find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Geebat Karne wale Aur Tana Dene Wale Ki Sza.

Geebat Karne Wale Aur Tana Dene wale ki Sza
Geebat Karna Aur Chugalkhori karne ki Sza.
Har Geebat Karne Wale Aur Taana Dene Wale Ke Liye Halakat Hai

Al Quran :Aye Imaan Walon Ziyada Bad Gumaniyon Se Bachte Raho Kyun Ke Kuch Guman Gunah Hain Aur Jasusi Na Kiya Karo Aur Na Hi Ek Dusre Ki Gheebat Kiya Karo Kya Tum Mein Se Koi Ye Pasand Karta Hai Ki Apne Murda Bhai Ka Ghosht Khaye❓ isko Tum Na Pasand Karoge (To Phir Gheebat Bhi Na Karo) Aur Allah Se Daro Beshak Allah Bada Tauba Qubul Karne Wala Aur Nihayat Raham Wala Hai.

*📕Al Quran, Al-Hujraat, (49), Verse 12
___________________________________

*✦ Al Quran :* 1. Har Geebat Karne Wale (Aur) Taana Dene Wale Ke Liye Halakat Hai. *2.* Jo Maal Ko Jama Karta Hai Aur Usey Ginta Rehta Hai, *3.* Wo Khayal Karta Hai Ki Uska Maal Usko Hamesha Ki Zindagi Dega, *4.* Hargiz Nahi, Wo Zarur Hutama Mein Phenka Hayega,

*5.* Aur Aap Ko Kya Malum Ki Hutama Kya Hai, *6.* Wo Allah Ki Bhadkayee Huwe Aag Hai, *7.* Jo Dilon Tak Ja Pahuchti Hai *8.* Beshak Wo Un Par Charo Taraf Se Band Kar Dijayegi *9.* Lambe Lambe Sutono Mein.

*📕Al-Quran, Surah Al-Humaza (104), Verse 1-9*
___________________________________

*✦ Hadith :* Tum Jaante Ho Geebat Kya Hai ❓

_✦ Abu hurairah Radi Allahu Anhu Se Rivayat Hai Rasool-Allah Sallallahu alaihi wasallam Ne Farmaya:-_

Tum Jaante Ho Geebat Kya Hai ? Logo Ne Kaha Ki Allah Aur Uske Rasool Sallallahu Alaihi Wa Sallam Hi Khub Jante Hain, Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya

Geebat Ye Hai Ki Tum Apne Bhai Ka Zikr is Tarah Karo Ki (Agar Wo Samne Hota To) Usko Bura Lagta, Logo Ne Kaha Ki Ya Rasool-Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam Agar Hamare Bhai Mein Wo Aib Mojud Hoto, Aap Sallallahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya (Aib Mojud Ho ) Wo Hi To Geebat Hai Agar Usmein Wo Mojud Na Hoto Wo Bohtan Hai.

*📚Sahih Muslim, Jild 6, 6593*

*✦ Hadith:*_Huzaifa Radi allahu Anhu Se Rivayat Hai Ki Rasool Allah Sal-Allahu alaihi Wa Sallam Ne Farmaya:-_ Chugalkhor (Geebat Karne Wala) Jannat Mein Nahi Jayega.

*📚Sahih Muslim, Vol 1, 290*

Share:

Allah Ke Raste Me Zakhmi Hone wale Ki Fazilat.

ALLAH TA"ALA KE RAASTE MEIN ZAKHMI HONE WALE KI FAZEELAT.

🌴 *Arabic* 🌴

  ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ، ‏‏‏‏‏‏أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ ""وَالَّذِي نَفْسِي بِيَدِهِ لَا يُكْلَمُ أَحَدٌ فِي سَبِيلِ اللَّهِ، ‏‏‏‏‏‏وَاللَّهُ أَعْلَمُ بِمَنْ يُكْلَمُ فِي سَبِيلِهِ إِلَّا جَاءَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ، ‏‏‏‏‏‏وَاللَّوْنُ لَوْنُ الدَّمِ، ‏‏‏‏‏‏وَالرِّيحُ رِيحُ الْمِسْكِ"".

🌴 *Roman Urdu* 🌴

  Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya " Uss zaat ki qasam jis ke hath mein meri jaan hai jo shakhs bhi Allah ta"ala ke raaste mein zakhmi hua aur Allah ta"ala khoob jaanta hai ke uss ke raaste mein kaun zakhmi hua hai, woh qayamt ke din is tarah aayega ke uss ke zakhmon se khoon bah raha hoga, rang to khoon jaisa hoga lekin uss mein khusbhoo mushk jaisi hogi. "

🌴 *Urdu* 🌴

   رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ”اس ذات کی قسم جس کے ہاتھ میں میری جان ہے جو شخص بھی اللہ تعالی کے راستے میں زخمی ہوا اور اللہ تعالیٰ خوب جانتا ہے کہ اس کے راستے میں کون زخمی ہوا ہے ‘ وہ قیامت کے دن اس طرح سے آئے گا کہ اس کے زخموں سے خون بہہ رہا ہو گا ‘ رنگ تو خون جیسا ہو گا لیکن اس میں خوشبو مشک جیسی ہو گی۔“

🌴 *English* 🌴

  Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam said" By Him in Whose Hands my soul is! Whoever is wounded in Allah ta"ala's Cause....and Allah ta"ala knows well who gets wounded in His Cause....will come on the Day of Resurrection with his wound having the color of blood but the scent of musk.

💐 *Sahih Bukhari* 💐
💐 *Hadith # 2803* 💐

       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

Share:

Namaz-E-Nabwi (Part 5) Namaj Ka Sahi tarika Tashahud Me Baitne Aur Salam Pherne ka.

Tashahud Me Baithne Aur Salam Pherne Ka Byan

RAFA E SABBABA: Namaj-E-Nabwi Part 05
Tashahud mein ungli utthana Nabi (ﷺ) ki badi barkat aur azmat wali sunnat hai, iska sunoot sunnat e rasool se mulhaiza farmaye:
Sayyiduna Ibne Umar (Radhi Allahu Anhu) riwayat kartey hai ke “Rasoolullah (ﷺ) jab namaz (ke qaide) mein baithtey tou apne dono hath apne dono ghotno par rakhtey aur aapni daheni ungli jo anghotey ke nazdeek hai uttha letey, bas us ke sath dua mang letey.”
[Sahih Muslim Hadees: 580]
 Namaz-E-Nabwi (Part 01)
Namaj Ka Sahi Tarika
Nabi-E-Kareem (ﷺ) dayen hath ki tamaam ungliyo ko band kar letey, anghotey ke paas wali ungli se ishshara kartey…
[Sahih Muslim Hadees: [116] 580]
Sayyiduna Abdullah Bin Zubair (Radhi Allahu Anhu) riwayat kartey hai ke “Rasoolullah (ﷺ) jab (namaz mein) tashahud padhney baithey tou apna dayan hath dayin aur bayan hath bayin raan par rakhtey aur shahadat ki ungli ke ishshara kartey aur apna anghota apni darmiyani ungli par rakhtey.”
[Sahih Muslim Hadees: 579]
Sayyiduna Wail bin Hujar (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai: “Rasoolullah (ﷺ) ne ungli utthayi aur aap usse hilatey thaye.”
[Sunan Nasayee Hadees: 890 Wa Sanadahu Sahih. Ibne Hibbaan Ney Al Mawaarad Hadees: 485 Mein Aur Ibne Kuzaima Hadees: 714 Mein Essey Sahih kahan]
Sirf “Lailaha illallah” kehne par Ungli utthana aur kehne ke baad rakkh deyna kisi riwayat se sabit nahi hai..
Shaikh Al Bani “Rahimahullah” farmatey hai: Ungli ko harkat na deyne wali Riwayat Shaz ya Munkir hai lehaza is se Hadees: -e-Wail ke muqabley mein lana jaiz nahi hai…
Tashahud mein shahadat ki ungli mein thoda sa kham hona chahiye.
[Sunan Abi Dawood Hadees: 991 Wa Sanadahu Hasan]
__________________________
AAKHARI QAIDA (TASHAHUD):
Is aakhri qaide mein Rasoolullah (ﷺ) yu baithey thhey jaise ke Abu Hameed Saadi (Radhi Allahu Annhu) bayaan kartey hai ke jab wo sajda aata jis ke baad salaam hai (jab aakhri rakat ka doosra sajda kar ke farigh hotey aur tashahud mein baithtey) apna bayan paaon (dayin pindli ke niche se bahar) nikaltey aur aapni bayin janib ke khole par baith jatey.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 739]
Bayin janib khole par baithna “tawarruk” kehlata hai_ ye sunnat hai_ har musalmaan ko aakhri qaide mein tawarruk zaroor karna chahiye_ kitne afsoos ki baat hai ke hummari auratey tou aakhari tashahud mein tawarruk kare aur mard is sunnat e Rasool (ﷺ) se mehroom hai.
Nabi-E-Kareem (ﷺ) ney ek shaksh ko mana kiya jo tashahud ki halat mein bayen hath par taik lagaye huwe tha aap ney farmaya: “Tu is tarha na baith kuy ke (namaz mein) is tarha baithna un (yahudiyon) ka tariqa hai jinhe aazaab diya jaata hai.”
[(hasan) Sunan Abi Dawood Hadees: 994, Wa Musnad Ahmed: 116/2, Iski Sanadahu Hasan Hai]
Jab aap is qaide mein baithay tou pehle attaihyaat padhe jis tarha doosri rakat padh kar aap ney qaide mein padhi thi. aur rafa e sabbaba (shahadat ki ungli uttha kar ishshara) bhi kare. attaihyaat khatam kar ke darood-e-ibraheem padhe.
____________________
DAROOD-E-IBRAHEEM:
اللّهمّ صلّ على محمّد وّعلى آل محمّد كما صلّيت على ابراهيم وعلى ال ابراهيم انّك حميد مّجيد
اللّهمّ بارك على محمّد وّعلى آل محمّد كما باركت على إبراهيم وعلى آل إبراهيم انّك حميد مّجيد
[Sahih Bukhaari Hadees: 3370]
Darood ke baad ye dua padhe:
اللّهمّ انّى اعوذ بك من عذاب جهنّم و من عذاب القبر ومن فتنة المحيا والممات و من شرّ فتنة المسيح الدّجّال
[Sahih Muslim Hadees: 588]
_____________________
NAMAAZ KA AQTETAAM:
Sayyiduna Abdul bin Masood (Radhi Allahu Anhu) riwayat kartey hai ke Rasoolullah (ﷺ) apne dayin taraf salaam phairtey tou kehtey: assalamu aalaikum wa rahmatullah aur bayin taraf salaam phairtey tou kehtey: assalamu aalaikum wa rahmatullah.”
[Sunan Abi Dawood Hadees: 996 Wahuwa Sahih]
___________
Take From: Namaz E Nabawi. (sahih aahadees ki roushni mein).
Tarteeb: Dr. Shafiq Ur Rahman Hafidahullah.
Tehqeeq Wa Taqreej Hafiz Zubair Ali Zai Rahimahullah.
Published By: Darussalaam.
Share:

Namaz-E-Nabwi (Part 4) Itminan Se Namaj Ada Kare.

Namaz Ka Sahi tarika Quran O Sunnat Ki Raushani me.


ATMENAAN NAMAZ KA RUKN HAI:

Sayyiduna Abu Huraira (Radhi Allahu Anhu) se riwayat hai ke ek shaksh masjid mein daqil huwa, Rasoolullah () masjid ke ek kone mein tashreef farma they, us shaksh ney namaz padhi aur (ruku, sujood, qaouma aur jalse ki riaayat na ki aur jaldi jaldi namaz padh kar) Rasoolullah () ki kidmat mein hazir huwa aur Aap ko salaam kiya, Aap (ﷺ) ney farmaya (waalaikumus salaam) wapas jaa kar phir namaz padh, is liye ke tuney namaz nahi padhi, ... ... ... (aise hi 3 ya 4 baar huwa, phir us shaksh ney) baqaida namaz padhney ke baad kahan: Aap (ﷺ) mujhe (namaz padhney ka sahih tariqa) seekha dey tou Aap (ﷺ) ney farmaya: “Jab tu namaz ke irade se utthey tou pehle khoob achchyi tarha wuzu kar, phir qibley ruqh khada ho kar takbeer-e-tehrima keh, phir jo Qur’an-e-Majeed mein se tere liye aasaan ho padh, phir ruku kar yahan tak ke itminan se ruku (pura) kar, phir (ruku se) sar uttha yahan tak ke (qaouma mein) seedha khada ho jaa, phir sajda kar yahan tak ke itmenaan se sajda (mukammal) kar, phir atmenaan se apna sar uttha aur (jalse mein) baith jaa, phir sajda kar yahan tak ke atmenaan se sajda (pura) kar, phir (sajde se) apna sar uttha aur (doosri rakat ke liye) seedha khada ho jaa, phir is tarha apni tamaam namaz puri kar..
[Sahih Bukhaari Hadees: 793 Wa Sahih Muslim Hadees: 397]
 Namaz-E-Nabwi (Part 01)
Namaj Ka Sahi Tarika
__________________
QAOMA KA BAYAAN:
Ruku se sar utthatey huwe rafaulyadaeen kartey huwe seedhe khade hojaye. (bukhaari wa muslim, iski taqreej tafseel se guzar chuki hai)
Aagar aap imam ya munfrad hai tou ruku se qaoma ke liye khade hotey waqt ye padhe:
سمع الله لمن حمده
[Sahih Bukhaari Hadees: 796 Wa Sahih Muslim Hadees: 476,478]
Aagar aap muqtadi hai to ye kahen:
ربّنا ولك الحمد حمدا كثيرا طيّبا مّباركا فيه
[Sahih Bukhaari Hadees: 799]
Tambih: Bahut se logo ko qaoma ka pata nahi ke wo kya hota hai, wazeh ho ke ruku ke baad itmenaan se seedhe khade hone ko qaoma kehtey hai, Nabi (ﷺ) ruku se sar uththa kar seedhe khade ho kar bade atmenaan se qaoma ki dua padtey.
Sayyiduna Bara' (Radhi Allahu Anhu) se riwayat hai ke Rasoolullah (ﷺ) ka ruku aur sajda aur do sajdon ke darmiyaan baithna aur ruku se (utth kar qaoma mein) khada hona barabar hota tha, sivaye qiyaam ke aur (tashahud mein) baithne ke (ye chaar cheeze: ruku, sajda, jalsa aur qaoma tawaalat mein taqreeban barabar hoti thhi)
[Sahih Bukhaari Hadees: 792 Wa Sahih Muslim Hadees: 792]
Baaz awqaat Aap (ﷺ) ka qaouma behat lamba hota tha, Anas (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai ke Nabi-E-Kareem (ﷺ) is qadar lamba qaouma kartey ke hum kehte ke aap bhool gaye.
[Sahih Muslim Hadees: 473]
_________________
SAJDE KE AHKAAM:
Hazrat Abu Huraira (Radhi Allahu Anhu) se riwayat hai ke Rasoolullah (ﷺ) ne farmaya:
“Jab tum mein se koi sajda kare tou ount ki tarha na baithey balki aapne dono hath ghotno se pehley rakkhe.”
[Sunan Abi Dawood Hadees: 840 Wa Sanadahu Hasan]
Sayyiduna Ibne Umar (Radhi Allahu Anhu) ki (darj zail) hadees is par shawahid hai:
Nafen (Rahimahullah) riwayat kartey hai ke Ibne Umar (Radhi Allahu Anhu) aapne hath ghotno se pehley rakhtey aur farmatey ke Rasoolullah (ﷺ) aisa hi kartey thaye.
[Sahin Ibne Kuzaima Hadees: 627 Wa Sanadahu Hasan]
Sajde mein paishani aur naak zameen par tikaye.
[sahih bukhari Hadees: 812 wa sahih muslim Hadees: 490]
Sajde mein dono hathou ko kandho ke barabar rakkhe.
[sunan abi dawood Hadees: 734 wahuwa hadees sahih]
Sajde mein dono hathou ko kano ke barabar rakhna bhi durust hai.
[sunan abi dawood Hadees: 726 wa Sanadahu sahih]
Sajde mein dono hateliya aur dono ghotne khoob zameen par tikaye.
[sunan abi dawood Hadees: 859 wa sand hasan]
Nabi-E-Kareem (ﷺ) farmaya: “Is shaksh ki namaz nahi jisne naak paishani ki tarha zameen par nahi lagayi.
[sunan daarqutni 348/1 Hadees: 2 wa sand hasan. essey imam hakim ney al mustadrak 270/1 mein aur ibne jauzi ne sahih kahan hai]
“Paaon ki ungliyon ke sirey qible ki taraf murey huwe rakkhe” aur “khadam bhi dono khade rakkhe”
[sahih bukhaari Hadees: 828. sahih muslim Hadees: 486]
Aediyo ko milaye. [sunan al kabeer lil bihaqi 116/2, Hadees: 2719. imam ibne kuzaima Hadees: 654, wa Sanadahu hasan. hakim ney al mustadrak: 228/1 mein aur zehbi ney essey sahih kahan hai]
Sajde mein seena, paeet aur rane zameen se unchey rakkhe, Paeet ko rano se, aur rano ko pindliyo se juda rakkhe aur dono rane bhi ek dusre se aalag aalag rakkhe..
[sunan abi dawood Hadees: 730 wa Sanadahu sahih, 734, wahuwa hadees sahih]
Sajde mein kohniya na tou zameen par tikaye aur na karwaton se milaye (balki zameen se unchi, karwatou se aalag, kushada rakkhe)
[ sahih bukhaari Hadees: 828]
Sajde ki halat mein Nabi-E-Kareem (ﷺ) aapne bazuon ko zameen par nahi lagatey thaye balki inhe uttha kar rakhtey aur pahloon se door raktey yahan tak ke pichliy janib se dono baghlo ki safedi nazar aati thi…
[sahih bukhaari Hadees: 807. wa sahih muslim Hadees: 497]
Rasoolullah (ﷺ) farmatey hai:
“Mujhe hukum diya gaya hai ke main 7 haddiyon par sajda karo paishani, dono hath, dono ghotne aur dono khadmo ke panjo par aur ye ke hum (namaz mein) aapne kapdo aur balo ko ekkhatta na kare.”
[sahih bukhari Hadees: 809, 812 wa sahih muslim Hadees: 490]
Auratey Bazu Na Bichaye:
Behat se aurate sajde mein bazu bichaa leti hai, aur paeet ko rano se mila kar rakhti hai aur dono kadmo bhi zameen par khada nahi kartey, wazeh ho ke ye tarika Rasoolullah () ke farmaan aur sunnat ke khilaaf hai suniye!
Rasoolullah (ﷺ) farmatey hai:
“Tum mein se koi (mard ya aurat) aapne bazu sajde mein is tarha na bichaye jis tarha kutta bichaata hai.”
[sahih bukhari Hadees: 822 wa sahih muslim Hadees: 493]
Rasoolullah (ﷺ) jab sajda kartey tou aagar bakri ka bachcha hathon(bahon) ke nichey se guzarna chahata tou guzar sakta tha.”
[sahih muslim Hadees: 496]
_____________
SAJDE KI DUA:
Sayyiduna Huzaifa (Radhi Allahu Anhu) riwayat kartey hai ke Rasoolullah (ﷺ) sajde mein (ye dua) padtey:
سبحان ربّى الاعلى
[Sahih Muslim Hadees: 772]
Yamoon Bin Mehraan Tabayee (Rahimahullah) farmatey hai ke “Ruku sujood mein teen tasbihaat se kam nahi padhni chahiye” dekhiye [Musannaf Ibne Abi Shaiba: 250/1, Hadees: 2571, Wa Sanadahu Hasan]
________________
DARMIYAN JALSA:
Darmiyani Jalsa (do sajdon ke darmiyaan baithna)
Abu Hameed Saadi (Radhi Allahu Anhu) ki riwayat hai:
Rasoolullah (ﷺ) sajde se aapna sar uthatey aur apna bayan paaon mortey (yani bichaatey) phir us par baittey, aur seedhe hotey yahan tak ke har haddi apne thikane par aajati (yani pehley sajde se sar uttha kar nihayati araam-o-atmenaan se bait jatey aur duaye jo aagey aati hai padha kar) phir (dusra) sajda kartey..
[Jamia Tirmidhi Hadees: 304 Wa Sanadahu Sahih]
Aap (ﷺ) ka mamool tha ke baithaye waqt apna dayan paaon khada karletey.
[Sahih Bukhaari Hadees: 828]
Aur dono paaon ki ungliya qibla ruq kartey.. 
[Sunan Nasayee Hadees: 1159 Wa Sanadahu Sahih]
Aur kabhi kabhi Aap (ﷺ) apne kadmo aur apni aediyo par baittey..
[Sahih Muslim Hadees: 536]
Nabi () jalsa sajde ke barabar hota..
[Sahih Bukhaari Hadees: 820]
Jalse ki masnoon Dua:
Sayyiduna Ibne Abbas (Radhi Allahu Anhu) riwayat kartey hai ke Rasoolullah (ﷺ) dono sajdo ke darmiyaan ye padhtey:
اللّهمّ اغفرلى وارحمنى وعافنى واهدنى وارزقنى
[Sauna Abi Dawood Hadees: 850 Wa Jamia Tirmidhi Hadees: 284. Imam Hakim Ney Al Mustadrrak 262/1 Mein Aur Zehbi Ney Essey Sahih Jabke Imam Nawawi Ney Al Majmoo 437/3 Mein Jaieed Kahan Hai, Jamia Tirmidhi Ki Riwayat Mein “Aafini” ki jagha “Wajburni” hai_ is riwayat ki Sanadahu habeeb bin abi sabit ki tadlees wajhe se zaeef hai lekin Sahih Muslim [2697] ke shawahid se ye riwayat hasan ban jaati hai. wallahu aalam.
... ... ..Dusra sajda bhi pehle sajde ki tarha karey,... ... .. dusra sajda karne ke baad ek rakat puri ho chuki, ab dusri rakat ke liye uthna hai, lekin uthane se pehle jalse isterahat mein zara bait kar utthe is ki surat ye hai.
________________
JALSE ISTERAHAT:
Rasoolullah (ﷺ) “Allahu'Akba”kehtey huwey (dusre sajde se) uthtey aur apna bayan paou mortey huwey (bichaatey aur) us par baittey hatta ke har haddi apni apni jagha pohach jaati, phir (dusri rakkat ke liye) khade hotey…
[Sunan Abi Dawood Hadees: 730 Wa Sanadahu Sahih]
Rasoolullah (ﷺ) apni namaz ki taaq (pehli aur teesri) rakat ke baad khade honey se qabl seedhe baittey thaye.
[Sahih Bukhaari Hadees: 823]
Jalse isterahat se uthtey waqt dono hath zameen par tika kar uththey.. [Sahih Bukhaari Hadees: 824]
Dursri rakkat bhi pehli rakkat ke jaise padhegen, lekin rafaulyadaeen nahi karegen is mein dua-e-iftetah nahi padhegen aur taauzu bhi nahi padhegen.. surah fatiha se qiraat shuru karegen.
Rasoolullah (ﷺ) jab doosri rakat ke liye khade hotey tou surah fatiha ki qirat shuru kar detey aur sakta nahi kartey.
[Sahih Muslim Hadees: 599]
Do rakkat padhne ke baad pehle qaide mein baithenge.
________________________
PEHLA QAIDA (TASHAHUD):
Is ko Qaida-e-Oula bhi kehtey hai, dusri rakkat ke baad (dusre sajde se uttha kar) bayan paaon bichaa kar us par baith jaye aur daya paaon khada rakkhe… [Sahih Bukhaari Hadees: 827,828]
Dayan hath ko dayen aur bayan hath ko bayen ghotne par rakkhe.
[Sahih Muslim Hadees: 597]
Sayyiduna Abdullah Bin Zubair (Radhi Allahu Anhu) ki riwayat mein hai:
Rasoolullah (ﷺ) jab namaz mein baith kar dua (tashahud, darood wagaira) pahdtey tou apna dayan apni dayin raan aur bayan hath bayin raan par rakhtey.
[Sahih Muslim Hadees: [113] 579]
Rasoolullah () ney farmaya: “bas jab tum namaz mein (qaide ke liye) baitho tou ye padho:
التّحيّات لله والصّلوات والطّيّبات السّلام عليك ايّها النّبيّ ورحمة الله وبركاته السّلام علينا وعلى عباد الله الصّلحين اشهد ان لّآ اله الله واشهد انّ محمّدا عبده ورسوله
[Sahih Bukhaari Hadees: 831, Wa Sahi Muslim Hadees: 402]
Rasoolullah (ﷺ) darmiyaan tashahud mein, tashahud se farigh ho kar khade ho jatey thaye. [Musnad Ahmed: 495/1, Wa Sanadahu Hasan]
Namaz-E-Nabwi (Part 5 or last part) Tashahud me Ungali Uthane ka Byan. 
Namaz-E-Nabwi (Part 01) Sahi Ahadees Ki Raushani me. 
Share:

Namaz-E-Nabwi (Part 3)

Namaz E Nabawi

Part 3

Asr Wa Zohar Ki Namaz Mein Qiraat
Sayyiduna Abu Qatadah (Radhi Allahu Anhu) se riwayat hai ke: "Rasoolullah (ﷺ) zohar wa asr ki pehli do rakaton mein surah fatiha aur koi ek surat padhtey aur aakhri do rakaton mein sirf fatiha padhtey thhey aur kabhi kabhaar humme ek aadha aayat (buland awaaz se padh kar) suna deytey thaye."
[Sahih Bukhaari Hadees: 776, Wa Sahih Muslim Hadees: 451]
Akeley Namaz Ki Qiraat:
Nafe Rahimahullah Sayyiduna Abdullah Bin Umar (Radhi Allahu Anhu) ke bareme bayaan kartey hai:
"Aap (Radhi Allahu Anhu) jab akeley namaz aada kartey, tou charon rakaton mein suraf fatiha aur quran e kareem ki koi surat padhtey."
[Al Muatta Imam Malik: 26, Wa Sanadahu Sahih]
___________________
AAMEEN KA MASALA:
(jab aap aakele namaz padh rahe ho to aameen aahista kahe. jab zohar aur aasar imam ke pichey padhe to bhi aahista kahe)
(lekin jab aap jehri namaz mein imam ke pichey ho (jis mein qiraat unchi awaaz se ki jaye) tou jis waqt imam (waladh dhaaleen) kahen tou aap ko unchi awaaz se aameen kehna chahiye, balke imam bhi sunnat ki pairwi mein aameen pukar kar kahen, aur muqtadiyo ko imam ke aameen shuru karne ke baad aameen kehna chahiye)
Jehri namazon mein imam aur muqtadi aameen bil jahr kahen.
Sayyiduna Wail Bin Hujar (Radhi Allahu Anhu) riwayat kartey hai ke maine suna Rasoolullah (ﷺ) ney (gairil maghdhoobi aalaihim waladh dhaaleen) padha, phir aap ney buland awaaz se ameen kahi.
[Sahih Sunan Abi Dawood Hadees: 932 Wahuwa Hadees Sahih, 933 Wa Sanadahu Hasan Wa Jamia Tirmidhi #Hadee: 248 Imam Tirmidhi Ney Essey Hasan Kahan]
Hazrat Abu Huraira (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai ke Rasoolullah (ﷺ) ne farmaya:
“Jab imam aameen kahen tou tum bhi aameen kaho, jis shaksh ki aameen fariston ki aameen ke maufiq ho gayi tou uske pehle sab gunha maaf kar diye jatey hai.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 780 Wa Sahih Muslim Hadees: 410]
Mazeed Dalail:
((hasan) Sunan Al Kabeer Lil Bihaqi: 58/2, Hadees: 2452, Wa Sahih Ibne Kuzaima Hadees: 571, Wa Sanadahu Hasan Li Zatihi, Imam Ibne Hibbaan Ney Al Mawaarad, Hadees: 462 Mein, Imam Hakim Aur Zehbi Ney Essey Sahih Kahan Hai)
(Sahih Sunan Abi Dawood Hadees: 906, Wa Sanadahu Sahih, Ibne Kuzaima Ney: 499, Imam Hakim Ney Al Mustadrrak: 232/1 Mein Aur Zehbi Ney Essey Sahih Kahan Hai)
Sayyiduna Abdullah Bin Zubair (Radhi Allahu Anhu) aur unke muqtadi itni buland awaaz se aameen kahan kartey thaye ke masjid goonjh utthti.
[Sahih Bukhaari Hadees: 780, Wa Musannaf Abdur Razzaak: 2/96,97, Hadees: 2640]
Duwa, Taauzu, tasmiya aur surah fatiha padh kar aameen keh leyne ke baad, Qur’an-e-Majeed mein se jo kuch yaad ho, us mein se kuch padhe. [Sahih Bukhaari Hadees: 793]
_________________
AADAB-E-QIRAAT:
Rasoolullah (ﷺ) ki zawja mohtarma (Radhi Allahu Anhu) se riwayat hai: Aap (ﷺ) “alhumdulillahi rabbil aalameen” padhtey phir tehar kar “ar rahman nir raheem” padhtey phir tehar kar “maaliki yaumiddeen” padhtey thhey.
[Musnad Ahmed: 288/6, Hadees: 26470, Wa Sanadahu Sahih]
________________
RUKU KA BAYAAN:
Ruku mein jatey waqt (Allahu'Akbar) keh kar dono hath kandho (ya kano tak) utthaye.
Jaise ke Ibne Umar (Radi Allahu’anhu) ka farman hai: “Nabi (ﷺ) jab namaz shuru kartey aur jab ruku ke liye takbeer kehtey tab bhi aapne dono hath kandho tak utthatey.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 735 Wa Sahih Muslim Hadees: 390]
Ruku mein peeth(pusht) bilkul seedhi rakkhey aur sar ko peeth ke barabar, yani sar na tou uncha ho aur na nichey aur dono hathon ki hateliya dono ghotno par rakkhey.
[Sahih Muslim Hadees: 498] (hateliyon ke masley ke liye dekhe sunan nasayee Hadees: 1037 is ki Sanadahu hasan hai)
Dono hathon(bazuon) ko taan kar rakkhey zar qam na ho_ ghotno ko mazboot thame.
[Sunan Abi Dawood Hadees: 734 Wahuwa Hadees Sahih, Imam Tirmidhi Ney Hadees: 304 Mein Aur Nawawi Ney Al Maujam 407/3 Mein Essey Sahih Kahan Hai]
Ruku ki halat mein Nabi (ﷺ) ki hateliya aap ke ghotno par yu rakkhi hoti thi jaise ke aap ne ghotno ko pakda huwa ho.
[Jamia Tirmidhi Hadees: 260 Wa Sanadahu Hasan, Imam Tirmidhi Ney Essey Hasan Kahan Hai]
Ruku ki halat mein Nabi (ﷺ) apni kohniyon ko pehluon se door rakhtey thhey.
[Jamia Tirmidhi Hadees: 260 Wa Sanadahu Hasan]
Ruku Ki Dua:
Hazrat Huzaifa (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai ke Rasoolullah (ﷺ) ruku mein farmatey:
سبحان ربّى العظيم
[Sahih Muslim Hadees: 772]
Aap (ﷺ) iska hukm deyte thhey ke ruku mein “subhana rabbiyal aazeem” padhe_ dekhiye Sunan Abi Dawood Hadees: 869 Wa Sanadahu Sahih, Wa Sahih Ibne Kuzaima: 601,670 Wa Ibne Hibbaan [Al Ahsaan: 1895], Wa Al Hakim: 477/2,225,1
Yamoon Bin Mehraan Tabayee (Rahimahullah) farmatey hai ke ruku sujood mein teen tasbihaat se kam nahi padhni chahiye dekhiye Musannaf Ibne Abi Shaiba: 250/1, Hadees: 2571, Wa Sanadahu Hasan]
Share:

Namaz-E-Nabwi (Part 2) Hath Kaha Bandhna Hai Namaj Me.

 Namaj Ka Sahi Tarika Rafuldayein Se Qiraat tak, Niyat Kaise Ki Jani Chahiye?

NAMAZ MEIN IDHAR UDHAR NA DEKHE: (Part 02)
Anas bin Maalik RaziAllahu Anhu bayan karte hain ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya:
‘Logo’n ka kya haal hai ke wo namaz me apni nigahei’n oopar uthaate hain. Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne saqht tambeeh karte hue farmaya:
Log aisa karne se baaz aajaaei’n warna inki nazrei’n uchak lee (T: They will becom blind) jaei’ngi.’
{Sahih Bukhari: 750 }
Ummul Momineen Hazrath Aaisha RaziAllahu Anha bayan karti hai ke : “ Main ne Rasool Allah Sallallahu Alahi Wasallam se namaz me idhar udhar dekhne ke bare me sawal kiya to Aap ne farmaya:
‘Namaz me idhar udhar dekhna bande ki namaz me shaitaan ka hissa hai.’
{Sahih Bukhari: al Adhaan 751}
                           Namaz-E-Nabwi (Part 1)
________________
RAFAULYADAEEN:
Yani dono hathon ka utthana namaz mein chaar jagha sabit hai:
Shuru namaz mein (takbeer-e-tehrima ke waqt),
Ruku se pehley,
Ruku ke baad aur
Teesri rakkat ki (shuruwaat)ibteda mein..
In maqamaat par Rafaulyadaeen karne ke dalail darj zail hai:
Sayyiduna Abdullah Bin Zubair (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai: “Maine Abu Bakr Siddiq (Radhi Allahu Anhu) ke peechey namaz padhi, wo namaz ke shuru mein, ruku se pehle aur jab ruku se sar utthatey tou apne dono hath (kandho tak) utthatey thhey aur kehte thhey: maine Rasoolullah (ﷺ) ke peechey namaz padhi tou Aap (ﷺ) bhi namaz ke shuru mein, ruku se pehle aur ruku se sar utthaney ke baad (is tarha) rafaulyadaeen kartey thhey.”
[Sunan Al Kabeer Lil Bihaqi: 73/2 Wa Sanadahu Sahih, Imam Bihaqi Ney Kahan Ke Iske Tamaam Rawi Siqah Hai]
 Namaz-E-Nabwi (Part 01)
Namaj Ka Sahi Tarika
 Sayyiduna Ali (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai ke “Rasoolullah (ﷺ) namaz ke shuru mein, ruku mein jaaney se pehle ruku se sar utthaney ke baad aur do rakate padh kar khade hotey waqt rafaulyadaeen kartey.”
[Sunan Abi Dawood Hadees: 744, Wa Sanadahu Hasan, Imam Tirmidhi Ney Essey Hasan Sahih Kahan Hai]
Mazeed Dalail:
Sahih Bukhaari Hadees: 735, 738, 739 Wa Sahih Muslim Hadees: 390, 391, 401 Wa Sahih Sunan Abi Dawood Hadees: 730 Wa Sanadahu Sahih, Wa Jamia Tirmidhi #Hadees 304, Imam Ibne Hibbaan Ney Al Mawaarad Hadees: 491 Mein Aur Tirmidhi Ney Essey Sahih Kahan. Sunan Daarqutni Hadees: 16, Wa Sanadahu Sahih. (aur bhi behat se dalail maujood hai Alhumdulillah)
Hazrat Abu Hameed Saadi (Radhi Allahu Annhu) ki hadees bayaan karne ke baad imam ibne kuzaima is hadees ko riwayat karne ke baad farmatey hai: “Maine Muhammad bin Yahiya ko ye kehtey huwe suna ke jo shaks hadees-e-abu’hameed sunne ka bawajood ruku mein jatey waqt aur is se sar uththateu waqt rafaulyadaeen nahi karta tou uski namaz naqis hai.
[Saheeh Ibne Kuzaima Hadees: 588 Wa Sanadahu Sahih]
_________________________
SEENE PAR HATH BANDHNA:
Phir dayan(right) hath bayen(left) hath par rakh kar seene par bandha ley..
Sayyiduna Hulb Tayee (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai ke maine Rasoolullah (ﷺ) ko seeney par hath rakkhe huwe dekha.
[Musnad Ahmed: 226/5, Wa Sanadahu Hasan]
Sayyiduna Wail Bin Hujar (Radhi Allahu Anhu) Nabi-E-Kareem (ﷺ) ka namaz ka tariqa bayaan kartey huwe farmatey hai ke:
“Aap ney dayan hath bayen hath ki hateli (ki pusht) uske jod aur kalayi par rakkha.”
[Sunan Nasaayi Hadees: 890 Wa Sanadahu Sahih Essey Imam Ibne Hibbaan Al Mawarad Hadees: 485 Mein Aur Ibne Kuzaima Ney Hadees: 480 Mein Essey Sahih Kahan Hai]
Sayyiduna Sahal Bin Saad (Radhi Allahu Anhu) se riwayat hai ke lougon ko Rasoolullah (ﷺ) ki taraf se ye hukm diya jaata tha: “Namaz mein dayan hath bayen ziraa (kalayi) par rakkhe.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 740]
Seene par hath bandh kar ye dua padhe:
اللهمّ باعد بيني وبين خطاياى كما باعدتّ بين المشرق والمغرب اللهمّ نقّنى من الخطايا كما ينقّى الثّوب الابيض من الدّنس، اللهمّ اغسل خطاياى بالمآء والثلج والبرد
[Sahih Bukhaari Hadees: 744 Wa Sahih Muslim Hadees: 598]
Phir taauzu padhe:
اعوذ بالله السّميع العليم من الشّيطان الرّجيم من همزه ونفخه ونفثه
[Sunan Abu Dawood Hadees: 775 Wa Sanadahu Hasan, Imam Ibne Kuzaima Ney Hadees: 467 Essey Sahih Kahan Hai]
_______
QIRAAT:
Phir surah fatiha padhe...
Sayyiduna Anas (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai ke Nabi(ﷺ) hazrat Abu Bakr aur Umar (Radi Allahu Anhuma) qiraat “alhumdulillahi rabbil aalameen” se shuru kartey...
[Sahih Bukhaari Hadees: 743 Wa Sahih Muslim Hadees: [52] 399]
Sayyiduna Anas (Radhi Allahu Anhu) kehtey hai ke maine Rasoolullah (ﷺ), Sayyiduna Abu Bakr (Radhi Allahu Anhu), Sayyiduna Umar Aur Sayyiduna Usman (Radhi Allahu Anhuma) ke peechey namaz padhi wo buland awaaz se “bismillah hir-rahman nir-raheem” nahi padhtey thhey.... (yane aap “bismillah hir-rahman nir-raheem” sirran(aahistey) padhtey thhey)
[Sahih Muslim Hadees: 399]
Rasoolullah (ﷺ) ney farmaya: “Jis shaksh ney (namaz mein) surah fatiha nahi padhi us ki namaz nahi.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 756, Wa Sahih Muslim Hadees: 394]
Sayyiduna Abu Huraira (Radhi Allahu Anhu) bayaan kartey hai ke Rasoolullah (ﷺ) ney farmaya:
“Jis shaksh ney namaz padhi aur us mein surah fatiha na padhi, bas wo (namaz) naqis hai, naqis hai, naqis hai, puri nahi” Sayyiduna Abu Huraira (Radhi Allahu Anhu) se pouchha gaya ke hum imam ke peechey hotey hai (phir bhi padhe?) tou Sayyiduna Abu Huraira (Radhi Allahu Anhu) ney kahan: (han!) tou isko dil mein padho.
[Sahih Muslim Hadees: 395]
Namaz-E-Nabwi (Part 3)     Namaz-E-Nabwi (Part 4)
            Namaz-E-Nabwi (Part 5)
Share:

Namaz-E-Nabwi (Part 1) namaj Ka Tarika Niyat Karne Se lekar Takbeer oula tak.

Namaj Ka Tarika Sahi Hadees Ki raushani me Takbeer-E-Oula Se Salam Tak

》Sahih Aahadees Ki Roushni Mein.
Romanised By: Syed Ibraheem Salafi.
Izafa: Nadeem Shaykh.
بسم الله الرحمن الرحيم
NABI-E-KAREEM (ﷺ) NE FARMAYA:
“TUM IS TARHA NAMAZ PADHO JIS TARHA TUM MUJHE NAMAZ AADA KARTEY HUWE DEKHTEY HO.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 631]
_____________
HADEES E ABU HAMEED SAADI (RADHI ALLAHU ANHU)
Sayyiduna abu hameed saadi (radhi allahu anhu) se riwayat hai ke unhune Rasoolullah (ﷺ) ke 10 sahaba (radhi allahu anhum) (ki jammaat) mein kahan ke "main tum (sab) se zyada Rasoolullah (ﷺ) ka tariqa e namaz ko jaanta ho, sahaba kiraam (radhi allahu anhum) ne kahan: wo kaise, na tou tum aap (ﷺ) ke paas ziyada aatey rahe ho aur na hum se ziyad aap ki sohbat mein rahe ho? unhune jawaab diya: han (waqai surate haal tou yehi hai)_ (ye sun kar) sahaba kiraam (radhi allahu anhum) ney un se kahan: phir (hummare rubaru Rasoolullah (ﷺ) ki namaz) bayaan karo_ Sayyiduna abu hameed saadi (radhi allahu anhu) ne kahan:
 Namaz-E-Nabwi (Part 01)
Namaj Ka Sahi Tarika
 "Jab Rasoolullah (ﷺ) namaz ke liye khade hotey tou aapne dono hath kandho ke barabar utthatey phir takbeer (tehrima) kehtey, phir Qur'an padtey, phir (ruku ke liye) takbeer kehtey aur aapne dono hath kandho ke barabar utthatey, phir ruku kartey aur aapni hateliya aapne ghotno par rakhtey, phir (ruku ke dauraan) kamar seedhi kartey, bas na aapna sar jhukatey aur na buland kartey_(paeet aur sar hamwar rakhtey) aur phir apna sar ruku se uttahtey tou kehtey (sami allaahu liman hamidah), phir aapne dono hath utthatey yahan tak ke inhe apne kandho ke barabar kartey, aur (qaoma mein atmenaan se) sidhe khade ho jatey aur (Allahu'Akbar) kehtey, phir zameen ki taraf sajde ke liye jhuktey, bas apne dono hath (bazo) aur pehlo rano (aur zameen) se door rakhtey aur apne dono paaon ki ungliya khol letey (is tarha ke ungliyo ke sar qibla ruq hotey), phir apna sar sajde se utthatey aur apna bayan paaon mortey (bichaa letey), phir us par baithtey aur seedeh hotey yahan tak ke har haddi apni jagha par aajati (bade atmenaan se jals mein baithtey), phir (doosra) sajda kartey, aur (Allahu'Akbar) kehtey aur uthtey aur apna baya paaon mortey, phir us par baithtey aur dil jami se aitedaal kartey yahan tak ke har haddi apne thikane par aajati (atmenaan se jalse isterahat mein baithtey), phir (doosri rakat ke liye) khade hotey, phir is tarha dusri rakat mein kartey, phir jab do rakkat padh kar khade hotey tou (Allahu'Akbar) kehtey aur apne dono hath kandho ke barabar utthatey, jaise namaz ke shuru mein takbeer e oula ke waqt kiya tha, phir is tarha apni baqi namaz mein kartey yahan tak ke jab wo sajda hota jis ke baad salaam hai (aakhri rakkat ka dusra sajda jis ke baad baith kar tashahud, darood aur dua padh kar salaam phairtey hai) tou apna baya paaon (dayin pindli ke niche se) bahat nikaal letey aur bayin janib, kholey (sireen) par baithtey, phir salaam phairtey."
(ye sun kar) in sahaba kiraam (radhi allahu anhu) ne kahan: (aye abu hameed sadi!) tuney sach kahan: Rasoolullah (ﷺ) is tarha namaz padha kartey thaye...
[Sunan Abi Dawood Hadees: 730 Wa Sanadahu Sahih, Wa Jamia Tirmidhi #Hadees 304. Ibne Hibbaan Ney Al Mawaarad, Hadees: 491 Mein, Tirmidhi Ney Aur Nawawi Ney Al Majamo: 407/3 Mein Essey Sahih Kahan Hai] (is hadees se behat si baate maloom hoti hai jin mein se ek ye hai ke ke sahaba kiraam (radhi allahu anhum) ke nazdeek Rasoolullah (ﷺ) ki wafaat tak rafaulyadaeen mansooq nahi huwa)
_______________
NAMAZ KI NIYAT:
Rasoolullah (ﷺ) ne farmaya: “Aamalon ka daar-o-madaar niyaton par hai.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 1, Wa Sahih Muslim Hadees: 1907]
Niyat chuken dil se taluq rakhti hai, is liye zubaan se alfaaz aada karne ki zarorat nahi hai, aur niyat ka zubaan se aada karna Rasoolullah (ﷺ) ki Sunnat nahi hai aur na Sahaba (Radhi Allahu Anhum) ke Aamal se sabit hai, (lehaza zubaan se kehna Biddat hai) (tafseel ke liye namaz-e-nabawi safa 180 dekhe)
________
QIYAAM:
Sayyiduna Imran Bin Haseen (Radhi Allahu Anhu) bayaan farmatey hai: mujhe bawasiri ki takleef thi_ Nabi (ﷺ) ne farmaya:
“(Mumkin ho tou) khade ho kar namaz aada karo, aagar taqat na ho tou baith kar, aagar baith kar aada karne ki bhi taqat na ho to laeet kar (namaz aada karo).”
[Sahih Bukhaari Hadees: 117]
_________________
SAFO'N KO SEEDHA KARNA:
Anas RaziAllahu Anhu se riwayat hai ke Rasool Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya:
‘Safo’n ko seedha karo aur aapas mein nazdeek, nazdeek khade ho tehqeeq main tumhei’n pas e pusht bhi dekhta hu’n (ye Aap ka muajjeza tha). Anas kehte hain ke ham mein se har shaqs (safo’n mein) apna kandha doosre ke kandhe se aur apna qadam doosre ke qadam se mila deta tha.’
(Sahih Bukhari: al Azan 725 – Muslim: 434)
Abdullah bin Umar se riwayat hai ke Rasool Allah Sallallahu Alahi Wasallam ne farmaya:
‘Safo’n ko qaem karo, kandhe baraabar karo, (safo’n ke andar) in jagaho’n ko pur karo jo khaali reh jaaei’n, apne bhaiyo’n ke hatho’n mein narm ho jaao, safo’n ke andar shaitan ke liey jagah na chodo aur jo shaqs saf milaaega Allah bhi ise (apni rahmat se) milaaega aur jo saf ko kaatega Allah bhi apni rahmat se isko kaat dega.’
{ Abu Dawood: 666 }
Ise Imam Haakim V1 P213, Imam Ibne Khuzaima (#549), Imam Zahabi aur Imam Nawavi ne Saheeh kaha.
_________________
TAKBEER-E-OULA:
Qible ki janib mou(face) kar ke (Allahu'Akbar) kehtey huwe rafaulyadaeen kare. yani dono hath kandhon tak utthayen_
Sayyiduna Abdullah Bin Umar (Radhi Allahu Anhu) farmatey hai:
“Maine Nabi-E-Kareem (ﷺ) ko dekha, Aap ney namaz ki pehli takbeer kahi aur apne dono hath kandho tak utthayen.”
[Sahih Bukhaari Hadees: 738]
Hath utthatey waqt ungliya (normal tariqe par) khuli rakkhaye. na ungliyo ke darmiyaan zyada fasla kare na ungliya milaye.
[Al Mustadrak Lil Hakim Hadees: 856 Wa Sanadahu Hasan Imam Hakim Ney Al Mustadrrak 234/1 Mein Aur Hafiz Zehbi Ney Essey Sahih Kahan Hai. Wa Sunan Abu Dawood Hadees: 753 Wa Jamia Tirmidhi Hadees: 240 Wa Sanadahu Hasan]
Rasoolullah (ﷺ) dono hath kandhon tak utthatey.
[Sahih Bukhaari Hadees: 735 Wa Sahih Muslim Hadees: 390]
Nabi-E-Kareem (ﷺ) (kabhi kabhi) hath kano tak buland farmatey.
[Sahih Muslim Hadees: [25] 391]
Wazahat: Hathon se kano ko chune ki koi daleel nahi hai, lehaza in ko chona biddat hai.
                      Namaz-E-Nabwi (Part 1)
Namaz-E-Nabwi (Part 2)    Namaz-E-Nabwi (Part 3)
  Namaz-E-Nabwi (Part 4)   Namaz-E-Nabwi (Part 5)
Share:

Jamiat-UL-Islam Al Khair Agle Marhle Me.

Jamiat-UL-Islam Al Khair Agle Marhle Me.

جمعیۃ السلام الخیریۃاگلے مرحلہ میں

الحمدلللہ جمعیۃ السلام الخیریۃ اپنے مقصد کی جانب روز افزوں گامزن ہے ،آج بتاریخ ۹جنوری ۲۰۱۹ ؁ء بروز بدھ جمعیت کے صدر شیخ عبدالسلام ندوی نے سرزمین بہار کا معروف ادارہ قرآن گھر اکیڈمی کے ڈائریکڑ اور آل انڈیا التقوی ایجوکیشنل گروپ کے چیئرمین جناب رضوان ریاضی حفظہ اللہ سے ملاقات کی ،تقریبا ایک گھنٹہ کی اس ملاقات میں جمعیت کے تعلق سے مختلف امور پر تبادلہ خیال کیا گیا،چونکہ ہماری جمعیت اس وقت ابتدائی مرحلہ میں ہے لہذا اسکی سرپرستی کے لئے ہمیں ایک ایسے قابل ومخلص رہنما کی ضرورت تھی جو ذاتی اغراض کو بالائے طاق رکھکر عوامی بہبود ورفاہی کاموں میں کوشاں ہو اور جو دل درمند اور فکر ارجمند کی حامل شخصیت ہوں،اسکے لئے شیخ رضوان ریاضی حفظہ اللہ سے بہتر کون ہوسکتاتھا ،چنانچہ شیخ نے ہماری عاجزانہ درخواست قبول فرمائی اور تنظیم کو ہر طرح کے ممکن تعاون کی امید دلائی ،اس کے لئے ہم شیخ کے نہایت ممنون ومشکور ہیں،شیخ سے تنظیم کی رجسڑیشن کے سلسلہ میں بھی گفتگو ہوئی ،جسکا خلاصہ یہ ہے کہ چونکہ ہماری تنظیم ایک این جی او کی شکل میں ہے ،لہذا سوسائٹی رجسٹریشن ایکٹ کے تحت اسکا رجسڑیشن ہونالازمی ہے ،اسکے لئے ہمیں کم از کم ۹ فعال ممبران کی ضرورت ہے جو جمعیت کی ہردعوت پر لبیک کہیں ،

فی الحال جمعیت کا کوئی خاص بینک اکاونٹ بھی نہیں ہے لیکن جلد ہی ان شاء اللہ ہم اس جانب بھی قدم بڑھائیں گے،
فعال ممبران میں شامل ہونے کے لئے آپ گروپ ایڈمن کو ذاتی طورپہ پیغام بھیج سکتے ہیں۔

Jamait Ul Islam Al Khair Ka Taaruf. 

Social Media Ke JAriye Faili Buraiyan. 

Share:

Jamiat-Ul-Islam Al Khair Ka Taaruf.

  Jamiat Ul Islam Biography, About Jamiat ul Islam

جمعیۃ السلام الخیریۃ کا تعارف

ہندوستان میں جھوٹی بڑی اسلامی تنظیموں کی تعداد سیکڑوں نہیں بلکہ ہزاروں میں ہے،اگر حروف تہجی کے اعتبار سے انکی فہرست تیار کی جائے تو الف سے ی تک ہزاروں کی تعداد ہوجائیگی ،اور ان میں اکثر وہ تنظیمیں ہیں جو رفاہی ہونے کا دعوی کرتی ہیں ،پر زمینی حقائق یہ ہیں کہ اکثر تنظیمیں محض ذاتی نمود اور مالی استحصال میں مشغول ہیں ،۲۰۱۶ ؁ء میں ٹائمس آف انڈیا میں شائع ایک خبر کے مطابق گزشتہ تین برسوں میں دیگر ممالک سے ہندوستانی مسلم تنظیموں کو ایک سو چونتیس کروڑ روپئے ملے ہیں ،اس بڑی رقم سے ۱۰ بڑی یونیورسٹیاں تعمیر کی جاسکتی ہیں اور خط افلاس کے نیچے زندگی گزار رہے ۹۳ فیصد ہندوستانی مسلمانوں کو اعلی تعلیم فراہم کیا جاسکتا ہے ،پر افسوس کہ جس سرمایہ داری اور کیپٹلزم کے خلاف ہم چیختے چلاتے رہتے ہیں اس میں ہی مسلمانوں کی بڑی تعداد ملوث ہے،
تنظیم جمعیۃالسلام الخیریۃ اگرچہ بظاہران رفاہی تنظیموں میں ایک اضافہ معلوم ہوتی ہے پر حقیقت میں یہ ایک انقلاب قدم ہے جسکا سب سے اہم اور بنیادی مقصد علماء اور اعیان امت پر مشتمل ایک احتسابی بیورو کا قیام ہے،تاکہ نام نہادرفاہی تنظیموں کا محاسبہ کیا جائے اور اسکے دام فریب سے بھولی بھالی عوام کو محفوظ رکھا جائے،
اسکے علاوہ اس تنظیم کے تحت رفاہی ،اصلاحی اور عوامی بہبود کے کاموں کو بھی انجام دیاجائیگا،نیز کسی شخص کی ذاتی ضرورت یا معاشرے کی اجتماعی ضرورتوں اور سہولتوں کی فراہمی کی کوشش بھی کی جائیگی چاہے وہ مال کے ذریعہ ہو یا خدمت و محنت کے ذریعہ ۔
نیز معاشرہ کی بنیادی ضروروتوں اور سہولتوں کو عام کرنے کے لئے معلوماتی تحریریں بھی فراہم کی جائیں گی ،
یاد رکھیں کوئی بھی تنظیم باہمی تعاون اور آپسی مدد سے چلتی ہے ،اور اسلام جو حقوق اللہ اور حقوق العباد کا حسین امتزاج ہے اس نے باہمی ہمدردی وتعاون اور خیر خواہی کو اعلی انسانی اوصاف کا حصہ بنادیا ہے ،قرآن مجید میں ارشاد ہوتاہے۔
نیکی اور بھلائی کے کاموں میں ایک دوسرے کے ساتھ تعاون کرو اور گناہ وسرکشی میں ایک دوسرے کے مددگار نہ بنو ،(سورہ مائدہ: آیت ۲)
نیز قرآن مجید نے ایسے نمازیوں کے لئے ہلاکت کی وعید سنائی ہے جو نماز کو رکوع وسجود تک محدود رکھتے ہیں اور انسانیت کو دکھوں سے نجات نہیں دلاتے ،
لہذا انسانی فلاح وبہبود کے اس عالمگیر چارٹر کے مطابق ہم سب پر ضروری ہے کہ اپنے مال ودولت کے ساتھ محبت ورغبت کے باوجود اسے معاشرتی بہبود اور فاہی کاموں پر خرچ کریں ،اسکے لئے *جمعیۃ السلام الخیریۃ* نے ایک اصول یہ قائم کیاہے کہ ہم اپنی تنخواہ کا دس فیصد اللہ کی راہ میں نکالیں ، آپ چاہیں تو اس تنظیم کو بھی ڈونیٹ کرسکتے ہیں یا پھر خود آپ ضرورتمندوں کو تلاش کرکے اپنی یہ خاص رقم ان تک پہنچا سکتے ہیں۔
تنظیم کی ممبر سازی جلد شروع ہوگی جسکی تفصیلات آپ کو تنظیم کی آفیشیل ویبسائٹ اور واٹس ایپ گروپ کے ذریعہ حاصل ہوں گی ،
مزید معلومات کے لئے درج ذیل نمبر ات پہ رابطہ کریں

شیخ مظفر شفیع اصلاحی حفظہ اللہ(ناظم اعلی ضلعی جمعیت اہل حدیث مظفر پور بہار)916201760260 +

916200102658+ شیخ عبدالسلام ندوی حفظہ اللہ

जामिया हस्सान बिन साबित केवल एक संस्था नहीं बल्कि यह एक सकारात्मक सोच का  उज्जवल मीनार है*
परिचय और प्रमुख लक्ष्य*
26 जनवरी 2019 को जामिया हस्सान बिन साबित एस ए आई एजुकेशनल एंड वेलफेयर ट्रस्ट के तहत स्थापित किया गया,
कम अवधि में ही छात्रों की संख्या में दैनिक वृद्धि हो रही है और संगठन तरक्की की ओर अग्रसर हो रहा है ,
लेकिन संस्था के संस्थापक के लिए संख्या से महत्वपूर्ण योग्यता है ,
वर्तमान में छात्रों की कुल संख्या  70 है और इनमें अक्सर वह हैं जिनकी प्राथमिक शिक्षा बहुत कमजोर है  ,दरअसल भारतीय प्राथमिक स्कूलों की शिक्षा अक्सर इतनी कमजोर होती है के छात्र विद्वान बनने के बजाय अज्ञानी हो जाते हैं,
उनकी नींव को फिर से मजबूत बनाना एक बड़ी चुनौती है ,
एक दूसरी चुनौती बिहार के ग्रामीण इलाकों में भाषा को लेकर है ,
दरअसल इन छात्रों का पोषण जिस घरआने में होता है वह  स्वयं क्षेत्रीय भाषाओं का रसिया होता है,
पहली चुनौती से निपटने के लिए जामिया हस्सान बिन साबित  मैं विशेषज्ञ शिक्षकों की बहाली की गई है ,
*अंजुमन मेराजूल बयान*
जबकि दूसरी चुनौती से निपटने के लिए संस्था में अंजुमन मेराजुल बयान की स्थापना की गई है ,
इस अंजुमन के तहत छात्र साप्ताहिक कार्यक्रम आयोजित करते हैं और अपनी भाषण क्षमताओं को जागृत करते हैं,
*मुस्लिम महिला संगठन*
इसके  अतिरिक्त उपरोक्त ट्रस्ट की देखरेख में  मुस्लिम महिलाओं को धार्मिक आदेशों से परीचित कराने के लिए  महिलाओं की शाखा में सप्ताहिक कार्यक्रम का भी आयोजन किया जाता है
एवं शिक्षा के साथ  महिलाओं को कुशल बनाने के लिए *कुदसिया सिलाई एंड कढ़ाई सेंटर* भी स्थापित किया गया है,
*निर्माण कार्य*
अल्हम्दुलिल्लाह एक दानी व्यक्ति ने 8 कट्ठा जमीन इस ट्रस्ट के नाम समर्पित किया है, जिस पर संस्था का निर्माण कार्य प्रगति पर है ,
संस्था की त्वरित  आवश्यकताओं में एक मस्जिद का निर्माण है,  जिसकी लागत लगभग ₹2500000 ,है
एक विस्तृत और  प्रशंसक असेंबली हॉल  का निर्माण भी प्रगति पर है इसमें ₹500000 की लागत है ,
*अन्य निर्माण कार्यों का विवरण इस प्रकार है ,*
10 कमरे पर आधारित  कक्षाओं का निर्माण अन्य सुविधाओं के साथ 1500000 रुपए,
बाउंड्री का निर्माण ₹300000
सदर कार्यालय, शिक्षकों के लिए कमरे और पुस्तकालय का निर्माण अन्य आवश्यकताओं के साथ 1500000 रुपए,
*NOTE*
इस संस्था की स्थापना एक ऐतिहासिक और क्रांतिकारी कदम है इसलिए सभी  शुभचिंतकों से एक ईमानदार अनुरोध  और अपील है कि संगठन को अपने लक्ष्य को प्राप्त करने के उद्देश्य में  हमारी मदद करें
*धन्यवाद*!
*हाफिज अब्दसु सलाम  नदवी
निदेशक शफी अहमद इस्लाही एजुकेशनल एंड वेलफेयर ट्रस्ट  ठीकहाँ कोठी मोतीपुर मुजफ्फरपुर बिहार 
संपर्क नंबर* 620010 2658 व्हाट्सएप नंबर* 9540618165
 

Share:

Social Media Ke Jariye Hone Wali GalatFehmi.

Wah Online Hai Iska Matlab Kya Hai? Social Media Pe Online Hone ke Bawjood Ager Jawab N Mile To Hmare Dilon me Aane Wali GalatFehmi Aur Uska Ajala.

وہ آن لائن ہے" اس کا مطلب کیا ہے؟ Tahreer ✍✍Abdul Salam Nadavi Hafizullah✍✍

یہ سچ ہے کہ سوشل میڈیا نے دوریوں کو ختم کرکے لوگوں کو آپس میں بہت قریب کر دیا ہے، لیکن وہیں یہ بھی ایک تلخ حقیقت ہے کہ اس شوشل میڈیا کی وجہ سے نہ جانے کتنے رشتے، دوستیاں اور تعلقات تباہ و برباد ہوگئے اور لوگ ایک دوسرے کے متعلق بد گمانی کا شکار ہوگئے۔ چنانچہ جب لوگ ایک دوسرے کو میسج message یا کال call کرتے ہیں اگر فوری طور پر جواب نہیں ملتا تو بہت سے لوگ فورا بدگمانی کا شکار ہو جاتے ہیں اور طرح طرح کی منفی باتیں سوچنے لگتے ہیں اور شیطان بھی ایسے موقع سے فائدہ اٹھا کر دلوں میں وسوسے ڈالتا ہے اور لوگوں کو ایک دوسرے سے دور کر دیتا ہے نیز غیبت چغل خوری ہے اور نہ جانے کون کون سے  گناہ میں مبتلا کرا دیتا ہے۔ حالانکہ انسان اگر حسن ظن سے کام لے اور یہ سوچ لے کہ ممکن ہے سامنے والے کے ساتھ کوئی مجبوری ہو، کوئی پریشانی ہو یا وہ مصروف ہو ... وغیرہ ... وغیرہ ... تو اس طرح حسن ظن سے انسان اپنے اندر سکون و راحت بھی محسوس کرے گا اور بدگمانی کے گناہ سے بھی بچ جائے گا۔
ذیل میں کسی نے "آن لائن ہونے کا" اچھا تجزیہ پیش کیا ہے👇
📲 وہ آن لائن ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ کسی سے بات کر رہا ہے۔
📲 وہ آن لائن ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ جان بوجھ کر تمہیں نظرانداز کر رہا ہے اور تمہیں جواب نہیں دے رہا ہے۔
📲 وہ آن لائن ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ فی الفور تمہارا جواب دینے کے لئے تیار ہے۔
📲 وہ آن لائن  ہے اس کا مطلب یہ نہیں کہ وہ ہر وقت دوسروں کے لئے بیٹھا ہوا ہے۔
📲 وہ آن لائن اس کا مطلب یہ نہیں کہ اس کے خاص وقت میں آپ اس کو میسج یا کال کر کے زحمت دیں۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ نفسیاتی طور پر کسی کا جواب دینے کے لئے آمادہ نہ ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ اپنے دفتر میں فائلوں کو چیک کرنے میں مصروف ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ اپنے عزیزواقارب سے کسی خاص مسئلے پر گفتگو میں مشغول ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ اس کا فون اس کے بچوں یا گھر میں کسی اور کے پاس ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ہو سکتا ہے کہ وہ نیٹ آن کر کے سو گیا ہو یا کوئی اور وجہ پیش آگئی ہو۔
📲  وہ آن لائن ہے مگر ہو سکتا ہے کہ وہ کوئی دستاویزی فلم وغیرہ دیکھنے میں مصروف ہو۔
📲 وہ آن لائن ہے مگر ممکن ہے کہ وہ کوئی تفریحی ویڈیو دیکھنے میں مشغول ہو۔
🔮 الغرض دوسروں کے بارے میں حسن ظن رکھنا چاہیے اس لئے کہ بدگمانی نے...........
👈بہت سارے مضبوط رشتوں کو بھی منتشر اور تباہ و برباد کر دیا ہے۔
👈دوست و احباب اور میاں بیوی کے باہمی  اعتماد اور بھروسے کو نقصان پہنچایا ہے۔
👈بہت سارے جھگڑے، اختلافات اور قطع تعلقی راستے اسی بدگمانی نے ہموار کیے ہیں۔
لہذا ایسے موقع پر
⚛دوسروں کے لئے ہزار بہانے تلاش کریں اور حسن ظن سے کام لیں۔
⚛دوسروں کی پرائیویسی کا خیال اور احترام کریں اور شیطان کو اس کے مقصد میں کامیاب نہ ہونے دیں کیونکہ شیطان کی تو  دن رات یہی کوشش اور خواہش ہوتی ہے کہ کیسے دوست و احباب کے درمیان پیارومحبت کی جگہ نفرت وعداوت کی دیوار کھڑی ہو جائے۔
Share:

Dil Ko Sukun Kaise Milta Hai?

 Beshak Allah Ki Yaad Se Hi Dilon Ko Sukun Milta Hai

Surah Ar-Rad (13) , Verse 28
 
✦ Al Quran :* Aur Allah Ko Bahut Yaad Karne Waley Mardo Aur Bahut Yaad Karne Wale Aurton Ke Liye (Allah Ne) Bakhshis Aur Bada Ajar Tayyar Kar Rakha Hai.
Surah Al Ahzab (33) : Verse 35
__________________________________
*✦ Al Quran :* Aur Jo ALLAH Ki Yaad Se Ghafil Hojata Hai To Hum Us Par Ek Shaitan Muqarrar Kar Dete Hain Phir Wo Uska Saathi Ban Jata Hai.
*Surah Az-Zukhruf (43) , Verse 36*
__________________________________
*✦ Hadith:* Abdullah bin Busr Radhi Allahu Anhu Se Riwayat Hai Ki Ek Shakhs Ne Rasool-Allah Sallallahu Alayhi Wasallam Se Arz Kiya
_Ya Rasool-Allah Sallallahu Alaihi Wa Sallam Islam Ke Ahkam Bahut Ziyada Ho Gaye Hain,_
Aap Mujhe Koi Aise Cheez Bata Dijiye Jisko Mein Hamesha Ke Liye ikhtiyar Kar Lun To Aap Sallallahu Alayhi Wa Sallam Ne Farmaya:-
Tumhari Zuban Ko Har Waqt Allah Aubhanahu Ke Zikr Se Tar Rakho.
*Jamia Tirmidhi , Vol 2, 1299 Hasan*
__________________________________
*✦ Hadith :* Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya:-
Kya Main Tumko Aisa Amal Na Batauu Jo Tumhare Malik (ALLAH) Ke Nazdeek Achcha Aur Pakeeza Hai Aur Tumhare Darjat Mein Sabse Buland, Aur Jo (ALLAH Ki Raah Mein) Sone Aur Chandi Ko Kharch Karne Se Bhi Afzal Hai,
Aur Jo ALLAH Ki Raah Mein Dushmano Se Jihad Karte Huye Unki Gardane Maarne Aur Wo Tumharai Gardane Maare Use Bhi Behtar Hai, Sahaba Radhi Allahu Anhuma Ne Arz Kiya Kyun Nahi ( Jarur Bataeeye),
Aap Sal-Allahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya Wo ALLAH Ka Zikr Hai, Muaz Bin Jabal Radhi Allahu Anhu Ne Farmaya Allah Ke Azab Se Bachane Wali Zikr ilahi Se Badkar Aur Koi Cheez Nahi Hai.
*Jamia Tirmidhi, Vol 2, 1301 Hasan*
__________________________________
*Hadith* _Abu Hurairah Radi Allahu Anhu Se Rivayat Hai Ki RasoolAllah Sallallahu Alaihi Wa Sallam Ne Farmaya:-_
Duniya Maloon (Yani Lanat Ki Huyee) Hai Aur Jo Kuch Duniya Mein Hai Wo Bhi Maloon Hai , Siwaye Allah Subhanahu Ke Zikr Ke Aur Jisko Allah Subhanahu Pasand Farmata Hai (Ya Jo Uske Zikr Ke Liye Mufeed Ho) Aur Siwaye Aalim Ke, Aur ilm Sikhne Wale Ke ( in Sab Ke Siwa Jo Bhi Hai Wo Maloon Hai).
*Sunan Ibn Majah, Jild 3, 993 Hasan*
__________________________________
  القرآن :* سن رکھو کہ خدا کی یاد سے دل آرام پاتے ہیں *سورة الرعد  ٢٨*
*القرآن :* اور خدا کو کثرت سے یاد کرنے والے مرد اور کثرت سے یاد کرنے والی عورتیں۔ کچھ شک نہیں کہ ان کے لئے خدا نے بخشش اور اجر عظیم تیار کر رکھا ہے *سورة الأحزاب ٣٥*
*القرآن :* اور جو کوئی خدا کی یاد سے آنکھیں بند کرکے (یعنی تغافل کرے) ہم اس پر ایک شیطان مقرر کردیتے ہیں تو وہ اس کا ساتھی ہوجاتا ہے *سورة الزخرف ٣٦*  __________________________________
*ایک آدمی نے کہا:* اللہ کے رسول ﷺ اسلام کے احکام و قوانین تو میرے لیے بہت ہیں، کچھ تھوڑی سی چیزیں مجھے بتا دیجئیے جن پر میں ( مضبوطی ) سے جما رہوں، آپ نے فرمایا: ”تمہاری زبان ہر وقت اللہ کی یاد اور ذکر سے تر رہے
*جامع ترمیزی جلد ٢ ١٢٩٩-حسن*
*رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:* ”کیا میں تمہارے سب سے بہتر اور تمہارے رب کے نزدیک سب سے پاکیزہ اور سب سے بلند درجے والے عمل کی تمہیں خبر نہ دو؟ وہ عمل تمہارے لیے سونا چاندی خرچ کرنے سے بہتر ہے،
وہ عمل تمہارے لیے اس سے بھی بہتر ہے کہ تم ( میدان جنگ میں ) اپنے دشمن سے ٹکراؤ، وہ تمہاری گردنیں کاٹے اور تم ان کی ( یعنی تمہارے جہاد کرنے سے بھی افضل ) “ لوگوں نے کہا: جی ہاں، ( ضرور بتائیے ) آپ نے فرمایا: ”وہ اللہ تعالیٰ کا ذکر ہے“، معاذ بن جبل رضی الله عنہ کہتے ہیں: اللہ کے ذکر سے بڑھ کر اللہ کے عذاب سے بچانے والی کوئی اور چیز نہیں ہے- *جامع ترمیزی جلد ٢ ١٣٠١ -حسن*
*رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:-*
  دنیا ملعون (لعنت کی ہویی) ہے اور جو کچھ اس میں ہے وہ بھی ملعون ہے، سوائے اللہ سبحانه کی یاد کے اور  جس کو اللہ سبحانه پسند فرماتا ہے (یا جو اس کے ذکر کے لئے مفید ہے )،  اور  سوائے عالم کے اور  علم سیکھنے والے کے
سنن ابن ماجہ جلد ۳ ۹۹۳ حسن.
Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS