find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Ludo Khelne Ke Bare Me Islam Kya Kahta Hai?

Kya Ludo Khelna Jayez Hai?

عَنْ أَبِي مُوسَى الْأَشْعَرِيِّ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: «مَنْ لَعِبَ بِالنَّرْدِ فَقَدْ عَصَى اللَّهَ وَرَسُولَهُ»
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:  جس نے چوسر (پانسے) سے کھیلا اس نے اللہ اور اس کے رسول کی نافرمانی کی ۔
Allah ke Rasool ﷺ  ne farmaya ki jisne Chaosar (Dice,Die) se khela usne Allah aur uske Rasool ki Nafarmani ki.
SUNAN ABU DAWOOD :4938 [HASAN/ALBANI]
Is Hadees ki raoshni me ye baat wazeh ho gai ki “LUDO” Khelna durust nhi hai q ki uske andar bhi Chaosar (Dice) yaani Paanse ka istemaal hota hai, Jis jis khel me bhi ye pansa istemal hoga vo khel khelna durust nhi, Aur bhut se log ko ye soch kar ta’ajjub bhi hoga ki hum bhut zamane se isko khelte aaye hain, aur is khel ko apne time-pass ka zariya bna rkha hai, Ye Khel Kaese mna ho sakta hai?, hum unse sirf yahi kahenge ki
{وٓمَا آتَاكُمُ الرَّسُولُ فَخُذُوهُ وَمَا نَهَاكُمْ عَنْهُ فَانْتَهُوا}[الحشر: 7].
“ALLAH KE RASOOL ﷺ TUMHE JO DEN USE LE LO AUR JISSE MNA KAREN USSE RUK JAAO”.
Share:

Allah Se Nemat Talab Karne Ki Dua.

Nemat Talab Karne Ki Dua
   ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ
        السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ
     
رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ
Rabbi Inni Lima Anzalta Ilayya Min Khairin Faqeer
Al Quran : Eh Mere RABB tu meri taraf jo bhalayee Nazil farmata hai main uska Mohtaj hu
Surah Al Qasas (28) Aayat 24
رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ
اے میرے رب تو میری طرف جو بھلائی نازل فرماتا ہے  میں اس کا محتاج ہوں
سوره القصاص (٢٨) آیت ٢٤ 
----------
Al Quran : My Lord  truly, I am in need of whatever good (blessings) that You bestow on me
Surah Al Qasas (28) Verse 24
     ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare.
JazakAllah  Khaira Kaseera

Share:

Betiyan Qyamat ke Apne Maa-Baap ki Protection Hongi.

Betiyan Qyamat Ke Din Apne Waldain Ki Sifaat Karengi
   ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 

        السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ
Aisha Radi Allahu Anha se riwayat hai ki ek miskeena (fakeer aurat) mere paas ayee apni 2 betiyon ko liye huye mainey usko 3 khajurain dee usney har ek beti ko ek ek khajur dee aur teesri khajur khaney ke liye munh se lagayee itney mein uski betiyon ne wo khajur bhi mangi usney us khajur ke isey khud khana chahti thi 2 tukdey kiye mujhe ye haal dekhkar taajjub hua mainey jo usney kiya tha Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi wasallam se bayan kiya Aap Sal-Allahu Alaihi wasallam ne farmaya Allah subhanahu ne is wajah se uskey liye jannat wajib kar di ya jahanam se aazad kar diya.
Sahih Muslim, 6694
نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جس کسی پر بیٹیوں کی پرورش کا بار پڑ جائے اور وہ ان کے ساتھ حسن سلوک کرے تو وہ اس کے لیے جہنم سے ( بچانے والا ) پردہ ہوں گی۔
صحیح مسلم جلد ٦ ٦٦ ٩٣

حضرت عائشہ رضی ‌اللہ ‌عنہاا سے روایت کی، انہوں نے کہا: میرے پاس ایک مسکین عورت آئی جس نے اپنی دو بیٹیاں اٹھائی ہوئی تھیں، میں نے اس کو تین کھجوریں دیں، اس نے کہا ان میں سے ہر ایک کو ایک ایک کھجور دی، ( بچی ہوئی ) ایک کھجور کھانے کے لیے اپنے منہ کی طرف لے گئی، تو وہ بھی اس کی دو بیٹیوں نے کھانے کے لیے مانگ لی، اس نے وہ کھجور بھی جو وہ کھانا چاہتی تھی، دو حصے کر کے دونوں بیٹیوں کو دے دی۔ مجھے اس کا یہ کام بہت اچھا لگا۔ میں نے رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم کو بتایا تو آپ نے فرمایا: اللہ نے اس ( عمل ) کی وجہ سے اس کے لیے جنت پکی کر دی ہے یا ( فرمایا: ) اس وجہ سے اسے آگ سے آزاد کر دیا ہے
صحیح مسلم جلد ٦٦٩٤

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جس شخص نے دو لڑکیوں کی ان کے بالغ ہونے تک پرورش کی، قیامت کے دن وہ اور میں اس طرح آئیں گے۔ اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے اپنی انگلیوں کو ملایا۔
صحیح مسلم جلد ٦ ٦٦ ٩٥
     ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare.
JazakAllah  Khaira Kaseera

Share:

Kisi Momeen Ka Qatel Karna Kaisa Hai?

Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam ne farmaya.
Qasam us zaat ki jiske haath  me meri jaan hai! Kisi momin ka (na haq) qatl Allah ke nazdeek pori dunya tabah hone se kahin zeyaadah badi cheez hai.
English
Messenger of Allah (ﷺ) said:

'By the One in Whose Hand is my soul, killing a believer is more grievous before Allah than the extinction of the whole world.'"
Grade: Hasan (Darussalam)

[ Sunan an-Nasa'i: 3986 ]
-------------------------------------------

Share:

Juma Mubarak Kahna Chahiye Ya Nahi?

JUMAH MUBARAK KAHNA SUNNAT YA BIDD’AT?
______________________________
         🍃بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْم🍃
Isme koi shak nahi ke Jumah Musalmano ke liye Eid ka din hai, jaise ke Hadees me Aaya hai
Ibn ‘Abbaas (Radiallahu’anhu)ne kaha: Allah ke Rasool sallallahu alaihi wa sallam ne farmaya: “jumah eid ka din hai Allah ne musalmano ko hukm kiya, jo koi bi jumah ko aye wo ghusl kare, aur apke pas koi khusbu ho wo lagaye, aur miswaak istemal karen.”
📘(Ibn Maajah, 1098 Hasan Darussalam )

Ibn al-Qayyim (Rahimaullah) ne jumah ki fazilat ko bataya: Jumah eid ka din hai jo hafte(week) me ek baar ata hai.
📗(Zaad al-Ma‘aad, 1/369)
Musalmano ki 3 Eid hain: Eid al-Fitr aur Eid al-Adha, jo ke ye saal(year) me ek baar Aate hain, aur Jumah jo hafte Me Aata rahta hai. Dusra bat ye hai ke Musalman Eid-al-fitr Aur Eid – al-Adha me ek dusre ko mubarak baad dete hain, jaise ke sahaaba se sabit hai aur saheeh Ahadees me maujood hai. Sahaaba jante the Jumah Eid ka din hai aur ye log hum se zyada jumah ki fazeelat ke bare me ilm rakhne wale the. Aur unhone kabhi bhi ek dusre ko jumah mubarak nahi kaha, ab har bhalayi sahaba ko follow karne me hai.Kyunki wo Rasool’Allah Sallallaho alyehi wasallam ke sathi the ,wo kisi b din ki Afzaliyat ka martabah hmse zyada jante the or hmse zyada Eid ke har din ko izzat dene wale the ,lekin unhone ne aisa kabi ni kiya,Agar JUMAH MUBARAK kahna achha hota to hamare Rasool’Allah sallallaho alaihi wasallam ne aur Sahaba ne zarur kiya hota.Sahabaao ne deen ko sabse zyada samjha,kyunki wo log har chiz Rasool’Allah sallallaho alyehi wasallam se samjhte the. LEHAZA JUMAH MUBARAK KAHNA BIDD’AT HAI.
______________________________
Shaykh Saalih ibn Fawzaan (Rahimaullah) se puch gaya: kya ye shariat hai jo har jumah messages me bheja jata hai “Jumah mubaarak"?
Sheikh ne kaha: Pehle ke logon me ek dusre ko jumah mubarak kehna paya nahi jata, hum is ko nahi kar sakte kyunki is amal ko pehle ke logon ne nahi kiya.(pahle k logo se murad sahabaao se hai.
📜(Fatawa, Ajwabat As’ilah Majallat al-Da‘wah al-Islamiyyah.)
Allah Ta’ala ke Rasool sallallaho alaihi wasallam ne mubarakbad dene ke tareeqe bhi bataye hain. Hame waise hi karna chahiye jaise ke Eidain ki Mubarakbad ke liye dua sikhaai

“TaqabbAllahu Wa minna Wa Minkum”

(May Allah accept this worship from u and from us)
📒(Al-Mughni:2/259)
Lekin jumah ke din aisi dua Hame Allah Ke Rasool Sallallahu Aalaihi Wasallam ne nahi batai, jabki jumah Bhi Eidul Mumineen hai. Agar bataya hota to hamare Rasool’Allah sallallaho alyehi wasallam aur Sahaba Radiallahu anhu zarur aisa karte.
______________________________
YAAD RAKHNE WALI BAAT
Farmaan e ILAHI
“Aur us din zalim shaksh apne haath chaba chaba kar kahega ke haaye kaash ke maine Rasool(ﷺ) ki Raah ikhteyar ki hoti”
📕(Surah Furqan, ayah : 27)
______________________________
AHADEES
Ayesha Radiallahu anhu riwayat karti hai ki Mohammad(ﷺ) ne farmaya
“Jisne ne hamare is amar(shari’at) mei koi aisi cheez Ezaad ki jo isme se nahi hai, to wo Mardood(na qabile qabool) hai”.
📚(Sahih bukhari : 2697, Muslim : 1718)

Abdullah Ibn Umar r.z farmaate hain:  TAMAAM Biddatein GUMRAAHI hain, agarche “Ba-Zaahir woh, logon ko ACHCHI lagein”.
📚(SUNAN KUBRA BAIHAQI : 138)
Rasool’Allah sallallaho alyehi wasallam ne farmaya meri sunnat aur khulfa Rashedeen ki sunnat ko daanto se mazbuti se pakde rahna aur har nayi chiz jo deen me nikali jaaye usse bachna Kyunki har nayi chiz ek gumrahi hai.
📚(Musnad Ahmad 4/126, Tirmizi 2676 Sahih-Darussalam)

Share:

Aaj Ke Musalman Apne Bhai Se Kis Had Tak Nafrat kar Rahe Hai.

Ek Musalman Dusre Musalman Se Kaise Aajkal Suluk Kar Rahe Hai

ہمارے پاس ایکدوسرے کو دینے کے لیے بے شمار غیر مہذب ، طنزیہ اور اسلام کی رو سے ناپسندیدہ کلمات کا انبار موجود ہے ۔ ہم ایکدوسرے کو گالی گلوچ سے نوازنے کے لیے سینکڑوں صفحات سیاہ کر سکتے ہیں ۔ ہم ایکدوسرے کو بے عزت کرنے میں اپنے آپ کا عزت و وقار تک گرا سکتے ہیں ۔ ہم تارِ عنکبوت دلائل کا سہارا لے کر باآسانی ثابت کر سکتے ہیں کہ ہم انسان یا مسلمان سے پہلے دشمن ملک کے مخالف ہیں ۔ ہم اتنے کمال کے ہیں کہ حکمرانوں کے سیاسی امور کو آڑ بنا کر اپنے مسلمان بھائیوں کو اس مقام تک لے جا سکتے ہیں جہاں مرتد یا کفر کا فاصلہ لمحوں کی دوری پر ہوتا ہے ۔ ہم سے بڑا احمق ترین کوئی روئے زمین پر نہیں ہوگا جو اس لیے اپنے بھائی سے نفرت کرتا ہے کیونکہ وہ غیر ملک کا رہنے والا ہے ۔ کیونکہ ہم اور وہ کلمے سے نہیں بلکہ زمین سے جانے جاتے ہیں ۔۔۔۔ ہم پہلے انڈین اور پاکستانی ہیں ۔ ہمارا اسلام سے اتنی دور کا رشتہ ہے کہ جہاں تک پہنچنے سے پہلے ہمارے جسموں سے ایمان کی روحیں پرواز کر جاتی ہیں ۔ ہم اپنی ماوں کے پیٹ سے فطرت پر پیدا نہیں ہوئے تھے بلکہ انڈیا پاکستان کا شناختی کارڈ لے کر نکلے تھے ۔
ہمارا کمال انتہا کی بلندی کو چھوتا ہے لیکن ہمارے پاس ان سوالوں کا جواب نہیں ہے کیونکہ انکے جوابات کے لیے ہمیں انڈین اور پاکستانی سے پہلے مسلمان بننا پڑے گا
❓ہم ایمان ویقین کے اعتبار سے کیوں کمزور ہیں، جب کہ ہمارے دشمن ہر اعتبار سے طاقت ور ہیں؟!
❓ہم زوال وانحطاط اور پسماندگی کا شکار کیوں ہیں ،جب کہ وہ ہم سے زیادہ ترقی یافتہ اور کار زارِ حیات میں پیش رفت ہیں۔
❓ہم نصرت وتائید خداوندی سے کیوں محروم ہیں؟!
❓ہم باہم دست و گریباں کیوں ہیں جب کہ دشمنان اسلام محبت والفت اور تعاونِ باہم کے اصول پر عمل پیراہیں؟
اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ‎
چشمِ فلک نے نہ دیکھی ہوگی یہ رسوائی
کہ اوراقِ مصحف محض ایک گمان رہ گیا
اٹھایوں تیرے سینے سے قرآن کا جنازہ
جیسےخود ابلیس ذلتِ مومن پہ حیراں رہ گیا
کیسے نہ بچھے بساطِ ماتم کھلتی کلیوں میں
نبیؐ کا گلشنِ اسلام آج شعلوں کے نام ہوگیا
ادائےتبلیغ نہ پوچھ مثلِ تماشہ راہگزاروں کا
ہر روز بکتاہے کلمہ معاش یہی صبح وشام رہ گیا
شیخ جرجیس انصاری / سراجی
مسزانصاری
Share:

Kya Allah Ke Nabi Ne Meraj Par Allah Ko Dekha?

Kya Mohammad Sallahu Alaihe Wasallam Ne Meraj Ke Safar Pe Allah Ko Dekha

سوال: کیا نبی کریمﷺ نے معراج کے موقعہ پر اللہ تعالیٰ کو دیکھا تھا؟
جواب: اغلب صحابہ کرام﷢ کا یہی نظریہ ہے کہ نبی کریمﷺ نے اپنی آنکھوں سے اللہ تعالیٰ کو نہیں دیکھا۔ اس کے من جملہ دلائل میں سے چند درج ذیل ہیں:
1. ارشاد باری تعالی ہے: ﴿ لَا تُدْرِكُهُ الْأَبْصَارُ ... الأنعام: ١٠٣﴾ کہ ’’اسے آنکھیں نہیں پاسکتیں۔‘‘
تفسیر ابن کثیر میں اس آیت مبارکہ کی تفسیر میں مکتوب ہے: (لا تدركه في الدنیا وإن کانت تراه في الآخرة) کہ ’’دنیا میں یہ آنکھیں اللہ کو نہیں دیکھ سکتیں اگر چہ آخرت میں دیکھیں گی۔‘‘
2. ارشاد باری تعالی ہے: ﴿ وَمَا كَانَ لِبَشَرٍ أَنْ يُكَلِّمَهُ اللهُ إِلَّا وَحْيًا أَوْ مِنْ وَرَاءِ حِجَابٍ ... الشوریٰ: ٥١﴾ کہ ’’کسی بشر کا یہ مقام نہیں ہے کہ اللہ اس سے رو برو بات کریں، اس کی بات یا تو وحی(اشارہ)کے طور پر ہوتی ہے یا پردے کے پیچھے سے ۔‘‘
3. سیدنا موسیٰ﷤ نے اللہ تعالیٰ سے رؤیت کاسوال کیا تو اللہ تعالیٰ نے فرمایا:﴿ لَنْ تَرَانِي ... الأعراف: ١٤٣ ﴾ کہ ’’تو مجھے ہر گز نہیں دیکھ سکتا۔‘‘ اس سے معلوم ہوتا ہے کہ دنیا میں کوئی بھی شخص اللہ کو نہیں دیکھ سکتا۔
4. سیدہ عائشہ صدیقہ رضی اللہ عنہا فرماتی ہیں: «مَنْ حَدَّثَكَ أَنَّ مُحَمَّدًا رَأَیٰ رَبَّهُ فَقَدْ کَذَبَ وَهُوَ یَقُولُ: لَا تُدْرِکُهُ الْأَبْصَارُ ... صحیح البخاري: ٧٣٨٠ » کہ ’’جو تمہیں یہ خبر دے کہ محمدﷺ نے اپنے رب کو دیکھا ہے تو تحقیق اس نےجھوٹ بولا ۔ حالانکہ اللہ تعالی فرماتے ہیں کہ اسے آنکھیں نہیں پا سکتیں۔‘‘
5. سیدنا ابو ذر﷜ سے مروی ہے : (سَأَلْتُ رَسُولَ اللہِ هَلْ رَأَیْتَ رَبَّكَ؟ قَالَ: « نُورٌ أَنَّیٰ أَرَاہُ» ... صحیح مسلم: ١٧٨) کہ ’’میں نے رسول کریمﷺ سے پوچھا کہ کیا آپ نے اپنے رب کو دیکھا ہے؟ فرمایا: (اس کا حجاب ) نور ہے ، میں کیسے دیکھتا؟‘‘
واللہ تعالیٰ اعلم!
Share:

Jisne Subah Ko Khajoor Khayi Use Sham Tak Koi Zaher Ya Jadu Asar Nahi Kar Sakta.

Khajoor Khane Ke Fayde

 حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَبْدِاللَّهِ بْنِ نُمَيْرٍ، حَدَّثَنَا أَسْبَاطُ بْنُ مُحَمَّدٍ، حَدَّثَنَا الأَعْمَشُ، عَنْ جَعْفَرِ بْنِ إِيَاسٍ، عَنْ شَهْرِ بْنِ حَوْشَبٍ، عَنْ أَبِي سَعِيدٍ وَجَابِرٍ؛ قَالا: قَالَ رَسُولُ اللَّهِ ﷺ: " الْكَمْأَةُ مِنَ الْمَنِّ، وَمَاؤُهَا شِفَائٌ لِلْعَيْنِ، وَالْعَجْوَةُ مِنَ الْجَنَّةِ، وَهِيَ شِفَائٌ مِنَ الْجِنَّةِ ".
ابن ماجہ / رقم الحدیث : 3453
بَاب الْكَمْأَةِ وَالْعَجْوَةِ​
باب: کھمبی اور عجوہ کھجور کا بیان​
تخريج: تفرد بہ ابن ماجہ، (تحفۃ الأشراف: ۲۲۸۱، ۲۲۸۲، ۴۰۷۴، ۴۰۷۵، ومصباح الزجاجۃ: ۱۲۰۱)، وقد أخرجہ: حم (۳/۴۸) (صحیح)
(''شِفَائٌ مِنَ السم'' کے لفظ سے صحیح ہے ، '' مِنَ الْجِنَّةِ ''کے لفظ سے منکر ہے
عجوہ کھجور سے دیوانگی اورپاگل پن کے علاج کا لفظ حدیث میں صحیح نہیں ہے ، صحیح حدیث میں زہر کا علاج آیا ہے ۔
(ملاحظہ ہو: حدیث نمبر ۳۴۵۵)
اس سے متعلقہ مزید احادیث
➖ 1474: سیدنا سعد بن ابی وقاصؓ کہتے ہیں میں نے رسول اللہﷺ سے سنا :
آپﷺ فرماتے تھے کہ جو شخص صبح کے وقت سات عجوہ کھجوریں کھا لے تو اسکو شام تک کوئی زہر نقصان نہ کرے گا اور نہ کوئی جادو اس پر اثر کرے گا۔
➖ 1475: اُمّ المؤمنین عائشہ صدیقہؓ سے روایت ہے کہ رسول اللہﷺ نے فرمایا:
عالیہ (وہ حصہ مدینہ کا جو نجد کی طرف ہے ) کی عجوہ میں شفا ہے یا فرمایا کہ وہ صبح کے وقت تریاق ہے۔ (تریاق کا سا فائدہ رکھتی ہے )۔
مختصر صحیح مسلم ​
➖ليس في الأرض من الجنةِ إلا ثلاثةُ أشياءَ : غرسُ العَجوةِ ، وأواقٍ تنزل في الفُراتِ كلَّ يومٍ من بركة الجنَّةِ ، والحَجَرُ(السلسلۃ الصحیحہ : 3111)
ترجمہ:زمین پر جنت کی چیزوں میں سے تین چیزوں کے علاوہ کچھ نہیں․عجوہ کھجور کا درخت،وہ برکت کی مقدار کثیر جو روزانہ جنت سے دریائے فرات پر اترتی ہے اور سنگ اسود۔
➖ إنَّ في العَجْوَةِ العاليةِ شفاءً ، أو إنها تِرْياقٌ ، أولَ البَكْرَةِ(مسلم:2048)
ترجمہ: حضرت عائشہ رضی اللہ عنہا کا بیان ہے کہ رسول اللہ نے فرمایا:عالیہ کی عجوہ کھجوروں میں شفاء ہے اور وہ زہر وغیرہ کے لئے تریاق کی خاصیت رکھتی ہیں‘ جب کہ اس کو دن کے ابتدائی حصہ میں یعنی نہار منہ کھایا جائے"۔
➖ حَدَّثَنَا عَلِيٌّ حَدَّثَنَا مَرْوَانُ أَخْبَرَنَا هَاشِمٌ أَخْبَرَنَا عَامِرُ بْنُ سَعْدٍ عَنْ أَبِيهِ رَضِيَ اللہُ عَنْهُ قَالَ قَالَ النَّبِيُّ صَلَّی اللہُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَنْ اصْطَبَحَ کُلَّ يَوْمٍ تَمَرَاتٍ عَجْوَةً لَمْ يَضُرَّهٗ سُمٌّ وَلَا سِحْرٌ ذٰلِکَ الْيَوْمَ إِلَی اللَّيْلِ ۔(صحيح البخاري:5768)
ترجمہ:علی، مروان، ہاشم، عامر بن سعدؓ اپنے والد سے روایت کرتے ہیں انہوں نے بیان کیا کہ نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا:جس نے ہر صبح چند عجوہ کجھوریں کھالیں اسے رات تک کوئی زہر اور نہ کوئی جادو نقصان پہنچائے گا۔
➖ عَنْ سَعْد بْن أَبِي وَقَّاص رَضِيَ اللهُ عَنْهُ قَالَ: قَالَ رَسُولُ الله صلى الله عليه وسلم: «مَنْ تَصَبَّحَ كُلَّ يَوْمٍ سَبْعَ تَمَرَاتٍ عَجْوَةً، لَمْ يَضرَّهُ فِي ذَلِكَ اليَوْمِ سُمٌّ وَلا سِحْرٌ». متفق عليه.
ترجمہ: سیدنا سعد بن ابی وقاص رضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایاجو شخص ہر روز صبح کے وقت سات عجوہ کھجوریں کھا لیا کرے، اس دن اسے زہر اور جادو ضرر نہ پہنچا سکے گا۔
➖ العجوَةُ منَ الجنَّةِ ، وفيها شِفاءٌ منَ السُّمِّ . والكمَأَةُ منَ المنِّ وماؤُها شِفاءٌ للعينِ(صحیح الترمذی :2066)
ترجمہ:حضرت ابو ہریرہرضی اللہ عنہ کہتے ہیں کہ رسول اللہ ا نے فرمایا : عجوہ جنت کی کھجور ہے اور اس میں زہر سے شفاء ہے اور کمأة (کھنبی) من (کی ایک قسم) اور اس کا پانی آنکھ کے لئے شفاء ہے۔
➖ الكَمَأةُ من المنِّ وماؤُها شفاءٌ للعينِ والعَجوةُ من الجنَّةِ وهي شفاءٌ من الجنَّةِ(صحيح ابن ماجة:2798)
ترجمه: آپنے فرمایا: کمأة (کھنبی) من (کی ایک قسم) اور اس کا پانی آنکھ کے لئے شفاء ہے۔اورعجوہ جنت سے ہے اور اس میں جنون سے شفا ہے“۔
یہاں صحیح لفظ "وهي شفاء من السم" ہے یعنی یہ زہر سے شفا ہے ۔
واللہ تعالیٰ اعلم
Share:

Apne Bhai Ke Liye Kya Pasand Kare?

APNE BHAI KE LIYE WAHI PASAND KARO JO APNE LIYE KARTE HO

عَنْ أَنَسٍ عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ : " لَا يُؤْمِنُ أَحَدُكُمْ حَتَّى يُحِبَّ لِأَخِيهِ مَا يُحِبُّ لِنَفْسِهِ "
انس رضی اللہ عنہ سے روایت  یے کہ اللہ کے رسول نے فرمایا: تم میں سے کوئی شخص اس وقت تک (مکمل) مومن نہیں ہو سکتا جب تک وہ اپنے بھائی کے لئے بھی وہی چیز پسند کرے جو اپنے لئے کرتا ہے.
Anas raziyallahu anhu se riwayat hai ke Allah ke Rasool ne farmaya: Tum me se koi shakhs us waqt tak(mukammil)  mo'min nahi jo sakta jab tak woh apne bhai ke liye bhi wahi cheez pasand kare jo woh apne liye pasand karta hai.
BUKHARI: 13
SAHEEH HADEES 
Share:

vedo Me Tauheed Ka Paigham.

Kahi Hm La ilmi Ke Wajah Se Gumrah Na Ho Jaye.
अज्ञानता वस कहीं हमारा जीवन हमारी धार्मिक पुस्तको में लिखे ईश्वरीय निर्देशों के विपरीत तो नहीं ?? यह जीवन परलौकिक जीवन को सुखमय व सफल बनाने के लिये उस मालिक ने हमें परीक्षा हेतु दिया है ,अतः हमें सफलता तभी प्राप्त हो सकती है जब हम सत्य क्या है यह जानने का प्रयत्न करेगें और ईश्वर के बताये हुये दिशा निर्देशों अनुसार जीवन यापन करेगें , अन्यथा परलौकिक जीवन में हमें नर्कीय और बहुत ही कष्ट दायक जीवन जीने से कोई नहीं बचा पायेगा ।*

स्वामी विवेकानंद जी के अनुसार जो लोग वेदों को मानते है यैसे लोग वेदान्तिष्ट या सनातनी हैं।
तो आइये अब देखते हैं कि सनातन धर्म के धर्म शास्त्र हमें क्या शिक्षा प्रदान करते  हैं।

*एकम अव्दितीयम*
【छन्दोग्य उपनिषद, अध्याय-06, श्लोक-01】

*अर्थात*: ईश्वर एक ही है दूसरा नहीं है।

*ना चष्य काशिद जनिता न चदीपा*
【श्वेताश्वतारा उपनिषद, अध्याय-06, श्लोक-09】

*अर्थात*: उस ईश्वर के कोई ना माता-पिता है और ना ही कोई उसका पालनहार (रब्ब) है।

*ना तस्य प्रतिमास्ति*
【श्वेताश्वतारा उपनिषद, अध्याय-04, श्लोक-19】

*अर्थात*: उसके जैसा कोई भी नहीं है।

*जो लोग दुनियावी चीजों के पीछे भागते हैं वो लोग गलत ईश्वर की पूजा या उपासना करते है।*
【भागवत गीता, अध्याय-07, श्लोक-20】

*उस ईश्वर ने ना किसी को पैदा (जना) किया है और ना किसी को करेगा और वह ईश्वर सबसे ताकतवर है।
【भागवत गीता, अध्याय-10, श्लोक-03】

*ना तस्य प्रतिमास्ति
【यजुर्वेद, अध्याय-32, श्लोक-03】

अर्थात उसकी न कोई तस्वीर, फ़ोटो, पेंटिंग, मूर्ति, प्रतिमा, छाया, चित्र इत्यादि नहीं है।

अन्ध्यात्म प्रविशन्ति या असंभूति उपासते
【यजुर्वेद, अध्याय-40, श्लोक-09】

अर्थात*: वो लोग अंधकार में जा रहे हैं जो असंभूति (कुदरती वस्तु) की उपासना या पूजा करते हैं। घोर अंधकार में जा रहे हैं वो लोग जो सम्भूति (इंसानों द्वारा निर्माण की गई वस्तुयें) की उपासना या पूजा करते हैं।

*एकं सत विप्रबहुधावेदांते*
【ऋग्वेद, किताब-01, हिम्म-164, श्लोक-46】

*अर्थात*: सत्य एक ही है, ईश्वर (खुदा) एक ही है और संत लोग उसे कई नामों से पुकारते हैं।

*तैंतीस नाम ईश्वर को पुकारने के लिए दिए गए हैं*.......
【ऋग्वेद, किताब-02, हिम्म-01】

*ईश्वर के नाम*:
1. ब्रम्हा (रचियता, बनाने वाला, ख़ालिक़, क्रिएटर)
2. विष्णु (पालनहार, रब्ब, सस्टैंनर, चैरिशर)

*मा च नदी संसद*
【ऋग्वेद, किताब-08, हिम्म-45, श्लोक-16】

*अर्थात* सिर्फ एक ही ईश्वर (ख़ुदा) की पूजा या उपासना करो।

*एकम ब्रम्हम ड्यूता नाश्ति नैहना नाश्ति किंचम*
【हिन्दू वेदांत का ब्रम्ह सूत्र】

*अर्थात*: एक ही परब्रम्ह है दूसरा नहीं है नहीं है कदापि नहीं है ।

तो आइए हम सब उस एक ही निराकार परब्रम्ह (अल्लाह, ईश्वर, प्रभु, परमात्मा, भगवान, खुदा, पालनहार, रब्ब, ख़ालिक़, मालिक, एक ओम कार इत्यादि) की पूजा, अर्चना, इबादत, उपासना, करें।
और मूर्ति पूजा बंद करे,
क्यों कि मूर्ति पूजा घोर अज्ञानता के सिवा और कुछ नहीं जिसका करने वाला हमेशा नर्क का वासी होगा ।।

*इन्ही शिक्षाओं के साथ उस ईश्वर ने समस्त संसार में समस्त भाषाओं में समस्त कबीलों में अपने अवतार पैगम्बर ,मार्गदर्शक भेजे ,अब जिसने भी वर्तमान समय के  अवतार पैगम्बर को माना ,वो सफल होगा और जिसने उस अवतार को मानने से इनकार कर दिया वो पथ से भटक गया ,चाहे उसके पास प्राचीन पैगम्बरों के उपदेश हो और वो उनका पालन भी करता हो ।

नोट:-अतएव कुरआन अंतिंम ईश्वरीय संदेश एवं ईश्वरीय किताब है,अगर हमें परलोक में नर्क और तमाम यानाओं से बचना है और सवर्ग की प्राप्ति और सदमार्ग पर जीवन जीना चाहते है जिससे वो परमेश्वर हमसे हमेशा को राजी हो जाये तो अन्तिम बेद और अन्तिम ईश्वरीय किताब कुरआन और अन्तिम ईश्वरीय संदेष्ठा मुहम्मद सल्लल्लाहो अलैहि वसल्लम को मानना और उनके बताये मार्ग पर चलना अति अनिवार्य हैं ।।
और इसका प्रथम और पहला मंत्र है ,
लाइलाहा इललल्लाहू
मुहम्मदुर्र_रसूलउल्लाह ,
(सललल्लाहो अलैहि वसल्लम)

Share:

Wo Kaunse Log Honge Jinse Qyamat Ke Din Ambiya Bhi Rashk Karenge.

WOH KAUN SE Log HAI Jin Se Qayamat KE DIN AMBIYAA AUR SHUHADA BHI UN PAR RASHK (Jealousy) karenge.

Ye Woh Log Hai Jo "AL-WaLaa WaL-Baraa" Par 'AmaL Karte Hai.
'Umar Bin AL-Khattaab (RaziALLaahu 'Anhu) Se Rivaayat Hai :
Nabi (SaLLaLLaahu 'ALaihi WasaLLam) Ne Farmaaya

"‏ إِنَّ مِنْ عِبَادِ اللَّهِ لأُنَاسًا مَا هُمْ بِأَنْبِيَاءَ وَلاَ شُهَدَاءَ يَغْبِطُهُمُ الأَنْبِيَاءُ وَالشُّهَدَاءُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ بِمَكَانِهِمْ مِنَ اللَّهِ تَعَالَى ‏"‏ ‏.‏
“ Allah Ke Bandon Mein Kuch Log Aisey Bhi Hongey Jo NABI Hongey Na SHAHEED , Magar Qayamat Ke Roz Allah Ke Haan (BuLand) Maraatib (Martabah) Wa ManaaziL Ki Wajah Se AMBIYAA Wa SHUHADAA Bhi Un Par Rashk (Envy/Jealousy) Kareyngey.”

Sahaabah Ne Kaha : Aye ALLaah Ke RasooL ! Humein Batayein , Woh Kaun Log Hongey ?

Aap (SaLLaLLaahu 'ALaihi WasaLLam) Ne Farmaaya
‏"‏ هُمْ قَوْمٌ تَحَابُّوا بِرُوحِ اللَّهِ عَلَى غَيْرِ أَرْحَامٍ بَيْنَهُمْ وَلاَ أَمْوَالٍ يَتَعَاطَوْنَهَا فَوَاللَّهِ إِنَّ وُجُوهَهُمْ لَنُورٌ وَإِنَّهُمْ عَلَى نُورٍ لاَ يَخَافُونَ إِذَا خَافَ النَّاسُ وَلاَ يَحْزَنُونَ إِذَا حَزِنَ النَّاسُ ‏"‏ ‏.‏ وَقَرَأَ هَذِهِ الآيَةَ ‏{‏ أَلاَ إِنَّ أَوْلِيَاءَ اللَّهِ لاَ خَوْفٌ عَلَيْهِمْ وَلاَ هُمْ يَحْزَنُونَ ‏}‏ ‏.‏
“ Ye Woh Loag Hongey Jo Aapas Mein Allah Ki Kitaab (Ya ALLaah Ke Saath Muhabbat) Ki Bina Par (Ek Doosre Se) Muhabbat Kartey They (they are people who love one another in the spirit of ALLAAH). HaaLaan Ke Un Ka Aapas Mein Koi RISHTA NAATAA Ya MAALI LEYN DEYN (financial interests) Na Tha.

ALLAAH Ki Qasam ! Un Ke Chehrey NOOR Hongey Aur Woh Log NOOR Par Hongey. Jab Log Khauf Zadah Ho Rahey Hongey , Tou Unhein Koi Khauf Na Hoga.

Jab Log Ghumgeen Wa Pareyshaan Ho Rahey Hongey , Tou Unhein Koi Ghum Aur Pareshani Na Hogi.”

Aap (SaLLaLLaahu 'ALaihi WasaLLam) Ne Ye Aayat-e-Kareemah TiLaavat Farmaai
اَلَاۤ اِنَّ اَوۡلِیَآءَ اللّٰہِ لَا خَوۡفٌ عَلَیۡہِمۡ وَ لَا  ہُمۡ  یَحۡزَنُوۡنَ
“Aagaah Raho ! ALLAAH Ke WaLiyon Ko Koi Khauf Hoga Na Woh Ghum Khayenge.” [ Surah Yoonus : 62]

Sunan Abu Daawood , Kitaab-UL-Ijaarah (Wages) , Hadees [Saheeh] : 3527

NOTE : Aey Logon Allah Ke Liye Dosti Aur Allah Ke Liye Dushmani Karo. Kyun Ke Ye Emaan Ki Mazboot Tareen Zanjeer Hai.

ALLaah Hum Sab Ko Kufr-Bit-Taaghoot, Aur Allah Ke Liye Dosti Aur Allah Ke Liye Dushmani Karne WaaLa Banaaey.

Aur ALLaah Aaj Ke MunaafiQon Ko Hidaayat De, Ya Un Ko Battareen Maut De.
آمين يارب العالمين ...

Share:

Kya Garden Pe Masah Karna Nabi Ki Sunnat Hai?

Wuzu Karne Me Garden Pe Masah Karna Kaisa Tarika Hai

 شيخ الاسلام ابن تيميہ رحمہ اللہ كہتے ہيں:
" يہ صحيح نہيں كہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے وضوء ميں گردن كا مسح كيا، بلكہ كسى صحيح حديث ميں بھى اس كا ثبوت نہيں ملتا، بلكہ جن صحيح احاديث ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كے وضوء كا طريقہ بيان ہوا ہے اس ميں ذكر نہيں كہ نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم گردن كا مسح كيا كرتے تھے، اس ليے جمہور علماء كرام امام مالك، امام شافعى، امام احمد كے ظاہر مسلك ميں گردن كا مسح كرنا مستحب نہيں.
اور جس نے اسے مستحب قرار ديا ہے اس نے ابو ہريرہ رضى اللہ تعالى عنہ كے مروى اثر يا ضعيف حديث جس كا نقل كرنا ہى صحيح نہيں سے استدلال كيا ہے، كہ انہوں نے گدى تك گردن كا مسح كيا " اس طرح كا اثر يا حديث قابل حجت نہيں، اور صحيح احاديث كے مقابلہ ميں پيش نہيں ہو سكتى، علماء كرام اس پر متفق ہيں كہ گردن كا مسح نہ كرنے سے وضوء صحيح ہے " انتہى.
ديكھيں: مجموع الفتاوى ( 21 / 127 ).
يہ حديث :
" نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم نے گدى تك گردن كا مسح كيا " اسے ابو داود نے حديث نمبر ( 132 ) ميں روايت كيا ہے، اور علامہ البانى رحمہ اللہ تعالى نے ضعيف ابو داود ميں اسے ضعيف كہا ہے.
امام نووى رحمہ اللہ تعالى نے " المجموع " ميں گردن كے مسح ميں امام شافعى كے اصحاب كا اختلاف ذكر كرنے كے بعد كہا ہے:
" ان كے اقوال كا يہ اختصار ہے، جس كا ماحاصل چار وجہيں ہيں:
پہلى:
نئے پانى كے ساتھ مسح كرنا مسنون ہے.
دوسرى:
مسنون نہيں بلكہ مستحب ہے.
تيسرى:
سر اور كانوں كے مسح سے باقى مانندہ پانى سے مسح كرنا مستحب ہے.
چوتھى:
نہ تو مستحب ہے اور نہ ہى مسنون.
يہ آخرى اور چوتھى وجہ ہى صحيح ہے، اسى ليے امام شافعى رحمہ اللہ نے اس كا ذكر كيا ہے، اور نہ ہى ہمارے متقدم اصحاب نے، اور اكثر مصنفين نے بھى اس كا ذكر نہيں كيا، اور اس سلسلے ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم سے بھى كوئى ثبوت نہيں ملتا.
بلكہ صحيح مسلم وغيرہ ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كا يہ فرمان ہے:
" اس كے سب سے برے امور بدعات ہيں، اور ہر بدعت گمراہى ہے "
اور صحيح بخارى اور صحيح مسلم ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كا فرمان ہے:
" جس نے بھى ہمارے اس دين ميں كوئى ايسا كام ايجاد كيا جو اس ميں سے نہيں تو وہ مردود ہے "
اور صحيح مسلم كى روايت ميں ہے:
" جس نے بھى كوئى ايسا عمل كيا جس پر ہمارا حكم نہيں تو وہ كام مردود ہے "
اور جو حديث طلحہ بن مصرف عن ابيہ عن جدہ كے طريق سے مروى ہے كہ انہوں نے رسول كريم صلى اللہ عليہ وسلم كو گدى تك اور گردن كےآگے تك گردن كا مسح كرتے ہوئے ديكھا "
يہ حديث متفقہ طور پر ضعيف ہے.
اور غزالى رحمہ اللہ كا يہ قول: " گردن كا مسح كرنا نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى سنت ہے "
" گردن كا مسح كرنا طوق سے امان ہے "
يہ صحيح نہيں، كيونكہ يہ موضوع اور من گھڑت ہے، نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم كى كلام نہيں ہے " انتہى.
ديكھيں: المجموع للنووى ( 1 / 489 ).
الغل: طوق اور زنجير اور بيڑيوں كو كہتے ہيں، جو گردن ميں ڈالى جائيں، اللہ سبحانہ وتعالى كا فرمان ہے:
يہ وہ لوگ ہيں جنہوں نے اپنے رب كے ساتھ كفر كيا اور يہى ہيں جن كى گردنوں ميں طوق ڈالے جائينگے الرعد ( 5 ).
اور ايك دوسرے مقام پر ارشاد بارى تعالى ہے:
اور جنہوں نے كفر كا ارتكاب كيا ہم نے ان كى گردنوں ميں طوق ڈال ديے وہ جو كچھ عمل كرتے رہے انہيں اسى كى سزا دى جائيگى سبا ( 33 ).
اور ابن قيم رحمہ اللہ تعالى كہتے ہيں:
" اور گردن پر مسح كرنے ميں نبى كريم صلى اللہ عليہ وسلم سے بالكل كوئى حديث ثابت نہيں " انتہى.
ديكھيں: زاد المعاد لابن قيم ( 1 / 195 ).
اور شيخ ابن باز رحمہ اللہ تعالى كہتے ہيں:
" گردن كا مسح كرنا نہ تو مستحب ہے اور نہ ہى مشروع، بلكہ صرف سر اور دونوں كانوں كا مسح كيا جائيگا، جيسا كہ كتاب و سنت سے ثابت ہے " انتہى.
ديكھيں: مجموع فتاوى ابن باز ( 10 / 102 ).
واللہ اعلم .
Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS