,*مشہور صحابہ اکرامؓ کا محتصر تعارف:*
*( 1 ) حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو بکر
لقب : صدیق و عتیق
ولادت : 50 قبل ھجری
والد : عثمان
والدہ : سلمی
پیشہ : تجارت و سیاست
وفات : سن 13 ھجری
مرویات : 142*( 2 ) حضرت عمر رضی الله عنہ:*
نام : عمر
کنیت : ابو عبداللہ
لقب : فاروق
ولادت : 40 قبل ھجری
والد : خطاب بن نفیل
والدہ : ختمہ بنت ہشام
پیشہ : جہاد و سیاست
وفات : 23 ھجری
مرویات : 537*( 3 ) حضرت عثمان رضی الله عنہ:*
نام : عثمان
کنیت : ابو عمرو و ابو عبداللہ
لقب : ذوالنورین
ولادت : 47 قبل ھجری
والد : عفان
والدہ : اروی
پیشہ : تجارت
وفات : 35 ھجری
مرویات : 146*( 4) حضرت علی رضی الله عنہ:*
نام : علی رضی الله عنہ
کنیت : ابوالحسن و ابواتراب
لقب : اسداللہ و مرتضی
ولادت : 23 قبل نبوت
والد : عمران , یعنی ابو طالب
والدہ : فاطمہ
پیشہ : جہاد
وفات : 40 ھجری
مرویات : 536*( 5 ) حضرت عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو عبدالرحمان
لقب : خادم رسول
ولادت : 31 قبل ھجری
والد : مسعود
والدہ : ام عبد
پیشہ : درس تدریس
وفات : 32 ھجری
مرویات : 848*( 6 )حضرت عبداللہ بن عباس رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابوالعباس
لقب : حبرالامہ و ترجمان القرآن
ولادت : 3 قبل ھجری
والد : عباس
والدہ : ام الفضل
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 67 یا 68 ھجری
مرویات : 1660*( 7 ) حضرت عبداللہ بن عمر رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو عبدالرحمن
لقب : فقیہ امت
ولادت : 11 قبل ھجری
والد : عمر فاروق
والدہ : زینب بنت مظعون
پیشہ : تدریس و خطابت
وفات : 73 یا 74 ھجری
مرویات : 2630*( 8 ) حضرت عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو محمد و ابو عبدالرحمان
لقب : کاتب حدیث و فاضل حدیث
ولادت : 7 قبل ھجری
والد : عمرو بن عاص
والدہ : ریطہ بنت منبہ
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 63 یا 65 ھجری
مرویات : 760*( 9 ) حضرت جابر بن عبداللہ رضی الله عنہ:*
نام : جابر
کنیت : ابو عبداللہ
لقب : صاحب الشجرہ
ولادت : 19 یا 20 قبل ھجری
والد : عبداللہ بن عمرو
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 74 ھجری
مرویات : 1540*( 10 ) حضرت انس بن مالک رضی الله عنہ:*
نام : انس
کنیت : ابو حمزہ و ابو ثمامہ
لقب : خادم رسول
والد : عاءل بن نضر
والدہ : ام سلیم
پیشہ : فتوی نویسی
وفات : 93 ھجری
مرویات : 2286*( 11 ) حضرت ابو ھریرہ رضی الله عنہ:*
نام : عبدالرحمان
کنیت : ابو ھریرہ
لقب : فقیہ امت و حافظ حدیث
ولادت : 19 قبل ھجری
وفات : 59 ھجری
والد : عامر بن عبدوی
پیشہ : اشاعت حدیث
مرویات : 5374*( 12 ) ابو سعید خدری رضی الله عنہ:*
نام : سعد
کنیت : ابو سعید خدری
لقب : صاحب الشجرہ
ولادت : 12 قبل ھجری
والد : مالک بن سنان
والدہ : انیسہ بنت ابو حارثہ
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 74 ھجری
مرویات : 1170*( 13 ) حضرت عائشہ رضی الله عنہا:*
نام : عائشہ
کنیت : ام عبداللہ
لقب : صدیقہ
ولادت : 9 قبل ھجری
والد : ابو بکر صديق
والدہ : ام رومان بنت عامر
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 58 ھجری
مرویات : 2210*( 14 ) حضرت ابو امامہ باھلی رضی الله عنہ:*
نام : صدی
کنیت : ابو امامہ
لقب : صاحب الشجرہ
ولادت : 21 قبل ھجری
والد : عجلان بن وھب
پیشہ : جہاد
وفات : 86 ھجری
مرویات : 250*( 15 ) حضرت ابو موسی اشعری رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو موسی
لقب : حافظ حدیث
والد : قیس بن مسلیم
والدہ : ظبیہ بنت وھب
پیشہ : تجارت و جہاد
وفات : 44 ھجری
مرویات : 360*( 16 ) حضرت سعد بن ابو وقاص رضی الله عنہ:*
نام : سعد
کنیت : ابو اسحاق
لقب : فاتح عراق
ولادت : 25 قبل ھجری
والد : ابو وقاص
والدہ : حمنہ بنت سفیان
پیشہ: جہاد
وفات : 55 ھجری
مرویات : 271*( 17 ) حضرت عقبہ بن عامر رضی الله عنہ:*
نام : عقبہ
کنیت : ابو حماد
لقب : شاعر اسلام
والد : عامر جھنی
پیشہ : خطابت و شاعری
وفات : 58 ھجری
مرویات : 55*( 18 ) حضرت میمونہ بنت حارث رضی الله عنہ:*
نام : میمونہ
کنیت : ام عبداللہ
لقب : ام المومنین
ولادت : 23 یا 29 قبل ھجری
والد : حارث بن حزن
والدہ : ھندہ بنت حزف
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 51 ھجری
مرویات : 10*( 19 ) حضرت ابو قتادہ انصاری رضی الله عنہ:*
نام : حارث
کنیت : ابو قتادہ
لقب : فارس رسول الله
ولادت : 16 قبل ھجری
والد : ربعی بن سلامہ
والدہ : کبشہ بنت مظہر
پیشہ : جہاد
وفات : 54 ھجری
مرویات : 170*( 20 ) حضرت حذیفہ بن یمان رضی الله عنہ:*
نام : حذیفہ
کنیت : ابو عبداللہ
لقب : صاحب سر رسول الله
والد : حسیل یعنی یمان
والدہ : رباب بنت کعب
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 36 ھجری
مرویات : 223*( 21 ) حضرت سہل بن سعد رضی الله عنہ:*
نام : سہل
کنیت : ابو عباس
لقب : ساعدی
ولادت : 6 قبل ھجری تقریبا
والد : سعد بن مالک
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 100 ھجری
مرویات : 10 تقریبا*( 22 ) حضرت عبادہ بن صامت رضی الله عنہ:*
نام : عبادہ
کنیت : ابوالولید
لقب : قاری القرآن
ولادت : 39 قبل ھجری
والد : صامت انصاری
والدہ : قرةالعین بنت عبادہ
پیشہ : دعوت و کتابت
وفات : 34 ھجری
مرویات : 181*( 23 ) حضرت سمرہ رضی اللہ عنہ:*
کنیت : ابو سلیمان
لقب : بصری
ولادت : 8 قبل ھجری
والد : جندب بن ھلال
پیشہ : جہاد
وفات : 54 یا 58 ھجری
مرویات : 130*( 24 ) حضرت عباس بن عبدالمطلب رضی الله عنہ:*
نام : عباس
کنیت : ابو الفضل
لقب : ساقی حرمین
ولادت : 56 قبل ھجری
والد : عبدالمطلب
والدہ : نتیلہ بنت جناب
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 32 ھجری
مرویات : 35*( 25 ) حضرت زید بن ثابت رضی اللہ عنہ:*
نام : زید
کنیت : ابو خارجہ
لقب : مفتی مدینہ
ولادت : 12 قبل ھجری
والد : ثابت بن ضحاک
والدہ : نوار بنت مالک
پیشہ : قضاء و فیصلہ
وفات : 45 ھجری
مرویات : 92*( 26 ) حضرت معاذ بن جبل رضی الله عنہ:*
نام : معاذ
کنیت : ابو عبدالرحمان
لقب : امام الفقہاء
ولادت : 18 قبل ھجری
والد : جبل بن عمرو
والدہ : ھندہ بنت سہل
پیشہ : سیاست و یدرس و تدریس
وفات : 17 یا 18 ھجری
مرویات : 157*مشہور صحابہ اکرامؓ کا محتصر تعارف:**( 1 ) حضرت ابوبکر صدیق رضی اللہ عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو بکر
لقب : صدیق و عتیق
ولادت : 50 قبل ھجری
والد : عثمان
والدہ : سلمی
پیشہ : تجارت و سیاست
وفات : سن 13 ھجری
مرویات : 142*( 2 ) حضرت عمر رضی الله عنہ:*
نام : عمر
کنیت : ابو عبداللہ
لقب : فاروق
ولادت : 40 قبل ھجری
والد : خطاب بن نفیل
والدہ : ختمہ بنت ہشام
پیشہ : جہاد و سیاست
وفات : 23 ھجری
مرویات : 537*( 3 ) حضرت عثمان رضی الله عنہ:*
نام : عثمان
کنیت : ابو عمرو و ابو عبداللہ
لقب : ذوالنورین
ولادت : 47 قبل ھجری
والد : عفان
والدہ : اروی
پیشہ : تجارت
وفات : 35 ھجری
مرویات : 146*( 4) حضرت علی رضی الله عنہ:*
نام : علی رضی الله عنہ
کنیت : ابوالحسن و ابواتراب
لقب : اسداللہ و مرتضی
ولادت : 23 قبل نبوت
والد : عمران , یعنی ابو طالب
والدہ : فاطمہ
پیشہ : جہاد
وفات : 40 ھجری
مرویات : 536*( 5 ) حضرت عبداللہ بن مسعود رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو عبدالرحمان
لقب : خادم رسول
ولادت : 31 قبل ھجری
والد : مسعود
والدہ : ام عبد
پیشہ : درس تدریس
وفات : 32 ھجری
مرویات : 848*( 6 )حضرت عبداللہ بن عباس رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابوالعباس
لقب : حبرالامہ و ترجمان القرآن
ولادت : 3 قبل ھجری
والد : عباس
والدہ : ام الفضل
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 67 یا 68 ھجری
مرویات : 1660*( 7 ) حضرت عبداللہ بن عمر رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو عبدالرحمن
لقب : فقیہ امت
ولادت : 11 قبل ھجری
والد : عمر فاروق
والدہ : زینب بنت مظعون
پیشہ : تدریس و خطابت
وفات : 73 یا 74 ھجری
مرویات : 2630*( 8 ) حضرت عبداللہ بن عمرو رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو محمد و ابو عبدالرحمان
لقب : کاتب حدیث و فاضل حدیث
ولادت : 7 قبل ھجری
والد : عمرو بن عاص
والدہ : ریطہ بنت منبہ
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 63 یا 65 ھجری
مرویات : 760*( 9 ) حضرت جابر بن عبداللہ رضی الله عنہ:*
نام : جابر
کنیت : ابو عبداللہ
لقب : صاحب الشجرہ
ولادت : 19 یا 20 قبل ھجری
والد : عبداللہ بن عمرو
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 74 ھجری
مرویات : 1540*( 10 ) حضرت انس بن مالک رضی الله عنہ:*
نام : انس
کنیت : ابو حمزہ و ابو ثمامہ
لقب : خادم رسول
والد : عاءل بن نضر
والدہ : ام سلیم
پیشہ : فتوی نویسی
وفات : 93 ھجری
مرویات : 2286*( 11 ) حضرت ابو ھریرہ رضی الله عنہ:*
نام : عبدالرحمان
کنیت : ابو ھریرہ
لقب : فقیہ امت و حافظ حدیث
ولادت : 19 قبل ھجری
وفات : 59 ھجری
والد : عامر بن عبدوی
پیشہ : اشاعت حدیث
مرویات : 5374*( 12 ) ابو سعید خدری رضی الله عنہ:*
نام : سعد
کنیت : ابو سعید خدری
لقب : صاحب الشجرہ
ولادت : 12 قبل ھجری
والد : مالک بن سنان
والدہ : انیسہ بنت ابو حارثہ
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 74 ھجری
مرویات : 1170*( 13 ) حضرت عائشہ رضی الله عنہا:*
نام : عائشہ
کنیت : ام عبداللہ
لقب : صدیقہ
ولادت : 9 قبل ھجری
والد : ابو بکر صديق
والدہ : ام رومان بنت عامر
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 58 ھجری
مرویات : 2210*( 14 ) حضرت ابو امامہ باھلی رضی الله عنہ:*
نام : صدی
کنیت : ابو امامہ
لقب : صاحب الشجرہ
ولادت : 21 قبل ھجری
والد : عجلان بن وھب
پیشہ : جہاد
وفات : 86 ھجری
مرویات : 250*( 15 ) حضرت ابو موسی اشعری رضی الله عنہ:*
نام : عبداللہ
کنیت : ابو موسی
لقب : حافظ حدیث
والد : قیس بن مسلیم
والدہ : ظبیہ بنت وھب
پیشہ : تجارت و جہاد
وفات : 44 ھجری
مرویات : 360*( 16 ) حضرت سعد بن ابو وقاص رضی الله عنہ:*
نام : سعد
کنیت : ابو اسحاق
لقب : فاتح عراق
ولادت : 25 قبل ھجری
والد : ابو وقاص
والدہ : حمنہ بنت سفیان
پیشہ: جہاد
وفات : 55 ھجری
مرویات : 271*( 17 ) حضرت عقبہ بن عامر رضی الله عنہ:*
نام : عقبہ
کنیت : ابو حماد
لقب : شاعر اسلام
والد : عامر جھنی
پیشہ : خطابت و شاعری
وفات : 58 ھجری
مرویات : 55*( 18 ) حضرت میمونہ بنت حارث رضی الله عنہ:*
نام : میمونہ
کنیت : ام عبداللہ
لقب : ام المومنین
ولادت : 23 یا 29 قبل ھجری
والد : حارث بن حزن
والدہ : ھندہ بنت حزف
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 51 ھجری
مرویات : 10*( 19 ) حضرت ابو قتادہ انصاری رضی الله عنہ:*
نام : حارث
کنیت : ابو قتادہ
لقب : فارس رسول الله
ولادت : 16 قبل ھجری
والد : ربعی بن سلامہ
والدہ : کبشہ بنت مظہر
پیشہ : جہاد
وفات : 54 ھجری
مرویات : 170*( 20 ) حضرت حذیفہ بن یمان رضی الله عنہ:*
نام : حذیفہ
کنیت : ابو عبداللہ
لقب : صاحب سر رسول الله
والد : حسیل یعنی یمان
والدہ : رباب بنت کعب
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 36 ھجری
مرویات : 223*( 21 ) حضرت سہل بن سعد رضی الله عنہ:*
نام : سہل
کنیت : ابو عباس
لقب : ساعدی
ولادت : 6 قبل ھجری تقریبا
والد : سعد بن مالک
پیشہ : درس و تدریس
وفات : 100 ھجری
مرویات : 10 تقریبا*( 22 ) حضرت عبادہ بن صامت رضی الله عنہ:*
نام : عبادہ
کنیت : ابوالولید
لقب : قاری القرآن
ولادت : 39 قبل ھجری
والد : صامت انصاری
والدہ : قرةالعین بنت عبادہ
پیشہ : دعوت و کتابت
وفات : 34 ھجری
مرویات : 181*( 23 ) حضرت سمرہ رضی اللہ عنہ:*
کنیت : ابو سلیمان
لقب : بصری
ولادت : 8 قبل ھجری
والد : جندب بن ھلال
پیشہ : جہاد
وفات : 54 یا 58 ھجری
مرویات : 130*( 24 ) حضرت عباس بن عبدالمطلب رضی الله عنہ:*
نام : عباس
کنیت : ابو الفضل
لقب : ساقی حرمین
ولادت : 56 قبل ھجری
والد : عبدالمطلب
والدہ : نتیلہ بنت جناب
پیشہ : دعوت و تبلیغ
وفات : 32 ھجری
مرویات : 35*( 25 ) حضرت زید بن ثابت رضی اللہ عنہ:*
نام : زید
کنیت : ابو خارجہ
لقب : مفتی مدینہ
ولادت : 12 قبل ھجری
والد : ثابت بن ضحاک
والدہ : نوار بنت مالک
پیشہ : قضاء و فیصلہ
وفات : 45 ھجری
مرویات : 92*( 26 ) حضرت معاذ بن جبل رضی الله عنہ:*
نام : معاذ
کنیت : ابو عبدالرحمان
لقب : امام الفقہاء
ولادت : 18 قبل ھجری
والد : جبل بن عمرو
والدہ : ھندہ بنت سہل
پیشہ : سیاست و یدرس و تدریس
وفات : 17 یا 18 ھجری
مرویات : 157
Mashoor Sahaba Ekraam ka Muhtaser Taruf.
Quran Padhne Aur n Padhne walo ki Fazilat
Quran padhne aur Padhane ka Sawab.
Aaj ki pyari hadees !
Muhammad Sallallahu álayhi wa sallam nee farmaya !
*Qur'an padhne wale momin ki misaal sañtarah ki si hai ke uska maza bhi accha hai aur boo bhi acchi hai,aur Qur'an na padhne wale momin ki misaal khajoor ki si hai ke uska maza accha hai lekin (usme) koe boo nahi hai,aur Qur'an padhne wale munafiq ki misaal rihana (khusbu daar ghaas wagirah) ki si hai ke uski boo acchi hai lekin maza kadwa hai,aur Qur'an na padhne wale munafiq ki misaal thohar (ek katedaar zehrila darkht,jiske patte hare aur phuul rang burange hote hain) jaisi hai ke uska maza kadwa hai,aur usme koe khusbu bhi nahi -*
English
*Messenger of Allah (ﷺ) said:*
*"The likeness of the believer who recites the Qur'an is that of a citron, the taste and smell of which are good. The likeness of a believer who does not read the Qur'an is that of a date, the taste of which is good but it has no smell. The likeness of a hypocrite who reads the Qur'an is that of a sweet basil, the smell of which is good but its taste is bitter. And the likeness of a hypocrite who does not read the Qur'an is that of a colocynth (bitter apple), the taste of which is bitter and it has no smell.'"*
Grade : Sahih (Darussalam)
[ Sunan Ibn Majah : 214 ]
--------------------------------------
Jannat Ke Do Darwaje Kin Logo Ke Liye Khole Jate HAi?
Jannat Ke Do Darwaze Uss Shakhs Ke Liye
“Jannat Ke Do Darwaze Uss Shakhs Ke Liye Khole Jaate Hai Jiska
Din Shuru Aise Hota Hai Jisme Uske Waliden(Maa-Baap) Usse Raazi Ho”.
– (Jame Al-Sadat : Jild-2, Page-259 )
Rasool’Allah (Sallallahu Alaihay Wasallam) Ne Farmaya –
“Kya Mai Tumhe Sabse Bade Gunaah Ke Baare Me Khabar Na Du?”
*Sahaba (Razi’Allahu Anhu) Ne Arz Kiya – “Kyun Nahi,
*Phir Aap (Sallallahu Alaihay Wasallam) Ne Farmaya –
“Allah Ke Saath Shirk Karna
Aur Waliden(Maa-Baap) Ki Nafarmani Karna (Sabse Bade Gunaah Hai)..”
– (Sahih Bukhari, Vol 8, Book 74, No.290)
– (Sahih Bukhari, Vol7, Hadees. 6273)
Logo ke liye Aasani karo Deeni Mamlaat me
~*╭─┄┅━━════••❂••════━━┅┄─╮*~
*🌹[ السَّلاَمُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللهِ وَبَرَكَاتُهُ○ ]🤝*
*~🍃🎋🍃🎋...♡...🎋🍃🎋🍃🎋~*
*♡[ Tum Par Salamati Ho Aur ALLAH Ki Rahamat Aur Us Ki Barkate Ho ○]♡*
~*╰─┄┅━━════••❂••════━━┅┄─╯*~
●▬▬▬▬🔛🌴🏵🌴🔛▬▬▬▬●
*♦【 أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيم○ 】♦*
*♦【 بِسْمِ اللهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمْ○ 】♦*
*~🍃🎋🍃🎋...♡...🎋🍃🎋🍃🎋~*
*🌺 حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ بَشَّارٍ، قَالَ: حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ، قَالَ: حَدَّثَنَا شُعْبَةُ، قَالَ: حَدَّثَنِي أَبُو التَّيَّاحِ، عَنْ أَنَسِ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، قَالَ: ""يَسِّرُوا وَلَا تُعَسِّرُوا، وَبَشِّرُوا وَلَا تُنَفِّرُوا"".*
*🌺रसूल अल्लाह ﷺ ने फरमाया: लोगो के लिए आसानी करो (दीनी मामलात में) और सख़्ती ना करो और ख़ुश करो और नफ़रत ना दिलाओ।*
*🌺 Rasool Allah ﷺ ne farmaya: Logo ke liye asaani karo (deeni mamlaat mein) aur sakhti nah karo aur khush karo aur nafrat nah dilao.*
*🌺 رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: لوگوں کے لئے آسانی کرو (دینی معاملات میں) اور سختی نہ کرو اور خوش کرو اور نفرت نہ دلاؤ۔*
*🌺Prophet ﷺ said: “Facilitate things to people (concerning religious matters), and do not make it hard for them and give them good tidings and do not make them run away.”*
📚 _*Sahih bukhari: jild-1, Kitab ul ilm 3, hadith no. 69*_
●▬▬▬▬🔜🌿⏰🌿🔜▬▬▬▬●
Hanafi,Maliki,Shafi"ee Aur Hanbali Se kya Murad Hai?
HANAFI⭕MALIKI⭕SHAFI'EE⭕HANBALI⭕se kya murad hai?
Jisne Deen me Nayi baat Ezaafa ki aur o usme nahi hai to usme Qabool nahi ki jayegi. (Biddat ki Taarif)
🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃
*السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ*
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*✦ Hadith : jisne hamare Deen mein aisee baat ka Ezafa kiya jo usmein nahi to wo Qubul nahi kiya jayega*
-----------------
Ibn Umar Radi Allahu ke pass ek shakhs ko cheenk aayee to usne kaha Alhamdulillah Wa As salamu Ala Rasool-Allah , Ibn Umar radi allahu anhu ne us se kaha cheenk aane par Alhamdulillah Wa As salamu Ala Rasool-Allah main bhi
kah sakta hu magar Rasool-Allah Sal-Aallahu alaihi wasallam ne humko is tarah nahi sikhaya hai bulki Aap ne humen ye kalimat sikhaye Alhmadulillah Ala kulli haal (ya Alhamdulillah)
*jamia Tirmizi , Jild 2, 634-Hasan*
*✦ Note : is hadith se ye malum hua ki deen mein koi bhi kaam apni marzi se badhana jayaz nahi hai chahe wo achchi baat hi kyu na ho, yaha bazahir to us shakhs ne cheenk aane par RasoolAllah ﷺ par salam bheja tha jo ki ek achcha amal tha magar Aap ﷺ aur unke hidayat yafta sahaba radi allahu anhuma se ye amal sabit nahi tha isliye us shaksh ko is se mana kar diya gaya*
✦ Umma Aayesha Radi Allahu Anha se rivayat hai ki Rasoollallah Sallallhu Alaihi Wasallam ne farmaya jisne hamare Deen mein aisee baat ka Ezafa kiya jo usmein nahi to wo qubul nahi kiya jayega
*Sunan Ibn Majah, Vol 1 , #14 -Sahih*
✦ Jabir bin Abdulah Radhi allahu anhu se rivayat hai ki Rasool-Allah Sal-Allahu alaihi wasallam apne khutbe mein ALLAH subhanahu ki hamd aur sana bayan farmate jaisa ki uska haq hai , Phir Aap Sal-Allahu Alaihi Wasallam farmate jisko ALLAH subhanahu ne hidayat di usko koi gumrah karne wala nahi aur jisko ALLAH sbhanahu gumrah kar de usko koi hidayat dene wala nahi, beshak sabse sachchi kitab ALLAH ki kitab hai aur sabse behtar tareeqa Mumahhad Sal-Allahu Alaihi Wasallam ka tareeqa hai, sabse bure cheez (deen mein) naye naye kaam paida karna hai , har naya kaam bidat hai, aur har bidat gumrahi hai aur har gumrahi jahannam mein le jayegi
*Sunan Nasaii, Vol 2, 1581-Sahih*
------------
इब्न उमर रदी अल्लाहू के पास एक शख्स को छींक आई तो उसने कहा अल्हाम्दुलिल्लाह वा अस सलामू अला रसूल-अल्लाह , इब्न उमर रदी अल्लाहू अन्हु ने उस से कहा छींक आने पर अल्हाम्दुलिल्लाह वा अस सलामू अला रसूल-अल्लाह मैं भी कह सकता हूँ मगर रसूल-अल्लाह सल-आल्लाहू अलैही वसल्लम ने हमको इस तरह नही सिखाया है बल्कि आप ने हमें ये कलीमात सिखाए अल्हम्दुलिल्लाह अला कुल्ली हाल (या अल्हाम्दुलिल्लाह)
*जामिया तिरमिज़ी , जिल्द 2, 634-हसन*
*✦ नोट : इस हदीस से ये मालूम हुआ की दीन में कोई भी काम अपनी मर्ज़ी से बढ़ाना जायज़ नही है चाहे वो अच्छी बात ही क्यूँ ना हो, यहाँ बज़ाहिर तो उस शख्स ने छींक आने पर ऱसूलाल्लह ﷺ पर सलाम भेजा था जो की एक अच्छा अमल था मगर आप ﷺ और उनके हिदायत याफ़्ता सहाबा रदी अल्लाहू अन्हुमा से ये अमल साबित नही था इसलिए उस शख्स को इस से मना कर दिया गया*
उम्म आएशा रदी अल्लाहू अन्हा से रिवायत है की रसूल अल्लाह सलअल्लाहु अलैहि वसल्लम ने फरमाया जिसने हमारे दीन में ऐसी बात का ईज़ाफा किया जो उसमें नही तो वो क़ुबूल नही किया जाएगा
*सुनन इब्न माजा, जिल्द 1 , #14 -सही*
जाबिर बिन अब्दुल्लाह रदी अल्लाहु अन्हु से रिवायत है की रसूल अल्लाह सलअल्लाहु अलैहि वसल्लम अपने खुतबे में अल्लाह सुबहानहु की हम्द और सना बयान फरमाते जैसा की उसका हक है फिर आप सलअल्लाहु अलैहि वसल्लम फरमाते जिसको अल्लाह सुबहानहु हिदायत दे उसको कोई गुमराह करने वाला नहीं और जिसको अल्लाह सुबहानहु गुमराह कर दे उसको कोई हिदायत देने वाला नहीं बेशक सबसे सच्ची किताब अल्लाह की किताब है और सबसे बेहतर तरीका मुहम्मद सलअल्लाहु अलैहि वसल्लम का तरीका है सबसे बुरी चीज़ (दीन में) नए नए काम पैदा करना है और हर नया काम बिदअत है
और हर बिदअत गुमराही है और हर गुमराही जहन्नम में ले जाएगी
*सुनन नसाई , जिल्द : 2, हदीस : 1581 - सही*
---------------------
*حدیث : جس نے ہمارے دین میں کوئی ایسی بات کا اضافہ کیا جو اس میں*
*نہیں ہے، تو وہ قبول نہیں کیا جائے گا*
------------------
ابن عمر رضی الله عنہما کے پہلو میں بیٹھے ہوئے ایک شخص کو چھینک آئی تو اس نے کہا «الحمدللہ والسلام علی رسول اللہ» یعنی تمام تعریف اللہ کے لیے ہے اور سلام ہے رسول اللہ ﷺ پر۔ ابن عمر رضی الله عنہما نے کہا: کہنے کو تو میں بھی «الحمدللہ والسلام علی رسول اللہ» کہہ سکتا ہوں لیکن اس طرح کہنا رسول اللہ ﷺ نے ہمیں نہیں سکھلایا ہے۔ آپ ﷺ نے ہمیں یہ کلمات سیکھائے ہیں الحمد لله على كل حال» (یا الحمد لله)
*جامہ ترمیزی جلد ٢ حدیث ٦٣٤-صحیح*
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: جس نے ہمارے دین میں کوئی ایسی بات کا اضافہ کیا جو اس میں نہیں ہے، تو وہ قبول نہیں کیا جائے گا
*سنن ابن ماجہ جلد ١ حدیث ١٤-صحیح*
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم اپنے خطبہ میں اللہ کی حمد و ثنا بیان کرتے جو اس کی شایان شان ہوتی، پھر آپ فرماتے: جسے اللہ راہ دکھائے تو کوئی اسے گمراہ نہیں کر سکتا، اور جسے گمراہ کر دے تو اسے کوئی ہدایت نہیں دے سکتا، سب سے سچی بات اللہ کی کتاب ہے، اور سب سے بہتر طریقہ محمد صلی اللہ علیہ وسلم کا طریقہ ہے، اور بدترین کام نئے کام ہیں، اور ہر نیا کام بدعت ہے اور ہر بدعت گمراہی ہے، اور ہر گمراہی جہنم میں لے جانے والی ہے ، پھر آپ فرماتے: میں اور قیامت دونوں اس قدر نزدیک ہیں جیسے یہ دونوں انگلیاں ایک دوسرے سے ملی ہیں ، اور جب آپ قیامت کا ذکر کرتے تو آپ کے دونوں رخسار سرخ ہو جاتے، اور آواز بلند ہو جاتی، اور آپ کا غصہ بڑھ جاتا جیسے آپ کسی لشکر کو ڈرا رہے ہوں، اور کہہ رہے ہوں: (ہوشیار رہو! دشمن) تم پر صبح میں حملہ کرنے والا ہے، یا شام میں، پھر آپ فرماتے: جو (مرنے کے بعد) مال چھوڑے تو وہ اس کے گھر والوں کا ہے، اور جو قرض چھوڑے یا بال بچے چھوڑ کر مرے تو وہ میری طرف یا میرے ذمہ ہیں، اور میں مومنوں کا ولی ہوں
*سنن نسائی جلد ٢ حدیث ١٥٨١-صحیح*
-----------------
*✦ Hadith : Whoever innovates something in this matter of ours (Islam) that is not part of it, will have it rejected.*
------------------
✦ A man sneezed beside Ibn Umar Radi allahu anhu and said: Al-Hamdulillah Wa As-Salamu Ala RasoolAllah. (All praise is due to Allah, and peace upon the Messenger of Allah)'. So Ibn 'Umar said: I can also say Al-Hamdulillah Wa As-Salamu Ala RasoolAllah. but this is not what the Messenger of Allah (ﷺ) taught us. He taught us to say: Al-Hamdulillah Ala Kulli Hal (or Alhamdulillah)."
*Jamia Tirmizi,Book 41, Hadith 2738-Hasan*
*✦ Explanation : By this hadith we have come to know that anything which is not done or approved by Prophet ﷺ or his guided companion then it will be rejected even though its good practice.*
Narrated Aisha may ALLAH be pleased with her that the Messenger of ALLAH Peace be upon him said: Whoever innovates something in this matter of ours(Islam) that is not part of it, will have it rejected
*Sunan Ibn Majah, Vol 1, # 14-sahih*
✦ It was narrated that Jabir bin Abdullah Radhi allahu anhu said:In his Khutbah the Messenger of Allah Sal-Allahu Alaihi Wasallam used to praise Allah as He deserves to be praised, then he would say: 'Whomsoever Allah subhanahu guides, none can lead him astray, and whomsoever Allah subhanahu sends astray, none can guide. The truest of word is the Book of Allah and best of guidance is the guidance of Muhammad Sal-Allahu Alaihi Wasallam . The worst of things are those that are newly invented (in religion) ; every newly-invented thing is an innovation and every innovation is going astray, and every going astray is in the Fire.
*Sunan Nasaii, Book 19, Hadith 1579-Sahih*
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !
🌹JazakAllah Khaira Kaseera🌹
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Raat me Kutte ya Gadhey ki Aawaj sune to kya Kare?
🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃
*السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ*
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Raat Me Kutto Ke Rone Ya Gadhey Ki Awaz Se Allah Ki Panah Mango
♥ Mafhoom-e-Hadees: Jabir bin Abdullah (Razi Allahu Anhum) se riwayat hai ke,
RasoolAllah (Salallahu Alaihi wasallam) ne farmaya:
“jab tum raat mein Kutto ka bhonkna aur Gadhon ki Aawaze suno,
tou Allah ki panah mango! kyun ke wo aisi chizen dekhte hain jinhen tum nahi dekhte,..”
– Sunan Abi Dawud 5103-Sahih
– In-book refe: Book 43, Hadith 331
*Yaani wo Shaitan ko Dekhte Hai,.
“Aoozu Billahi Minash Shaitanir Razeem ..”
(Allah ki Panah Mangta/Mangti hu Shaitan Mardud ke Sharr se)
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !
🌹JazakAllah Khaira Kaseera🌹
☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬
Muktadi Emam ke pichhe Hamdan kasiran Taiyaban Padhna kya jaruri Hai?
اَلسَلامُ عَلَيْكُم وَرَحْمَةُ اَللهِ وَبَرَكاتُهُ 🌷
مقتدی امام کے پیچھے سمع اللہ لمن حمدہ کہے یا نہیں اور حمدا کثیرا طیّبا.....پڑھنا کیا ضروری ہے دلیل کے ساتھ بیان کیجھے گا ہمیں یہ بھی کہا جاتا ہے ایک صحابی کے بعد یہ صابت نہیں ہے.
الجواب بعون رب العباد:
****************************
کتبہ/ابوزھیر محمد یوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
خریج جامعہ ملک سعود ریاض سعودی عرب۔
*************************
جمہور اہل علم کی رائے یہی ہے کہ امام کے لئے تسمیع اور تحمید یعنی رکوع سے سر اٹھاتے ہوئے سمع اللہ لمن حمده اور ربنا ولك الحمد پڑھنا ضروری ہے۔
اسلئے کہ نبی علیہ السلام نے اس پر مداومت اور موظبت اختیار فرمائی آپ علیہ السلام نے کبھی کسی بھی نماز میں اسے ترک نہیں فرمایا یہ اس بات کی دلیل ہے کہ امام کے لئے تسمیع وتحمید دونوں کہنے ہیں۔
ائمہ حنابلہ اور شوافع کی رائے ہے کہ یہ امام کے حق میں واجب ہے اور اسی رائے کو بہت سے علماء نے راجح قرار دیا ہے۔
دلیل:ابوھریرہ رضی اللہ عنہ سے مروی ہے کہ نبی مکرم علیہ السلام جب سمع اللہ لمن حمدہ کہتے تو آپ علیہ السلام ربنا ولك الحمد کہا کرتے تھے۔[رواه البخاري795 ، مسلم 392]۔
علامہ ابن حجر عسقلانی رحمہ اللہ اس حدیث کی شرح میں فرماتے ہیں کہ اس حدیث سے یہ استفادہ ہوا کہ امام کے لئے مقتدی کے مقابلے میں تحمید کہنا مستحب ہے۔[فتح الباري367/2]۔
جمہور اہل علم ائمہ حنیفہ ائمہ موالک اور حنابلہ وغیرہ کی رائے ہے کہ مقتدی کے لئے صرف تحمید کہنا مشروع ہے یعنی وہ صرف تحمید ہی پر اکتفا کرے۔
بعض اہل علم اس کے قائل ہیں کہ تحمید اور تسمیع دونوں مقتدی کے حق میں کہنا مستحب ہے۔
اسی رائے شیخ البانی رحمہ اللہ نے اختیار کیا ہے۔[صفة الصلاة للالباني رحمه الله تعالى ص نمبر:135 ، رسالة السيوطي في "الحاوي للفتاوي35/1].
اہل علم نے اسی رائے کو راجح قرار دیا ہے.
علامہ ابن عثیمن رحمہ اللہ ایک سوال کے جواب میں فرماتے ہیں کہ ۔۔۔۔۔ جب امام سمع اللہ لمن حمدہ کہے تو مقتدی ربنا ولك الحمد كهے اسلئے کہ نبی علیہ السلام نے فرمایا کہ جب امام سمع اللہ کہے تو تم ربنا ولك الحمد كہو۔[لقاء الباب المفتوح 320/1]۔
علامہ ابن باز رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ امام یا منفرد شخص چاھئے مرد ہو یا عورت کے لئے مشروع ہے کہ وہ رکوع سے اٹھتے ہوئے تسمیع اور تحمید کہیں لیکن مقتدی کے لئے یہ مشروع ہے کہ وہ صرف تحمید پر ہی اکتفاء کرے اسلئے کہ اسکے حق میں تسمیع کہنا مشروع نہیں ہے اور یہی اس مسئلے میں صواب اور صحیح ہے۔[مجموع فتاوی ابن باز رحمہ اللہ تعالی]۔
امام مالک ، امام ابو حنیفہ اور انکے دونوں شاگرد ، امام احمد امام ثوری رحمهم الله کی یہی رائے ہے۔[التمهيد لاين عبد البر رحمه الله150/6].
یہ قول ابن مسعود ابوھریرہ ابن عمر رضي الله عنهم اور امام شعبی رحمہ اللہ کا ہے۔[شرح سنن ابن ماجه لمغلطاي1486 ، الأوسط لابن المنذر161/3 ، تحفة الإحوذي 106/2].
امام طحاوی رحمہ اللہ نے اس ہر اتفاق نقل کیا ہے کہ مقردی صرف تحمید پر ہی اکتفاء کرے اسکے لئے صرف تحمید کہنا ہی مشروع ہے۔[
شرح معاني الآثار 240/1 ، الاستذكار لاين عبد البر178/2].
خلاصہ کلام/مقتدی کے لئے مشروع یہی ہے کہ وہ صرف تحمید ہی پر اکتفاء کرے لیکن امام کے حق میں تسمیع اور تحمید دونوں ہی کہنے مشروع اور سنت ہے بلکہ بعض نے اسکے حق میں واجب قرار دیا ہے۔۔
التبہ اگر مقتدی بھی تسمیع اور تحمید کھ دے تو کوئی حرج نہیں ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
وصلى الله وسلم على نبينا وحبينا وعلى آله وصحابته أجمعين.
Job ki wajah se Namaz Ada nahi kar Sakte to kya kare?
*ꙮJob ki wajah se Namaz ada nahi kar paata, kya kare?ꙮ*
*❀Sawaal:❀*
Assalamu alaikum wa rahmatullahe wa barkatahu
Mera sawal ye hai ke hindustan me aksar log gair muslim ke yahan job karte hain.
Aur unko namaz padhne ki chutti nahi milti.
Kya wo namaz ki qaza padh sakte hain ya koi aur tariqa hai.
*✿Jawaab:✿*
Walaikum Assalam Warehmatullahi Wabarakatuhu
Kaam ki bina par namaz waqt se late karna jaaiz nahi, aur phir Allah Taala ka farmaan hai:
رِجَالٌ لَا تُلْهِيهِمْ تِجَارَةٌ وَلَا بَيْعٌ عَنْ ذِكْرِ اللَّهِ وَإِقَامِ الصَّلَاةِ وَإِيتَاءِ الزَّكَاةِ ۙ يَخَافُونَ يَوْمًا تَتَقَلَّبُ فِيهِ الْقُلُوبُ وَالْأَبْصَارُ۞ لِيَجْزِيَهُمُ اللَّهُ أَحْسَنَ مَا عَمِلُوا وَيَزِيدَهُمْ مِنْ فَضْلِهِ ۗ وَاللَّهُ يَرْزُقُ مَنْ يَشَاءُ بِغَيْرِ حِسَابٍ
*Tarjumah:* Aise log jinhen tijarat aur khareed o farokht Allah ke zikr se aur namaz ke qaaim karne aur zakat ada karne se ghafil nahi karti us din se darte hain jis din bohot se dil aur bohot si aankhen ulat pulat ho jayengi. Is iraade se ke Allah unhein un ke aamaal ka behtareen badla de balki apne fazl se aur kuch ziyadti ata faramye. Allah Taala jise chaahe be shumaar roziyan deta hai.
*(Surah An-Noor, Surah No: 24 Ayat No: 37-38)*
Chunancha aap ko chahiye ki apne kam kaaj ke auqaat ko munazzam karen taaki woh namaz ki adaaigi se na takraayen, aur is silsile mein apne office ke saath ittefaq karen, un se baat karen aur is ka munasib hal talaash karen, chaahe is mein aap ko mushkil aur mashaqqat bhi ho. Masalan duty ka waqt ziyada kar len. Aap ko chahiye ki is mushkil ko hal karne mein sanjeedgi se kam len, yeh mu'aamla 10 minute se ziyadah waqt nahi leta, yaani aap 10 minute mein namaz ada kar sakte hain, chunancha aap company ke saath tay kar len ki in 10 minutes ke badle duty se pehle ya baad mein aap duty anjaam denge, aur phir is ka tasawwur bhi nahi kiya jaa sakta ki aap 10 minute ki ijaazat mangen aur ijaazat na mile, aap bait ul khala jaana chahen to woh aap ko mana nahi karenge haalanki us mein 10 minute ya us se bhi ziyadah waqt lag sakta hai. Aur phir India mein aise laws bhi hain jo aqalliyat (minorities) ko apne deeni mu'amlaat aur sha'aair par amal karne ka haq dete hain, aur agar aap ke liye sab raaste tang hon aur company walon ke saath yeh mushkil hal na ho sake to aap koi aur kam talaash karen jo aap ki namaz ke auqaat ke sath ta'aaruz (takraao) na rakhe.
Allah Taala se hamaari dua hai ki hamein deen ki samajh aur achche qaul o amal ki taufeeq ata farmaaye, aur aap ke mu'aamlaat mein aasani paida farmaaye. Aameen
Wallahu A’lam.
*🌹Please Share with Our Muslims Brother and Sister.🌹*
-------------------
Kin Kin Chijo Se Istinja Karna Jayez Hai?
السلام علیکم
Kin Kin Chijon se Istinja Karna Jayez Hai?
************************
كتبه/ابوزهير محمد يوسف بٹ بزلوی ریاضی۔
****************************
میرے بھائی میں اس سوال کا جواب گروپ میں دے دیا کہ وضوء سے پہلے استنجاء کرنا نبوی طریقہ ہے
عھد نبوی میں لوگ استنجاء مٹی ، پتھر کے ٹیلے وغیرہ سے ہی کرتے تھے
اور استنجاء مٹی اور پانی دونوں سے کرنا مشروع ہے۔
حضرت سلمان فارسی رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ نبی علیہ السلام نے ہمیں تین ٹیلے پتھر سے کم استنجاء کرنے سے منع فرمایا۔[رواه مسلم 262]۔
اس حدیث میں استنجاء کرتے وقت پتہر استعمال کرنے کا ذکر ملتا یے۔
عرب میں چونکہ مٹی کم ملتی ہے اور وہاں پتھر زیادہ ملتے ہیں اسلئے پتھر یا مٹی اسی طرح سے کاغذ کے ورق سے بھی استنجا کرنا صحیح اور مشروع ہے۔
لیکن پانی سے استنجاء کرنا افضل ہے۔
دلیل:انس بن مالک رضی اللہ عنہ بیان کرتے ہیں کہ جب نبی مکرم علیہ السلام بیت الخلاء میں داخل ہوتے تو میں اور ایک غلام ہم پانی کا برتن لیکر جاتے پہر نبی علیہ السلام پانی سے استنجاء کرتے تھے۔[مسلم 271، سنن نسائی 45]۔
اس حدیث سے نبی علیہ السلام کا خود عمل ثابت ہوا کہ آپ علیہ السلام پانی سے استنجاء کرتے تھے۔
البتہ پانی سے گرچہ افضل ہے لیکن پتھر وغیرہ کا استعمال کرنا بھی جائز ہے۔
علامہ ابن قیم رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ علماء کا اس بات پر اجماع ہے کہ موسم گرما اور سرما دونوں موسموں میں پتھر سے استنجاء کرنا جائز ہے۔[إغاثة اللهفان151/1]..
شیخ ابن عثیمن رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ استنجاء کے رومال کے استمال کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے
اسلئے کہ استنجاء سے مقصود نجاست کا دور کرنا ہے چاھئے وہ مٹی ، پانی ، رومال یا پتھر وغیرہ سے ہو سب کچھ جائز ہے
لیکن انسان صرف ان چیزوں سے استنجاء نہ کرے جنسے شریعت نے منع کیا ہے مثلا: ہڈی اور گوبر کیونکہ ان سے استنجاء کرنے سے شریعت نے منع کیا ہے۔[فتاوی ابن عثیمن]۔
اسے بھی ثابت ہوا کہ مٹی ، پانی وغیرہ سے استنجاء کرنا جائز ہے۔
اور ان تمام اشیاء میں سے صرف کسی ایک چیز پر اکتفاء کرنا جائز یے۔
اگر کوئی شخص استنجاء کے لئے صرف مٹی یا پتھروں کے تیلے استعمال کرے تو اس میں بھی کوئی حرج نہیں ہے
چونکہ مذکور سائل بیمار ہے اور وہ کرسی وغیرہ پر پانی وغیرہ استعمال کرنے سے قاصر ہے اسلئے یہ بیمار کرسی پر مٹی یا تین ٹیلے پتھر استعمال کرے اسکے لئے وہی کافی ہے۔
اس طرح سے اسکا استنجاء ہوجائے گا اور پہر اسکے بعد اگر وہ وضوء کے لئے پانی کے استعمال پر قادر ہے تو پانی سے وضوء کرے ورنہ مٹی سے تیمیم کرے اور نماز ادا کرے ۔
اللہ اس بیمار کو جلد از جلد شفاء کامل عطا فرمائے۔۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.