find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Valentine day Aur Hmari Bahen Betiya ki Izzat Aur Hmari Gairat.

Valentine Day Ek Behyayi Ka Din.

( BEHAYAYI AUR BESHARMI KA EK AALAMI FESTIVAL)


Valentine's Day manana ALLAH ke Azaab ko Dawat dena hai.
Allah Taala Quran Majeed mein Farmaate hain.
Jo Log ye Chahte hain ki Musalmaano (Momino) mein Behayayi Phaile, Unke liye Duniya aur Akhirat mein Dardnaak Azaab hai.
Surah Noor
Surah Number - 24
Aayat Number - 19

Hum sab Jaante hain ki Valentine's Day Yahood-o-Nasara ka amal hai, Allah ke Rasool Sallallaho Alaihe Wasallam ne Kabhi iski Taleem nahi diya, Phir bhi Kuch Na-Samajh Musalmaan Yahood-o-Nasara ki Nakal karte huye Valentine's Day Manate hain.
Jiske baare me Rasoolullah ﷺ ne Farmaaya.
 *Jisne jis Qaum (Religion) ke Tarike ko ikhteyaar kiya, Wo unhi me se hoga.*
Sunan Abu Dawood
Hadees Number - 3512
Quran mein Allah Taala ye bhi Farmaate hain.
Khabees ( Yaani Na-Paak) Auraten Khabees Mardo ke liye hain aur Khabees Mard Khabees Auraton ke liye hain, aur Pakiza Auraten Pakiza Mardo ke liye hain aur Pakiza Mard Pakiza Auraton ke liye hain.
Surah Noor
Surah Number - 24
Aayat Number - 26
Bahut se log ye bhi kahte hain ki Duniya me itne saare log manate hain, kya itne saare log Galat hain?
Jabki Allah Ne Quran me Saaf Saaf farmaya diya hai :-
Aksar log jo Zameen par abaad hain wo GUMRAH hain, Agar tum Unka kaha maan loge to wo tumhe Allah ka Raasta Bhula denge.*
Surah Anaam
Surah Number - 06
Aayat Number - 116
*Isliye Musalmaano se Muaddabana guzarish hai ki Besharmi aur Behayayi ke is Festival ko Celebrate na karen Aur Apne aapko Azaab-e-Elaahi se bachayen.
Kyuki 14 February ko kisi ki Beti aur Bahan ko Date dene se pahle ye Mat bhoolna ki Tum bhi Kisi Ladki ke Bhai aur Baap ho.

Share:

Allah Se Tauba Maangne Ki Dua.

Allah se tauba maangne ki dua

Ek Ansari Sahabi se rivayat hai ki maine Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wasallam ko namaz ke aakhir mein 100 baar ye dua padhte huye suna hai

*اللهُمَّ اغْفِرْ لِي وَتُبْ عَلَيَّ إِنَّكَ أَنْتَ التَّوَّابُ الْغَفُورُ*
Allahumma Agfirli Wa tub Alayya Innaka Antat-Tawwabul-Gafoor
Tarjuma : Eh Allah mujhe bakhsh de aur meri tauba Qubul farma yakeenan tu hi tauba Qubul karne wala aur bakhshne wala hai
Al Sil Sila As Sahiha, 2791-Sahih
Masnad Ahmed, 22546-Sahih

✦ Rasool-Allah Sal-Allahu Alaihi Wasallam ne farmaya Eh logo Allah subahanhu se tauba karo, main din mein 100 martaba Allah subhanahu se tauba karta hu
Sahih Muslim, Vol 6,6859
-----------
ایک انصاری صحابی سے روایت ہے کی میں نے رسول اللہ ﷺ کو نماز کے آخر میں یہ دعا ١٠٠ بار پڑھتے ہوئے سنا ہے

*اللهُمَّ اغْفِرْ لِي وَتُبْ عَلَيَّ إِنَّكَ أَنْتَ التَّوَّابُ الْغَفُورُ*
اے اللہ مجھے بخش دے اور میری توبہ قبول کر ،یقیناً تو ہی توبہ قبول کرنے والا بخشنے والا ہے
سلسلہ سہیہ-٢٧٩١ -صحیح
مسند احمد ٢٢٥٤٦-صحیح

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا
ا ے لوگوں الله سبحانه سے توبہ کرو میں دن میں ١٠٠ مرتبہ الله سبحانه سے توبہ کرتا ہوں
صحیح مسلم جلد ٦ ، ٦٨٥٩
----
✦ One of the Ansari Sahabi said that I heard The Prophet Sal-Allahu Alaihi Wasallam recited this dua 100 times after prayer
*اللهُمَّ اغْفِرْ لِي وَتُبْ عَلَيَّ إِنَّكَ أَنْتَ التَّوَّابُ الْغَفُورُ*
Allahumma Agfirli Wa tub Alayya Innaka Antat-Tawwabul-Gafoor
Translation : O Allah forgive me and accept my repentance, for You are the Accepter of repentance, the Most Merciful.
Al Sil Sila As Sahiha, 2791-Sahih
Masnad Ahmed, 22546-Sahih

✦ The Prophet Sal-Allahu Alaihi Wasallam said: O people, seek repentance from Allah. Verily, I seek repentance from Him a hundred times a day.
Sahih Muslim, Book 35, 6523

       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

Share:

Ager Aapki Dua Qabool Nahi Ho Rahi Hai Aur Pareshaniya ho rahi Hai To Kya Kare?

Agar Aap par preshaniya aa rahi hain To usko dooor kaise kare?
------------------------------
Dua qubool nhi ho rahi ho to kya kare?
Aasan Elaj
Agar aap ke sath koi preshani aa rahi ho or dua qubool na ho rahi hoto Aapko dhayan dena chahiye ki

👉1) Kya aap *Namaz sahi se padh rahe hn (Jaise Rasoolullah ﷺ ne pdha)*.

👉2) Kya aap *din rat ke kisi amal me aisa amal krte hain jo Quran or sunnat ke khelaf hai?*

👉3) Kya aap *dekhawe ki Ebadat to nhi kar rahe hain?*

👉4) Ya koi bhi *Ebadat jo Faraiz me se hain usko ache se ada nhi kar rahe hain (Jaise Rasoolullah ﷺ or sahaba ka jo tariqa tha)*.

👉 *Kyuki agar aap ki Ebadat Rasoolullah ﷺ or sahaba ke tareeqe pe na hui to aap kitne bhi ache se ebadat kr le qubool* hi nhi hogi.
*To koi fayda nhi aisi ebadat ka jo qubool hi na ho.

📚 [Sahi Bukhari: 631]

*Aafat or Aazmaesh:-*👇👇
----------------------------------------------------------
👉Agar aap ke sath preshaniya aa rahi hain Namaz pdhne or deegar ebadat krne ke bad bhi to wo *Aafat or Aazmaesh dono ho sakti hai lekin dono me se kya hai wo janne ke liye aapko Ye dekhna hoga ki aapki ebadat ka tareeqa Rasoolullah* ﷺ ke tareeqe pe hai ya nhi?
👉 *kyu Aazmaesh Taqwe wale insan ko aati hai or Taqwa tabhi aata hai jab Aapki  ebadat Rasoolullah ﷺ ke tareeqe pe hogi*, eske liye aapko apne Ebadat ke tareeqe ke bare me janna chahiye ki ap jis tareeqe pe hain wo Rasoolullah ﷺ se sabit hai ya nhi.
👉 *Eske liye sbse acha tareeqa hai ki Allah or Rasoolullah  ﷺ ki kitabo ko pdhna.*
Allah ki kitab Quran or Rasoolullah ﷺ ki zindgi hadees (Bukhari, Muslim wagiara)

🔴 *Aapke haq me dua tabhi qubool hogi jab aapki khud ki ebadat Sahi hogi (pahle Dwa fir Dua)*

👉 *Allah ham sabko Rasoolullah ﷺ ki Ebadat ke tareeqe pe chalne wala bnaye aameen.
Jazakallahu-khairan-kaseera.

Share:

Salam Ferne Ke Bad Allahu Akbar Kahna Chahiye Ya Nahi.

سؤال:سلام پہيرنے كے بعد كيا الله اكبرپڑہنا چائے يا نہيں؟
جواب بشرط صحة الجواب: نمازسے فراغت كے بعد يعنى سلام پہيرنے كے بعد الله اكبركہنا مسنون ہے جيساكہ حديث ابن عباس سے ثابت ہے.
دليل نمبر1 حديث ابن عباسٍ : "كنا نعرف انقضاء صلاة رسول الله صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بالتكبير"[تخريج الحديث:[1]  صحيح البخاري، حديث نمبر800.[2] صحيح مسلم.حديث نمبر،1317 1316مع شرح النووي.ج2:ص نمبر:150باب الذكربعدالصلاة.[3] سنن أبي داود، حديث نمبر:852.[4] سنن النسائى الصغرى، حديث نمبر:1319.[5] مسنداحمد،حديث نمبر:1860.[6] صحيح ابن خزيمة، حديث نمبر:1615.[7] صحيح ابن حبان ،حديث نمبر:2271. [8] مستخرج أبي عوانة، حديث نمبر:1621. [9] المسند المستخرج على صحيح مسلم لأبي نعيم، حديث نمبر:1136.[10] السنن الكبرى للبيهقي، حديث نمبر2768.[11] معرفة السنن والآثار للبيهقي، حديث نمبر:926.[12] مسند الحميدي، حديث نمبر:464.[13] مسند الشافعي، حديث نمبر:175.[14] مسند أبي يعلى الموصلي، حديث نمبر:2364.[15] المعجم الأوسط للطبراني. حديث نمبر:1704.[16] المعجم الكبير للطبراني، حديث نمبر:12041.[17] الكفاية في علم الرواية للخطيب، حديث نمبر:257.[18] الأم للشافعي، حديث نمبر:203.[19] المحلى بالآثار لابن حزم، حديث نمبر:792].
ترجمہ حديث:عبدالله. بن عباس سے روايت ہے كہ ہم پہچانتے تہے رسول الله صلى الله عليہ وسلم كى نماز ختم ہوناجب آپ صلى الله عليه وسلم تكبيريعنى الله اكبركہتے.
دليل نمبر2:"مَا كُنَّا نَعْرِفُ انْقِضَاءَ صَلَاةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، إِلَّا بِالتَّكْبِيرِ" [تخريج كماسبق]
عبد الله بن عباس سے روايت ہے كہ ہم رسول الله صلى الله عليه وسلم كى نمازكا ختم ہونا جب پہچانتے جب ہم آپ كى  تكبيركى آوازسنتے.
1 ــ يه روايت امام مسلم جمهورفقہاءاوراہلحديث كے نزديک حجت ہے كہ سلام كے بعدتكبيركہنا بلندآوازسے مسنون ہے.[شرح مسلم للنووى حاشية،ج2/ص نمبر:150].
2 ــ امام احمد بن حنبل  عمروبن دينارسے روايت كرتے ہيں كہ  جب امام فرض نمازميں سلام  پہيرے تولوگ تين مرتبه تكبيركہيں.[ورواه البيهقي في معرفة السنن والآثار3/171،والمصنف 1/338لابن ابى شيبة].
3 ــ امام ابن رجب فرماتے ہيں: اس حديث سے واضح ہواكہ نبى كريم صلى الله عليه وسلم كے زمانے ميں سلام كے بعد تين تكبيركہى جاتى تہيں.[فتح الباري لابن رجب7/396،]ٍ.
3 ــ امام ابن حزم فرماتے ہيں كہ نمازكے بعدبلندآوازسے تكبيركہنا مشروع ہے.[ المحلى 4/ 260].
4 ــ امام مرداوى فرماتے ہيں: "كہ سلام كے بعدالله اكبركہاجائے.[ الانصاف5/ 374].
5 ــ حديث كنا نعرف انقضاء صلاة رسول الله صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بالتكبير:امام ابوداوودنے اس حديث كے بعد" باب التكبيربعدالصلاة"كا باب باندہا ہے.
لہذايہ ثابت ہواكہ(فرض) نمازكے بعدامام اورمقتدى كواونچى آواز سے الله اكبركہنا چاہئے، يہى حكم منفردكے لئے بہى ہے"انّ رفع الصوت بالذكرسے مراد"التكبير"ہى ہے جيساكہ حديث بخارى ومسلم وغيره سے ثابت ہے، اصول ميں مسلّم ہے"الحديث يفسربعضه بعضا"يعنى ايک حديث دوسرے حديث كى تفسيركرتى ہے.
دليل نمبر3:ايک روايت ميں يہ ہے  كہ جب لوگ فرض نماز سے فارغ ہوتے تونبى اكرم صلى الله عليه وسلم كے زمانے ميں ذكركے ساتہ اپنى آوازبلندكرتے تہے[اس روايت كو ابن ماجه اورترمذى كے علاوه باقى نے روايت كيا ہے، [صلاة المصطفى صلى الله عليه وسلم  لمحمدعلى ص نمبر:265].
دليل نمبر4:حضرت ثوبان رضى الله عنہ سے مروى ہے كہ جب نبى صلى الله عليه وسلم نماز سے فارغ ہوتے تو آپ تين دفعہ استغفاركرتے پہردعاء"اللهم انت السلام ومنك السلام ...." آخرتک پڑهتے[مشكاة ص نمبر:88].
ان تمام روايات سے يہى ثابت ہواكہ نماز كے بعد بلندآوازميں تكبيركہنا ہى صحيح ہے اوراگركوئى استغفرالله بہى پڑہے تو علماء كا اس پربہى عمل رہا ہے مگرصحابى ابن عباس كى روايت كے مطابق سلام كے بعد بلندآواز ميں الله اكبركہنا زياده صحيح ہے،  بہرحال جوجيسا كرے دونوں طريقے صحيح ہيں ان جيسے مستحبات وغيره ميں اختلاف پيداكرنا صحيح نہيں ہے هذاعندى والله اعلم.الله تعالى سے دعاء ہے كہ وه تمام مسلمانوں كوقرآن وسنت كے مطابق عمل كرنے كى توفيق عطافرمائے اورآپس ميں اتحاد واتفاق عنايت فرمائے.
كتبه/محمديوسف بٹ بزلوى ریاضی۔

Share:

Quran Ki Suraton Ke Nam Aur Matlab.

قرآن کی سورتوں کے نام، مع مطلب
۲- سورۂ بقرہ (گائے )
۳- سورۂ آل عمران (عمران کی اولاد)
۴- سورۂ نساء (عورتیں)
۵- سورہ ٔمائدہ (دسترخوان)
۶- سورہ ٔانعام (جانور، مویشی)
۷- سورہ ٔ اعراف (بلندیاں)
۸- سورۂ انفال (اموال غنیمت)
۹- سورۂ توبہ (معافی)
۱۰- یونس (ایک پیغمبر کا نام)
۱۱- سورۂ ہود (ایک پیغمبر کا نام)
۱۲- سورہ ٔ یوسف ( ایک پیغمبر کا نام)
۱۳- سورۂ رعد ( بادل کی گرج)
۱۴- ابراہیم ( ایک پیغمبر کا نام)
۱۵- سورۂ الحجر(ایک مقام کا نام)
۱۶- سورۂ نحل (شہد کی مکھی)
۱۷- سورہ ٔٔبنی اسرائیل (حضرت یعقوب علیہ السلام  کی اولاد)
۱۸- کہف (غار)
۱۹- سورۂ مریم (عیسی علیہ السلام کی والدہ کا نام)
۲۰- سورۂ طٰہ (حروف تہجی کے دو حروف)
۲۱- سورۂ انبیاء (اللہ کے پیغمبر، نبی کی جمع)
۲۲- سورۂ حج (زیارت)
۲۳- سورۂ مومنون (ایمان والے لوگ)
۲۴- سورۂ نور (روشنی )
۲۵- سورہ فرقان (حق و باطل میں امتیاز کرنے والی چیز)
۲۶- سورۂ شعراء (شاعر کی جمع)
۲۷- سورہ نمل ( چیونٹی)
۲۸- سورہ قصص (قصے، سچے واقعات)
۲۹- سورہ ٔ عنکبوت ( مکڑی)
۳۰- سورۂ روم  (روم)
۳۱- سورہ لقمان (ایک صالح بزرگ کا نام)
۳۲- سورۂ سجدہ (جھکنا، سجدہ کرنا)
۳۳- سورہ ٔ احزاب (حزب : گروہ ، جمع : احزاب، جنگ)
۳۴- سورۂ سبا ( ایک قوم )
۳۵- سورۂ فاطر (پیدا کرنےوالا)
۲۶- سورۂ یسین (رسول کا نام)
۳۷- سورہ صافات ( صف بستہ )
۳۸- سورۂ ص (حروف تہجی کا ایک حرف)
۳۹- سورہ زمر ( گرورہ در گروہ)
۴۰- سورۂ مومن ( ایمان والا)
۴۱- سورہ حم (حروف تہجی کے حروف)
۴۲- سورہ ٔ شوری ( صالح و مشورہ)
۴۳- سورہ زخرف (سونا)
۴۴- سورہ دخان ( دھواں)
۴۵- سورہ جاثیہ ( گٹھنوں کے بل گرے ہوئے ہونا)
۴۶- سورہ احقاف ( ایک جگہ کا نام)
۴۷- سورہ محمد (پیغمبر اسلام حضرت محمد ص کا نام مبارک)
۴۸- سورہ فتح (جیت، کامیابی)
۴۹- سورہ حجرات (حجرے ، کمرے)
۵۰- سورۂ ق (حروف تہجی کاایک حرف )
۵۱- سورۂ ذاریات ( گرد اڑانے والی ہوا)
۵۲- سورۂ طور ( ایک پہاڑ کا نام)
۵۳- سورہ نجم (ستارہ)
۵۴- سورہ قمر (چاند)
۵۵- سورہ رحمن (بہت زیادہ رحم فرمانے والا ، اللہ تعالی کے اسمائے حسنی) 
۵۶- سورہ واقعہ (قیامت)
۵۷- سورہ حدید (لوہا)
۵۸- سورہ مجادلہ (بحث ، تکرار ، جھگڑا)
۵۹- سورہ حشر (جمع ہونا، مرنے کے بعد دوبارہ زندہ ہونا، قیامت)
۶۰- سورہ ممتحنہ (امتحان لینے والی)
۶۱- سورہ صف (صف بستہ)
۶۲- سورہ جمعہ (دنوں میں سے ایک مبارک دن)
۶۳- سورہ منافقون ( منافق لوگ)
۶۴- سورہ تغابن (خسارہ سے دو چار ہونا)
۶۵- سورہ طلاق (آزاد کرنا، طالق دینا)
۶۶- سورہ تحریم (حرام کر دینا)
۶۷- سورہ ملک (بادشاہی)
۶۸- سورہ قلم (قلم)
۶۹- سورہ حاقہ (حقیقت، قیامت)
۷۰- سورہ معارج (بلندیاں)
۷۱- سورہ نوح (ایک پیغمبر کا نام)
۷۲- سورہ جن ( آگ سے پیدا کردہ ایک مخلوق)
۷۳- سورہ مزمل (چادر لپیٹنے واال)
۷۴- سورہ مدثر (چادر اوڑھنے واال)
۷۵- سورہ قیامت (یقینا قائم ہونے الی، قیامت)
۷۶- سورہ ٔ الدھر(بنی آدم)
۷۷- سورہ ٔمرسالت (ہوائیں)
۷۸- سورہ نبأ (اہم خبر)
۷۹- سورہ نازعات (کھینچنے والیاں، ہوا کی صفت)
۸۰- سورہ عبس (تیوری چڑھانا)
۸۱- سورہ ٔ تکویر (لپیٹنا )
۸۲- سورہ الانفطار( دراڑ)
۸۳- سورہ المطففین (ناپ تول میں کمی)
۸۴-سورہ الانشقاق ( شق ہونا )
۸۵- سورہ البروج ( آسمانی برج )
۸۶- سورہ الطارق ( چمکتا تارا )
۸۷-سورہ الاعلیٰ ( اعلی )
۸۸- سورہ الغاشیہ ( آنے والی آفت )
۸۹- سورہ الفجر ( فجر)
۹۰-سورہ البلد ( شہر)
۹۱-سورہ الشمس ( سورج )
۹۲-سورہ الیلل ( رات)
۹۳ -سورہ الضحیٰ ( دن کو اجالا)
۹۴-سورہ انشراح ( سکون قلب )
۹۵- سورہ التین ( انجیر )
۹۶-سورہ العلق ( جمع ہوا خون )
۹۷-سورہ القدر ( قدر)
۹۸-سورہ البینہ( واضح قسم)
۹۹-سورہ الزلزلہ ( زلزلہ)
۱۰۰-سورہ العادیات ( سر پٹ دوڑنے والے گھوڑے)
۱۰۱-سورہ القارعہ ( کھڑکھڑابے والی)
۱۰۲-سورہ التکاثر ( کثرت کی خواہش )
۱۰۳-سورہ العصر ( دور عصر )
۱۰۴-سورہ الھمزہ ( ریب جوئی والا)
۱۰۵-سورہ الفیل ( ہاتھی)
۱۰۶-سورہ القریش ( قریش )
۱۰۷-سورہ الماعون ( عام استعمال کی چیزیں )
۱۰۸-سورہ الکوثر ( حوض کوثر)
۱۰۹-سورہ الکافرون (کافر)
۱۱۰-سورہ النصر (مدد)
۱۱۱- سورہ لہب( آگ کے شعلے)
۱۱۲-سورہ الاخلاص (وحدانیت)
۱۱۳- سورہ الفلق ( صبح)
۱۱۴-سورہ الناس (انسان،لوگ)...
Share:

Kya Koi Aurat Kisi Gair Mard Ke Kapre Dho Sakti Hai?

السلام علیکم و رحمۃ اللہ و برکاتہ...
میرا سوال یہ ہے کہ کسی غیر مرد کے کپڑے دھونا کیسا ہے؟؟؟
الجواب بعون العباد:
کسی بھی غیر محرم عورت کے لئے کسی غیر محرم مرد کے کپڑے دھونے میں کوئی حرج نہیں ہے اسلئے کہ شریعت میں ممانعت کی کوئی صریح دلیل موجود نہیں ہے۔
مثلا:اگر کسی گھر میں عورت اپنے دیور وغیرہ کے کپڑے اپنے شوہر کی اجازت سے دھوئے تو اس میں کوئی حرج اور ممانعت نہیں ہے۔
شیخ صالح المنجد رحمہ اللہ نے یہی  جواب دیا ہے کہ دیور کے کپڑے دھونے میں شریعت طور کوئی حرج نہیں البتہ اگر کسی مرد کے کپڑے پر احتلام وغیرہ کی صورت میں کپڑے پر منی وغیرہ جیسی گندگی لگی ہو تو اس میں مرد کو چاھئے کہ وہ اس گندگی کو صاف کرے اسکے بعد اسے کوئی عورت دھوئے اسلئے کہ ان چیزوں میں حیا کرنی چاھئے۔[فتوی شیخ صالح المنجد سوال نمبر:154426]۔
اسے ثابت ہوا کہ کسی غیر کے کپڑے دھونے میں کوئی حرج نہیں ہے۔
اور اس کی دوسری دلیل یہ بھی ہے کہ کپڑے دھونا وغیرہ معاملات میں سے ہے اور فقہاء نے معاملات میں قاعدہ بیان کیا ہے کہ معاملات میں اصل ہر چیز کی اباحت ہے اور معاملات میں جب تک نہ کسی چیز کی ممانعت شریعت سے ثابت نہ ہو تو تب تک اسے مباح ہی سمجھا جائے گا۔
خلاصہ کلام: بوقت ضرورت غیر محرم کے کپڑے دھونے میں کوئی حرج نہیں ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
كتبه:ابوزهير محمد يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔

Share:

Gunah Ki Majlis Me Baithne Wale ki Sza.

Gunah Ki Majlis Se Doori Ikhtiyar Karen.
🍂IMAM QURTUBI  RAHIMAHULLA FARMATE HAIN.
"Har Wo Aadmi Jo Aisi Majlis Me Baithe Jisme Allah Ki Na-Farmani Horahi Ho Aur Wo Unko Allah Ki Na-Farmani Se Na Roke To Wo Unke Sath Gunah Me Barabar Ka Shareek Hai."
_📓Ahkamul-Quran[5/418]

Share:

Jahannum Ki Aag aur Duniya Ki Aag Me Fark.

Jahannam Ki Aag Aur Duniya Ki Aag Mein Ek Fark
Rasoolullah ﷺ ne irshad farmaya: "Tumhari (Duniya ki) Aag jahannam ki aag ke muqaable mein 70 Sattarwaan hissa hai." Kisi ne poocha, ya rasoolullah ﷺ  Yeh humari duniya ki aag bhi bohat thi
Aap ﷺ ne farmaya: ”Duniya ki aag ke muqaable mein jahannam ki aag 69 Guna badh kar hai.
(Sahih Bukhari: 3265)

Share:

Ek shauhar ko Apni Biwi Ke Sath Kaisa Suluk Karna Chahiye.

شوھر کو چاھیئے کہ وہ اپنی بیوی کو بے حد اھمیت دے ، اسے ایک قیمتی چیز کی طرح سنبھال سنبھال کر رکھے ، اسے بے توقیر نہ ھونے دے، نہ خود اولاد کے سامنے اس کی بے عزتی کرے اور نہ کسی کو کرنے دے ،یاد رکھے اس کی بیوی کی عزت اس کی اپنی عزت ھے اور بیوی کی بے عزتی اس کی ذاتی بے عزتی ھے،جس عورت کو اس کی اولاد کے سامنے مارا پیٹا جاتا ھے یا گالی گلوچ اور طنز و استہزاء کا نشانہ بنایا جاتا ھے وہ اپنی اولاد کی نظر مین بے توقیر اور بے وقار ھو جاتی ھے،،پھر ایسی ماں سے اولاد سنبھالے نہیں سنبھالی جاتی وہ بھی ماں کو ھاؤس میڈ کی طرح ٹریٹ کرتے ھیں ،، ایسے بچے آگے چل کر اپنی بیویوں کے لئے بھی برے شوھر ثابت ھوتے ھیں ! میاں بیوی میں ناچاقی یا رنجش ھو بھی جائے جو کہ ایک فطری اور لازمی چیز ھے،، جب نبی ﷺ جیسی ھستی کے گھر میں بھی ھوئی ھے تو کوئی یہ نہ سمجھے کہ میں بہت اچھا انسان ھوں تو میرے گھر میں نہیں ھو سکتی ،، عورت بھی " ایک قسم کی" انسان ھے اسے بھی غصہ آتا ھے تو وہ غصہ اپنے شوھر پر ھی نکالے گی یا محلے والوں پہ نکالے گی ؟،، پھر کپڑا پھٹ بھی جائے تو انسان محلے کو نہیں دکھاتا پھرتا کہ میری شلوار پھٹ گئ ھے،، میاں بیوی ایک دوسرے کا لباس ھیں،، لباس ستر بھی ڈھانپتا ھے اور خوبصورتی اور زینت بھی بخشتا ھے ،، عورت کے بغیر مرد اس حکمران کی طرح ھوتا ھے جس کا تختہ الٹ دیا گیا ھو،، پھرتا ھے میر خوار کوئی پوچھتا نہیں ،، گھر پھر گھر ھوتا ھے ،، ابوظہبی میں تو چھڑے کو کرائے پہ مکان کوئی نہیں دیتا چاھے اڑتا ھوا ولی اللہ کیوں نہ ھو ،، جبکہ فیملی کے لئے سب لوگ چشم براہ ھوتے ھیں ،،کیونکہ فیملی والا معزز گنا جاتا ھے اور چھڑا بےلباس و بے اعتبار !
شوھر کو چاھیئے کہ وہ اپنی تنخواہ میں سے ایک معقول رقم بیوی کو دے تا کہ وہ اس میں سے اپنی ضرورت کی چیزیں بھی لے کچھ صدقہ کرے اور کچھ اپنے والدین کو بھی بھیجے کیونکہ انہوں نے اسے پیدا کیا ،پالا پوسا اور پڑھایا اور اس کی خاطر مالی و جذباتی قربانی دی ،، اس کے والدین کا بھی اس پر اتنا ھی حق ھے جتنا شوھر کے والدین کا شوھر پر ھے ،، کبھی اس کے والدین یا بھائیوں کے لطیفے نہ بنائے اپنی اولاد کے سامنے ان کے ننھیال کو تمسخر کا نشانہ نہ بنائے بلکہ انہیں اپنے والدین کی سی عزت دے تاکہ بیوی بھی اس کے والدین کی دل و جان سے خدمت کرے !

Share:

Kya Safed Baal Ko Kala Kar Sakte Hai?

SAFED BAALO KO KAALA KARNA HARAM HAI.

Bismillahhirrahmanirrahim
Baalo ko colour karna sunnat hai Yani ke mard ke liye Sar ke baal aur dadhi aur Aurat ke liye sirf uske sar ke baal.
Safed baalo ko na rangna Yahoodi aur issaiyo ka kaam hai
✔☘Abu Hurairah Radiallahu anhu se rivayat hai ki Rasool’Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmayaYahoodi aur isaai apne baalo ko rangte nahi hai, isliye unse alag karo(yani alag dikho)
Sahih Muslim, 2103
Baalo ko Kaala Rangna haram hai
Mafhoom e hadees:
✔☘Jabir Radiallahu anhu se rivayat hai ki Rasool’Allah Sallallahu Alaihi Wasallam ne Abu bakr Radiallahu anhu  ke walid ke baalo ko dekha to farmaya ke iske rang ko kisi chiz se badal do lekin kaale rang se bachna.
Sahih Muslim, 2102
Baalo ko kaala rangne wala Jannat ki khushboo tak na payega
✔☘Rasool’Allah sallallaho alyehi wasallam ne farmaya akhir zamane me kuch log kabootar ke seene ki tarah siyaah khizaab(black dye)  lagayenge wo jannat ki khusbhu tak na payenge.
 (Narrated by Abu Dawood, 4212; al-Nasaa’i, 5075)Sahih
Baalo ko Rangne ki sabse behatar chiz heena aur katam
✔☘Abu Dharr Radiallahu anhu se rivayat hai ki Rasool’Allah sallallaho alyehi wasallam ne farmayasabse achhi chiz jisse is budhape ko(yani safed baalo ko) badla jaye, henna(mehndi) aur katam(wasmah) hai.
Al-Tirmizi:1753,Abu Dawud: 4205,ibn Majah: 3622
✔Ibn Al-Qayyim ne kaha:
Baalo ko bilkul kala karna mana hai, lekin agar koi chiz henna me miladi jaye, jaise katam(wasmah) waghaira tab usme koi burai nahi hai.
Katam aur henna milkar baalo ko wo rang dete hai joki laal aur kaale ke bich ka hota hai.Wasmah(woad leaves) ki tarah nahi jo baalo ko aise kaala karti hai jaise koyla(coal).
Zaad al-Ma’aad, 4/336
wasmah(woad) aisa paudha hai jo ke dye ke liye istemal hota hai.
To isse hame ye malum chalta hai ke ham katam ko akele ni istemaal kar sakte kyunki ye khalis kaala rang deta hai, lekin ise henna ke sath use kar sakte hai jisse ke hame Kaale aur laal ke bich ka rang milta hai jise ham reddish black kah sakte hai.
Note⚫Katam ek tarah ka paudha hota hai joki black colour deta hai, jaise ke henna yani mehndi ka paudha hota hai lekin wo laal rang deta hai.
Share:

Khair Khawahi Kijiye Malamat Nahi.

خیر خواہی کیجیے ملامت نہیں ...
خیر خواہ وہ ہوتا ہے جس کی نصیحت اگر آپ قبول نا بھی کریں تو وہ آپ سے دشمنی نہیں کرتا, آپ کیلیے آپ کی غیر موجودگی میں دعا کرتا رہتا ہے اور آپ کے عیبوں کو لوگوں کے سامنے پھیلانے سے باز رہتا ہے. جبکہ ملامت کرنے والے کا معاملہ اس کے برعکس ہے.
[ ابن القيم رحمه الله || كتاب الروح : ٤٤٣ ]
Share:

kya Sharamgaah Ko Haath lagane Se Wuzu Toot Jata Hai?

kya Sharmgaah Ko hath Lagane Se Wuzu Toot Jata Hai

 طہارت کے مسائل*
نواقض وضو(جن سے وضو ٹوٹ جائے
4:_* *شرمگاہ کو اس حالت میں چھونا کہ جب اس پر کوئی کپڑا نہ ہو* کیونکہ نبی علیہ الصلاۃ والتسلیم کی حدیث مبارکہ ہے
"من مس ذكره فليتوضأ"(أبوداود ،نسائي)
کہ جس نے بھی شرمگاہ کو چھوا اسے چاہیے کہ وہ وضو کرے ..
البتہ اگر شرمگاہ کو اس حالت میں ہاتھ لگے کہ اوپر کوئی کپڑا تھا یعنی کپڑا درمیان میں حائل تھا تو ایسے میں وضو نہیں ٹوٹتا کیونکہ رسول اللہ صلی اللہ نے فرمایا
"کہ جب تم اپنی شرمگاہ کو اس حالت میں چھوو کہ اس پر کپڑا نہیں تھا تو تب وضوکرو (الدارقطنی ,بیہقی)
لہذا اس حدیث سے ثابت ہواکہ جب کپڑا ہو تو پھر وضو نہیں ٹوٹے گا ..
*5:_*  *اونٹ کا گوشت کھانے سے بھی وضو ٹوٹ جاتاہے*
جابر بن سمرۃ رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم سے ایک آدمی نے سوال کیا"أنتوضأ من لحوم الغنم ؟؟کیاہم بکری کا گوشت کھانے کے بعد وضو کریں؟؟تو آپ علیہ الصلاۃ والسلام نے فرمایا "اگر چاہو تو کرلو نہ کرنا چاہو تو بھی کوئی حرج نہیں
اسی طرح اس آدمی نے جب اونٹ کے بارے میں سوال کیا تو آپ علیہ الصلاۃ والسلام نے فرمایا
"نعم توضأ من لحوم الإبل "
جی ہاں اونٹ کا گوشت کھانے کے بعد وضو کرو..
(صحیح مسلم ,ابن ماجہ )
:عبدالرحمن سلفی
Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS