find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Firqe Ki Sharai Taarif (Part 5)

Kya Hanafi, Maliki, Shafi’i, Hambali Firqe hai?

Part 5
Ahle ilm ke mutabik, ye 4 Imamo ki 4 Fiqh, ye Firqa-parsti nahi hai. Isko Ahle Sunnat wal Jamaat ke andar ka apsi ikhtelaaf mana gaya hai. Ab jis Imam ki daleel pukhta hai us Imam ke baato ko mana jayega lekin izzat 4 ki bhi ki jayegi.
Lekin in Imamo ke naam par jo firqe banaye gaye ye hakikat me “gumrah firqe” hai. Aap jante ho, apne aap ko “Hanafi” kahne wale “100% Hanafi” nahi hai. Actually is firqe ka naam “Maturidi” hona chahiye tha lekin inke Ulamao ne is hakikat ko awaam se chhupaya hai. Awwam ko sirf masala-masail me fasa kar rakha gaya. Ye “Hanafi Firqa” mixture hai “Maturidiyat + Sufiyat + Hanafiyat” ka. Inone ne Imam Abu Hanifa ke popularity ka fayda uthaya aur apne aapko “Hanafi” kahne lage lekin andruni ye log “Maturidi+Sufi” hai. Jaisa ke ye log sirf “Fiqh” me Imam Abu Hanifa ke pairokar hai lekin Aqeede me “Imam Muhammad bin Muhammad Maturidi” ke pairokar hai aur “Tariqekaar” me “Sufi” ke  4 silsile (Qadari, Chisti, Nakshbandi, Suharwardi) ke pairokar hai.
Imam Muhammad bin Muhammad Maturidi ke naam se bana huwa “Maturidi” firqa Allah ke “Tawheed-e-Asma wa Sifaat” me gumrah hai. Ye log Allah ke sirf 7 Sifaat ko mante hai aur baaki ke saare sifato me taawil karte hai lekin “Ahle Sunnat wal Jamaat” Allah ke saare Sifato ko waise hi mante hai jaise Allah aur Rasool ne un sifato ke bareme bataya hai.
To Be Continued...
Firqe Ki Sharai Taarif (Part 1)                     Firqe Ki Sharai Taarif (Part 2)
Share:

Bujurg Musalman Ki Izzat Karna Kaisa Hai?

Hadith : Buzurg Musalman ki ezzat karna Allah subhanhu ki tazeem ka ek hissa hai
Hazrat Abu Musa Ashari Radi Allahu Anhu se rivayat hai ki Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi wasallam ne farmaya Allah subhanahu ki tazeem ka hissa ye bhi hai ki safed baalo wale musaman (yani Buzurg) ki ezzat ki jaye, aur Quran karim ke hamil yani Hafiz aur Aalim ki bhi ezzat ki jaye siwaye usmein gulu aur kamee karne walo ke aur aadil baadshah ki bhi ezzat ki jaye
Sunan Abu Dawud, Jild 3,1415-Sahih
----------------
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا اللہ سبحانه کی تعظیم  کا حصّہ یہ بھی ہے کی سفید بالوں والے مسلمان کی عزت کی جائے اور قرآن کریم کے حامل یعنی قرآن کے حافظ اور عالم کی بھی عزت کی جائے  سواۓ اس میں غلو کرنے والے کے اور اس سے دور ہونے والے کے اور عادل بادشاہ کی بھی عزت کی جائے 
سنن ابو داوود ، جلد ٣ ، ١٤١٥-صحیح
----------------
Narrated AbuMusa al-Ash'ari Radi Allahu Anhu  The Prophet ﷺ said: showing honour to a grey-haired Muslim and to one who can expound the Qur'an, but not to one who acts extravagantly regarding it, or turns away from it, and showing honour to a just ruler is the part of the Glorifying Allah
Sunan Abu Dawud, Book 42, 4825-Sahih

Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare
JazakAllah  Khaira Kaseera

Share:

Nabi Ki Tasweer (Picture) Nahi Hone Ki Wajah Kya Hai?

Nabi-E-Akram Sallahu Alaihe Wasallam ki Tasweer Kyu Nahi Hai?

السلام علیکم و رحمتہ اللہ و برکاتہ⚘
نبى صلى اللہ عليہ وسلم كى تصوير نہ ہونے كا سبب
سوال
دنيا ميں كسى بھى جگہ پر نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى تصوير كيوں نہيں پائى جاتى ؟
جواب کا متن
الحمد للہ:
شريعت نے ہر وہ دروازہ بند كيا ہے جو شرك كا ذريعہ ہو اور شرك كى طرف لے جائے، اور ان وسائل ميں تصوير بھى شامل ہے، چنانچہ شريعت اسلاميہ نے تصوير حرام كى ہے، اور تصوير بنانے والے پر لعنت كى ہے، بلكہ ايسا كرنے والے كے ليے بہت سخت وعيد آئى ہے.
عائشہ رضى اللہ تعالى عنہا بيان كرتى ہيں كہ ام حبيبہ اور ام سلمہ رضى اللہ تعالى عنہما نے نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كے سامنے حبشہ ميں ديكھے ہوئے ايك چرچ كا ذكر كيا جس ميں تصاوير تھيں تو رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے فرمايا:
" يہ وہ لوگ ہيں جب ان ميں كوئى نيك و صالح شخص فوت ہو جاتا تو وہ اس كى قبر پر مسجد بنا ليتے، اور يہ تصاوير اس ميں بنا كر ركھ ديتے، تو يہ روز قيامت اللہ كے ہاں مخلوق ميں سب سے برے لوگ ہونگے "
صحيح بخارى كتاب الصلاۃ حديث نمبر ( 409 ).
عائشہ رضى اللہ تعالى عنہا بيان كرتى ہيں كہ رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم سفر سے واپس تشريف لائے تو ميں نے اپنے طاقچہ جس ميں ميرے كھلونے ركھے تھے پر پردہ لگا ركھا تھا جس پر مجسموں كى تصاوير تھيں، چنانچہ جب رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے اسے ديكھا ت واسے پھاڑ ديا، اور فرمايا:
" روز قيامت سب سے زيادہ عذاب ان لوگوں كو ہو گا جو اللہ تعالى كى مخلوق پيدا كرنے كا مقابلہ كرتے ہيں، تو ميں نے اس پردہ كا ايك يا دو تكيے بنا ليے "
صحيح بخارى كتاب اللباس حديث نمبر ( 5498 ).
اور عبد اللہ بن مسعود رضى اللہ تعالى عنہما بيان كرتے ہيں كہ ميں نے رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كو فرماتے ہوئے سنا:
" روز قيامت اللہ تعالى كے ہاں سب سے زياہ عذاب مصوروں كو ہو گا "
صحيح بخارى كتاب اللباس حديث نمبر ( 5494 ).
تو پھر نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم اپنى تصوير بنانے اجازت كيسے دے سكتے تھے، اور اسى ليے كسى صحابى نے بھى آپ صلى اللہ عليہ وسلم كى تصوير بنانے كى جرات بھى نہيں كى، كيونكہ صحابہ تصوير حرام ہونے كا حكم جانتے تھے.
اور پھر اللہ سبحانہ وتعالى نے غلو سے اجتناب كرنے كا حكم ديتے ہوئے فرمايا:
اے اہل كتاب تم اپنے دين ميں غلو مت كرو النساء ( 171 ).
اور رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے اپنے متعلق ہر اس كام سے اجتناب كرنے كا حكم ديتے ہوئے فرمايا جس ميں غلو ہو:
" تم ميرے متعلق غلو سے كام مت لو جس طرح عيسائيوں نے عيسى بن مريم كے متعلق غلو سے كام ليا، ميں تو صرف اللہ كا بندہ ہوں، تو تم اللہ كا بندہ اور اس كا رسول ہى كہو "
صحيح بخارى احاديث الانبياء حديث نمبر ( 3189 ).
امام محمد بن عبد الوہاب رحمہ اللہ نے باب باندھا ہے:
" بنى آدم كے كفر كا سبب صالحين اور نيك لوگوں كے متعلق غلو كرنے كے متعلق وارد شدہ احاديث "
وہ كہتے ہيں صحيح بخارى ميں ابن عباس رضى اللہ تعالى عنہما سے مروى ہے كہ اللہ تعالى كے فرمان:
اور انہوں نےكہا كہ ہرگز اپنے معبودوں كو  نہ چھوڑنا، اور نہ ود اور سواع اور يغوث اور يعوق اور نسر كو چھوڑنا نوح ( 23 ).
كى تفسير ميں ابن عباس رضى اللہ تعالى عنہما نے كہا:
" يہ نوح عليہ السلام كى قوم كے نيك و صالح آدميوں كے نام ہيں، اور جب يہ لوگ فوت ہو گئے تو شيطان نے ان كى قوم كے دلوں ميں ڈالا كہ وہ ان كى تصاوير اپنى بيٹھنى والى جگہوں ميں لگائيں جہاں ان كے بڑے لوگ بيٹھتے تھے، اور انہوں نے ان كو نام بھى انہى كے ديں، تو انہوں نے ايسا ہى كيا ليكن ان كى عبادت نہيں كى جاتى تھى، ليكن جب يہ لوگ فوت ہو گئے اور علم ختم ہو گيا تو ان كى عبادت كى جانے لگى "
ابن قيم رحمہ اللہ كہتے ہيں:
" كئى ايك سلف رحمہم اللہ نے كہا ہے:
جب يہ لوگ مر گئے تو وہ ان كى قبروں پر اعتكاف كرنے لگے پھر انہوں نے ان كى تصاوير بنا ليں، اور جب زيادہ مدت بيت گئى تو ان كى عبادت كى جانے لگى "
ديكھيں: فتح المجيد شرح كتاب التوحيد تاليف عبد الرحمن بن حسن صفحہ نمبر ( 219 ).
اسى ليے نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى كوئى تصوير نہيں پائى جاتى، كيونكہ اس اجتناب كرنے كا كہا گيا اس ليے كہ يہ شرك كى طرف لے جاتى ہے.
اور نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى رسالت كى گواہى دينے كا تقاضا يہ ہے كہ ہم نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم پر ايمان لائيں، اور آپ جو لائے ہيں اس پر ايمان ركھيں، چاہے نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى كوئى بھى تصوير نہ پائى جائے، اور پھر مومن لوگوں كو نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى پيروى اور اتباع كرنے كے ليے آپ صلى اللہ عليہ وسلم كى تصوير كى كوئى ضرورت بھى نہيں.
پھر يہ بات بھى ہے كہ صحيح روايات ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى صفات اور وصف بيان كيا گيا ہے، جو نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى تصوير سے مستغنى كر ديتا ہے، ذيل ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ  كے اوصاف درج كيے جاتے ہيں:
1 - نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كا چہرہ سب سے زيادہ خوبصورت تھا.
2 - نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كے كندھوں كا درميانى حصہ عرض اور چوڑا تھا.
3 - نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم نہ تو زيادہ لمبے تھے، اور نہ ہى چھوٹے قد كے مالك تھے.
4 - نبى كريم صلى اللہ عليہ كا چہرہ مبارك گول اور سرخى مائل يعنى گلابى تھا.
5 - نبى كريم صلى اللہ عليہ كى آنكھيں شديد سياہ تھيں، يعنى سرمگى آنكھوں كے مالك تھے.
6 - نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم لمبى پلكوں كے مالك تھے.
7 - نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم خاتم النبيين سب لوگوں سے زيادہ سخى، اور سب سے زيادہ شرح صدر والے، اور لہجے ميں سب سے زيادہ سچائى اختيار كرنے والے، اور سب سے زيادہ نرم دل، اور سب سے زيادہ حسن معاشرت كرنے والے تھے، جو شخص آپ كو اچانك ديكھ ليتا آپ سے ہيبت كھا جاتا، اور جو شخص آپ كے ساتھ ملتا اور آپ كے تعلق قائم كر ليتا وہ آپ سے محبت كرنے لگتا، آپ كى صفت بيان كرنے والا كہتا ہے: ميں نے آپ سے قبل اور آپ كے بعد آپ جيسا كوئى شخص نہيں ديكھا.
بلاشک و شبہ ہر مومن شخص نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم سے ملاقات كى خواہش ركھتا ہے، اسى ليے حديث ميں وارد ہے:
ابو ہريرہ رضى اللہ تعالى عنہ بيان كرتے ہيں كہ رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے فرمايا:
" ميرى امت ميں سے ميرے ساتھ سب سے زيادہ محبت كرنے والے وہ لوگ ہيں جو ميرے بعد ہونگے، ان ميں ايك چاہے گا كہ كاش وہ اپنے اہل و عيال اور اپنے مال كے بدلے مجھے ديكھ لے "
صحيح مسلم بال الجنۃ و صفۃ نعيمہا حديث نمبر ( 5060 ).
بلاشك و شبہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى محبت اور آپ صلى اللہ عليہ وسلم كى اتباع و پيروى يہ دونوں چيزيں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كے ساتھ جنت ميں اكٹھے ہونے كا سبب ہيں، اور نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم سے محبت كى نشانى يہ بھى ہے كہ خواب ميں آپ صلى اللہ عليہ وسلم كا ديدار ہو، اور آپ كو انہى صفات ميں ديكھا جائے جو صحيح احاديث ميں ثابت ہيں:
ابو ہريرہ رضى اللہ تعالى عنہ بيان كرتے ہيں كہ ميں نے رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم سے سنا آپ فرما رہے تھے:
" جس نے مجھے نيند ميں خواب ميں ديكھا تو وہ مجھے بيدارى ميں بھى ديكھےگا، اور شيطان ميرى شكل نہيں بن سكتا "
ابو عبد اللہ كہتے ہيں: ابن سيرين رحمہ اللہ كا قول ہے: جب نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كو ان كى صورت و شكل ميں ديكھے "
صحيح بخارى كتاب التعبير ( 6478 ).
اللہ تعالى ہى توفيق دينے والا ہے، اور اللہ تعالى ہمارے نبى محمد صلى اللہ عليہ وسلم پر اپنى رحمتيں نازل فرمائے.
واللہ اعلم .
( الشیخ محمد صالح المنجند )
Share:

Musalman Ko Kis Tarah Dua Karni Chahiye?

🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ🍂🍃

🌺حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يَحْيَى، حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ يُوسُفَ، حَدَّثَنَا يُونُسُ بْنُ أَبِي إِسْحَاق، عَنْ إِبْرَاهِيمَ بْنِ مُحَمَّدِ بْنِ سَعْدٍ، عَنْ أَبِيهِ، عَنْ سَعْدٍ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏    دَعْوَةُ ذِي النُّونِ إِذْ دَعَا وَهُوَ فِي بَطْنِ الْحُوتِ _*لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَانَكَ إِنِّي كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِينَ،*_ *فَإِنَّهُ لَمْ يَدْعُ بِهَا رَجُلٌ مُسْلِمٌ فِي شَيْءٍ قَطُّ إِلَّا اسْتَجَابَ اللَّهُ لَهُ.
Nabi kareem ﷺ ne farmaya: ( Yunus alaihe salaam ) ki dua jo unho ne machhli ke pait mein rehne ke douraan ki thi woh yeh thi : _« Lā ilāha illā anta subḥānaka innī kuntu minaẓ-ẓālimīn »*_ "tere siwa koi mabood barhaq nahi, tu paak hai, mein hi zalim ( khatakaar ) hon", *kyun ke yeh aisi dua hai ke jab bhi koi musalman shakhs usay parh kar dua karega to Allah taala iski dua qubool farmayega".
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا، ( یونس علیہ السلام ) کی دعا جو انہوں نے مچھلی کے پیٹ میں رہنے کے دوران کی تھی وہ یہ تھی: *_«لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين»_* ”تیرے سوا کوئی معبود برحق نہیں، تو پاک ہے، میں ہی ظالم ( خطاکار ) ہوں“، *کیونکہ یہ ایسی دعا ہے کہ جب بھی کوئی مسلمان شخص اسے پڑھ کر دعا کرے گا تو اللہ تعالیٰ اس کی دعا قبول فرمائے گا“۔

the Messenger of Allah (ﷺ) said: “The supplication of Dhun-Nun (Prophet Yunus AS) when he supplicated, while in the belly of the whale was: _*Lā ilāha illā anta subḥānaka innī kuntu minaẓ-ẓālimīn*_’ ‘There is none worthy of worship except You, Glory to You, Indeed, I have been of the transgressors. *So indeed, no Muslim man supplicates with it for anything, ever, except Allah responds to him.”
📚Jame at Tirmidhi: jild 6, kitab Al dua 48, hadith no. 3505
*Grade Sahih.

Share:

Musalman Jab Kisi Takleef Me Rahta Hai Tab ALLAH uske Gunaho ka kya Karta Hai?

Jab Musalman Kisi Pareshani Me Mubtila Hota Hai To Uska Ajer Kya Milta Hai?

حَدَّثَنِي عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ ، حَدَّثَنَا عَبْدُ الْمَلِكِ بْنُ عَمْرٍو ، حَدَّثَنَا زُهَيْرُ بْنُ مُحَمَّدٍ ، عَنْ مُحَمَّدِ بْنِ عَمْرِو بْنِ حَلْحَلَةَ ، عَنْ عَطَاءِ بْنِ يَسَارٍ ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ ، وَعَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، قَالَ :    مَا يُصِيبُ الْمُسْلِمَ مِنْ نَصَبٍ ، وَلَا وَصَبٍ ، وَلَا هَمٍّ ، وَلَا حُزْنٍ ، وَلَا أَذًى ، وَلَا غَمٍّ ، حَتَّى الشَّوْكَةِ يُشَاكُهَا ، إِلَّا كَفَّرَ اللَّهُ بِهَا مِنْ خَطَايَاهُ.
Mohammad Sallahu Alaihe Wasallam ne farmaya: ke Musalman jab bhi kisi pareshani, bemari, ranj-o-malaal, takleef aur gham mein mubtela ho jata hai yahan tak ke agar usay koi kanta bhi chubh jaye to Allah taala usay iske gunaho ka kaffara bana deta hai.
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا، کہ مسلمان جب بھی کسی پریشانی، بیماری، رنج و ملال، تکلیف اور غم میں مبتلا ہو جاتا ہے یہاں تک کہ اگر اسے کوئی کانٹا بھی چبھ جائے تو اللہ تعالیٰ اسے اس کے گناہوں کا کفارہ بنا دیتا ہے۔ 
The Prophet ﷺ said, No fatigue, nor disease, nor sorrow, nor sadness , nor hurt, nor distress befalls a Muslim, even if it were the prick he receives from a thorn, but that Allah expiates some of his sins for that.
Bukhari sharif: jild 7, kitab Al-Marz 75, hadith no. 5641
Share:

Deen Ki Batein Sahi Daleelo Ke Sath Kyu Jaruri Hai?

DEEN KI DAWAT AUTHENTICITY(sahi dalilo) KE SATH KYU ZARURI HAI?

♻Bismillahhirrahmanirrahim ♻

Tamam Insaniyat ko Islam ki Dawat dene ki zaroorat
Allah Rabbul izzat ka farman hai
📚Surah Aal-e-Imran
📖Surah no.3
📝Aayat no.110
كُنْتُمْ خَيْرَ اُمَّةٍ اُخْرِجَتْ لِلنَّاسِ تَاْمُرُوْنَ بِالْمَعْرُوْفِ وَتَنْهَوْنَ عَنِ الْمُنْكَرِ وَتُؤْمِنُوْنَ بِاللّٰهِ ۭ وَلَوْ اٰمَنَ اَھْلُ الْكِتٰبِ لَكَانَ خَيْرًا لَّھُمْ ۭمِنْھُمُ الْمُؤْمِنُوْنَ وَ اَكْثَرُھُمُ الْفٰسِقُوْنَ

" Tum behtareen ummat ho jo logon ke liye paida ki gaee ho ke tum nek baaton ka hukum kerte ho aur buri baaton se rokte ho aur Allah Taalaa per eman rakhte ho agar ehal-e-kitab bhi eman late to unn ke liye behtar hota unn mein eman wale bhi hain lekin aksar to fasiq hain."

📌 Islam ki Dawat chahe Musalmano ki islah ho ya ghair muslimo me tableegh me ye authentic references k saath isliye zaroori hai Taake

1 Dawat me Transparency(shaffafiyat) rahe..

2 Gumrahi ka koi chance na ho.

3 Hamko Dawat dene wala shakhs Haq ki dawat deraha hai ya mehez suni sunai bato ko forward kar raha hai yeh b clear hojaye.

🔴DALEEL mangne ki zaroorat
Allah ka farman hai :-

📚Surah Baqarah
📖Surah no.2
📝Aayat no.111

وَقَالُوْا لَنْ يَّدْخُلَ الْجَنَّةَ اِلَّا مَنْ كَانَ ھُوْدًا اَوْ نَصٰرٰى ۭ تِلْكَ اَمَانِيُّھُمْ ۭ قُلْ ھَاتُوْا بُرْھَانَكُمْ اِنْ كُنْتُمْ صٰدِقِيْنَ

" Yeh kehte hain ke jannat mein yahud-o-nasaaraa ke siwa aur koi na jayega yeh sirf inn ki aarzooyen hain inn say kaho agar tum sachche ho to koi daleel to paish karo."

Iss aayat se yeh bhi maloom hua k jo Haq par hoga woh apni bat ki sahi daleel b dega.
Yad rakhiye bhaiyo aaj ka daur fitno ka daur hai iss daur me kaun fasiq(disobedient) hai hum nahi jaante isliye jab hume koi shakhs khas taur se Deen k bare me koi bat batay to uski tehqiq (verification) kar lena chahiye.

Allah ne apni kitab me ye usool dete hue farmaya hai
📚Surah Hujrat
📖Surah no.49
📝Ayat no.6

يٰٓاَيُّهَا الَّذِيْنَ اٰمَنُوْٓا اِنْ جَاۗءَكُمْ فَاسِقٌۢ بِنَبَاٍ فَتَبَيَّنُوْٓا اَنْ تُصِيْبُوْا قَوْمًۢا بِجَــهَالَةٍ فَتُصْبِحُوْا عَلٰي مَا فَعَلْتُمْ نٰدِمِيْنَ

Aey iman walo ! Agar tumhen koi fasiq khabar dey to tum uss ki achi tarah tehqeeq kerlia karo aisa na ho kay nadaani mein kisi qaum ko iza phoncha do phir apne kiye per pasheymani uthao.

Deen k bare me bina daleel bat karne se darna chahiye kahin aesa na ho k unki baat ghalat nikle or woh seedhe jahannum me ja paden

📌Authentic baat pohoch jaane k baad b Haq baat ka inkar karne walo ka anjaam
📚Surah Nisa
📖Surah no.4
📝Ayat no.115

وَمَنْ يُّشَاقِقِ الرَّسُوْلَ مِنْۢ بَعْدِ مَا تَبَيَّنَ لَهُ الْهُدٰى وَيَتَّبِعْ غَيْرَ سَبِيْلِ الْمُؤْمِنِيْنَ نُوَلِّهٖ مَا تَوَلّٰى وَنُصْلِهٖ جَهَنَّمَ ۭ وَسَاۗءَتْ مَصِيْرًا

Jo shaks ba wajood raah-e-hidayat ke wazeh ho jane ke bhi Rasool’Allah sallallaho alaihi ke khilaf kare aur tamam mominon ki raah chhod ker chale hum usey udhar hi mutawajja ker denge jidhar woh khud mutawajja ho aur dozakh mein daal denge woh phonchney ki boht hi buri jagah hai.

🔴Deen ki baat bina daleel/refrence jaane bayan karne wala?
✔☘Rasool’Allah sallallaho alyehi wasallam ne farmaya
" kisi shaks ke jhoota hone ke liye itna hi kafi hai ke wo har suni sunai bat ko aage bayan karde."
Sahi Muslim, Muqaddama Hadees no. 9

✔☘Rasool’Allah sallallaho alyehi wasallam ne farmaya
"jisne mere upar
jhoot bandha usne apna thikana jahannum me bana liya."
📚Sahi Bukhari hadees no. 108

Share:

Aurat Aur Mard Ke Mutaaliq Hadees

درس حدیث برائے خواتین
وقال اللہ تعالٰی فی القرآن المجید
واللہ لا یستحی من الحق....
(سورۃ الاحزاب آیت 53)
"اور اللہ حق بات بیان کرنے میں شرم نہیں کرتا"
نبی صلی اللہ علیہ وسلم کا بھی اسی پر عمل رہا ہے.
آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے  میاں بیوی کے باہمی تعلقات کو خوشگوار بنانے کے لئے اس قدر جامع اور حکیمانہ احکام صادر فرمائے ہیں کہ ان پر عمل کر کے آپس کی بد گمانیوں اور بہت ساری پریشانیوں سے بچا جا سکتا ہے.
لیکن  لبرل اور بیدین قسم کے لوگ اپنی جہالت کی بنیاد پر ان احکام کو دقیانوسی اور ناقابل عمل کہہ کر فطرت سے آمادہ جنگ ہیں.
اسی لئے زندگیاں تلخ ہیں.
اکثر لوگ ازدواجی زندگی کو اپنے لئے مصیبت تصور کرتے ہیں.
اور بیحیائی کی انتہا یہ ہے کہ میاں بیوی کی آپس کی باتیں اب لطیفوں کے طور پر بیان کی جاتی ہیں.
فیملی کورٹس میں مقدمات کی شرح بڑھ گئی ہے.
نئے ملکی قوانین کی رو سے بیوی اپنے شوہر کے خلاف ایف آئی آر درج کرا  کے اسے جعل بھیج سکتی ہے.
یہ سب شریعت  سے بیزاری کا نتیجہ ہے.
یہ صورت حال اس بات کی مقتضی ہے کہ خواتین کو اسلامی تعلیمات سے آگاہ کیا جائے تاکہ خانگی زندگی میں قرون اولی جیسی خوشیاں لوٹ آئیں.
میری اس کاوش یہی مقصد ہے.
اللہ تعالٰی سے امید واثق ہے کہ وہ اسے شرف قبولیت عطا فرمائے گا.
1. خاوند کی ناشکری بھی ایک طرح کا کفر ہے.
صحیح البخاری میں عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہ سے ایک طویل حدیث منقول ہوئی ہے.
اس کے آخر میں یہ مضمون ہے،
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا میں نے جہنم کو دیکھا اور میں نے اس سے خوفناک منظر آج تک نہیں دیکھا،
میں نے دیکھا کہ اس میں عورتیں بہت ہیں.
لوگوں نے عرض کیا کہ اے اللہ کے رسول اس کی وجہ؟
آپ نے فرمایا ان کے کفر کی وجہ سے،
پوچھا گیا کہ کیا اللہ کا کفر (کرتی ہیں؟ )
آپ نے فرمایا خاوند کا کفر، اور خاوند کا احسان نہ ماننا.
عورت کا حال یہ ہے کہ اگر تم ساری عمر اس کے ساتھ احسان کرتے رہو پھر تجھ سے ایک چیز(اپنی مرضی کے خلاف دیکھے گی) تو کہے گی
"ما رایت منک خیرا قط"
یعنی میں نے تجھ سے کبھی بھلائی نہیں پائی"
(صحیح البخاری کتاب  النکاح باب کفران العشیر ملخصا)
2. عورت سے اس کے گھر اور بال بچوں کے حقوق کے  بارے میں پوچھا جائے گا.
عبداللہ بن عمر رضی اللہ عنہ سے روایت ہے،
وہ بیان کرتے ہیں کہ
"نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا تم میں سے ہر شخص حاکم ہے اور اپنی رعایا کا جوابدار ہے.
بادشاہ اپنی رعایا کا حاکم ہے
مرد اپنے گھر والوں کا حاکم یے
عورت اپنے شوہر کے گھر اور اولاد پر حاکم ہے
الغرض تم سے ہر شخص حاکم ہے اور وہ اپنی رعایا کا جوابدار ہے"
(صحیح البخاری کتاب النکاح باب المراۃ راعیۃ فی بیت زوجھا، ملخصا)
3. مردوں کے لئے سب سے بڑی آزمائش عورتیں ہیں.
اسامہ بن زید رضی اللہ عنہ سے روایت ہے وہ بیان کرتے ہیں کہ
"نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا میں نے اپنے بعد عورتوں سے بڑھ کر کوئی فتنہ نہیں چھوڑا جو مردوں کے لئے ضرر رساں ہو"
(صحیح البخاری کتاب النکاح باب ما یتقی من شوم المراۃ، ملخصا)
4. عورت اپنے خاوند کو دوسری شادی سے نہیں روک سکتی.
ابوھریرۃ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے وہ بیان کرتے ہیں کہ
"نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کسی عورت کے لئے جائز نہیں ہے کہ وہ اپنے شوہر سے مطالبہ کرے کہ وہ اس کی بہن (سوکن) کو طلاق دے تاکہ اس کے حصے کا پیالہ خود انڈیل لے،
جتنا اس کے مقدر میں ہے اتنا ہی اسے ملے گا"
5. خاوند کی اجازت کے بغیر عورت نفلی صوم (روزہ) نہیں رکھ سکتی.
ابوھریرۃ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے انہوں نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت کی ہے کہ
" آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جب عورت کا خاوند اس کے پاس موجود ہو تو وہ اس کی اجازت کے بغیر نفلی صوم (روزہ) نہ رکھے "
(صحیح البخاری کتاب النکاح باب صوم المراۃ باذن زوجھا تطوعا، ملخصا )
6. عورت اپنے خاوند کا بستر چھوڑ کر الگ نہیں سو سکتی.
ابوھریرۃ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جب کوئی مرد اپنی بیوی کو اپنے بستر پر بلائے اور وہ نہ آئے تو تو فرشتے صبح تک اس پر لعنت کرتے رہتے ہیں"
7. عورت کے لئے جائز نہیں کہ وہ خاوند کی مرضی کے بغیر کسی کو اس کے گھر آنے کی اجازت دے.
ابوھریرۃ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ کسی عورت کو جائز نہیں ہے کہ جب اس کا خاوند موجود ہو تو اس کی اجازت کے بغیر صوم(نفلی) رکھے،
اور کسی عورت کے لئے جائز نہیں ہے کہ وہ اپنے خاوند کی اجازت کے بغیر کسی کو اس کے گھر میں آنے کی اجازت دے (البتہ) اگر عورت اپنے خاوند کی اجازت کے بغیر کچھ مال ( فی سبیل اللہ) خرچ کرے گی تو خاوند کو بھی آدھا (ثواب) ملے گا"
(صحیح البخاری کتاب النکاح باب لا تاذن المراۃ فی بیت زوجھا لاحد الا باذنہ ، ملخصا )
8. حرام کاری کسی کو جائز نہیں، نہ مرد کو نہ عورت کو.
ام المومنین عائشہ رضی اللہ عنھا سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا اے محمد کی امت کے لوگو!
اللہ سے بڑھ کر کسی میں غیرت نہیں ہے
اس کو بڑی غیرت آتی ہے جب وہ اپنے غلام یا باندی کو حرام کاری کرتے دیکھتا ہے اور اللہ سے بڑھ کر کسی کی تعریف کرنا پسند نہیں"
(صحیح البخاری کتاب النکاح باب الغیرۃ ، ملخصا)
9. نامحرم مرد عورت سے تنہائی میں نہیں مل سکتا.
عبد اللہ بن عباس رضی اللہ عنہ نے نبی صلی اللہ علیہ وسلم سے روایت کی ہے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کوئی  نامحرم مرد عورت سے تنہائی نہ کرے
اتنے میں ایک شخص کھڑا ہوا اور کہنے لگا
اے اللہ کے رسول! میری بیوی حج کے لئے نکلی ہے اور میرا نام فلانی فلانی لڑائی میں لکھا گیا ہے (مجھے ان لڑائیوں کے لئے جانا ہے)
آپ نے فرمایا تو لوٹ جا اپنی بیوی کو حج کرا "
(صحیح البخاری کتاب النکاح باب لا یخلون رجل بامراۃ الا ذو محرم والدخول علی المغیبۃ، ملخصا )
10. عورت کی اجازت کے بغیر اس کا نکاح درست نہیں ہے.
ابوھریرۃ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا بیوہ عورت کا اس وقت تک نکاح نہ کیا جائے جب تک اس سے اجازت نہ لی جائے اسی طرح کنواری کا نکاح بھی اس وقت تک نہ کیا جائے جب تک کہ وہ اجازت نہ دے،
لوگوں نے عرض کیا اے اللہ کے رسول وہ (کنواری) کیونکر اذن دے گی؟
آپ نے فرمایا اس کا اذن یہی ہے کہ وہ سن کر  چپ ہو جائے"
(صحیح البخاری کتاب النکاح باب لا ینکح الاب وغیرہ البکر والثیب الا برضاھا، ملخصا )
نوٹ:
درج بالا بعض احادیث میں صحابہ کرام آپ صلی اللہ علیہ وسلم کو "یا رسول اللہ"
یعنی اے اللہ کے رسول کہہ کر مخاطب کر رہے ہیں.
جن لوگوں کے دل میں کجی ہے وہ انہی احادیث کو بنیاد بنا کر عوام کو " یا رسول اللہ" کے نعرے لگانے پر اکساتے ہیں.
یہ حدیث کا بالکل غلط مفہوم ہے.
اصل بات یہ ہے کہ جب نبی صلی اللہ علیہ وسلم زندہ موجود تھے تو صحابہ کرام آپ کو متوجہ کرنے کے لئے یا رسول اللہ کے ندائیہ الفاظ استعمال کرتے تھے اور کسی بھی زندہ انسان کو اے فلانے کہہ کر مخاطب کرنا شرک نہیں ہے بشرطیکہ  وہ سامنے موجود ہو.
لیکن اب نبی صلی اللہ علیہ وسلم دنیا میں موجود نہیں ہیں بلکہ آپ کو فوت ہوئے چودہ سو سال سے زیادہ عرصہ گذر چکا ہے اب "یا" کے صیغہ سے آپ کو پکارنا کھلا شرک ہے. البتہ صلوٰۃ کے اندر جو درود و سلام پڑھا جاتا ہے اس کا پڑھنا ضروری ہے کیونکہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے خود امت کو اس کی تعلیم دی ہے فقط.
Share:

Dua-E-Noor (Chehre Pe Nor Hasil Karne Ki Dua)

Dua e Noor - Dil mein aur Jism mein noor hasil karne ki dua

Rasool-Allah Sal-Alalahu Alaihi Wasallam apni dua mein ye farmaya karte they
اللَّهُمَّ اجْعَلْ فِي قَلْبِي نُورًا
وَفِي بَصَرِي نُورًا، وَفِي سَمْعِي نُورًا
وَعَنْ يَمِينِي نُورًا، وَعَنْ يَسَارِي نُورًا
وَفَوْقِي نُورًا، وَتَحْتِي نُورًا
وَأَمَامِي نُورًا، وَخَلْفِي نُورًا
وَاجْعَلْ لِي نُورًا ‏

دل میں اور بدن میں نور حاصل کرنے کی دعا
رسول الله صلی اللہ علیہ وسلم اپنی دعا میں یہ فرمایا کرتے تھے
اے اللہ ! میرے دل میں نور پیدا کر ،
میری نظر میں نور پیدا کر
میرے کان میں نور پیدا کر
میرے دائیں طرف نور پیدا کر
میرے بائیں طرف نور پیدا کر
میرے اوپر نور پیدا کر
میرے نیچے نور پیدا کر
میرے آگے نور پیدا کر
میرے پیچھے نور پیدا کر
اور مجھے نور عطا فرما
Sahih Bukhari Jild 7, 6316

Allahumma Ajal fi qalbi noora,
wa fi basari noora,
wa fi samii noora,
wa an yamini noora,
wa an yasari noora,
wa fawqi noora,
wa tahti noora,
wa amami noora,
wa khalfi noora,
waj'al li noora.
  Tarjuma : Eh Allah , mere DIL mein Noor  paida kar,
meri NAZAR mein Noor paida kar,
mere kaan mein Noor paida kar,
mere dayeen taraf (right side) Noor  paida kar,
meri bayeen taraf (left side) Noor  paida kar,
mere upar Noor  paida kar,
mere neeche Noor  paida kar,
mere aage Noor  paida kar,
mere peeche Noor  paida kar,
aur mujhe noor ata farma
Sahih Bukhari Jild 7, 6316

 Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo                     Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare. JazakAllah  Khaira Kaseera
Share:

Qyamat ke Din Kafiron ko Jahannum Ki Gotah Diya Jayega.

Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam ne farmaya!
Qyamat ke din kafiron me se wo shaksh laya jayega,jisne dunya me bahot aiysh kiya hoga,aur kaha jayega: isko  jahañnam me ek gotah (dubki) do,isko Ek gotah jahañnam me diya jayega,phir us se puucha jayega,Aye falaan! Kya tum ne kabhi rahat bhi deyhki hai? Wo kahega: nahi,maine kabhi koe rahat nahi deykhi. aur momino me se ek aise momin ko laya jayega,jo sakht takleef aur musibat me raha hoga,usko jañnat ka ek gotah diya jayega,phir us se puucha jayega: kya tum ne kabhi koe takleef ya pareshani deykhi? Wo kahega: muhje kabhi koe musibat ya takleef nahi ponchi.
*English
Messenger of Allah (ﷺ) said:
“On the Day of Resurrection the disbeliever who lived the most luxurious will be brought, and it will be said: ‘Dip him once in Hell.’ So he will be dipped in it, then it will be said to him: ‘O so- and-so, have you every enjoyed any pleasure?’ He will say: ‘No, I have never enjoyed any pleasure.’ Then the believer who suffered the most hardship and trouble will be brought and it will be said: ‘Dip him once in Paradise.’ So he will be dipped in it and it will be said to him: ‘O so-and-so, have you ever suffered any hardship or trouble?’ He will say: ‘I have never suffered any hardship or trouble.’”
Grade: Sahih (Darussalam)
[ Sunan Ibn Majah: 4321 ]
------------------------------------

Share:

10 Jannati Sahaba Ka Nam

DUS (10) JANNATI SAHABA KE NAAM
Abdurrahman bin awf Raziyallahu anhu se riwayat hai ke Allah ke Rasool ne farmaya:
1⃣ AbuBakr (raziyallahu anhum),
2⃣ Umar (raziyallahu anhum),
3⃣ Usman (raziyallahu anhum),
4⃣ Ali (raziyallahu anhum),
5⃣ Talha (raziyallahu anhum),
6⃣ Zubair (raziyallahu anhum),
7⃣ Abdurrahman bin awf (raziyallahu anhum),
8⃣ Sa'ad (raziyallahu anhum),
9⃣ Sa'eed (raziyallahu anhum)
🔟 aur Abu Ubaida bin Jarrah (raziyallahu anhum)  jannat me hain (jannati hain) .
TIRMIZI: 3747 📚.  SAHEEH HADEES

Share:

Haiz (Periods) Kitne Din Ka Hota Hai?

HAIZ(Periods/Menses) KITNE DINO KA HOTA HAI?


Jawab


Bismillahhirrahmanirraheem
Hamare Muashare me deen ki kam ilmi ki wajah se Aurato me ek bat kasrat se phaili hui hai ke *haiz/mensturation* ki napaki 7 din ki hoti hai,Jabki haiz ki koi ek muddat islamic sharia me nahi batai gayi hai.Kisi aurat ko zada din haiz ata hai to kisi ko kam din.To aaiye is masle ko *Quran aur Hadees* ki roshni me samjha jaye.

✔Jab aurat ko haiz aye, chahe zyada ho ya kam to uski muddat tab khatam hoti hai jab wo khun ruk jaye,Aur bahut se fuqaha ka kahna hai ki haiz ki kamaskam muddat, ek raat aur ek din, aur zyada se zyada 15 din hai.

Sheikh ul islam ibn Taymiyah (r) ne kaha
Haiz ki koi muddat muqarrar nahi,balki jab bhi haiz ki mukammal sifaat ke sath khun aaye to wo haiz shumar hoga,chahe kam din ho ya zyada.


*✔Sheik ul islam kahte hain.
Kitab ullah aur sunnat e Rasool Allah me Allah Ta’ala ne haiz ke kai ehkaam
bataye hain.Aur uski kamaskam aur zyada se zyada muddat muqarrar nahi ki hai.
(Majmoo’ al-Fataawaa, 19/237)

HADEES no.1


حَدَّثَنَا أَحْمَدُ بْنُ يُونُسَ، عَنْ زُهَيْرٍ، قَالَ حَدَّثَنَا هِشَامٌ، عَنْ عُرْوَةَ، عَنْ عَائِشَةَ، قَالَتْ قَالَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم ‏ “‏ إِذَا أَقْبَلَتِ الْحَيْضَةُ فَدَعِي الصَّلاَةَ، وَإِذَا أَدْبَرَتْ فَاغْسِلِي عَنْكِ الدَّمَ وَصَلِّي ‏”‏‏.‏
✔Aisha (r.a) riwayat karti hain
*Rasool(saw)*ne farmaya,
“jab tumhe haiz shuru ho jaye to namaz chhod do aur jab khatam ho jaye to ghusl karo aur namaz shuru kardo.”
*Sahih al-Bukhari 331
HADEES no.2


حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، قَالَ حَدَّثَنَا إِسْمَاعِيلُ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ مُحَمَّدٍ، عَنْ أُمِّ عَطِيَّةَ، قَالَتْ كُنَّا لاَ نَعُدُّ الْكُدْرَةَ وَالصُّفْرَةَ شَيْئًا‏.‏

✔Umm ‘Atiya (r.a) farmati hai”ham log gande pani ko (yellow aur brownish discharge) ko haiz me shumar nahi karte the .
*Bukhari 326,Abu Dawood,307

lekin ye paani najis hai to iska dhona aur fir wazu karna wajib hai.
Upar di gayi hadeeso se ye sabit hota hai k hame janbujh kar 7 din ka intezar nahi karna hai,jo ke ham aamtaur par dekhte hain ke auratein 7 din tak paak hone ka intezar kiya karti hai.Balki jaise hi haiz khatam ho hme Rasool(saw) ke hukm ke mutabiq ghusl karke namaz aur Roza shuru kar dena hai.

Share:

Firqe Ki Sharai Taaruf (Part 1)

"Firqa” kise kahte hai

Part : 1
BismillahirRahmanNirRaheem
Jawab :
Firqe 2 tarah ke hote hai. Haq aur Baatil jaisa ke 73 Firqo me se 72 gumrah Firqe honge aur 1 hidayat yafta Firqa hoga. Jo “1 Hidayat Yafta” Firqa hoga wo “Khalis Islam” par hoga jiska naam “Ahle Sunnat wal Jammat” hai jiske mukhtalif naam hai jaisa ke “Ahle Hadees, As’haabul Hadees, Ahle Athar, Tayfa Mansoora, Firqe Najiya, Muhammadi” hai. Lekin dusare 72 gumrah Firqo ke muqabale me is “1 Hidayat Yafta Giroh” ko bhi Firqa kaha gaya hai kyune Firqa 1 aam lafz hai jaisa ke “Insaan” 1 aam lafz hai isme “Muslim” bhi hote hai aur “Mushrik”, “Munafiq”, “Kaafir” bhi hote hai.
“Firqa” yaani  “Giroh” ya “Group” jisko aam Zuban me “Jamaat” kaha jata hai lekin Jamaat chhoti hoti hai Firqa bada hota hai. 1 Firqe me kai Jamatein ho sakti hai. Jaisa ke “Sufi” ye 1 Firqa hai jisme 4 chhote chhote mashoor silesile hai jisko  “Qadari”, “Chisti”, “Nakshbandi” aur “Suharwardi” kaha jata hai. Inke alaawa “Sufism” me sekdo chhote chhote Jamatein paayi jaati hai.
To Be Continued
Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS