find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Talaq (Divorce) tak naubat kaise aayi, Meri talak kaise hui?

Aakhir Meri talak kaise hui isme galti kiski thi?

Talak tak naubat kaise aayi?

طلاق تک نوبت كيسے آئی ؟؟

میں یہ تحریر صرف اس لیے لکھ رہی ہوں تاکہ کوئی میرے جیسی سچویشن سے گزر رہا ہے تو اس کو رہنمائی مل سکے۔

میری عمر چھتیس سال ہے۔ میری لو میرج ہوئی تھی۔

ہم کلاس فیلوز تھے اور ایک دوسرے کو چھ سال سے جانتے تھے۔

اس دورانِ تعلیم ہی ہم نے فیصلہ کرلیا تھا کہ میرے شوہر کے جاب میں سیٹل ہونے کے بعد گھر والوں کی رضامندی سے ہم شادی کرلیں گے.
میرے شوہر کی جاب کے بعد ہمارے گھر والے ملے اور ہماری شادی ہوگئی.

اللہ نے ہمیں ایک بیٹے سے نوازا۔

مجھے کالج کے زمانے سے ہی اندازہ تھا کہ میرے شوہر مزاج کے تیز ہیں.

انہیں غصہ جلدی آتا ہے.
لیکن ساتھ رہنے پر اندازہ ہوا کہ جب بھی انہیں غصہ آتا ہے ہمارا ہمیشہ جھگڑا ہوتا ہے.
مجھے ہمیشہ یہ فیل ہوتا تھا کہ وہ مجھے کنٹرول کرنے کی کوشش کرتے ہیں.

جب بھی جھگڑا زیادہ ہوتا میں اپنے بچے کو لے کر میکے چلی جاتی.

میرے میکے والے مجھے سہارا دیتے، تسلیاں دیتے کہ اس نے تمہیں کیا لاوارث سمجھ رکھا ہے.
میری بہنیں فون پہ میرے شوہر کو بے نقط سناتیں.

بہرحال صلح صفائی ہو جاتی اور میں گھر آجاتی.

لیکن یہ بات ہم دونوں جانتے تھے کہ ہم دونوں ایک دوسرے سے پیار کرتے ہیں اور میں اپنے شوہر کو کبھی بھی نہیں چھوڑنا چاہتی.

لیکن ہر جھگڑے کے دوران انہیں یہ ضرور کہتی کہ اگر مجھے چھوڑنا ہے تو چھوڑ دیں.
مجھے علم ہے کہ یہ سب میں صرف اپنی انا کو بلند رکھنے کے لیے کہتی تھی.

ایک بار ہمارا جھگڑا اتنا بڑھا کہ انہوں نے پہلی بار مجھ پہ ہاتھ اٹھایا اور گھر سے باہر نکال دیا.

میں سیدھا اپنے میکے گئی.

میرے گھر والے مجھے لے کر سیدھا پولیس اسٹیشن گئے.
میرے شوہر اریسٹ ہو گئے.
سسرال والوں نے مجھے کیس واپس لینے کے لیے کہا.

میرے شوہر نے مجھ سے معافی مانگی اور کہا کہ آئندہ یہ سب نہیں ہوگا.
میں نے کیس واپس لے لیا اور واپس اپنے گھر چلی گئی۔

تین ماہ بعد ہمارا پھر سے جھگڑا ہوا اور میں ہمیشہ کی طرح بچہ اٹھا کر اپنے میکے چلی آئی.
دو دن بعد مجھے خبر ملی کہ میرے شوہر اسپتال میں ہیں.
میرے گھر والوں نے مشورہ دیا کہ مجھے انہیں دیکھنے جانے کی کوئی ضرورت نہیں بلکہ میری بہنوں کا کہنا تھا کہ یہ سب ڈرامہ ہے تمہیں ایموشنلی بلیک میل کرنے کے لیے.

وہ ایک ہفتہ اسپتال میں رہے. نہ میں ملنے گئی اور نہ ہی کال کی.

کچھ دنوں بعد مجھے طلاق کا سمن ملا.

مجھے طلاق نہیں چاہیے تھی.
مجھے اپنے شوہر سے محبت تھی. میں اپنا گھر خراب نہیں کرنا چاہتی تھی لیکن میری انا آڑے آ رہی تھی.

مجھے لگا کہ طلاق کا منع کر کے میں نیچی ہو جاؤں گی. میں نے انہیں کال کی کہ میں بھی اس جہنم میں نہیں رہنا چاہتی.

کورٹ میں ہمارا کیس آسانی سے نمٹ گیا.

میرے شوہر نے میری ساری ڈیمانڈز، بچے کی کسٹڈی اور خرچہ دینا قبول کرلیا.
ان کا کہنا تھا کہ وہ میری سب باتیں ماننے کے لیے تیار ہیں۔

اس طرح جولائی دو ہزار نو میں میری طلاق ہوگئی.

میرے شوہر نے کچھ عرصے بعد دوسری شادی کرلی.

ان کے بچے بھی ہوگئے لیکن میرے بچے سے ملنے اکثر آتے ہیں.
اس کی ہر ضرورت کا خیال رکھتے ہیں.
بچے کا خرچہ مجھے پابندی سے ملتا ہے بلکہ میرا گزارا بھی انہی پیسوں سے ہوتا ہے.

میں اپنے بچے کے ساتھ میکے میں رہتی ہوں. میرے تمام بہن بھائی اپنی اپنی زندگی میں خوش ہیں.

میری وہ بہنیں جو خود فون کر کے میرے شوہر کو باتیں سنایا کرتی تھیں وہ اب مجھے موردِ الزام ٹہراتی ہیں.

مجھے اب احساس ہوتا ہے کہ میں اپنی شادی بچا سکتی تھی اگر میں نے ہر بات میں دوسروں کو نہ انوالو ( شامل) کیا ہوتا.
کبھی کبھی ہمارے خیرخواہ ہی ہمیں ڈبوتے ہیں.
میں ابھی بھی یہ نہیں کہہ رہی کہ میرے شوہر یا میری غلطی نہیں تھی لیکن ہمارے جھگڑے اتنے بڑے نہیں تھے جن کی وجہ سے طلاق لی جاتی.

 یہ میری درخواست ہے سارے کپلز سے کہ جہاں تک ہوسکے اپنے معاملے خود نمٹائیں.

آپ کا خود سے بڑھ کر کوئی خیرخواہ نہیں۔ اور اپنے گھر کو ہر ممکن بچانے کی کوشش کریں۔
اگر آپ خود اپنا گھر بچانا چاہیں گے تو کوئی اسے توڑ نہیں سکتا۔ یہ میری کہانی نہیں میں پوسٹ کر رہی ہوں
اللہ کریم ہم سب کو عمل کرنے کی توفیق عطا فرمائے.

آمیـــــــــــــــــن ثم آمیـــــــــــــــــن

Share:

No comments:

Post a Comment

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS