find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Aadam Alaihe Salam Ki Nabi Sallahu Alaihe Wasallam Ke waseele Se Dua Ki Haqeeqat.

Kya Aadam Alaihe Salam Ne Allah Se Nabi-E-Akram Sallahu Alaihe Wasallam ke Waseele Se Dua Ki Thi

حدیث یہ ہے !( جب آدم علیہ السلام نے غلطی کا ارتکاب کیا توکہنے لگے : اے میرے رب میں محمد صلی اللہ علیہ وسلم کے واسطہ سے سوال کرتا ہوں کہ مجھے معاف کردے ، تواللہ تعالی نے فرمایا اے آدم علیہ السلام تونے محمد صلی اللہ علیہ وسلم کوکیسے جان لیا حالانکہ میں نےابھی تک اسے پیدا بھی نہیں کیا ؟
توآدم علیہ السلام کہنے لگے اے رب اس لیے کہ جب تونے مجھے اپنے ھاتھ سے بنا کرروح پھونکی تومیں نے اپنا سراٹھایا توعرش کے پایوں پر لاالہ الا اللہ محمد رسول اللہ لکھا ہوا دیکھا تومجھے علم ہوگيا کہ تو اپنے نام کے ساتھ اس کا نام ہی لگاتا ہے جوتیری مخلوق میں سے تجھے سب سے زيادہ محبوب ہو، تواللہ تعالی نے فرمایااے آدم توسچ کہہ رہا ہے محمد صلی اللہ علیہ وسلم مجھے مخلوق میں سب سے زیادہ محبوب ہیں ، مجھے اس کے واسطے سے پکاروتومیں تجھے معاف کرتا ہوں ،اوراگر محمد صلی اللہ علیہ وسلم نہ ہوتے تومیں تجھے بھی پیدا نہ کرتا ) ۔__
جواب :: الشیخ صالح المنجد __
الحمدللہ
یہ حدیث موضوع ہے ، اسے امام حاکم نے عبداللہ بن مسلم الفھری کے طریق سے بیان کرتے ہیں : حدثنا اسماعیل بن مسلمۃ انبا عبدالرحمن بن زيد بن اسلم عن ابیہ عن جدہ عن عمربن الخطاب رضی اللہ تعالی عنہ قال رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم : جب آدم علیہ السلام نے غلطی کا ارتکاب کیا ۔۔۔ پھر حدیث کو انہی الفاظ کے ساتھ ذکر کیا ہے جوکہ سائل نے ذکرکیے ہیں ۔
امام حاکم نے اسے صحیح الاسناد کہا ہے ۔ اھـ
امام حاکم رحمہ اللہ تعالی کے اس قول کا علماء کرام کی کثرت نے تعاقب کیا اور اس حدیث کی صحت کا انکار کیا ہے اور اس حدیث پرحکم لگایا ہے کہ یہ حدیث باطل اورموضوع ہے ، اوریہ بیان کیا ہے کہ امام حاکم رحمہ اللہ تعالی خود بھی اس حديث میں تناقض کا شکار ہیں ۔
علماء کے کچھ اقوال پیش کیے جاتے ہیں :
امام حاکم رحمہ اللہ کی کلام کا امام ذھبی رحمہ اللہ تعاقب کرتے ہوۓ کہتے ہیں : بلکہ یہ حديث موضوع ہے اور عبدالرحمن واہی ہے اور عبداللہ بن مسلم کا مجھے علم ہی نہیں وہ کون ہے ۔ اھـ
اورمیزان الاعتدال میں امام ذھبی رحمہ اللہ تعالی اس طرح لکھتے ہیں یہ خبر باطل ہے ۔ اھـ
اورحافظ ابن حجر رحمہ اللہ تعالی نے لسان المیزان میں اسی قول کی تائيد کی ہے ۔
اورامام بیھقی رحمہ اللہ تعالی کہتے ہیں : اس طریق سے عبدالرحمن بن زید بن اسلم نے یہ روایت متفرد بیان کی ہے اور عبدالرحمن ضعیف ہے اورحافظ ابن کثیر رحمہ اللہ تعالی نے اسی قول کو صحیح کہا ہے دیکھیں البدایۃ والنھایۃ ( 3 / 323 ) ۔
اورعلامہ البانی رحمہ اللہ تعالی نے الضعیفۃ میں اسے موضوع قرار دیا ہے دیکھیں السلسلۃ الضعیفۃ ( 25 ) ۔ ا ھـ
اورامام حاکم - اللہ تعالی انہیں معاف فرماۓ – نے خود بھی عبدالرحمن بن زيد کومتھم بوضع الحدیث کہا ہے ، تواب اس کی حدیث صحیح کیسے ہوسکتی ہے ؟ !
شیخ الاسلام ابن تیمیۃ رحمہ اللہ تعالی " القاعدۃ الجلیۃ فی التوسل والوسیلۃ ص ( 69 ) " میں کہتے ہیں :
اورامام حاکم کی روایت انہیں روایات میں سے جس کا ان پرانکار کیا گیا ہے ، کیونکہ انہوں نے خود ہی کتاب " المدخل الی معرفۃ الصحیح من السقیم " میں کہا ہے کہ عبدالرحمن بن زيد بن اسلم نے اپنے باپ سے موضوع احادیث روایت کی ہیں جوکہ اہل علم میں سے غوروفکر کرنے والوں پرمخفی نہيں اس کا گناہ اس پر ہی ہے ، میں کہتا ہوں کہ عبدالرحمن بن زيد بن اسلم بالاتفاق ضعیف ہے اوربہت زيادہ غلطیاں کرتا ہے ۔ ا ھـ دیکھیں " سلسلۃ الاحادیث الضعیفۃ للالبانی رحمہ اللہ ( 1 / 38 - 47 ) ۔
واللہ تعالی اعلم .
حضرت آدم علیہ السلام اور ان کی اہلیہ کو معافی اس دعا سے ملی __
سورہ البقرہ __
فَتَلَقَّى آدَمُ مِنْ رَبِّهِ كَلِمَاتٍ فَتَابَ عَلَيْهِ إِنَّهُ هُوَ التَّوَّابُ الرَّحِيمُ﴿37﴾
[حضرت] آدم [علیہ السلام] نے اپنے رب سے چند باتیں سیکھ لیں اور اللہ تعالیٰ نے ان کی توبہ قبول فرمائی، بےشک وہی توبہ قبول کرنے واﻻ اور رحم کرنے واﻻ ہے.
جو کلمات آدم علیہ السلام نے سیکھے تھے ان کا بیان خود قرآن میں موجود ہے۔ آیت  «قَالَا  رَبَّنَا ظَلَمْنَآ اَنْفُسَنَا وَاِنْ لَّمْ تَغْفِرْ لَنَا وَتَرْحَمْنَا لَنَكُوْنَنَّ مِنَ الْخٰسِرِيْنَ» (7-الأعراف:23) یعنی ان  دونوں نے کہا اے ہمارے رب ہم نے اپنی جانوں پر ظلم کیا اگر تو ہمیں نہ بخشے گا اور ہم پر رحم نہ کرے گا تو یقیناً ہم نقصان والے ہو جائیں گے۔ اکثر بزرگوں کا یہی قول ہے۔ (تفسیر ابن جریر الطبری:543/1) سیدنا ابن  عباس رضی اللہ عنہما سے احکام حج سیکھنا بھی مروی ہے۔ عبید بن عمیر کہتے ہیں وہ کلمات یہ تھے کہ انہوں نے کہا الٰہی جو خطا میں نے کی کیا اسے میرے پیدا کرنے سے پہلے میری تقدیر میں لکھ دیا گیا تھا؟ یا میں نے خود اس کی ایجاد کی؟ جواب ملا کہ ایجاد نہیں بلکہ پہلے ہی لکھ دیا گیا اسے سن کر آپ علیہ السلام نے کہا پھر اے اللہ مجھے بخشش اور معافی مل جائے۔
سیدنا ابن عباس رضی اللہ عنہما سے یہ بھی روایت ہے کہ آدم علیہ السلام نے کہا الٰہی کیا تو نے مجھے اپنے ہاتھ سے پیدا نہیں کیا؟ اور مجھ میں اپنی روح نہیں پھونکی؟ میرے چھینکنے پر «یرحمک اللہ» نہیں کہا؟ کیا تیری رحمت غضب پر سبقت نہیں کر گئی؟ کیا میری پیدائش سے پہلے یہ خطا میری تقدیر میں نہیں لکھی تھی؟ جواب ملا کہ ہاں۔ (تفسیر ابن جریر الطبری:543/1) یہ سب میں نے  کیا ہے تو کہا پھر یا اللہ میری توبہ قبول کر کے مجھے پھر جنت مل سکتی ہے یا نہیں؟ جواب ملا کہ ہاں۔ یہ کلمات یعنی چند باتیں تھیں جو آپ علیہ السلام نے اللہ سے سیکھ لیں۔      
Share:

Rajab Ke Mahine Me Hone Wale Biddat.

Rajab Ka Mahina Kitni khas Hai?

بسم الله الرحمن الرحيم

"Rajab Ka Mahina Aur Usme Hone Wali Bid'aat Ki Tahqeeq"


Arabic Maah "Rajab" Hai, Rajab Ke Maah Me Hone Wali Bid'aatou Se Pehle Aaiye Hum Ye Bata De K Quran o Hadees Me Rajab Ke Talluq Se Kya Cheez Saabit Hai

Allah {ﷻ} Ne Farmaya:

"Maheenon Ki Ginti Allah {ﷻ} Ke l Nazdeek Kitab Allah Me Bara (12) Ki Hai Usi Din Se Jab Se Aasman o Zameen Ko Us Ne Paida Kiya Hai In Me Se Char Hurmat o Adab Ke Hain. Yehi durust Deen Hai Tum In Mahinou Me Apni Janou Per Zulm Na Karo Aur Tum Tamam Mushrikon Se Jihad Karo Jaise Ke Wo Tum Sab Se Ladtay Hain Aur Jaan Rakho Ke Allah {ﷻ} Muttaqiyou Ke Sath Hai.
(Surah At-Taubah Surah No.9 Ayat No.36)

(Hurmat Wale Mahine Yaani Izzat Aur Ehtaraam Wale Mahine)

Hurmat Wale Ye 4 Mahine Kon Se Hain ? Is Ki Wazahat Quran Me Nahi Hai Balke Is Ki Wazahat Hadees Me Hai.

Nabi {ﷺ} Ne Farmaya:-

"Zamana Ghoom Phir Kar Usi Halat Per Aagaya Hai Jaise Us Din Tha Jis Din Allah {ﷻ} Ne Asmaan Aur Zameen Paida Ki Thi, Saal 12 Mahinou Ka Hota Hai, 4 Mahiney Usme Hurmat k hai 3 To Pe dar pe hai *1.* Zul-Qada, *2.* Zul-Hijja , *3.* Muharram Aur *4.* Rajab Jo Jamadi ul Aaqir Aur Shabaan k Bich Me Padta Hai".

(Sahih Al Bukhari Jild No.4 Hadees 3197)
Rajab Ke Talluq Se Quran Aur Sahih Hadees Se Sirf Aur Sirf Itna Hi Pata Chalta Hai K Ye Izzat, Ehtaraam Aur Hurmat Wale 4 Maheeno Me Se Ek Maheena Hai. Is Ke Alawa Rajab Ki Kisi Khaas Fazeelat Nahi Hai.

Ab Aaiye Dekhein Ke Ilm Ki Kami Ki Waja Se Is Mahiney Me Musalmano Ne Kin Kin Bid'aatou Par Amal Karna Shuru Kar Diya
1. Salat Ul Raghaaib:-

Rajab Ke First Friday Ya Thursday Ko Maghrib Aur Esha Ke Darmiyaan Kuch Log "Salatul Raghaaib" Ke Naam Se Ek Namaz Padhte Hain, Jis Me 12 Rakat Padhte Hain.

Khayaal Rahe Ke Kisi Bhi Sahi Hadees Se Rajab Ke Mahiney Me "Salat ul Raghaaib" Naam Se Koi Namaz Saabit Nahi Lihaaza Hame Is Bidat Se Zaroor Bachna Chahiye.

2.Rajab Ke Koonde:-

Is Mahiney Me Kuch Musalman Imam Jafar Sadiq [رحمه الله] Ke Naam Se Koonde Bhi Banate Hain Us Par Niyaz Dilwate Hain Aur Ye Aqeeda Rakhte Hain Ke Koonde Bharne Ke Baad Hum Jo Muraad Mangenge Wo Poori Hogi Ye Bhi Biddat Hai Is Talluq Se Imam Jafar Sadiq [رحمه الله] Aur Ek Lakkad Haare Ka Jo Qissa Bayaan Kiya Jaata Hai Wo ManGhadat Hai.
Doosri Baat Ye Ke Imam Jafar Sadiq [رحمه الله] Ho Ya Koi Aur Insaan, Wali Peer, Kisi Ko Bhi Shariyat Banane Ka Haq Haasil Nahi Shariyat Wahi Hai Jis Ka Hukum Allah {ﷻ} Aur Rasool {ﷺ} Ne Diya Hai (But Khayaal Rahe Ke Imam Jafar Sadiq [رحمه الله] Ki Taraf Mansoob Qissa Bhi ManGhadat Hai). Lihaaza Is Mahiney Me Koonde Ki Biddat Se Bhi Hame Bachna Chahiye.

Balke Haqiqat Ye Hai Ke Rafiziyou (Shia) Ke Yahan 22 Rajab Ko Kaatib Wahi Ameer Muawiyah (رضي الله عنه) KI Tareekh e Wafaat par Khushiyan Manayi Jaati Hai.

Jissey Ghafil Hone Ki Wajah Se Bahut Se Musalmaan Rafiziyou (Shia) Ke Saath Kisi Na Kisi Tarah Tyohar Me Shareeq Ho Jaate Hain.

3. Jashn e Meraaj (Jaagne Ki Raat):-

27 Rajab Ko Bahut Se Musalmaan Rasool {ﷺ} Ki Isra Aur Meraj Ki Tareekh Mutaiyyan Maan Kar Bahut Se Bid'aat Aur Khurafaat Anjaam Dete Hai Jabki Tareekh e Isra Wo Meraj Me Bada Ikhtilaaf Hai Aur Yaqeen Ke Saath Kuch Nahi Kaha Jaa Sakta Hai, Kam Se Kam Musalmaan Meraj Ke Tafsilaat Per Gaur Kar Lein To Bahut Se Kabeera Gunahou Se Bach Jaane Ke Imkaan Hai.

Ye Ek Biddat Hai Kyu Ke Pehli Baat To Ye K Ye Cheez Hi Saabit Nahi Hai Ke Rasool {ﷺ} Ko Jo Meraj Hua Tha Wo Rajab Ke Mahiney Me Hua Tha.

Meraj Hua Ye Quran o Hadees Se Saabit Hai, Lekin Kis Mahiney Me Hua Ye Kisi Sahih Hadees Se Saabit Nahi.

Lehaaza Is Tarah Ka Jashn Manane Se Bhi Hame Bachna Chahiye.

4.Rozey:

Isi Tarah Khaas Rajab Ke Mahiney Me Kuch Dino Ko Khaas Kar Ke Roza Rakhne Ki Bhi Koi Daleel Nahi Hai.

Deeni Aitabar Se Har Woh Kaam Biddat Hoga Jiska Saboot Quran Aur Hadees Main Nahin Milta Jaisa Ke

Nabi {ﷺ} Ne Farmaya:-

"Jisne Hamare is Deen Me Kuch Aisi Baat Shaamil Ki Jo Usme Nahi Thi To Wo Rad(Mardood) Hai".

(Sahih Bukhari Jild No.4 Hadees No.2697)

(Sahih Muslim Jild No.4 Hadees No.4492)

Koi Bhi Kaam Neki Samaj Kar Sawaab Ki Niyyat Se Kiya Jaye, Jiske Karne Ka Hukm, Na Allah {ﷻ} Ke Kalaam Yani Quran e Kareem Me Maujood Ho, Aur Naa hi Nabi {ﷺ} Ki Sunnat Yani Hadees e Mubaraka Me Maujood Ho Aur Naa hi Sahaba (رضوان الله علیہم اجمعین) Ke Tarikhe Me Maujood Ho, Usko Biddat Kehte Hai.

(Jo log Biddat ko Taqseem karke Gumrahi Pahla rahe Hain Jaise Biddat e Sayya, Biddat e Hasna un logou Ke  Liye Ye Do Qoul Se Behtareen Aur Koyi Islah Nahi)
Abdullah Ibn Umar (رضي الله عنه) Farmate Hain.

"Tamam Biddatein Gumrahi Hai Agarche “Ba Zaahir Wo logou Ko Achi lage"

(Sunan Kubra Bayhaqi Hadees No.138)
Imam Malik [رحمه الله] Farmate Hain

"Jisne Islam Me Koi Biddat Ijaad ki Aur Isey Hasna(Acha) Samjha To Usne Ye Gumaan Kiya k Nabi {ﷺ} Ne Risalat me Khiyanat ki(Maaz Allah) is liye k Allah {ﷻ} Ne Farmaya Aaj Maine Tumhare liye Tumhara Deen Mukammil Kardiya Hai. (Surah Al-Maida Surah No.5 Ayat No.3) Pas Jo Cheez Us Din Deen Na thi Wo Aaj bhi Deen Nahi Ban Sakti".

(Al-Itesaam Lil Shaatibi Jild No.1 Pg No.64-65)
"Rajjab Ke Baare Me Baaz Zaif Wo Mauzoo Riwayaat"

Rajab Ke Mahiney Ke Talluq Se Imam Ibne Rajab [رحمه الله] Farmate Hain:-

"Rajab Maheene K Pahle Juma Me Padhi Jaane Waali Namaz (Salat e Ragaib ) K Mutaalliq Marwi Saari Riwayaat Maozu Hai Aur Rajab ke Mahiney Mein koi makhsus Namaz Sabit nahi".
(Lata'if al-Ma'arif fima li Mawasim al-Aam min al-Wadha'if 173)

Imam Ibne Qayyim [رحمه الله] Farmate Hain:
Rajab Ke Raato Mein Padhi Jaane wali Makhsus Namaz Ki Daleel Mein Saari Riwayatein Jhuti Aur Gadhi Hui Hai".
(Al-Manar Al-Munif 170)

"Rajab Ke Pahle Juma Ki Raat Se Gafil Mat Ho Kyun Ke farishte is Raat Ko Umeed Ki Raat Kahte hain".

Imam Ibne Taimiya [رحمه الله] Farmate Hai:-

Tamam Muhaddisin ka ittefaq Hai K ye Riwayaat Mauzo Hai.
(Al-Iqtida' As-Sirat al-Mustaqim 331)

"Jo Rajab ke Mahiney ki Pahli Maghrib ke bad 20 rakat Namaz padhe wo pul serat se begair hisab o kitab ke guzar jaiga".

(Imam Ibne Qayyim [رحمه الله] ne Al-manar Al-Munif 170 aur Imam Shaokani [رحمه الله] Ne Al-Fawaid al-Majmu'ah Fil Ahadith ul Mau'zoo'ah 67 Mein is Riwayat ko mauzo kaha Hai).

"Jo Rajab Mein Raato Mein Ibadat Aur Din Mein Roza Rakhe ALLAH Usko Jannat Ka Phal khilayega".

(Imam Shaukani [رحمه الله] ne Al-Fawaid al-Majmu'ah Fil Ahadith ul Mau'zoo'ah 117 mein isko mauzu kaha hai)

"Jo Rajab Mein 3 din Roza Rakhe usko poore Mahina Roza ka Sawab Milega".

(Imam Shaukani [رحمه الله] ne Al-Fawaid al-Majmu'ah Fil Ahadith ul Mau'zoo'ah 116 mein isko mauzo kaha hai).

"Rajab ALLAH {ﷻ} ka Mahina Hai Jo ismein 2 Din Roza Rakhe Usko dohra ajr milega aur dunya ke pahadon se duble Sawab hasil hoga".

(Imam Shaukani [رحمه الله] ne Al-Fawaid al-Majmu'ah Fil Ahadith ul Mau'zoo'ah 116 mein isko mauzu kaha hai).

"Jannat Mein Ek Nahar ka Nam Rajab Hai"
(Allama Albani [رحمه الله] ne Zaif Al Jame 1902 mein isko mauzo kaha hai).

Rajab Hurmat wala Mahina Hai Is Mahiney Me Apni Jaanou Per Zulm Karne se Bache Aur Bid'aat Aur Khurafaat Se Bachiye.

Share:

Rajjab Ke Mahine Me Roze Rakhne ke Dalail

Ayyam baiz(Yaani islamic 13-14-15 tareekh ke roze hai)

Thursday,Friday,Saturday 21-22-23rd March inn teen tareekh ki islami tareekh 13 14 15 hai
Fazilat
Hadith: Abu hurayrah radiallahu anhu riwayat karte hai ke unho ne bayaan kiya ke mujhe mere khaleel dost *Muhammad ur rasoolullah sallallahu Alaihi wa sallam* ne teen baaton ki wasiyat ki hai main unhe marte dum tak naa chhodunga. Har mahine mein teen rozey rakhna, chaast ki namaaz aur witr padkar sona.
📖 *[SAHIH BUKHARI #1178]*

Nabi-E-Akram e kareem sallallahu Alaihi wa sallam ne farmaya : har mahine mein teen din ke roze poore saal ke roze hai( poore saal ka yeh matlab hai ke har mahine 3 din ke roze poore mahine ka roze hai agar aap har mahine 3 roze rakhliya toh yeh poore saal ke roze hojayenge) yaani ayam baiz ke roze aur ayam baiz chand ki 13th 14th 15th ki raatein hai. *[Sunnan e Nisai - 2422]

Muhammad ur rasoolullah sallallahu Alaihi wa sallam* ne unhe ayam baiz ke teen(3) roze ka hukm diya hai aur farmaya : yeh mahine bhar ke rozo ke barabar hai.
[Sunan Nasai #2433]

Rasoolullah ﷺ ne farmaya* Tumhare liye yehi kaafi hai ke har mahine mein 3 rozey rakho kyun na ke har neki ka badla 10 gunah milta hai, iss tarha zindagi bhar ka roza hoga.
[Sahih bukhari #6134]
◎_________________◎
kal wednesday ki maghrib ke baad se rajab ki 13 tareeq shuru hogi aur thursday se rozey shuru honge.

Note:📝 13 14 15 tareeqo mein friday ka din bhi aa raha hai
Lehaza bahot saare log yeh sonch rahe honge ke friday ke din roza rakhne se rasoolullah ﷺ ne mana farmaya, haan bilkul mana farmaya hai

Lekin friday ke din bhi roza rakh sakte hai uska bhi tareeqa hai
Aayiye hadees mein dekhte hai

Daleel no.1 : Rasoolullah sallallahu Alaihi wa sallam ne jumuah ke din roza rakhne se mana farmaya albatta yeh ke usse ek din pehle ya ek din baad mein rakha jaye.
*[Sunan ibn maja 1723]

Daleel no.2 : Aap sallallahu  Alaihi wa sallam ne farmaya koi bhi shaks jumuah ke din uss waqt tak roza naa rakhe jabtak usse ek din pehle ya uske ek din baad roza naa rakhta ho
*[Sahih bukhari #1985]

Daleel no.3 : jawairiya bint harith radi allahu anhuma  ne kaha Nabi e kareem sallallahu Alaihi wa sallam unke yahan jumuah ke din tashreef le aaye, ittefaq se wo rozey se thi. Nabi e kareem sallallahu Alaihi wa sallam ne uss par daryaft farmaya ke kal ke din bhi tune roza rakha tha? Unhone jawab diya ke *nahi* . Phir AAP sallallahu Alaihi wa sallam ne daryaaft farmaya ke phir aayinda kal roza rakhne ka iraada hai? Unhone kaha KE *NAHI* toh aap sallallahu Alaihi wa sallam ne farmaya ke phir roza tod do.
[Sahih bukhari #1986]

Friday ke din roza rakh sakte hai lekin uss din se jude din ka roza bhi rakhna padta hai yaani thursday or saturday.
Allah SWT Hume Kehne Sunne Se zyada Amal Karne ki taufiq Ata farmaye Aameen Yaa Musawwir.

Share:

Rajjab Ke Mahine Me Kunde Kyu Mnate Hai? (Part 03)

Kunde Ke Niyaz Ki Haqeeqat (Reality Of Kunde Ki Niyaz)
POST : 03
Kundey ki Niyaz / Kunde ki Eid ek Sharayi Biddat
Ye Niaz/Eid Shariyat me ek Biddat hai aur Biddat ke talluk se Rasool’Allah (Sallallahu Alaihay Wasallam) ne sakht wayeed ki apni ummat ko “ke Biddat mat karna iss deen me.

Aur Biddatiyo ka kya Anjaam hoga iske talluk se Surah Ghasiya ki ayat 3 aur 4 me Allah Ta’ala farmata hai –

Aamilatun Nasiba , Tasla Naran Hamiya

kuch log Qayamat ke roz tum dekhoge ke amal kar-kar ke thakey hue aayenge, lekin hukm hoga utha kar fenk do inhe Jahannum me

(Al-Quran; Surah Ghasiya 88:3-4)

Isliye kyunki wo amal wo akida Rasool’Allah (ﷺ) ke bataye hue deen se sabit na tha. tou lihaja hume chahiye ke aise mu’amlo me tehkik kare aur aise amal se bachey jo na Shareeyat se sabit ho aur na hi Sahaba ki zindagi me kabhi paya gaya ho.

Note: Agar iss Article par yakin karna mushkil hota hai tou baraye meharbani apne gharo me Urdu/Arbi Calendar ki tawarikh me dekh lijiye 22 Rajjab ki tareekh me kounsa din bayan kiya gaya hai.)

Allah Rabbul Izzat se Dua hai ke:
Allah hume haq sun’ne samjhne ki taufiq dey,
Jab tak hume zinda rakhey Islam aur Imaan par zinda rakhey,
Khatma humara Imaan par ho.
!!! Wa Akhiru Dawana Anilhamdulillahe Rabbil A’lameen !!!

Share:

Rajjab Ke Mahine Me Kunde kaise Mnaya Jane Lga? (PART 02)

Kunde Ke Niyaz Ki Haqeeqat (Reality Of Kunde Ki Niyaz)
POST : 02
Ye Niyaz Aam Awaam tak kaise pohchi?
Ab ye chalan kaafi zamane tak kwhariji chalatey rahe, uske baad ab Sunniyo ko isme kaise shamil kiya jaye  iske liye Naya Akida diya gaya ke ye Niyaz Imam Jafar Sadiq (Rahmatullahi Alaihi) ki hai, Allah reham kare, jabki Imam Jafar Sadiq (Rahmatullahi Alaihi) ek tabeyeen me sse hai, aur kyunki aam awam hanfi hoti hai tou kaha gaya ke Imam Jafar Sadiq (Rahmatullahi Alaihi) Imam Abu Hanifa (Rahmatullahi Alaihi) ke ustaad hai, jabki unka milna aur sun’na sabit nahi.

Aur fir Akide diye gaye ke jo ye Niyaz karta hai uska beda paar ho jata hai, wo kamiyab ho jata hai, uski Nayya paar ho jaati hai, iske liye India ke kisi Lakkad-Haare ka qissa bhi bayaan karte hai jo Manghadat hai. fir bus lag gaye humare Musalman bhai Kundey bharne. Allah reham kare.

Reference » Jawahirul Manaqib’ By Mustafa 
» Tareekh-e-Islam (Shah Moeen-Ud-Din Nadvi) Safa Number 371
» Tareekh Ibn Khaldun Vol-2, Safa-60
Lamha-e-Fikr
Ab Sawal ye aaya ke chalo agar maan bhi le ke (Nauzubillah) Allah ke Alawa bhi kisi ke liye Nazro Niyaz karna jayez hai tou Rasool’Allah (Sallallahu Alaihay Wasallam) ke baad Ummat me sabse uncha Maqaam tou Sahaba ka hai, Unkey Naam se tou kabhi hum koi Niyaj koi Eid nahi manatey. naahi unko mansub karne wala koi deen manane ka Shariyat ne hume hukm diya.
Tou fir tabeyeen me se ek imaam ke liye khas taur par nazro niyaz karna ye kaha ka insaf hua, gour karne wali baat hai mere bhaiyo, koi aam baat nahi. Yaad rakhiye iss Kunde ki Eid ke Akide ka Shariyat-e-Islamiya me koi wajud hi nahi. iss Kundey ke Eid ki Shariyat me na koi fazilat paayi jaati hai na koi Ahqam,  hatta ke iss Eid ka koi Arabi naam bhi paya nahi jata.
Sahabi-e-Rasool ke Inteqaal par Munafiqo ne Khushiya manayi Yahi hai Iski Hakikat.
To Be Continued

Share:

Rajjab Ke Mahine Me Kunde Kyu Karte Hai? (Part 1)

Kunde Ke Niyaz Ki Haqeeqat (Reality Of Kunde Ki Niyaz)
POST : 01
22 Rajjab ko Barre Sageer (Hindustan, Pakistan aur Bangladesh) me ek tyohaar manaya jaata hai, Jisey hum “Kunde ki Niyaj” ya “Kunde ki Eid” ke naam se jante hai. to aayiye iski sharayi hakikat kya hai janne ki koshish karte hai.
Darhakikat Kunde ki Eid ki shariyat me koi asal ya buniyad nahi hai, iss talluk se Imam Jafar Sadiq (Rahmatullahi Alaihi) ka wakiya bayan kiya jata hai ke inhe mansub ya inhi ke Isare Sawab ke liye Nazro Niyaz is din kiya jata hai.
Aayiye ab gour karte hai iski haqeeqat kya hai,  Kya wakay me Shairiyate Islmiya me Kundey ki kisi Eid ka tazkira paya jata hai?
☑ Kunde ke Niyaz ki Shuruwat kaha se hui?
22 Rajjab ko ek Shakhs ka inteqal hota hai, Abdullah Ibne Abbas (Razi’Allahu Anhu) khana kha rahe they, utney me unki Ghulaam/Baandi khabar lekar aati hai. wo khabar sunkar Aap khana chor kar khadey ho jatey hai.
Khabar ye thi ke Sahabi-e-Rasool Ameer Muawiya (Razi’Allahu Anhu) ka inteqal ho gaya 22 Rajjab ko, Ameer Muawiya (Razi’Allahu Anhu) wo shakhsiyat thi jinhone Munafiqo aur Khwarijiyo par lohe ka hath rakha tha. Aapke Dour-e-Hukumat me ye log bebas ho gaye they. inki har Munafiqana harkato ko Ameer Muawiya (Razi’Allahu Anhu) ne naqam kar diya tha.

Lekin jaise hi Ameer Muawiya ka inteqal hua inn Munafiqo aur Kharijiyo me khushi ki lehar daur padti hai ke ab dushman mar gaya humara, aur khushi tou manani hai. Ab khushi manaye tou kaise manaye? hukumat ko pata chal jayega agar khushiya manyenge tou Jaahir si baat hai ke – waqt ka Khalifa inteqal kar gaya aur koi khushiya manaye tou uske Munafi hone me koi shuba hi nahi hogi.
Lehaja tay hua ke Khushiya khufiya manayi jayegi, Ahle Munafiq aur Khwarij apne apne logon ko bulao, khamoshi se saman lao, parde ki aad me wahi banao, aam bartano ke bajaye mitty ke bartano(Kundo) me mithaiya banao, wahi khaawo,.. wahi hath dho lo, bacha kucha khana wahi dafna do, taaki bahar Musalmano ko pata na chale ke andar kis cheez ki khushiya manayi ja rahi hai.
To Be Continued

Share:

Imam Bukhari Aur Nabi Sallahu Alaihe Wasallam me Itni Saal Ka Fasla To Fir Hadeeth kaise Jma Hui?

Jab Quran Hai Hi To Hadeeth Ki Kya Jarurat?
کہنے لگا : بخاری کب پیدا ہوئے؟
عرض کیا : 194ھ
کہا : نبی کریم ﷺ کب فوت ہوئے؟
عرض کیا : 11 ھ
کہا : تو کیا ممکن ہے کہ بخاری اتنے عرصے بعد پیدا ہوں اور رسول اللہ ﷺ کی سنت کو جمع کر لیں؟
عرض کیا : مشاری العفاسی کو جانتے ہو آپ؟
کہا : ان کا بخاری سے بھلا کیا تعلق؟
عرض کیا: جو پوچھا ہے اس کا جواب دیجئے ۔
کہا: جانتا ہوں اور سن بھی چکا ہوں
عرض کیا: آخری بار کب سنا تھا آپ نے؟
کہا : کچھ دن ہوتے ہیں۔
عرض کیا : اچھا، یعنی 1438ھ سن 2017 کو سنا؟
کہا : جی ہاں
عرض کیا : کیا آپ کو معلوم کہ مشاری نے قرآن اپنے استاذ سے سیکھا ہے، انہوں نے اپنے استاذ سے اور انہوں نے اپنے استاذ سے، حتی کہ یہ سلسلہ نبی کریم ﷺ تک جاپہنچتا ہے؟
کہا : جی ایسا ہی ہے۔
پوچھا کہ مشاری اور نبی کریم ﷺ کے درمیان کتنے انسانوں کا واسطہ ہوگا؟
کہا : ہزاروں انسانوں کا واسطہ تو ہوگا۔
عرض کیا : نہ میاں، مشاری سے لے کر رسول اللہ ﷺ محض 29 انسانوں کا فرق بنتا ہے۔
کہا : ہیں جی؟ وہ بھلا کیسے؟
عرض کیا : دیکھئے، ہجرت کے بعد سے اب تلک 1438 سال گزرے ہیں، اسے 29 پر تقسیم کیجئے تو 50 جواب آئے گا اور ایک شخص کی اوسط عمر پچاس تصور کر لیجئے، یعنی یہ 29 واسطے آپ کو بہت بڑے لگتے ہیں، تو سوچئے کہ بخاری اور رسول اللہ ﷺ کے درمیان کتنے واسطے ہوں گے؟
کہا: لیکن پھر بھی 200 سال کی مدت کچھ کم تو نہیں ہے
عرض کیا : حضور صحیح البخاری میں ایسی روایات بھی ہیں، جن میں امام بخاری اور رسول اللہ ﷺ کے درمیان محض تین واسطے ہیں، اب صحابہ کا واسطہ سائیڈ پہ رکھئے تو محض ایک واسطہ بچے گا؟ یہ تو ہوا امام بخاری کا قصہ، دوسرے یہ کہ صحیح بخاری کی تمام روایات، امام بخاری سے پہلے آنے والے ائمہ حدیث کی کی کتابوں میں بھی بیان ہوچکی ہیں، ذرا سوچئے کہ ان میں اور رسول اللہ ﷺ میں کتنا فاصلہ ہوگا؟
کہا : تو کیا بخاری سے پہلے بھی کچھ کتب احادیث موجود تھیں؟
عرض کیا : جانی، عدم علم ہی تو مسئلہ ہے آپ کا، امام بخاری سے پہلے تقریبا 25 کتب حدیث لکھی جاچکی تھیں، مثلا : ہمام بن منبہ، ابن جریج، معمر بن راشد، ابن ابی عروبہ، سفیان ثوری، لیث بن سعد، مالک بن انس وغیرہ نے لکھ رکھی تھیں۔
کہا : تو پھر یہ تمام اعتراضات صرف بخاری پر ہی کیوں کئے جاتے ہیں؟
عرض کیا : بخاری پر اعتراض اس لئے کئے جاتے ہیں، کہ امام بخاری نے صرف صحیح احادیث جمع کی ہیں، جب صحیح احادیث ہی کو مشکوک بنا دیا جائے گا تو دوسری کتابوں میں تشکیک پیدا کرنا مزید آسان ہوجاوے گا ۔
کہنے لگا : یار سنت تو بجا، مگر اعتراض امام بخاری کی جمع کردہ روایات پر ہے۔
عرض کیا : تو پھر صرف امام بخاری پر ہی اعتراض کیوں؟ پہلوں پر کیوں نہیں؟ ان کو مسئلہ سنت ہی سے ہے، مگر واردات بخاری کے نام پہ ڈالتے ہیں، حالاں کہ بخاری نے تو محض سنت کو جمع کیا ہے، اپنی جانب سے سنت ایجاد تو نہیں کی، سنئے ! میں اگر آپ سے کہوں کہ آپ کا ناک عجیب بے ڈھنگا سا ہے، مجھے اچھا نہیں لگتا، تو کیا یہ اعتراض ناک پر ہوگا یا کہ خالق ناک پر؟ اسی لئے ہم کہتے ہیں کہ جب آپ بخاری پر طعن کرتے ہیں، تو بخاری پر نہیں، بخاری میں موجود اقوال و افعال رسول ﷺ پر کرتے ہیں ۔
کہا : تو پھر حدیث کو حجت ماننے کا فائدہ بھلا کیا ہوا کہ احادیث پر تو شبہات موجود ہیں۔
عرض کیا: اگر یہ استدلال درست مان لیا جاوے تو قرآن کی بعض آیات کو قرآن سے ہٹا دینا چاہئے کہ ان کے معنی کی تعیین میں شبہات کار فرما ہیں؟
کہا : نہیں نہیں، قرآن تو نبی کریم ﷺ سے ثابت ہے ۔
عرض کیا : یہی چیز قاعدہ حدیث پر رکھ لیجئے کہ جو حدیث نبی کریم ﷺ سے ثابت ہو اسے ہم قبول کرتے ہیں، جیسے قرآن کی ایک آیت کا معنی نہ سمجھ آنے پر آپ کوشش کر کے اس کا معنی سمجھنے کی کوشش کرتے ہیں، اسی طرح احادیث کا معاملہ بھی ہے، جب ان کا معنی و مفہوم سمجھ نہ آئے تو سمجھنے کی کوشش کیجئے، نہ کہ اعتراض کیجئے ۔
کہا : تو سنت میں تشکیک پھیلانے اور صرف قرآن کے تمسک کی دعوت کے مقاصد کیا ہیں؟
عرض کیا : گہرے مقاصد ہیں، جب آپ سنت کو ٹھکرا دیتے ہیں تو قرآن کو سمجھنا ممکن نہیں رہتا، مثلا : قرآن کی آیت ہے :
لَّذِينَ آمَنُواْ وَلَمْ يَلْبِسُواْ إِيمَانَهُم بِظُلْمٍ أُوْلَـئِكَ لَهُمُ الأَمْنُ وَهُم مُّهْتَدُونَ
جو ایماندار اپنے ایمان کو ظلم کا چوغہ نہیں پہناتے، وہ امن میں ہیں اور ہدایت یافتہ ہیں۔
تو کیا ہر وہ شخص جو ظلم کرے گا جہنم میں جائے گا؟ تو پھر جنت میں کون جائے گا؟ تو تکفیری سوچ کو غلط کہنے کا کیا جواز ہے آپ کے پاس؟ ہاں، اس آیت کا معنی رسول اللہ ﷺ نے واضح کیا ہے، دوسری آیت پڑھ کر کہ ظلم سے مراد شرک ہے۔
اسی طرح کی بیسیوں آیات ہیں، جن کا معنی بغیر حدیث کے سمجھ میں آجانا ممکن ہی نہیں ہے، تو عجیب ہے کہ آپ لوگ قرآن رسول اللہ ﷺ سے لیتے ہیں، مگر قرآن کا معنی ومفہوم رسول اللہ ﷺ سے نہیں لیتے ہیں، کیا رسول اللہ ﷺ نے محض قرآن بیان کیا اور دیگر تمام عمر چپ کر کے بیٹھے رہے؟ کیا صحابہ نے قرآن کے حوالے سے رسول اللہ ﷺ سے کوئی سوال نہیں کئے؟ عقل کہاں چھوڑ آئے میاں

ایک عرب دوست کی پوسٹ کا ترجمہ
ابوالوفا محمد حماد اثری

Share:

Jima Karne Se Pahle Padhi Jane Wali Dua.

بسْــــــــــــــمِﷲِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
Hadith :Read Supplication Before Sexual intercourse

حَدَّثَنَا عَلِيُّ بْنُ عَبْدِ اللَّهِ، قَالَ حَدَّثَنَا جَرِيرٌ، عَنْ مَنْصُورٍ، عَنْ سَالِمِ بْنِ أَبِي الْجَعْدِ، عَنْ كُرَيْبٍ، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ، يَبْلُغُ بِهِ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم قَالَ

"‏ لَوْ أَنَّ أَحَدَكُمْ إِذَا أَتَى أَهْلَهُ قَالَ بِسْمِ اللَّهِ اللَّهُمَّ جَنِّبْنَا الشَّيْطَانَ وَجَنِّبِ الشَّيْطَانَ مَا رَزَقْتَنَا‏.‏ فَقُضِيَ بَيْنَهُمَا وَلَدٌ، لَمْ يَضُرَّهُ ‏"
` ہم سے علی بن عبداللہ نے بیان کیا ، کہا ہم سے جریر نے منصور کے واسطے سے روایت کیا ، انھوں نے سالم ابن ابی الجعد سے نقل کیا ، وہ کریب سے ، وہ ابن عباس رضی اللہ عنہما سے روایت کرتے ہیں ، وہ اس حدیث کو نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم تک پہنچاتے تھے کہ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ” جب تم میں سے کوئی اپنی بیوی سے جماع کرے تو کہے «بسم الله اللهم جنبنا الشيطان وجنب الشيطان ما رزقتنا‏» ” اللہ کے نام کے ساتھ شروع کرتا ہوں ۔ اے اللہ ! ہمیں شیطان سے بچا اور شیطان کو اس چیز سے دور رکھ جو تو ( اس جماع کے نتیجے میں ) ہمیں عطا فرمائے ۔ “ یہ دعا پڑھنے کے بعد ( جماع کرنے سے ) میاں بیوی کو جو اولاد ملے گی اسے شیطان نقصان نہیں پہنچا سکتا ۔
____________________________________
Narrated Ibn `Abbas: The Prophet Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Said,

"If Anyone Of You On Having Sexual Relations With His Wife Said (and he must say it before starting) 'In The Name Of Allah. O Allah ! Protect Us From Satan And Also Protect What You Bestow Upon Us (i.e. the coming offspring) From Satan, And If It Is Destined That They Should Have a Child Then, Satan Will Never Be Able To Harm That offspring."

📚Reference : Sahih Al-Bukhari 141In-Book Reference : Book 4, Hadith 7
Read Before Sexual intercourse

بِسْمِاللَّهِ، اللَّهُمَّ جَنِّبْنَا الشَّيْطَانَ، وَجَنِّبِ الشَّيْطَانَ مَا رَزَقْـتَنَا
Bismillaah. Allaahumma Jannibnash-Shaytaana, Wa Jannibish-Shaytaana Maa Razaqtanaa.
ᴛʀᴀɴsʟᴀᴛɪᴏɴ_
With The Name Of Allah. O Allah, Keep The Devil Away From Us And Keep The Devil Away From That Which You Provide For Us.

Share:

Dhadhi Aur Moonch Ke Bare Me Nabi Ka Farman.

Dhadhi Aur Moonch Ke Bare Me Nabi Ka Hukm
بسْــــــــــــــمِﷲِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
  Hadith: Mooncho Ko Achchi Tarah Qatarwao Aur Dadhiyo Ko Badhao
Cut The Moustaches Short And Leave The Beard (as it is)

Nafi Radhi Allahu Anhu Se Riwayat Hai Ki Abdulah Bin Umar Radhi Allahu Anhu Ne Kaha Ki Rasool-Allah Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Ne Farmaya.

Tum Mushrikeen Ke Khilaf Karo, Dadhi Ko Chorh Do Aur Moonche Qatarwao.

Abdullah Bin Umar Radhi Allahu Anhuma Jab Hajj Ya Umrah Karte To Apni Daadhi (haath se) Pakadte Aur (muththi) Se Jo Baal Ziyada Hote Unhe Qatarwa Dete.
📚Sahih Bukhari Vol 7, 5892

Abdullah Bin Umar Radhi Allahu Anhu Se Rivayat Hai Ki Rasool-Allah Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Ne Farmaya Mooncho Ko Achchi Tarah Qatarwao Aur Dadhiyo Ko Badhao.
📚Sahih Bukhari Vol 7, 5893

Abu Rimthah Radhi Allahu Anhu Ne Farmaya Ki Main Aur Mere Walid Rasool-Allah Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Ki Khidmat Mein Hazir Huye To Dekha Ki Aap Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Ne Apni Daadhi Mein Menhdi Laga Rakhi Thi.
📚Sunan Nasaii, Vol 3, 1384-Sahih
____________________________________
ENGLISH TRANSLATION
Narrated Nafi Radhi Allahu Anhu Ibn Umar Radhi Allahu Anhu Said, The Prophet Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Said_

''Do The Opposite Of What The Pagans Do. Keep The Beards And Cut The Moustaches Short.'

Whenever Ibn `Umar Performed The Hajj Or `Umra, He Used To Hold His Beard With His Hand And Cut Whatever Moustaches. Ibn `Umar Used To Cut His Moustache So Short That The Whiteness Of His Skin (above the upper lip) Was Visible, And He Used To Cut (the hair) Between His Moustaches And His Beard.

📚Sahih Bukhari, Book 72, Hadith 780

Narrated Ibn Umar Radhi Allahu Anhu Allah's Messenger Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Said

"Cut The Moustaches Short And Leave The Beard (as it is)."

📚Sahih Bukhari, Book 72, Hadith 781

Abu Rimthah Radhi Allahu Anhu Said "My Father And I Came To The Prophet Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм And He Had Dyed His Beard With Henna.
📚Sunan Nasaii, Book 48, 5086-Sahih

Share:

Kisi Ko Gali Dena Kaisi Gunah Hai?

Kisi Ko Gali Dena Apne Maa-Baap ko Gaali Dena Hai.
بسْــــــــــــــمِﷲِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم
1.Rasool’Allah Sαℓℓαℓℓαнυ αℓαyнє ωαѕαℓℓαм Ne Farmaya
Ek Munafiq Ki Alamat Hai Gaali Dena
Sahih Al-Bukhari, Hadees : 2459
___________________________________
2.Nabi-e-Kareem Sαℓℓαℓℓαнυ αℓαyнє ωαѕαℓℓαм Ne Farmaya

Gaali-Galoch Karne Waale Dono Shaitan Hain Wo Ek-Doosre Par Ilzaam Lagaate Aur Jhoot Bolte Hain
Musnad-e-Ahmad : 17483
___________________________________
3.Abu Hurairah Razi Allahu Anhu Se Riwayat Hai Ki Rasooll'Allah Sαℓℓαℓℓαнυ αℓαyнє ωαѕαℓℓαм Ne Farmaya.

Do Shakhs Jab Gali Galoch Karen To Dono Ka Gunaah Usi Par Hoga Jo Ibtida (Shurooaat) Karega. Jab Tak Mazloom Ziyadati Na Karen
Sahih Muslim, Neki Suluq Aur Adab Ke Masayeel : 6591
_______________________________
4.Rasool Allah Sαℓℓαℓℓαнυ αℓαyнє ωαѕαℓℓαм Farmate Hain
Gunaho Me Se Bada Gunah Ye Hai Ki Aadmi Apne Maa-Baap Par Laanat Kare

Log’on Ne Kaha Aye Allah Ke Rasool Sαℓℓαℓℓαнυ αℓαyнє ωαѕαℓℓαм Bhala Kaun Apne Maa Baap Par Laanat Karega

Aap Sαℓℓαℓℓαнυ αℓαyнє ωαѕαℓℓαм Ne Farmaya
Matlab Ki Ek Shaks Doosre Ke Baap Ko Gali De Aisa Hai Ki Woh Apne Baap Ko Gali De Aur Dosre Ki Maa Ko Gaali De Aisa Hai Ki Woh Apni Maa Ko Gaali De.
Ref Sahih Bukhari, Kitab-Ul-Aqab, Hadees No 5973..

Share:

Kya Mard Aurat Ki Taqreer Sun Sakte Hai?

Kya Mard Aurat Ka Taqreer Sun Sakta Hai?
السلام علیکم ورحمت الله وبرکاته
سر کیا مرد عورتوں کے بیان سن سکتے ہیں پلیز تھوڑی روشنی ڈالیں شکریہ.
الجواب بعون رب العباد:
كتبه:أبوزهير محمد.يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
الحمد للہ والصلاة والسلام على رسول الله وبعد:
مرد کی تقریر عورت کے لئے سننا جائز ہے اسی طرح عورت کا بیان یا تقریر مفید ہو اور اس میں علمی اور شرعی فائدہ ہو تو اس میں بھی کوئی حرج نہیں۔
ائمہ اربعہ اور باقی علماء بھی اس چیز کے قائل ہیں کہ عورت کی آواز سے قرآن کی تلاوت یا درس وغیرہ سن سکتے ہیں جسمیں انسان کے لئے فائدہ ہو۔
دلیل: عائشہ رضی اللہ عنہا سے مروی ہے کہ جب عورتوں نے نبی علیہ السلام کے ساتھ بیعت کی اور جب عورتیں اقرار کرتیں تو نبی علیہ السلام ان عورتوں سے فرماتے تھے کہ جاو میں نے تم سے بیعت کرلی۔[رواه البخاري ، في صحيح البخاري ، عن عائشة أم المؤمنين ،  5288، یہ حدیث صحیح ہے]۔
امام نووی شارح مسلم رحمہ اللہ اس حدیث کے بارے میں فرماتے ہیں کہ یہ حدیث دلالت کرتا ہے کہ عورت کی آواز بوقت ضرورت سن سکتے ہیں۔
علامہ ابن باز رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ عورت کی آواز پردہ میں شامل نہیں ہے البتہ اگر عورت اپنے کلام میں نرمی اور مٹھاس وغیرہ پیدا کرے تو اس صورت میں اسکی آواز لذت اور شھوت سے سننا جائز نہیں ہے۔
لیکن اگر عورت کا کوئی فائدہ مند کلام ہو اور اس کے سننے سے کوئی فتنہ کا اندیشہ نہ ہو تو اس صورت میں کوئی حرج نہیں کہ اس کی آواز میں وہ مفید بات سنی جائے۔[مجموع فتاوى ابن باز رحمه الله تعالى].
خلاصہ کلام:مرد بھی کسی عالمہ عورت کے علمی دروس سن سکتا ہے اس میں کوئی حرج نہیں ہے خاص کر آج کل کے دور میں جبکہ زیادہ تر دروس وغیرہ سوشل میڈیا یوٹیوب وغیرہ پر دستیاب ہیں۔
لیکن یاد رہے جب عورت کی آواز سننے میں کسی فتبہ وغیرہ کا اندیشہ نہ ہو لیکن عورت کا گانا بجانا اسکا رقص کرنا اور اس دروران طرح طرح کی نکھری کرنا اور گانا یہ سب حرام اور باجائز ہے ایسا کرنا قطعا حرام ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
وصلى الله على النبي.

Share:

Kisi Ke Aane Pe Khare Hona Kaisa Hai?

Kisi Ko Dekh kar Khare Hona.
Hazrat Anas Raziyallahu 'anhu se riwaayat hai ke Sahaba ke nazdeek koi shakhs bhi Rasool Allah ﷺ se zyaada mehboob nahi tha. Iske bawajood wo Rasool Allah ﷺ ko dekh kar khade nahi hote the kyunke wo jaante the Aap ﷺ isko na pasand farmaate hain. (Tirmizi: 2754)

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS