find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Musibat Aur Tangi Me Padhi Jane Wali Duwayein.

قرآن کی بہترین دعائیں
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر صالح اولاد چاہتے ہو تو*
رَبِّ هَبْ لِي مِنْ لَدُنْكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ
رَبِّ لَا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنْتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر تمہیں اس بات کا خوف ہو کہ تمہارا دل گمراہ ہو جائے گا*
رَبَّنَا لَا تُزِغْ قُلُوبَنَا بَعْدَ إِذْ هَدَيْتَنَا وَهَبْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ رَحْمَةً إِنَّكَ أَنْتَ الْوَهَّاب
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر چاہتے ہو کہ تمہیں شہادت جیسی سعادت میسر ہو*
رَبَّنَا آمَنَّا بِمَا أَنْزَلْتَ وَاتَّبَعْنَا الرَّسُولَ فَاكْتُبْنَا مَعَ الشَّاهِدِينَ
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر کسی بڑی مشکل اور پریشانی میں گرفتار ہو تو*
حَسْبِيَ اللَّهُ لَا إِلَهَ إِلَّا هُوَ عَلَيْهِ تَوَكَّلْتُ وَهُوَ رَبُّ الْعَرْشِ الْعَظِيمِ
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگرچاہتے ہو آپ اور آپ کی اولاد نماز کی پابند رہے تو*
رَبِّ اجْعَلْنِي مُقِيمَ الصَّلاةِ وَمِنْ ذُرِّيَّتِي رَبَّنَا وَتَقَبَّلْ دُعَاءِ
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر چاہتے ہو کہ آپ کی بیوی اور اولاد آپ سے ہمیشہ وفادار رہیں تو*
رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَذُرِّيَّاتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَامًا
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر اچھے گھر کی تلاش میں ہو تو*
رَبِّ أَنْزِلْنِي مُنْزَلًا مُبَارَكًا وَأَنْتَ خَيْرُ الْمُنْزِلِين
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر چاہتے ہو کہ شیطان تم سے ہمیشہ دور رہے تو*
رَبِّ أَعُوذُ بِكَ مِنْ هَمَزَات«الشَّيَاطِينِ وَأَعُوذُ بِكَ رَبِّ أَنْ يَحْضُرُونِ
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر جہنم کے عذاب سے ڈرتے ہو تو*
رَبَّنَا اصْرِفْ عَنَّا عَذَابَ جَهَنَّمَ إِنَّ عَذَابَهَا كَانَ غَرَامًا
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر اس بات کا خوف ہو کہ اللہ تعالی تمہارے اعمال قبول نہیں کرے گا تو*
رَبَّنَا تَقَبَّلْ مِنَّا إِنَّكَ أَنْتَ السَّمِيعُ الْعَلِيمُ
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓
*اگر پریشان حال ہو تو*:
إنما أَشْكُو بَثِّي وَحُزْنِي إِلَى اللَّه
▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

www.findmrf.blogspot.com

▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓▓

Share:

Duniyavi Maqsad ke liye Ilm Hasil Karne walo ka Qyamat ke Din Hasher.

🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ🍂🍃

🌺‏‏‏‏ حَدَّثَنَا أَبُو بَكْرِ بْنُ أَبِي شَيْبَةَ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا سُرَيْجُ بْنُ النُّعْمَانِ، ‏‏‏‏‏‏حَدَّثَنَا فُلَيْحٌ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي طُوَالَةَ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ الرَّحْمَنِ بْنِ مَعْمَرٍ الْأَنْصَارِيِّ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ سَعِيدِ بْنِ يَسَارٍ، ‏‏‏‏‏‏عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏   مَنْ تَعَلَّمَ عِلْمًا مِمَّا يُبْتَغَى بِهِ وَجْهُ اللَّهِ عَزَّ وَجَلَّ لَا يَتَعَلَّمُهُ إِلَّا لِيُصِيبَ بِهِ عَرَضًا مِنَ الدُّنْيَا لَمْ يَجِدْ عَرْفَ الْجَنَّةِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ  ، ‏‏‏‏‏‏يَعْنِي رِيحَهَا.

🌺रसूल अल्लाह ﷺ ने फरमाया: जिस शख़्स ने ऐसा इल्म सिर्फ दुनियावी मक़सद के लिए सीखा जिस से अल्लाह ताला की ख़ुशनुदी हासिल की जाती है तो वो क़यामत के दिन जन्नत की ख़ुशबू तक नहीं पाएगा।

🌺 Rasool Allah ﷺ ne farmaya: jis shakhs ne aisa ilm sirf dunyawi maqsad ke liye seekha jis se Allah taala ki khushnodi haasil ki jati hai to woh qayamat ke din jannat ki khushbu tak nahi payega.

🌺 رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جس شخص نے ایسا علم صرف دنیاوی مقصد کے لیے سیکھا جس سے اللہ تعالیٰ کی خوشنودی حاصل کی جاتی ہے تو وہ قیامت کے دن جنت کی خوشبو تک نہیں پائے گا۔

🌺Prophet ﷺ said: If anyone acquires knowledge of things by which Allah's good pleasure is sought, but acquires it only to get some worldly advantage, he will not experience the arf, i. e. the odour, of Paradise.

📜 *Wazahat:* jo log sirf duniyawi maqsad ke liye ilm hasil karte hain ke wo iske zariye se sirf duniya kamayege, ilm hasil karne ki wajah raqam wa daulat kamana ho, naam wa shohrat kamana ho to unka anjaam ye hai ke wo jannat ki khushbu naa payenge. Haqiqat ye hai ke banda ilm Allah azzo wajal ki khushnudi aur apne rab ko razi karne ke liye dusron ki rehnumayi karne ke liye hasil kare, jin ko Allah ne ilm diya hai unke liye wajib hai ke wo bilkul sahih sahih baat aage pohchaye kuch bhi naa chhupaye, jhoot na bole, rasool Allah ﷺ pe jhoot bandhne wale ka thikana jahannam hai [📗Bukhari: 107]. Allah swt ne Quran mein farmaya: _...To uss say ziyada kaun zalim hoga jo Allah Taalaa per bila daleel jhooti tohmat lagaye takay logon ko gumrah keray yaqeenan Allah Taalaa zalim logon ko raasta nahi dikhlata._[📖Surah Al-anaam 6:144]
Agar maqsad mehez naam kamana hua to beshak ye riya kari (shirk e azgar) mein bhi gina jayega hai, jo ek sangeen gunah hai.

📚 *_Sunan Abi dawud: jild-3, kitab ul ilm 26, hadith no. 3664_*
*Grade sahih*

●•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~●

●•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~•~●

Share:

Kauwwe (Crow) ke Bolne se kya Mehman Aate Hai? Badsaguni kya hai?

السلام وعلیکم ورحمتہ اللہ وبرکات۔۔۔

اپنا قیمتی وقت نکال کر اس تحریر کو لازمی پڑھیں اور آگے شیر کریں لازمی پڑھئے گا۔۔۔۔۔لازمآ۔۔لازمآ۔۔۔۔؟؟؟؟؟

تحریر از قلم۔۔۔۔۔✍🏻✍🏻
✍🏻کیانی عبدالعزیز سلفی۔۔۔۔۔۔

                    ( اسلام میں توھم پرستی)

کوے کا بولنا بہت مشہور ہے کہ کوا بولے تو مہمان آتا ہے۔۔

اللہ پاک نے صاف اور واضح فرما دیا کیا شرک کو کبھی نہیں معاف کرو گا اگر انسان شرک کر کہ اس دنیا سے چلا گیا تو کبھی اس کی معافی نہیں قرآن اور حدیث میں سخت وعید۔

جو بھی معافی تلافی ہے وہ زندگی میں ہے سچے دل سے معافی مانگ کر اپنی زندگی کو دین اسلام اور قرآن حدیث کی روشنی میں گزارئیں۔۔۔
ایک رتی برابر تھوڑی سی معمولی غلطی بھی عقیدہ میں ہو اس کی معافی نہیں ہے اگر ہمارا طریقہ نظریہ اور عقیدہ قرآن حدیث کے عین مطابق نہیں ہے پھر ایسی زندگی کا کوئی فائدہ نہیں اور اگر ہم اس دنیا سے چلے گئے اسی حال میں تو کسی صورت ہم کامیاب نہیں ہیں۔۔۔۔

   کوا کا بولنا۔۔۔لیکن اس میں رتی بھر بھی سچائی نہیں یہ تمام صورتیں دور جاہلیت میں توہم پرستی کی بنیاد پر لوگوں میں پائی جاتی تھیں۔۔۔۔۔۔۔!!!!!!

ہمارے اباء اجدات اور ہماری دادی اماں اور جو پرانے لوگ گزرے ہیں وہ لوگ صعیح دین اسلام سے تو دور تھے اس لیے اس دور کی جاہلت اور توہم پرستی اس کے بعد بھی چلتی رہی اور جو کسر رہ گئی وہ کچھ پیٹ پرست مولوی اور اندھی تقلید نے پوری کر دی۔۔۔۔۔۔۔۔!!!!!

اور اسلام نے انہیں باطل قرار دے کر ان کی بیخ کنی فرما دی تھی وہ آہستہ آہستہ پھر مسلمانوں میں لوٹ آئی ہیں۔ اگر چہ اس کی بعض شکلیں قدرے مختلف ہیں لیکن اصل کے اعتبار سے بدشگونی کی جدید و قدم صورتوں میں قدرے اشتراک بہرحال موجود ہے جیسا کہ اکثر لوگ گھر کی منڈیر (دیوار) پر کوے کے بولنے سے کسی مہمان کا شگون لیتے ہیں کوے کا کائیں کائیں کرنا بھی مسافر آنے کا شگون خیال کیا جاتا ہے ۔ بعض علاقوں میں کوا اگر گھر کی دیوار پر یا چھت پر بیٹھ کر کائیں کائیں کرے تو اسے مسافر کے آنے کا شگون سمجھا جاتا ہے لیکن اس کے لئے جگہ کی کوئی پابندی نہیں ہے یہاں تک کہ اگر کوا کسی کے گھر کے اوپر اڑتا ہوا کائیں کائیں کرے تب بھی اس گھر کے لوگوں کو ٹینشن ہو جاتا کہ آج کوئی مہمان ٹکرے گا اور مہمان کا آنا باعث رحمت  یاہ کہ آج ان کا کوئی مسافر واپس آنے والا ہے۔ کبوتر کو منحو س سمجھنا کبوتر کو گھر میں رکھنا منحوس سمجھا جاتا ہے اور اسے لڑائی ڈلوانے اور روزی میں کمی کا ذریعہ سمجھا جاتا ہے۔ جبکہ اکثر لوگ کبوتر کے شکار حلال کرنے یا گھر میں پالنے کو بھی اچھا نہیں سمجھتے کبوتر کو متبرک سمجھا اور اس کی بددعا کو نقصان دہ سمجھا جاتا ہے۔ شام کو مرغ کا اذان دینا شام کے وقت اگر مرغ اذان دیتا ہے تو اسے منحوس خیال کیا جاتا ہے۔ مرغی کا اذان دینا اگر مرغی اذان دے تو اسے بہت ہی منحوس خیال کیا جاتا ہے اور اسے فوراً ذبح کر نے کو کہا جاتا ہے کیونکہ ان کے نزدیک اگرمرغی کو ذبح نہ کیاگیا تو ضرور کچھ برا ہو جائے گا۔ الو کو منحوس سمجھنا بعض ترقی یافتہ ممالک میں الو کو بہت ہی عزت و تکریم حاصل ہے اور اسے ایک عقلمند پرندہ سمجھا جاتا ہے مگر پاکستان میں اس کے برعکس ہے۔۔۔
پاکستان میں  اچھے بلے آدمی کو بھی الو کہا جاتا ہے۔۔الو کے بولنے کو منحوس تصور کیا جاتا ہے اس لئے الو کو بھگانے کی فوری کوشش کی جاتی ہے۔ صدقہ اور ہماری توہم پرستی صدقہ دیتے وقت اکثر خصوصاً خواتین بڑی افراط و تفریط اور توہم پرستی کا شکار ہو جاتی ہیں اور اس قسم کی لایعنی باتیں گھڑ لی 6 ہیں کہ صدقہ ہفتے یا منگل کے دن دیا جائے دوپہر 12بجے دیا جائے لازماً کالی مرغی یا کالا بکرا اور اسے رات کو اس کے سرہانے باندھ دیا جائے جس کا صدقہ دے رہے ہیں یا گوشت وغیرہ ہو تو اسے پہلے جس کا صدقہ دے رہے ہیں اس پر سے سات بار یا اکیس بار اتارا جائے ۔ اجناس میں سے کوئی چیز صدقہ دی جارہی ہو تو رات کو مریض کے سرہانے رکھا جائے پھر یہ صدقہ کس کو دیا جائے؟ تو ان توہم پرستوں کے پاس اس کا جواب اور مصرف یہ ہے کہ صدقے کا گوشت دوپہر12بجے اتارکر چیل کوؤں کو کھلا دیا جائے ٗ شام کو دونوں وقت ملتے مرغی کا انڈا اتار کر تین راستوں پر رکھ دیا جائے آٹے کی گولیاں بنا کر سمندر کی مچھلیوں کو کھلائی جائیں یہ اور ایسی کتنی ہی جاہلانہ اور غیر شرعی باتیں صدقہ کے حوالے سے ہمارے معاشرے میں رائج ہیں بعض لوگ صدقہ میں گوشت وغیرہ چیلوں کو دینا ضرور ی سمجھتے ہیں یہ بھی غلط ہے ۔ شرع نے صدقہ کا مصرف مقرر کر دیا ہے چنانچہ مسلمان مساکین اس کا بہترین مصرف ہیں چیل اس کا مصر ف نہیں۔ سورج گرہن چاند گرہن حاملہ عورت جن دن سورج گرہن یا چاند گرہن لگتا ہے حاملہ عورت کو بہت احتیاط برتنا پڑی ہے وہ کسی لوہے کی چیز کو ہاتھ نہیں لگا سکتی۔ روشنی میں نہیں جا سکتی ٗ باہرنہیں نکل سکتی اور کچھ مخصوص چیزیں بھی نہیں کھا سکتی۔ پاکستان میں یہ تو ہم بھی بہت عام ہے کہ سورج گرہن کے دوران یا چاند گرہن کے دوران عورت اگر کچا کھالے یا کچھ مخصوص چیزیں اپنے بدن کے قریب لے کر آئے تو اس کے بچے کے اعضا کٹ جائیں گے۔ حضرت محمدﷺ کے بیٹے کی وفات بعض لوگ سورج گرہن کو حضورﷺ کے بیٹے کی وفات سے منسوب کرتے ہیں اور اپنے یقین کو اور پختہ بناتے ہیں کہ جس دن سورج گرہن لگے گا ضرور برا دن ہو گا۔ زچہ کو نحس اور منحوس سمجھنا زچہ کو بالکل نحس اور چھوت سمجھنا اور اس سے الگ بیٹھنا اس کا جوٹھا کھا لینا تو کیا معنی جس برتن کو چھو لے اس میں بے دھوئے مانجھے پانی نہ پینا غرضیکہ بالکل بھنگن کی طرح سمجھنا یہ محض لغو اور بیہودہ ہے۔ یہ بھی ہے کہ پاک ہونے تک یا کم از کم چھٹی نہانے تک زچہ کے شوہر اس کے پاس نہیں آنے دیتیں بلکہ اس کوعیب اللہ نہایت برا سمجھتی ہیں۔

نذرونیاز کے بارے میں توہمات نذرونیاز نہ دلانے پر لوگ یہ شگون لیتے ہیں کہ اگر وہ نذرنہ دیں گے تو ان کے جانور مر جائیں گے یا کوئی مصیبت ان کو آ پہنچے گی کوئی گھر میں نقصان ہو جائے گا۔ رزق کم ہونا ایک یہ بھی شگون لیا جاتا ہے کہ اگر نیاز نہ دلائی گئی تو اللہ تعالیٰ ان کا رزق کم کر دے گا۔ اس لئے لوگ رزق کی کمی سے بچنے کے لئے نیا زدلوانا خود پر فرض سمجھتے ہیں۔ نذرونیاز اور بزرگوں کی شرینی کچھ لوگ نذر و نیاز صرف اس لئے دلاتے ہیں کہ انہیں ہر سال بزرگوں کی شرینی دینی پڑتی ہے۔ جس طرح وہ زکوٰۃ دینا فرض سمجھتے ہیں اسی طرح بزرگوں کی شیرینی ان کے لئے بہت اہمیت ک یحامل ہے کوئی یہ کہے کہ اگر اس نے گیارہویں شریف کادودھ نہ دیا تو اس کی وجہ سے بھینس یا گائے مرجائے گی یا وہ بیمار ہو جائے گی یا رزق کم ہو جائے گا اولاد کی موت واقع ہو جاء یگی ٗ گھر میں نقصان ہو جائے گا اسی طرح کاروبار اور کھیتی باڑی میں بزرگوں کاحصہ یعنی زکوٰۃ اور عشر شرعی وغیرہ سے الگ بزرگوں کی سالانہ شیرینی جو عوام میں مروج ہے شرعاً دینا تو جائز ہے مگر نہ دینے پر توہم پرستی کو فروغ دینا جائز نہیں۔ یہ تمام باتیں بوجہ جہالت فروغ پاتی ہیں اور پھر لوگ ان کے ہاتھ نفع و نقصان کا عقیدہ وابستہ کر لیتے ہیں جو کہ شرک فی العبادات ہے لہٰذا ان امور سے بچنا چاہئے۔ بعض لوگ حسد کی روک تھام ٗ نقصان سے بچنے اور نظر بد سے محفوظ رہنے کے لئے مصنوعی ہتھیلی ٗ جوتا ٗ گھوڑے کا پاؤں ٗ کانٹے دار جھاڑی کو اپنے گھر کے دروازے پر لگالیتے ہیں۔ بدامنی ٗ گھریلو تشدد ٗناچاقی اور معاشرے میں بڑھتی ہوئی شدت پسندی کے باعث21ویں صدی میں بھی ملک کی اعلیٰ تعلیم یافتہ خواتین سمیت عورتوں کی بڑی تعداد توہم پرستی کا شکار ہے۔ گھریلو جھگڑوں سے نجات ٗ شوہر کو راہ راست پر لانے ٗ مقدمہ بازی ٗ کاروباری بندش ٗ اولاد کے حصول ٗ بیرون ملک رہائش و دیگر مقاصد کے حصول کیلئے جادو ٹونوں کا سہارا لینا شروع کر دیا۔ گلی گلی میں پھیلے عاملوں اور نجومیوں کے دعوے ٗ اشتہاری مہم ٗ وال چاکنگ ٗ پمفلٹ اور اشتہارات کی بھر مار سے متاثر ہو کر مسائل کے گرداب میں پھنسی ہوئی مختلف طبقات کی تعلیم یافتہ ٗ ان پڑھ ہر عمر کی مایوس خواتین انہیں اپنے مسائل کا ’’ واحدحل‘‘ سمجھنے لگی ہیں جبکہ بعض طالبات نے بھی امتحان میں کامیابی اور پسند کی شادی کیلئے ان سے رجوع کرنا شروع کر دیا ہے۔ ’’ عاملین‘‘ چٹکی بجاتے میں حل کرنے کاجھانسہ دے کر ان سے بھاری رقوم بٹور رہے ہیں اور سادہ لوح مایوس خواتنی ان کی چکنی چپڑی باتوں میں آ کر مسائل کے حل کے لالچ میں اپنی جمع پونجی سے محرومی سمیت عزت گنوانے جیسے مسائل کا بھی شکار ہو رہی ہیں۔۔۔۔۔۔

مجھے اور میرے والدین کو اپنی دعا میں ضرور یاد رکھیں۔۔ 

کیانی عبدالعزیز سلفی۔۔۔۔ ۔

Share:

Kaun Kaun Se Waqt Dua Jald Qubul Hoti Hai?

DUA KE QUBULIYAT KA WAQT

QUBULIYAT E DUA KE MAKHSUS ZAMAAN WA AMKAAN
Dua ki qubuliyaat ke liye mat’ad auqaat aur jagahey hai, jin me sey hum kuch yaha bayan karte hain..
1 : Raat Ke Akhri Hissey Mein
Yaani sehri ke waqt dua karna, is waqt Allah ta’ala asmaan duniya tak nuzul farmate hai, ye Allah subhanahu wata’ala ka apne bando par fazl wa karam hai ke inki zaruriyaat aur takleef dur karne ke liye nuzul farmata hai, aur sada lagate hai, “Kaun hai jo mujhe pukare toh mein uski dua qubool karu. Kaun hai jo mujh sey mangey toh mein usey ata karu. Kaun hai jo mujh se apne gunaho ki bakshish mangey , toh usey baksh du”!
Sahih al Bukhari, Hadith- 1145.
*2 : Azaan Aur Iqamat Ke Darmiyaan*
Nabi sallallahu alahi wassallam sey sahih sabit hai k ap ne farmaya, “Azaan aur iqamat ke darmiyaan Dua radd nahi hoti.
Narrated by Abu Dawood (521) and al-Tirmidhi (212). See also Saheeh al-Jaami’, 2408.
*3 :  Barish Ke Waqt*
Sahl bin saad radiallah anha ki riwayat mein Nabi ﷺ sey manqul hai ke Ap ne farmaya, Do (2) Duae radd nahi hoti, Azaan ke waqt ki dua aur barish ke waqt ki dua.
Narrated by Abu Dawood and classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh al-Jaami’ (3078).
*4 : Raat Ke Kisi Hissey Me Dua*
Aap ﷺ ka farmaan hai, “Raat ke waqt ek aesi ghadi ati hai jis me koi bhi Musalmaan Dunyawi aur Akhirat ki khair mange toh isey woh chiz de di jati hai, yeh ghadi har raat ati hai.”
Sahih Muslim, Hadith- 757.
*5 :  Jummah Ke Din Qubuliyat Ki Ghadi*
RasoolAllah ﷺ ne Jummah ke din ka tazkirah karte hue faramaya, Is din me ek asi ghadi hai jis me koi bhi Musalmaan Allah ta’ala se khade ho kar dua mangey Toh Allah ta’ala use woh chiz ata farmata hai. Aur Nabi ﷺ ne is ghadi ke intihai mukhtasir hone ka ishrah bhi faramaya.
Narrated by al-Bukhaari, 935; Muslim, 852.
*6 : Zamzam peete waqt ki dua*
Jabir radiallah anha Nabi ﷺ se bayan karte hain ke Zamzam ka pani har us maksad ke liye hai jis maksad se piya jaye.
Narrated by Ahmad and classed as saheeh by al-Albaani in Saheeh al-Jaami’, 5502.
*7 : Sajde Ki Halat Me Dua*
Nabi ﷺ ka farmaan hai, “Banda apne Rab ke qareeb tareen sajdey ki halat mein hota hai, isliye kasrat se sajde ki halat me dua karo.
Sahih Muslim, Hadith-482.
*8 : Murge ki awaaz sunne ke waqt*
Nabi ﷺ ka farmaan hai, “Jab tum murge ki awaaz suntey ho toh Allah se fazl ilaahi manga karo, kyuki us waqt murge farishte ko dekhte hai.”
Narrated by al-Bukhaari, 2304; Muslim, 2729.
*La Ilaha Illa Anta, Subhanaka, Inni Kuntu Mina Z-zalimin Padh Kar Dua Mangey*
Nabi ﷺ ne farmaya, “Yunus alaihi salaam ki dua machli ke pait mein yeh thi :‘Laa ilaaha illa anta, subhaanaka, inni kuntu min al-zaalimeen aur in alfaz ke zariye koi bhi Musalmaan Allah ta’ala se dua mangey toh Allah ta’ala is ki dua zarur Qubool farmata hai.
Narrated by al-Tirmidhi and classed as saheeh in Saheeh al-Jaami’, 3383.
*Musibat Pardne Par Inna Lillaahi Wa Inna Ilayhi Raaji’oon. Allaahumma Ujurni Fi Museebati W’ukhluf Li Khayran Minha Ke Zariye Dua Karna*
Mein umme salma radiallah anha kehti hai k mein ney nabi ﷺ ko famatey hue suna (koi bhi musalmaan kisi bhi musibat k puhuchne par huqm e ilaahi k mutabiq kehta hai :
Inna Lillaahi wa inna ilayhi raaji’oon. Allaahumma ujurni fi museebati w’ukhluf li khayran minha .
[Beshaq hum Allah ke liye hai, aur isi ki taraf lautenge, ya Allah mujhe meri Musibat me ajr ata farma, aur mujhe isse accha badla naseeb farma]
toh Allah ta’ala isse accha badla zarur ata farmata hai.
Sahih Muslim, Hadith-918.
*Mayyat Ki Ruh Parwaaz Kar Jane Par Logon Ka Dua Karna*
Ek hadees me hai ke Nabi ﷺ ne Abu Salma radiallah anha ke pass aye, Aap faut ho chukey the] aur apki ankhey pathra gayi thi,aap ne unki ankhey band farmaya, ( jis waqt ruh qabz ki jati hai, nazar uska picha karti hai) ye sun kar Abu Salma radiallah anha ke ahlekhana mein sey kisi ne cheekh mari, Toh Aap ﷺ ne faramay, “Apne liye acche kalimaat hi bolo, kyuki jo bhi kaho ge farishtey is par aameen kah rahe hai.
Narrated by Muslim. 2732.
*Beemar Admi Ke Pass Dua Karna*
Umme Salma radiAllah anha kahti hai ke Rasoolallah ﷺ ne faramaya, “Jab tum mareez ke pass aao toh acchi baat kaho, kyuki Farishtey Tumhari un baaton par aameen kahtey hai. Umme Salma radiallah anha kahti hai ke jis waqt Abu Salma faut ho gaye toh mai RasoolAllah ﷺ ke pas ayi aur apko khabr di ke Abu Salma faut ho gaye hai toh Ap ﷺ ne farmaya tum ye kaho, “Ya Allah meri aur is ki magfirat farma, aur mujhe isse accha badle me ata farma. Umme Salma kahti hai, “Maine ye alfaz kahe, toh Allah ta’ala ne mujhe Abu Salma se behtar khawind ata kiya. Yani “Muhammad ﷺ”
Sahih Muslim, Hadith no. 918.
*Mazlum Ki Dua*
Ek Hadees me hai ke Nabi ﷺ ne farmaya, “Mazlum ki baddua se bacho, kyuki Allah aur mazlum ki baddua ke darmiyaan koi parda nahi hota”.
Narrated by al-Bukhaari, 469; Muslim, 19.
Aap ﷺ ka ye bhi farmaan hai ke, “Mazlum ki baddua Qubool hoti hai, chahey wo fajir hi kyu na ho, us ke fajir hone ka nuqsaan usi ho hoga.
Narrated by Ahmad. See Saheeh al-Jaami’, 3382.
*Walid Ki Apni Aulaad Ke Haq Me Dua, Rozadaar Ki Rozey Ki Halat Me Dua Aur Musafir Ki Safar Ke Dauran Dua*
Aap ﷺ ne farmaya, Teen qism ki Duae radd nahi hoti. Walid ki apni aulaad ke haq me,  rozadaar aur musafir ki dua.
Narrated by al-Bayhaqi; see Saheeh al-Jaami’, 2032; al-Saheehah, 1797.
*Walid Ki Apni Aulaad Ke Liye Baddua*
Sahih ahadees me hai ke, “Teen duaye qubool hoti hai. Mazlum ki dua, Musafir ki dua, Walid ki apni aulaad ke liye baddua”.
Narrated by al-Tirmidhi, 1905. See Saheeh al-Adab al-Mufrad, 372.
  *Naik Aulaad Ki Apne Walidein Ke Liye Dua*
1. RasoolALlah ѕαℓℓαℓℓαнυ αℓαyнє ωαѕαℓℓαм ne farmaya ki jab koi insan marta hai to uske nek aamal band kar diye jate hai siwae teen tarah ke:
1) Sadka e jariya(Allah ke raah me lagaya hua hamara maal jo logo ko fayda pohcha raha ho)
2) Jo Ilm logo ko sikhaya ho wo usse fayda utha ra ho
3) Nek aulad jo uske liye dua kare .
*Reported by al-Tirmidhi, no 1376; he said this is a saheeh hasan hadeeth.*
*Raat Ke Waqt Kisi Bhi Lamhey Ankh Kholney Par Un Masnon Alfaz Ke Baad Dua Kar*
‘Ubada bin As-Samit r.a. riwayat karte hai ki RasoolAllah ﷺ ka farmaan hai, “Jo shaqsh raat ke waqt bedaar huwa, aur us ne yeh kaha –
‘La ilaha il-lallah Wahdahu la Sharika lahu Lahu-lmulk, waLahu-l-hamd wahuwa ‘ala kullishai’in Qadir. Al hamdu lil-lahi wa subhanal-lahi wa la-ilaha il-lal-lah wa-l-lahu akbar wa la hawla Wala Quwata il-la-bil-lah.’
Ya koi aur dua mangi toh iski dua qubool hogi, aur agar wuzu kar ke namaz padhi toh iski namaz bhi qubool hogi.
*Sahih al-Bukhari, Hadith-1154 .*
Share:

Kamzor Logo ko Sja dena aur Buland Martba Wale logo ko Chhor dene walo ki Sja.

Bismillahhirrahmanirrahim

Isliye halaq ho gaye ki wo kamzoron par to hadd ( Saza) Qayam kartey they aur Buland martaba logo ko chor dete they
-----------------------
Aayesha Radi Allahu Anha se rivayat hai ki Usama Radi Allahu Anhu ne Rasoollallah Sallallahu Alaihi Wasallam se ek aurat ki sifarish ki ( jisney chori ki thi) to Aap Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaya ki tum mein se pahley ke log isliye halaq ho gaye ki wo kamzoronpar to hadd ( Saza) Qayam kartey they aur Buland martaba logo ko chor dete they us zaat ki kasam jiskey haath mein meri jaan hai agar Fatima Radi Allahu Anha ne bhi chori ki hoti to main uska bhi haath kaat leta.
Sahih Bukhari, Vol 8, 6787
-----------------------
आयेशा रदि अल्लाहु अन्हा से रिवायत है की उसामा रदि अल्लाहु अन्हु ने रसूल अल्लाह सल-अल्लाहु अलैहि वसलम से एक औरत की सिफारिश की (जिसने चोरी की थी ) तो आप सल अल्लाहु अलैहि वसलम ने फ़रमाया की तुम में से पहले के लोग इसलिए हलाक़ होगए की वो कमजोरो पर तो हद (सजा)कायम करते थे और बुलंद मर्तबा लोगो को छोढ़ देते थे उस जात की कसम जिसके हाथ में मेरी जान है अगर फातिमा रदि अल्लाहु अन्हा ने भी चोरी की होती तो मैं उसका भी हाथ काट लेता
सही बुख़ारी, जिल्द 8, 6787
-----------------------
عائشہ رضی اللہ عنہا نے کہا کہ اسامہ رضی اللہ عنہ نے نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم سے ایک عورت( جیسنے چوری کی تھی) کی سفارش کی تو آنحضرت صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ تم سے پہلے کے لوگ اس لیے ہلاک ہوگئے کہ وہکمزوروں پر تو حد قائم کرتے اور بلند مرتبہ لوگوں کو چھوڑ دیتے تھے۔اس ذات کی قسم جس کے ہاتھ میں میری جان ہے۔اگر فاطمہ رضی اللہ عنہ نے بھی) چوری( کی ہوتی تو میں اس کا بھی ہاتھ کاٹ لیتا۔
صحيح بخارى، جلد 8، 6787
-----------------------
Narrated 'Aisha Radi Allahu Anha Usama Radi Allahu Anhu approached the Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam on behalf of a woman (who had committed theft).The Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam said, "The people before you were destroyed because they used to inflict the legal punishments on the poor and forgive the rich. By Him in Whose Hand my soul is! If Fatima (the daughter ofthe Prophet ) did that (ie stole), I would cut Off her hand."
Sahih Bukhari,Volume-8, Book-81,Number-778
-----------------------------

Share:

Jism Me Takleef Mahsoos hone pe padhi jane wali Dua.

*📌Jism Me Takleef Mahsoos Karne Waala Kiya Kare Aur Kya Kahe❓*
____________________________________

*💐Nabi Sαℓℓαℓℓαнυ Aℓαyнє Wαѕαℓℓαм Ne Farmaya:-*

Jab Koi Shaks Jism Ke Kisi Hisse Mein Takleef Mahsoos Kare To Apna Haath Dard Waale Hisse Par Rakhkhe Aur Kahe.

*بِسْمِ اللَّهِ*
*Bismillaah.* (Teen 3 Martabah)

*Phir Saat (7) Martabah Ye Du'aa Padhe :*

*أَعُوذُ باللَّهِ وَقُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا أَجِدُ وَأُحَاذِرُ*

*'A'oozu billaahi wa qudratihi min sharri maa 'ajidu wa 'uhaaziru.*

_*```👉🏿TARJUMAH*_```
Main Allah Aur Uski Qudrat Ki Panah Mein Aata Hoon, Us Takleef Ke Shar Se Jise Main Mahsoos Kar Raha Hoon Aur Jis Se Main Dar Raha Hoon.

*📚Sahih Muslim : 2202*
_____________________________________

*👉 When Feeling Some Pain in The Body*

*☝Prophet Muhammad Peace Be Upon Him Said:-*

When You Fill Some Pain In Your Body Put your Hand on The Place Where You Feel Pain And Say: Three Times

*بِسْمِ اللَّهِ* *Bismillaah.*

*_```👉TRANSLATION_*```
"With the Name of Allah".

*🗣Then Say: Seven Times (7)*

*أَعُوذُ باللَّهِ وَقُدْرَتِهِ مِنْ شَرِّ مَا أَجِدُ وَأُحَاذِرُ*

*'A'oothu billaahi wa qudratihi min sharri maa 'ajidu wa 'uhaathiru*

*_```👉TRANSLATION_*```
"I seek refuge in Allah and in His Power from the evil of what I find and of what I guard against".

*📚English Ref:-  Muslim 4/1728.*
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

Share:

Rat ko Sote Hue Surah Al Sajad ki Tilawat karte hue Sajda aajaye to kya Sajda Lajmi (Compulsory) Hai Karna?

اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ‎

روزانہ رات کو سوتے ہوےئے سورۃ السجدہ کی تلاوت کرتے ہوے سجدہ آجائے تو سجدہ لازمی ہے کرنا؟ مطلب سجدہ بھی ہر بار کرنا ہوگا تلاوت ک درمیان؟
الجواب بعون رب العباد:
***********
كتبه/ابوزهير محمد يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
خریج کنگ سعود یونیورسٹی ریاض سعودی عرب۔
***********************
قرآن کریم میں تقریبا چودہ اور امام شافعی کے نزدیک پندرہ سجدہ تلاوت ہیں۔
سجدہ تلاوت کرتے وقت اگر کوئی ایسی آیت آجائے جہاں سجدہ تلاوت آئے تو اس جگہ قاری کے لئے سجدہ کرنا سنت موکدہ ہے اسکا ترک کرنا صحیح نہیں ہے
اسکے باوجود سجدہ تلاوت واجب نہیں ہے اگر کوئی شخص کبھی کبھار اسے ترک کردے تو ایسا شخص گنہگار نہیں ہو گا۔
إن شاء الله تعالى.
اس بات کی دلیل کہ سجدہ تلاوت کرنا سنت موکدہ ہے واجب نہیں:
ربیعہ بن عبد اللہ ھدیر تیمی رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ امیر المومنین عمر بن خطاب ممبر پر سورہ نحل کی تلاوت فرماتے اور ممبر سے اترتے اور سجدہ کرتے تھے ، پہر دوسرے جمعہ میں اسی سورت کو تلاوت کرتے اور سجدہ نہ کرتے تھے۔
پہر فرماتے کہ اللہ تعالی نے ہم پر سجدہ تلاوت فرض نہیں کیا مگر جب ہم چاھیں ، اور اس وقت کبار صحابہ موجود ہوتے تھے۔[بخاری 1022 ، طبرانی 484 ، مجموع فتاوى ورسائل الشيخ محمد صالح العثيمين - المجلد الرابع عشر - باب صلاة التطوع]۔
زید بن ثابت رضی اللہ عنہ نے نبی علیہ السلام پر سورہ نجم کی تلاوت کی لیکن سجدہ تلاوت نہیں کیا۔[أخرجه البخاري، كتاب سجود القرآن، باب من قرأ السجدة ولم يسجد 1073 ، مسلم، كتاب المساجد، باب سجود التلاوة 577 ،  106]۔
علامہ ابن عثیمن رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ سجدہ تلاوت کرنا سنت ہے واجب نہیں اور یہی اس مسئلے میں راجح ہے۔[الشرح الممتع].
شیخ ابن خبریں رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ سجدہ تلاوت سنت موکدہ ہے واجب نہیں جب کوئی قاری سجدہ تلاوت کی آیت سے گزرے اسے چاھئے کہ وہ سجدہ تلاوت کرے اسکے لئے مناسب نہیں کہ وہ اسے تک کرے کیونکہ سجدہ کرنا افضل اور کارثواب عمل ہے اور سامعین بھی اسکے ساتھ سجدہ کریں۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ [فتاوی للشیخ عبد الله بن عبد الرحمن الجبرين]۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
خلاصہ کلام:معلوم ہوا کہ سجدہ تلاوت کرنا اگرچہ سنت موکدہ ہے لیکن لازم واجب اور فرض نہیں ہے لھذا آپ کے لئے بہتر اور افضل یہی ہے کہ آپ سجدہ تلاوت کرتے وقت سجدہ کیا کریں لیکن اگر آپ کبھی اسے ترک بھی کردیں تو اس میں بھی کوئی حرج نہیں جیساکہ اوپر گذرگیا کہ امیر المومنین عمر بن الخطاب رضی اللہ عنہ اور زید بن ثابت رضی اللہ عنہ بعض اوقات سجدہ کرتے اور اور بعض مرتبہ اسے ترک کرتے تھے یہ اس بات کی دلیل ہے کہ اسے ترک کرنے والا گنہگار نہیں ہوگا اور نہ سجدہ تلاوت کرنا ضروری اور لازمی امر ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
وصلى الله على خير خلق الله محمد بن عبد الله وعلى آله وأصحابه أجمعين.

Share:

Qurbani Ke Ahkaam-O-Mashail (Part 03)

Quran o Hadees ki roshni mein Qurbani ke ahkaam o masaail.

*Part: ⓷*

* Tehreer: Shaikh Maqbool Ahmad Salafi Hafizahullah*

* Romanised By: Umar Asari*

Mayyit ki taraf se Qurbani:

 Jinhe Qurbani karne ki istaat nahi wah kya kare?

Qurbani Chaar din hone Ke Dalail.

Qurbani ke ahkaam o Masail. Part 01

Qurbani ke Ahkaam o Masail. Part 02

Mayyit ki taraf se Qurbani karne ke liye wohi suboot pesh kiye jaate hain jo Nabi ﷺ ki taraf se Qurbani karne ke liye pesh kiye jaate hain aur Nabi ﷺ ki taraf se Qurbani dene ka hukm upar maloom ho gaya. Haan koyi apni Qurbani mein mayyit ko shareek kar le to is soorat ko ulama ne jaaiz kaha hai. Is silsile mein mera nuqta e nazar (mauqif aur raaye) yeh hai ke jo log mayyit ki taraf se Qurbani dena chaahte hain woh Qurbani ka paisa mayyit ki taraf se sadqa kar den, yeh aisi soorat hai jis mein kisi ka ikhtilaaf nahi hai aur is ki daleel maujood hai. Mayyit ne agar qurbani karne ki wasiyyat ki ho to phir us ka nifaz zaroori hai.

*❀Khaleeji mamalik mein rehne waale apne mulk mein Qurbani de sakte hain:❀*
Bahut saare log apna ghar, walidain aur biwi bachche apne watan mein chhod kar khaleeji mamalik mein naukri karte hain. Un mein bahut se log Qurbani dena chaahte hain magar is shash o panj (confusion) mein mubtala rehte hain ke Qurbani laaziman hamein gulf mein hi deni hogi ya phir apne watan mein bhi de sakte hain?
Is silsile mein afzal yahi hai ke Qurbani dene waala wahein Qurbani de jahan rehta ho kiunki Qurbani se Allah ka taqarrub haasil hota hai. Qurbani ka janwar apne haath se zabah kare, khud khaaye aur doosron ko apne haathon se taqseem kare. Lekin ulama ne kaha hai ke Qurbani apne watan mein bhi de sakte hain. Khaas taur se us waqt jab Qurbani ke gosht se mohtajon aur miskeeno ki madad karna chaahte hain jaisa ki aaj kal dekha jaata hai ke hamaare mulkon mein bahar ke mamalik (countries) se Qurbani ke paise bejhe jaate hain taaki un Qurbaniyon se ghareeb o miskeen faida utha saken. Yeh alag baat hai ki is mein insaaf kam barta jaata hai, Qurbani ka janwar mustahiqqeen ko dene ki bajaye maaldaron ko diya jaata hai, is liye is mein amanatdaari baratne ki zaroorat hai.
Agar hum gulf mein rehte hain aur apne watan mein Qurbani dena chaahte hain to hamein apne watan mein Qurbani ke hisaab se baal aur nakhun ki pabandi karni hai. Qurbani ka waqt Namaz e Eid se shuru hota hai aur 13th Zil-Hijjah ki shaam tak rehta hai. Yeh waqt tamam mulk waalon ke liye apne apne mulk ke Qamri maheene ke hisaab se hai.

*❀Hadiya mein diya gaya Qurbani ka janwar ya paisa:❀*
Aaj kal maldaar log ya khairati idaare janwar khareed kar ya us ki qeemat miskeeno mein taqseem karte hain taaki woh bhi Qurbani de saken aise Qurbani ka janwar ya paisa masakeen ko qubool karne mein koi harj nahi hai, Allah ki taufeeq se hadiya karne waale aur Qurbani karne waale dono ko ajr o sawaab milega. Nabi ﷺ ne bhi Sahaba ko Qurbani ata farmaayi hai. ’Uqbah bin ’Amir Juhani Radhiallahu Anhu bayan karte hain:
قَسَمَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ بَيْنَ أَصْحَابِهِ ضَحَايَا، فَصَارَتْ لِعُقْبَةَ جَذَعَةٌ، فَقُلْتُ : يَا رَسُولَ اللَّهِ، صَارَتْ جَذَعَةٌ. قَالَ : ضَحِّ بِهَا​
*◈Tarjumah:◈* Nabi e Akram ﷺ ne apne Sahaba mein Qurbani ke jaanwar taqseem kiye. ’Uqbah Radhiallahu Anhu ke hisse mein ek saal se kam ka bakri ka bachcha aaya. (Unhon ne bayan kiya ke) us par main ne arz kiya: Ya Rasoolallah! Mere hisse mein to ek saal se kam ka bachcha aaya hai? Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaaya ke tum isi ki Qurbani kar lo.
*(Sahih Bukhari: 5547)*

*❀Aise shakhs ki taraf se Qurbani jis ka aqeeqa nahi huwa:❀*
Agar Qurbani karne waale ke paas wus’at ho to Qurbani ke saath aqeeqa bhi kar le (Qurbani aur aqeeqa dono ka janwar alag hona chaahiye) taaki dono sunnatein poori ho jaayen lekin agar maali wus’at na ho to beharhaal Qurbani ka waqt hai is wajah se Qurbani dena hi awla (ziyadah behtar) hai. Aur is mein koi harj ki baat nahi ke bachpan mein us ka aqeeqa nahi huwa tha kiunki aqeeqa Sunnat e Mu’akkadah hai is wajah se zaroori nahi hai ke pehle aqeeqa dena wajib hai tabhi Qurbani de sakte hain yani baghair aqeeqa kiye bhi Qurbani de sakte hain.

*❀Musafir ki Qurbani:❀*
Musafir haalat e safar mein Qurbani de sakta hai, Nabi ﷺ ne safar mein Qurbani di hai chunancha Sahih Muslim mein Hazrat So’ban Radhiallahu Anhu se riwayat hai:
ذَبَحَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ضَحِيَّتَهُ، ثُمَّ قَالَ : يَا ثَوْبَانُ، أَصْلِحْ لَحْمَ هَذِهِ. فَلَمْ أَزَلْ أُطْعِمُهُ مِنْهَا، حَتَّى قَدِمَ الْمَدِينَةَ​
*◈Tarjumah:◈* Nabi ﷺ ne (apni Qurbani ke janwaron mein se) Qurbani ka ek janwar zabah kar ke farmaya: So’ban! Is ke gosht ko durust kar lo (saath le jaane ke liye tayyar kar lo) Phir main woh gosht Aap ﷺ ko khilaata raha yahan tak ke Aap ﷺ Madinah tashreef le aaye.
*(Sahih Muslim: 1975)*

*❀Qurbani ke bade janwar mein aqeeqa ka hissa:
Bade janwar mein aqeeqa dena Ahadees se saabit nahi hai sirf Qurbani dena saabit hai woh bhi sirf gaaye, bail aur oont mein. Jab bade janwar mein aqeeqa dena hi saabit nahi to is mein kayi bachchon ke aqeeqa ka hissa daalna kaise sahih hoga?

 Baaz ulama ne bade janwar mein aqeeqa ko jaaiz kaha hai un ke yahan bhi ek janwar mein kayi bachchon ka hissa daalna sahih nahi hai kiunki aqeeqa mein har bachche ki taraf se khoon bahaane ka hukm hai.


Salman bin Amir Zabbi Radhiallahu Anhu kehte hain ke Rasoolullah ﷺ ne farmaya:
مَعَ الْغُلَامِ عَقِيقَةٌ، فَأَهْرِيقُوا عَنْهُ دَمًا، وَأَمِيطُوا عَنْهُ الْأَذَى​
*◈Tarjumah:◈* Ladke ki paidaish par aqeeqa hai, lehaza (janwar zabah kar ke) us ki taraf se khoon bahaao aur us se gandagi door karo.
*(Tirmizi: 1515)*
❗Allama Albani Rahimahullah ne is Hadees ko *Sahih* kaha hai.

Aksar musalmano ke yahan Eid e Qurban ke mauqe par ek bade janwar mein Qurbani ke saath bachche ke aqeeqe ka bhi hissa liya jaata hai jo ke Sunnat ki sareeh mukhalifat hai. Agar taaqat hai to bachche ki taraf se mustaqil janwar ka aqeeqa den aisa karne se Sunnat poori hogi aur taaqat nahi ho to na den is par Allah taala mu’aakhza nahi karega.

*❀Qurbani se mutalliq aakhri chand baatein:❀*
*➊ Pehli baat:* Qurbani ke janwar ki fazeelat mein koi Sahih Hadees saabit nahi hai lehaza baalon waale aur mote taaze janwaron ki fazeelat wali za’eef Ahadees bayan na karen, Pul e Siraat par mota janwar tezi se guzarne waali Hadees bhi za’eef hai.
*➋ Doosri baat:* Qurbani ke wujoob ke liye logon mein jo Zakat ka nisaab mashhoor hai woh saabit nahi hai bas itni si baat hai ke Qurbani ka janwar khareedne ki taaqat ho.
*➌ Teesri baat:* Qurbani ka janwar zabah karne ki bajaye us ka paisa sadqa karna sahih nahi hai, na hi us ka gosht ya us ki khaal bechi jaayegi albatta zaati istemaal mein laa sakte hain, faqeer o miskeen hadiye mein mila gosht bech sakta hai. Ujrat mein qassab ko Qurbani ka gosht dena jaaiz nahi, tohfa mein kuch dena mana nahi.
*➍ Chauthi baat:* Hajj ki Qurbani aur Eid ki Qurbani dono alag alag hain is liye dono ko ek samjhna ghalat hai.
*➎ Panchween baat:* Qurbani ke sahih hone ke liye ikhlaas ke saath mazeed 5 sharait hain:
*①* Mansoos jins mein se ho
*②* Musnah (daanta ho)
*③* Apni milkiyat ho
*④* Hadees mein bayan kardah chaaron aib se paak ho
*⑤* Qurbani ke jaaiz awqaat mein Qurbani di gayi ho.


*➏ Chaththi baat:* Qurbani ke janwar se mutalliq mukhtalif bid’aat o khurafaat hain. Alag alag ilaaqe mein alag alag qism ki bid’aat raaij (phaili hue) hain, kahien janwar ko sajaana, kahien janwar ki numaish karana (aur yeh shehar aur gaaon har jagaah aam ho raha hai) balki TV aur akhbar par us ki khabrein chhapwaana, zabah ke waqt janwar ko wuzu aur ghusl karana, us ke khoon ko mutabarrik samajh kar gharon, sawariyon aur bachchon ke jismon par malna ya usi janwar ke baalon aur peshani par malna waghera. Is qism ke kaamon ko sawab ki niyyat se karna gunah ka baa’is hai kiunki jo deen nahi use deen bana lena bid’at hai aur har bid’at gumraahi hai aur har gumraahi jahannum mein le jaane waali hai.

*Alhamdulillah..... Completed*

*Please Share with Our Muslims Brother and Sister.*
-------------------

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS