find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Munafiq Ki Misaal Bakri ke Us Majme ki Tarah Hai.

*🍂🌿🍂🌿    ﷽    🌿🍂🌿🍂*

Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam ne farmaya !

*Munafiq ki misaal us bakri ki tarah hai jo do rewardiyon (bakriyon ka galla) me chal rahi ho,kabhi wo idhar jati hai aur kabhi idhar,wo nahi samajh pati ke kis reward ke saath chale -*

English

*Messenger of Allah (ﷺ) said:*

*"The parable of the hypocrite is that of a sheep that hesitates between two flocks, sometimes following one, and sometimes following another, not knowing which to follow."*

Grade : Sahih (Darussalam)

[ Sunan an-Nasa'i : 5037 ]
---------------------------------------

Share:

Parda Aur Imaan. نا بینا لوگوں سے بھی پردہ کرنے کا حکم ہے۔

Parda aur Imaan

           Aaj ki pyari hadees  



 *Umme salma raziyallahu anha se riwayat hai ke wo aur maimonah raziyallahu anha Rasulullah (ﷺ) ke paas thi ke itne me umme maktoom raziyallahu anhu aaye aur aap ki khidmat me hazir howe to Rasulullah (ﷺ) ne farmaya : tum dono inse pardah karo - umme salma ne kaha : Allah ke Rasool! Kya wo nabina (Andhe) nahi? Wo hame nahi deykh sakte,to Rasulullah (ﷺ) ne farmaya : kya tum dono nabina ho! Tum ineh nahi deykh rahi ho? -*
English
*Narrated Nabhan the freed slave of Umm Salamah:*
*to Ibn Shihab, that Umm Salamah narrated to him, that she and Maimunah were with the Messenger of Allah (ﷺ), she said: "So when we were with him, Ibn Umm Maktum came, and he entered upon him, and that was after veiling had been ordered for us. So the Messenger of Allah (ﷺ) said: 'Veil yourselves from him.' So I said: 'O Messenger of Allah! Is he not blind such that he can not see us or recognize us?' So the Messenger of Allah (ﷺ) said: 'Are you two blind such that you can not see him?'"*
Grade : Hasan (Darussalam)
[ Jami` at-Tirmidhi : 2778 ]
---------------------------------------
Share:

Allah Ta'ala Apne Bande ke sath Bhalai ka iraada karta hai to use Duniya me Hi Sja De deta Hai?

*🍂🌿🍂🌿    ﷽    🌿🍂🌿🍂*

Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam ne farmaya !

*Jab Allah ta ala apne kisi bañde ke saath khair aur bhalai ka irada karta hai to ose dunya hi me jald saza deta hai,aur jab apne kisi bañde ke saath shar (burai) ka irada karta hai to uske gunahon ki saza ko roke rakhta hai - yaha tak ke qeyaamat ke din ose pori pori saza deta hai -* 

English

*Messenger of Allah (ﷺ) said:*

*"When Allah wants good for his slave, He hastens his punishment in the world. And when He wants bad for His slave, He withholds his sins from him until he appears before Him on the Day of Judgement."*

Grade : Hasan (Darussalam)

[ Jami` at-Tirmidhi : 2396 ]
---------------------------------------
*Allah ta ala hamare saath Khair wa bhalai ka mo^amalah kare,Aameen*

Share:

Fasik Aur Fazir kise Kahte Hai,In dono me Fark Kya Hai?


: فاسق و فاجر کسے کہتے ہیں اور ان دونوں میں کیا فرق ہے ؟
Fasik Aur Fazir Kise Kahte Hai? In dono me kya Fark Hai?

 
جواب : فاسق فسق سے بناہوا ہے اور فسق کہتے ہیں اللہ کی اطاعت سے نکل جانا ، اس طرح فاسق کا معنی ہوا ،معصیت اور کبیرہ گناہوں کے ذریعہ اللہ کی اطاعت سے نکل جانے والا۔
فاجر ، فجور سے ہے یہ بھی معصیت ونافرمانی اور کبائر کا نام ہے مگر فسق سے زیادہ شدید ہے جیسے حدیث میں جھوٹ کے متعلق ذکر ہے "الکذب یھدی الفجور" یعنی جھوٹ فجور کی طرف رہنمائی کرتا ہے ۔ اور جھوٹ اسلام میں شدید قسم کی معصیت ہے مومن کبھی جھوٹ نہیں بولتا اور جو جھوٹ بولتا ہے اسے ہدایت نہیں ملتی ۔ اس طرح فاجر کا معنی ہوگا معصیت او ر کبائر کے ذریعہ اللہ کی نافرمانی سے نکلنے والا۔ فاسق وفاجر میں ایک فرق شدت گناہ کا ہے تو دوسرا فرق فاجر ،فاسق کے مقابلہ میں گناہ پر مصر رہنے والا ہے ۔
اصطلاح میں فاسق اس شخص کو کہتے ہیں جو حرام کا مرتکب ہو یا واجب کو ترک کرے یا اطاعتِ الٰہی سے نکل جائے۔ غیر عادل شخص کو بھی فاسق کہا جاتا ہے۔ اللہ تعالیٰ کی نافرمانی کرنے اور حدودِ شرعی کو توڑنے والا بھی فاسق کہلاتا ہے۔ اللہ تعالیٰ کی نافرمانی دو طرح کی ہے: ایک کلی اور دوسری جزوی۔ کلی اور واضح نافرمانی کفر ہے جس میں کوئی شخص اللہ کی نافرمانی کو درست جانتا ہے، جبکہ جزوی نافرمانی فسق ہے جس میں ایک شخص دین الٰہی اور شریعتِ محمدی کی تصدیق بھی کرتا ہے مگر خواہشات نفس میں پڑ کر شریعت کے کسی حکم کی خلاف ورزی  بھی کر دیتا ہے، مگر اس کے دل میں یہ یقین ہوتا ہے کہ یہ حکم عدولی غلط اور ناجائز ہے۔ ایسا کرنے والے کو فاسق کہتے ہیں۔
الفسق: في اللغة عدم إطاعة أمر الله وفي الشرع ارتكاب المسلم كبيرة قصدا أو صغيرة مع الإصرار عليها بلا تأويل
فسق، لغت میں اللہ کے حکم کی عدم تعمیل کو کہتے ہیں اور شرع میں اس سے مراد کسی مسلم کا بغیر تاویل کے قصداً گناہِ کبیرہ کا ارتکاب یا گناہِ صغیرہ پر اصرار ہے۔
قواعد الفقه: 1: 412
قرآنِ مجید نے بسا اوقات کفر کو بھی فسق کہا اور کئی مقامات پر کفر کو فسق سے الگ نافرمانی کے معنیٰ میں بھی بیان فرمایا۔ جیسے سورہ حجرات میں ارشاد فرمایا:
وَلَكِنَّ اللَّهَ حَبَّبَ إِلَيْكُمُ الْإِيْمَانَ وَزَيَّنَهُ فِي قُلُوبِكُمْ وَكَرَّهَ إِلَيْكُمُ الْكُفْرَ وَالْفُسُوقَ وَالْعِصْيَانَ
لیکن اللہ نے تمہیں ایمان کی محبت عطا فرمائی اور اسے تمہارے دلوں میں آراستہ فرما دیا اور کفر اور نافرمانی اور گناہ سے تمہیں متنفر کر دیا۔
الحجرات، 49: 8
کفر پر فسق کا اطلاق کرتے ہوئے اللہ تعالیٰ نے ارشاد فرمایا:
وَأَمَّا الَّذِينَ فَسَقُوا فَمَأْوَاهُمُ النَّارُ كُلَّمَا أَرَادُوا أَن يَخْرُجُوا مِنْهَا أُعِيدُوا فِيهَا وَقِيلَ لَهُمْ ذُوقُوا عَذَابَ النَّارِ الَّذِي كُنتُم بِهِ تُكَذِّبُونَ
اور جو لوگ نافرمان ہوئے سو ان کا ٹھکانا دوزخ ہے۔ وہ جب بھی اس سے نکل بھاگنے کا ارادہ کریں گے تو اسی میں لوٹا دیئے جائیں گے اور ان سے کہا جائے گا کہ اِس آتشِ دوزخ کا عذاب چکھتے رہو جِسے تم جھٹلایا کرتے تھے
السجدة، 32 : 20
عربی زبان میں اس کی جمع فُسَّاقٌ اور فَوَاسِقُ، جبکہ مونث کے لیے فاسقہ کا لفظ استعمال ہوتا ہے، اور اردو زبان میں اس کی جمع فاسِقِین اور جمع غیرندائی فاسِقوں مستعمل ہے۔
فاجر کے لغوی معنیٰ گنہگار اور حق سے منہ موڑنے والے کے ہیں۔ گناہوں میں لت پت شخص کو بھی فاجر کہتے ہیں۔ اس کی جمع فاجرون، فُجَّار اور مؤنث فاجرۃ ہے۔
واللہ و رسولہ اعلم بالصواب
Share:

Auraton Ka Naak Kaan Chhidwana Kaisa Hai? Kya Shariyat iski Ijajat Deti Hai.

Aurton ka naak kaan chidwaana kaisa hai?

عورتوں کا ناک کان چھدوانا کیسا ہے؟
شریعت میں اسکی کیا اجازت ہے؟


Islam mein aurton ko apne shauhar ke liye zeenat ikhtiyar karne ki ijazat hai. Naak aur kaan chidwaana bhi zeenat ke taur par hai. Is liye is ki ijazat hai. Nabi ﷺ ke zamaane mein aurtain zeenat ke taur par kaan mein baaliyan pahenti thein:

حَدَّثَنَا حَجَّاجُ بْنُ مِنْهَالٍ، حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، قَالَ: أَخْبَرَنِي عَدِيٌّ، قَالَ: سَمِعْتُ سَعِيدًا، عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ صَلَّى يَوْمَ الْعِيدِ رَكْعَتَيْنِ لَمْ يُصَلِّ قَبْلَهَا وَلَا بَعْدَهَا، ثُمَّ أَتَى النِّسَاءَ وَمَعَهُ بِلَالٌ فَأَمَرَهُنَّ بِالصَّدَقَةِ، فَجَعَلَتِ الْمَرْأَةُ تُلْقِي قُرْطَهَا​
*Tarjumah:* Hum se Hajjaaj bin Minhaal ne bayan kiya, kaha hum se Sho’bah ne bayan kiya, kaha ke mujhe ’Adi bin Saabit ne khabar di, kaha ke main ne Sa’eed bin Jubair se suna aur unhon ne Ibn-e-Abbas Radhiallahu Anhuma se ke Nabi-e-Kareem ﷺ ne Eid ke din do rak’atein padhaayien na us ke pehle koi Namaz padhi aur na us ke baad phir Aap aurton ki taraf tashreef laaye, Aap ke saath Bilal Radhiallahu Anhu the. Aap ne aurton ko sadqa ka hukm farmaaya to woh apni baaliyan Bilal Radhiallahu Anhu ki jholi mein daalne lagien.
*(Sahih Bukhari: 5883)* 
Is Hadees ki buniyaad par aurton ka kaan chidwaana aur us mein baaliyan pahenna jaaiz thehra. Go ke is Hadees mein naak mein pahanne ka zikr nahi hai magar mumkin hai ke naak mein bhi pahenti hongi aur phir naak mein pahenne ki mumani’at nahi hai is wajah se yeh kaha jaayega ke kaan ki tarah naak mein bhi zeenat ke taur par nathuni ka istemaal jaaiz hai.
Kuch logon ne chehre par maarne, jism par harj karne, takleef mein na waqe’ hone aur Allah ki khilqat na badalne waale dalaail se istedlaal karte huwe naak mein suraakh karne se mana kiya hai halaanki naak chidwaane se mamooli takleef hoti hai aur mamooli sa surakh hota hai usey urf e aam mein na to harj kaha jaayega aur na hi yeh Allah ki takhleeq mein tabdeeli shumaar ki jaayegi.
Zeenat ke taur par yeh mamooli sa zakhm koi ma’ani nahi rakhta jaisa ki dekhte hain zaroorat ke tehat jism ka cheer phaad kiya jaata hai aur yeh jaaiz hai.
Bahut saare ulama ne is ke jawaz ka fatwa diya hai jin mein Shaikh Ibn e Baz, Shaikh Abdullah bin Ghadyan, Shaikh Saleh Fauzan, Shaikh Abdul Aziz Aal e Shaikh, Shaikh Abu Bakr Zaid aur Shaikh Ibn e Uthaimeen Rahimahumullah waghera shaamil hain.
*Chand baatein dhiyan mein rahen:*
➊ Naak kaan chidwaana zeenat ke taur par sirf aurat ke liye jaaiz hai, mardon ke liye nahi.
➋ Aaj kal aisi bhi nathuni aur kaan ki baaliyan bazaar mein milti hain jin ke pahanne mein naak kaan chidwaane ki zaroorat nahi padti, agar koi is qism ka samaan istemaal kare to bahut achcha hai. Jab chaahe pahne aur jab chaahe utaar kar rakh de. Is se dono halat mein khoobsoorti milegi, jab kaan naak chidwa liya ho aur un mein zeenat ka samaan na ho to achcha nahi lagta.
➌ Baaz aurtein naak aur kaan mein kayi surakh karti hain jis se zeenat ki bajaye mashaqqat zahir hoti hai. Is se bacha jaaye.
➎ Naak mein nathuni pahente waqt dhiyan rahe ke wuzu ya ghusl karte waqt paani mukammal jagah par pahunche, agar kuch hisse par pani na pahunchne ka imkaan ho to nathuni utaar kar wuzu aur ghusl kare.

➏ Agar naak kaan chidwaana ho to bachpan mein hi yeh kaam kar liya jaaye kiunki us waqt Ehsas kam hota hai jaise bachchon ka khatna hai.
Wallahu A’lam Bis-Sawaab.
Share:

Allah Subhanahu Ne Tumhara Nam Musalman Rakha Hai?

Allah Subhanahu ne tumara naam Muslman rakha hai.

Al Quran : Aur Allah Subhanahu ki raah mein jihad Karo Jaise jihad karne ka haq Hai usne tumhein apne kaam ke liye chun liya hai aur tum par deen ki kisi baat mein tangi ( Mushkil) nahi ki aur tumhare liye tumhare Baap Ibrahim Alaihi Salam ke deen ko pasnad Kiya Allah Subhanahu ne pahle ( Yani Pahli kitabon mein) tumara naam Muslman rakha tha aur iss Kitab mein bhi wahi naam rakha hai, to jihad Karo taaki Nabi( Sallallahu Alaihi Wasallam) tumare bare mein gawah ho aur tum logo par gawah ho aur Namaz padho, aur Zaqat do, aur Allah Subhanahu Ke Deen ki rassi ko pakde raho wahi tumara dost hai aur khoob dost aur khoob madadgar hai
Surah Al-Hajj (22) Aayat 78
-----
القرآن : اور الله (کی راہ) میں جہاد کرو جیسا جہاد کرنے کا حق ہے۔ اس نے تم کو اپنے کام کے لیے چن لیا ہے اور تم پر دین کی (کسی بات) میں تنگی نہیں کی۔ (اور تمہارے لئے) تمہارے باپ ابراہیم کا دین (پسند کیا) اُسی نے پہلے (یعنی پہلی کتابوں میں) تمہارا نام مسلمان رکھا تھا اور اس کتاب میں بھی (وہی نام رکھا ہے تو جہاد کرو) تاکہ پیغمبر تمہارے بارے میں شاہد ہوں۔ اور تم لوگوں کے مقابلے میں شاہد اور نماز پڑھو اور زکوٰة دو اور خدا کے دین کی (رسی کو) پکڑے رہو۔ وہی تمہارا دوست ہے۔ اور خوب دوست اور خوب مددگار ہے
القرآن سورۃ الحج (۲۲) آیت ۷۸
------
Al-Quran : And strive for Allah with the striving due to Him. He has chosen you and has not placed upon you in the religion any difficulty. [It is] the religion of your father, Abraham. Allah named you Muslims before [in former scriptures] and in this [revelation] that the Messenger may be a witness over you and you may be witnesses over the people. So establish prayer and give zakah and hold fast to Allah . He is your protector; and excellent is the protector, and excellent is the helper.
Surah Al-Hajj (22) Verse 78
      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬
Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !
  JazakAllah  Khaira Kaseera
Share:

Gusl Kab Wajib Hai? غسل کب واجب ہے؟

                         *ꙮGusl kab Wajib Hota hai?ꙮ*

*✵Sawal:✵*
Assalamu alaikum.

   Mera ek sawaal gusl konse kamon se wajib hojata hai. Aur agar sharamgah se koi chees daqil kare for example scan karte vaqt scan me liye kuch daqil kiya jata hai, to kya ispe b gusl wajib hoga kya.?

Jazakallahu khair.
  *✯Jawaab:✯*
Walaikum Assalam Wa Rehmatullahi Wabarakatuhu 
*6 cheezein aisi hain ke un mein se kisi ek ki maujoodgi mein musalman ke liye ghusl karna wajib hoga:*
*➊* Mani ka apni jagah se nikal jaana, chaahe mard ho ya aurat, uski do soortein ho sakti hain, neend mein ya bedaari ki haalat mein chunanche agar bedaari ki haalat mein nikle to lazzat ke saath niklana shart hai, chunanche agar baghair lazzat ke mani kharij ho to us se ghusl wajib nahi hota, jaise ke bemari ki wajah se kabhi kabhaar mani kharij ho jaati hai.
Aur agar neend ki haalat mein mani kharij ho to usi ko ihtihlaam kehte hain, is se mutlaq taur par (chaahe lazzat mehsoos ho ya na ho) ghusl wajib ho jaayega, kiunki neend mein shu’oor nahi hota, aur kabhi kabhaar lazzat bhi mehsoos nahi hoti, lehaza soya huwa shakhs bedaari ke baad mani ke asraat dekhe to us par ghusl wajib hai.
*➋* Sharamgaah ko aurat ki sharamgaah mein daakhil karne se ghusl wajib ho jaayega, chaahe inzaal na bhi ho, iski daleel Imam Muslim waghera ne Nabi ﷺ se bayan ki ke Aap ﷺ ne farmaya:
Jab koi mard chaar (4) shaakhon mein baith jaaye aur mard o aurat ki sharamgaahein aapas mein mil jaayen to ghusl wajib ho jaayega
*(Sahih Muslim: 349 aur 348, Sahih Bukhari: 291)*
Is Hadees ki wajah se hambistari mein dono par sharamgaah daakhil karne ki wajah se ghusl wajib ho jaayega, chaahe inzaal na bhi ho, ahl e ilm ka is par ijmaa’ hai.
*➌* Kayi ulama ke nazdeek kisi kafir ke Islam qubool karne par bhi ghusl wajib ho jaata hai, kiunki Aap ﷺ ne kuch naye musalman hone waale logon ko ghusl karne ka hukm diya.
*(Tafseel ke liye dekhen, Abu Dawood: 355, Tirmizi: 605, Nasai: 188)*
Jabki bahut se ahl e ilm ka khayaal hai ke kisi kafir ke musalman hone par ghusl Mustahab (pasandeeda) hai, wajib nahi, unki daleel yeh hai ke Nabi ﷺ se yeh kisi ne bayan nahi kya ke Aap ﷺ har naye musalman hone waale ko ghusl karne ka hukm dete they, chunanche dalail ko jama karte huwe ghusl ke hukm ko Istihbaab par mahmool kiya jaayega.
*➍* Maut ki wajah se bhi mayyat ko ghusl dena wajib ho jaata hai, siwaaye jung mein shaheed hone waale shakhs ke, usey ghusl nahi diya jaayega.
*➎* Aur *➏* Ghusl wajib karne waali cheezon mein se haiz aur nifas hai, iski daleel yeh Hadees hai:
Abu Hubaish ki beti Fatima Rasoolullah ﷺ ki khidmat mein haazir hue aur us ne kaha ke main ek aisi aurat hun jise istihaaza ki beemari hai. Is liye main paak nahi rehti to kya main Namaz chhod dun? Aap ﷺ ne farmaaya nahi, yeh ek rag (ka khoon) hai haiz nahi hai. To jab tujhe haiz aaye to Namaz chhod de aur jab yeh din guzar jaayen to apne (badan aur kapde) se khoon ko dho daal phir Namaz padh.
*(Sahih Bukhari: 228, Sahih Muslim: 333 aur 334)*
*Taken from: “Al-Mulakhkhas ul Fiqhi” by:* Shaikh Saleh Al-Fawzan Hafizahullah
*Aur raha aap ka doosra sawaal ki:*
“Agar sharamgah se koi chees daqil kare for example scan karte vaqt scan ke liye kuch daqil kiya jata hai, to kya ispe b gusl wajib hoga kya.?”
*To is ka jawaab hai ki:*
“Nahi aisi soorat mein ghusl wajib nahi hota.”
-------------------
Share:

Shariyat Me Maanat Mangne Ka Kya Hukm Hai?

*ꙮMannat maanne ka hukm​ꙮ*

کیا کوئی مننت مان سکتا ہے؟

   *❁Sawaal:❁*
Kya koi muwahhid shakhs sirf Allah Ta’ala ke naam ki mannat maang sakta hai? Yani woh kahe ke agar mera falan kaam ho jaye to mein itne roze rakhunga ya itne nawafil padhunga. Aur kya aise zaroorat ka kaam ho jaata hai?

     *❀Jawaab:❀*
                             Ji haan, Allah ke naam ki mannat maanna jaaiz hai, agar koi Allah ke naam ki mannat maan leta hai to phir use poora karna lazim hai. Agar poora nahi karta to kaffara ada karna padega. Ulama e Kiram ise Nazar ka naam dete hain, aur woh yeh ke Nazar ko kisi mu’aiyan cheez ke husool par mu’allaq kiya jaaye, aur is ka hukm yeh hai ke jab bhi nazar maani gayi cheez ita’at wala fe’l (kaam) ho to us ke husool ki soorat mein nazar poori karna wajib aur zaroori hai.
Kiunki Rasool e Akram Sallallahu Alaihi Wasallam ka farmaan hai:
    حَدَّثَنَا أَبُو عَاصِمٍ ، عَنْ مَالِكٍ ، عَنْ طَلْحَةَ بْنِ عَبْدِ الْمَلِكِ ، عَنِ الْقَاسِمِ ، عَنْ عَائِشَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهَا قَالَتْ : قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ : مَنْ نَذَرَ أَنْ يُطِيعَ اللَّهَ فَلْيُطِعْهُ، وَمَنْ نَذَرَ أَنْ يَعْصِيَهُ فَلَا يَعْصِهِ​
  *◈Tarjumah:◈* Hum se Abu ’Aasim ne bayan kiya, un se Imam Maalik ne, un se Talha bin Abdul Malik ne, un se Qasim ne aur un se Aisha Radhiallahu Anha ne bayan kiya ke Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne farmaaya “Jis ne Allah ki ita’at ki Nazar maani ho use chahiye ke ita’at kare aur jis ne gunaah karne ki Nazar maani ho pas woh gunaah na kare.”
*(Sahih Bukhari: 6700)*
    *Ibn e Qudama Rahimahullah neki aur ita’at ki nazar ke baare mein kehte hain:*
(Yeh teen qism ki hain:
*Pehli qism:*
       Kisi ne’mat ke husool ya phir kisi mushkil aur takleef ke door hone ke badle mein ita’at o farmaabardaari ki Nazar maanna: Masalan koi yeh kahe: Agar Allah Ta’ala ne mujhe shifa di to mere zimme ek maheene ke roze, to jis cheez ki shari’at mein asalan wujoob ki daleel milti ho us mein ita’at karna lazim hogi masalan roze, namaz, sadqa, aur hajj, ahl e ilm ka ijma hai ke is nazar ko poora karna laazmi hai........)
*(Dekhen, Al-Mughni: 13/622)*
Aur yeh janna zaroori hai ki nazar asalan Makrooh hai kiunki Nabi Sallallahu Alaihi Wasallam ne isse mana farmaaya hai:
     حَدَّثَنَا أَبُو نُعَيْمٍ ، حَدَّثَنَا سُفْيَانُ ، عَنْ مَنْصُورٍ ، عَنْعَبْدِ اللَّهِ بْنِ مُرَّةَ ، عَنِ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا قَالَ : نَهَى النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ عَنِ النَّذْرِ، قَالَ : إِنَّهُ لَا يَرُدُّ شَيْئًا، وَإِنَّمَا يُسْتَخْرَجُ بِهِ مِنَ الْبَخِيلِ​
*◈Tarjumah:◈* Hum se Abu Nu’aim Fazl bin Dukain ne bayan kiya, kaha hum se Sufyan bin ’Uyainah ne bayan kiya, un se Mansoor bin Mo’tamir ne, un se Abdullah bin Murrah ne aur un se Ibn-e-Umar Radhiallahu Anhuma ne bayan kiya ke Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne Nazar maanne se mana kiya tha aur farmaaya tha ke Nazar kisi cheez ko nahi lautaati, Nazar sirf bakheel ke dil se paisa nikaalti hai.
*(Sahih Bukhari: 6608)*
*Maaziri Rahimahullah kehte hain:*
Ihtimal hai ke nahi (mana) ka sabab yeh ho ke Nazar us ke liye lazim ho jaati hai, to woh use baghair chusti ke takalluf ke saath poora karta hai, aur yeh bhi ihtimal hai ke is nahi (mana) ka sabab yeh ho ke Nazar ki bina par woh us amal ko us matlooba amal ke mu’aawza ke taur par sar-anjaam deta hai, to is bina par us ka ajr kam ho jaata hai.
Aur ibadat ki shaan to yeh hai ke woh to sirf Allah Ta’ala ke liye hoti hai Qazi Iyaaz Rahimahullah kehte hain:
Aur ihtimal hai ke Nazar ki nahi (mana) is wajah se ho ke baaz jaahil qism ke log yeh khayaal karte hain ke Nazar taqdeer ko palat deti hai, aur muqaddar mein likhi hue cheez ko rok deti hai, to Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ne is khauf se mana kar diya ke kahin jaahil is ka aitqaad na rakh le, aur Hadees ka siyaq bhi is ki taeed karta hai. واللہ تعالى اعلم
*(Sharah Muslim Lin-Nawawi)*
Lehaza momin ko Nabi Kareem Sallallahu Alaihi Wasallam ki mana kardah cheezon se bachna chahiye, aur jo koi bhi Allah Ta’ala ki ita’at o farmaabardaari karna chaahta hai woh baghair kisi Nazar ke hi ita’at o farmaabardaari kare.
ھذا ما عندی واللہ أعلم بالصواب​
     *Mohaddis Fatwa Committee*
-------------------
Share:

Na Kabil-E-Yakeen Malumaat. (Quran Ek Aasmani Kitab Hai Ise Kisi Ne Nahi Likha Balke Nabi-E-Akram Sallallahu Alaihe Wassallam Pe Najil Hui)

ناقابل یقین انفارمیشن
قرآن حکیم کا دعوی ہے کہ اس   میں کوئی باطل بات داخل نہیں ہوسکتی۔ 
اس لئے  کہ قرآن حکیم کا ایک ایک حرف اتنی زبردست کیلکو لیشن اور اتنے حساب و کتاب کے ساتھ اپنی جگہ پر فٹ ہے کہ اسے تھوڑا سا ادھر ادھر کرنے سے وہ ساری کیلکو لیشن  درھم برھم ہوجاتی ہے  جس   کے ساتھ قرآنِ پاک کی اعجازی شان نمایا ں ہے ۔
اتنی بڑی کتاب میں اتنی باریک کیلکولیشن کا کوئی  رائٹر تصور بھی نہیں کرسکتا۔  بریکٹس میں دیے گئے یہ الفاظ بطور نمونہ ہیں ورنہ قرآن کا ہر لفظ جتنی مرتبہ استعمال ہوا ہے وہ تعداد اور اس کا پورا بیک گراؤنڈ اپنی جگہ خود علم و عرفان کا ایک وسیع جہان ہے۔ دنیا کا لفظ اگر 115 مرتبہ استعمال ہوا ہے تو اس کے مقابل آخرت کا لفظ بھی 115 مرتبہ استعمال ہوا ہے۔ وعلی ھذ القیاس۔
  (دنیا وآخرت:115)  (شیاطین وملائکہ:88)( موت وحیات:145)(نفع وفساد:50)(اجر فصل108) (کفروایمان :25)(شہر:12)کیونکہ شہر کا مطلب مہینہ اور سال میں 12 مہینے ہی ہوتے ہیں ( اور یوم کا لفظ 360مرتبہ استعمال ہوا ہے  اتنی بڑی کتاب  میں اس عددی مناسبت کا خیال رکھنا کسی بھی انسانی مصنف کے بس کی بات نہیں۔ مگر بات یہیں ختم نہیں ہوتی۔۔۔
جدیدترین ریسرچ کے مطابق  قرآن حکیم  کے حفاظتی نظام میں 19 کے عدد کا بڑا عمل دخل ہے  ،اس حیران کن دریافت کا سہرا ایک مصری ڈاکٹر راشد خلیفہ کے سر ہے جوامریکہ کی ایک یونیورسٹی میں کیمسٹری کے پروفیسر تھے۔1968 ء میں انہوں نے مکمل قرآنِ پاک کمپیوٹر پر چڑھانے کے بعد قرآنِ پاک کی آیات  ان کے الفاظ و حروف میں کوئی تعلق تلاش کرنا شروع کردیا رفتہ ،رفتہ اور لوگ بھی اس ریسرچ میں شامل ہوتے گئے حتی کہ 1972ء میں یہ ایک باقاعدہ سکول بن گیا۔ریسرچ کے کاکام جونہی آگے بڑھا ان لوگوں پر  قدم قدم پر حیرتوں کے پہاڑ ٹوٹ پڑے ، قرآنِ حکیم کے الفاظ و حروف میں انہیں ایک ایسی حسابی ترتیب نظر آئی جس کے مکمل ادراک کیلئے اس وقت تک کے بنے ہوئے کمپیوٹر ناکافی تھے۔
کلام اللہ میں 19 کا ہندسہ صرف سورہ مدثر میں آیاہے جہاں اللہ نے فرمایا:دوزخ پر ہم نے انیس محافظ فرشتوں کو مقرر کر رکھا ہے اس میں کیا حکمت ہے یہ تو رب ہی جانے لیکن اتنا اندازہ ضرور ہوجاتا ہے کہ 19 کے عدد کا تعلق اللہ کے کسی حفاطتی انتظام سے  ہے پھر ہر سورت کے آغاز میں قرآنِ مجید کی پہلی آیت بسم اللہ   کو رکھا گیا ہے  گویا کہ اس کا تعلق  بھی قرآن کی حفاظت سے ہے کیونکہ ہم دیکھتے ہیں بسم اللہ کے کل حروف بھی 19 ہی  ہیں پھر یہ دیکھ کر مزید حیرت میں اضافہ ہوتا ہے کہ بسم اللہ میں ترتیب کے ساتھ  چار الفاظ استعمال ہوئے ہیں اور ان کے بارے میں ریسرچ کی تو ثابت ہوا کہ اسم  پورے قرآن میں 19 مرتبہ استعمال ہوا ہے لفظ  الرحمن 57 مرتبہ استعمال ہوا ہے جو3×19 کا حاصل  ہے اور  لفظ الرحیم   114 مرتبہ استعمال ہو ہے جو 6×19 کا حاصل ہے اور لفظ اللہ پورے قرآن میں 2699 مرتبہ استعمال ہوا ہے 142×19 کا حاصل ہے لیکن یہاں بقیہ ایک رہتا ہے جس کا صاف مطلب ہے کہ اللہ کی ذات پاک کسی حساب کے تابع نہیں ہے وہ یکتا ہے۔ قرآن مجید کی سورتوں کی تعداد بھی 114 ہے جو 6×19 کا حاصل ہے سورہ توبہ کےآغاز میں بسم اللہ نازل نہیں ہوئی  لیکن سورہ نمل  آیت نمبر 30 میں مکمل بسم اللہ نازل کرکے  19 کے فارمولا کی تصدیق کردی اگر ایسا نہ ہوتا تو حسابی قاعدہ فیل ہوجاتا۔
اب  آئیے حضور علیہ السلام پر اترنے  والی پہلی وحی کی طرف : یہ سور علق کی پہلی 5 آیات ہیں :اور یہیں سے 19 کے اس حسابی فارمولے کا آغاز ہوتا ہے! ان 5 آیات  کے کل الفاظ 19 ہیں اور ان 19 الفاظ کے کل حروف  76 ہیں جو ٹھیک 4×19 کا حاصل ہیں لیکن بات یہیں ختم نہیں ہوتی جب سورہ علق   کے کل حروف کی گنتی کی گئ تو عقل تو  ورطہ حیرت میں ڈوب گئی کہ اسکے کل حروف 304 ہیں جو 4×4×19 کا حاصل ہیں۔    اور سامعین کرام ! عقل  یہ دیکھ کر حیرت کی اتھاہ گہرائیوںمیں مزید ڈوب جاتی ہے کہ قرآنِ پاک کی موجودہ ترتیب  کے مطابق سورہ علق قرآن پاک کی 96 نمبر سورت ہے اب  اگر قرآن کی آخری سورت والناس کی طرف سے گنتی کریں تو اخیر کی طرف سے سورہ علق کا نمبر 19 بنتا ہے اور اگر قرآن کی ابتدا سے دیکھیں تو اس 96 نمبر سورت سے پہلے 95 سورتیں ہیں جو ٹھیک 5×19 کا حاصل ضرب ہیں جس سے یہ بھی ثابت ہوجاتا ہے کہ  سورتوں کے آگے پیچھے کی ترتیب بھی انسانی نہیں بلکہ  اللہ تعالیٰ کے حسابی نظام کا ہی ایک حصہ ہے۔ قرآنِ پاک کی سب سے آخر میں نازل ہونے والی سورت  سورہ نصر ہے یہ سن کر  آپ پر  پھرایک مرتبہ  خوشگوار حیرت  طاری ہوگی کہ اللہ پاک نے یہاں بھی 19 کا نظام برقرار رکھا ہے پہلی وحی کی طرح آخری وحی سورہ نصرٹھیک 19 الفاظ پر مشتمل ہے یوں کلام اللہ کی پہلی اور آخری سورت ایک ہی حسابی قاعدہ سے نازل ہوئیں۔
سورہ فاتحہ کے بعد قرآن حکیم کی پہلی سورت  سورہ بقرہ کی کل آیات 286 ہیں   2 ہٹادیں تو مکی سورتوں کی تعداد سامنے آتی ہے  6ہٹا دیں تو مدنی سورتوں کی تعداد سامنے آتی ہے۔86 کو 28 کے ساتھ جمع کریں تو کل سورتوں کی تعداد 114 سامنے آتی ہے۔
آج جب کہ عقل وخرد کو سائنسی ترقی پر بڑا ناز ہے  یہی قرآن پھر اپنا چیلنج  دہراتا ہے حسابدان، سائنسدان، ہر خاص وعام مومن کافر سبھی سوچنے پر مجبور ہیں کہ آج بھی کسی کتاب میں ایسا حسابی نظام  ڈالنا انسانی بساط سے باہر ہے طاقتور کمپوٹرز کی مدد سے بھی اس جیسے حسابی نظام کے مطابق  ہر طرح کی غلطیوں سے پاک کسی کتاب کی تشکیل  ناممکن ہوگی لیکن چودہ سو سال پہلے  تو اس کا تصور ہی محال ہے لہذا کوئی بھی صحیح العقل آدمی اس بات کا انکارنہیں کرسکتا کہ قرآنِ کریم  کا حسابی نظام اللہ کا ایسا شاہکار معجزہ ہے جس کا جواب قیامت تک کبھی بھی نہیں ہوسکتا۔
Share:

Ager Koi Shakhs Jama'at Shuru hone Ke Bad Aaya To Kya Wah Dua Istaftaah Parhega.

السلام علیکم ورحمتہ اللہ و برکاتہ

اگر کوئی شخص جماعت شروع ہونے کے بعد آیا تو کیا وہ دعاء استفتاح پڑھے گا
برائے مہربانی مدلل جواب دے کر شکریہ کا موقع دیں۔۔۔۔ سائل:   . . . . .   . .  
الجواب بعون رب العباد:
*********************
كتبه:أبوزهير محمد يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
**************************
جمہور اہل علم کی رائے یہ ہے کہ نماز میں چاھئے امام کے پیچھے ہوں یا اکیلے دونوں صورت میں پڑھنا سنت یے۔
چاھئے مقتدی جماعت کی صورت میں امام کے ساتھ پہلی رکعت میں آئے یا دوسری رکعت میں دونوں ہی حالتوں میں دعاء استفتاح کا پڑھنا اسکے حق میں مسنون ہے
اگر وہ امام کو رکوع یا سجدہ کی حالت میں پائے اس صورت میں وہ امام جس حالت میں ہے اسکے ساتھ مل جائے کیونکہ امام کی اقتداء ضروری ہے اور دعاء استفتاح کا پڑھنا سنت ہے۔
دلیل حدیث انس بن مالک رضی اللہ عنہ کہ امام کو جس بھی حالت میں پائے اسکی اقتداء کی جائے:
نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ امام کو اسی لئے بنایا گیا ہے کہ اسکی اقتداء  کی جائے ، پس جب امام نماز کھڑا ہو کر پڑھے تو تم بھی کھڑے ہو کر ہی پڑھو ، جب وہ رکوع کرے تو تم بھی رکوع کرو اور جب وہ رکوع سے سر اٹھائے تو تم بھی سر اٹھاو ، اور جب وہ سمع اللہ کہے تو تم ربنا ولك الحمد کہو جب وہ کھڑے ہو کر نماز ادا کرے تو تم بھی کھڑے ہو کر نماز ادا کرو اور جب وہ بیٹھ کر نماز ادا کرے تو تم سب بیٹھ کر نماز ادا کرو۔[بخاری 689 ، صحیح مسلم 411]۔
امام نووی شارح صحیح مسلم فرماتے ہیں کہ امام کی متابعت ، اتباع کرنا واجب ہے۔ جب وہ رکوع کرے تو مقتدی بھی رکوع اور سجدہ وغیرہ کرے۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ [شرح صحیح مسلم]۔
فتاوی لجنہ دائمہ میں ہے کہ مقتدی پر واجب ہے کہ وہ امام کی رکوع،  سجدہ رفع اور قیام میں اسکی متابعت کرے ، مقتدی کے لئے قطعا جائز نہیں کہ وہ امام سے قبل رکوع سجدہ قیام وغیرہ کرے اسلئے کہ نبی علیہ السلام نے نماز میں امام کی اقتداء کرنے کا حکم دیا ہے اور امام سے قبل رکوع سجدہ کرنے سے منع فرمایا ہے۔[فتاوی لجنہ دائمہ315/7]۔
امام شیرازی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ جب مقتدی کو سورہ فاتحہ کے فوت ہونے کا خطرہ ہو اس صورت میں وہ دعاء استفتاح ترک کرے اسلئے کہ نماز میں سورہ فاتحہ کا پڑھنا فرض ہے اگر وہ دعاء استفتاح کے پڑھنے میں مشغول ہوجائے گا اسے اس کا فرض چھوٹ جائے گا اور دعاء استفتاح کا پڑھنا سنت ہے۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ [شرح المهذب والمجموع للنووي 109/4].
علامہ ابن باز رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ اہل علم کی صحیح اقوال کے مطابق مقتدی پر دعاء استفتاح کا پڑھنا سنت اور سورہ فاتحہ کا پڑھنا فرض ہے پس جب تمہیں سورہ فاتحہ کے فوت ہونے کا خدشہ ہو تو تم سورہ فاتحہ سے شروع کرو اور امام کے رکوع کرنے سے قبل ہی اسے مکمل کردو اور باقی چیزیں ساقط ہوجاتی ہیں۔
نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ جب امام تکبیر کہے تو تم بھی کہو جب وہ رکوع کرے تو تم بھی تکبیر کہو۔[حدیث متفق علیہ  ،  مجموع فتاوی ابن باز جلد 11 ص نمبر:243 ،  244]۔
امام نووی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ جب مقتدی امام کو قیام میں نہ پائے اس صورت میں اسکے لئے دعاء استفتاح کا پڑھنا ضروری نہیں ہے۔[المجموع للنووي].
شیخ عبد المحسن العباد رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ نماز میں دعاء استفتاح پڑھنا سنت ہے میں نہیں جانتا کہ نماز میں دعاء استفتاح کو پڑھنا کوئی وجوب کا قائل ہے۔
ان تمام احادیث اور اہل علم کے اجتھادات سے معلوم ہوا کہ دعاء استفتاح کا پڑھنا سنت ہے اسلئے اگر کوئی اسے ترک بھی کردے اسکی نماز میں کوئی فرق نہیں پڑسکتا ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.

Share:

Emam Abu Hanifa ke kya Hai Farmaan?

      Emam Abu Hanifa Ke Qaul

          Unke Najdeek Sunnat,Biddat kya Hai?

       

   इमाम अबु हनीफा रह। ने फरमाया:
 -
 1.लोग हमेशा बेहतरी में रहेगे जब तक उनमे कोई हदीस तलब करने वाला रहेगा।

मुकदमा आलम गिरी जिल्द 1, सफा -43
2.छोड़ दो मेरे कौल हदीस के सामने
शरह विकाया - सफा 9
3 .जब सही हदीस मिल जाएं वही मेरा मजहब है।
मुकदमा आलमगिरी जिल्द 1, सफा -120
4 .दीन में राय से बचो, सुन्नत के ताबे रहो और जो इससे बाहर गुमराही है।
मुकदमा आलम गीरी जिल्द 1, सफा -43
5 .किताब व सुन्नत में सब कुछ मौजूद है। ~ मुकदमा आलम गीरी जिल्द 1, सफा -30
6.हदीस का रद्द करने वाला गुमराह है। मुकदमा हिदाया जिल्द 1, सफा -30)
7 .हदीस इमाम के कौल पर मुकद्दम है। ~ हिदाया जिल्द 1, सफा -391 व 936
8 .जो हदीस जईफ़ है उस पर अमल न किया जायेगा।
दुर्रे मुख्तार जिल्द 1, सफा -60
9 .इमाम आजम जब बग़दाद में वारिद हुए तो एक अहले हदीस ने सवाल किया क़ि रतब (गीली खजुर) का बै य (खरीद फ़रोख्त) तमर (सुखी खजुर) से जायज है या नहीं।
दुर्रे मुख्तार जिल्द जिल्द 3, सफा -130
साबित हुआ की अहले हदीस का वजुद इमाम आजम (अबु हनीफा रह।) के दौर में था।
10 .इजमा है कि अहले हदीस अहले सुन्नत वल जमात से है और हक़ पर है उनकी इक्तिदा हनफ़ी को जायज है।
हिदाया जिल्द 1, सफा -3 व 12
11 .आफत तक़लीद से पड़ी है।
दूर्र मुख्तार जिल्द 1, सफा -50 हिदाया जिल्द 1, सफा -3 व 12
12 .फ़सअलू अहलज जिक्रे इन कुन्तुम ला तअलमून से मुराद कुरआन व हदीस का हुक्म दरियाफ्त करना है। लोगों की बातें मान लेने का हुक्म नहीं है।
मुकदमा आलमगीर जिल्द 1, सफा -13
13 .जो नबियों की किसी सुन्नत को ना पसंद करे वह काफ़िर है।
दुर्रे मुख्तार जिल्द -2, सफा -553
14 .जो सुन्नत को हकीर जाने वो काफिर है।
दुर्रे मुख्तार जिल्द 1, सफा -128, हिदाया जिल्द 1, सफा -541
15 .यहूदी व नसारा अपने मौलवी और दरवेशों का कहना मानते थे इसलिए अल्लाह ने उन्हें मुशरिक फ़रमाया मौमिन को हुक्म किया कि लोगों के कौल मत पूछो बल्कि ये पूछो कि अल्लाह का हुक्म क्या है।
मुकदमा आलमगीर जिल्द 1, सफा -13
16 .जो सुन्नत को हलकी जानकार तर्क कर दे वह काफ़िर है।
मुकदमा हिदाया जिल्द 1, सफा -77
17 .नीयत ज़बान से करना बिदअत है।
दुर्रे मुख्तार जिल्द 1, सफा -49, हिदाया जिल्द 1, सफा -22
18 .गर्दन का मसह बिदअत है और इसकी हदीस मौजू है।
दुर्रे मुख्तार जिल्द 1, सफा -58
19 .नाफ़ के नीचे हाथ बांधने की हदीस बइत्तेफ़ाक़ अइम्मा मुहद्दसीन जईफ़ है। ~ हिदाया जिल्द 1, सफा -350
20 .सीने पर हाथ बांधने की हदीस बइत्तेफाक अइम्मा मुहद्दसीन सही है। शरह विकाया सफा -93
21 .इमाम के पीछे सूरह फातिहा न पढ़ने की हदीस जईफ़ है।
~ शरह विकाया 108 व 109
22 .हदीस आमीन बिजहर (बा आवाज़) की साबित है।
~ हिदाया जिल्द 1, सफा -365, शरह विकाया, सफा -97
23.तस्दीक रफेयदेन रूकू के पहले व रुकु के बाद।
~ हिदाया जिल्द 1, सफा -384
24 .बेहकी की रिवायत में इब्ने उमर रजि। से आखिर में है कि यही आप सल्ल। की नमाज रफेयदेंन रही यहाँ तक क़ि अल्लाह ताला से जा मिले.यह हदीस सही सनद से है।
हिदाया जिल्द 1, सफा -384
25 .रफेयदेन न करने की हदीस जईफ़ है | ~ शरह विकाया, सफा -102
26 .हक़ यह है कि मुहम्मद (सल्लल्लाहो अलैहि वसल्लम) से रफेयदेन सही साबित है।
~ हिदाया जिल्द 1, सफा -386
27 .इंन्कसारी के लिए सर खोलकर नमाज पढ़ना दुरुस्त है।
~ दुर्र मुख्तार जिल्द 1, सफा -299
28 .तरावीह 20 रकात की हदीस जईफ़ है।
~ दुर्रे मुख्तार जिल्द -1 सफा -326, हिदाया जिल्द -1 सफा 563, शरह, विकाया सफा -133
29 .तरावीह आठ 8 रकअत की हदीस सही है।
~ शरह विकाया सफा -123
30 .तरावीह सही हदीस से मय वित्र के 11 रकअत साबित है।
~ हिदाया जिल्द 1, सफा -563, शरह विकाया सफा -133
31 .नमाजे जनाजा में अलहम्दो पढ़ना अक्सर आलिमो के नजदीक जायज है।
~ दुर्रे मुख्तार जिल्द 1, सफा -411
32 .मुसाफा एक हाथ से करना अक्सर रिवायत सहीहा से साबित है।
हिदाया जिल्द 4, सफा -293
33.अत्तहियात में ऊँगली से हरकत देना भी जायज है। ~ हिदाया जिल्द 1, सफा -396
अहले हदीस का पैग़ाम पुरी इंसानियत के नाम
Share:

Biwi ki Bahen ke Sath Kiya Jane wala Sulook. بیوی کی بہن کے ساتھ کیا جانے والا سلوک

بیوی کی بہن:

-----------------
یہ تو ہم سب جانتے ہیں
کہ
بیوی کی بہن کے لئے ہمارے معاشرے میں لفظ "سالی" مستعمل ہے۔۔۔۔
لفظ اگرچہ کچھ مناسب نہیں لگتا
لیکن
اسی نام سے بات شروع کرتے ہیں۔۔۔
عموماًبیوی کی بڑی بہنیں شادی شدہ ہوتی ہیں
اور
اگر غیر شادی شدہ بھی ہوں تو وقت کے ساتھ طبیعت میں سنجیدگی اور بردباری آچکی ہوتی ہے۔۔۔۔
جبکہ بیوی کی چھوٹی بہنیں عمر کے اس مرحلے میں ہوتی ہیں
جب
زندگی کا ہر رُخ خوبصورت اور ہر موڑ دلکش معلوم ہوتا ہے۔۔۔
ایسے میں بہن کی شادی ہونا اور ایک نئے فرد یعنی بہنوئی کا گھر سے تعلق ہونا بھی ایک منفرد رنگ لئے ہوتا ہے۔۔۔
معاشرے کے عام چلن کی وجہ سے عموماًیہ چھوٹی سالیا ں اپنے بہنوئی سے ہنسی مذاق کی باتیں بھی کرتی ہیں اور اپنے بہنوئی کا خیال بھی بہت رکھتی ہیں۔۔۔
جب کبھی بہن کا اپنے میکے جا نا ہو
تو
اکثر یہی سالیاں بہن اور بہنوئی کو بوریت سے بچانے کے لئے ان کو مکمل وقت دیتی ہیں۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اب مرد کے رُخ سے کچھ بات ہوجائے۔۔۔
ہمارے معاشرے میں ایک محاورہ مشہور ہے۔۔۔
سالی۔۔۔
آدھے گھر والی۔۔۔
اکثر مرد جب اپنے عزیز دوستوں میں بیٹھتے ہیں
تو
چھوٹی سالیوں کے نام پر ایک عجیب مسکراہٹ ان کے چہرے پر آجاتی ہے۔۔۔
دوست احباب بھی ذومعنی جملوں سے اس مسکراہٹ کو مزید گہرا کرنے میں معاون ثابت ہوتے ہیں۔۔۔
یہ حقیقت عجیب صحیح لیکن بہر حال معاشرے میں موجود ہے۔۔۔
اپنے بہنوئی کے اس رُخ سے ان کی سالیاں بھی اکثربے خبر ہوتی ہیں۔۔۔
۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
اب اسلام کے رُخ سے اس پہلو کو دیکھتے ہیں۔۔۔
اسلام کی رُو سے بہنوئی سالی کا آپس میں شرعی پردہ ہے۔۔۔
بہنوئی،سالی کا نامحرم ہے اور گھر کے اندر گاہے بگاہے اس کی موجودگی کی وجہ سے اس پردے میں بہت احتیاط کی ضرورت ہے۔۔۔
یہ ایسی حقیقت ہے جس سے لڑکی کے ماں باپ بھی آنکھیں بند کئے رکھتے ہیں۔۔۔
اکثر بہنوئی بھی اس پردے کو اپنی ہتک سمجھتے ہیں۔۔۔
اور سالیا ں "ہمارے بہنوئی تو ہمارے بھائی جیسے ہیں" کی سوچ کے ساتھ اس سے صرفِ نظر کرتی ہیں۔۔۔

اور یہ میلان کی خطرناک حد بہنوئی کے علاوہ کسی کے علم میں بھی نہ ہو گی۔۔۔

اور وہ بہنوئی کبھی اپنی بیوی کو بھی اس میلان کانہیں بتائے گا۔۔۔

یہ ایسا خاموش زہر ہے جس سے یا تو وہ مرد واقف ہے یا اللہ تعالیٰ کی ذات اس کے دل کا حال جانتی ہے۔۔۔

نہ مردوں میں اتنی ایمانی قوت ہے کہ وہ اپنی اس حرکت کو تسلیم کرسکیں۔۔۔

خدارا!اس امتحان میں نہ پڑیں۔۔۔

بیوی کے ماں باپ سے گزارش ہے کہ اپنی دیگر بیٹیوں کو داماد سے شرعی پردہ کروائیں۔۔۔

بیوی کی بہنوں سے گزارش ہے کہ خود ہی پیچھے پیچھے رہا کریں تاکہ بہنوئی کو یہ باور ہو کہ میری سالیاں جھجھک اور شرم والی ہیں۔۔۔

اور مرد حضرات سے گزارش ہے کہ اس نسبی تعلق کے ساتھ مالِ مفت دل ِبے رحم والا معاملہ نہ کریں اور دل کے اندر گھٹیا اور

فضول خواہشات پالنے سے گریز کریں۔۔۔

اللہ تعالیٰ ہمیں اس باریک مسئلے کی حقیقت کا ادراک کرنے والا بنا دے آمین۔

۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS