Dua ka Mana O Mafhoom,Dua Kisse Mangni Chahiye?
Kya Taqleed Jaruri hai Nabi ki Sunnat ke Hote Hue?
کیا تقلید ضروری ہے؟
آگے آگے دیکھئے ہوتا ہے کیا
اور مروجہ ایک مذہب مکمل حق نہیں ہوسکتا ‘ یہی وجہ ہے کہ ان چاروں امام نے اپنے سے افضل کی بھی تقلید نہیں کی۔ بلکہ بعد والوں کو اپنی اور دوسروں کی تقلید سے سخت منع کیا ہے۔ ثابت ہوا ان کی تقلید تحقیق ہے تقلید نہیں۔
مجنوں نظر آتی ہے‘ لیلیٰ نظر آتا ہے
کیا تمام مقلدین ایک آیت یا ایک صحیح حدیث دکھا سکتے ہیں جس میں غیر مقلد یعنی دین میں تحقیق اور اجتہاد کرنے والوں کی مذمت بیان کی گئی ہو؟
اہل حدیث ......آئو اللہ اور اس کے رسول ﷺ کی طرف مقلدین ...... آئو ابوحنیفہ اور ان کے شاگردوں کی طرف
اہل حدیث ...... آئو اطاعت (وحی) کی طرف مقلدین ...... آئو تقلید (جہالت) کی طرف اہل حدیث ...... آئو قرآن و حدیث کی طرف مقلدین ...... آئو ہدایہ و فتاویٰ عالمگیری کی طرف
اہل حدیث ...... آئو صراط مستقیم کی طرف مقلدین ...... آئو فرقہ واریت کی طرف
اہل حدیث ...... آئو مکہ مدینہ کی طرف
مقلدین ...... آئو کوفہ بغداد کی طرف
برا نا منائیں اتنا جان جائیں جدھر بھی جائیں تحقیق کرکے جائیں۔ تاکہ روزمحشر نا پچھتائیں۔ اللہ تعالی سب کو دین کی سمجھ عطا فرمائے۔ (آمین)
Ahle Hadees Naam ka Matlab Kya Hai?
AHLE HADEES naam ka matlab kya hai?
Shariyat ke Mutabik kisi Insaan Ka Khoon karne walo ki Sja kya Hai?
⏹ *Khoon ke badle Khoon:*
BismillahirRahmanNirRaheem
🔹 Jab koi Insan kisi dusre Insan ka na-haq qatl (khoon) karta hai to uske qatil ko MUSLIM KHALIFA/BAD'SHAH ki taraf se qatl ki saza di jaati hai. Ya fir Maqtul ke rishtedar agar kuchh diyat lekar bhi qatil ko maaf kar sakte hai. Ye kaam aam awwam ka nahi hai balke Islami Hukumat ka hai.
يَٰٓأَيُّهَا ٱلَّذِينَ ءَامَنُوا۟ كُتِبَ عَلَيْكُمُ ٱلْقِصَاصُ فِى ٱلْقَتْلَى ۖ ٱلْحُرُّ بِٱلْحُرِّ وَٱلْعَبْدُ بِٱلْعَبْدِ وَٱلْأُنثَىٰ بِٱلْأُنثَىٰ ۚ فَمَنْ عُفِىَ لَهُۥ مِنْ أَخِيهِ شَىْءٌۭ فَٱتِّبَاعٌۢ بِٱلْمَعْرُوفِ وَأَدَآءٌ إِلَيْهِ بِإِحْسَٰنٍۢ ۗ ذَٰلِكَ تَخْفِيفٌۭ مِّن رَّبِّكُمْ وَرَحْمَةٌۭ ۗ فَمَنِ ٱعْتَدَىٰ بَعْدَ ذَٰلِكَ فَلَهُۥ عَذَابٌ أَلِيمٌۭ
◼ *"Aye Imaan waalo tum par maqtulo ka Qisaas lena farz kiya gaya hai, azaad; azaad ke badle, ghulam; ghulam ke badle, aurat;aurat ke badle, haan jis kisi ko uske Bhai ki taraf se kuch maafi dedi jaaye, use bhalaayi ki itteba karni chahiye aur asaani ke saath diyat (diyat yani Qisas ki saza ke badle Muh manga Maal dekar saza se chhutkara dilaya jata hai) ada karni chaahiye tumhaare Rab ki taraf se ye taqfeef aur rahmat hai, iske baad bhi jo sarkashi kare use dardnaak azaab hoga".*
🌷
وَلَكُمْ فِى ٱلْقِصَاصِ حَيَوٰةٌۭ يَٰٓأُو۟لِى ٱلْأَلْبَٰبِ لَعَلَّكُمْ تَتَّقُونَ
◼ *"Aqalmando! Qisaas me tumhaare liye zindagi hai, is baayes se tum (qatl na-haq se) rukoge".*
📗(Surah 02 Al Baqrah : Ayat 178-179)
•············••●◆❁💠❁◆●••········
Wahabi Musalman Kaun Hai? Inke kya Ideology hai? who is wahabi Musalman?
Asal Salfiyyah Kaun Hai?
Salafiyat haqiqat me Manhaj e Nabawi wa Manhaj e Sahaba ki ita'at ka naam hai; kyuki wahi hamare salaf hai, aur ham se aage hain, chunanche unke naqsh e qadam par chalna hi “Salafiyat” kehlata hai
Liqaa’aat al-Baab al-Maftooh, 3/246
Wallahu a'lam
Ager Nabi-E-Akram Sallalahu Alaihe Wasallam ki Shafaat Chahte hai to Yah Dua Parhe. (Azan ke Bad )
🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃
*السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ*
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*★ Azan ke baad jo ye dua padhega usko Qayamat ke din Rasool-Allah Sallallhu-Alaihi-Wasallam ki shafaat milegi*
-----------
★ Jabir bin Abdullah Radi-Allahu-Anhuma se rivayat hai ki Rasool-Allah Sallallhu-Alaihi-Wasallam ne farmaya ki jo shaksh Azan sunkar ye kahe usey Qayamat ke din meri shafaat milegi
*اللَّهُمَّ رَبَّ هَذِهِ الدَّعْوَةِ التَّامَّةِ وَالصَّلاَةِ الْقَائِمَةِ،*
*آتِ مُحَمَّدًا الْوَسِيلَةَ وَالْفَضِيلَةَ، وَابْعَثْهُ مَقَامًا مَحْمُودًا الَّذِي وَعَدْتَهُ*
Allahumma Rabba hazihi-d-dawatit-tammaa was-salatil qaimah, Aati Muhammadan Al-wasilata wal-fazilah, waba'ashu maqaman mahmudan-Al-lazi wa'adtah.
(Tarjumh: Eh mere Allah jo is sari pukar ka RABB hai, aur Qayam rahne wali namaz ka bhi RABB hai , Muhammad Sallallahu-Alaihi-Wasallam ko Qayamat ke din waseela (sabse aala muqam) ata farma, aur Maqam e Mahmood par unko qaayam farma, jiska tuney un se wada kiya hai)
Sahih Bukhari, Vol 1, 614
-----------
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ جو شخص اذان سن کر یہ کہے اسے قیامت کے دن میری شفاعت ملے گی ۔
*اللَّهُمَّ رَبَّ هَذِهِ الدَّعْوَةِ التَّامَّةِ وَالصَّلاَةِ الْقَائِمَةِ،*
*آتِ مُحَمَّدًا الْوَسِيلَةَ وَالْفَضِيلَةَ، وَابْعَثْهُ مَقَامًا مَحْمُودًا الَّذِي وَعَدْتَهُ*
اے میرے اللہ جو اس ساری پکار کا رب ہے اورقائم رہنے و الی نماز کا بھی رب ہے، محمد صلی اللہ علیہ وسلم کو قیامت کے دن وسیلہ نصیب فرمانا اور بڑے مرتبہ اورمقام محمود پر ان کا قیام فرمائیو، جس کا تونے ان سے وعدہ کیاہواہے۔ اسے قیامت کے دن میری شفاعت ملے گی ۔
-----------
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !
🌹JazakAllah Khaira Kaseera🌹
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Leather ke Mozo (Socks) Par Masah ka Masla aur Imam Abu Hanifa ka Ruju.
✨💖اَلسَّلَامُ عَلَیّکُمٌ وَرَحٔمَتُہ اللهِ وَبَرَکَاتَه ✨💖
*Leather ke mauzo (socks) par masah ka mas'alah aur imaam Abu haneefa Rh ka ruju* ‼
✨💖 ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ✨
Arabic zuban me chamde ke moze ke liye lafz istemal hota hai Khuffayn. Aur dusra lafz Jawrabayn hai. Arabic dictionary al-Qaamoos ke mutabik jo cheez lifaafe ki tarah pao’n par pahen len wo Joraab hai‼
Khuffayn par masah karna sunnat hai aur ispar hamare muashre me koi ikhtilaf nahi hai lekin ikhtilaf Joraab par hai.
Abu Bakr ibn al-‘Arabi (Ulema, born on 468 Hijri) farmate hain:-
Joraab wo cheez hai jo pao’n ko dhaa’npne ke liye Oon (woolen) ki buni jaati hai, jo paun (foot) ko garam rakhne ke liye pehni jati hai💖✨
Juraab par masah karne par sahaba ka ijma bhi hai, aur Ek hadith hai,
Mughira bin Shauna r.a riwayat karte hai ki RasoolAllah ﷺ ne Wuzu kiya aur Jurabo aur Juto par masah farmaya💖✨
Sunan Abu Dawud, Kitab Al-Tahara, hadith-159; Sunan Tirmidhi, Kitab Al-Tahara, hadith-99📚
Lekin ye hadith Zaif hai kyuki isme Sufyan ath-Thawri Mudallis hai aur wo An se riwayat kar rahe hai. Lekin iske sath Imam Abu Dawud aur Imam Tirmidhi ne salaf ka manhaj likh diya hai aur wo hamare liye aham hai👇🏻
Is hadith ke baad Imam Abu Dawood ka Qawl hai:
Imam Abu Dawood farmate hai ki 'Ali bin Abi Talib, Ibn Mas'ud, bara' bin azib,Anas bin Malik, Abu Umamah, Sahl bin Sa'd as saadi 'Amr bin Huriath, Umar bin Khattab aur Ibn Abbas radiallahu anhum ajmaeen se Juraabo par masah karna sabit hai💖✨
Imam Tirmidhi is hadith ke baad farmate hain:-
"Jurabo par masah karna agarche Naalain (shoes) na ho ye ahle ilm se boht logo ka qawl hai Aur is ke kail hain:-
Sufyan Ath-Thawri, ibn Mubarak, Imam Shafai, Imam Ahmad bin hambal aur Ishaaq bin rahawaye Rh ajmaeen ka bhi yahi mazhab hai 💖✨
Abu Muqatil As-Samarqandi ek baar Abu Haneefa ke paas unke maraz al maut(Wafat wala marz) me gaye pas unho ne paani mangaya aur unho ne wuzu kiya is haal mein ki un par Juraab the pas unho ne (un juraabo) par masah kiya. Fir kaha: *Aaj maine wo kaam kiya jo pahle kabhi nahi kiya tha, maine Juraabo par masah kiya halanki wo naalain (shoes) ke alawah hai*💖✨
Isse ye bhi pata chala ki Imam Abu Hanifa ne apne aakhri waqt me apne pichle raaye se ruju kar liya tha aur yahi hamare aslaaf ka tareeqa e kaar Raha hai 💖✨
Imam Tirmidhi ne ek shart rakhi hai ki jurab moti honi chaiye (jisse khaal na dikh sake mauje pahenne ke baad) Magar ham log jo aam Taur par juraabein pehente hain usme khaal nahi dikhti hai 💖✨
Imaam Ibne Qadama kehte hain ke Sahaaba Ikram ka jurabo’n par masah karne ke jawaz par ijma’a hai💖✨
Mughnee by Ibne Qadaama, Volume-1, P332, – Mas’alaa 426📚
Imam Yahyaa al-Bakka farmate hai, maine Ibn Umar se ye suna, "Jawrabayn par masah khuffayn par masah karne jaise hai💖✨
Al-Musannaf by Ibn Abi Shaybah, 1/173📚
Ye ek aesi sunnat hai jo aksar mar chuki hai hamare muashre me, hame is sunnat ko zinda karna hoga. Allah ham sab ko taufeek de. aameen💐
🌹🍂🌹🍂🌹🍂🌹🌹🍂🌹🍂🌹🍂🌹🍂🌹🍂🌹
D͓̽a͓̽n͓̽i͓̽s͓̽h͓̽ A͓̽n͓̽s͓̽a͓̽r͓̽i͓̽
🇦 🇱 ~🇮 🇸 🇱 🇦 🇭
Kaun Se 6 Qism ke Log Hai Jinpe Allah Tala Aur Unke Tamam Ambiya ki Laanat Bheji Gayi Hai.
*🍂🌿🍂🌿 ﷽ 🌿🍂🌿🍂*
Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam ne farmaya !
*Che qism ke loog aise hain jin par maine,Allah ta ala ne aur tamaam anbiyan ne la^nat beyhji hai: Allah ki kitaab me izafa karne wala,Allah ki taqdeer ko jhuthlane wala,taqat ke zarye galba hasil karne wala take uske zarye ose îzzat de jise Allah ne zaleel kiya hai,aur ose zaleel kare jise Allah ne îzzat baqshi hai,Allah ki muharramaat (haraam ki hovi cheezen) ko halaal samajhne wala,mere kunbe me se Allah ki muharramaat ko halaal samajhne wala aur meri sunnat tark (chodne) wala -*
English
Messenger of Allah (ﷺ) said:
*" Six are cursed, being cursed by Allah and by every Prophet that came: The one who adds to Allah's Book, the one who denies Allah's Qadar, the one who rules with tyranny by which he honors whom Allah has debased, and he dishonors whom Allah has honored, and the one who legalizes what Allah forbade, and the one from my family who legalizes what Allah forbade, and the abandoner of my Sunnah."*
Grade: Hasan (Darussalam)
[ Jami` at-Tirmidhi : 2154 ]
---------------------------------------
Aaj ki Pyari Hadeeth: Jang-E-Ohad ka Waqya.
Jang-E-Ohad Ka Waqya
Aaj Ki Pyari Hadees
Anas bin Malik raziyallahu anhu ne kaha ke: jang e uhud me Nabi (ﷺ) ke saamne ke charon daant (rabaeiyah) tod diye gai,aur peshani zakhmi kardi gai,yaha tak ke khuun aap ka mubarak chehre par beh pada - aap (ﷺ) ne farmaya: bhala wo qaum kyon kar kamiyaab hogi jo apne Nabi ke saath is tarah ka bartau kare,jab ke haal ye ho ke wo Nabi uneh Allah ki taraf bularaha ho - to ye " لَيْسَ لَكَ مِنَ الأَمْرِ شَيْءٌ أَوْ يَتُوبَ عَلَيْهِمْ أَوْ يُعَذِّبَهُمْ " Aye paighambar, aap ke eqtiyaar mein kuch nahi, Allah ta'ala chaahe to un ki tauba qubool kare, ya azaab de, kyo ke wo zaalim hai (3:128) nazil hovi -*
English
*Narrated Anas:*
*"On the Day of Uhud, the incisors of the Prophet (ﷺ) were broken, and he had a facial wound in the area of the forehead, such that the blood flowed over his face. He said: 'How can a people that do this to their Prophet succeed, while he is calling them to Allah?' So the following was revealed: Not for you is the decision; whether He turns in mercy towards them or punished them... (3:128) until its end."*
Grade: Sahih (Darussalam)
[ Jami` at-Tirmidhi : 3002 ]
--------------------------------------
Allah Subhabahu Se Aulad Maangne Ki Dua.
🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃
*السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ*
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*✦ Allah Subhanahu se Aulad maangne ki Qurani Dua*
------------
*رَبِّ هَبْ لِي مِن لَّدُنكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ*
Rabbi Hab lee min ladunka Zurriyyatan Tayyibatan innaka sameeaudduAA
✦ Eh mere RABB mujhe apne pass se pakiza Aaulad ata farma, Beshak tu Dua ko sunne wala hai
Al Quran, Surah Aal-e-Imran (3) , Aayat 38
*رَبِّ لَا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ*
Rabbi La Tazarnee fardan wa Anta khairul wariseen
✦ Eh RABB tu mujhe akela (yani be Aulad) na chorh to sabse behtar waris hai
Al Quran, Surah Al-Anbiya (21) , Aayat 89
------------
*رَبِّ هَبْ لِي مِن لَّدُنكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ*
اے میرے رب ! مجھے اپنے پاس سے پاکیزہ اولاد عطا فرما بے شک تو دعا کا سننے والا ہے
سورة آل عمران (٣) آیات ٣٨
*رَبِّ لَا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ*
اے رب مجھے اکیلا نہ چھوڑ اور تو سب سے بہتر وارث ہے
سورة الأنبياء(٢١) آیت ٨٩
------------
*رَبِّ هَبْ لِي مِن لَّدُنكَ ذُرِّيَّةً طَيِّبَةً إِنَّكَ سَمِيعُ الدُّعَاءِ*
Rabbi hab lee min ladunka Zurriyyatan Tayyibatan innaka sameeaudduAA
✦ O my RABB ! Grant me from You, a good offspring. You are indeed the All-Hearer of invocation.
Al Quran, Surah Aal-e-Imran (3) , Verse 38
*رَبِّ لَا تَذَرْنِي فَرْدًا وَأَنتَ خَيْرُ الْوَارِثِينَ*
Rabbi La Tazarnee fardan wa Anta khairul wariseen
✦ O My RABB ! Leave me not single (childless), though You are the Best of the inheritors.
Al Quran, Surah Al-Anbiya (21) ,Verse 89
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !
🌹JazakAllah Khaira Kaseera🌹
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Maulana Tariq Jameel Ke Aqeede Ki Haqeeqat.🇸🇦🇸🇦☪☪
Maulana Tariq Jameel ki Haqeeqat.
Kya Gair Muslim Ke Hath Se Iftaar Kar Sakte Hai?
سوال:کیا غیر مسلم کے ہاتھ سے افطار کرسکتے ہیں کہ نہیں؟
* * * * * * * * * * * *
تحرير:حافظ أبوزهير محمد يوسف بٹ ریاضی۔
* * * * * * * * * * * *
الحمد لله رب العالمين والصلاة والسلام على خير خلق الله محمد بن عبد الله وعلى آله وأصحابه أجمعين.
اگر کوئی غیر مسلم کسی مسلمان کو کوئی ھدیہ دے یا ، کچھ کھلائے اسے دعوت کرے اسے رمضان میں افطاری کرائے تو اس میں کوئی حرج نہیں شریعت کی رو سے ایسا کرنا جائز ہے۔
دلیل:انس بن مالک رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ ایک یہودی عورت نبی علیہ السلام کے پاس بکری کا گوشت لیکر آئی اور اس گوشت میں اسنے زہر ملایا تھا اور نبی علیہ السلام نے اس گوشت کو کھایا۔[رواه البخاري2474 ، صحیح مسلم2190]۔
دوسری دلیل:نبی علیہ السلام کو ایک بادشاہ نے ھدیہ میں ایک گدھا اور ایک کپڑا دیا تھا آپ اس پر سوار ہوتے تھے۔ ۔ ۔ ۔ ۔ [حدیث ابو حمید ساعدی صحیح بخاری2990]۔
حضرت علی رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ اکیدر کندی نصرانی بادشاہ نے نبی علیہ السلام کو ھدیہ میں ریشم کا کپڑا دیا اور اسے علی رضی اللہ عنہ کو دیا اور ان سے فرمایا کہ اسے فاطموں کے درمیان ڈوپٹہ بنا کر تقسیم کرو۔[صحیح بخاری حدیث نمبر:2472 ، مسلم2071]۔
امام نووی رحمہ اللہ اس حدیث کی شرح میں فرماتے ہیں کہ اس حدیث سے ثابت ہوا کہ کافر کا ھدیہ قبول کرنا جائز ہے۔[شرح مسلم للنووي جلد14/ ص نمبر:50 ، 51].
فتوی لجنہ دائمہ میں ہے کہ کافر کا ھدیہ اسکی دعوت اسکا کھانا قبول کر سکتے ہیں اس میں کوئی حرج نہیں ہے البتہ اگر اسکے مذھب کا کوئی تھوار یا ان کے مذھب کا کوئی مذھبی شعار کے مواقع پر ہو اس صورت میں انکی دعوتیں قبول کرنا انکی مذھبی دعوتیں ھدایا قبول کرنا جائز نہیں ہے ، کیونکہ نبی علیہ السلام سے ثابت ہے کہ انہوں نے کافر کی دعوت کافر کے ھدایا قبول کئے جیساکہ بخاری ومسلم کی روایات سے ثابت ہے۔[فتاوی لجنہ دائمہ470/10]۔
علامہ ابن عثیمن رحمہ اللہ ایک سوال کے جواب میں فرماتے ہیں کہ اگر کوئی غیر مسلم مٹھائی وغیرہ بطور ھدیہ پیش کرے اسے قبول کرنے میں کوئی حرج نہیں البتہ انکے دینی شعار کے ھدایا وغیرہ قبول کرنا جائز نہیں۔۔ ۔ ۔ [فتاوى نور على الدرب24/2 ، مکتبہ شاملہ]۔
خلاصہ:اسے ثابت ہوا کہ غیر مسلم کے ھدیہ انکی طرف سے دیا گیا وہ پیسہ جو انہوں نے افطاری وغیرہ کے لئے دیا ہو قبول کرنا جائز ہے جیساکہ احادیث نبویہ سے معلوم ہوا کہ نبی علیہ السلام نے غیر مسلم کی دعوت انکی طرف سے دئے گئے ھدایا قبول کئے ہیں۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى آله وأصحابه أجمعين.