find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Wasiley Ki Mamnoo Aqsaam ke Dalail.

Wasiley Ki Mamnoo’ Aqsaam Ke Dalail Ka Tehqiqi Jayiza:

 [Daleel no. 20]

Tehreer: Shaykh Ghulaam Mustafa Zaheer Amanpuri Hafidahullah.
Romanised: Syed Ibraheem Salafi.
---------- - -
Nabi-E-Kareem (ﷺ) ney fatima binte asad ki qabr par yon dua ki:
●بحقّ نبيّک و الأنبياء من قبلي●
"Tere Nabi (mujh) aur mujh se pehla ambiya ke tufail."
[Al Mo’jam ul Kabeer Lit-Tabrani: 24/351, Al Mo’jam ul Awsat: 191, Hilyat ul Awliya Li Abi Nuaym: 3/121]
Tabsirah: Ye "za’eef" aur "munkar" riwayat hai, kuy ke:
1) Iska rawi Rawh bin Salaah jumhoor ke nazdeek "za’eef" hai.
Imam Ibne Adi Rahimahullah ney isey "za’eef" kaha hai.
[Al Kamil Fee Zu’aafa Al-Rijaal: 3/146]
Imam Daarqutni Rahimahullah kehtey hain:
●كان ضعيفا في الحديث●
"Hadees mein kamzor tha."
[Al-Mutalif WaL-Mukhtalif: 3/1377]
Ibne Makoola Rahimahullah kehtey hain:
●ضعّفوه●
"(Jumhoor) muhaddiseen ney isey za’eef qaraar diya hai."
[Al-Ikmaal: 5/15]
Ibne Yunus Rahimahullah kehtey hain:
●رويت عنه مناكير●
"Issey munkar riwayaat bayaan ki gayi hain."
[Lisaan ul Mezaan Li Ibne Hajar: 2/467]
Hafiz Ibne Jauzi Rahimahullah ney isey "za’eef aur matrook" rawiyon mein zikr kiya hai."
[Kitaab uz Zu’aafa Wal Matrokeen: 1/282]
Hafiz Haithami Rahimahullah kehtey hain:
●وفيه ضعف●
"Is mein zo’f hai."
[Majma’ uz Zawaid: 9/257]
Lehaza Imam Ibne Hibbaan [As-Siqaat: 8/244] aur Imam Hakim [Suwalaat Al-Sijzi: 98] ki tawseeq tasaahul par mahmool hai.
Allamah Muhammad Basheer Sehsawani Hindi (Died 1252: Hijri) is rawi ke bare me farmatey hain:
●فقد علم بذلک انّ في سنده روح بن صلاح المصري، وهو ضعف ضعّفه ابن عديّ، وهو داخل في القسم المعتدل من اقسام من تكلّم في الرّجال، كما في فتح المغيث للسّجاويّ، ولا اعتداد بذكر ابن حبّان له في الثّقات، فانّ قاعدته معروفة مّن الاحتجاج بمن لّا يعرف كما في الميزان، وقد تقدّم، وكذلک لا اعتداد بتوثيق الحاكم وتصحيحه، فانّه داخل في القسم المتسمّح●
"Maloom huwa ke iski sanad mein Rawh bin Salaah Misri rawi hai jo ke za’eef hai, isko Imam Ibne Adi Rahimahullah ney za’eef qaraar diya hai, Allamah Sakhawi Rahimahullah ki "Fat’h ul Mughees" ke mutabiq ye darmiyani darje ka majrooh rawi hai, Imam Ibne Hibbaan Rahimahullah ke isey siqaat mein zikr karne ka koi aitebaar nahi kuy ke unka gair ma’roof rawiyon ki tawseeq karne ka qayidah ma’roof hai jaisa ke mizaan ul aitedaal ke hawaley se zikr kiya jaa chuka hai, isi tarha Imam Hakim Rahimahullah ki (munfarid) tawseeq aur tas’heeh bhi qabil-e-aitebaar nahi hoti, inka shumaar mutasahileen mein hota hai."
[Siyaana tul Insaani An Waswasatish Shaikh Dahlaan, Safa: 132]
2) Is mein Sufyaan Sawri "mudallis" hain jo "an" se riwayat kar rahe hain.
Bhala munkar aur mudallas riwayaat se aaqide ke masail sabit karna ahle sunnat wal jamaat ka tariqa aur maslak hai?
Shaikh ul Islam Ibne Taymiyah Rahimahullah farmatey hain:
●ولم يذكر احد مّن العلماء انّه يشرع التّوسّل بالنّبيّ صلّى الله عليه وسلّم، ولا بالرّجل الصّالح بعد موته ولا في مغيبه، ولا استحبّوا ذلک في الاستسقاء ولا في الاستنصار ولا غير ذلک من الادعية، والدّعاء مخّ العبادة، والعبادة مبناها على السّنّة والاتّباع، لا على الهوى والابتداع●
"Kisi ek aalim ney bhi wafaat ke baad ya gair maujoodgi mein Nabi-e-Akram (ﷺ) ya kisi nek shaksh ke wasiley ko mashroo’ qaraar nahi diya, na ahle ilm ney barish aur nusrat talbi wagaira ki duaon mein aisa karna mustahab samjha, dua ibadat ka maghz hai aur ibadat ki asaas (bunyaad) Sunnat-e-Rasool aur itteba-e-shariyat par hoti hai, khawahishaat-e-nafs aur bidat par nahi.. ... ..."
[Mukhtasar Al-Fatawa Al-Misriyyah, Safa: 196,197]
》As Sunnah, Shumarah No. 43,44,45 (Khususi Isha'at Wasila Number) Safa 157,159.

Share:

Aurat Ka Bina Mahram Ke Safer

🍃 *Bismillahirrahmanirrahim* 🍃

🍀 *AURAT KA BINA MAHRAM KE SAFAR?* 🍀

🌴 *Arabic* 🌴

  عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏ ""لَا يَحِلُّ لِامْرَأَةٍ تُؤْمِنُ بِاللَّهِ وَالْيَوْمِ الْآخِرِ، ‏‏‏‏‏‏أَنْ تُسَافِرَ مَسِيرَةَ يَوْمٍ وَلَيْلَةٍ لَيْسَ مَعَهَا حُرْمَةٌ""،

🌴 *Roman Urdu* 🌴

  Hazrat Abu Hurairah radiyallahu anhu se riwayat hai ke Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya " Kisi aurat ke liye jo Allah ta"ala aur aakhirat ke din par iman rakhti ho jayez nahi ke ek din raat ka safar beghair kisi zi raham mahram ke kare.

🌴 *Urdu* 🌴

حضرت ابوہریرہ رضی اللہ عنہ سے روایت ہے کہ  نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ کسی خاتون کے لیے جو اللہ تعالی اور آخرت کے دن پر ایمان رکھتی ہو، جائز نہیں کہ ایک دن رات کا سفر بغیر کسی ذی رحم محرم کے کرے۔

🌴 *English* 🌴

  Narrated Abu Huraira: The Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam said, It is not permissible for a woman who believes in Allah ta"ala and the Last Day to travel for one day and night except with a Mahram.

💐 *Sahih Bukhari* 💐
💐 *Hadees # 1088* 💐

🌹 *Please share with your family's & friends* 🌹

🌹 *Jazakallah khair* 🌹

Share:

Chaaron Imaam Aur Sunnate Nabi.

👆🏻♻🌹चारों इमाम और सुन्नत की पैरवी 🌹♻

مَنْ يُّطِعِ الرَّسُوْلَ فَقَدْ اَطَاعَ اللّٰهَ  ‌ۚ
ΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞΞ

जिसने रसूल स0 की इताअत की तो उसी ने अल्लाह की इताअत की !
(अन-निसा- अ0 : 80)

♻ दीन व शरीयत सिर्फ कुरआन व सुन्नत का नाम है ! रसूल करीम स0 के अलावे दुनिया में कोई शख्सियत ऐसी नही जिसकी हर बात मानी जा सकती हो !  सहाबा केराम , इमाम और मुहद्दिसिन ने भी हिदायत के इसी चश्में से रौशनी पायी !
उमूमन यह उज़्र पेश किया जाता है की कुरआन व सुन्नत को बराहे रास्त समझना हर एक के बस की बात नहीं....... यह बात दुरुस्त नहीं !

हमारे लिए कुरआन व सुन्नत को समझना बहुत आसान है क्योकी अल्लाह तआला ने नबी करीम स0 को हमारे लिए बतौर खास " मुअल्लिम " बना कर भेजा है , सहाबा केराम ने आप स0 से मुकम्मल दीन सीखा और इसे हम तक पहुचाने का हक़ अदा किया !
सहाबा केराम की तरह चारो इमामो ने भी सिर्फ कुरआन व सुन्नत की पैरवी का रास्ता अख्तियार करने की दावत दी !

📌 कुरआन व सुन्नत की पैरवी की अहमियत चारो इमामो के नज़दीक मुलाहिज़ा कीजये :

📌🌳1-  इमाम अबू हनीफ़ा रह0 - 
" जब हदीस सही हो , तो वही मेरा मजहब है "
( रद्दुल मुख़्तार हाशिया दुर्रुल मुख़्तार , जिल्द-1 , सफा - 68 )

किसी के लिए यह हलाल नहीं कि वह हमारे क़ौल (बात ) के मुताबिक फ़तवा दे , जब तक की उसे यह मालूम ना हो की मैंने यह बात कहा से कही है !
(अल इन्तेक़ा फ़ी फजाईल सलासतुल आईम्मतुल फ़ुक़हा लेईबने अब्दुल बर्, सफ़ा -145 )


आप से पूछा गया कि जब आप की बात कुरआन के खेलाफ़ हो ?
फ़रमाया : क़ुरआन के सामने मेरी बात छोड़ दो !

कहा गया : जब आप की बात हदीस इ रसूल के खेलाफ़ हो ?
फ़रमाया : हदीस के सामने मेरी बात छोड़ दो !

कहा गया : जब आपकी बात सहाबा के खेलाफ़ हो ?
फ़रमाया : सहाबा की बात के सामने मेरी बात छोड़ दो !

(ईकाज़ हुमम् ऊलिल अबसार , सफ़ा - 50 )


✳ वलादत : 80 हि0 ,
जाये पैदाइस : कूफा
मसनदे इल्मी : कूफ़ा
वफ़ात : 150 हि0
मदफन : खैज़दान ( बगदाद)
----------
📌🌳2- इमाम मालिक रह0 -
नबी ए करीम स0 के एलावा हर इंसान की बात क़ुबूल भी किया जा सकता है और रद्द भी !
(इरशादुस्सालिक लिइबने अब्दुल हादी ,जिल्द -1 सफ़ा -227)

मैं एक इंसान हूँ मेरी बात गलत भी हो सकती है और सही भी , लेहाज़ा मेरी राय को देख लिया करो , जो कुरआन और सुन्नत के मुताबिक हो, उसे लेलो और जो कुरआन और सुन्नत के मुताबिक न हो उसे छोड़ दो !
( ईकाज़ हुम्म् उलिल अबसार , सफ़ा - 72) 

✳ वलादत : 93 हि0 ,
जाय पैदाईश : मदीना मुनव्वरा
मसनदे इल्मी : मदीना मुनव्वरा
वफ़ात : 179 हि0
मदफन : जन्नतुल बकीअ ( मदीना मुनव्वरा )
----------

📌🌳3 - इमाम शाफ़ई रह0 -
जब मेरी किसी भी बात के मुकाबले में सही हदीस साबित हो तो हदीस पर अमल करो और मेरी बात को छोड़ दो !
(अल- मज़मूए शर्हुल मुहज्जब लिल नववी,जिल्द : 1 , सफ़ा :104)

जब तुम किसी भी किताब में कोई बात रसूलुल्लाह स0 की सुन्नत के खेलाफ़ पाओ तो सुन्नत अख्तियार करो और मेरी बात को छोड़ दो !
(अल- मज़मूए शर्हुल मुहज्जब लिल नववी,जिल्द : 1 , सफ़ा :104)

मेरी किसी बात के खिलाफ रसूलुल्लाह स0 की सही हदीस साबित हो तो हदीस का मक़ाम ज्यादा है और मेरी तक़लीद न करो !
(आदाब अल- शाफ़ई व मुनाकेबा लेइबने हातिम अल-राज़ी , सफ़ा :93)

✳ वलादत: 150 हि0 ,
जाये पैदाइश : गज्जा ( फलस्तीन)
मसनदे इलमी : मक्का मुकर्रमा / मिस्र
वफ़ात : 204 हि0
मदफन : तूरबा ( नजरान , सऊदी अरब )
----------

📌🌳4 - इमाम अहमद बिन हंमबल रह0 -
न मेरी तक़लीद करो और न मालिक , शाफ़ई , औज़ाई और सूरी ( जैसे आइम्मा) की तक़लीद करो ! बल्कि जहाँ से उन्होंने दींन लिया है तुम भी वहा ( कुरआन हदीस ) से दीन हासिल करो !
(ईकाज़ हुमम् ऊलिल अबसार , सफ़ा : 113)

दीन के मामले में लोगो की तक़लीद करना कमफहमी की ऐलामत है !
(ऐलामूल मोकेईन लेइबने कय्यम, जिल्द :2 , शफ़ा: 178)

✳ वलादत : 164 हि0 ,
जाये वलादत : बग़दाद
मसनदे इल्मी : बगदाद
वफ़ात : 241 हि0

मदफन : क़ब्रिस्तान बाबे हर्ब ( बग़दाद )

Share:

Mushtazni karne walo ki kya Sja Hogi Qyamat ke Din.

           کیا مشت زنی کرنے والے کا ہاتھ قیامت کے دن حاملہ ہوگا؟*


اس میں کوئی شک و شبہ نہیں کہ مشت زنی ایک حرام فعل ہے‍۔ بلکہ یہ ایک کبیرہ گناہ ہے۔ لیکن ”مشت زنی کرنے والا ہاتھ قیامت کے دن حاملہ ہوگا“ اس طرح کی کوئی صحیح روایت نہیں ملتی ہے۔ اس طرح کی جتنی روایات ملتی ہیں سب ضعیف ہیں۔ جو روایات ذکر کی جاتی ہیں ان کی تفصیل آگے پیش کی جارہی ہے:
پہلی روایت:
عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ: يَجِيءُ النَّاكِحُ يَدَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَيَدُهُ حُبْلَى
ترجمہ: انس بن مالک رضی اللہ تعالی عنہ فرماتے ہیں قیامت کے دن مشت زنی کرنے والا اس حال میں آئے گا کہ اس کا ہاتھ حاملہ ہوگا۔
{التاریخ الکبیر للبخاری (کما فی شعب الایمان: 7/330، حدیث نمبر: 5087)}

روایت کا حکم:
اس کی سند ضعیف ہے۔ کیونکہ اس میں دو علتیں ہیں:
1) مسلمہ بن جعفر:
ابن ابی حاتم رحمہ اللہ نے اس کا ترجمہ ذکر کیا ہے لیکن اسکے متعلق کوئی کلمہ توثیق یا تضعیف نہیں ذکر کیا ہے، لہذا یہ مجہول الحال ہے۔
{الجرح والتعدیل: 8/267، رقم الترجمۃ: 1219}
ذہبی رحمہ اللہ نے بھی اس کو مجہول کہا ہے۔ جبکہ ازدی رحمہ اللہ نے اس کو ضعیف قرار دیا ہے۔
{لسان المیزان: 8/57، رقم الترجمۃ: 7727}

2) حسان بن حمید:
یہ راوی مجہول ہے۔ ذہبی رحمہ اللہ نے اس کو مجہول قرار دیا ہے۔
{لسان المیزان: 8/57، رقم الترجمۃ: 7727}

دوسری روایت:
عن أنس، قال: الناكح نفسه؛ يأتي يوم القيامة ويده حبلى
ترجمہ: انس بن مالک رضی اللہ تعالی عنہ فرماتے ہیں قیامت کے دن مشت زنی کرنے والا اس حال میں آئے گا کہ اس کا ہاتھ حاملہ ہوگا۔
{ذم اللواط للدوری: 73}

روایت کا حکم:
اس کی سند ضعیف ہے۔ اور اس میں بھی دو علتیں ہیں:
1) مسلمہ بن جعفر:
اس راوی کے متعلق اوپر وضاحت گزر چکی ہے۔

2) صالح الابار: اسکا ترجمہ نہیں مل سکا۔

*خلاصہ کلام* یہ ہے کہ اس طرح کی کوئی بات نہ کسی صحیح مرفوع روایت سے ثابت ہے اور نہ ہی موقوف۔ البتہ یہ یاد رہے کہ مشت زنی ایک حرام فعل ہے۔ لہذا اس سے اجتناب ضروری ہے۔ مزید یہ بھی یاد رہے کہ اسکے کئی طبی نقصانات بھی ہیں۔
واللہ اعلم بالصواب

  

Share:

Kya Mushtzani karne wale ke Hath Qyamat ke Din Hamla (Pregnant) Honge. (In English)

 

 Kya mushtzani (masturbation) karne waale ka haath qayamat ke din haamla hoga?

Is mein koi shak-o-shuba nahi ke mushtzani ek haraam fe’l (kaam) hai. Balki yeh ek kabeerah gunaah hai. *Lekin “Mushtzani karne waala haath qayamat ke din haamla hoga” is tarah ki koi sahih riwayat nahi milti hai.* Is tarah ki jitni riwayaat milti hain sab Za’eef hain. Jo riwayaat zikr ki jaati hain un ki tafseel aage pesh ki jaa rahi hai:
*Pehli riwayat:*
عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ قَالَ: يَجِيءُ النَّاكِحُ يَدَهُ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَيَدُهُ حُبْلَى​
*Tarjumah:* Anas bin Malik Radhiallahu Ta’ala Anhu farmaate hain ki qayamat ke din mushtzani karne waala is haal mein aayega ke us ka haath haamla hoga.
*{At-Tareekh-ul-Kabeer Lil-Bukhari}*

*Riwayat ka hukm:*
Is ki sanad Za’eef hai. Kiunki is mein do illatein hain:
*➊ Maslamah bin Ja’far:*
➠ Ibn-e-Abi Hatim Rahimahullah ne is ka tarjamah zikr kiya hai lekin iske mutalliq koi kalima-e-tauseeq ya taz’eef nahi zikr kiya hai, lehaza yeh “Majhool-ul-Haal” hai.
*{Al-Jarh Wat-Ta’deel: 8/267, Raqm-ut-Tarjamah: 1219}*
➠ Zahbi Rahimahullah ne bhi is ko “Majhool” kaha hai. Jabki Azdi Rahimahullah ne is ko “Za’eef” qaraar diya hai.
*{Lisaan-ul-Meezan: 8/57, Raqm-ut-Tarjamah: 7727}*

*➋ Hassan bin Humaid:*
Yeh rawi “Majhool” hai. Zahbi Rahimahullah ne is ko “Majhool” qaraar diya hai.
*{Lisaan-ul-Meezan: 8/57, Raqm-ut-Tarjamah: 7727}*

*Doosri riwayat:*
عن أنس، قال: الناكح نفسه؛ يأتي يوم القيامة ويده حبلى​
*Tarjumah:* Anas bin Malik Radhiallahu Ta’ala Anhu farmaate hain ki Qiyamat ke din mushtzani karne waala is haal mein aayega ke us ka haath haamla hoga.
*{Zamm-ul-Liwaat Lid-Doori: 73}*

*Riwayat ka hukm:*
Is ki sanad bhi Za’eef hai. Aur is mein bhi do illatein hain:
*① Maslamah bin Ja’far:*
Is rawi ke mutalliq upar wazahat guzar chuki hai.
*② Saleh Al-Abbar:*
Iska tarjamah nahi mil saka.

*Khulaasa-e-kalaam* yeh hai ke is tarah ki koi baat na kisi Sahih Marfoo’ riwayat se saabit hai aur na hi mauqoof. Albattah yeh yaad rahe ke mushtzani ek haraam fe’l hai. Lehaza is se bachna zaroori hai. Mazeed yeh bhi yaad rahe ke iske kayi medical nuqsanaat bhi hain.
Wallahu A’lam-o-Bis-Sawab.

Share:

Ulema Majloom Kyu?

بسم الله الرحمن الرحيم وبه نستعين
                   *علماء مظلوم کیوں؟*
*ازقلم:عبیداللہ بن شفیق الرحمٰن اعظمیؔ محمدیؔ مہسلہ*  
      ظلم کسی بھی شخص پر ہو یہ بہت خطرناک اور سخت مذموم صفت ہے، حتی کہ کافر اور مشرک اور جانور پر ظلم کرنا بہت بڑا گناہ ہے، اور اللہ کا قانون یہ ہے کہ ظلم کی سزا مرنے سے پہلے دنیا ہی میں دے دیتا ہے تاکہ مظلوم کا سینہ ٹھنڈا ہوجائے، اور دنیا والوں کے عبرت ونصیحت کا سامان بن جائے-
   قارئین کرام! سوال یہ ہے کہ کیا علماء مظلوم ہیں، جی ہاں! علماء مظلوم ہیں، علماء پر مظالم کی داستان بہت قدیم ہے، ان پر اپنوں اور غیروں دونوں کا حملہ رہتا ہے، مگر ایسے لوگوں کو ہوش کے ناخن لینا چاہیے کہ علماء انبیاء کے وارث ہیں، ان کو ستانا، ان پر ظلم ڈھانا نہایت سنگین جرم ہے، اس کا انجام ہمیشہ بہت برا ہوا ہے، علماء کی توہین کرنے والے، ان پر مظالم ڈھانے والے ہمیشہ بری موت کے شکار ہوتے ہیں، اور دوسرا سوال یہ ہے کہ جب علماء وارثین انبیاء ہیں تو ان پر کیوں کوئی ظلم ڈھاتا ہے، اور علماء مظلوم کیوں ہوتے ہیں؟
     اس کا جواب یہ ہے کہ مصیبت نازل ہونے کے کئی اسباب ہیں ان میں سے ایک سبب ابتلاء وآزمائش بھی ہے، اللہ تعالٰی آزمائش کے ذریعے درجات بلند کرنا چاہتا ہے، اپنے نیک بندوں کا امتحان لینا چاہتا ہے، ان کے گناہوں کو معاف کرنا چاہتا ہے، مگر افسوس کچھ نادان یہ سمجھتے ہیں کہ مصیبت وبال جان ہے، اور جب علماء یا عوام کو مصیبت میں دیکھتے ہیں تو ان کے متعلق برملا کہتے ہیں کہ ضرور ماضی میں کچھ غلط کام کیا ہوگا، اسی لیے اب اس کا خمیازہ بھگت رہا ہے، لیکن یہ بہت گندی بات ہے، یہ ایک جھوٹ الزام ہے، دیکھیے جب انبیاء کرام مشکلات ومصائب سے محفوظ نہ رہ سکے تو علماء کس کھیت کی مولی ہیں، مصیبتیں دو طرح کی ہوتی ہیں، ایک درجات کی بلندی کے واسطے، اس مصیبت کو ابتلاء وازمائش کہتے ہیں، دوم معصیت اور گناہ کا خمیازہ، اس کو عذاب کہتے ہیں- آزمائش سے بندہ نکھرتا ہے، چمکتا ہے، اسے قلبی سکون ملتا ہے، عزت ووقار میں اضافہ ہوتا ہے اور عذاب میں انسان بکھرتا اور پریشان ہوتا ہے، ذلیل ورسوا ہوتا ہے-
        پیارے نبی صلی اللہ علیہ و سلم سے پوچھا گیا کہ "أَيُّ النَّاسِ أَشَدُّ بَلَاءً ؟قَالَ:" الْأَنْبِيَاءُ، ثُمَّ الْأَمْثَلُ، فَالْأَمْثَلُ، فَيُبْتَلَى الرَّجُلُ عَلَى حَسَبِ دِينِهِ، فَإِنْ كَانَ دِينُهُ صُلْبًا اشْتَدَّ بَلَاؤُهُ، وَإِنْ كَانَ فِي دِينِهِ رِقَّةٌ ابْتُلِيَ عَلَى حَسَبِ دِينِهِ"(سنن ترمذی:2397/حسن صحيح) ابتلاء وآزمائش کے اعتبار سے لوگوں میں سب سے زیادہ سخت کون لوگ ہیں؟ آپ نے فرمایا انبیاء، پھر اس کے بعد جو ان کے نقش قدم پر چلے، آدمی کو اس کے دین وایمان کے مطابق آزمایا جاتا ہے، اگر اس کا دین قوی اور مضبوط ہو تو اس کی آزمائش بھی سخت ہوتی ہے، اور اگر اس کا دین کمزور ہو تو اس کو اس کے دین کے مطابق آزمائش میں مبتلا کیا جاتا ہے-
     اس حدیث کا ماحصل یہ ہے کہ جس کا ایمان مستحکم ہو تو آزمائش بھی اسی کے پاس برابر آتی ہے، آزمائش کا آنا یہ مضبوط ایمان کی شناخت ہے، اسی لیے علماء مظلوم اور پریشان حال رہتے ہیں، دراصل علماء انبیاء کے وارث ہیں، مضبوط ایمان کے مالک ہیں، علم نافع وعمل صالح کے حامل ہیں، اس لیے ان کو بھی اپنی زندگی میں انبیاء کرام کی طرح غیر معتدبہ فتنوں، آزمائشوں اور چیلنجوں کا سامنا کرنا پڑے گا، لہذا علماء کرام کو خصوصاً اور عوام کو عموماً اپنے ہر چھوٹے بڑے مصائب و مشکلات کا ڈٹ کر مقابلہ کرنا چاہیے، اور انبیاء کے نقش قدم پر چل کر صبر وثبات کا پیکر بننا چاہیے، کبھی مظلومیت بھری زندگی سے بیزار نہیں ہونا چاہیے، فتنوں اور آزمائشوں سے کبھی گھبرانا نہیں چاہیے، کبھی جلد بازی کا مظاہرہ نہیں کرنا چاہیے، ہمیشہ یہ یاد رکھنا کہ دنیا وآخرت میں بھلا اسی کا ہوگا جو صابر وشاکر ہو، رب کا مطیع وفرمانبردار ہو، علم وعمل کا پیکر ہو، انبیائی مشن پر گامزن ہو، دعا ہے رب العالمين سے کہ مولائے کریم ہم سب کو علم نافع وعمل صالح کی توفیق عطا فرمائے آمین-           
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
       *ابوعبداللہ اعظمیؔ محمدیؔ مہسلہ*
28/06/2018

Share:

Madaaris Islamia ke MuAllim O Muntajmin se Chand Gujareshat.

*مدارس اسلامیہ کے معلمین ومنتظمین سے چند گزارشات*

*السلام علیکم و رحمة اللہ و برکاتہ*

تعطیلات ماہ صیام کے بعد طلباے کرام سے  مدارس کی رونق بحال ہوچکی ہے۔ الحمد للہ

*_چند معروضات پیش خدمت ہیں۔_*

*1*۔ طلبا نے حصول علم کے لیے اپنے گھر ، وطن ، والدین اور بھائیوں بہنوں کو با دیدہ نم چھوڑ کر آپ سے تحصیل علم و ادب کے لیے اپنے آپ کو پیش کیاہے۔ 
اس میں سے کچھ طلبا اپنے نفع و نقصان کو سمجھتے ہیں اور کچھ لڑکپن کی وجہ سے اپنے نفع و نقصان کو سمجھنے سے قاصر ہیں۔ دونوں قسم کے طلباء کے اوقات کو قیمتی بنانا آپ کے فرض منصبی میں داخل ہے۔ اس کے آپ عند اللہ جواب دہ ہیں۔

*2* ۔ طلبا کو شوق دلائیے ۔ نرمی اور آسانی کا معاملہ کیجئے۔ ایسی سختی مت کیجئے جس سے طالب علم متنفر ہوجائے یا ترک علم پر مجبور ہوجائے۔ یاد رکھیے کہ محبت سے وہ بڑے میدان سر ہوتے ہیں جو سختی سے نہیں ہوتے۔

*3* بعض طلبا اپنے گھر کی ناگفتہ بہ حالت کو اپنے آنکھوں سے دیکھ آئے ہیں کہ یہاں ان کو وہ حالات یاد آکر پریشان کرتے رہتے ہیں۔ مگر حصول علم کے لیے پھر بھی مدرسہ آچکے ہیں۔ ان بچوں سے ان کا پس منظر جان کر ان کی کسی بھی طرح سے دل جوئی کریں ۔ ہمت دلائیں کہ ان مسائل کا حل صرف تمہارے تحصیل علم میں ہے۔

*4* ۔ کسی طالب علم کا سبق سننے سے قبل یہ تصور کریں کہ یہ میرا لڑکا ہے جو مجھے سبق سنا رہا ہے۔ اور میں اس کا شفیق باپ بھی ہوں اور مہربان استاذ بھی۔۔۔۔
یاد رکھئے ! یہ وہ زمانہ ہے جہاں اسکولوں میں بچوں کو استاذ چاکلیٹ دے کر سمجھاتا ہے۔ اور پیار و محبت سے دل جیت لیتا ہے۔

*5*۔ آپ نے اپنا وقت مقررہ مدرسہ کو دینے کا معاھدہ کیا ہے ان اوقات میں واٹس ایپ کا استعمال ۔ موبائل پر طویل گفتگو ۔ نیز اوقات درس میں جمعہ کے خطبہ کی تیاری ۔اخبار بینی ۔ دیرحاضری کا معمول یہ سارے امور شرعا درست نہیں ہوتے ۔۔ ذمہ دار اگر ان امور پر آپ کو متنبہ نہ کرے تب بھی یہ درست نہیں ہیں۔
اس لئے اوقات مدرسہ کا مکمل خیال رکھیں۔

*6* طلبا کو دو میقات تعلیمی میں مکمل مشغول رکھیں۔

*8*۔ طالب علم کے علمی نقصان کا استاذ عند اللہ براہ راست جواب دہ ہے۔  یہ جواب دہی میدان حشر میں ہوگی۔
یہ خیال رکھیں کہ یہ طلبا آپ کے لیے " ذریعہ معاش بھی ہیں اور ذریعہ معاد بھی "

*9*۔  مدرس اپنے درجہ کے طلبا کی اخلاقی تربیت اور تعلیمی ذمہ داری میں خود کو ذمہ دار گردانے۔
یاد رکھئے ! اچھے کاموں میں کوئ مہتمم رکاوٹ نہیں ڈالتا۔۔۔

*10*۔ آپ کو مدرسہ سے ملنے والی تنخواہ چاہے وہ اعلی ترین ہی کیوں نہ ہو مگر وہ آپ کی خدمت کا بدل ہرگز نہیں بن سکتی ہے۔ اصل بدلہ تو بروز محشر اللہ تعالی دے گا۔  ان شاء اللہ۔۔۔ ہمیشہ شکر گذار رہئے کہ اللہ تعالی نے آپ کو اس عظیم خدمت کے لیے منتخب کیا....
( خیرکم من تعلم القرآن و علمہ)

*یہ چند معروضات ہیں تعلیمی سال کے آغاز پر مناسب سمجھا گیا کہ اس کا مذاکرہ ہوجائے۔ اس لئے پیش کردیا گیا۔ اللہ تعالٰی عمل کی توفیق عطا فرمائے. آمین

💔💝💜💜💓💝💝💝💝💝💗💖:-\💟💜

Share:

Munafiqon ki Chaar Aadatein kaun kaun si hai.

🍃 *Bismillahirrahmanirrahim* 🍃

🍀 *MUNAFIQO KI CHAR  ( 4 ) AADATE KAUN SI HAI.?* 🍀

🌴 *Arabic* 🌴

‏‏‏‏‏‏     عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَمْرٍو، ‏‏‏‏‏‏أَنّ النَّبِيَّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ:‏‏‏‏ ""أَرْبَعٌ مَنْ كُنَّ فِيهِ كَانَ مُنَافِقًا خَالِصًا، ‏‏‏‏‏‏وَمَنْ كَانَتْ فِيهِ خَصْلَةٌ مِنْهُنَّ كَانَتْ فِيهِ خَصْلَةٌ مِنَ النِّفَاقِ حَتَّى يَدَعَهَا إِذَا، ‏‏‏‏‏‏اؤْتُمِنَ خَانَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا حَدَّثَ كَذَبَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا عَاهَدَ غَدَرَ، ‏‏‏‏‏‏وَإِذَا خَاصَمَ فَجَرَ""، ‏‏‏‏.

🌴 *Roman Urdu* 🌴

     Hazrat Abdullah ibn e Amr radiyallahu anhu farmate hai ke Rasoolullah sallallahu alaihi wasallam ne farmya " Char ( 4 ) aadate jis kisi mein ho to woh khalis munafiq hai aur jis kisi mein in charo mein se ek ( 1 ) aadat ho to woh  ( bhi ) nifaq hai , Jab tak usay chor na de.
1 ) Jab usay amanat di jaye to uss mein khayanat kare. 2 ) Jab baat kare to jhoot bole.3 ) Jab kisi se waadah kare to usay poora na kare. 4 ) Aur jab kisi se lade to gaaliyo par utar aaye .

🌴 *Urdu* 🌴

     حضرت عبداللہ ابن عمر رضی اللہ عنہ فزماتے ہے کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ چار عادتیں جس کسی میں ہوں تو وہ خالص منافق ہے اور جس کسی میں ان چاروں میں سے ایک عادت ہو تو وہ  ( بھی )  نفاق ہی ہے، جب تک اسے نہ چھوڑ دے۔  ( وہ یہ ہیں )  جب اسے امین بنایا جائے تو  ( امانت میں )  خیانت کرے اور بات کرتے وقت جھوٹ بولے اور جب  ( کسی سے )  عہد کرے تو اسے پورا نہ کرے اور جب  ( کسی سے )  لڑے تو گالیوں پر اتر آئے۔

🌴 *English* 🌴

      Narrated 'Abdullah bin 'Amr: The Prophet sallallahu alaihi wasallam said " Whoever has the following four ( 4 ) (characteristics) will be a pure hypocrite and whoever has one ( 1) of the following four characteristics will have one characteristic of hypocrisy unless and until he gives it up. 1 ) Whenever he is entrusted, he betrays. 2 ) Whenever he speaks, he tells a lie.3 ) Whenever he makes a covenant, he proves treacherous. 4 ) Whenever he quarrels, he behaves in a very imprudent, evil and insulting manner.

💐 *sahih al bukhari* 💐
💐 *Hadith  : 34*  💐

🌹 *please share with your family's & friends* 🌹

🌹 *Jazakallah khair* 🌹

Share:

Tohfa-E-Khawateen.

Bachche Ko Hajj Karane Ka Sawab.

Hazrat Abdullah bin Abbaas Raziyallahu Anhu se marvi hai k Huzoor Aqdas Sallallahu Alaihivasallam se maqaame Ravha Mai Chand musafiro ki mulaqaat Hui , Aap Sallallahu Alaihivasallam ne daryaft farmaya- Tum Kon log ho ?
Unhone kaha k hum Musalman hai'n ,
Fir Unhone Aap Sallallahu Alaihivasallam se daryaft Kiya k Aap ( Sallallahu Alaihivasallam ) Kon hai'n ?
Aap Sallallahu Alaihivasallam ne farmaya k Mai'n Allah ka Rasool hu'n ,
Usi Waqt ek Aurat ne Apna Bachcha ouper uthaya ( aur Aap Sallallahu Alaihivasallam ko dekh kar ) Kehne lagi Kya iska ( Bachche Ka ) Hajj ho Sakta Hai ?
Aap Sallallahu Alaihivasallam ne farmaya- iska Hajj ho jayega aur Tujhko ( bhi ) sawab milega _,"
Mishkaat Sharif-221. Sahih Muslim,*_
Is Hadees se Sahabi Aurto'n ke Deeni Sagaf Ka ilm hua , Haalate Safar mai jab ek Aurat ko pata Chala k Rasulullah Sallallahu Alaihivasallam tashreef le ja rahe hai'n to usne moqa Ganimat Jana aur foran ye Masla daryaft Kar liya k Bachche Ka hajj ho Sakta Hai ya nahi , Aap Sallallahu Alaihivasallam ne farmaya k Haa'n iska Hajj ho jayega aur Tum Jo iska Ahraam bandhwaogi aur Jo cheeze Ahraam mai Mana hai unse bachwaogi aur Hajj mai Jaha'n Jaha'n theharte hai'n Waha'n Waha'n isko Saath le ja Kar thehraogi aur Digar Hajj Ke Ahkaam Ada karwaogi to tumko bhi sawab milega,
 Hadees Paak se maloom hua k Sahate Hajj Ke Liye Baalig hona Shart nahi hai ,Na-Baalig Ka Hajj bhi ho jata Hai Lekin ya Hajj  Farz Hajj Ke qaa'im muqaam na hoga ,Agar Baalig ho kar ye Bachcha Sahibe isteta'at ho to dobara Hajj Karna Farz hoga ,  
Share:

Shahed vs Chinti. (Ek Sabaq Aamoj Afsaana)

Shahad Aur Chinti Ki Ek Kahani

*شہد کا ایک قطره زمین پر گر گیا.
*ایک چھوٹی سی چیونٹی آئی اور اُس نے اس شہد کے قطرے سے تھوڑا سا چکھا۔*
*اُسے بڑا مزا آیا۔*
*اسے کام سے جانا تھا تو جب وہ جانے لگی تو اس شہد کا مزہ اس کے منہ میں مزید پانی لانے کا سبب بنا، اُس کا منہ بھر آیا:*
*کیا زبردست اور مزے دارشہد ہے۔*
*کتنا میٹھا!*
*آج تک ایسا شہد نہیں کھایا!!*
*وہ لوٹی اور شہد میں سے تھوڑا سا اور چکھ لیا
*اس نے دوبارہ جانے کا عزم کیا مگر اُس نے محسوس کیا کہ یہ تھوڑا سا شہد کھانا کافی نہیں ہے،*
*اُسے اور کھانا چاھئے۔*
*وہ رکی اور اس مرتبہ کھانے کے بجائے شہد پر گر پڑی تا کہ وہ کم سے کم وقت میں زیادہ سے زیادہ لذت حاصل کرلے!*
*وہ چیونٹی شہد میں غوطہ زن ہو گئی اور لطف اندوز ہونے لگی۔*
*مگر افسوس کہ وہ شہد سے باہر نہ نکل سکی۔*
*شہد کی چکنائی کی وجہ سے اس کے پیر زمین سے چپک گئے تھے اور اس میں انہیں ہلانے کی طاقت نہ رہی...!*
*وہ شہد میں رہ گئی یہاں تک کہ وہ اسی میں ہی مر گئی !*
*اس کی لذت اندوزی نے شہد کو ہی اس کی قبر میں تبدیل کر دیا!*
*ایک دانا کا قول ھے:*
*دنیا شہد کے ایک بہت بڑے قطرے کے علاوہ کچھ اور نہیں ہے!*
*پس جو بھی اس قطرہ شہد میں سے تھوڑا اور بقدر کفایت کھانے پر اکتفاء کرے گا وہ نجات پا جائے گا اور جو بھی اس شیرینی میں غوطہ زن ہو گا ہلاکت اس کا مقدر بن جائے گی...!!!*
Share:

25 ways To Enter Jannah.

*25 WAYS TO ENTER JANNAH:*

1. "Whoever meets Allah without ascribing anything to Him will enter Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

2. "Whoever believes (has Imaan) in Allah and His Messenger (sal Allahu alayhi wa sallam), and establishes the prayer and fasts the month of Ramadan, it is incumbent upon Allah that He enters him in Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

3. "Whoever builds a masjid seeking by it the Pleasure of Allah, Allah will build for him a similar place in Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

4. "Whoever prays the two cool prayers (Asr and Fajr) will enter Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

5. "Whoever goes to the masjid (every) morning and in the afternoon (for the congregational prayer), Allah will prepare for him an honorable place in Jannah with good hospitality for (what he has done) every morning and afternoon goings."
*[Sahih Bukhari]*

6. "Whoever can guarantee (the chastity of) what is between his two jaw-bones and what is between his two legs (i.e. his tongue and his private parts), I guarantee Jannah for him."
*[Sahih Bukhari]*

7. "Whoever prays 12 rakaat in the day and night, a house in Jannah will be built for him."
*[Sahih Muslim]*

8. "Whoever treads a path in search of knowledge, Allah will make easy for him the path to Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

9. "Whoever repeats after the muadhdhin from his heart (i.e., sincerely) will enter Jannah.
*[Abu Dawud]*

10. "There is not one of you who perfects his wudu and prays two rakaat setting about them with his heart as well as his face except that JANNAH would be mandatory for him."
*[Abu Dawud]*

11. Whoever says: “I am pleased with Allah as my Rabb, and with Islam as my Deen, and with Muhammad (sal Allahu alayhi wa sallam) as my Prophet, Jannah would be mandatory for him."
*[Abu Dawud]*

12. "Whosoever last words are: LailahailAllah, will enter Paradise."
*[Abu Dawud, Saheeh]*

13. Whoever says “SubhanAllah al-Adheem WA biHamdihi, Glorified and Exalted is Allah, The Great, and with His Praise”, a date-palm will planted for him in Jannah."
*[At-Tirmidhi]*

14." Whoever dies and is free from three: (1) arrogance, (2) grudges and (3) debt will enter Jannah."
*[At-Tirmidhi]*

15. "Whoever raises two girls, he and I will enter Jannah."
*[At-Tirmidhi]*

16." Whoever calls the adhan for 12 years, JANNAH will become mandatory for him."
*[ibn Maajah]*

17. Whoever asks Allah for Jannah three times, Jannah will say: “O Allah, enter him into Jannah.”
*[At-Tirmidhi]*

18. "Whoever visits an ailing person or a brother of his to seek the Pleasure of Allah, an announcer (angel) calls out: May you be happy, may your walking be blessed, and may you be awarded a dignified position in Jannah."
*[At-Tirmidhi]*

19." Indeed, truthfulness leads to righteousness and indeed righteousness leads to Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

20. "Allah guarantees him who strives in His Cause and whose motivation for going out is nothing but Jihad in His Cause and belief in His Word, that He will admit him into Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

21. "O people, spread the salaam (greetings), feed the hungry, and pray while the people are asleep, you will enter Jannah in peace."
*[At-Tirmidhi]*

22. "(The performance of) Umrah is an expiation for the sins committed between it and the previous Umrah; and the reward of Hajj Mabrur (i.e., one accepted) is nothing but Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

23. "Allah has ninety-nine Names, one hundred minus one, and whoever believes in their meanings and acts accordingly, will enter Jannah."
*[Sahih Bukhari]*

24. "I saw a man going about in Jannah (and enjoying himself) as a reward for cutting from the middle of the road, a tree which was causing inconvenience to the Muslims."
*[Sahih Muslim]*

25.“If somebody recites this invocation during the day, and if he should die then, he will be from the people of Jannah. And if he recites it in the night, and if he should die on the same day, he will be from the people of Jannah.”
*[Sahih Bukhari]*

"Allahumma anta Rabbi la ilaha illa anta Khalaqtani WA ana 'abduka, wa ana 'ala 'ahdika wa Wa' dika mastata'tu abu'u Laka bi ni 'matika wa abu' u Laka bidhanbi; faghfirli fa'innahu la yaghfiru-dh- dhunuba ill a anta. A'uidhu bika min sharri MA sana'tu,abu'u Laka bini'matika 'alaiya, wa Abu Laka bid Hanbi faghfirli innahu la yaghfiru adhdhunuba illa anta"

"O Allah, You are my Lord, none has the right to be worshipped except You, You created me and I am Your servant and I abide to Your covenant and promise as best I can, I take refuge in You from the evil of which I committed. I acknowledge Your favor upon me and I acknowledge my sin, so forgive me, for verily none can forgive sin except You."

Allah Almighty say in glorious Quran in Chapter no:9; Verse no:72 that;

“Allah has promised the believing men and women estates with rivers flowing beneath it, in which they will abide, and pleasing homes in the gardens of Eden. And the acceptance from Allah is the most important; such is the greatest success.”

*And Allah swt knows best.*

Share:

Insaan ki Ilm Aur Aqal

*🌺 🍃🌺 ●■ ﷽ ■● 🌺🍃 🌺*

  *السَّـــــــلاَمُ عَلَيــْــكُم وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكـَـاتُه*
  *╭━─━─━─━─━•❂•━─━─━─━─━╮*
              *~🌺Golden things🌺~*
  ┄─━━━━━━━▣▣▣━━━━━━━─┄

_*🌺 Insaan ilm Haasil Karta hai Jisse Aqal Ke Dariche Khulte hai Magar Aqal Aur ilm Ke Mu'aamle Me Yeh Khayal Rakhe Ke "Aqal Ki Koi Baat Deen Ke Khilaaf Nahi Honi Chahiye"...*_

_*انســـــان علـــــم حاصـــــل کرتـــــا ہـــــے جـــــس ســـــے عقـــــل کـــــے دریچـــــے کھلتـــــے ہیـــــں مگـــــر عاقـــــل اور علـــــم کـــــے معـــــاملــــے میـــــں یـــــہ خیـــــال رکھـــــے کـــــہ "عقـــــل کـــــی کوئـــــی بـــــات دیـــــن کـــــے خـــــلاف نہیـــــں ہونـــــی چاہیئـــــے"۔۔۔*_

  

●•●┄─┅━━━★✰★━━━┅"
●•●┄─┅━━━★✰★━━━┅─┄●•●
🌎Send All people in the world🌎
  
🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Blog Archive

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS