find all Islamic posts in English Roman urdu and Hindi related to Quran,Namz,Hadith,Ramadan,Haz,Zakat,Tauhid,Iman,Shirk,daily hadith,Islamic fatwa on various topics,Ramzan ke masail,namaz ka sahi tareeqa

Nemat Talab Karne Ki Qurani Dua.


 
   🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 
     
       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆               
*✦ Naimat talab karne ki Qurani dua*
------------
*رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ*

✦ Al Quran : Eh Mere RABB tu meri taraf jo bhalayee Nazil farmata hai main uska Mohtaj hu
Surah Al Qasas (28) Aayat 24

✦ (Allah Subhanahu ne farmaya) Agar tum shukriya ada karoge to aur ziyada dunga aur agar nashukri karogey to mera azab bhi sakht hai
Surah ibrahim(14), Aayat 7
------------
*رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ*
اے میرے رب تو میری طرف جو بھلائی نازل فرماتا ہے  میں اس کا محتاج ہوں
سوره القصاص (٢٨) آیت ٢٤ 

اگر تم  شکر کرو گے تو میں تمہیں زیادہ دوں گا اور اگر ناشکری کرو گے تو (یاد رکھو کہ) میرا عذاب بھی سخت ہے
سوره ابراھیم (١٤) آیت ٧ 
------------
*رَبِّ إِنِّي لِمَا أَنزَلْتَ إِلَيَّ مِنْ خَيْرٍ فَقِيرٌ*
✦ अल क़ुरान : एह मेरे रब्ब तू मेरी तरफ जो भी भलाई नाजिल फरमाता है मैं उसका मोहताज हूँ 
सुराह अल क़सास (28) आयत 24

✦ (अल्लाह सुबहानहु ने फरमाया) अगर तुम शुक्रिया अदा करोगे तो और ज़ियादा दूँगा और अगर नाशुकरी करोगे तो मेरा अज़ाब भी सख़्त है
सुराह इब्राहिम(14), आयत
      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

Share:

Allah ki Rah mein Qatal Ho Jane Par sabhi Gunah Mita Diye Jate Hai. Siwaye Qarz Ke.


 
   🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 
     
       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆                 
*✦ Hadith: Allah ki raah mein qatl ho jane par sabhi gunah mita diye jate hain siwaye Qarz ke*

*✦ Amr bin Al-As Radhi allahu anhu se rivayat hai ki Rasool-Allah Sal-Allahu alaihi wasallam ne farmaya Allah ki raah mein qatl ho jane par sabhi gunah mita diye jate hain siwaye Qarz ke.*

Sahih Muslim, Vol 5, 4884

✦ Dua : 

*اللهم انى اعوذ بك من الهم والحزن ..واعوذ بك من العجز والكسل .. واعوذ من الجبن والبخل ... واعوذ بك من غلبة الدين وقهر الرجال* 

*(Allahuma inni 'auzubika minal hammi wal hazan, wa 'auzubika minal ajzi wal kasal, wa 'auzubika minal jubni wal bukhal, wa 'auzubika minal ghalabatid diini wa qahri rijal)*

*✦ Eh Allah, main Ranj (worry) aur gam (grief) se teri panaah maangta hu, mein Aajazi aur Susti se teri panaah maangta hu,*

*mein Buzdili aur Bukhal se teri panaah maangta hu,main Karz ke boje se aur Logon ke Qahar se teri panaah maangta hu*

Sunan Abu Dawud, Vol1, 1542

*-----------------------------------------------------*

حضرت عبداللہ بن عمرو بن عاص رضی اللہ عنہ سے روایت کی کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: اللہ کی راہ میں قتل کیے جانے سے قرض کے سوا باقی تمام گناہ مٹا دیے جاتے ہیں۔ 

صحیح مسلم جلد ۵ ۴۸۸۴

دعا :

اللهم إني أعوذ بك من عذاب جهنم وأعوذ بك من عذاب القبر وأعوذ بك من فتنة المسيح الدجال وأعوذ بك من فتنة المحيا والممات

 اے اللہ میں تیری پناہ مانگتا ہوں جہنم کے عذاب سے، تیری پناہ مانگتا ہوں قبر کے عذاب سے، تیری پناہ مانگتا ہوں مسیح دجال کے فتنے سے اور تیری پناہ مانگتا ہوں زندگی اور موت کی آزمایشوں سے ۔ 

سنن ابی داؤد جلد ۱ ۱۵۴۲

______________________

✦ Narrated By Amr bin Al-As Radhi allahu anhu The Prophet Sal-Allahu Alaihi Wasallam said Death in the way of Allah blots out everything except debt.

Sahih Muslim, Book 20, 4650

✦ Dua:

O Allah I seek refuge in You from Care (worry) and grief, 

I seek refuge in You from incapacity (hopelessness) and slackness (laziness) 

I seek refuge in You from cowardice and niggardliness (miserliness) and 

and I seek refuge in you from being overcome by debt and being put in subjection by men." 

Sunan Abu Dawud, Book #8, 1550

      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

Share:

Allah Ko Razi KAre Ya Duniya Badshaho Ki?

Allah ko Raazi Karo

is Qaynaat ka ek hee baadshah hai, yaha kisi ki saltnat nahi Allah ke Siva,
⇨Aaj musalmano pe Jo musibate aa rahi hai use koi nahi la raha,
Allah la raha hai,
→aaj batil ne science pe tarakki nahi ki, Allah ne tarakki karwayi hai, Allah todna chahta to tod Sakta, girana chahta to gira deta,
→ magar Allah ne dheel di hui hai, halaat per bhi kabza hai, chahe to logo me mohabbate paida kare ya nafrate,,
★ Nooh alaihissalam se Allah ne farmaya” kashti me joda joda {Yani Har Cheez ka doda nar, aur maada} dal lo,
” arz kiya ya Allah! Ek taraf sher hoga doosri taraf bakri, bhed,, ek taraf billi hogi or doosri taraf kabutar,, aap hee batade ke inhe kaise ikatthe bitha du,,
Allah ta’ala ne farmaya, aye Nooh! inme nafrate kisne dali hai?
Aapne kaha,
” beshak aapne ”
” to fir me hee inme mohabbat daal dunga,,
★Nabi paak Sallallahu alaihivasallam ke zamane me saanp (snake ) aur bachche ikatthe khelte the,,
⇨Umar bin Abdul Aziz r.a ke zamane me bhediya Aur bakri ek ghaant me paani pite the,
koi kisi ko nahi Maarta tha,
★ Allah Ta’ala mohabbat daal deta hai to jaanwar bhi taabe ho jaate hai,,
yun Allah ta’ala aaj bhi mohabbate daalne per Qadir hai,
★ Mere dosto,! Saare halaat Allah ke hath me hai, agar Allah halaat bana de to koi bigaad nahi sakta, bigaad de to koi bana nahi sakta,,
⇨us Allah ko raaZi karne ki zaroorat hai,
us Allah ko apna banane ki zaroorat hai,
us Allah ko pukarne ki zaroorat hai,
uski taraf dodne ki zaroorat hai Jo saare kaam banane wala hai,
☆ *Allah mujhe bhi, aapko bhi Aur tamàam momino ko amal ki tofeeq ataa kare,
      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
*Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo*
  JazakAllah  Khaira Kaseera
Share:

Mafhum-E-Hadeeth (360 Jodo ki Ginti Ke Brabar wo Us Din is Tarah Chalega ki Usne Apne Aapko Dozakh Ki Aag Se Bacha Liya.

   ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 

      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆         
*Mafhum e hadith: us 360 jodo (joints) ki ginti ke barabar wo us din is tarah chalega ki usne apne aapko dozakh ki aag se bacha liya*
-----------
Aisha Radi allahu anhu se rivayat hai ki Rasoollallah sallallahu alaihi wasallam ne farmaya Har Bani Adam ke badan mein 360 jode ( joints) hain, jisne Allahu Akbar kaha aur Alhamdulillah kaha aur la ilaha illAllah kaha aur subhanAllah kaha aur Astagfirullah kaha aur paththar logo ki raah se hataya ya koi kaanta ya haddi raah se hata diya aur koi achchi baat sikhayee ya buri baat se roka to us 360 jodo (joints) ki ginti ke barabar wo us din is tarah chalega ki usne apne aapko dozakh ki aag se bacha liya
Sahih Muslim, Vol 3, 2330
Abu Hurairah Radiallahuanhu se rivayat hai ki Rasoollallah SallallahuAlaihi Wasallam ne farmaya Insaan ke badan ke har jod (joints) par har us din ka sadqa wajib hai jismein suraj Tulu hota hai aur logon ke darmiyan insaaf karna bhi ek sadqa hai.
Sahih Bukhari, Vol 4,2707
Abu Hurairah Radiallahuanhu se rivayat hai ki Rasoollallah SallallahuAlaihi Wasallam ne farmaya Rozana insaan ke har jod (joint) par sadqa lazim hai agar koi shaksh kisi ki sawari mein madad kare ki usko sahara dekar sawari par sawar kara de ya uska saman us par utha kar rakh de to ye bhi sadqa hai, achcha aur paak lafz bhi sadqa hai har qadam jo namaz ke liye uthtaa hai wo bhi sadqa hai aur (kisi musafir ko) raasta bata dena bhi sadqa hai.
Sahih Bukhari, Vol 4,2891
-------------------------------------------------
حضرت عائشہ رضی اللہ تعالیٰ عنہا کو فرماتے ہوئے سنا کہ رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا : "" بنی آدم میں سے ہر انسان کو تین سو ساٹھ مفاصل ( جوڑوں ) پر پیدا کیاگیا ہے تو جس نے تکبیر کہی ، اللہ کی حمد کہی ، اللہ کی وحدانیت کا اقرار کیا ، اللہ کی تسبیح کہی ، اللہ سے مغفرت مانگی ، لوگوں کے راستے سے کوئی پتھر ہٹایا لوگوں کے راستے سے کانٹا یا ہڈی ( ہٹائی ) ، نیکی کا حکم دیا یا برائی سے روکا ، ان تین سو ساٹھ جوڑوں کی تعداد ے برابر تو وہ اس دن اس طرح چلے گا کہ وہ اپنے آپ کو دوزخ کی آگ سے دور کرچکا ہوگا
صحیح مسلم جلد ۳ ۲۳۳۰
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ”انسان کے بدن کے ( تین سو ساٹھ جوڑوں میں سے ) ہر جوڑ پر ہر اس دن کا صدقہ واجب ہے جس میں سورج طلوع ہوتا ہے اور لوگوں کے درمیان انصاف کرنا بھی ایک صدقہ ہے۔“
صحیح بخاری جلد ۴ ۲۷۰۷
نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا ”روزانہ انسان کے ہر ایک جوڑ پر صدقہ لازم ہے اور اگر کوئی شخص کسی کی سواری میں مدد کرے کہ اس کو سہارا دے کر اس کی سواری پر سوار کرا دے یا اس کا سامان اس پر اٹھا کر رکھ دے تو یہ بھی صدقہ ہے۔ اچھا اور پاک لفظ بھی ( زبان سے نکالنا ) صدقہ ہے۔ ہر قدم جو نماز کے لیے اٹھتا ہے وہ بھی صدقہ ہے اور ( کسی مسافر کو ) راستہ بتا دینا بھی صدقہ ہے۔“  صحیح بخاری جلد ۴ ۲۸۹۱
------------------------------
Aisha Radi allahu anhu reported The Prophet sallallahu alaihi Said Every one of the children of Adam has been created with three hundred and sixty joints; so he who declares the Glory of Allah, praises Allah, declares Allah to be One, Glorifies Allah, and seeks forgiveness from Allah, and removes stone, or thorn, or bone from people's path, and enjoins what is good and forbids from evil, to the number of those three hundred and sixty, will walk that day having removed himself from Hell.
Sahih Muslim, Book 005, # 2199
Narrated Abu Huraira Radiallahuanhu:ALLAH's Apostle SallallahuAlaihi Wasallam said, "There is a Sadaqa to be given for every joint of the human body for every day on which the sun rises, there is a reward of a Sadaqa for the one who establishes justice among people."
Sahih Bukhari, Vol 3, Book 49, No. 870:
Narrated Abu Huraira Radiallahuanhu: The Prophet Sallallahu Alaihi Wasallam said, "Charity is obligatory everyday on every joint of a human being. If one helps a person in matters concerning his riding animal by helping him to ride it or by lifting his luggage on to it, all this will be regarded charity. A good word, and every step one takes to offer the compulsory Congregational prayer, is regarded as charity; and guiding somebody on the road is regarded as charity."
Sahih Bukhari, Vol 4, Book 52, No. 141
       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo*
Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !
  JazakAllah  Khaira Kaseera
   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆
Share:

Mere Sunnat ko Chhor Dene wale par Allah aur Tamam Nabiyo ki Laanat Hoti Hai.*

*Bismillahirahmanirrahim*

✦  *Hadith :  Meri Sunnat ko chorh dene wale par Allah Subhanahu aur  tammam nabiyo ki lanat hoti hai*
---------
✦ Rasool-Allah Sal-Allahu Alahai Wasallam ne farmaye Chay (6) Qisam ke log aise Hain Jin par meine Allah Subhanahu ne aur tammam Anbiya Alaihi salam ne lanat bheji hain
1. Allah Subhanahu ki Kitab (Quran) mein izafa Karne wala
2. Allah Subhanahu ki Taqdir ko jhutlane wala,
3. Apni taqat ke zariye galba hasil Karne wala taake uske zariye un logo ko ezzat de jisko Allah Subhanahu ne Zalil kar diya ho aur un logo ko zalil Kare jisko Allah Subhanahu ne ezzat bakshi ho
4. Allah Subhanahu ki haram ki huyee cheezo ko halal bana lene wala ,
5. Mere kunbe (family) mein se Allah Subhanahu ki haram ki huyee cheezo ko halal bana lene wala
6. Meri Sunnat ko Chorh dene wala
Jamia Tirmizi, 2154-Hasan
---------
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: چھ قسم کے لوگ ایسے ہیں جن پر میں نے، اللہ تعالیٰ نے اور تمام انبیاء نے لعنت بھیجی ہے
اللہ کی کتاب میں اضافہ کرنے والا
اللہ کی تقدیر کو جھٹلانے والا
طاقت کے ذریعہ غلبہ حاصل کرنے والا تاکہ اس کے ذریعہ اسے عزت دے جسے اللہ نے ذلیل کیا ہے، اور اسے ذلیل کرے جسے اللہ نے عزت بخشی ہے،
اللہ کی  حرام کی ہیے چیزوں کو حلال  بنا لینے والا
میرے کنبہ میں سے اللہ کی حرام کی ہیے چیزوں کو  حلال  بنا لینے والا
اور میری سنت کو چھوڑ دینے والا۔
---------
✦ रसूल-अल्लाह सल-अल्लाहु अलहै वसल्लम ने फ़रमाया छह (6) तरह के लोग ऐसे हैं जिन पर मैंने अल्लाह सुब्हानहु ने और तमाम अंबिया अलैहि सलाम ने लानत भेजी हैं
1. अल्लाह सुब्हानहु की किताब मे इज़ाफ़ा करने वाला
2. अल्लाह सुब्हानहु की तक़दीर को झुटलाने वाला
3. ताक़त के ज़रिये ग़लबा हासिल करने वाला ताकि उसके ज़रिये उसको  इज़्ज़त दे जिसे अल्लाह सुब्हानहु ने ज़लील किया हो और उससे ज़लील करें जिसे अल्लाह सुब्हानहु ने इज़्ज़त बक्शी हो 
4. अल्लाह सुब्हानहु की हराम की हुए चीज़ों को हलाल समझने वाला
5. मेरे कुम्बे में से अल्लाह सुब्हानहु की हराम की हुए चीज़ों को हलाल समझने वाला
6. मेरी सुन्नत को छोड़ देने वाला
जामेअ तिरिमिज़ी , 2154-हसन

Share:

Beshak Allah ki Yaad se Hi Dilo Ko Sukun Milta Hai.


 
   🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 
     
       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆                 
*✦ Al Quran : Beshak Allah ki yaad se hi dilo ko sukun milta hai*
Surah Ar-Rad (13) , Verse 28

✦ Al Quran : Aur Allah ko bahut yaad karne waley mardo aur bahut yaad karne wali aurton ke liye (Allah ne) bakhshis aur bada Ajar tayyar kar rakha hai hai
Surah Al Ahzab (33) : Verse 35

✦ Al Quran : Aur jo ALLAH ki yaad se ghafil ho jata hai to hum us par ek Shaitan muqarrar kar detey hain phir wo uska saathi ban jata hai
Surah Az-Zukhruf (43) , Verse 36

✦ Hadith: Abdullah bin Busr Radhi allahu anhu se rivayat hai ki Ek shaks ne Rasool-Allah sallallahu alaihi wasallam se arz kiya Ya Rasool-Allah sallallahu alaihi wasallam Islam ke ahkam bahu zyada ho gaye hain , Aap mujhe koi aisee cheez bata dijiye jisko mein hamesha ke liye ikhtiyar kar lu to Aap sallallahu alaihi wasallam ne farmaya tumhari zuban ko har waqt Allah subhanahu ke zikr se tar rakho
Jamia Tirmidhi , Vol 2, 1299-Hasan

✦ Hadith : Rasool-Allah Sal-Allahu alaihi wasallam ne farmaya Kya main tumko aisa amal na batauu jo tumhare malik ( ALLAH) ke nazdeek achcha aur pakeeza hai aur tumhare darjat mein sabse buland , aur jo (ALLAH ki raah mein) sone aur chandi ko kharch karne se bhi afzal hai , Aur jo ALLAH ki raah mein dushmano se jihad karte huye unki gardane maarne aur wo tumharai gardane maare us se bhi behtar hai, Sahaba Radhi allahu anhuma na arz kiya kyu nahi ( jarur bataeeye),
AAP Sal-Allahu Alaihi Wasallam ne farmaya wo ALLAH ka zikr hai , Muaz bin jabal Radhi allahu anhu ne farmaya Allah ke azab se bachane wali zikr ilahi se
badkar aur koi cheez nahi hai
Jamia Tirmidhi , vol 2, 1301 - Hasan
------------------
القرآن : سن رکھو کہ خدا کی یاد سے دل آرام پاتے ہیں
سورة الرعد  ٢٨

القرآن : اور خدا کو کثرت سے یاد کرنے والے مرد اور کثرت سے یاد کرنے والی عورتیں۔ کچھ شک نہیں کہ ان کے لئے خدا نے بخشش اور اجر عظیم تیار کر رکھا ہے
سورة الأحزاب ٣٥

القرآن : اور جو کوئی خدا کی یاد سے آنکھیں بند کرکے (یعنی تغافل کرے) ہم اس پر ایک شیطان مقرر کردیتے ہیں تو وہ اس کا ساتھی ہوجاتا ہے
سورة الزخرف ٣٦ 

ایک آدمی نے کہا: اللہ کے رسول ﷺ اسلام کے احکام و قوانین تو میرے لیے بہت ہیں، کچھ تھوڑی سی چیزیں مجھے بتا دیجئیے جن پر میں ( مضبوطی ) سے جما رہوں، آپ نے فرمایا: ”تمہاری زبان ہر وقت اللہ کی یاد اور ذکر سے تر رہے
جامع ترمیزی جلد ٢ ١٢٩٩-حسن

رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”کیا میں تمہارے سب سے بہتر اور تمہارے رب کے نزدیک سب سے پاکیزہ اور سب سے بلند درجے والے عمل کی تمہیں خبر نہ دوں؟ وہ عمل تمہارے لیے سونا چاندی خرچ کرنے سے بہتر ہے، وہ عمل تمہارے لیے اس سے بھی بہتر ہے کہ تم ( میدان جنگ
میں ) اپنے دشمن سے ٹکراؤ، وہ تمہاری گردنیں کاٹے اور تم ان کی ( یعنی تمہارے جہاد کرنے سے بھی افضل ) “ لوگوں نے کہا: جی ہاں، ( ضرور بتائیے ) آپ نے فرمایا: ”وہ اللہ تعالیٰ کا ذکر ہے“، معاذ بن جبل رضی الله عنہ کہتے ہیں: اللہ کے ذکر سے بڑھ کر اللہ کے عذاب سے بچانے والی کوئی
اور چیز نہیں ہے
جامع ترمیزی جلد ٢ ١٣٠١ -حسن

      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

Share:

Itni Mahangayi Kyu, Purani waqya.

 حضرت مولانا یوسف صاحب کے زمانے کا قصہ ھے کہ ان کے زمانے میں مہنگائی بہت بڑھ گئی۔ کچھ لوگ مولانا کے پاس آئے اور مہنگائی کی شکایت کی اور کہا کہ : کیا ہم حکومت کے سامنے مظاہرے کرکے اپنی بات پیش کریں؟
حضرت نے ان سے فرمایا : مظاہرے کرنا اھل باطل کا طریقہ ھے۔
پھر سمجھایا کہ دیکھو! انسان اور چیزیں دونوں الله تعالیٰ کے نزدیک ترازو کے دو پلڑوں کی طرح ھیں ، جب انسان کی قیمت الله تعالیٰ کے یہاں ایمان اور اعمال صالحہ کی وجہ سے بڑھ جاتی ھے تو چیزوں کی قیمت والا پلڑا خودبخود ہلکا ھوکر اوپر اٹھ جاتا ھے اور مہنگائی میں کمی آجاتی ھے۔
اور جب انسان کی قیمت الله تعالیٰ کے یہاں اس کے گناہوں اور معصیتوں کی کثرت کی وجہ کم ھوجاتی ھے تو چیزوں والا پلڑا وزنی ھوجاتا ھے اور چیزوں کی قیمتیں بڑھ جاتی ھیں۔ 
لہٰذا تم پر ایمان اور اعمال صالحہ  کی محنت ضروری ھے تاکہ الله پاک کے یہاں تمہاری قیمت بڑھ جائے اور چیزوں کی قیمت گرجائے۔
پھر فرمایا:
لوگ فقر سے ڈراتے ھیں حالانکہ یہ شیطان کا کام ھے۔"الشیطان یعدکم الفقر" اس لئے تم لوگ جانے انجانے میں شیطانی لشکر اور ایجنٹ مت بنو۔
الله کی قسم ! اگر کسی کی روزی سمندر کی گہرائیوں میں کسی بند پتھر میں بھی ھوگی تو وہ پھٹے گا اور اس کا رزق اس کو پہنچ کر رھے گا۔
مہنگائی اس رزق کو روک نہیں سکتی جو تمہارے لئے  الله پاک نے لکھ دی ھے۔
الله پاک ھمارے گناہوں کو معاف فرمائے
اور اللہ کی ذاتِ عالی کا کامل یقین نصیب فرمائے..
آمین.
Share:

Quran Majeed Padhte Rha Karo kyu Insano ke Dilo Se Door Ho Jane Me Oont ( camel) ke Bhagne Se Bhi Badh Ker Hai.


 
   🍂🍃ﺑِﺴْـــــــــــــﻢِﷲِﺍﻟﺮَّﺣْﻤَﻦِﺍلرَّﺣِﻴﻢ 🍂🍃

        *السَّلاَمُ عَلَيكُم وَرَحمَةُ اللّٰهِ وَبَرَكَاتُهُ* 
     
       ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆                 
*✦ Hadith : Quran majeed ko padhte raha karo kyunki insaano ke dilo se dur ho jane mein wo oont ke bhagne se bhi badh kar hai*
---------
✦ Ibn Umar radi allahu anhuma se rivayat hai ki Rasool-Allah sal-alalahu alaihi wasallam ne farmaya Hafiz e Quran ki misal rassi se bandhe huye oont ke malik ki tarah hai agar wo uski nigrani rakhega (yani padhta rahega) to wo usey rok sakega warna wo rassi tod kar bhag jayega
Sahih Bukari, Jild 6, 5031

✦ Abdullah bin masood Radi allahu anhu ne bayan kiya ki Rasool-Allah sal-alalahu alaihi wasallam ne farmaya kisi shakhs ka ye kahna bahut bura hai ki main falah falah aayat bhul gaya bulki yu (kahna chahiye) ki mujhe falah aayat bhula di gayee, aur Quran majeed ko padhte raha karo kyunki insaano ke dilo se dur ho jane mein wo oont ke bhagne se bhi badh kar hai
Sahih Bukari, Jild 6, 5032
---------
رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ حافظ قرآن کی مثال رسی سے بندھے ہوئے اونٹ کے مالک جیسی ہے اور وہ اس کی نگرانی رکھے گا تو وہ اسے روک سکے گا ورنہ وہ رسی تڑوا کر بھاگ جائے گا۔
صحیح بخاری جلد ۶ ۵۰۳۱

نبی کریم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا کہ بہت برا ہے کسی شخص کا یہ کہنا کہ میں فلاں فلاں آیت بھول گیا بلکہ یوں (کہنا چاہیے) کہ مجھے بھلا دیا گیا اور قرآن مجید کا پڑھنا جاری رکھو کیونکہ انسانوں کے دلوں سے دور ہو جانے میں وہ اونٹ کے بھاگنے سے بھی بڑھ کر ہے
صحیح بخاری جلد ۶ ۵۰۳۲
-----------------
✦ इब्न उमर रदी अल्लाहू अन्हुमा से रिवायत है की रसूल-अल्लाह सल-अल्लाहु अलैही वसल्लम ने फरमाया हाफ़िज़ ए क़ुरान की मिसाल रस्सी से बँधे हुए ऊँट के मालिक की तरह है अगर वो उसकी निगरानी रखेगा (यानी पढ़ता रहेगा) तो वो उसे रोक सकेगा वरना वो रस्सी तोड़ कर भाग जाएगा
सही बुखारी , जिल्द 6, 5031

✦ अब्दुल्लाह बिन मसूद रदी अल्लाहू अन्हु ने बयान किया की रसूल-अल्लाह सल-अल्लाहु अलैही वसल्लम ने फरमाया किसी शख्स का ये कहना बहुत बुरा है की मैं फ़लाह फ़लाह आयत भूल गया बल्कि यूँ (कहना चाहिए) की मुझे फ़लाह आयत भुला दी गयी, और क़ुरान मजीद को पढ़ते रहा करो क्यूंकी इंसानो के दिलों से दूर हो जाने में वो ऊँट के भागने से भी बढ़ कर है
सही बुखारी , जिल्द 6, 5032
----------
✦ Narrated Abdullah Radi Allahu anhu The Prophet (ﷺ) said, "It is a bad thing that some of you say, 'I have forgotten such-and-such verse of the Qur'an,' for indeed, he has been caused (by Allah) to forget it. So you must keep on reciting the Qur'an because it escapes from the hearts of men faster than camel do."
Sahih Bukhari,Book 61, 550

✦ Narrated Ibn Umar radi allahu anhu Allah's Messenger (ﷺ) said, "The example of the person who knows the Qur'an by heart is like the owner of tied camels. If he keeps them tied, he will control them, but if he releases them, they will run away."

Sahih BukhariBook 61, 549

      ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬☆

*🌴Aye imaan waalo Allah ki itaat karo aur uske Rasool ki itaat karo aur apne Amalo ko Baatil na karo🌴*

Jo Bhi Hadis Aapko Kam Samjh Me Aaye Aap Kisi  Hadis Talibe Aaalim Se Rabta Kare !

  🌹JazakAllah  Khaira Kaseera🌹

   ☆▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬

Share:

Ager kisi ki Namaj-Eid Faut ho Jaye to kya wah Alag Namaj-Eid Ki Do Rakaat Padh Sakta Hai.

 Ager Kisi Ki Namaj-E-Eid Chhoot Jaye To Kya Wah Alag NAmaj Padh Sakta hai

اگر کسی کی نماز عید فوت ہو جاے تو کیا وہ الگ نماز عید کی دو رکعت پڑہ سکتا ہے؟
الجواب بعون رب العباد:
تحرير:حافظ ابوزهير محمد يوسف بٹ ریاضی۔
جو شخص عید نماز پڑھنے کے لئے جائے لیکن کسی وجہ سے وہ جماعت نہ پاسکا تو اسکے لئے مشروع ہے کہ وہ دو رکعت عید نماز پیلی رکعت میں سات تکبیر اور دوسری رکعت میں پانچ تکبیر کے ساتھ ادا کرے اس طرح سے اسکی نماز عید ادا ہوگئی۔
امام بخاری رحمہ اللہ اپنی صحیح میں فرماتے ہیں:(باب: إذا فاتته صلاة العيد يصلي ركعتين)۔[ (كتاب العيدين ، باب إذا فاته العيد صلى ركعتين ، فتح الباري 474/2]۔
یعنی جس شخص کی عید نماز فوت ہوجائے وہ دو رکعت ادا کرے۔
اسے ظاہر ہوا کہ امام بخاری کا یہ استدلال ہے کہ جو شخص کی عید نماز فوت ہوجائے اسکے لئے مشروع ہے کہ وہ دو رکعت ادا کرے ۔ ۔
ا انس بن مالک رضی اللہ عنہ کو جب نماز عید فوت ہوجاتی تو وہ اپنے اہل وعیال کو جمع کرتے پہر انہیں امام کی طرح نماز عید پڑھاتے تھے۔ ۔[السنن الكبرى للبيهقي].
قتادہ رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ جس شخص کی عید الفطر کی نماز فوت ہوجائے وہ امام کی طرح دو رکعت ادا کرے۔[مصنف عبد الرزاق جلد3 ص نمبر:300،  301].
امام حسن بصری رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ جس کی نماز عید چھوٹ جائے وہ امام کی طرح دو رکعت پڑھے۔
امام ابراھیم نخعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ جب تمھاری عید نماز فوت ہوجائے تو تم دو رکعت پڑھ لو۔
دوسری جگہ فرماتے ہیں کہ جب وہ لوگوں کو دیکھے کہ وہ عید نماز پڑھ کر واپس لوٹ رہے ہیں  وہ کسی نزدیک مسجد میں جاکر دو رکعت پڑھ لے۔
حماد سے مروی ہے کہ جو شخص عید نماز کے لئے نہ نکلے اسے چاھئے کہ وہ امام کی طرح دو رکعت نماز مع تکبیر کے پڑھے۔[
مصنف ابن أبي شيبة جلد2 ص نمبر:183،  184]۔
امام مالک رحمہ اللہ کی یہ رائے ہے کہ جس شخص کی نماز عید چوٹ گئی اسے چاھئے کہ وہ دو رکعت ادا کردے۔[الزخيرة424/2]۔
امام مرداوی حنبلی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ عید نماز کی قضاء کی جائے اور اسی طرح ادا کی جائے جس طرح عید نماز پڑھی جاتی ہے۔[الإنصاف434/2]۔
علامہ ابن باز رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ . . . وہ دو رکعت ادا کرے۔ ۔ ۔ ۔ [فتاوى اللجنة الدائمة306/8]۔
امام عطا فرماتے ہیں کہ جسکی نماز عید فوت ہوجائے وہ دو رکعت پڑھ لے۔[فتح الباري 475/2].
علامہ ناصر الدین البانی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ عید نماز کے بارے میں اصل یہی ہے کہ اسکی قضا کی جائے۔[سلسلة الهدى والنور شريط 376]۔
علامہ صالح فوزان حفظہ اللہ کا فتوی بھی یہی ہے۔[ملاحظہ فرمائے:
المنتقى للشيخ الفوزان2/273 طبعة دار الإمام أحمد]۔
ابن منذر رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ جس کی نماز عید فوت ہوجائے اسے چاھئے کہ وہ دو رکعت پڑھے۔ ۔ ۔ ۔  ۔ ۔ ۔ [الإقناع110/1]۔
علامہ ابن عثیمن رحمہ  اللہ فرماتے ہیں کہ میری رائے یہ ہے کہ نماز عید پڑھنا فرض عین ہے اور اس کا ترک کرنا مردوں کے لئے جائز نہیں ہے بلکہ ان پر ضروری ہے کہ وہ نماز عید میں شریک ہوں۔
نبی علیہ السلام نے عید کی نماز میں آنے کا حکم عورتوں کو بھی دیا اس سے معلوم ہوا کہ عید نماز کا ادا کرنا ایک تاکیدی امر ہے۔[مجموع فتاوى و رسائل الشيخ محمد صالح العثيمين جلد16 کتاب صلاة العيدين214/16].
دوسری جگہ فرماتے ہیں کہ میرے نزدیک اس معاملے میں راجح یہ ہے کہ نماز عید کا ادا کرنا فرض عین ہے اسلئے ہر کسی مرد کے لئے ضروری ہے کہ وہ نماز عید میں شامل ہوجائے کوئی اس نماز کو بغیر عذر کے ترک نہ کرے۔[مجموع فتاوى217/16].
علامہ ابن باز رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ نماز عید فرض عین ہے اور ادلہ سے یہی راجح اور اصوب معلوم ہوتا ہے۔["مجموع الفتاوى13/7]۔
خلاصہ کلام:اسے معلوم ہوا کہ جو شجص عید نماز کی قضاء کرنا چاھئے تو قضاء کرنے میں کوئی حرج نہیں اور جو شخص کسی عذر کی وجہ سے عید نماز نہ پڑھ سکے وہ گنہگار نہ ہوگا۔
یاد رہے جو شخص بغیر کسی عذر شرعی کے نماز عید ترک کردے وہ شخص گنہگار ہوگا۔
یہ رائے امام ابوحنیفہ اور امام احمد رحمهما الله کی ہے۔
اسی رائے کو امام ابن تیمیہ اور امام شوکانی رحمہ اللہ نے اختیار کیا ہے۔
۔ ۔ ۔[المجموع5/5 ، المغني 253/3 ، الانصاف 316/5 ، الاختيارات ص نمبر:82].
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
Share:

Qyamat Tak Haque Per Rahne Wali Jamaat.

*Assalamu Alaikum Wa Rehmatullahi Wa Barakatahu*
________________________
 *Qayamat tak Haq par Rehne wali Jamat*
________________________
* ḀḧḀDḕḕS *
*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِيم​*
*حَدَّثَنَا قُتَيْبَةُ بْنُ سَعِيدٍ، حَدَّثَنَا حَمَّادُ بْنُ زَيْدٍ، عَنْ أَيُّوبَ، عَنْ أَبِي قِلَابَةَ، عَنْ أَبِي أَسْمَاءَ الرَّحَبِيِّ، عَنْ ثَوْبَانَ، قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏    إِنَّمَا أَخَافُ عَلَى أُمَّتِي الْأَئِمَّةَ الْمُضِلِّينَ   . (حديث مرفوع) (حديث موقوف) قَالَ:‏‏‏‏ قَالَ:‏‏‏‏ وَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏    لَا تَزَالُ طَائِفَةٌ مِنْ أُمَّتِي عَلَى الْحَقِّ ظَاهِرِينَ لَا يَضُرُّهُمْ مَنْ يَخْذُلُهُمْ حَتَّى يَأْتِيَ أَمْرُ اللَّهِ   ، ‏‏‏‏‏‏قَالَ أَبُو عِيسَى:‏‏‏‏ هَذَا حَدِيثٌ حَسَنٌ صَحِيحٌ، ‏‏‏‏‏‏سَمِعْتُ مُحَمَّدَ بْنَ إِسْمَاعِيل، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ سَمِعْتُ عَلِيَّ بْنَ الْمَدِينِيِّ، ‏‏‏‏‏‏يَقُولُ:‏‏‏‏ وَذَكَرَ هَذَا الْحَدِيثَ، ‏‏‏‏‏‏عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:‏‏‏‏    لَا تَزَالُ طَائِفَةٌ مِنْ أُمَّتِي ظَاهِرِينَ عَلَى الْحَقِّ    فَقَالَ عَلِيٌّ:‏‏‏‏ هُمْ أَهْلُ الْحَدِيثِ.*
* Rasoolullah sallallahu alaihi wassalam ne farmaya*
* Main apni ummat par gumrah kun imamon( hakimon ) se darta hun*
* Nez farmaya Meri ummat ki ek Jamaat hamesha haq par galib rahegi*
 *Inki madad na karne waale Inhe koi nuksaan nahi pahuncha sakenge Yahan tak ke Allah ka hukm (qiyamat)  aajaye*
* Imam Tirmizi kahte hain ye hadees hasan Sahih hai*
 *maine Muhammad  bin Ismail Bukhari ko kahte suna ke maine Ali bin madini ko kahte suna ke*
 *unhone Nabi Kareem sallallahu Alaihi wassalam ki ye hadees meri ummat ki ek Jamaat hamesha haq par galib rahegi zikar ki Aur kaha: wo Ahle Hadees hai*
 *رسول اللہ صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمایا: ”میں اپنی امت پر گمراہ کن اماموں (حاکموں) سے ڈرتا ہوں“ ۱؎، نیز فرمایا: ”میری امت کی ایک جماعت ہمیشہ حق پر غالب رہے گی، ان کی مدد نہ کرنے والے انہیں کوئی نقصان نہیں پہنچا سکیں گے یہاں تک کہ اللہ کا حکم (قیامت) آ جائے“۔ امام ترمذی کہتے ہیں: ۱- یہ حدیث حسن صحیح ہے، ۲- میں نے محمد بن اسماعیل بخاری کو کہتے سنا کہ میں نے علی بن مدینی کو کہتے سنا کہ انہوں نے نبی اکرم صلی اللہ علیہ وسلم کی یہ حدیث ”میری امت کی ایک جماعت ہمیشہ حق پر غالب رہے گی“ ذکر کی اور کہا: وہ اہل حدیث ہیں۔*
 *Jam e Tirmizi Hadees No 2229,*
________________________
Share:

Wuju me Gardan Par Masah Saabit Nahi.

*وضو میں گردن پر مسح ثابت نہیں*
وائل بن حجر رضی اللہ عنہ سے مروی ایک طویل مرفوع روایت میں یہ لفظ ہیں : "آپ ﷺ نے اپنی گردن کا مسح کیا" (کشف الأستار للبزار:140/1)
اور طلحہ بن مصرف رضی اللہ عنہ عن ابیہ عن جدہ سے  مروی ایک روایت میں بھی نبی ﷺ سے گردن کےمسح کا  ذکر ہے۔(طبرانی کبیر:180/19)

*ضعیف : پہلی روایت تین راویوں کی بنا پر ضعیف ہے :۱-محمد بن حجر : امام بخاری رحمہ اللہ نے اسے محل نظر کہا ہے اور امام ذہبی رحمہ اللہ نے کہا ہے کہ اس کیلئے منا کیر ہیں۔(میزان الإعتدال:511/3)*
*۲-سعید بن عبد الجبار: امام نسائی رحمہ اللہ نے اسے غیر قوی کہا ہے۔ (میزان الإعتدال:147/2)*
*۳-اُم عبد الجبار: ابن ترکمانی رحمہ اللہ بیان کرتے ہیں کہ مجھے اس کے حال اور نام کا کچھ علم نہیں۔("الجوھر النقی" ذیل السنن الکبری للبیھقی:30/2)*

*جبکہ دوسری روایت بھی تین راویوں کی بنا پر ضعیف ہے :۱ ابو سلمۃ کندی عثمان بن مقسم البری: امام جوزجانی رحمہ اللہ نے اسے کذاب اور امام نسائی رحمہ اللہ و دارقطنی رحمہ اللہ نے اسے متروک کہا ہے۔(میزان الإعتدال:56/3)*
*۲-لیث بن أبی سلیم: صدوق ہے لیکن اسے اختلاط ہوگیا تھا اور اس کی حدیث متمیز نہیں ہے لہٰذا اسے چھوڑ دیا گیا۔(تقریب التھذیب:138/2)*
*۳-طلحہ بن مصرف: یہ مجہول ہے۔(تقریب التھذیب:380/1)*

ایک روایت میں ہے"گردن کا مسح خیانت سے امان (کا باعث) ہے "
  *امام ابن صلاح رحمہ اللہ بیان کرتے ہیں کہ یہ خبر نبی ﷺ سے تو معروف نہیں البتہ بعض سلف کا قول ہے۔ (نیل الأوطار 254/1)، امام نووی رحمہ اللہ نے اس روایت کو موضوع قرار دیا ہے۔ (المجموع: 489/2)*

*فائدہ : ابن تیمیہ فرماتے ہیں: نبی ﷺ سے وضو میں گردن کے مسح کے متعلق کوئی صحیح حدیث ثابت نہیں (مجموع الفتاوی: 127/21) ، علامہ ابن القیم رحمہ اللہ فرماتے ہیں: گردن کے مسح میں نبی ﷺ سے کوئی بھی صحیح حدیث ثابت نہیں ہے۔ (زاد المعاد: 195/1) ، امام نووی رحمہ اللہ فرماتے ہیں : گردن کا مسح بدعت ہے* ۔ *(المجموع: 489/1) ، امام مالک، امام شافعی، امام احمد (رحمہم اللہ) کے نزدیک گردن کا مسح مسنون نہیں (یعنی بدعت ہے) (الفتاوی الکبری لابن تیمیہ : 418/1)*

Share:

Khatib Juma Ki Namaj me Akser 10 ya 15 Minut Takhir kar Lete Hai Kya Yah Jayez Hai Ya Zulm

السلام علیکم ایک سوال کا جواب چاہتا ھوں کہ ھمارے اکثر خطیب حضرات جمعہ کے خطاب میں تاخیر کرتے ھیں اگر نماز کا ٹائم 1.30پر مقرر ھوتا ھے لکین خطیب حضرات کبھی 10منٹ 15منٹ تاخیر کر لیتے ھے کیا یہ جائز ھے یا ظلم ھے؟
الجواب بعون رب العناد:
        * * * * * * * * * * * * * * *
تحریر:حافظ ابوزھیر محمد یوسف بٹ ریاضی۔
       * * * * * * * * * * * * 
الحمد لله والصلاة والسلام على رسول الله وبعد:
جمعہ کے دن جمعہ کی نماز ادا کرنے اور خطبہ سننے کے لئے مقتدی کے لئے سنت یہ ہے کہ وہ خطیب کے ممنبر پر چڑھنے سے قبل ہی آجائیں:
دلیل:حضرت ابوھریرہ رضی اللہ عنہ روایت کرتے ہیں کہ رسول اللہ علیہ السلام  نے ارشاد فرمایا: جو شخص جمعہ کے دن جنابت کے غسل کی طرح اہتمام کے ساتھ غسل کرتا ہے پھر پہلی فرصت میں مسجد جاتا ہے تو گویا اس نے اللہ کی خوشنودی کے لیے اونٹنی قربان کی۔ جو دوسری فرصت میں مسجد جاتا ہے گویا اس نے گائے قربان کی۔ جو تیسری فرصت میں مسجد جاتا ہے گویا اس نے مینڈھا قربان کیا۔ جو چوتھی فرصت میں جاتا ہے، گویا اس نے مرغی قربان کی۔جو پانچویں فرصت میں جاتا ہے، گویا اس نے انڈے سے خدا کی خوشنودی حاصل کی۔ پھر جب امام خطبہ کے لیے نکل آتا ہے توفرشتے خطبہ میں شریک ہوکر خطبہ سننے لگتے ہیں۔[بخاری حدیث نمبر:881 ، صحیح مسلم850]۔
اس حدیث سے معلوم ہوتا ہے کہ یہ  مقتدی کے لئے سنت  ہے
اور أمام کے لیۓ تاخیر کرنا ہی سنت ہے
کیونکہ امام کے لئے سنت یہ ہے کہ وہ لوگوں کے جمع ہونے کے بعد نکلے۔
کیونکہ نبی علیہ السلام صحابہ کے جمع ہونے کے بعد اپنے گھر سے تشریف لاتے تھے اور پہر ممبر پر چڑھتے تھے۔
اسے ثابت ہوا کہ امام کے لئے تاخیر کرنا ہی سنت ہے۔
علامہ ابن قیم رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ نبی صلی اللہ علیہ وسلم جمعہ کے تھوڑی تاخیر کرتے یہاں تک کہ لوگ جمع ہوتے پہر جب لوگ جمع ہوتے تو آپ علیہ السلام اپنے حجرے سے نکلتے اور مسجد میں لوگوں کو سلام کرتے اسکے بعد ممبر پر چڑھتے اور لوگوں کی طرف متوجہ ہوکر سلام کرتے پہر آپ علیہ السلام ممبر پر بیٹھتے تھے یہاں تک کہ بلال رضی اللہ عنہ آذان کھتے آذان کے بعد آپ علیہ السلام کھڑے ہوئے اور خطبہ دیتے تھے۔[زاد المعاد429/1].
.شیخ ذکریا انصاری رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ امام کے لئے مستحب یہ ہے کہ وہ خطبہ  دینے کے وقت تک  نبی علیہ السلام اور خلفاء کی اتباع کرتے ہوئے تاخیر کرے۔
امام ماوردی رحمہ اللہ کی رائے بھی یہی ہے۔ ۔ ۔  [أسنى المطالب266/1]۔
علامہ ابن عثیمن رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ مقتدیوں کے حق میں یہ سنت ہے کہ وہ جمعہ کے دن مسجد میں آنے میں جلدی کریں۔
اور امام کے لئے سنت کا طریقہ ہے کہ وہ خطبہ دینے کے وقت ہی نکلیں ، آج کل بعض ائمہ مساجد وقت سے پہلے ہی مسجد میں آتے ہیں پہر مسجد میں خطبہ کے وقت تک بیٹھے رہتے ہیں ایسا کرنا خلاف سنت ہے۔[فتاوى نور على الدرب88/71]۔
بعض اوقات امام سے  امامت یا خطابت کے لئے دیر ہوجائے یا وہ دیر کرے اس میں بھی کوئی حرج نہیں ہے۔
دلیل: نبی علیہ السلام سے غزوہ تبوک میں امامت کے لئے دیر ہوئی پہر جلیل القدر صحابی عبد الرحمن بن عوف رضی اللہ عنہ نے لوگوں کی نماز پرھائی ، انکی نماز شروع کرنے کے بعد نبی علیہ السلام تشریف لائے جب کہ نبی علیہ السلام کی ایک رکعت فوت ہوچکی تھی سلام پہیرنے کے بعد آپ علیہ السلام نے فوت شدہ نماز ہوری کی۔ ۔ ۔ ۔[فتاوى اللجنة الدائمة278/6]۔
اسے ثابت ہوا کہ امام کے تاخیر ہونے یا کرنے میں کوئی حرج نہیں ہے۔
اکثر اہل علم کی یہ رائے ہے کہ جمعہ کے دن خطیب کے لئے افضل یہی ہے کہ وہ مقررہ وقت پر ہی منبر پرچڑھے اور خطبہ دے لیکن اگر کسی وجہ سے وہ بعض اوقات ممبر پر چڑھنے میں دیر کرے تو اس میں کوئی حرج نہیں ہے۔
خطیب امام راتب ہی طرح ہوتا ہے اور بہت سی مساجد میں امام راتب ہی انکا خطیب ہوتا ہے
لھذا لوگوں کو چاھئے کہ وہ امام وخطیب کے آنے کا انتظار کرے اور کوئی جلد بازی نہ کرے۔
شیخ صالح فوزان حفظہ اللہ فرماتے ہیں کہ امام راتب کو اگر کسی وجہ سے مسجد میں آنے میں دیر ہوجائے تو اس صورت میں جماعت میں سے کسی کے لئے جائز نہیں کہ وہ امام کی اجازت کے بغیر امامت کرے۔
بعض اہل علم کا یہ بھی کہنا ہے کہ اگر کسی نے امام کی اجازت کے بغیر نماز پڑھا لی تو اس صورت میں انکی نماز صحیح نہیں ہے ،اسلئے لوگوں کو چاھئے کہ وہ اس میں کسی قسم کا تساھل نہ کریں۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ ۔ [الملخص الفقهي جلد1 ص نمبر:201 ، 202].
امام اگر کسی وجہ سے جمعہ کے دن آنے میں دیر کرے تو اس میں کوئی حرج نہیں ہے جیساکہ اوپر ابن قیم رحمہ اللہ نے بیان کیا کہ نبی علیہ السلام اسوقت مسجد میں تشریف لاتے جب لوگ مسجد میں جمع ہوگئے ہوتے۔
اسے معلوم ہوا کہ امام کے لئے جائز ہے کہ وہ کبھی کبھار مسجد میں آنے میں دیر کرے
لیکن یہ بات یاد رکھے کہ امام کو چاھئے کہ مقررہ وقت پر آنے میں اکثر دیر نہ کرے ممکن ہے کہ اس وجہ سے لوگوں میں اختلاف پیدا ہوجائے اسلئے بہتر یہی ہے کہ آنے میں دیر نہ کرے لیکن اگر کسی عذر کی وجہ سے بعض اوقات پانچ دس منٹ میں لیٹ ہوجائے تو اس میں کوئی حرج نہیں لوگوں کو چاھئے کہ وہ امام کے آنے کا انتظار کریں
اسی طرح اگر امام جمعہ کے دن نماز کو  وقت مقررہ  سے کچھ دیر بعد پڑھائے تو اس میں بھی کوئی حرج اور کوئی گناہ نہیں ہے۔
امام شافعی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ جمعہ ادا کرنے وقت زوال کے بعد ہے اور نماز ظہر کے آخری وقت تک رہتا ہے ، اور جس نے جمعہ ظہر کے آخری وقت تک نماز جمعہ ادا کی اس نے نماز جمعہ اپنے وقت میں ہی ادا کردی۔[كتاب الام223/1].
امام بھوتی رحمہ اللہ فرماتے ہیں کہ اس میں کوئی اختلاف نہیں کہ جمعہ کا وقت ظہر کے آخری وقت تک ہے۔[كشاف القناع26/2]۔
جمہور اہل علم کی رائے  یہ ہے کہ نماز جمعہ کا آخری وقت عصر کی نماز کا وقت شروع ہونے تک ہے ، جس نے عصر نماز  کے وقت کے داخل ہونے تک جمعہ نماز ادا کردی انکی نماز جمعہ ادا ہوگئی۔[المجموع للنووي جلد 4/ ص 377 ،  381 ، المحلى جلد4/ص نمبر:42 ، 45].
خلاص کلام: اسے معلوم ہوا کہ جمعہ نماز اول وقت میں ادا کرنا افضل اور اصوب ہے لیکن اگر امام کچھ منٹ تاخیر کرے تو اس میں بھی کوئی حرج نہیں ہے۔
امام کا دس منٹ پندرہ منٹ نماز جمعہ کے ادا کرنے میں تاخیر کرنے کو ظلم کہنا صحیح نہیں ہے
بلکہ امام خود مختار ہے وہ اگر کچھ منٹ تاخیر کرلے تو اس میں کوئی گناہ نہیں ہے۔
هذا ماعندي والله أعلم بالصواب.
وصلى الله وسلم على نبينا محمد وعلى آله وصحبه أجمعين.

Share:

Translate

youtube

Recent Posts

Labels

Please share these articles for Sadqa E Jaria
Jazak Allah Shukran

Most Readable

POPULAR POSTS