find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Kya Quran Ko Chumna Aur Aankho Se Lagana Sahi Hai?

Kya Quran Ko Chumna,Peshani Se Lagana Aur Aankhon Se Lagana Sahi Hai?

سوال۔ایک آدمی جب بہی مسجد میں نماز کیلے آتا ہے تو وہ پہلے قرآن مجید کو چومتا ھے اور آنکھوں سے لگاتا ہے۔اتنا ہی نہی بلکہ اپنی پیشانی سے مسح یعنی رگڑتا ہے پہر ہا تھ مل کر بدن پر پہیر تا ہے۔قر ان وسنت سے محظوظ فرماے.
الجواب بعون رب العياد:
كتبه:ابوزهير محمد.يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
خریج جامعہ ملک سعود ریاض سعودی عرب۔
تخصص:فقہ واصولہ۔
☪☪☪☪☪☪☪☪
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وبعد!
اس میں کوئی شک نہیں کہ قرآن کریم رب کریم کی آخری مقدس کتاب ہے اسے محبت کرنا اسے محبت کرنا اسکے احکام ومسائل پر عمل کرنا ہر مسلمان مردوعورت کے لئے لازمی ہے۔
لیکن اس رب کی کتاب کو چومنا اسے اپنی پیشانی کے ساتھ لگانا نبی علیہ السلام کا فعل نہیں ہے۔
علامہ ابن باز رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ قرآن کو چومنا اسے اپنی پیشانی کے ساتھ لگانا مشروع عمل نہیں اسلئے کہ ایسا کرنا نبی اکرم علیہ السلام سے ثابت نہیں ہے۔
البتہ اگر کوئی شخص قرآن کریم کو چومے اور اسے اپنی پیشانی کے ساتھ محبتا اور تعظیما لگائے تو ایسا کرنے میں بھی کوئی حرج نہیں ہے لیکن اسکا ترک ہی افضل واولی ہے۔
اسلئے کہ عکرمہ بن ابی جھل رضی اللہ عنہ کے بارے میں ثابت ہے کہ وہ مصحف کو چومتے اور فرماتے کہ یہ میرے رب کا کلام ہے۔[ فتاوى نور على الدرب ،  حكم تقبيل المصحف ووضعه على الجبهة ، الأثر:كشاف القناع عن متن الاقناع137/1].
علامہ ابن عثیمن رحمہ اللہ نے قرآن کریم کو چومنا اسے بدعت کہا ہے اسلئے کہ ایسا کرنا نبی علیہ السلام سے ثابت نہیں ہے۔[فتاوی ابن عثیمن]۔
علامہ شیخ البانی رحمہ اللہ بھی اسے بدعت قرار دیتے ہیں اسلئے کہ ایسا کرنا نبی علیہ السلام سے ثابت نہیں ہے ،  نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ ہر نئی چیز بدعت ہے اور ہر ندعت گمراہی ہے اور بدعت کا انجام جہنم ہے۔[صحيح الترغيب والترهيب1/92/34]۔
اگے فرماتے ہیں کہ دین میں ہر کسی عمل کے قبول ہونے کے لئے دو اہم شرط ہیں: ایک اخلاص دوسری شرط اتباع اور قرآن کو چومنا جب نبی علیہ السلام سے ثابت ہی نہیں اسلئے اسے بدعت کہنا صحیح ہے۔[شریط الشیخ ، كيف نفسر القرآن].
فتوی لجنہ میں یہ فتوی موجود ہے کہ قرآن کو چومنا اسکی کوئی اصل قرآن وسنت میں موجود نہیں ہے۔ ۔ ۔  ۔ ۔  [فتاوى اللجنة الدائمة رقم4172]۔
علامہ ابن باز ایک اور جگہ فرماتے ہیں کہ قرآن کو چومنا من باب عبادت بدعت ہے البتہ اگر صرف تعظیم وغیرہ کے لئے چومے تو اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔[فتوى لسماحة الشيخ عبد العزيز بن باز رحمه الله من فتاوى مجلة الدعوة العدد:1643]۔
**************************
خلاصہ کلام: قرآن کو چومنا وغیرہ کسی بھی صحیح دلیل سے ثابت نہیں نہ ایسا نبی علیہ السلام نے کیا اور نہ صحابہ نے نہ ہی ایسا سلف صالحین سے ثابت ہے علامہ ابن باز رحمہ اللہ نے جو عکرمہ کا فعل نقل کیا ہے اسے بعض علماء ومحدثین نے ضعیف قرار دیا ہے۔
اسلئے بہتر اور افضل یہی ہے کہ قرآن کو نہ چوما جائے اسلئے کہ اگر ایسا کرنے میں خیر وبھلائی ہوتی تو ضرور ایسا خود نبی علیہ السلام کرتے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
Share:

Kya Aurat Bagair Mehram Ke Hajj Ya Umrah Pe Ja Sakti Hai?

KYA AURAT BAGHAIR MEHRAM KE HAJ YA UMRAH KAR SAKTI HAI?

Jawab📕

Bismillahhirrahmanirrahim
  Mehram ke baghair aurat ke liye safar karna jayez nahi chahe uska safar farz  haj ya umrah ke liye hi kyu na ho.

✔☘ibn Abbas Radiallahu anhu se rivayat hai ke Rasool’Allah sallallaho alaihi wasallam ne farmaya
“Mehram ke baghair aurat safar mat kare aur nahi koi shaks uski tanhaai me uske paas jaaye siwaye iske ke aurat ka mehram uske sath ho.
To ek shaksh ne arz kiya
Mera to irada fala fala lashkar ke sath jane ka hai aur meri biwi haj pe jana chahti hai❓
To Rasool’Allah sallallaho alaihi wasallam ne farmaya tum apni biwi ke sath jaao.”

📚Sahi Bukhari, 1729
📚Sahi Muslim 2391

Is hadees ke alawa dusri ahadees jo baghair mehram aurat ke safar ki hurmat karti hai uske bina pe ulemae deen ne aurat par haj farz hone ki sharto me ek shart aurat ka mehram ke sath hona bhi rakhi hai, isliye agar apke sath jane ke liye mehram nahi hai to ap par haj farz nahi hai aur ap mazoor hai aur in shaa’a Allah apko apni niyat ka ajr wa sawab hasil hoga.
Imam Ahmad Rahimahullah se sawal kiya gaya ke
Ek maaldaar aurat ke paas mehram nahi to kya us par haj farz hota hai❓
Imam Ahmad Rahimahullah ne jawab diya
Nahiiiii ❗
📘Al Mughni Ibn Qudaimah(3/97)

✔Standing committee ne kaha:

Sahi Qual ye hai ke aurat ka agar shauhar ya uska koi mehram nahi hai to us par haj farz nahi hai kyunki haj ke farz hone ki sharto me se ek shart ye bhi hai ke aurat ka mehram uske sath ho.
Allah Ta’ala Surah Al-Imran Ayat 97 me farmata hai ke jo haj kar sakta hai uspe haj farz hai

“Allah Ta’ala ne un logo par jo uski taraf ki Raah pa sakte ho, us ghar ka haj farz kar diya hai.”
📘Fataawa al-Lajnah al-Daa’imah (11/90, 91)

🔴Ulemaae deen Qur’an ki tafseer me likhte hai ke:
“Raah pa sakte ho” ka matlab ye hai ke Raste ke kharch ka intezam ho, yani itna maal ho ke Raste ka kharch asaani se pura ho jaaye,iske siwaye intezam se murad ye bhi hai ke raaste me aman ho aur jaan wa maal mahfooz ho, isi tarah ye bhi zaruri hai ke sehat safar ke layaq ho, iske alawa aurat ke liye uska mehram zaruri hai.
📗Fatahul Qadeer

Share:

Jume Ke Din ki Fazilat Quran-O-Hadees Se.

Jume Ke Din Ki Fazilat Quran-o-Hadees Me

جمعہ کے فضائل قرآن و صحیح حدیث سے
اے وہ لوگو جو ایمان لائے ہو! جمعہ کے دن نماز کی اذان دی جائے تو تم اللہ کے ذکر کی طرف دوڑ پڑو اور خرید و فروخت چھوڑ دو یہ تمہارے حق میں بہت ہی بہتر ہے اگر تم جانتے ہو ۔
سورہ جمعہ آیت نمبر 09
پہلے جانے کی فضیلت
 *رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا*
کہ جو شخص جمعہ کے دن غسل جنابت کر کے نماز پڑھنے جائے تو گویا اس نے ایک اونٹ کی قربانی دی ( اگر اول وقت مسجد میں پہنچا ) اور اگر بعد میں گیا تو گویا ایک گائے کی قربانی دی اور جو تیسرے نمبر پر گیا تو گویا اس نے ایک سینگ والے مینڈھے کی قربانی دی۔ اور جو کوئی چوتھے نمبر پر گیا تو اس نے گویا ایک مرغی کی قربانی دی اور جو کوئی پانچویں نمبر پر گیا اس نے گویا انڈا اللہ کی راہ میں دیا۔ لیکن جب امام خطبہ کے لیے باہر آ جاتا ہے تو فرشتے خطبہ سننے میں مشغول ہو جاتے ہیں۔
صحیح بخاری حدیث نمبر 881
عورتوں کے لئے نماز جمعہ
❤اس پہ بات سب کا اتفاق ہے کہ جمعہ کی نماز صرف مردوں پہ فرض ہے ، عورتوں پہ فرض نہیں ہے ۔اس کی دلیل :
الجمعةُ حقٌّ واجبٌ على كلِّ مسلمٍ في جماعةٍ ؛ إلا أربعةً : عبدًا مملوكاً ، أو امرأةً ، أو صبيًّا ، أو مريضًا(صحيح الجامع للالباني : 3111)
ترجمہ: جمعہ کی نماز ہر مسلمان پہ جماعت کے ساتھ واجب ہے سوائے چار لوگوں کے ، غلام،عورت ، بچہ اور بیمار۔
لیکن یہاں یہ بات بھی جان لینی چاہئے کہ اگر عورت جمعہ کی نماز میں شامل ہوجاتی ہے تو اس کی نماز جمعہ صحیح ہے اور اس سے ظہر کی نماز ساقط ہوجائے گی ۔ نبی ﷺ کے زمانے میں صحابیات جمعہ میں شریک ہوتی تھیں۔
⭐دلیل : عن أم هشام بنت حارثة بن النعمان: وما أخذت (ق والقرآن المجيد) إلا عن لسان رسول الله صلى الله عليه وسلم يقرؤها كل يوم جمعة على المنبر إذا خطب الناس.(صحیح مسلم : 873)
ترجمہ :سیدہ اُم ہشام بنت حارثہ بن نعمان رضی اللہ عنہا بیان کرتی ہیں کہ میں نے سورۂ ق رسول کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی زبان مبارک سے (سن کر) ہی تو یاد کی تھی، آپ اسے ہر جمعہ کے دن منبر پر لوگوں کو خطبہ دیتے ہوئے تلاوت فرمایا کرتے تھے۔
اس حدیث میں دلیل ہے کہ صحابیہ ام ہشام رضی اللہ عنہاجمعہ کی نماز میں شریک ہوتی تھی ، جمعہ میں شرکت کی وجہ سے خطبہ نبوی میں پڑھی جانے والی سورت ق انہیں حفظ ہوگئی۔
❤یہاں ایک اور بات یاد رکھنی چاہئے کہ عورتوں کا اکٹھا ہوکر الگ سے عورتوں کے لئے جمعہ کی نماز قائم کرنے کی دلیل نہیں ملتی ۔
خطبہ سنا اور خاموش رہا
❤ *رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم فرمایا* جس نے وضو کیا اور اچھی طرح کیا ۱؎ پھر جمعہ کے لیے آیا ۲؎، امام کے قریب بیٹھا، غور سے خطبہ سنا اور خاموش رہا تو اس کے اس جمعہ سے لے کر دوسرے جمعہ تک کے اور مزید تین دن کے ۳؎ کے گناہ ۴؎ بخش دیئے جائیں گے۔ اور جس نے کنکریاں ہٹائیں تو اس نے لغو کیا۔
 یہ حدیث حسن صحیح ہے۔
جامع ترمذی رقم 498
جمعہ کے فرائض دو رکعت ہیں۔
آپﷺ نےفرمایا
«من أدرك من الجمعة رکعة فلیصلي إلیها أخری» (سنن ابن ماجہ:١١٢١)
’’جو شخص جمعہ سے ایک رکعت پالے تو اسکے ساتھ دوسری آخری رکعت ملا لے۔‘‘
⚛اس حدیث سے ثابت ہو ا کہ نمازِ جمعہ کے فرائض صرف دو رکعات ہیں۔ جو اس دن ظہر کی نماز کے متبادل ہوجائیں گے اور ظہر کی نماز پڑھنے کی ضرورت نہیں ہے۔
♥‍دل پر مہر لگا دے گا“
 _*رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم*_ نے فرمایا: ”جو جمعہ تین بار سستی ۱؎ سے حقیر جان کر چھوڑ دے گا تو اللہ اس کے دل پر مہر لگا دے گا“
جامع ترمذی رقم 500
درود کثرت سے پڑھیں
 *نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا*
تمہارے دنوں میں سب سے افضل  ( بہترین )  جمعہ کا دن ہے، اسی دن آدم علیہ السلام پیدا ہوئے، اسی میں ان کی روح قبض کی گئی، اور اسی دن صور پھونکا جائے گا، اور اسی دن بیہوشی طاری ہو گی، لہٰذا تم مجھ پر زیادہ سے زیادہ صلاۃ  ( درود و رحمت )  بھیجو کیونکہ تمہاری صلاۃ  ( درود و رحمت )  مجھ پر پیش کیے جائیں گے  ۱؎ لوگوں نے عرض کیا: اللہ کے رسول! ہماری صلاۃ  ( درود و رحمت )  آپ پر کس طرح پیش کی جائیں گی حالانکہ آپ ریزہ ریزہ ہو چکے ہوں گے یعنی وہ کہنا چاہ رہے تھے، کہ آپ بوسیدہ ہو چکے ہوں گے، آپ نے فرمایا:  اللہ تعالیٰ نے زمین پر حرام کر دیا ہے کہ وہ
انبیاء علیہم السلام کے جسم کو کھائے ۔
نسائی حدیث نمبر 1375
کفارہ
❤ *رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا*: ایک جمعہ دوسرے جمعہ تک کے گناہوں کا کفارہ ہے، بشرطیکہ کبیرہ گناہوں کا ارتکاب نہ کیا جائے ۔
ابن ماجہ حدیث نمبر 1086
ایک ساعت ( گھڑی
❤ *رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا* جمعہ کا دن بارہ ساعت ( گھڑی ) کا ہے، اس میں ایک ساعت ( گھڑی ) ایسی ہے کہ کوئی مسلمان اس ساعت کو پا کر اللہ تعالیٰ سے مانگتا ہے تو اللہ اسے ضرور دیتا ہے، لہٰذا تم اسے عصر کے بعد آخری ساعت ( گھڑی ) میں تلاش کرو ۔
ابو داود حدیث نمبر 1048
جمعہ کے دن سورۃ کہف
 حضرت ابوسعید خدری رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : ” جمعہ کے دن سورہ کہف پڑھنے والے کے لئے دو جمعوں کے درمیانی عرصہ کے لئے روشنی رہتی ہے۔
امام حاکم نے بھی اسے روایت کیا ہے ( مستدرک ص368 ج 2 )..
Share:

Ibrahim Alaihe Salam Kya They (Yahoodi,Isai Ya Musalman)

مَا كَانَ إِبْرَاهِيمُ يَهُودِيًّا وَلَا نَصْرَانِيًّا وَلَٰكِن كَانَ حَنِيفًا مُّسْلِمًا وَمَا كَانَ مِنَ الْمُشْرِكِينَ
Ibrahim was not a Jew nor a Christian but he was (an) upright (man), a Muslim, and he was not one of the polytheists.*

Roman Urdu

*Ibraheem to na yahoodi thein na nasraani thein, balke wo to ek tarfa (qaalis) musal maan thein,wo mushrik bhi na thein.

(Qur'an -Surah Aal-e-Imran, Verse 67)

Share:

Bhagker Shadi Karne Wale (Bint-E-Hawa) Ke liye Ek Khas Paigaam.

Maa-Baap Ko Chhor kar Bhagker Shadi Karne Walo ko Nasihat.

شادی کے اٹھارہ سال بعد اسے اپنی غلطی کا احساس ہوا تھا۔ اس نے ماں باپ کی مرضی کے خلاف شادی کی تھی یعنی بھاگ کر۔
اسکے شوہر اظہر ملک نے جس کے ساتھ وہ بھاگی تھی اسے کبھی احساس ہونے بھی نہ دیا۔ اس نے جو وعدہ اسکے ساتھ شروع دن سے کیا تھا وہ پورا بھی کیا۔
زندگی کی ہر خوشی دی اسے رانی بنا کر رکھا اسکی ہر خواہش پوری کی یہاں تک کہ شادی کے پانچ سال بعد اسکے ماں باپ کو بھی راضی کر کے معاملات پہلے جیسے ہی کر دیے۔
مگر آج وہ پچھتاوے کی آگ میں جل رہی تھی اسے احساس ہو گیا تھا ۔۔
ہوا کچھ یوں کہ
اسکا شوہر اظہر ملک اپنی بیٹی جو کہ اب سترہ سال کی تھی اسکی شادی کرنا چاہتا تھا مگر وہ اپنے شوہر کے فیصلے کے خلاف تھی۔اسکا خیال تھا کہ بچی ابھی چھوٹی ہے اسے آگے پڑھنا ہے جب وہ ڈاکٹر بن جائے گی تب اسکی شادی کریں گے۔
تب اظہر ملک کے جواب پر اسکی بولتی بند ہو گئی۔
اس نے کہا
دیکھو جب ہماری دوستی ہوئی تھی تب تمہاری عمر بھی سترہ سال تھی اور میں نہیں چاہتا کہ میری بیٹی بھی تمہاری طرح نامحرم رشتے میں بندھ کر مجھے چھوڑ جاۓ اور بھاگ جائے۔
ان الفاظ نے اسے عرش سے فرش پر لا پٹخا تھا۔وہ پچھتاوے کے گہرے کنویں میں جا گری تھی۔
اس کی مکمل خاموشی پر اظہر ملک نے بہت سی وضاحتیں دی تھی اور بے تحاشہ اسے ریلیکس کرنے کی کوشش کی مگر اسکا دل ویران ہو گیا تھا۔
ٹھیک ہی تو کہہ رہا تھا وہ۔۔
آج کیا کر رہی ہے بنتِ حوا ؟
نامحرم کی خاطر اپنے ماں باپ کا برسوں کا پیار بھلا رہی ہے جھوٹ بھول رہی ہے ماں باپ سے تلخ کلامی کر رہی ہے اور آخر کار ان کی محبتوں کا صلہ ان کے ماتھے پر کالک مل دے جاتی ہے۔ تاکہ ان کے جانے کے بعد وہ کبھی سر اٹھا کر نہ جی سکیں ؟
کسی والدین کو بھی بیٹی بری نہیں لگتی مگر آۓ دن بنتِ حوا کے بارے میں ایسی خبریں سن کر وہ بیٹی سے ڈرنے لگتے ہیں اس کے مقدر سے ڈرنے لگتے ہیں۔
اے بنتِ حوا! اپنے کردار کو مضبوط بنا کسی کے چند پیار بھرے وعدوں کی خاطر ماں باپ کی برسوں کی محبت کو مت بھلا یہ وعدے صرف تمہیں پھنسانے کے جال ہیں۔
۔ماں باپ اگر تم پر بھروسہ کر کے تمہیں ڈھیل دیتے ہیں تو انکے بھروسے کو ٹھیس مت پہنچا کہ کل کو تمہیں بھی تو ماں بننا ہے۔
یاد رہے مرد کالی چادر کی طرح ہوتا ہے اس پر دھبہ لگ جاۓ تب بھی نظر نہیں آۓ گا اور عورت سفید چادر جس پر ذرا سا داغ بھی لگ جاۓ تو سب کو صاف نظر آتا ہے۔اور سب لوگ مل کر اسے اور بدنما بنا دیتے ہیں۔
Share:

Maa-Baap Ki Khidmat Karna Bhi Jihad Hai.

MAAN BAAP KI KHIDMAT KARNA BHI JIHAD HAI.


  قَالَ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ عَمْرٍو رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ جَاءَ رَجُلٌ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَاسْتَأْذَنَهُ فِي الْجِهَادِ، ‏‏‏‏‏‏فَقَالَ:‏‏‏‏ ""أَحَيٌّ وَالِدَاكَ""، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ نَعَمْ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ ""فَفِيهِمَا فَجَاهِدْ"".  
Roman Urdu
  Hazrat Abdullah bin Amr radiyallahu anhu farmate hain ke ek sahabi Nabi Kareem sallallahu alaihi wasallam ki khidmat mein hazir huye aur Aap sallallahu alaihi wasallam se ' Jihad ' mein shirkat ki ijazat chahi. Aap sallallahu alaihi wasallam ne unn se poocha " Kya tumhare Maan baap zinda hai?" Unhone kaha ke ji haan! Aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya " Phir unhi mein Jihad karo. ( yani unn ko khush rakhne ki koshish karo )."
  URDU
  حضرت عبداللہ بن عمرو رضی اللہ عنہما سے فرماتے ہیں کہ ایک صحابی نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم کی خدمت میں حاضر ہوئے اور آپ صلی اللہ علیہ وسلم سے جہاد میں شرکت کی اجازت چاہی۔ آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے ان سے دریافت فرمایا ”کیا تمہارے ماں باپ زندہ ہیں؟“ انہوں نے کہا کہ جی ہاں! آپ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ”پھر انہیں میں جہاد کرو۔  ( یعنی ان کو خوش رکھنے کی کوشش کرو ) ۔“
 English
  Narrated `Abdullah bin `Amr radiyallahu anhu A man came to the Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam asking his permission to take part in Jihad. The Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam asked him, Are your parents alive? He replied in the affirmative. The Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam said to him, Then exert yourself in their service.
 *Sahih Bukhari
 *Hadith # 3004..
       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo.
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !
  JazakAllah  Khaira Kaseera.
Share:

Padhai me Kamjor Bacche ko kis tarah Uske Kabil bnaye.

kamjor Bacchon ki Talim Me Kaise Madad Kare?

کلاس میں اسکول کے ایک نئے استاد داخل ہوتے ہیں تھوڑا سا تعارف لے دے کر بچوں کا ٹیسٹ لینے کے لیے ایک سوال کرتے ہیں. اور اشارہ اس بچے کی طرف کر دیتے ہیں جو کلاس کا سب سے نا لائق بچہ ہوتا ہے. استاد کا اشارہ دیکھ کر کلاس کے دوسرے بچے ہنسنے لگتے ہیں. کہ استاد جی نے جواب دینے کے لیے اٹھایا بھی تو کس بچے کو .....
لیکن استاد تو پھر استاد ہی ہوتا ہے.
ان کو سمجھ آ گئی کہ یہ کلاس کا سب سے نالائق بچہ ہو گا
اسی لیے سب بچے ہنس رہے ہیں. استاد نے بچے کو بیٹھنے کے لیے کہا اور درس دینے میں مصروف ہو گئے.
چھٹی کے وقت استاد نے اس نالائق بچے کو اپنے پاس بلا لیا
اور جب سب بچے چلے گئے تو استاد نے اس بچے کو ایک سوال دیا اور اس کا جواب بھی لکھ کر دیا. اور کہا کہ اسے یاد کر لو اور کل جب میں کلاس میں سوال کروں گا. تو یہ جواب تم نے مجھے کلاس میں دینا ہے.
بچے نے وہ سوال اور جواب یاد کر لیا.
دوسرے دن جب استاد کلاس میں آئے تو انھوں نے وہی سوال جو اس نالائق بچے کو دیا تھا. ساری کلاس سے پوچھا
سوال تھوڑا مشکل تھا. تو سب بچے خاموش ہو گئے لیکن وہی نالائق بچہ جس کو استاد نے سوال یاد کرنے کا کہا تھا اس نے اپنا ہاتھ بلند کیا کہ میں اس کا جواب دیتا ہوں. سب بچے جو کل ہنس رہے تھے حیرانگی سے اس کی طرف دیکھنے لگے. استاد نے اس بچے کو کہا ہاں جواب دو. بچے نے فر فر اس سوال کا جواب سنا دیا..
استاد نے شاباش دی اور اسے بیٹھنے کو کہا.
اب اس نالائق بچے میں خوشی کے ساتھ ساتھ خود اعتمادی پیدا ہونا شروع ہو چکی تھی.
استاد روزانہ اس بچے کے ساتھ یہی عمل دھراتے رہے .
اور پھر آخر وہ دن بھی آیا جب وہ نالائق بچہ اپنی کلاس کا سب سے لائق اور پر اعتماد بچہ بن چکا تھا....
سبق..
بچوں کی نفسیات سمجھ کر اگر ان کو ٹریٹ کیا جائے تو ہر بچہ اس معاشرے کا قابل فرد بن سکتا ہے.
Share:

Teen Talaq Ka Masla Shariyat Me Kaisa Hai?

TEEN TALAQ : AUR 1400 SAAL QABL NABWI ADALAT KA  FAISLA
TEHREER :- Shaikh Kifayatullah Sanabili
Teen Talaq ka masla ahad risalat me bhi pesh achuka hai aur adalat nabwi me is ka fesla bhi ho Chuka hai.Nabwi adalat se barh kar na koi adalat hai aur na koi Rasulullah ﷺ se behtar fesla kar sakta hai .
Hadees :- Abdullah Bin Abbaas رضي الله عنه rivayat karte hai ki Rukana bin Abd Yazeed ne apni biwi ko ek hi majlis me teen talaaq de di phir us par unhone shadeed ranj/afsos hua , to Allah ke Nabi ﷺ ne unse pucha : *tum ne kese talaaq di ? Unhone kaha : mene teen talaq de di. Allah ke Nabi ﷺ ne pucha : Kya ek hi majlis me ? unhone jawab diya: jee haa..!!! To fr Aaap ﷺ ne farmaya :- phir yeh ek hi talaq hai tum chaho to apni biwi ko wapas lelo* chunanche unhone apni biwi ko wapas le liya.
IS HADEES KI BINAH PAR IBN ABBAS FATWA DETE KI TALAAQ ALAG ALAG TEHAR ME HI MO'ATBAR HOGI.
*Ref:- Musnad Ahmed 2387 )*
*Allah ke Nabi ﷺ ne Halala karne aur karwane wale par lanat bheji hai*
Hadees :-
Sahabi Rasool Abu Huraira رضي الله عنه se rivayat hai ki Allah ke Rasoolﷺ ne *Halala karne wale aur  halala karwane wale par la'anat bheji hai.*
*Ref :- (Musannaf Ibn Aby shayba 4/296)*
*Halali jode 20 saal tak bhi ek sath rahe to bhi zina kaar honge*
Hadees :-
Abdullah bin shareek kehte hai ki mene suna ki ibn Umar se sawal kiya gaya ki *ek shaqs ne apni biwi ko 3no talaq de diya phir sharminda hua aur irada kiya ke koi dusra shaqs us aurat se shadi karke uske liye halaal karde to uss ka kya hukm hai?*
_Ibn umar رضي الله عنه ne farmaya :- *Dono zina karne wale honge agarche 20 saal tk ek sath baqi rahe*_
*Ref:- Musannaf Abdur razzaq 6/266).
Share:

Kisi Dusre Par Gunah Karne ka Iljaam Lgane ki Sza.

KISEE BE GUNAH KE UPAR GUNAH THOPNE KA ANJAM

*📕 وَ مَنۡ یَّکۡسِبۡ خَطِیۡٓئَۃً اَوۡ اِثۡمًا ثُمَّ یَرۡمِ بِہٖ بَرِیۡٓـئًا فَقَدِ احۡتَمَلَ بُہۡتَانًا وَّ اِثۡمًا مُّبِیۡنًا ﴿۱۱۲﴾٪*               

*♦اور جو شخص کوئی گناہ یا خطا کر کے کسی بے گناہ کے ذمہ تھوپ دے ، اس نے بڑا بہتان اٹھایا اور کھلا گناہ کیا* ۔

Aur jo shaks koi gunah ya khata ker kay kissi bey gunah kay zimmay thop dey uss ney boht bara bohtaan uthaya aur khula gunah kiya.
📕Surah An Nisa, Aayath no : 112.

Share:

Ager Talaq ho Jaye Aur Baccha Doodh Pita Rahe To Kya Kare?

Agar TALAQ ho jaye aur DOODH pita bachcha ho to kya kiya jaaye?
Ye ayat Surah Ab Baqrah ke pichhle 228-232 ayato ka sisila hai jisme Talaq tariqa zikr kiya gaya tha.

۞ وَٱلْوَٰلِدَٰتُ يُرْضِعْنَ أَوْلَٰدَهُنَّ حَوْلَيْنِ كَامِلَيْنِ ۖ لِمَنْ أَرَادَ أَن يُتِمَّ ٱلرَّضَاعَةَ ۚ وَعَلَى ٱلْمَوْلُودِ لَهُۥ رِزْقُهُنَّ وَكِسْوَتُهُنَّ بِٱلْمَعْرُوفِ ۚ لَا تُكَلَّفُ نَفْسٌ إِلَّا وُسْعَهَا ۚ لَا تُضَآرَّ وَٰلِدَةٌۢ بِوَلَدِهَا وَلَا مَوْلُودٌۭ لَّهُۥ بِوَلَدِهِۦ ۚ وَعَلَى ٱلْوَارِثِ مِثْلُ ذَٰلِكَ ۗ فَإِنْ أَرَادَا فِصَالًا عَن تَرَاضٍۢ مِّنْهُمَا وَتَشَاوُرٍۢ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْهِمَا ۗ وَإِنْ أَرَدتُّمْ أَن تَسْتَرْضِعُوٓا۟ أَوْلَٰدَكُمْ فَلَا جُنَاحَ عَلَيْكُمْ إِذَا سَلَّمْتُم مَّآ ءَاتَيْتُم بِٱلْمَعْرُوفِ ۗ وَٱتَّقُوا۟ ٱللَّهَ وَٱعْلَمُوٓا۟ أَنَّ ٱللَّهَ بِمَا تَعْمَلُونَ بَصِيرٌۭ

*"Maaye apni awlaad ko do saal kaamil doodh pilaaye jinka iraada doodh pilaane ki muddat bilkul puri karne ka ho aur jinke bacche hai unke zimme un ka roti kapda hai jo mutaabiq dastoor ke ho, har shakhs utni hee takleef diya jaata hai jitni us ki taaqat ho, Maa ko uske bacche ki wajah se ya Baap ko uski awlaad ki wajah se koyi zarar na pahochaaya jaaye, waaris par bhi isi jaisi zimmedaari hai, phir agar dino (yani bachhe ke Maa Baap) apni raza mandi aur ba-hami mashwere se doodh chhudaana chaahe to dono par kuch gunaah nahi aur agar tumhaara iraada apni awlaad ko doodh pilwaane ka ho to bhi tum par koyi gunaah nahi, jab ke tum un ko mutaabiq dastoor ke jo dena ho wo un ke hawaale kardo, Allah Ta'ala se darte raho aur jaante raho ke Allah Ta'ala tumhaare amaal ki dekh bhaal kar raha hai".

📙(Surah 02 Al Baqrah: ayat 233).

Share:

Qyamat ke Din Log Kaise Honge?

*​​​​​​​​Qyamat Ke Din Ka Hasher
*_✒میــدان حشـــر میـں ننگے بدن💥_*

💎عائشہ ؓ بیان کرتی ہیں ، میں نے رسول اللہ ﷺ کو فرماتے ہوئے سنا :

*💥’’ لوگ روزِ قیامت ننگے پاؤں ، ننگے بدن اور بلا ختنہ اٹھائے جائیں گے ۔‘‘ میں نے عرض کیا : اللہ کے رسول ! مرد اور عورتیں اکٹھے ہوں گے ، وہ ایک دوسرے کو دیکھیں گے ؟ آپ ﷺ نے فرمایا :*

*💥🔥’’ عائشہ ! وہ (قیامت کا) معاملہ اس سے بہت سنگین ہو گا کہ وہ ایک دوسرے کو دیکھیں ۔‘‘*

*✍🏻وضـاحت::*

⭕قیــامت کا دن اتنا زیادہ خوفناک ہوگا کہ سب برہنـہ ہونے کے باوجود کوئی کسی کی طرف نہیـں دیکھا گا نفسا نفسی کا عالم ہوگا-

📚مشکاة المصابیح:5536
✾ حکم: صحیح
*​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​​ya Allah Tu hme Qyamat ke Din Apne Arsh Ke niche Jagah Dena.

Share:

Masjid Aur Eidgaah Me Auraton Ka Jana (Part 3)

Aurat ka Masjid aur Eidgaah me aana-jaana Shariyat ke Roshni me.
Part - 3
🔹Rasoolullah ﷺ ne Khawateen ko masjid aane ki ijazat di hai aur mardo ko hukum diya hai k wo apni biwiyon ko masjid janay se na roke. 

Farmane Rasool ﷺ hai:

⭕1. “Izas taazantim raata ahdikum falaa yamna’haa.” 
Tarjuma:
Ager tum may se kisi ki biwi is se masjid jane ki ijazat talab kare to wo use mat roke, ijazat de de.
📙SAHIH BUKHARI (Volume 1, Book #12, Hadith #824)

⭕2. Ibne Umar(R) se riwayat hi k Nabi kareem(S) ne farmaya “Izas Tazanakum Nisaawukum bil laili ilal Masjidi fazanoo lahunna.”
Tarjuma:
Ager tumhari auraten tum say raat ke waqt masjid me jane ki ijazat talab karen to tum log unhe uski ijazat de diya karo.
📙SAHIH BUKHARI (Volume 2, Book 13, Hadith 22)

⭕3. RasoolAllah ﷺ ka farman hai “Laa tamnawoo ima’a Allahi masajidAllahi.”
Tarjuma:
ALLAH ki bandiyon ko ALLAH K Gharon(Masajid) say mat roko.
📙MUSLIM (Book 4, Hadith 886)

⭕4. Umm-e-Atiya R.A. farmati hain ke “Hume namaz eid ke liye jany ka hukm diya jata tha, yahan tak ke hum kanwari bachiyon, perdah nasheen larkiyon aur haiza aurton ko bhi sath le jaya karte the taa-ke woh musalmano ke sath mil ke takribat parhain aur inki duaon mai shirkat karen aur is din ke fiyoz-o-barkaat ki umeed rakhen.
📙(Sahih Bukhari :324)
………………………….

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS