find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Ramzan Ke Aakhiri Jume Ke Din Namaj Qaza ki Kaffara kaise Hoga? (Mangharat Hadees Ka Jayeza)

Mangharat Riwayat Byan Karne walo ki Sza.
Kya Yah Hadees Sahi Hai ke Jis Shakhs Ki Salat (Namaj) Qaza Hui ho to O Ramzan Ke Aakhiri Jume Ke din Chaar Nafil Ek Salam Ke Sath Padhega to usne ager 700 saalo ki qaza Hogi To uska Bhi Kaffara Ho Jayega?
بسم الله الرحمن الرحيم
  *سوشل میڈیا پر گردش کرتی ہوئی ایک موضوع حدیث کی حقیقت*
*تحریر :   مولانا محمد سمیع اللہ وانی حفظه الله تعالى*

اللہ سبحانہ و تعالی نے ہمیں قران مجید سورہ حجرات ( آیت : 6)  میں حکم دیا ہے:

*"ياَيُهَا الَّذِيْنَ آمنوا إنْ جَاءَكُمْ فَاسقٌ بِنَبَاٍ فَتَبَيَّنُوْا أن تصيبوا قوماً بجهالةٍ فتصبحوا على ما فَعَلْتُمْ ندمِيْنَ "*
ترجمہ :  *"اے ایمان والو!  اگر کوئی فاسق تمہارے پاس کوئی خبر لے کر آئے تو خوب تحقیق کرلیا کرو !  مبادا کسی قوم کو نادانی سے نقصان پہنچادو پھر تم اپنے کئے پر پچھتاؤ گے "*
(سورة الحجرات:  آیت :6 )

اس سے پتہ چلا کہ کسی بھی واقعے کو بغیر تحقیق یا تبصرے کے بیان کرنا یا اس پر عمل پیرا ہونا واضح طور سے ہمارے لئے دنیا اور آخرت کے نقصان اور پچھتاوے کا باعث ہے خاص طور سے تب جب اس واقعے کا بیان کرنے والا ہمارے نزدیک کوئی فاسق اور بدکردار انسان ہو !  چہ جائے کہ کوئی ایسا انسان ہو جس کو ہم جانتے ہی نہیں ہوں !!!

دورِ حاضر میں ہم اکثر یہ دیکھتے ہیں کہ سوشل میڈیا پر اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ و آله وسلم کی طرف ایسی احادیث منسوب کی جاتی ہیں جن کا آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے دور کا بھی واسطہ نہیں ہے اور جن کو ہمیشہ بدخواہانِ اسلام اور دشمنانِ مسلمین نے فروغ دیا ہے اور ہمیشہ مسلمانوں کو نقصان پہنچانے کی کوشش کی ہے ! 
ان جیسے واضعینِ حدیث کے بارے میں خود اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ہے:

*" من كذب علي فليتبوأ مقعده من النار "*
ترجمہ:  *"جس نے مجھ پر حدیث گھڑلی وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنالے "*
(صحیح بخاری :  حدیث نمبر:107 )

دوسری روایت میں ان الفاظ میں تنبیہ فرمائی :

*"من يقل عليَّ ما لم اقل فليتبوأ مقعده من النار "*
ترجمہ:  *"جو شخص میرے نام سے وہ بات بیان کرے جو میں نے نہیں کہی ہو تو وہ اپنا ٹھکانہ جہنم میں بنالے "*
(صحیح بخاری  ،  حدیث نمبر: 109 )

ثابت ہوا کہ حدیث بنانے والا یا کسی بھی بات اور قول کو بغیر کسی تحقیق و تبصرے کے اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم کی طرف منسوب کرنا کبیرہ گناہوں میں سے بہت بڑا گناہ ہے جس کا انجام جہنم کا عذاب ہے ۔۔۔ العياذ بالله.

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی امت کو سختی کے ساتھ ان من گھڑت احادیث اور ان کے گھڑنے والوں سے دور رہنے کی تلقین فرمائی ہیں جیسا کہ امام مسلم نے صحیح مسلم میں اس حدیث کو یوں روایت کیا ہے :

حضرت ابو ہریرہ رضی اللہ عنہ فرماتے ہیں کہ اللہ کے رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:

*( يكون في آخر الزمان دجالون كذابون ياتونكم من الأحاديث بما لم تسمعوا أنتم ولا آباؤكم ،   فاياكم و اياهم لا يضلونكم و لا يفتنونكم )*

ترجمہ:   *" آخری زمانے میں ایسے دجال اور جھوٹے ہوں گے جو تمہارے پاس ایسی حدیثیں لے کر آئیں گے جو نہ تم نے سنی ہوں گی اور نہ تمہارے باپ دادا نے ، تو ایسے معصیت کاروں سے دور رہنا تاکہ وہ نہ تو تمہیں گمراہ کریں اور نہ تمہیں فتنے میں ڈالیں !"*
(مقدمہ صحیح مسلم ، حدیث نمبر : 7 )

تو ثابت ہوا کہ گھڑی ہوئی جھوٹی احادیث امت میں گمراہی اور فتنے کا کے اسباب میں ایک بڑا سبب ہے اور عصر حاضر میں ہم جو نت نئی بدعات و خرافات کے کا جال دیکھتے ہیں اور جنہیں مسلمان سنت کی حیثیت سے اور عبادت کی نیت سے سرانجام دیتے ہیں اس کی سب سے بڑی وجہ یہی موضوع اور من گھڑت احادیث ہیں جیسا کہ علماء محدثین اس بات سے بخوبی واقف ہیں!

آج کل سوشل میڈیا پر ایسی ہی ایک حدیث بہت زور و شور کے ساتھ شیئر کی جارہی ہے جس کے الفاظ کچھ اس طرح سے ہیں :

*جس شخص کی نمازیں قضا ہوئی ہوں اور تعداد معلوم نہ ہو ، تو وہ رمضان کے آخری جمعہ کے دن چار نفل ایک سلام کے ساتھ پڑھے ، ہر نماز میں سورہ فاتحہ کے بعد آیت الکرسی سات بار اور سورہ کوثر پندرہ بار پڑھے ! اگر سات سو سال کی نمازیں بھی قضا ہوئی ہوں تو اس کے کفارے کےلئے یہ نماز کافی ہے*

*تجزیہ* :   تو عرض یہ ہے کہ اس حدیث کا وجود ذخیرہ احادیث کی کسی کتاب میں نہیں پایا جاتا ہے اسے نہ اصحاب صحاح نے روایت کیا ہے اور نہ ہی اصحاب سنن نے ، حتی کہ کسی ضعیف سند سے بھی یہ حدیث کتبِ احادیث سے مفقود ہے !   ایسا لگتا ہے کہ یہ بنائی ہوئی حدیث آج کے دور ہی ایجاد ہے جسے کسی نے قضائے عمری کے طور پر کافی جاننے کے لئے بنایا ہے!  اور اس من گھڑت حدیث کا متن بھی بہت نکارت لئے ہوئے ہیں جو دو امور سے واضح ہوجاتی ہے :

1۔   اس میں کہا گیا ہے کہ اگر سات سو سال کی نمازیں بھی قضا ہوئی ہوں تو یہ نماز اس کے لئے کافی ہے جب کہ شرعی طور سے حق بات یہ ہے کہ جس شخص سے جان بوجھ کر نماز فوت ہوجائے اس کی کوئی قضا نہیں ہوتی بلکہ اس پر توبہ و استغفار واجب ہے ۔

2۔   اس میں نماز میں قرات کا جو طریقہ بتایا گیا ہے وہ واضح مسنون طریقہ کے برخلاف ہے یعنی سورہ فاتحہ کے بعد آیت الکرسی سات بار اور سورہ کوثر پندرہ بار پڑھنا ۔۔۔
میری نظر میں اس موضوع حدیث کا ذکر نہ متقدم محدثین نے اپنی کتب میں کیا ہے اور نہ متاخرین نے !

والله أعلم بالصواب و هو الهادي الى سبيل الرشاد.
اللہ ہمیں قرآن اور صحیح احادیث اور خالص سنت پر عمل پیرا ہونے کی توفیق عطا فرمائے ۔۔۔ آمین یا رب العالمین ۔

Share:

Safer Me Roza Rakhe Ya Nahi Rakhe?

Musalman Ke Liye Safer Me Roze Rakhna Kaisa Hai?
🌿🍂🌿    ﷽    🌿🍂🌿🍂
*Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam ne farmaya !*
*Safar me rozah rakhna neyki nahi hai -*

*English*

*The Messenger of Allah (ﷺ) said :*
*'It is not righteousness to fast when traveling."'*
Grade : Sahih (Darussalam)

[ Sunan an-Nasa'i: 2255 ]
-----------------------------------------------------

Share:

Lailatul Qader (Shab E Qader) Ki Ahmiyat Aur Fazilat.

Ramadhan ul Mubarak Ke Kuch Ahkaam o Masaail (Part-10)

Tehreer: Shaikh Maqbool Ahmad Salafi Hafizahullah
Romanised By: Umar Asari

*Lailat ul qadr*
*Lailat ul qadr ki ahmiyat o fazeelat:​*

Lailat ul qadr ki ahmiyat o fazeelat par ek mukammal Surat nazil hue hai jis se is ki fazeelat ka bakhoobi andaza lagaya jaa sakta hai.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ۞ وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ۞ لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ۞ تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ كُلِّ أَمْرٍ۞ سَلَامٌ هِيَ حَتَّىٰ مَطْلَعِ الْفَجْرِ​
*Tarjumah:*

Beshak hum ne ise (Quran) ko shab e Qadr mein nazil farmaya. Aur Aap ko kya maloom ke shab e qadr kya hai. Shab e Qadr hazaar maheeno se behtar hai. Is (mein har kaam) ke sar anjaam dene ko apne Rabb ke hukm se farishte aur Rooh (Jibraeel) utarte hain. Yeh raat salamti ki hoti hai aur Fajr ke tulu hone tak (rehti hai).
*{Surah Al Qadr: Surah No: 97 (Mukammal)}*

*Is Surat mein chand fazail ka zikr hai.*

*⚜* Shab e Qadr mein Quran ka nuzool howa yani ek-baargi mukammal Quran Looh e Mehfooz se aasman duniya par nazil kiya gaya jo 23 salon mein qalb e Mohammad Sallallahu Alaihi Wasallam par nazil kiya gaya.

*⚜* Yeh qadr o manzilat waali raat hai, qadr ki tafseel Allah ne Hazaar 4 maheeno se bayan ki jo mubalgha par dalalat karta hai yani yeh raat hazaron maheeno se behtar hai.

*⚜* Yeh is qadr azeem raat hai ke is mein firshton khaas taur se Jibraeel Alaihissalam ka nuzool hota hai un kamon ko sar-anjaam dene jin ka faisla Allah Taala is saal ke liye karta hai.

*⚜* Yeh mukammal raat sarapa aman o salamti waali hai. Momin bandah shaitan ke sharr se mehfooz ho kar Rabb ki khalis ibadat karta hai.

*⚜* Is raat saal mein hone waale maut aur zindagi aur zindagi ke wasaail ke baare mein saal bhar ka faisla kiya jaata hai:
فِيهَا يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ​
*Tarjumah:*

Isi raat mein har ek mazboot kaam ka faisla kiya jata hai.
*(Surah Ad-Dukhan, Surah No: 44, Ayat No: 4)*

*⚜* Lailat ul qadr mein qiyam ka sawaab pichle saare gunaahon ka kaffara hai. Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ka farman hai:

مَنْ قَامَ لَيْلَةَ الْقَدْرِ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ​

*Tarjumah:*

Jo koi shab e qadar mein Imaan ke saath or sawaab ke hasil karne ki niyat se qiyam karta hai us ke sabiqa (guzre hue) tamam gunah mu’aaf kar diye jaate hain.
*(Sahih Bukhari: 1901)*

*⚜* Lailat ul qadr ki fazeelat se mahroom hone waala har qism ki bhalaayi se mahroom hai:

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، قَالَ دَخَلَ رَمَضَانُ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ـ صلى الله عليه وسلم ـ ‏إِنَّ هَذَا الشَّهْرَ قَدْ حَضَرَكُمْ وَفِيهِ لَيْلَةٌ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ مَنْ حُرِمَهَا فَقَدْ حُرِمَ الْخَيْرَ كُلَّهُ وَلاَ يُحْرَمُ خَيْرَهَا إِلاَّ مَحْرُومٌ​

*Tarjumah:*

Anas bin Malik Radhiallahu Anhu se riwayat hai wo kehte hain ke Ramadhan ka maheena aaya to Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: Tumhaare paas yeh maheena aa gya hai, is mein ek raat hai jo hazaar (1000) maheeno se afzal hai. Jo shakhs us raat (ka sawaab hasil karne) se mahroom reh gaya, wo har bhalaayi se mahroom reh gaya uske khair se wahi mehroom rehta hai jo waqa’ee mehroom hai.

*(Ibn e Majah: 1644)*

❗Allama Albani Rahimahullah ne is Hadees ko *Hasan Sahih* kaha hai.

*Lailat ul qadr ka ta'auun (تعین):*

Lailat ul qadr ke ta'auun (تعین) ke silsile mein ulama ke mukhtalif aqwaal milte hain magar rajeh qaul yeh hai ke Lailat ul qadr Ramadhan ke aakhri Ashre ki taaq raton (21, 23, 25, 27, 29) mein se koi ek hai. Is ki daleel Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ka farmaan hai:

تَحَرَّوْا لَيْلَةَ الْقَدْرِ فِي الْوِتْرِ مِنَ الْعَشْرِ الأَوَاخِرِ مِنْ رَمَضَانَ​

*Tarjumah:*

Lailat ul Qadr ko Ramadhan ke aakhri Ashre ki taaq raton mein talaash karo.
*(Sahih Bukhari: 2017)*

*Kya sattaisveen (27th) ki raat Lailat ul qadr hai❓*

Kuch logon ne sattaisveen (27th) ki raat ko Lailat ul qadr qaraar diya hai jo sahih nahi hai. Yeh sahih hai ke kuch riwayaton mein shab e qadr sattaisveen (27th) ki raat ko bataayi gayi hai magar sattaisveen (27th) ko hi hamesha ke liye shab e qadr qarar dena galat hai. *Is ke kuch reasons hain:*

*1* Bukhari ki Hadees (2017) is mauqif ki tardeed karti hai jis mein shab e qadr ko paanch taaq (odd) raaton mein talaash karne ka hukm diya gaya hai, sirf sattaisveen (27th) ki hadees le kar faisla karna durust nahi hai.

*2* Ahadees mein sattaisveen (27th) ke alawah doosri raat ka bhi zikr hai. Sahihain (Sahih Bukhari aur Sahih Muslim) mein mazkoor hai ke Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne shab e qadr paane ke liye kabhi pehle Ashre mein Aitekaf kiya, kabhi darmiyani Ashre mein Aitekaf kiya to kabhi aakhri Ashre mein aur aakhir mein farmaya:

إِنِّي أُرِيتُ لَيْلَةَ الْقَدْرِ، ثُمَّ أُنْسِيتُهَا أَوْ نُسِّيتُهَا، فَالْتَمِسُوهَا فِي الْعَشْرِ الأَوَاخِرِ فِي الْوَتْرِ​
*Tarjumah:*
Mujhe Lailat ul qadr dikhaayi gayi, magar fir bhula di gayi ya (aapne yeh farmaya ki) main khud bhool gya. Is liye tum use aakhri Ashre ki taaq raton mein talaash karo.

*(Sahih Bukhari: 2016 and Sahih Muslim: 1167)*

Ek riwayat mein hai:

فَمَنْ كَانَ مُتَحَرِّيَهَا فَلْيَتَحَرَّهَا فِي السَّبْعِ الأَوَاخِرِ​

*Tarjumah:*

Jis ko shab e qadr ki talaash ho woh usi hafte ki aakhri (taaq) raaton mein talaash kare.
*(Sahih Bukhari: 2015 and Sahih Muslim: 1165)*

In ke alawah kisi riwayat mein 21 ka zikr hai, kisi mein 23 ka zikr hai, kisi mein 25 ka zikr hai to kisi mein 29 ka zikr hai.
In saari riwayaat ko saamne rakhte huwe Ashr e akheer (aakhiri Ashre) ke andar wus’at (kushadgi) paayi jaati hai, un mein sab’e akheer aur deegar saari riwayaat daakhil hain. Is wajah se shab e qadr aakhri Ashre ki koi taaq (odd) raat hai. Yahi mauqif aksar ahl e ilm ka hai.

Jahan tak sattais (27) ka masla hai to kisi saal sattais ki raat qadr ki raat hogi jaisa ki kabhi 21, kabhi 23, kabhi 25 to kabhi 29 rahi. Is ki wajah yeh hai ke yeh raat har saal aakhri Ashre ki paanch Taaq raaton mein se kisi ek raat mein muntaqil hoti rehti hai.

*3* Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ke farameen ke alawah Aap ka amal bhi saabit karta hai ke Lailat ul qadr aakhri Ashre ki koi ek Taaq raat hai:

عَنْ عَائِشَةَ ـ رضى الله عنها ـ قَالَتْ كَانَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم إِذَا دَخَلَ الْعَشْرُ شَدَّ مِئْزَرَهُ، وَأَحْيَا لَيْلَهُ، وَأَيْقَظَ أَهْلَهُ‏​
*Tarjumah:*
Aisha Radhiallahu Anha bayan karti hain ki jab (Ramadhan ka) aakhri Ashra aata to Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam apna tehband mazboot baandhte (yaani apni kamar poori tarah kas lete) or un raaton mein Aap khud bhi jaagte aur ghar waalon ko bhi jagaaya karte the.
*(Sahih Bukhari: 2024)*

Lailat ul qadr ki nishaniyaan:*

Ahadees mein is raat ki kuch nishaniyaan milti hain:

*⚜* Subah ke Sooraj mein shu’a nahi hoti:

هِيَ لَيْلَةُ صَبِيحَةِ سَبْعٍ وَعِشْرِينَ وَأَمَارَتُهَا أَنْ تَطْلُعَ الشَّمْسُ فِي صَبِيحَةِ يَوْمِهَا بَيْضَاءَ لاَ شُعَاعَ للَهَ
*Tarjumah:*
Yeh (Lailat ul qadr) sattaisween (27th) subah ki raat hai, aur is ki nishani yeh hai ke us din ki subah ko sooraj safaid tulu’ hota hai, us ki koi shua (rays) nahi hoti.

*(Sahih Muslim: 762)*

*⚜* Lailat ul qadr mo’tadil hoti hai:

ليلةُ القدْرِ ليلةٌ سمِحَةٌ، طَلِقَةٌ، لا حارَّةٌ ولا بارِدَةٌ، تُصبِحُ الشمسُ صبيحتَها ضَعيفةً حمْراءَ​

*Tarjumah:*

Qadr ki raat narmi waali mo’tadil hai, na garam na thandhi, us raat ki subah sooraj ki roshni kamzor aur surkhi maa’il hoti hai.

*{Sahih al Jami’ (Albani): 5475}*

*⚜* Kabhi barish bhi ho sakti hai:

وَإِنِّي رَأَيْتُ كَأَنِّي أَسْجُدُ فِي طِينٍ وَمَاءٍ​

*Tarjumah:*

Main ne (khawab mein) khud ko keechad mein sajdah karte huwe dekha.

*(Sahih Bukhari: 813)*

*⚠ Lailat ul qadr se mutalliq logon mein galat baatein mashhoor hain* for example: Is raat kutte nahi bhonkte, gadhe kam bolte hain. Samandar ka khaara paani bhi meetha ho jaata hai. Darakht (trees) zameen ko sajda karte hain phir apni jagah laut jaate hain. Har jagah roshni hi roshni hoti hai, is din shaitan sooraj ke saath nahi nikal sakta. Waghera waghera.!

Lailat ul qadr mein hum kya karen?

Hadees mein Lailat ul qadr ke husool ke liye Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ki bahut ziyadah mehnat ka zikr milta hai:

عَنْ عَائِشَةَ ـ رضى الله عنها ـ قَالَتْ كَانَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم إِذَا دَخَلَ الْعَشْرُ شَدَّ مِئْزَرَهُ، وَأَحْيَا لَيْلَهُ، وَأَيْقَظَ أَهْلَهُ‏​

*Tarjumah:* Aisha Radhiallahu Anha bayan karti hain ki jab (Ramadhan ka) aakhri Ashra aata to Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam apna tehband mazboot baandhte (yaani apni kamar poori tarah kas lete) or un raaton mein Aap khud bhi jaagte aur ghar waalon ko bhi jagaya karte the.
*(Sahih Bukhari: 2024)*

*Is Hadees mein teen batein zikr ki gayi hain:*

*⚜ Kamar kas lete (شَدَّ مِئْزَرَهُ):*

Yaani ibadat ke liye bahut ziyadah mehnat karte. Aurton se doori ke meaning mein bhi aaya hai.

*⚜ Shab bedaari karte (أَحْيَا لَيْلَهُ):*

Yaani raat mein ibadat ke liye khud ko bedaar rakhte.

*⚜ Apne ahl o ayaal ko uthate (أَيْقَظَ أَهله):*

Yaani apne ahl o ayaal ko bhi ibadat ke liye jagaate kiunki yeh ahem raat hoti hai.

*Khulasa e kalaam yeh hai ke shab e qadr mein ibadat par khoob khoob mehnat karna hai taaki hum us ki fazeelat paa saken* jaisa ki Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ka farmaan hai:

مَنْ قَامَ لَيْلَةَ الْقَدْرِ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ​

*Tarjumah:*

Jo koi shab e qadar mein Imaan ke saath or sawaab ke hasil karne ki niyat se qiyam karta hai us ke sabiqa (guzre huwe) tamam gunah maaf kar diye jaate hain.
*(Sahih Bukhari: 1901)*

Qiyam ke saath zikr o dua aur tilawat o manajaat bhi is raat mein karen. *Is raat ki ek khusoosi dua hai jo Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne apni ummat ko sikhaayi hai:*

عَنْ عَائِشَةَ، أَنَّهَا قَالَتْ يَا رَسُولَ اللَّهِ أَرَأَيْتَ إِنْ وَافَقْتُ لَيْلَةَ الْقَدْرِ مَا أَدْعُو قَالَ تَقُولِينَ اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي​

*Tarjumah:*

Aisha Radhiallahu Anha se riwayat hai unhon ne kaha: Aye Allah ke Rasool Sallallahu Alaihi Wasallam! Agar mujhe shab e qadr mil jaaye to main konsi dua padhun? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya ke tum padho: اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي (Aye Allah tu mu’aaf karne waala hai mu’aafi ko pasand karta hai lehaza tu mujhe mu’aaf kar de).
*(Ibn e Majah: 3850)*

❗Allama Albani Rahimahullah ne is Hadees ko *Sahih* kaha hai.

*⚠ Sunan Tirmizi mein “Afuwwun (عَفُوٌّ)” ke baad “kareem” ki ziyadti hai, is ziyadti ki koi asal nahi yaani yeh saabit nahi hai.*

*☘Agli Post Ka Intizaar Karen☘*

*Please Share with Our Muslims Brother and Sister.*
Ramadhan ul Mubarak Ke Kuch Ahkaam o Masaail (Part-10)
Tehreer: Shaikh Maqbool Ahmad Salafi Hafizahullah
Romanised By: Umar Asari
*Lailat ul qadr*
Lailat ul qadr ki ahmiyat o fazeelat:​*
Lailat ul qadr ki ahmiyat o fazeelat par ek mukammal Surat nazil hue hai jis se is ki fazeelat ka bakhoobi andaza lagaya jaa sakta hai.

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ
إِنَّا أَنْزَلْنَاهُ فِي لَيْلَةِ الْقَدْرِ۞ وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ۞ لَيْلَةُ الْقَدْرِ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ۞ تَنَزَّلُ الْمَلَائِكَةُ وَالرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِمْ مِنْ كُلِّ أَمْرٍ۞ سَلَامٌ هِيَ حَتَّىٰ مَطْلَعِ الْفَجْرِ​
*Tarjumah:*
Beshak hum ne ise (Quran) ko shab e Qadr mein nazil farmaya. Aur Aap ko kya maloom ke shab e qadr kya hai. Shab e Qadr hazaar maheeno se behtar hai. Is (mein har kaam) ke sar anjaam dene ko apne Rabb ke hukm se farishte aur Rooh (Jibraeel) utarte hain. Yeh raat salamti ki hoti hai aur Fajr ke tulu hone tak (rehti hai).
*{Surah Al Qadr: Surah No: 97 (Mukammal)}

Is Surat mein chand fazail ka zikr hai.

Shab e Qadr mein Quran ka nuzool howa yani ek-baargi mukammal Quran Looh e Mehfooz se aasman duniya par nazil kiya gaya jo 23 salon mein qalb e Mohammad Sallallahu Alaihi Wasallam par nazil kiya gaya.

*⚜* Yeh qadr o manzilat waali raat hai, qadr ki tafseel Allah ne Hazaar 4 maheeno se bayan ki jo mubalgha par dalalat karta hai yani yeh raat hazaron maheeno se behtar hai.

*⚜* Yeh is qadr azeem raat hai ke is mein firshton khaas taur se Jibraeel Alaihissalam ka nuzool hota hai un kamon ko sar-anjaam dene jin ka faisla Allah Taala is saal ke liye karta hai.

*⚜* Yeh mukammal raat sarapa aman o salamti waali hai. Momin bandah shaitan ke sharr se mehfooz ho kar Rabb ki khalis ibadat karta hai.

*⚜* Is raat saal mein hone waale maut aur zindagi aur zindagi ke wasaail ke baare mein saal bhar ka faisla kiya jaata hai:
فِيهَا يُفْرَقُ كُلُّ أَمْرٍ حَكِيمٍ​
*Tarjumah:*

Isi raat mein har ek mazboot kaam ka faisla kiya jata hai.
*(Surah Ad-Dukhan, Surah No: 44, Ayat No: 4)*

*⚜* Lailat ul qadr mein qiyam ka sawaab pichle saare gunaahon ka kaffara hai. Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ka farman hai:

مَنْ قَامَ لَيْلَةَ الْقَدْرِ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ​
*Tarjumah:*

Jo koi shab e qadar mein Imaan ke saath or sawaab ke hasil karne ki niyat se qiyam karta hai us ke sabiqa (guzre hue) tamam gunah mu’aaf kar diye jaate hain.
*(Sahih Bukhari: 1901)*

*⚜* Lailat ul qadr ki fazeelat se mahroom hone waala har qism ki bhalaayi se mahroom hai:

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ، قَالَ دَخَلَ رَمَضَانُ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ ـ صلى الله عليه وسلم ـ ‏إِنَّ هَذَا الشَّهْرَ قَدْ حَضَرَكُمْ وَفِيهِ لَيْلَةٌ خَيْرٌ مِنْ أَلْفِ شَهْرٍ مَنْ حُرِمَهَا فَقَدْ حُرِمَ الْخَيْرَ كُلَّهُ وَلاَ يُحْرَمُ خَيْرَهَا إِلاَّ مَحْرُومٌ​
*Tarjumah:*
Anas bin Malik Radhiallahu Anhu se riwayat hai wo kehte hain ke Ramadhan ka maheena aaya to Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya: Tumhaare paas yeh maheena aa gya hai, is mein ek raat hai jo hazaar (1000) maheeno se afzal hai. Jo shakhs us raat (ka sawaab hasil karne) se mahroom reh gaya, wo har bhalaayi se mahroom reh gaya uske khair se wahi mehroom rehta hai jo waqa’ee mehroom hai.
*(Ibn e Majah: 1644)*

❗Allama Albani Rahimahullah ne is Hadees ko *Hasan Sahih* kaha hai.

Lailat ul qadr ka ta'auun (تعین):*

Lailat ul qadr ke ta'auun (تعین) ke silsile mein ulama ke mukhtalif aqwaal milte hain magar rajeh qaul yeh hai ke Lailat ul qadr Ramadhan ke aakhri Ashre ki taaq raton (21, 23, 25, 27, 29) mein se koi ek hai. Is ki daleel Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ka farmaan hai:

تَحَرَّوْا لَيْلَةَ الْقَدْرِ فِي الْوِتْرِ مِنَ الْعَشْرِ الأَوَاخِرِ مِنْ رَمَضَانَ​
*Tarjumah:*

Lailat ul Qadr ko Ramadhan ke aakhri Ashre ki taaq raton mein talaash karo.
*(Sahih Bukhari: 2017)*

*Kya sattaisveen (27th) ki raat Lailat ul qadr hai❓*

Kuch logon ne sattaisveen (27th) ki raat ko Lailat ul qadr qaraar diya hai jo sahih nahi hai. Yeh sahih hai ke kuch riwayaton mein shab e qadr sattaisveen (27th) ki raat ko bataayi gayi hai magar sattaisveen (27th) ko hi hamesha ke liye shab e qadr qarar dena galat hai. *Is ke kuch reasons hain:*

1 Bukhari ki Hadees (2017) is mauqif ki tardeed karti hai jis mein shab e qadr ko paanch taaq (odd) raaton mein talaash karne ka hukm diya gaya hai, sirf sattaisveen (27th) ki hadees le kar faisla karna durust nahi hai.

*2* Ahadees mein sattaisveen (27th) ke alawah doosri raat ka bhi zikr hai. Sahihain (Sahih Bukhari aur Sahih Muslim) mein mazkoor hai ke Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne shab e qadr paane ke liye kabhi pehle Ashre mein Aitekaf kiya, kabhi darmiyani Ashre mein Aitekaf kiya to kabhi aakhri Ashre mein aur aakhir mein farmaya:

إِنِّي أُرِيتُ لَيْلَةَ الْقَدْرِ، ثُمَّ أُنْسِيتُهَا أَوْ نُسِّيتُهَا، فَالْتَمِسُوهَا فِي الْعَشْرِ الأَوَاخِرِ فِي الْوَتْرِ​
*Tarjumah:*
Mujhe Lailat ul qadr dikhaayi gayi, magar fir bhula di gayi ya (aapne yeh farmaya ki) main khud bhool gya. Is liye tum use aakhri Ashre ki taaq raton mein talaash karo.
*(Sahih Bukhari: 2016 and Sahih Muslim: 1167)*

Ek riwayat mein hai:
فَمَنْ كَانَ مُتَحَرِّيَهَا فَلْيَتَحَرَّهَا فِي السَّبْعِ الأَوَاخِرِ​

*Tarjumah:*

Jis ko shab e qadr ki talaash ho woh usi hafte ki aakhri (taaq) raaton mein talaash kare.
*(Sahih Bukhari: 2015 and Sahih Muslim: 1165)*

In ke alawah kisi riwayat mein 21 ka zikr hai, kisi mein 23 ka zikr hai, kisi mein 25 ka zikr hai to kisi mein 29 ka zikr hai.
In saari riwayaat ko saamne rakhte huwe Ashr e akheer (aakhiri Ashre) ke andar wus’at (kushadgi) paayi jaati hai, un mein sab’e akheer aur deegar saari riwayaat daakhil hain. Is wajah se shab e qadr aakhri Ashre ki koi taaq (odd) raat hai. Yahi mauqif aksar ahl e ilm ka hai.

Jahan tak sattais (27) ka masla hai to kisi saal sattais ki raat qadr ki raat hogi jaisa ki kabhi 21, kabhi 23, kabhi 25 to kabhi 29 rahi. Is ki wajah yeh hai ke yeh raat har saal aakhri Ashre ki paanch Taaq raaton mein se kisi ek raat mein muntaqil hoti rehti hai.

*3* Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ke farameen ke alawah Aap ka amal bhi saabit karta hai ke Lailat ul qadr aakhri Ashre ki koi ek Taaq raat hai:

عَنْ عَائِشَةَ ـ رضى الله عنها ـ قَالَتْ كَانَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم إِذَا دَخَلَ الْعَشْرُ شَدَّ مِئْزَرَهُ، وَأَحْيَا لَيْلَهُ، وَأَيْقَظَ أَهْلَهُ‏​
*Tarjumah:*

Aisha Radhiallahu Anha bayan karti hain ki jab (Ramadhan ka) aakhri Ashra aata to Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam apna tehband mazboot baandhte (yaani apni kamar poori tarah kas lete) or un raaton mein Aap khud bhi jaagte aur ghar waalon ko bhi jagaaya karte the.
*(Sahih Bukhari: 2024)*

Lailat ul qadr ki nishaniyaan:

Ahadees mein is raat ki kuch nishaniyaan milti hain:

*⚜* Subah ke Sooraj mein shu’a nahi hoti:

هِيَ لَيْلَةُ صَبِيحَةِ سَبْعٍ وَعِشْرِينَ وَأَمَارَتُهَا أَنْ تَطْلُعَ الشَّمْسُ فِي صَبِيحَةِ يَوْمِهَا بَيْضَاءَ لاَ شُعَاعَ للَهَ
*Tarjumah:*

Yeh (Lailat ul qadr) sattaisween (27th) subah ki raat hai, aur is ki nishani yeh hai ke us din ki subah ko sooraj safaid tulu’ hota hai, us ki koi shua (rays) nahi hoti.
*(Sahih Muslim: 762)*

*⚜* Lailat ul qadr mo’tadil hoti hai:

ليلةُ القدْرِ ليلةٌ سمِحَةٌ، طَلِقَةٌ، لا حارَّةٌ ولا بارِدَةٌ، تُصبِحُ الشمسُ صبيحتَها ضَعيفةً حمْراءَ​

*Tarjumah:*

Qadr ki raat narmi waali mo’tadil hai, na garam na thandhi, us raat ki subah sooraj ki roshni kamzor aur surkhi maa’il hoti hai.
*{Sahih al Jami’ (Albani): 5475}*

*⚜* Kabhi barish bhi ho sakti hai:

وَإِنِّي رَأَيْتُ كَأَنِّي أَسْجُدُ فِي طِينٍ وَمَاءٍ​

*Tarjumah:*
Main ne (khawab mein) khud ko keechad mein sajdah karte huwe dekha.
*(Sahih Bukhari: 813)*

*⚠ Lailat ul qadr se mutalliq logon mein galat baatein mashhoor hain* for example: Is raat kutte nahi bhonkte, gadhe kam bolte hain. Samandar ka khaara paani bhi meetha ho jaata hai. Darakht (trees) zameen ko sajda karte hain phir apni jagah laut jaate hain. Har jagah roshni hi roshni hoti hai, is din shaitan sooraj ke saath nahi nikal sakta. Waghera waghera.!

Lailat ul qadr mein hum kya karen?

Hadees mein Lailat ul qadr ke husool ke liye Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ki bahut ziyadah mehnat ka zikr milta hai:

عَنْ عَائِشَةَ ـ رضى الله عنها ـ قَالَتْ كَانَ النَّبِيُّ صلى الله عليه وسلم إِذَا دَخَلَ الْعَشْرُ شَدَّ مِئْزَرَهُ، وَأَحْيَا لَيْلَهُ، وَأَيْقَظَ أَهْلَهُ‏​

*Tarjumah:* Aisha Radhiallahu Anha bayan karti hain ki jab (Ramadhan ka) aakhri Ashra aata to Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam apna tehband mazboot baandhte (yaani apni kamar poori tarah kas lete) or un raaton mein Aap khud bhi jaagte aur ghar waalon ko bhi jagaya karte the.
*(Sahih Bukhari: 2024)*

*Is Hadees mein teen batein zikr ki gayi hain:*
*⚜ Kamar kas lete (شَدَّ مِئْزَرَهُ):*

Yaani ibadat ke liye bahut ziyadah mehnat karte. Aurton se doori ke meaning mein bhi aaya hai.

*⚜ Shab bedaari karte (أَحْيَا لَيْلَهُ):*

Yaani raat mein ibadat ke liye khud ko bedaar rakhte.

*⚜ Apne ahl o ayaal ko uthate (أَيْقَظَ أَهله):*

Yaani apne ahl o ayaal ko bhi ibadat ke liye jagaate kiunki yeh ahem raat hoti hai.

*Khulasa e kalaam yeh hai ke shab e qadr mein ibadat par khoob khoob mehnat karna hai taaki hum us ki fazeelat paa saken* jaisa ki Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ka farmaan hai:

مَنْ قَامَ لَيْلَةَ الْقَدْرِ إِيمَانًا وَاحْتِسَابًا غُفِرَ لَهُ مَا تَقَدَّمَ مِنْ ذَنْبِهِ​
*Tarjumah:*
Jo koi shab e qadar mein Imaan ke saath or sawaab ke hasil karne ki niyat se qiyam karta hai us ke sabiqa (guzre huwe) tamam gunah maaf kar diye jaate hain.
*(Sahih Bukhari: 1901)*

Qiyam ke saath zikr o dua aur tilawat o manajaat bhi is raat mein karen. *Is raat ki ek khusoosi dua hai jo Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne apni ummat ko sikhaayi hai:*

عَنْ عَائِشَةَ، أَنَّهَا قَالَتْ يَا رَسُولَ اللَّهِ أَرَأَيْتَ إِنْ وَافَقْتُ لَيْلَةَ الْقَدْرِ مَا أَدْعُو قَالَ تَقُولِينَ اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي​
*Tarjumah:*

Aisha Radhiallahu Anha se riwayat hai unhon ne kaha: Aye Allah ke Rasool Sallallahu Alaihi Wasallam! Agar mujhe shab e qadr mil jaaye to main konsi dua padhun? Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya ke tum padho: اللَّهُمَّ إِنَّكَ عَفُوٌّ تُحِبُّ الْعَفْوَ فَاعْفُ عَنِّي (Aye Allah tu mu’aaf karne waala hai mu’aafi ko pasand karta hai lehaza tu mujhe mu’aaf kar de).
*(Ibn e Majah: 3850)*

❗Allama Albani Rahimahullah ne is Hadees ko *Sahih* kaha hai.

*⚠ Sunan Tirmizi mein “Afuwwun (عَفُوٌّ)” ke baad “kareem” ki ziyadti hai, is ziyadti ki koi asal nahi yaani yeh saabit nahi hai.*

*☘Agli Post Ka Intizaar Karen☘*

*Please Share with Our Muslims Brother and Sister.*
-------------------

Share:

Roze Ki Halat Me Kulli Kaise Kare Jisse Roza Batil Nahi Ho?

ROOZEY KI HALAT MAI KULLI KARTE WAQT IS TARAH PAANI DAALNA JAYEZ NAHI K HALAQ TAK PAHUNCHNE KA KHADSHA HO.
 



Laqeet bin Sabra apne Walid se riwayat karte hai k mene kaha "Ya Rasool Allah Sallallahu Aliahi Wa Sallam! wuzu k baare mai mujhey kuch bataiye", *Nabi E Akram Sallallahu Aliahi Wa Sallam* ne farmaya: "Wuzu poora karo, ungliyo k darmiyaan khalaal karo aur naak mai acchi tarah paani dalo, lekin agar rooza ho to phir aesa na karo".
*(Abu Dawood, Tirmizi, Sahih Sunan Abu Dawood Hadees no. 2090)

Qasdan Qay (vomit) Karne Se Roza Toot Jaata Hai Aur Usper Qaza Waajib Hai.

Khud Bakhud Qay Aane Se Roza Nahi Toot'ta
 
Abu Hurairah Radi Allahu Anhu se rivayat hai ki Rasoollallah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya " jis rozedar ko khud ba khud qay aaye usper qaza nhi hai albatta jo rozedar qasdan qay laaye wo qaza roza rakhe".
*Sunan Abu Dawud, 2084*
 
  ┅┅┅━━═۞═━━┅┅┅

Share:

Deen Ka Dawat Dene Walo Ke bare me Kya Tahqeeq karni Chahiye?

Shariyat Ki Batein Sikhane Walo ke bare Me Kya kya Jankari Hme Honi Chahiye?
امام ابن سیرین ۔رحمہ اللہ۔ کہتے ہیں:

*"بےشک یہ علم (اسناد حدیث) دین ہے*
*لہذا تم دیکھو کہ اپنا دین کس سے سیکھ رہے ہو۔"*

✍  *فقیہ زمانہ علامہ ڈاکٹر صالح بن فوزان الفوزان ۔حفظہ اللہ۔ کہتے ہیں:*
🔹 *"نسبت اور ظاہر کا اعتبار نہیں ہوتا*
🔹 *بلکہ حقائق اور نتائج کا اعتبار ہوتا ہے،*
✍  *اس لئے جو لوگ دعوت کی طرف اپنی نسبت کرتے ہیں ان کے بارے میں یہ تحقیق ضروری ہے کہ:*
✍ *وہ کون ہیں اور کہاں سے ہیں؟*
✍ *انہوں نے کہاں کہاں اور کس کس سے علم حاصل کیا ہے؟*
✍ *ان کے عقائد و اعمال کیسے ہیں؟*
✍ *ان کی خدمات کیا کیا ہیں؟*
✍ *لوگوں پر ان کے کیا کیا اثرات مرتب ہوئے؟*
✍ *ان کے جہود سے کون کون سے اصلاحی کام ہوئے؟*
✍ *الغرض یہ کہ ان کے اقوال وظواہر سے دھوکہ کھانے سے پہلے ان کے احوال کا جائزہ لینا ضروری ہے۔
✍ *خاص طور سے اِس زمانے میں جس میں فتنہ پرور دعاة کی کثرت ہے*
✍ *جن کے بارے میں رسول صلی اللہ علیہ وسلم نے ہمیں پہلے ہی آگاہ کر دیا تھا*
✍ *کہ وہ تمہارے ہی جیسے ہوں گے اور تمہاری ہی زبان میں بات کریں گے۔"*
📓  *الإجابات المهمة :  47-48*

*ترجمانی: افتخار عالم مدنی ، دعوہ سنٹر ، جبیل ،سعودی عرب*

Share:

Jo Logo Ke Darmiyan Achi ya Buri Chijein Failate Hai Unhe Kya Milega? (Social Media Pe Hme Soch Samjhker Koi Message Bhejne Chahiye)

Khush khabri Aur Khasara Kaise Logo Ke Liye Hai?
سعادت وخوش خبری ہے اس شخص کے لئے جو لوگوں کے درمیان خیر وبھلائی نشر کرتا ہے، اور خسارہ وشرمندگی ہے اس کے لئے جو ان کے درمیان شر وبرائی کی اشاعت کرتا ہے۔
✍ اللہ تعالی کا فرمان ہے:
{إنا نحن نحيي الموتى ونكتب ما قدموا وآثارهم وكل شئ أحصيناه في إمام مبين} (يس:12)
{بےشک ہم مردوں کو زندہ کریں گے اور ہم لکھتے جاتے ہیں وہ اعمال بھی جن کو لوگ آگے بھیجتے ہیں اور ان کے وہ اعمال بھی جن کو پیچھے چھوڑ جاتے ہیں اور ہم نے ہر چیز کو ایک واضح کتاب میں محفوظ کر رکھا ہے۔}
✍ اس آیت کی تفسیر میں امام سعدی -رحمہ اللہ- کہتے ہیں:
{ہم مُردوں کو زندہ کریں گے}
یعنی "ہم تمام لوگوں کو ان کے مرنے کے بعد بروز قیامت دوبارہ زندہ کریں گے تاکہ ہم انہیں ان کے اعمال کا بدلہ دیں۔"
{اور ہم لکھتے جاتے ہیں وہ اعمال بھی جن کو لوگ آگے بھیجتے ہیں}
یعنی "ان کے اچھے برے اعمال جو وہ اپنی زندگی میں کرتے ہیں۔"
{اور ان کے وہ اعمال بھی جن کو پیچھے چھوڑ جاتے ہیں}
یعنی "ان کے اچھے برے اعمال کے آثار جن کے وجود کا وہ سبب بنتے ہیں زندگی میں بھی اور موت کے بعد بھی۔۔۔"
{اور ہم نے ہر چیز کو ایک واضح کتاب میں محفوظ کر رکھا ہے}
یعنی "ہم نے تمام اقوال وافعال اور احوال ونیات کو لوح محفوظ میں ضبط کر رکھا ہے جو تمام کتابوں کی اصل اور مرجع ہے۔"
✍ وہ اقوال واعمال جن کے اچھے آثار مرتب ہوتے ہیں:
دینی تعلیم وتربیت، وعظ ونصیحت، دعوت واصلاح، نیکی کی تلقین، برائی پر تنبیہ۔
فرائض وواجبات، سنن ونوافل، آداب واخلاق اور خیر وبھلائی کے کاموں میں پیش قدمی کرنا اور دوسروں کے لئے نمونہ بننا۔
علم کو طلبہ کے سینوں میں، کتابوں کے اوراق میں اور تحریروں وتقریروں میں محفوظ کرنا۔
مساجد کی تعمیر، دینی مدارس اور دعوتی مراکز کی تاسیس، رفاہی اداروں اور فلاحی اسکیموں کا قیام۔
✍ وہ اقوال واعمال جو برے آثار کو جنم دیتے ہیں:
اللہ پر بغیر علم کے کوئی بات کہنا۔
شرک وبدعت کے اعمال ورسومات۔
جھوٹ، فریب اور جادو وغیرہ۔
فحش فوٹوز، آڈیوز اور ویڈیوز شیئر کرنا۔
غیبت، چغل خوری اور بہتان تراشی۔
فتنوں اور افواہوں کو پھیلانا اور لوگوں میں خوف وہراس پیدا کرنا۔
مسلمانوں کا مذاق اڑانا اور انہیں ایذا پہنچانا۔
✍ یاد رہے کہ جو اچھی چیز رائج کرتا ہے اس کو اس کا اجر ملتا ہے اور قیامت تک اس پر عمل کرنے والوں کا بھی اجر ملتا ہے، اور جو بری چیز کو رواج دیتا ہے اس کو اس کا گناہ ملتا ہے اور قیامت تک اس پر عمل کرنے والوں کا بھی گناہ ملتا ہے۔
✍ اس سے جہاں دین حق اور کار خیر کی دعوت دینے والوں کی فضیلت ثابت ہوتی ہے کہ وہ تمام لوگوں میں سب سے بہتر اور برتر ہیں، وہیں باطل اور شر وفساد کی دعوت دینے والوں کی فضیحت ثابت ہوتی ہے کہ وہ سب سے گھٹیا درجے کے انسان، ایک نمبر کے مجرم اور سخت گنہگار ہیں۔
✍ لہذا اے میرے پیارے بھائی! خود احتسابی سے کام لو اور غور وفکر کرو کہ آپ کہاں ہو؟ سوشل میڈیا کا استعمال آپ کس طرح کر رہے ہو؟ آپ اپنے آگے کون سا عمل بھیج رہے ہو اور اپنے پیچھے کیسا اثر چھوڑ کر جائوگے؟
✍ آپ نہیں جانتے کہ آپ کے قول وعمل کا اثر کہاں تک پھیلےگا اور کب تک باقی رہےگا؟ اس لئے کچھ بھی کہنے اور کرنے سے پہلے خوب سوچ اور سمجھ لو، اور سوشل میڈیا پر بھی کچھ شیئر کرنے سے پہلے اس کی اچھی طرح تحقیقات کر لو۔
(مجموعات خدمة التوحيد على الواتساب)
(ترجمانی: افتخار عالم مدنی، دعوہ سنٹر، جبیل-سعودی عرب)

Share:

Kya Suraj Ya Chand Garhan Se Hamla Aurat Ko Nuksan Hota Hai?

Suraj Garhan Aur Chand Garhan Se Kya Hota?
سورج اور چاند گرہن:
✍ سورج اور چاند گرہن اللہ کی عظیم نشانیوں میں سے ایک اہم نشانی ہے۔
✍ سورج اور چاند رب یا معبود نہیں ہیں، بلکہ وہ اللہ کے حکم کے تابع ہیں، اسی کے حکم سے طلوع وغروب ہوتے ہیں اور اسی کے حکم سے انہیں گرہن لگتا ہے۔
✍ سورج اور چاند گرہن یونہی بلاحکمت اور بےمقصد نہیں ہوتا بلکہ اس میں چند حکمتیں اور مقاصد کارفرما ہوتے ہیں۔
✍ ان میں سے اہم یہ ہے کہ:
#بندے اللہ رب العالمین پر ایمان لائیں، اس کی عظمت اور قدرت کا اعتراف کریں، اس سے ڈریں اور اس کا خوف کھائیں۔
#نفس کا محاسبہ کریں، گناہوں سے توبہ کریں اور اعمال کی اصلاح کریں۔
#نصیحت پکڑیں، عبرت حاصل کریں اور غفلت نہ برتیں۔
#موت کو یاد کریں، اللہ کا ذکر کریں اور آخرت کی فکر کریں۔
#تقوی اختیار کریں، اللہ کا حکم مانیں اور اس کی نافرمانی سے بچیں۔
#یہ نہ بھولیں کہ دنیا فانی ہے، یہاں کی زندگی چند روزہ ہے اور موت سب کو آنی ہے۔
#ایک دن قیامت قائم ہوگی اور یہ سورج، چاند، ستارے سب ہمیشہ کے لئے بےنور ہو جائیں گے۔
✍ جب سورج اور چاند گرہن ہو تو اللہ سے ڈرتے ہوئے نماز، دعا، تکبیر وتہلیل اور توبہ واستغفار میں مشغول ہو جانا چاہئے اور صدقہ وخیرات کا بھی اہتمام کرنا چاہئے۔

*نوٹ:* یہ سمجھنا غلط اور بےبنیاد ہے کہ:
#سورج اور چاند گرہن ہونا محض ایک روٹینی عمل ہے اور اس کا کوئی شرعی سبب نہیں ہے۔
#سورج اور چاند کو گرہن کسی کے مرنے یا پیدا ہونے پر لگتا ہے۔
#جب سورج او چاند کو بیماری لاحق ہوتی ہے یا تکلیف پہنچتی ہے یا سزا دی جاتی ہے تو گرہن لگتا ہے۔
سورج اور چاند گرہن حاملہ عورت اور اس کے بچہ پر اثر انداز ہوتا ہے۔
(افتخار عالم مدنی)

Share:

Sone Aur Chandi Ya Kiraye Ke Ghar Pe kis Tarah Zakat Nikali jayegi?

Sone Aur Chandi Par kitni Zakat Nikalni Chahiye?
ज़कात  पार्ट 3
*सोने और चाँदी के जेवर भी नक्द ही की तरह हैं। अगर यह निसाब को जायें और उन पर एक वर्ष बीत जाये तो उनमें भी ज़कात वाजिब होगी। चाहे अपने प्रयोग और लोगों को उधार देने के लिये ही क्यों न हों। क्योंकि नबी करीम सल्लल्लहु अलैहि व सल्लम की यह हदीस साधारण है :*
*आप सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम ने एक महिला के हाथ में सोने के दो कंगन देखे तो आप सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम ने उससे पूछा : क्या तुम इसकी ज़कात अदा करती हो ? उसने कहा नही। आप सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम ने फरमाया :क्या तुम्हें पसन्द है कि अल्लाह तआला क्यामत के दिन उसके बदले आग के दो कंगन पहनाये ?यह सुनकर उसने दोनों कंगन निकाल कर ज़मीन पर डाल दिये और कहा :हे अल्लाह के रसूल सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम यह दोनो अल्लाह और उसके रसूल के लिये हैं।
(अबू दावूद, नसई-हसन सनद के साथ)
*और उम्मे सल्मा रजि० से भी साबित है कि वह सोने के पाजेब पहना करती थीं। उन्होनें नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम से पूछा कि क्या यह भी "कन्ज" (खज़ाना) है? इस पर आप सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम ने फरमाया :जिस सोने की (निसाब पूरा होने के बाद) ज़कात अदा कर दी जाये वह कन्ज़ नहीं है। इस विषय में और भी बहुत सी दूसरी हदीसे हैं।*
*जहाँ तक तिजारत के सामान की बात है तो साल के अन्त पर उस की मालियत का अन्दाजा करके उसमें से ज़कात अदा की जायेगी। समुरा दिन जुन्दुब रजि० रिवायत करते हैं : नबी करीम सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम हमें उन चीजों से भी ज़कात निकालने का हुक्म देते जिन्हें हम बेचने के लिये रखते।*
*ओर यही हुक्म ज़मीनों, गाडियों, पानी निकालने वाली मशीनों और तमाम सामानों का है, जिन्हें बेचने के लिये रखा जाता है। जो मकान बेचने के लिये नहीं, बल्कि किराये पर दिये गये हों, उनकी ज़कात किराया की आमदनी से अदा की जायेगी अगर उस रकम पर एक वर्ष की अवधि बीत जाये।* *हम खुद जिस में रहते है उस मकान पर ज़कात वाजिब नहीं होगी, क्योंकि वह बेचने के लिये नहीं है। यही दशा जाती (निजी) और किराया पर चलने वाली गाड़ियों का है। अगर वह बेचने के लिये नहीं है तो उसमें ज़कात भी नहीं है। अगर टेक्सी ( किराया की गाड़ी) या किसी भी गाड़ी के मालिक के पास इतना पैसा हो जाये जो निसाब की मात्रा तक पहुँचता हो तो साल के पूरा होने पर उस में जकात वाजिब होगी, चाहे उस पैसा को आम ज़रूरत में खर्च करने के लिये रखा हो, या शादी करने के लिये बचा रखा हो, या जमीन जायदाद बनाने या कर्ज अदा करने के लिये जमा किया हो। इसलिये कि इन चीजों में ज़कात होने की जो दलीलें हैं वह आम हैं, उनकी रोशनी में उलमा की सहीह बात यही है कि कर्ज की अदायगी से जकात की अदायगी खत्म नहीं होगी।*
*अनाथों और पागलों के माल में जकात का हुक्म*
*जमहूर उलमा-ए-इस्लाम के नज़दीक यतीमों और पागलों के माल में भी ज़कात वाजिब होगी अगर वह निसाब की मात्रा तक पहुँच जाये और उस पर एक वर्ष बीत जाये। इस की अदायगी इनके वलियों पर वाजिब है, वही उनकी तरफ से साल के आखिर में जुकात अदा करेंगे। क्योंकि ज़कात के वाजिब होने वाली हदीसे बिना किसी को अलग किये हर माल वाले को शामिल हैं उदाहरण के तौर पर वह हदीस जिसमें आप सल्लल्लाहु अलैहि व सल्लम ने मुआज़ रजि० को यमन भेजते समय फरमाया था :*
*अल्लाह ने उनके माल में ज़कात वाजिब की है जो उनके माल दारों से ली जायेगी और उनके मुहताजों पर खर्च की जायेगी।*
*इस पोस्ट को पढ़ने के लिए अल्लाह तआला आपको बेहतरीन अजर दे ओर आपके इल्म में बरकत दे सवाबे जारिया के लिए इसको शेयर करे ताकि हमारे भाइयो के इल्म में भी इज़ाफ़ा हो अल्लाह आपको जज़ाये खैर दे आमीन।
Next part coming soon इन शा अल्लाह

Share:

Too Kya Samjhe Ke Shab-E-Qader Kya Hai?

Qader wali Raat Kaun Si Hai?
*إِنَّآ أَنزَلْنَٰهُ فِى لَيْلَةِ ٱلْقَدْرِ*

*وَمَا أَدْرَاكَ مَا لَيْلَةُ الْقَدْرِ*

*لَيْلَةُ ٱلْقَدْرِ خَيْرٌۭ مِّنْ أَلْفِ شَهْرٍۢ*

*تَنَزَّلُ ٱلْمَلَٰٓئِكَةُ وَٱلرُّوحُ فِيهَا بِإِذْنِ رَبِّهِم مِّن كُلِّ أَمْرٍۢ*

*سَلَٰمٌ هِىَ حَتَّىٰ مَطْلَعِ ٱلْفَجْرِ*

*Yaqiinan ham ne ose (Qur'an ko) Shab e Qadr me nazil farmaya -*

*To kya samjhe ke Shab e Qadr kya hai?*

*Shab e Qadr ek hazaar mahino se behtar hai -*

*Us (me har kaam) ke sar anjaam dene ko apne Rab ke hukm se farishte aur Rooh (jibrail alaihissalam) utarte hain -*

*Ye raat sarasar salamati ki hoti hai aur fajar ke tolo hone tak (rehti hai) -*

*English*
Surely We revealed it on the grand night.*
And what will make you comprehend what the grand night

*The grand night is better than a thousand months.*

*The angels and Jibreel descend in it by the permission of their Lord for every affair,*
Peace! it is till the break of the morning.
(Qur'an - Surah Al-Qadr, Verses 1- 5)
----------------------------------------------------

Share:

Neki Ka Hukm Do Aur Burai Se Roko.

Pareshaniyon pe Saber Karo.
یٰبُنَیَّ  اَقِمِ الصَّلٰوۃَ  وَ اۡمُرۡ بِالۡمَعۡرُوۡفِ وَ انۡہَ  عَنِ الۡمُنۡکَرِ وَ اصۡبِرۡ عَلٰی مَاۤ اَصَابَکَ ؕ اِنَّ  ذٰلِکَ مِنۡ عَزۡمِ  الۡاُمُوۡرِ ﴿ۚ۱۷﴾

اے میرے  بیٹے! نماز قائم کرو اور نیکی کا حکم دو اور برائی سے روکو اور جو مصیبت بھی تم پر آئے اس پرصبر کرو یقینا ًیہ بڑے ہمت کے کاموں میں سے ہے.
-----------------------------------------
ए मेरे बेटे नमाज़ कायम करो और नेकी का हुक्म दो और बुराई से रोको और जो मुसीबत भी तुम पर आये इसपर सब्र करो यक़ीनन ये बरे हिम्मत के कामो में से है.  Surah Luqmaan 17

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS