﺮﺍ ﯾﮧ ﺳﻮﺍﻝ ﮬﮯ ﮐﯿﺎ ﺍﻥ ﻟﮍﮐﯿﻮﮞ ﮐﺎ ﯾﮧ ﺭﻭﯾﮧ ﺩﯾﻦ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﮬﮯ ؟؟؟
ﯾﺎ ﯾﮧ ﭨﮭﯿﮏ ﮬﮯ ﮐﮧ ﮐﺴﯽ ﻣﺮﺩ ﮐﯽ ﺩﻭﺳﺮﯼ ﺗﯿﺴﺮﯼ ﯾﺎ ﭼﻮﺗﮭﯽ ﺑﯿﻮﯼ ﺑﻦ ﮐﺮ ﺷﺮﯾﻌﺖ ﮐﮯ ﻣﻄﺎﺑﻖ ﺯﻧﺪﮔﯽ ﮔﺰﺍﺭﯾﮟ ؟
ﻣﯿﺮﯼ ﺑﺎﺕ ﮐﺴﯽ ﺑﮩﯿﻦ ﮐﻮ ﺑﺮﯼ ﻟﮕﯽ ﮬﻮ ﺗﻮ ﻣﻌﺬﺭﺕ
ﻣﯿﮟ ﻧﮯ ﯾﮧ ﭘﻮﺳﭧ ﮐﺴﯽ ﮐﯽ ﺩﻝ ﺁﺯﺍﺭﯼ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻧﮩﯿﮟ ﻟﮑﮭﯽ ﺑﻠﮑﮧ ﺩﮐﮫ ﮐﮯ ﺳﺎﺗﮫ ﺍﻭﺭ ﺍﺻﻼﺡ ﮐﮯ ﻟﺌﮯ ﻟﮑﮭﯽ ﮨﮯ ﺍﻟﻠّﻪ ﭘﺎﮎ ﺳﻤﺠﮫ ﮐﺮ ﻋﻤﻞ ﮐﯽ ﺗﻮﻓﯿﻖ ﻋﻄﺎ ﻓﺮﻣﺎﺋﮯ
ﺁﻣﯿﻦ ۔

Share:

Kya Ahlehadees Musalmano Me Jhhagra Failane Ka Kam Karta Hai?

Kya Ahlehadees Tafarka Failane ka kam krte hain.

Jawab Qur'an or Sahi Hadees ki Roshni me.
  Quran:-
*يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا أَطِيعُوا اللَّهَ وَأَطِيعُوا الرَّسُولَ.
Allah ki baat mano or Allah ke ke Rasool ﷺ ki baat mano.
[Surah An-Nisa', Ayah 59]
Ye baat QURAN me 20 se zayada baar kahi gayi hai.
Es Ayat se ye Saaf waze hai ki Allah ne  Hme kisi imam ko manne ke liye nahi kaha blke
Rasoolallah ﷺ ki Pairwi karne ko kaha gya hai.*
 *Or Jaha tak imamo ki baat hai to Charo (4) Imamo ne kaha.
*अगर मेरा फतवा कुरआन और सही हदीस के खिलाफ़ जाये तो मेरे फतवे को छोड़ देना और कुरआन और सही हदीस को मान लेना.
a:-ईक़ाज़-अल-हिमम अल फुलानी (इमाम अबू हनीफा रह.)
b:-अल मजमु अन नववी (1/63) (इमाम शाफ़ई रह.)
c:- जामी बयान अल इल्म इब्न अब्दुल बर्र 1/775 (इमाममालिक रह.)
d:-ईक़ाज़-अल-हिमम (इमाम इब्नहम्बल रह.)
☝ *Ahlehadees 1 imam ko manne ki baat karte hai yani Rasoolallah ﷺ ki.*
*Or jub Tak ham log 1 imam yani Rasoolallah ﷺ ki baat nahi manenge tab tak ettehad (unity) nhi ho Sakti.*
To kya Rasoolallah ﷺ ke peeche chalne ki baat krna Tafarka failana hai?
▶ *Deen ki koi bhi baat bina tehqeeq ke na ki jaye
-----------------------------------------
Allah ne farmaya "Ai iman walo! Agar koi fasiq tumhare pas khabar le kar aye to uski tehqeeq kar liya Karo."
 (Surah Hujurat V# 6)
 *To hme bhi chhahiye ki suni Sunayi baato pe na chal kar tahqeeqat Kre
Alhamdulillah Ahlehadees Deen ki sari bate Daleel ke sath karte hain Hawa me nahi.
 *To kya daleel ke sath baat karna Tafarka Failana hai?*
Allah ne kaha:-
 *قُلْ هَاتُوا بُرْهَانَكُمْ إِنْ كُنْتُمْ صَادِقِينَ*
 *Daleel pesh karo Agar tum sachee ho.
[Sura Al-Baqarah, Ayah 111]
 *Asal me jo log Sahi deen ko nahi samjhna chahte hain wo log Bus ilzam lagane ka kam karte hain taki logo tak Sachhi na pahuch sake.
▶ *Hadees:- Allah jiske sath bhalai chahta hai usko shi  deen ki samajh de deta hai.
--------------------------------------------------
Rasool ﷺ ne farmaaya: Allah Ta'ala jis shakhs ke saath bhalaai ka iraada farmaate hain us ko Deen(authentic) ki samajh de dete hain.
[Bukhari: 71]*
Hme Afwah me na rah kar Sahi deen ki Talash karni chaiye.
kyuki
Apki Ebadat agar Rasoolallah ﷺ ki Tarah na hui to wo qubool hi nhi hogi to kya fayda aisi ebadat ka jo qubool hi na ho.
Ummid hai baat Samjh me aaye.
Jazakallahu-khairan-kaseera
Share:

Ayat Al Kursi Ke Mutalliq Kuchh Galat Riwayatein.

AYAT AL-KURSI KE MUTALLIQ BAYAN KI JANE WALI “Manghadant” HADEES KA KHULASA

By paighaameislam on June 15, 2016
  Ayat al Kursi Ke Mutalliq Ek Wazahat
  Whatsapp Pe Ayatal Kursi ke mutalliq Ek Message bohot zada ghoomta hai kuch uske bare me is Post me Roshni Dalne ki koshish ki gayi hai.
Pahli Baat ye kahi Jati Hai ki Ayatal kursi ghar se nikalte waqt padhne se 70,000 farishtey hifazat karte hain.
Ans: Ye baat sahih nahi hai or Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam se saabit nahi hai Shaikh Ibn e Uthaimeen Rahimahullah Se Ghar Se Nikalte Waqt Ayatal Kursi Aur Surah Baqarah Ki Aakhri Do Aayaton Ki Fazeelat Ke Mutaliiq Poocha Gaya Toh Unho Ne Jawaab Diya:“Ye Sunnat Hi Nahi Toh Fir Kaise Hum Kahen Ki Ghar Se Nikalte Waqt Ayat al Kursi Aur Surah Baqarah Ki Aakhir Do (2) Aayaten Padhne Ke Kya Fawaid (Benefits) Hain”.
Doosri baat ye Kahi Jati Hai ki Ghar mein dakhil hote waqt padhne se Mohtajgi Door hoti hai.
Ans: Ye bhi kisi Sahih Hadees se saabit nahi hai
Teesri baat Ye Zikr Ki Jati Hai Ki Wuzu ke baad Ayat al Kursi padhne se 70 guna darje buland hote hain.
Ans: Is Silsile Me Ek Riwayat Milti Hai Or Ye riwayat Kuch Is Tarah Hai   
طريق مقاتل بن سليمان حدثنا فضل بن عبيد عن سفيان الثوري عن عبيد الله العمري عن نافع عن ابن عمر رفعه :من قرأ آية الكرسي على أثر وضوئه أعطاه الله عز وجل ثواب أربعين عالما ، ورفع له أربعين درجة ، وزوجه أربعين حوراء.
(مسند الفردوس و کنز العمال)

    Tarjumah: Jisne Wuzu Ke Bad Ayat al Kursi Padha Use Allah Ta’ala Chalees (40) Saal Ka Swaab Deta Hai, Uske Chalees (40) Darjaat Buland Karta Hai or Use Chalees (40) Biwiyan Hooron Mein Se Deta Hai.
    ye riwayat batil Aur mauzoo hai iski sanad mein muqatil bin sulemaan bahot mashhoor kazzab raawi hai
Islye ye hadees sahih nai hai
Imam Nasai Rahimahullah Farmate Hain: “Khurasaan Mein Maqatil bin Sulemaan Hadeesen Garhne Me Bahot Mashhoor Kazzab Hai”.
  (Mezan al Etdaal: Jild:3 Page: 562)
Chauthi baat Ye Zikr Ki Jaati Hai Ki Raat ko soote waqt Reen (3) Baar Ayat al kursi Padhoge Toh Saari Raat Allah Ki Hifazat Mein Rahoge.
Ans: Raat Mein Sone Se Pahle Ayat al Kursi ke mutalliq bukhari me hadees milti hai wo kuch is tarah hai   
إِذَا أَوَيْتَ إِلَى فِرَاشِكَ فَاقْرَأْ آيَةَ الْكُرْسِيِّ ‏{‏اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَىُّ الْقَيُّومُ‏}‏ حَتَّى تَخْتِمَ الآيَةَ، فَإِنَّكَ لَنْ يَزَالَ عَلَيْكَ مِنَ اللَّهِ حَافِظٌ وَلاَ يَقْرَبَنَّكَ شَيْطَانٌ حَتَّى تُصْبِحَ
Tarjumah: Jab Tum Apne Bistar Par Letne Lago Toh Ayat al Kursi { ‏اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَیُّ الْقَيُّومُ‏}‏اللَّهُ لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْحَىُّ الْقَيُّومُ‏} Poori Padh Liya Karo. Ek Nigran Farishta Allah Ki Taraf Se Barabar Tumhari Hifazat Karta Rahega Aur Subah Tak Shaitaan Tumhare Paas Nahi Aa Sakega.
  Sahih Bukhari: 2311
Is Hadees Se Raat Mein Sone Se Pahle Ayat al Kursi Ki Fazeelat Maloom Hue Lekin yaad rahe is riwayat me ye qaid nai hai ki Teen baar padhen.
Paanchvi baat Ye Zikr Ki Jaati Hai Ki Agar Farz Namaz ke baad Ayat al Kursi padhoge Toh Marne Ke Baad Tumhara Ek Pair (Leg) Zameen Pe Hoga Aur Doosra Jannat Mein
Ans: Ye bhi Nabi e Akram Sallallahu Alaihi Wasallam se sabit nahi hai.
Albatta Farz Namazon Ke Bad Ayatal kursi Padhne ke mutalliq ek riwayat sunan nasai mein maujood hai
Wo kuch is tarah se hai   
عَنْ أَبِي أُمَامَةَ قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ :مَنْ قَرَأَ آيَةَ الْكُرْسِيِّ فِي دُبُرِ كُلِّ صَلَاةٍ مَكْتُوبَةٍ لَمْ يَمْنَعْهُ مِنْ دُخُولِ الْجَنَّةِ إِلَّا أَنْ يَمُوتَ.
  (عمل الیوم واللیلۃ للنسائی:100، رواه الطبراني في ” الكبير” (7532) ، والروياني في ” مسنده ” (1268) ، وابن السني في ” عمل اليوم والليلة: 124″)
    Tarjumah: Abu Umamah Radhiallau Anhu Kahte Hain Ki Nabi e Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ne Farmaya:“Jo har farz namaaz ke baad ayatal kursi padhega to use jannat mein dakhil hone se siwaye Maut ke koi cheez nahi rook sakti”.
Ye Jo Nasai ki riwayat meine zikr ki hai iske sahih Air zaeef hone me muhaddiseen ka ikhtilaaf hai Aur Allamah Albani Rahi Rahimahullah ne is riwayat ko Majmooe Turuq (مجموعى طرق) ki bina par sahih kaha hai.
Khatma: Ek baat last me kahna chahta hun ko Ayat al kursi ki fazeelat sahih ahadees se saabit hai.
Islye zaeef ahadees se isko jodna sahih nahi hai or agar koi aisa jan boojh kar karta hai to goya wo Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ki taraf jhoot mansoob karta hai.
Ek baat or Kehna chahta hu ki koi Ayat al Kursi jitni baar bhi padhna chahe or jab chahe padh sakta hai Ayat al kursi ke padhne ke liye aise waqt ya tadaad ko khaas karna (jo sahih ahadees se sabit nahi) sahih nahi hai.
  Prepared By: Sheikh Maqbool Ahmad Salafi Hafizahullah
  Romanized By Umar Asari
Share:

Jane kyu Husband wife Shikayat karte hai ke wo meri bato pe Dhyan Nahi dete?

Shauhar aur Biwi ka ek Dusre se Shikayat ke wo meri Bat nahi Sunte.
خاوند اور بیوی کا ایک دوسرے کی باتوں کو نہیں سمجھنا۔
शौहर और बिवी का एक दूसरे से शिकायत के वो मेरी बात नहीं सुनते है?
بیوی کے رشتے کو دنیا بھر میں سب سے قریبی رشتہ سمجھا جاتا ہے کہ اور عام طور پر یہ خیال کیا جاتا ہے کہ وہ ایک دوسرے کی بات کسی اور کی نسبت کہیں زیادہ بہتر انداز میں سمجھ لیتے ہیں۔

یقنناً آپ کی بھی یہی رائے ہوگی ، مگر ایک حالیہ سائنسی تحقیق اس نظریے کی نفی کرتے ہوئے کہتی ہیں کہ دو اجنبی شخص ایک دوسرے کی بات سمجھ سکتے ہیں ، مگر میاں بیوی یا شریک زندگی کے طور پر ایک دوسرے کے ساتھ رہنے والے جوڑے نہیں۔

میاں بیوی کا رشتہ سب سے پکا، سب سے کچا، سب سے لطیف اور بسا اوقات سب سے زیادہ تکلیف دہ ہوتا ہے۔ یہ بھی ایک دلچسپ حقیقت ہے کہ لطیفوں کی دنیا میں سب سے زیادہ لطیفے میاں بیوی سے ہی منسوب ہیں ۔ اور یہ بھی عام مشاہدے کی بات ہے کہ اکثر بیویاں اپنے شوہروں کے بارے میں یہ کہتی پائی جاتی ہیں کہ وہ ان کی نہیں سنتے اور اکثر شوہروں کو یہ شکایت ہوتی ہے کہ بیگم ان کی بات پر دھیان نہیں دیتی۔ ان دنوں فاصلوں کے درمیان جو چیز اپنا وجود رکھتی ہے، اس کے بارے میں نفسیاتی ماہرین کا کہناہے کہ وہ ہے ایک دوسرے کے بارے میں نہ جاننا۔

ہر شوہر اور ہر بیوی یہ دعویٰ کرتی ہے کہ وہ اپنے شریک حیات کے بارے میں سب سے زیادہ جانتی ہے۔ جب کہ ماہرین کا کہنا ہے کہ اکثر صورتوں میں اس دعویٰ کی حقیقت ایک خوش فہمی سے زیادہ نہیں ہوتی اور بسا اوقات تو اجنبی انہیں ایک دوسرے کی نسبت زیادہ بہتر جانتے ہیں۔

گویا دوسرے لفظوں میں آپ کہیں کوئی ایسا جوڑا دیکھیں جو ایک دوسرے کی بات نہ سمجھ رہا ہو تو یقین کرلیں کہ وہ کوئی اور نہیں بلکہ میاں بیوی ہیں۔

ایک انگریزی کہاوت ہے کہ شادی باہمی غلط فہمیوں کے مجموعے کا نام ہے۔

نفسیاتی ماہرین کا کہنا ہے کہ اس کہاوت کو ایک لطیفہ سمجھ کر نظر انداز نہیں کرنا چاہیے کیونکہ اکثر میاں بیوی یہ سمجھتے ہیں کہ ان کے شریک حیات ان کے بارے میں بہت کچھ جانتے ہیں لہذا انہیں کچھ بتاتے ہوئے زیادہ تفصیل میں جانے کی ضرورت نہیں ہوتی۔ ماہرین کا کہنا ہے کہ خرابی کی اصل بنیاد یہی ہے کہ ہم اجنبی افراد کو تو سب کچھ وضاحت سے بتاتے اور سمجھاتے ہیں، مگر اپنے شریک حیات کے بارے میں یہ اپنے طور پر یہ طے کر لیتے ہیں کہ زیادہ تفصیل میں جانے کی ضرورت نہیں کیونکہ وہ تو مجھے جانتا ہے۔

امریکی یونیورسٹی شکاگو کے ماہرین کی ایک ٹیم کا کہنا ہے کہ میاں بیوی کا ایک دوسرے کے بارے میں یہ فرض کرلینا کہ وہ ایک دوسرے کو بہت اچھی طرح جانتے ہیں، غلط فہمیوں کو جنم دیتا ہے جس کا نتیجہ بسا اوقات فاصلوں اور تنازعات کی صورت میں نکلتا ہے۔

مطالعاتی ٹیم کے ایک رکن پروفیسر بائز کیسار کہتے ہیں کہ قریبی تعلق یا رشتے کی خوش فہمی کے باعث ہم گفتگو کرتے وقت تفصیل کی بجائے محض اشارے کنائے یا مختصر جملے سے کام لیتے ہیں کہ اسے سمجھ آجائے گی۔ اور جب ایسا نہیں ہوتا تو نہ صرف ذہن کو دھچکا لگتا ہے بلکہ شکوے شکائتیں بھی شروع ہوجاتی ہیں۔

پروفیسر کیسار کہتے ہیں کہ اس کے برعکس جب ہم کسی اجنبی سے گفتگو کرتے ہیں تو یہ ذہن میں رکھتے ہیں کہ وہ کچھ نہیں جانتا اور اسے ہر چیز اچھی طرح سمجھاتے ہیں۔

پروفیسر کیسار کا یہ بھی کہنا تھا کہ مجھے اس ریسرچ کا خیال اپنی بیوی کو دیکھ کر آیا جو کئی چیزیں بتائے بغیر مجھ سے یہ توقع رکھتی تھی کہ شوہر ہونے کے ناطے مجھے ان کا علم ہوگا۔

پروفیسر کیسار کی ٹیم نے اس تحقیق کے لیے 24 شادی شدہ جوڑوں کا انتخاب کیا اور انہیں ایک کمرے میں اس طرح بٹھایا گیا کہ ان کی کرسیوں کی پشت ایک دوسرے کی طرف تھی اور وہ ایک دوسرے کو دیکھ نہیں سکتے تھے۔ پھر انہیں چند ایسے مبہم چند جملے بولنے کے لیے کہا گیا جنہیں وہ اپنی روزمرہ زندگی میں عموماً استعمال کرتے تھے۔

ماہرین نے اس تجزبے کے لیے ایسے جملوں کا انتخاب کیا تھا جن کا تعلق روزمرہ کی گفتگو سے تھا، تاکہ یہ معلوم ہوسکے کہ ان کے شریک حیات اجنبی افراد کے مقابلے میں ان جملوں کا مفہوم کتنا بہتر طور پر سمجھ سکتے ہیں۔

ماہرین کو معلوم ہوا کہ تجربے میں شامل افراد نے اپنے شریک حیات کے بارے میں خوش فہمی پر مبنی اندازے لگائے۔ اور ان کے شریک حیات ، وہ پیغام نہ سمجھ سکے اور جو وہ ان جملوں کے ذریعے دینا چاہ رہے تھے۔

ریسرچ ٹیم کے ایک اور رکن پروفیسر کینتھ سوٹسکی کا کہنا ہے کہ تحقیق میں شامل کچھ جوڑے ایک دوسرے کے جملوں کا مفہوم سمجھنے میں کامیاب رہے مگر اس حد تک نہیں جتنا کہ ان کے دوسرے ساتھی کا خیال تھا۔

ایک ایسا ہی مطالعاتی جائزہ میساچوسٹس کے ولیمز کالج کی ماہرین کی ایک ٹیم نے کیا جس کے لیے کالج کے 60 ایسے طالب علموں کو چنا گیا جنہیں گہری دوستی کا دعویٰ تھا۔

اس تجربےکے نتائج شکاگو یونیورسٹی سے مختلف نہیں تھے اور گہری دوستی کے دعوے داروں کو بھی ایک دوسرے کو سمجھنے میں دشواریوں کا سامنا کرنا پڑا۔
ولیمز کالج کے پروفیسر نکولس اپیلی کہتے ہیں کہ جب دو افراد کے درمیان دوستی یا تعلق گہرا ہوتا ہے تو وہ یہ سمجھنے لگتے ہیں کہ وہ ایک دوسرے کے بارے میں بہت کچھ جانتے ہیں جب کہ حقیقتا جاننے کی سطح اس سے کہیں کم ہوتی ہے۔

پروفیسر سوٹسکی کا کہنا ہے کہ اس تحقیق سے یہ سامنے آیا ہے کہ چاہے آپ ایک دوسرے کے کتنے ہی قریب کیوں نہ ہوں، یہ بات ذہن میں رکھیں کہ ہر بات اسے وضاحت کے ساتھ بتانے کی ضرورت باقی رہتی ہے۔

اس تحقیق کے نتائج جریدے ’ایکسپیریمنٹل سوشل سائیکالوجی‘ کے حالیہ شمارے میں شائع ہوئے ہیں۔

Share:

Tauheed Ki Taarif (Definition Of Tauheed)

TAWHEED ki Taarif

BismillahirRahmanNirRaheem

📘Jawab :

(Aye Nabi) aap kahe dijiye ke meri RAAH yahi hai, mai aur mere muttbayeen (pairokaar) Allah ki taraf bola rahe hai pure yaqeen aur etemaad ke saath aur Allah paak hai aur main mushriko mein nahi”.

📙(Surah 12 Yousuf : Ayat 108)

☄Ahle ilm ne Quran wa sahih Hadees ke roshni me tawheed ki taarif is tarah bayan ki hai….

👍 Allah ko…

1⃣uske RAB hone me,
2⃣uski IBAADAT me,
3⃣uske “ASMA WA SIFAAT” me,

“ek” man’ne ka naam  “TAWHEED”  hai.

⚫🔴 Tawheed JINN aur INSAAN ke Paidaeesh ka Buniyaadi Maqsad hai:

✔ Allah ne farmaya:

🍃 “Ham ne Jinn aur Insan ko paida nahi kiya magar apne ibaadat ke liye”.

📙(Surah 51 Zariyaat : Ayat 56)

🍃 “Sirf Allah ki ibaadat karo aur us ke siwa tamaam Taghoot (Ma’aboodo) se bacho”.

📙(Surah 16 Nahl: Ayat 36)

✔ Rasoolullah SallallahuA’laihiWaSallam ne farmaya ke Allah ne kaha:

🍃 “Maine mere saare bando ko KHALIS DEEN par paida kiya (yani Tawheed par aur Shirk se paak). Uske baad Shaitan unke paas aya and aur unko KHALIS DEEN se gumrah kiya. Shaiyateen ne halal ko haram banaya. Aur unko mere sath Shirk karne ki Dawat di jabke maine Shirk ki koi daleel nahi utari”.

📙(Sahih Muslim Jild 8 :159, Ahmad 4/162)

🍃 “Allah Ka Haq Bando Par Ye Hai Ke Sirf Usi ki ibaadat Kare, Kisi Ko Uska Shareek Na Kare aur bando Ka Hak Allah Par Ye Hai Ke Jo Koyi Shirk Na Kare Usay Azaab Na De”.

📙(Sahih Bukhari: 2856, Sahih Muslim : 30)

Share:

Kis Tarah Ke Log Allah Ke Arsh Ke Saye Me Honge.

ALLAH KE SAAYE ME SAAT LOG
Abu Huraira raziyallahu anhu se riwayat hai ke Nabi sallallahu alaihi wa sallam ne farmaya: saat qisam ke logo ko Allah apne saye me us din jaga dega jis din koi saya nahi hoga,
1⃣.Insaf karne wala Imam (Badshah)
2⃣.woh Naujawan jis ki jawani Rab ki Ibadat me guzri
3⃣.woh aadmi jis ka dil masjido me laga rehta hai
4⃣.aise do aadmi jinho ne Allah ke liye aek dusre se muhabbat ki, usi mohabbat ke liye woh mile aur juda hue
5⃣.aisa aadmi jise aek khubsurat aur maldar aurat ne burayi ke liye bulaya to us ne kaha mai Allah se darta hu
6⃣.aisa aadmi jis ne sadqa kiya aur apne sadqe ko itna chupaya ke uske baye hath (left hand) ko pata nahi laga ke uske daye hath (right hand) ne kya sadqa diya hai
7⃣.aisa aadmi jis ne tanhai me Allah ko yaad kiya to uske aankho se aansu jari ho gaye.
📚 BUKHARI:660 📖
SAHEEH HADEES

Share:

JAMAT ME JANA KAISA HAI? Fazail-E-Aamal Ki Galtiyaan.

Jamat me jana kaisa hai?
Jamat  me jana behtar hai *lekin wo jamat Rasoolullah ﷺ ke Tariqe pe ho.

👉 Matlab jaise wo Tauheed ki dawat dete the  muslim or gair muslim dono me..or quran ki baat btatae the na ki Auliya ke aqwal jo ki Fazaile amal me maujodd hai.
👉or *Fazaile amal me bahhut sari galtiya hai jo Quran ke bhi khelaf hai or kitni hadeeso ke bhi.

FAZAEEL-E- AAMAL kitab me kitni galtiya daleel ke sath.
----------------------------------------------------------
Zaroor Padiye Aur Dusro Ko Bataiye

Jamaat se ek namaaz ka.sawab 3 caror 35 lakh 54 hazaar 400 sau 35 (jhut ki inteha)
📚Fazaile namaaz safa no : 42

👉Ek buzrug ki biwi roti rahi aur woh lambi lambi namaazo me mashgul rahe 
📚Fazaile namaaz safa no :  66

👉Ek wazoo se 12 tak sari namaaze 
15 baras musalsal nhi soye (world record)
📚Fazaile namaaz safa no : 64

👉Allah taala ne malikul maut ko bhejne ke baad wapas bula liya ek mahina baki tha (naoozubillaha nizaam ilahi me gad bad ki tohmat)
📚Fazile namaaz safa no : 10

👉Haseen khubsurat ladki ke liye 40 baras tak subha ki namaaz eesha ke wazu se padhi (shaikh abdul wahi sufi ka haseen ladki hasil karne ka tarika)
📚Fazaile namaaz safa no : 60

👉Girte paani se jhadte gunha imaam abu hanifa (r.h) dekh lete the (fazaile amaal ka.dawa)
📚Fazaile amaal safa no : 13

👉Jo shaks namaaz ko kaza karde baad me padh bhi le phir bhi 2 caror 28 lakh saal jehannam me jalega
📚Fazaile namaaz safa no : 36

👉Imaam abu yusuf (r.h) aur imaam mohammad ke shagird mohammad bin samaa 200 rakte nafil namaaz rozana padhte the
📚Fazaile namaaz safa no : 43

👉Shah abdul rahim raye puri ke khadim kai kai deen istanja nahi jaate the har jagah anwaar nazar aate tha ( yeh hinduo ka aqida hai)
📚Fazaile zikr safa no : 150

👉Dars quraan ki mumaniyat
📚Fazaile zikr safa no : 68

👉Sufiya ka farmula kam se kam rozana 25 hazaar baar la ilaha illallah ki miqdar
📚Fazaile zikr safa no.: 84

👉50 baras tak ek wazoo se eesha aur fazr ki namaaz 
(Imaam abu hanifa (r.h) ka tarika
📚Fazaile namaaz safa no : 66

👉Imaam abu yusuf (r.h) aur imaam mohammad ke shagird mohammad bin samaa 200 rakte nafil namaaz rozana padhte the
📚Fazaile namaaz safa no : 63

👉Imaam abu yusuf (r.h) aur imaam mohammad ke shagird mohammad bin samaa 200 rakte nafil namaaz rozana padhte the
📚Fazaile namaaz safa no : 43

👉Namaaz me.12 hazaar cheeze 
(Maulana zakariya ki khoj)
📚Fazaile namaaz safa no : 78

👉30 baras se jannat saamne arahi thi ise thukraya 
📚Fazaile zikr safa no : 162

👉Hazrat janeed ne shetan ko nanga dekha 
📚Fazaile zikr safa no : 43

👉Marne ka naya andaaz cheekh maari aur mar gai
📚Fazaile zikr safa no : 78

👉Maulana khalil ahmad ke aane se saara haram anwaar se bhar gaya (aur maulana se.pehle???)
📚Fazaile zikr safa no 30

👉Machli laane wale mazdur ke wasile se dua ki padosi ki apha'eej chalne lagi (kis kis ka wasila.loge??)
📚Fazaile namaaz safa no : 63

👉Imaam abu yusuf (r.h) aur imaam mohammad ke shagird mohammad bin samaa 200 rakte nafil namaaz rozana padhte the
📚Fazaile namaaz safa no : 63

👉Doraan namaaz jism ka hissa kata gaya pata nhi.chala (operation ka naya tareeka)
📚Fazaile namaaz safa no : 85

👉Roti se ibadat mein harj 40 saal se sattu faank rahe the
📚Fazaile zikr safa no : 24

👉Machli laane wale mazdur ke wasile se dua ki padosi ki aphaeej chalne lagi (kis kis ka wasila.loge??)
📚Fazaile namaaz safa no : 63

👉Khuwab me hazoor ne munh ko chuma 8 din tak munh se khushbu aati rahi
📚Fazaile darud safa no : 102

👉Nabi sallallaho alehi wasallam ki rooh aasman se utri haath mein roti thi
📚Fazaile darud safa no : 113

👉Ek ladki ne kunwe ke andar thuka paani kinare tak ubal aya (agar nazar uthti tou kya hota)
📚Fazaile darud safa no : 89

👉Nabi sallallaho alehi wasallam ka saya na tha 
📚Fazaile darud safa no : 121

👉Gair mehram aurat ke pait par nabi sallallaho alehi wasallam ne haath phera (astagfirullah)(Nauzubillah)
📚Fazaile darud safa no : 109

👉Hazoor ne irshad farmaya jis kisi ko koi zarurat ho qabar ke paas baith kar dua kiya kare (astagfirullah)
📚Fazaile darud safa no : 100

👉Witr ki ek rakaat me tamaam quraan majeed khatam (kya yeh mumkin hai ?)
📚Fazaile quraan safa no : 44

👉Nabi sallallaho alehi wasallam ne khuwab me lazeez zarda bheja tou haath se zaafran ki khushbu aa rahi thi (khub khao piyo)
📚Fazaile darud safa no : 114

👉Ek jahaaz dubne laga 300 martaba darud padha tou bach gaya (tabligiyo ki karamat)
📚Fazaile darud safa no : 88

Jazakallahu-khairan-kaseera..

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS