find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Shirk Kya hai? Shirk kitne Qism ke hai? Shirk Ke Aqsaam.

 Shirk Aur Uski Aqsaam
By: Shaykh Saleh Al-Fauzaan Hafidahullah
Naashr: Darul Undlus*
*Romanised Syed Ibraheem Salafi
*Shirk Kya Hai?

Shirk naam hai Allah(ﷻ) ki rububiyat aur ulohiyat mein kisi doosrey ko shareek karne ka, Allah(ﷻ) ki ulohiyat mein shirk yeh hai ke  bandah  Allah(ﷻ) ke saath ghair ko pukarey aur baaz ibaadaton ko uske liye aada karen, jaise nazr o niyaaz, khauf o umeed aur muhabbat o tazeem wagera.
*Shirk Sab Se Bada Gunaah:*
*1) Ilaahi sifaat o khasaais mein makhlooq ko khaaliq ke mushabeh qaraar deyna, is liye ke khaaliq ke saath kisi makhlooq ko shareek karne ka saaf matlab makhlooq ko khaaliq ke barabar qaraar deyna hai, yeh sab se bada zulm hai:* Allah(ﷻ) ney farmaya:
*إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ*
"Shirk tou bahut bada zulm hai." (Luqman: 13)
Zulm kehtey hain: "kisi cheez ko uske asl maqaam aur jagah se hata kar dusri jagah rakhne ko" lehaza jisney ghairullah ki ibaadat ki, beshak us ney ibaadat ko apni asl jagah se hata kar ghair mahal (us ki jagah se hata kar dusri jagah) mein istemaal kiya aur usey ek ghair mustahiq (jo mustahiq na ho) ki taraf pher diya aur yeh sab se bada zulm hai.
*2) Allah(ﷻ) ney saaf taur par farma diya hai ke shirk ke baad jo tawba nahi karenga us ki maghfirat nahi hogi:* Allah(ﷻ) ney farmaya:
إِنَّ اللَّهَ لَا يَغْفِرُ أَن يُشْرَكَ بِهِ وَيَغْفِرُ مَا دُونَ ذَٰلِكَ لِمَن يَشَاءُ ۚ
"Allah is gunaah ko nahi bakhshega ke kisi ko uska shareek bana diya jaye aur iske siwa aur gunaah jis ko chahe maaf kar dey." (An-Nisaa: 48)
*3) Allah(ﷻ) ney iski phir khabar di hai ke us ney mushrik par jannat haraam kar di hai aur mushrik hamesha hamesha ke liye jahannum mein pada rahenga:* Allah(ﷻ) ney farmaya:
مَن يُشْرِكْ بِاللَّهِ فَقَدْ حَرَّمَ اللَّهُ عَلَيْهِ الْجَنَّةَ وَمَأْوَاهُ النَّارُ ۖ وَمَا لِلظَّالِمِينَ مِنْ أَنصَارٍ
"(Aur jaan rakhkho ke) jo shaksh Allah ke saath shirk kareyga Allah us par jannat haraam kar deyga aur uska thikana dozakh hai aur zalimo ka koi madadgaar nahi." (Al-Maaida: 72)
*4) Shirk insaan ke tamaam guzishta (pichle) aamaal ko khatam kar deyta hai:* Allah(ﷻ) ney farmaya:
*وَلَوْ أَشْرَكُوا لَحَبِطَ عَنْهُم مَّا كَانُوا يَعْمَلُونَ*
"Aur aagar wo log (ambiya) shirk kartey tou jo aamal wo kartey thhey sab barbaad ho jaatey." (Al-An'aam: 88)
Ek aur jagah irshaad hai:
*وَلَقَدْ أُوحِيَ إِلَيْكَ وَإِلَى الَّذِينَ مِن قَبْلِكَ لَئِنْ أَشْرَكْتَ لَيَحْبَطَنَّ عَمَلُكَ وَلَتَكُونَنَّ مِنَ الْخَاسِرِينَ*
"Aur (Aye Muhammad ﷺ!) tumhari taraf aur un (paighambaron) ki taraf jo tum se pehle ho chuke hai, yehi wahee bheji gayi hai ke aagar tumne shirk kiya tou tumhare aamal barbaad ho jayenge aur tum ghaata uthaane waalon mein se ho jaaoge." [Az-Zumur: 65]
*5) Maidaan e jung mein mushrik ka khoon aur maal halaal hai:* Allah(ﷻ) ney farmaya:
*فَإِذَا انسَلَخَ الْأَشْهُرُ الْحُرُمُ فَاقْتُلُوا الْمُشْرِكِينَ حَيْثُ وَجَدتُّمُوهُمْ وَخُذُوهُمْ وَاحْصُرُوهُمْ وَاقْعُدُوا لَهُمْ كُلَّ مَرْصَدٍ ۚ فَإِن تَابُوا وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَآتَوُا الزَّكَاةَ فَخَلُّوا سَبِيلَهُمْ ۚ إِنَّ اللَّهَ غَفُورٌ رَّحِيمٌ*
"Jab hurmat waley mahine guzar jayen tou mushrikon ko jahan paao qatl karo aur pakad lo aur gher lo aur har jagah unki taak mein baithey raho... ... ..." (At-Tawba: 5]
Rasoolullah (ﷺ) ney farmaya: "Mujhe hukm diya gaya hai ke main logon se us waqt tak ladta rahun jab tak wo "La'ilaaha Illallah" ka iqraar na kar len aur jab wo iska iqraar kar len tou mujh se apney khoon aur maal ki hifazat kar lenge, magar us ke haq se." (Sahih Bukhaari, Hadees: 25)
*6) Shirk sab se bada gunaah hai:*
Rasoolullah (ﷺ) ney farmaya: "Kya main tumhen sab se bade gunah ke baray mein na bataoon? Humne kaha: Zaroor bataye Aye Allah ke Rasool: Aap (ﷺ) ney farmaya: "Allah(ﷻ) ke saath shirk aur walidain ki nafarmani." (Sahih Bukhaari, Hadees: 5976)
Allama Ibn e Qayyim (Rahimahullah) likhte hain: "Allah Ta'ala ney yeh wazeh farma diya hai ke takhleeq e kayenaat aur uske nizaam o intezaam ka maqsad yeh hai ke Allah(ﷻ) ko uske asma o sifaat ke zariye pehchana jaye, log aapas mein adl o insaaf se kaam len, adl wo mezaan hai jis ke zariye aasmaan o zameen ka qiyaam hai, Allah(ﷻ) ney farmaya:
*لَقَدْ أَرْسَلْنَا رُسُلَنَا بِالْبَيِّنَاتِ وَأَنزَلْنَا مَعَهُمُ الْكِتَابَ وَالْمِيزَانَ لِيَقُومَ النَّاسُ بِالْقِسْطِ ۖ*
"Humney apney paighambaron ko khuli nashaaniyaan dey kar bheja aur un par kitabein nazil ki aur tarazu (yane adl ke qawaaid bhi) taake log insaaf par qayim rahen." (Al-Hadeed: 25)
Yahan Allah(ﷻ) ney is haqiqat se ba-khabar kiya ke usne Rasool bheje aur kitabein nazil ki, taake loug adl o insaaf se kaam len, sab se bada adl o insaaf tawheed hai, balki tawheed adl ka lubb e lubaab hai aur shirk khula huwa zulm hai, jaisa ke Allah(ﷻ) ney farmaya:
*إِنَّ الشِّرْكَ لَظُلْمٌ عَظِيمٌ*
"Beshak shirk bahut bada zulm hai." (Luqmaan: 13)
Shirk sab se bada zulm hai aur tawheed sab se bada adl hai. Shirk takhleeq e kayenaat ke asli maqasid ke bilkul mukhaalif hai, lehaza wo sab se bada gunaah hai, is silsile mein Allamah Ibn e Qayyim (Rahimahullah) mazeed farmate hain: "Chunke shirk kayenaat ki takhleeq ke maqsad ke bilkul mukhaalif hai aur sab se bada gunah hai, lehaza Allah(ﷻ) ney har mushrik ke liye jannat haraam kar di hai, mushrik ke jaan o maal, ahl o ayaal ko ahl e tawheed ke liye halaal qaraar diya aur chunke yeh Allah(ﷻ) ki ubodiyat (ibaadat o  bandagi) se buhat door hain lehaza unhe apna khadim bana kar rakhna chahiye, Allah(ﷻ) ney mushrik ke kisi bhi amal ko qubool karne se inkaar kiya hai, us ke bare mein kisi ki shifarish bhi qubool na hogi, aakhirat ke din us ka pukaarna bhi bekaar jayega, us ki ummeedein bhi nakaam hongi, ek mushrik Allah(ﷻ) ki zaat o sifaat se sab se ziyada nadaan o be-behra (be-khabar, la-ilm) hota hai, is wajah se wo kisi ghair ko Allah(ﷻ) ka madd e muqabil (barabar, hamsar) thehrata hai, jo aakhri darje ki jihalat hai, yeh ghayat (intihaayi) darje ka zulm bhi hai, aagarche ek mushrik Allah(ﷻ) par koi zulm nahi karta lekin wo apne aap par buhat bada zulm karta hai."
Shirk ek nuqs aur aib hai jis se Allah(ﷻ) ney apni zaat o sifaat ko paak qaraar diya hai, lehaza jo shaksh us ke saath kisi ko shareek karta hai wo Allah(ﷻ) ke liye wo cheez sabit karta hai jis se Allah(ﷻ) ney apne aap ko paak qaraar diya hai, lehaza shirk Allah(ﷻ) ki sara-sar nafarmani hai, balke us (Allah) ke khilaaf aylaan e jung hai.
_________________
*Shirk Ki Qasmein:*
Shirk ki do qismein hai Shirk E Akbar aur Shirk E Asghar.
*1) Shirk E Akbar:*
Jo bande ko daira e islam (islam ke daire) se nikaal deyta hai aur usko hamesha hamesha ke liye jahannum pahuncha deyta hai, yeh us surat mein hai jab wo shirk hi par mara ho aur tawba ki tawfeeq na mili ho, shirk e akbar ka matlab hai koi ibaadat ghairullah ke liye aada ki jaye, jaise ghairullah se dua karna, ghairullah ka taqarrub hasil karne ke liye us ki baargaah mein qurbaani karna, nazr o niyaaz chadhana. ghairullah ke zimn mein maqabir o mazaraat, jinnaat aur shayateen sab aa jate hai, is tarha marey huwe logon se khauf khana ke wo aise takleef na pahuncha dey, us ko bimari mein mubtala na kar dey aur ghairullah se aisi umeed wabasta rakhna jis par sirf Allah qudrat rakhta hai masalan hajat puri karna, museebat door karna, is tarha ke shirk ki mashq aaj kal auliya aur buzurgon ki pukhta qabron par khoob ho rahi hai, is cheez ki taraf ishara farmate huwe Allah(ﷻ) ney farmaya:
*وَيَعْبُدُونَ مِن دُونِ اللَّهِ مَا لَا يَضُرُّهُمْ وَلَا يَنفَعُهُمْ وَيَقُولُونَ هَٰؤُلَاءِ شُفَعَاؤُنَا عِندَ اللَّهِ ۚ*
"Aur yeh log Allah ke siwa aisi chizon ki parastish kartey hain jo inka na kuch bigaad sakti hai aur na kuch bhala hi kar sakti hai aur kehte hain ke yeh Allah ke paas humaari shifarish karne waley hai." (Yunus: 18)
___________________
*2) Shirk E Asghar:*
Jis sey  bandah  daira e islam se kharij tou nahi hota lekin us ki tawheed mein kami aajati hai, yeh shirk e akbar ka ek zariye hai, is ki do qisme hain:
*●Shirk E Jali:* Shirk e jali se muraad shirkiya alfaaz aur af’aal hain, shirkiya alfaaz ki misaal ghairullah ki qasam khana hai.
Rasoolullah (ﷺ) ney farmaya: "Jisney ghairullah ki khasam khayi usne kufr kiya ya shirk kiya." (Sunan Tirmidhi, Hadees: 1535]
Aur Aap (ﷺ) ka us shaksh se yeh farmana jisney kaha tha ke “agar Allah(ﷻ) aur aap ney chaha,” kya tumne mujhe Allah(ﷻ) ka madd e muqabil bana diya? kaho agar Allah akeley ney chaha." (Nasai)
Isi tarha kisi ka yeh kehna "agar Allah aur falaan na hota" jab ke sahih yeh hai ke jaisey Allah(ﷻ) ney chaha phir falaan shaksh ney, is liye ke lafz (summa) waqfah (taraaqi) ke liye aata hai, jis sey yeh mafhooom khudh ba khudh paida ho jaata hai ke bande ki mashiyyat Allah(ﷻ) ki mashiyyat ke taabe’ hai.
Allah(ﷻ) ney farmaya:
*وَمَا تَشَاءُونَ إِلَّا أَن يَشَاءَ اللَّهُ رَبُّ الْعَالَمِينَ*
"Aur tum kuch bhi nahi chaah saktey magar wahi jo Allah Rabb ul Aalameen chaahe." [At-Takwir 29]
Jab ke harf e waow (و) mutlaq jama’ aur ishtiraak ke liye aata hai, jis se tarteeb o ta’qeeb ka mafhoom paida nahi hota, jaise kisi se kahan jaye: "Mere liye tou bas Allah aur tum ho" aur "yeh Allah aur tumhari barkat ke tufeel hai" wagera...
Shirkiya aamaal jaise kadey pehanna, museebaton ko door karne ke liye dhage bandhna, nazr e bad se bachne ke liye taweez bandhna wagera, in aamaal ke saath jab yeh aqeedah ho ke inke zariye museebatein aur pareshaniya door hoti hain, balaayen talti hain tou yeh shirk e asgar hai, is liye ke Allah(ﷻ) ney in chizon ko in maqasid ke zariye nahi banaya, lekin agar kisi shaksh ka yeh aiteqaad ho ke yeh chizein ba-zaat e khudh bala aur museebat door karti hai tou yeh shirk e akbar hai, is liye ke is mein ghairullah ke saath aisa talluq aur raabte ka izhaar ho raha hai jo sirf Allah(ﷻ) ke liye khaas hai.
*●Shirk E Khafi:* Yeh iradon aur niyaton ka shirk hai, jaise riyakari aur shohrat-aawri wagera, yani Allah(ﷻ) se taqarrub waley aamaal is liye kiye jayen ke loug us ki tareef karen, masalan koi shaksh achchi namaz sirf is liye padhta hai ya sadqa wa khairaat sirf is liye karta hai ke loug us ki tareef karen, zikr o azkaar aur tilawat sirf is liye karta hai ke loug suney aur us ki khoob tareef karen, kisi bhi aamal mein jab riyakari aajati hai tou wo amal batil ho jaata hai, Allah(ﷻ) farmata hai:
*فَمَن كَانَ يَرْجُو لِقَاءَ رَبِّهِ فَلْيَعْمَلْ عَمَلًا صَالِحًا وَلَا يُشْرِكْ بِعِبَادَةِ رَبِّهِ أَحَدًا*
"Jo koi apney Rab ki mulaqaat ki ummed rakhta hai to laazim hai ki woh nek amal karen aur apney parwardigaar ki ibaadat mein kisi ko shareek na banaye." (Al-Kahf: 110)
Nabi E Kareem (ﷺ) ka irshaad hai:
"Tumhare mutalliq sab se ziyada dar mujhe shirk e asghar ka hai, logon ney arz kiya: "Aye Allah ke Rasool (ﷺ)! shirk e asghar se kya muraad hai?" Aap (ﷺ) ney farmaya: "Riyakari"
(Musnad Ahmed: 5/428. Hafiz Ibne Hajar (Rahimahullah) ney is ki sanad ko Hasan (Bulugh ul Maram, Safa 302) jab ke Imam Munziri (Rahimahullah) ney jayyid kaha hai (At'Targheeb: 1/69)
Isi tarha duniyawi lalach mein koi deeni aamal sar-anjaam deyna bhi shirk e khafi hai, jaise koi shaksh sirf maal o daulat ke liye Hajj karta ho, aazaan deyta ho ya logon ki imamat karwata ho, uloom e shar’iyyah hasil karta ho ya jihaad fee sabeelillah karta ho, aise logon ke silsile mein Rasoolullah (ﷺ) ney farmaya: "Halaak ho dinaar ka  bandah , halaak ho dirham ka  bandah , halaak ho kapde ka  bandah  halaak ho kali chadar ka  bandah , halaak ho makhmali chadar ka  bandah , aagar usey diya jaata hai tou khush hota hai aur aagar nahi diya jaata hai tou na khush rehta hai." Sahih Bukhaari, Hadees: 2886)
Allama Ibn e Qayyim (Rahimahullah) farmate hain: "Iradon aur niyyaton ka shirk tou aisa bahr e zakhkhaar (samandar) hai ke jis ka koi kinara nahi aur bohat kam log is se bach paatey hain" lehaza jis shaksh ney apney aamal se Allah(ﷻ) ki razamandi ke alawa kisi dusri cheez ka irada kiya ya Allah(ﷻ) se taqarrub ke alawa kisi aur cheez ki niyat ki aur ghairullah se us aamal ki jaza (badle) ki darkhawst ki tou wo niyat aur irade ka shirk hai.
*●Ikhlaas:* Ikhlaas ka matlab hai ke apney tamaam aamaal, af’aal, iraade aur niyat mein sirf Allah(ﷻ) hi ki zaat ko khalis kiya jaye, yehi cheez haneefiyyat yani Hazrat Ibraheem (Aalaihis Salaam) ki millat hai, jis ko ikhtiyaar karne ka hukm Allah(ﷻ) ney apney har bande ko diya hai, is liye ke us ke alawa koi dusri cheez Allah(ﷻ) ke yahan maqbool nahi, yehi haneefiyyat islam ki haqiqat hai.
Allah(ﷻ) ney farmaya:
*وَمَن يَبْتَغِ غَيْرَ الْإِسْلَامِ دِينًا فَلَن يُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِي الْآخِرَةِ مِنَ الْخَاسِرِينَ*
"Aur jo shaksh islam ke siwa kisi aur deen ka talib hoga wo us sey hargiz qubool nahi kiya jayega aur aisa shaksh aakhirat mein nuqsaan utthane waalon mein hoga." [Aal-Imran: 85]
*●Shirk E Akbar Aur Shirk E Asghar Mein Farq:*
Mazkora baala (upar zikr ki gayi) baaton se yeh cheezein saaf taur par wazeh hogayi ke shirk e akbar aur shirk e asghar ke darmiyan bada farq hai, jaise: Shirk e akbar se ek musalmaan millat e islam se kharij ho jaata hai aur shirk e asghar se millat e islam se kharij nahi hota, agar wo jahannum mein gaya bhi tou ziyada din nahi rakhkha jayega. Shirk e akbar tamaam aamaal ko khatm kar deyta hai aur shirk e asghar tamaam aamaal kl barbaad nahi karta. Shirk e akbar mushrik ke maal o daulat ko mubah (jayiz) qaraar deyta hai jab ke shirk e asghar mein aisa nahi hai.
_________________
*|Kitaab: Kitabut Tahweed. Taleef: Shaykh Saleh Al-Fauzaan Hafidahullah. Naashir: Darul Undlus. Safa: 27-37|
Please Share with Our Muslims Brother and Sister.
Share:

Kya Deen Sikhna Mushkil Kaam Hai?


Deen Sikhna Koi Mushkil Nahi. 

دین سیکھنا مشکل نہیں

جب مجھے گاڑی چلانی نہیں آتی تھی تو یہی سوچتا تھا کہ *پتہ نہیں لوگ گاڑی کیسے چلا لیتے ہیں۔*
جب سیکھنا شروع کی تو لگا کہ بہت مشکل کام ہے، شاید کبھی نہیں سیکھ سکوں گا۔ فرانس میں چار دفعہ ٹیسٹ دیا، تین بار فیل ہونے کے بعد چوتھی بار کامیاب ہوا۔
*اب لگتا ہے کہ ڈرائیونگ سے آسان کام کوئی نہیں ہے۔ بلکہ اس سے زندگی میں بہت آسانی پیدا ہو گئی ہے کہ جب چاہے جہاں جانا ہو گاڑی نکالو اور چلے جاؤ۔*

*یہی کچھ دین سیکھنے کے ساتھ بھی ہے۔*
جب تک ہم دین نہیں سیکھتے ہمیں لگتا ہے کہ بہت مشکل ہے دین سیکھنا اور اس سے بھی مشکل اس پر عمل کرنا۔
جب سیکھنا شروع کریں تب اور مشکل لگتا ہے۔ لیکن جب *سیکھ لیں تو نا صرف بہت آسان لگتا ہے بلکہ اس پر عمل کرنا اور بھی آسان ہو جاتا ہے۔*
ایک بار دین سیکھ لیں تو کوئی آپ کو دین کے نام پر دھوکہ نہیں دے سکتا۔ آپ کو اچھے سے معلوم ہوتا ہے کہ دین کی تعلیمات کیا ہیں۔
یقین مانیں کہ *آخرت تو بنتی ہی ہے، یہ دنیا بھی آسان ہو جاتی ہے۔*
جب آپ قرآن و سنت کا علم حاصل کریں گے تو معلوم ہو گا *کہ بہت سے ایسے کام جو آپ دین کے نام پر کرتے تھے ان کا تو دین سے کوئی تعلق ہی نہیں ہے اور جنہیں آپ معمولی نیکیاں سمجھ کے چھوڑ رہے ہوتے ہیں انھی پر دین کی اساس ہوتی ہے۔* قرآن و سنت سے لو لگائیں۔
*علماءکرام کی صحبت میں کچھ وقت لگائیں، دین بھی سیکھ لیں گے اور سکون بھی ایسا ملے گا کہ جس کو الفاظ میں بیان کرنا ممکن ہی نہیں ہے۔*
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
ڈاکٹر عدنان نیازی
Share:

Hm Dua Karte Hai Aur Hmari Dua Qabool Kyu Nahi Hoti Hai?

*ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ*

*Hum dua karte hai aur Dua qabool kyu nahi hoti*

Ibraaheem bin Aadam رحمه الله  bazar se guzar rahe the ek bazar basra (iraq) me aur unke ird-gird log jama hue aur unse puchne lage :-  Aey Ishaaq ke walid *Hum dua karte hai lekin hamari dua qabool kyu nahi Hoti..?*

Ibraheem bin Aadam ne jawab diya :-

*Kyuki Tumhara dil murdar ho chuka hai 10 chijo se/ya 10 chijo ke liye*

Logo ne kaha woh kiya hai ..? unhone jawab diya ...

أنكم عرفتم الله ؛ فلم تؤدوا حقه

*1) Tum Allah ko jante ho lekin uska haq ada nhi karte*

زعمتم أنكم تحبون رسول الله صلى الله عليه وسلم ،ثم تركتم سنته

*2) Tum yeh dawa karte ho ke tum Rasulallah ﷺ se muhabbat karte ho lekin unki sunnat ko tum chod dete ho*

قرأتم القرآن ، ولم تعملوا به

*3) Tumne quran padha lekin uske mutabiq Amal nhi kara*

أكلتم نعمة الله ، ولم تؤدوا شكرها

*4) Tumne Allah ki ne'mato se khaya lekin uska shukar ada nhi kiya*

قلتم إن الشيطان عدوكم ، ووافقتموه

*5) Tumne Mana ke shaytan tumhara dushman hai lekin tum uske sath ho gye(uske peche chalne lage)*

قلتم إن الجنة حق ، فلم تعملوا لها

*6) Tumne kaha Beshaq jannat haq hai lekin tumne uske liye mehnat na kari*

قلتم إن النار حق ، ولم تهربوا منها

*7) Tumne kaha Beshaq jahannum barhaq hai tumne usse bachne ke liye kuch kaam nahi kare*

قلتم إن الموت حق ، فلم تستعدوا له

*8) Tumne kaha beshaq maut barhaq hai lekin tumne uski tayari na kari*

انتبهتم من النوم ، واشتغلتم بعيوب الناس ، وتركتم عيوبكم

*9) Tum neend se baidaar hue aur apne aap ko mashgul rakha dusro ki galtiyon me aur khud ki galti bhool gaye*

دفنتم موتاكم ، ولم تعتبروا بهم

*10) Tumne apne qareebi ko dafnaya lekin usss sabaq hasil nahi kara*

*Ref:-*
الكتب » حلية الأولياء لأبي نعيم » إِبْرَاهِيمُ بْنُ أَدْهَمَ  11397

Share:

Zuban ki Hifajat.

*🌷🌿🌷 ●■  ﷽  ■● 🌷🌿🌷*

*●❁🌺
●▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬●
  *▔▔▔▔▔▔ ▔▔*

            *✦​ Zabaan Ki Hifazat ✦​*
▁▁▁▁▂▂▂▃▃▄▄▄▄▃▃▂▂▂▁▁▁▁

♻ Sufiyan bin Abdullah saqfi Raziyallahu Anha kehte hai ke Maine arz kiya: _*Allah ke Ʀαşσσʟαʟʟαн ﷺ​*_  Aap mujhse aisi baat bayan farmaye jise mai mazbooti se pakad lu'n, Aap ne farmaya: kaho mera Rabb ( Ma'abood haq ) _*Aℓℓαн Suβнα'ηαнu Wa Tα'αLα*_ hai phir isi waade par qayam raho, Maine arz kiya:  _*Allah ke Ʀαşσσʟαʟʟαн ﷺ​*_ Aapko mujhse kis cheez se zyada ( darr ) Khauf hai ? Aapne apni zabaan pakdi aur farmaya: isi ka zyada ( darr ) khauf hai.

♻ سفیان بن عبداللہ ثقفی رضی الله عنہ کہتے ہیں کہ میں نے عرض کیا: *اللہ کے رسول*! آپ مجھ سے ایسی بات بیان فرمائیں جسے میں مضبوطی سے پکڑ لوں، آپ نے فرمایا: ”کہو: *میرا رب ( معبود حقیقی ) اللہ سبحانہ وتعالٰی ہے* پھر اسی عہد پر قائم رہو“، میں نے عرض کیا: *اللہ کے رسول*! آپ کو مجھ سے کس چیز کا زیادہ خوف ہے؟ آپ نے اپنی زبان پکڑی اور فرمایا: ”اسی کا زیادہ خوف ہے۔۔۔

♻ सुफीयान बिन अब्दुल्लाह सक़फी इब्न रज़ि. कहते है के मैने कहा: *हे अल्लाह के रसूल मोहम्मद (ﷺ)​* आप मुझे ऐसी बात बताऐ जिसे मै मज़बूती से पकड़ लु, आपने कहा, "कहो: *मेरे भगवान (ईश्वर सत्य) अल्लाह है,* फिर उस वाचन में दृढ़ रहो", मैंने कहा: *"हे अल्लाह के रसूल मोहम्मद (ﷺ)​* आपको मुझसे किस चीज़ का डर है ? आपने अपनी जीभ पकड़ी और कहा: "इसी का ज़्यादा डर है ...

♻ Sufyan bin 'Abdullah Ath-Thaqafi said: I said: *O Messenger of Allah Mohammad (ﷺ)​* Inform me about a matter that I may hold fast to. He said: 'Say: My Lord is _*Aℓℓαн Suβнα'ηαнu Wa Tα'αLα,*_ then be steadfast.' I said: *O Messenger of Allah Mohammad (ﷺ)* What do you fear most for me ? So he took hold of his tongue and said: 'This.'
_*╰ReF➛┒*_
           _*📚 [Jam-e-Tirmizi-2410]*_
*╥────────────────────❥ ║✿ …*
_
  ●•●┄─┅━━━★✰★━━━┅─┄●•●
  🌺🌿★"يارسول الله ﷺ"★🌿🌺
  ●•●┄─┅━━━★✰★━━━┅─┄●•●
_🌍Send all people in the world🌍_
     *📖 ISLAM Sab Ke Liye Hai

Share:

Masjid Ke Ander Dakhil Hote Hi 2 Rakaat Namaj Jarur Padhe.

Masjid me Dakhil hote waqt 2 rakaat Namaj padh lein. 



Bismillahirrahmanirrahim

 *TAHIYATUL MASJID KA BAYAN* 

 *Arabic* 

  قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ ""إِذَا دَخَلَ أَحَدُكُمُ الْمَسْجِدَ فَلَا يَجْلِسْ حَتَّى يُصَلِّيَ رَكْعَتَيْنِ"".

 *Roman Urdu* 

  Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ne farmaya " Jab koi tum mein se Masjid mein aaye to na baithe jab tak do raka"at  ( Tahiyatul Masjid ki ) na padh le.

Urdu

   نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا جب کوئی تم میں سے مسجد میں آئے تو نہ بیٹھے جب تک دو رکعت  ( تحیۃ المسجد کی )  نہ پڑھ لے۔

 *English* 

  Narrated `Aisha: The Prophet was never more regular and particular in offering any Nawafil than the two rak`at (Sunna) of the Fajr prayer.

 *Sahih Bukhari* 
 *Hadees # 1163* 

 *Please share with your family's & friends* 

Jazakallah khair

Share:

Dua kisse Mangni Chahiye Aur Kis Tarah?

Kya Hme waseele ke Sath dua karne pe hi hmara Rab Qabool karta hai.
Hme kis Tarike Se Allah Se Dua Karni chahiye.
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

*ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ*

*Hum sirf teri hi ibadat karte hai aur tujse hi madad chahte hai*
( Quran 1:4)

*Allah ke Rasool ﷺ ki behtreen naseehatein*

Hadees :-

Hazrat Abdullah Ibne Abbas رضي الله عنه bayan karte hai ki ek din me Rasulallah ﷺ ke peche Sawari par tha rha Aap ﷺ ne farmaya :-

*Aey Bete ! Me tumhe kuch baate sikhata hu :-*

Tu Allah ke (akhaam ) ki hifazat kar Allah teri hifazat farmayga.

Tu Allah ke (huqooq) ka khayal rakh Tu use (Allah ko) apne saamme payga

Jab tujhe kuch sawal karna ho to sirf Allah se sawal kar

Aur jab tuje madad ki zarurt ho to sirf Allah se hi madad maang

Aur achi tarah jaan le agar sari duniya is baat par jama ho jaye ki tuje kisi chij se faida pochucha sake to woh kabhi bhi  nhi pohcha sakte ha magar js chij ke sath jo Allah ne tere naseeb me likh di. Aur agar sari duniya is baat par jama ho jaye ki woh tuje kisi chij se nuqsaan pohcha sake to woh kabhi bhi nahi pohcha skte lekin itna hi jitna Allah ne tere qismat me likh di.

Qalam Utha liye gaye hai aur sahifein khusk ho chuke hai.

*Ref:-* Musnad Ahmed 1/293
Mishkat 5203,Tirmizi 2516

Hasan - Abu isa at-tirmidhi,Albani

*1) Pehli Naseehat yeh thi ke Allah ko yad rakh Allah tuje yaad rakhega*

Iska matlub yeh hai Allah ke haq aur uske hukum par amal karke aur uske mana kiye hue kaamo se ruk jao.Iska natija yeh hoga ki tu Allah ki hifazat aur amaan me rahega.

*2) Dusri Naseehat yeh ti ki tu Allah ka khyaal rakh Allah ko apne samne payga*

Matlub yeh tumhara kaam bna dega tumhari pareshaniyon ko dur kardega woh tera har haal madadgar bana rahega.

*3) Teesri Naseehat jo Allah ke Rasool ﷺ ne ye di hai ke jab tu sawal kare(madad mange) srf Allah se hi kar

  Yeh dua to hum namaz ki har rakah me surah fatiha ke andr karte hai ke Aey Allah hum teri ibadat karte hai aur tujse hi madad mangte hai. Allah aur uske  bande me beech koi fasla duri nhi islie ke bande ko chahiye ke bina kisi waseele ke Allah se maange .

Share:

Kya Shauher Apni Biwi Ki Pistaan Choos Sakta Hai?

Kya Shauhar Apni Biwi ki Pistaan Apne Mooh Me (choos) Sakta Hai?

سوال:کیا مرد اپنی بیوی کے پستان چوس سکتا ہے قرآن وحدیث کی روشنی میں جواب دیں؟
الجواب بعون رب العباد:
شوہر اپنی بیوی کے بدن سے استماع حاصل کرسکتا ہے اور بیوی بھی اپنے شوہر کے بدن سے کسی بھی قسم کا فائدہ اٹھاسکتی ہے
کیونکہ شرعی نقطہ نظر سے ایسا کرنا مشروع عمل ہے۔
الله كا فرمان ہے: کہ عورتیں تمہاری کھیتی ہیں تو تم اپنی کھیتی کو جوتو۔
اسے ثابت ہوا کہ مرد اپنی بیوی سے ہر قسم کا فائدہ اٹھاسکتا ہے۔
یعنی مرد اپنی بیوی کے جسم سے ہر قسم کا فائدہ اور مزہ اٹھاسکتا ہے
صرف وہی چیزیں منع ہے جسے شریعت نے حرام اور ناجائز قرار دیا ہے۔
مثلا مرد اپنی بیوی کے دبر یعنی پچھلی جگہ میں جماع نہ کرے کیونکہ نبی علیہ السلام نے اسے منع فرمایا۔
بلکہ دبر میں اپنی بیوی سے جماع کرنا کبائر میں سے ہے۔
نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ جو شخص اپنی کے پاس پچھلے راستہ سے آئے وہ شخص ملعون ہے۔[رواه الإمام أحمد في مسنده 479/2 ، وفي صحيح الجامع ايضا5865].
اس حدیث مبارک سے واضح طور معلوم ہوا کہ اپنی بیوی کے ساتھ پاخانہ کے راستہ میں جماع کرنا حرام اور کبیرہ گناہ ہے۔
ایک دوسری حدیث میں ہے کہ نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ جو شخص اپنی بیوی کے پاس جماع کرنے کے لئے حالت حیض میں آئے یا اسکے دبر میں جماع کرے یا کوئی شخص کاھن کے پاس آئے اس نے اس چیز کا انکار کیا جو محمد علیہ السلام پر نازل ہوا۔[ ترمذی243/1 ، جامع الصحیح 5918]۔
اس حدیث سے حالت حیض میں اور پچھلے راستہ سے جماع کرنے کی ممانعت ثابت ہوگئی۔
ثابت ہوا کہ حالت حیض ونفاس اور دوسرے راستہ سے جماع کرنا حرام ہے۔
اسکے علاوہ باقی تمام چیزیں مثلا بیوی کے پستان کو چوسنا اسے چومنا وغیرہ سب کچھ شرعی حدود میں جائز اور مباح ہے۔
جمہور اہل علم علامہ ابن باز ابن عثیمن شیخ صالح فوزان شیخ العباد وغیرہ کا فتوی بھی اس پر موجود ہے۔[فتاوی ابن باز فتاوی اسلامیہ لابن عثیمن دروس للشیخ صالح فوزان]۔
اسے ثابت ہوا کہ بیوی کے پستان چوسنے میں کوئی قباحت یا کوئی حرج نہیں ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
كتبه/ابوزهير محمد يوسف بٹ ریاضی۔
Share:

Boodh (Wednesday) ke Din Zuher Aur Aser ke Bich Dua Mangne Se Qabool Hoti Hai.

*ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ*

*Boodh (Wednesday) ke din Zuher aur asar ke bich dua manga karo in Sha Allah qabool hogi*

Hadees :-

سَمِعْتُ جَابِرَ بْنَ عَبْدِ اللَّهِ ، يَقُولُ  دَعَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فِي هَذَا الْمَسْجِدِ ، مَسْجِدِ الْفَتْحِ ، يَوْمَ الاثْنَيْنِ وَيَوْمَ الثُّلاثَاءِ وَيَوْمَ الأَرْبِعَاءِ ، فَاسْتُجِيبَ لَهُ بَيْنَ الصَّلاتَيْنِ مِنْ يَوْمِ الأَرْبِعَاءِ ، قَالَ جَابِرٌ : وَلَمْ يَنْزِلْ بِي أَمْرٌ مُهِمٌّ غائِظٌ إِلا تَوَخَّيْتُ تِلْكَ السَّاعَةَ ، فَدَعَوْتُ اللَّهَ فِيهِ بَيْنَ الصَّلاتَيْنِ يَوْمَ الأَرْبِعَاءِ فِي تِلْكَ السَّاعَةِ ، إِلا عَرَفْتُ الإِجَابَةَ

Jabir bin Abdullah رضي الله عنه se rivayat hai woh kehte hai Rasulallahﷺ ne peer(monday) Mangal(tuesday) aur budh(Wednesday) ke din Masjid Al-Fath me Allah se dua kari *unki dua budh ke din Zuhr aur Asr ke bich qubool hui*

Jabir رضي الله عنه mere liye koi masla itna zaruri nhi hota jo pura na ho illah yeh ke me Allah se is waqt (budh ke din zuhr aur asr ke darmiya) dua karta aur yeh janta ke woh dua qabool karega.

Ref :- Adab al mufrad 703
hasan albani

Share:

Gaaye (Cow) Oont (Camel) ki Qurbani Me Ishtrak Ka Jwaz.

*گائے اور اونٹ کی قربانی میں اشتراک کا جواز*

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
*مقبول احمدسلفی*
اسلامک دعوۃ سنٹر، شمالی طائف(مسرہ)
        
پچھلے سال سے میرے پاس بنگال سے تعلق رکھنے والے عام آدمی ، طلباء اور اہل علم کابکثرت  میسج آرہا ہے کہ یہاں کے بعض علماء بڑے جانور یعنی گائے اور اونٹ میں سات آدمی کاحصہ نہیں مانتے ہیں، قربانی میں اشتراک نہیں مانتے  اس لئے اس مسئلہ کی وضاحت فرمائیں ۔ میں رابطہ کرنے والوں کو ایک حدیث پیش کرکے مختصرالفاظ میں جواب دے دیا کرتا مگرجیسےلگتا اطمینان نہیں ہورہاہےاور وقت کی قلت کی وجہ سے مفصل وضاحت نہیں کرسکتا تھا۔ اس وجہ سے آج قدرے وضاحت مگرباختصار یہ مضمون لکھ رہاہوں امید کرتے ہوئے کہ عام وخاص پر مسئلہ واضح ہوسکے اور متنازعہ منطقہ میں اختلاف رفع ہونے میں معاون بن سکے ۔
صحیح مسلم میں کتاب الحج کے تحت ایک باب " "بَابُ الِاشْتِرَاكِ فِي الْهَدْيِ وَإِجْزَاءِ الْبَقَرَةِ وَالْبَدَنَةِ كُلٍّ مِنْهُمَا عَنْ سَبْعَةٍ"(باب: قربانی میں شراکت جائز ہے ‘اونٹ اور گائے میں سے ہر ایک سات افراد کی طرف سے کافی ہے) ہے ۔ اس میں جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے جوکہ صحیح مسلم سمیت ابوداؤد، نسائی، ترمذی، ابن ماجہ ، سنن دارقطنی،سنن دارمی، مسند احمد، موطا امام مالک، مصنف ابن ابی شیبہ، معجم کبیر، معجم صغیر، معجم اوسط، سنن کبری، مستدرک حاکم وغیرہ متعدد کتب حدیث میں ہے ۔ روایت اس طرح سے ہے ۔
حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا مَالِكٌ، ح وحَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ يَحْيَى، - وَاللَّفْظُ لَهُ - قَالَ: قَرَأْتُ عَلَى مَالِكٍ، عَنْ أَبِي الزُّبَيْرِ، عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ، قَالَ:نَحَرْنَا مَعَ رَسُولِ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَامَ الْحُدَيْبِيَةِ الْبَدَنَةَ عَنْ سَبْعَةٍ، وَالْبَقَرَةَ عَنْ سَبْعَةٍ(صحيح مسلم:1318)
ترجمہ: امام لک نے ابو زبیر سے اور انھوں نے جابر بن عبد اللہ رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت کی ، انھوں نے کہا حدیبیہ کے سال رسول اللہ ﷺ کی معیت میں ہم نے ساتھ افراد کی طرف سے ایک اونٹ سات کی طرف سے اور ایک گا ئے سات کی طرف سے قربانی دیں ۔
ذوالقعدہ 6 ہجری کو صلح حدیبیہ ہوئی ، اس سال نبی ﷺ اور صحابہ کرام کو عمرہ کی ادائیگی کرنے سے حدیبیہ کے مقام پر روک دیا گیا تو آپ ﷺاور صحابہ کرام قربانی کر کے اوربال منڈاکر حلال ہوگئے ۔ اس موقعہ پر گائے اور اونٹ سات سات آدمیوں کی طرف سے ذبح کیے گئے۔
*چونکہ یہ حدیث متعدد کتب احادیث میں آئی ہے اب ہم یہاں محدثین کے اس حدیث کے تحت کتاب اور  باب دیکھتے ہیں تاکہ ہمیں معلو م ہوسکے کہ حدیث جمع کرنے اور اس کا علم رکھنے والوں نے اس سے سمجھا ہے ؟۔*
(1)امام ابوداؤد نے کتاب الاضاحی کے تحت باب باندھا ہے " باب في البقر والجزور عن كم تجزئ" یعنی کتاب: قربانی کے احکام و مسائل (باب: گائے اور اونٹ کتنے افراد سے کفایت کرتے ہیں ؟)
(2)امام نسائی نے کتاب الضحایا کے تحت باب باندھا ہے"باب ما تجزئ عنه البقرة في الضحايا" یعنی قربانی سے متعلق احکام و مسائل(قربانی میں گائے کتنے افراد کی طرف سے کفایت کر سکتی ہے؟)
(3)امام ترمذی نے کہا ہے "كتاب الأضاحي عن رسول الله صلى الله عليه وسلم » باب ما جاء في الاشتراك في الأضحية یعنی كتاب: قربانی کے احکام ومسائل(باب: قربانی میں اشتراک کا بیان)
(4)ابن ماجہ نے کتاب الاضاحی کے تحت باب باندھا ہے"باب عن كم تجزئ البدنة والبقرةیعنی کتاب: قربانی سے متعلق احکام ومسائل(باب: اونٹ اور گائے( کی قربانی) کتنے افراد کی طرف سے کفایت کرسکتی ہے؟)
(5)امام مالک نے کتاب الضحایا کے تحت باب باندھا ہے "باب الشركة في الضحايا وعن كم تذبح البقرة والبدنة یعنی قربانی کی کتاب ، (قربانی میں اشتراک اور گائے و اونٹ کتنے افراد کی طرف سے کفایت کریں گے اس کا باب)
(6)سنن دارمی میں ہے "كتاب الأضاحي» باب البدنة عن سبعة والبقرة عن سبعة یعنی قربانی کی کتاب ( گائے سات اور اونٹ سات افراد کی طرف سے ہونے کا باب)
(7)امام بیہقی نے ذکر کیا ہے"كتاب الضحايا » باب الاشتراك في الهدي والأضحية یعنی قربانی کی کتاب( حج کی قربانی اور عید کی قربانی میں اشتراک کا باب )
ھدی کا اطلاق خاص حج کی قربانی پر ہوتا ہے لیکن "اضحیۃ"بھیمۃ الانعام (بھیڑ بکری، اونٹ گائے) میں سے جو جانور عیدالاضحی کی مناسبت سے اللہ کے تقرب کے لئے ذبح کیا جائے اس پر اطلاق ہوتا ہے۔
اس طرح ھدی اور اضحیۃ کے دونوں الفاظ کا استعمال کرکے امام بیہقی نے اپنے باب سے یہ بات بالکل ہی واضح کردی کہ جس طرح حج کی قربانی میں اونٹ اور گائے میں سات افراد شامل ہوسکتے ہیں اسی طرح عید کی قربانی میں بھی سات افراد شامل ہوسکتے ہیں ۔
اوپر بعض محدث نے کتاب الاضاحی اور بعض نے کتاب الضحایا سے قربانی کا ذکر کیا ہے ۔ اضاحی اور ضحایا دونوں الفاظ عید کی قربانی کے لئے مستعمل ہیں ۔
حدیث سے اضاحی کی دلیل جوکہ اضحیۃ کی جمع ہے ۔ نبی ﷺ کا فرمان ہے:إذا دخل العَشْرُ ، وعندَهُ أضحيةٌ ، يريدُ أن يُضحِّي ، فلا يأخذَنَّ شعرًا ولا يُقَلِّمَنَّ ظفرًا(صحيح مسلم:1977)
ترجمہ: جب عشرہ(ذوالحجہ) شروع ہوجائے اور تم میں سے کوئی شخص قربانی کرنے کا ارادہ رکھتاہو وہ اپنے بالوں اور ناخنوں کو نہ کاٹے۔
اور ضحایا کی دلیل :حضرت عقبہ بن عامر رضی اللہ تعالیٰ عنہ سے روایت ہے:
أن رسولَ اللهِ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم أعطاه غنَمًا يقسِمُها على صحابتِه ضحايا، فبقِي عَتودٌ، فذكَره لرسولِ اللهِ صلَّى اللهُ عليه وسلَّم فقال : ضحِّ به أنت .(صحيح البخاري:2500)
ترجمہ: رسول اللہ ﷺ نے انھیں بکریاں دیں تاکہ وہ قربانی کے طور پر صحابہ کرام رضوان اللہ عنھم اجمعین میں تقسیم کردیں۔ تقسیم کرتے کرتے صرف بکری کاایک سالہ بچہ باقی رہ گیا جس کاانھوں نے رسول اللہ ﷺ سے ذ کر کیا تو آپ نے فرمایا:صرف تمھیں اس کو بطور قربانی ذبح کرنے کی اجازت ہے۔
یہ حدیث مسلم شریف میں بھی ہے اسے " كتاب الأضاحي » باب سن الأضحية کے تحت ذکر کیا گیا ہے۔
مذکورہ بالا پہلی حدیث جس سے بڑے جانور میں سات افراد خواہ ایک گھر کے ہوں یا متعدد گھر کے شامل ہوسکتے ہیں کا ثبوت ملتا ہے اور یہ موقع عمرہ کا تھا۔
اعتراض کرنے والوں کا اعتراض یہ ہے کہ مقیم حضرات بڑے جانور میں شریک نہیں ہوسکتے ہیں اگر الگ الگ گھرانے کے افراد ہوں کیونکہ اشتراک والی حدیث مسافر کے لئے ہے ۔
*اس اعتراض کے کئی جوابات ہیں ۔*
پہلا جواب یہ ہے کہ ہمیں کتاب وسنت کے دلائل کو فہم سلف کی روشنی میں سمجھنا ہے وگرنہ کوئی کچھ بھی معنی مراد لے سکتا ہے اور جس طرح چاہے مفہوم کو اپنے مقاصد کی طرف پھیر سکتا ہے ۔ اس لحاظ سے فہم سلف کی روشنی میں اوپر ہم نے جابر بن عبداللہ کی حدیث کا مفہوم یہ جانا کہ گائے اور اونٹ کی قربانی میں سات افراد شریک ہوسکتے ہیں خواہ حج کے لئے ذبح کئے جائیں یا عیدالاضحی کی مناسبت سے ۔
دوسرا جواب یہ ہے کہ دوران حج، حجاج کرام سفر کا اعتبار نہیں کرتے بلکہ حج سے متعلق سنت رسول اللہ ﷺ کا اعتبار کرتے ہیں یہی وجہ ہے کہ اہل مکہ جو کہ مقیم ہوتے ہیں مگر منی، مزدلفہ اورعرفات میں قصر سے نمازیں ادا کرتے ہیں ۔ اس سے یہ دلیل ملتی ہے کہ قربانی کا تعلق سفر سے نہیں ہے حج وعمرہ اور عیدالاضحی سے ہے۔
تیسرا جواب یہ ہے کہ اگر کوئی حدیبیہ والی قربانی یا حاجی کی قربانی کو صرف حج کے ساتھ خاص کرتا ہے تو پھر نبی ﷺ کا فرمان : كلُّ أيامِ التشريقِ ذَبحٌ ( السلسلة الصحيحة: 2476)ترجمہ:تشریق کے سارے دن ذبح(قربانی) کے دن ہیں۔
اس حدیث سے چار دن کی قربانی کا استدلال کرنا لغو ٹھہرے گا کیونکہ یہ تو حج سے متعلق اس کے ایام ہیں ۔ گویا ہمیں یہ اشارہ ملتا ہے کہ حج سے متعلق بعض کام خاص نہیں عام ہیں  ۔
چوتھا جواب یہ ہے کہ عمومی الفاظ کے ساتھ بھی بڑے جانور میں اشتراک کا ثبوت ملتا ہے چنانچہ سیدنا جابر بن عبداللہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ نبی کریم ﷺ نے فرمایا:البَقرةُ عن سَبعةٍ، والجَزورُ عن سَبعةٍ(صحيح أبي داود:2808)
ترجمہ: گائے سات افراد کی طرف سے ہے اور اونٹ بھی سات افراد کی طرف سے ہے۔
اس حدیث کے عام الفاظ مزید واضح کرتےہیں کہ رسول اللہ ﷺکا فرمان حج وعمرہ اور عیدالاضحی کی دونوں قسم کی قربانی کو شامل ہے ۔اگر اس حدیث سے کسی کی آنکھیں نہیں کھلتی ہیں تو اس سے زیادہ واضح اور دوٹوک حدیث موجود ہے اس کے بعد کسی کلام کی گنجائش باقی نہیں رہ جاتی ہے ۔
امام طبرانی نے معجم اوسط (ح :6128) اور معجم کبیر(ح:10026) میں عبداللہ بن مسعود رضی اللہ عنہ سے روایت کیا ہے ، انہوں نے بیان کیا کہ نبی ﷺ کا فرمان ہے : البقرةُ عن سبعةٍ ، والجزُورُ عن سبعةٍ في الأَضاحِي.
ترجمہ: گائے سات آدمی کی جانب سے اور اونٹ سات آدمی کی جانب سے قربانی میں کفایت کرنے والا ہے۔
اس حدیث کو علامہ ناصر الدین البانی رحمہ اللہ نے صحیح کہا ہے ۔(صحیح الجامع : 2890)۔اس حدیث میں واضح طور پر اضاحی کا لفظ آگیا جو کہ عید الاضحی کی قربانی کے لئے بولا جاتا ہے۔
*ایک اہم بات کی وضاحت :*
ایک مرتبہ کا ذکر ہے کہ نبی کریم ﷺ اور صحابہ کرام حالت سفر میں تھے کہ قربانی کا وقت آگیا ، اس موقع سے نبی ﷺ نے مال غنیمت کی تقسیم کی ۔ عبداللہ بن عباس رضی اللہ عنہما کہتے ہیں:
كنَّا معَ رسولِ اللَّهِ صلَّى اللَّهُ عليهِ وسلَّمَ في سفَرٍ، فحضرَ الأضحى، فاشترَكْنا في البقرةِ سبعةً، وفي البعيرِ عشرةً(صحيح الترمذي:1501)
ترجمہ: ہم لو گ رسول اللہ ﷺ کے ساتھ ایک سفرمیں تھے کہ قربانی کا دن آگیا ،چنانچہ ہم نے گائے کی قربانی میں سات آدمیوں اور اونٹ کی قربانی میں دس آدمیوں کوشریک کیا ۔
یہ روایت مختلف کتب حدیث میں مروی ہے ، جاننے کی خاص بات یہ ہے کہ یہ روایت جس میں بطور خاص سفر کا لفظ آیا ہے جہاں جہاں بھی یہ روایت سفر کے لفظ کے ساتھ آئی ہے ہرجگہ اونٹ دس آدمیوں کی طرف سے اشتراک کا ذکر ہے جبکہ اس مضمون کے شروع میں حدیبیہ کے سال اونٹ کی قربانی کا ذکر ہے ، یہ روایت بھی مختلف کتب حدیث میں آئی مگر ہرجگہ اونٹ سات آدمی کی طرف سے کفایت کرنا ذکر ہے ۔ امام شوکانی نے ان دونوں احادیث میں تطبیق کی یہ صورت دی ہے کہ سفر کے موقع سے نبی ﷺ نے مال غنیمت تقسیم کی اور ایک اونٹ کے بدلے دس بکریاں تقسیم کیں یعنی ایک اونٹ دس بکریوں کے برابر گردانا۔صحیح بخاری کی 2500 رقم والی حدیث اسی بات کی تائید کرتی ہے۔ گویا سفر سے متعلق اس حدیث کا تعلق مال غنیمت کی تقسیم سے ہے ۔
*موضوع سے متعلق چند مسائل کی وضاحت :*
٭ بڑے جانور اونٹ اور گائے میں سات سے کم افراد بھی شریک ہوسکتے ہیں کیونکہ اشتراک کا اعلی معیار جب سات ہے تو ادنی معیار جو اس سے کم ہے ضرور قابل قبول ہوگابلکہ بدرجہ اولی صحیح ہوگا۔
٭ گائے اور اونٹ میں سات افراد خواہ ایک گھر کے ہوں یا متعدد گھر کے شامل ہوسکتے ہیں جیساکہ حدیبیہ کے سال صحابہ کرام اونٹ اور گائے میں سات افراد شریک ہوئے ۔
٭جس طرح مسافر کے لئے بڑے جانور میں سات حصہ ہے اسی طرح مقیم کے لئے بھی ہے کیونکہ حدیث عام ہے اس میں مسافر اور مقیم دونوں شامل ہیں۔
٭ بعض اہل علم نے ھدی (حج کی قربانی) میں اشتراک سے منع کیا ہے جبکہ صحیح بات یہ ہے کہ اونٹ اور گائے میں سات سات افراد کا اشتراک جائز ہے اور نص سے ثابت ہے ۔
٭ عقیقہ میں بڑے جانور کا ثبوت نہیں ہے اس وجہ سے چھوٹا جانور ہی عقیقہ دیناچاہئے ، جب بڑے جانور کا عقیقہ میں ثبوت نہیں ملتا تو پھر اس میں اشتراک کا سوال ہی پیدا نہیں ہوتا۔
٭ ایک آدمی قربانی کے طور پر اکیلے بڑا جانور گائے یا اونٹ دینا چاہئے تو اس میں بھی کوئی حرج نہیں ہے جیساکہ اوپر ذکر کیا گیا کہ سات سے کم افراد بھی بڑے جانور میں شامل ہوسکتے ہیں ۔
___________________
Share:

Sirf Allah Subhanahu Aalimul Gaib Hai. (Gaib ka Ilm Sirf Allah ko Hai)

Kya Allah ke nabi ke pas ilm-E-Gaib tha? 

Ilm-E-Gaib kiske pas hai Allah ya Nabi Sallahu Alaihe Wasallam ke pas? Part 03

Ilm-E-Gaib kiske Pas hai Nabi ke Pas ya Allah ke pas? Part 01

   ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 

Sirf ALLAH subhanahu Aalimul Gaib hai (jo apney aap sab kuch jaan leta)

وَعِندَهُ مَفَاتِحُ الْغَيْبِ لَا يَعْلَمُهَا إِلَّا هُوَ ۚ وَيَعْلَمُ مَا فِي الْبَرِّ وَالْبَحْرِ ۚ وَمَا تَسْقُطُ مِن وَرَقَةٍ إِلَّا يَعْلَمُهَا وَلَا حَبَّةٍ فِي ظُلُمَاتِ الْأَرْضِ وَلَا رَطْبٍ وَلَا يَابِسٍ إِلَّا فِي كِتَابٍ مُّبِينٍ

Aur usi ke paas Gaib ki kunjiyah hain jinhey uskey siwa koi nahi janta jo kuch jungle aur dariya mein hai wo sab janta hai aur koi patta nahi girta magar wo usey bhi janta hai aur koi Daana zameen ke tariq hisson mein nahi parta aur na koi tar ( fresh) aur khushk ( dry) cheej hai , magar sab kuch kitab roshan mein hai

Al Quran, Al-Anaam, Chapter #6, Verse #59

قُل لَّا أَقُولُ لَكُمْ عِندِي خَزَائِنُ اللَّهِ وَلَا أَعْلَمُ الْغَيْبَ وَلَا أَقُولُ لَكُمْ إِنِّي مَلَكٌ ۖ إِنْ أَتَّبِعُ إِلَّا مَا يُوحَىٰ إِلَيَّ ۚ
Kah do Main tumse ye nahi kahta ki mere paas Allah ke khazaney hain aur na main Gaib ka ilm janta rakhta hu aur na ye kahta hu ki main farishta hu
main to sirf us wahi ki pairwi karta hu jo mujh par nazil ki jati hai
Al Quran  , Al-Anaam, Chapter #6, Verse #50

    ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  JazakAllah  Khaira Kaseera

   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

Share karey … Sawab ka Haqdaar baney… In Shaa Allah Ta’ala.

Share:

Rasool Sallahu Alaihe Wasallam Rat ke Qiyam ke Shuruwat me kaun si Dua Padhte They.


 
   🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 
      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆ 

*Rasool-Allah (ﷺ) raat ke qiyam (Tahajjud) ke shuruvaat mein padne wale Azkaar*
---------------
Asim Bin Hamid kehte hain ke mein ne Umm Al-Momineen Ayesha Radi Allahu Anhu se poocha : Rasool Allah (ﷺ) raat ke qiyam ki shuruvaat kis se karte thy? to woh kehnay lagen, tune mujh se ek aisi cheez poochi hai jo tum se pehlay kisi ne nahi poochi, Rasool-Allah (ﷺ)
*(10) das baar « Allah Akbar»*,
*(10) das baar « Alhumdulillah»*,
*(10) das baar « Subhan Allah»* aur
*(10) das baar «La ilaha illallah»*  aur
*(10) das baar Astaghfirullah»* Kehte thy, 
*«Allahummaghfirli, wahdini, warzuqni wa 'afini. A'udhu billahi min diqil-maqami yawmal-qiyamah»*
Eh ALLAH! mujhe bakhash dy, mujhe raah dikha, mujhe rizaq ataa farma, aur meri hifazat farma, mein Allah ki panah chahta hu qayamat ke roz jagah ki tangi se kehte thy .
_______
Sahih Hadees
*Sunan an-Nasa'i Hadees # 1617*
----------
Abu Salamah ny Aisha Radi Allahu Anhu se poocha : Raat mein jab Nabi Akram (ﷺ) Tahhajud parhnay ke liye kharray hotay thy to apni namaz ke shuru mein kya parhte they? unhon ny kaha : jab raat ko kharray hotay, namaz shuru karte waqt yeh dua parhte :

"‏ *اللَّهُمَّ رَبَّ جِبْرِيلَ وَمِيكَائِيلَ وَإِسْرَافِيلَ فَاطِرَ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضِ وَعَالِمَ الْغَيْبِ وَالشَّهَادَةِ أَنْتَ تَحْكُمُ بَيْنَ عِبَادِكَ فِيمَا كَانُوا فِيهِ يَخْتَلِفُونَ اهْدِنِي لِمَا اخْتُلِفَ فِيهِ مِنَ الْحَقِّ بِإِذْنِكَ إِنَّكَ تَهْدِي مَنْ تَشَاءُ إِلَى صِرَاطٍ مُسْتَقِيمٍ* ‏"‏

*«اللهم رب جبريل وميكائيل وإسرافيل فاطر السموات والأرض عالم الغيب والشهادة أنت تحكم بين عبادك فيما كانوا فيه يختلفون اهدني لما اختلف فيه من الحق بإذنك إنك تهدي من تشاء إلى صراط مستقيم»*

(Allahumma Rabba Jibarel, wa Mikael wa Israfil Fatira Al-samawati Wal-Ardh Aalimu Algayabi Wash Shahadati,  anta Tahakumu Baina Ibadika fima Kanufihi yakhtalifuna, Ahdini limakhtulifa fihi minal haqqi biiznika, innaka tahadi man tasha'u ila siratin Mustaqim.)
Eh Allah ! Jibrael, Mikael aur Israfil ke Rabb,  Aasmano aur Zameen k Paida Karnewale, Chupey aur Khulay ke janne wale Apne Bando k Darmiyan unke Ikhtilafat ka Faisla Karene wala hai Eh Allah! Jis cheez mein bhi Ikhtilaaf huwa hai ismein haq ko panane, haq ko qabool karne apne azan o hukum se mujhe hidayat famra (taufeeq de) kyuki tu hi jise Chahta hai Sidhe raah par chalata hai.
---------------
Sahih Hadees
*Jam e Tirmazi Hadees # 3420*
--------------------
"‏ *اللَّهُمَّ لَكَ الْحَمْدُ أَنْتَ رَبُّ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضِ، لَكَ الْحَمْدُ أَنْتَ قَيِّمُ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضِ وَمَنْ فِيهِنَّ، لَكَ الْحَمْدُ أَنْتَ نُورُ السَّمَوَاتِ وَالأَرْضِ، قَوْلُكَ الْحَقُّ، وَوَعْدُكَ الْحَقُّ، وَلِقَاؤُكَ حَقٌّ، وَالْجَنَّةُ حَقٌّ، وَالنَّارُ حَقٌّ، وَالسَّاعَةُ حَقٌّ، اللَّهُمَّ لَكَ أَسْلَمْتُ، وَبِكَ آمَنْتُ، وَعَلَيْكَ تَوَكَّلْتُ، وَإِلَيْكَ أَنَبْتُ، وَبِكَ خَاصَمْتُ، وَإِلَيْكَ حَاكَمْتُ، فَاغْفِرْ لِي مَا قَدَّمْتُ وَمَا أَخَّرْتُ، وَأَسْرَرْتُ وَأَعْلَنْتُ، أَنْتَ إِلَهِي لاَ إِلَهَ لِي غَيْرُكَ* ‏"‏‏
-----------------
Ibn Abbas Radi-Allahu-Anhu se rivayat hai ki Rasool-Allah (ﷺ)- raat ko ALLAH se ye dua kiya karte the Eh ALLAH tere hi liye taarif hai , tu aasman aur zameen ka RAB hai, aur tere hi liye hamd hai tu aasman aur zameen ka qayam karne wala hai aur un sabka jo kuch usmein hai. Tere hi liye hamd hai tu aasman aur zameen ka noor hai, tera qaul sachcha hai aur tera wada sachcha hai aur teri mulaqat sachchi hai aur jannat sach hai , dozakh sach hai aur Qayamat bhi sach hai , Eh ALLAH maine teri hi samne sir jhuka diya aur tujh par imaan laya. Maine teri hi upar bharosa kiya aur teri hi taraf ruju kiya, maine teri hi madad ke saath muqabla kiya aur main tujh hi se insaf ka talabgar hu , tu meri magfirat farma un tamam gunaho se jo main pahle kar chuka hu aur jo baad mein mujhse hone wale hain ,jo (gunah) maine chup kar kiye aur jo khule aam kiye ( wo maaf farma) Tu hi mera maabud hai tere siwa aur koi ibadat ke layaq nahi
----------------
Sahi Hadees
*Sahih Bukhari, Jild 8, 7385*

     ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

☪ Share karey 👏… Sawab ka Haqdaar baney… In Shaa Allah Ta’ala*...

Share:

Sabr Ki Ahmiyat.


 
   🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 
     
       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆     

🍀 *SABR KA BAYAN* 🍀

🌴 *Arabic* 🌴

   رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ يَقُولُ اللَّهُ تَعَالَى:‏‏‏‏ ""مَا لِعَبْدِي الْمُؤْمِنِ عِنْدِي جَزَاءٌ إِذَا قَبَضْتُ صَفِيَّهُ مِنْ أَهْلِ الدُّنْيَا ثُمَّ احْتَسَبَهُ، ‏‏‏‏‏‏إِلَّا الْجَنَّةُ"".

🌴 *Roman Urdu* 🌴

  Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya " Allah ta"ala farmata hai ke mere uss momin bande ka jis ki main koi mahboob cheez duniya se utha lun aur woh sawab ki niyyat se sabr kar le to is ka badla mere pass Jannat ke siwa aur kuch nahi hai."

🌴 *Urdu* 🌴

  رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ”اللہ تعالیٰ فرماتا ہے کہ میرے اس مومن بندے کا جس کی، میں کوئی عزیز چیز دنیا سے اٹھا لوں اور وہ اس پر ثواب کی نیت سے صبر کر لے، تو اس کا بدلہ میرے یہاں جنت کے سوا اور کچھ نہیں۔“

🌴 *Hindi* 🌴

  रसूल अल्लाह ﷺ ने  फ़रमाया अल्लाह तआला फरमाता है मी अपने किसी मोमिन बन्दे से.. दुनिया वालों में से उस की कोइ महबूब चीज ले लेता हूं.. और वो सवाब की उम्मीद के साथ सब्र करता है तो.... उस के लिए सिवाए जन्नत के, मेरे पास कोइ "अज्र" नहीं है।

🌴 *English* 🌴

  Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam said, Allah ta"ala says, 'I have nothing to give but Paradise as a reward to my believer slave, who, if I cause his dear friend (or relative) to die, remains patient (and hopes for Allah ta'ala's Reward).

💐 *Sahih Bukhari* 💐
💐 *Hadees # 6424* 💐

      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

☪ Share karey 👏… Sawab ka Haqdaar baney… In Shaa Allah Ta’ala*...

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS